Maar ik heb er bijna redenen voor :D Vandaag mag ik de remleiding oppikken en uiteraard laat ik ze niet "koud" worden alvorens ze terug te plaatsen. Op een beetje gepruts bij de schroef op de hoofdremcilinder na, an easy job. De "vacuüm bleeder" maakt het ontluchten van de remleidingen ook easy going. De master van de koppeling ontlucht ik nog steeds volgens het "reverse bleeding" principe, maar ipv. een verbinding te maken met de linker remklauw en te ontluchten via de rem, demonteer ik de "slave" van de koppeling en maak hier manueel een pompende beweging mee. Guess what.!Super gemakkelijk, geen ontploffende leidingen en geen gemors met remvloeistof maar bovenal een prima resultaat. Den ambriage pakt zoals mayonaise schijnt te pakken. We kunnen bollen als we de TC doorstaan met een "droge koplamp" :D Het afstellen van de rear coupler moet een vijfde versnelling opleveren, maar das voor later. Den bak Stella is leeg; technisch werkloos noemt men dat.