De dag begint met de brug van de motor te halen. De motor die nu terug volledig zichtbaar is, werd niet echt meer gedragen door de brug maar het is toch een "feestelijk" moment. Na het plaatsen van een nieuw oliefilter en een eerste vloek bij het terug plaatsen van de druksensor wordt de panrevisie, mijn ambitieuste project aan de shark tot nu toe, afgerond met een nieuwe olievulling. Na een lekcontrole plaats ik de starter terug en een simpele twist van de contactsleutel brengt de goddelijke sound van de V8 tot leven. Victory! De revisie van de tankcover wordt tot een goed einde gebracht met een laagje RX10. We're cruising now. Ik had een beetje m'n twijfels over het schakelgedrag van de shark en heb een revisiesetje gekocht voor de slavecilinder van de koppeling. Enkel de bout van de leiding moet losgedraaid worden om de cilinder vrij te krijgen voor revisie. Deze blijkt probleemloos los te komen maar de leiding heeft besloten mee te draaien en dus af te breken .De technische controle die ik op maandag voorzien had kan ik op m'n buik schrijven. Na even, net genoeg te bekoelen, ga ik aan de slag om alvast de andere kant van de leiding, die overigens onbereikbaar is, te demonteren dmv. een sleutel waaraan een lange sleutel getaped heb. Na alweer 30 min.gesakker is het onding eruit. Ik koel mijn woede op de leiding, de schade aan leiding en hamer spreekt voor zich. De uitgesproken vocabulaire laat ik best achterwege.