Het is inderdaad maar 1 bout, wel ene waar ne mens 2 dagen (ja U leest het goed, twee dagen!) werk mee heeft. Het onding maakt deel uit van de oliedrukzender en is zo goed als onbereikbaar. Op donderdag heb ik zowat alles geprobeerd, zelfs met een oliefilter kettingsleutel. Enkel met een griptang krijg ik beweging in het onding maar de euforie is van korte duur, enkel de behuizing draait mee. Na 2 uur in ruglig ben ik, in tegenstelling tot wat in een bepaald eerbaar beroep gangbaar is, geen fluit opgeschoten. Enkel een kapotte oliedrukzender die nog steeds vast zit, is het resultaat. Nadat ik gisteren, met destruction in mind :evil: , reeds een nieuwe oliedrukzender bestelde, probeer ik het vandaag opnieuw maar het is duidelijk dat ik het best de alternator demonteer. Ook hier zijn de bouten niet goed bereikbaar maar als de alternator eindelijk uit de weg is, krijg ik sleutel 24 over de oliedrukzender en met een welgemikte peer van den hamer komt het onding los.