Het begin van de paasvakantie is meteen de start van een sleutel 14daagse. Op het programma staat uiteraard het afwerken van de HVAC maar ook de elektriciteit en het terug plaatsten van de instrumenten zal, dat hopen we alvast, deze week afgewerkt worden. Vandaag gaat de aandacht echter uit naar het bekijken van het koppelstuk tussen pook en boite. De afgelopen weken bracht research aan het licht dat problemen met deze koppeling wel is de oorzaak zouden kunnen zijn van schakelproblemen. Vooral de nylon bussen zijn vatbaar voor sleet. De shark gaat opnieuw "van de grond" en het is wel héél duidelijk dat de nylon bussen het begeven hebben. Ik hoef ze maar aan te raken of ze vallen door de gescheurde stofkap. Vreemd dat geen enkele "Porsche specialist" mij op dat probleem wees toen ik vertelde van het gebrek aan achteruit en informeerde naar de kosten van een 'boite revisie". De goedkoopste prijs die ik kreeg was 1200 exc.BTW voor het open en dicht doen van de boite. De kosten van de nylon bussen: 8. Het verticale klasseersysteem voor "specialisten" heeft overuren gemaakt vandaag. Tijdens het verticaal klasseren kan ik rekenen op horizontale hulp om de koelvloeistof af te laten. Ik wou even controleren of er geen olie in het koelwater zat aangezien de shark behoorlijk rookt als ik de toeren stevig opdrijf. Het koelwater blijkt in uitstekende toestand. Het "rookvraagstuk" blijft nog even onbeantwoord.