Driewerf hoera!!! De NV Belgiƫ heeft mijn wagen goed bevonden om zich op de openbare weg te begeven. Het heeft nog heel wat voeten in de aarde gehad sinds we de problemen met het stuurhuis opgelost hebben. In week na het afwerken van die taak hek ik de las bloot gelegd die onder de laag rutex zat. Wat daar onder vandaan kwam was ronduit bedroevend, het woord amateurisme is zelfs een understatement voor de kwaliteit van laswerk. Marc van VSM heeft het probleem verholpen maar tijdens het lassen zorgde een wegspringende vonk voor een gat in de remleiding. Bovendien brak er nog een remontluchter af. Al deze akkefietjes vertraagden het aanbieden bij de controle maar vandaag was het eindelijk zo ver. Enkel de chassisnummer, de koplampen,remmen, las en stuurhuis werden nog gecontroleerd. Na het stil leggen voor de remcontrole wou de 928 even weer niet starten met het nodige binnensmondse gevloek tot gevolg. Gelukkig is het de stationschef zelf die de controle doet en we stellen vast dat er ook fijne vertegenwoordigers van de NV Belgiƫ zijn. Ik krijg de tijd om het euvel te verhelpen en stel vast dat wat gemorrel aan de kabelboom het startprobleem verhelpt. Eindelijk misschien de oorzaak gevonden van het stilvallen. Het succes wordt gevierd bij de familie CC...