Inhoud blog
  • contact
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis vervolg
  • 125 jaar Minerva
  • Classic days Dusseldorf
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • www.­oldtimernederlan­d.­nl
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Trektocht der Pioniers
    1 ste juni zondag
    31-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Royal Minerva's en Excelcior !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Enkele weken gelden kon u hier lezen, en bekijken, de twee eerste beelden, waarvan we ons afvroegen in welke wagen Albert  hier plaatsneemt. We hebben de oplossing gevonden. Deze wagen is zijn geliefde Excelcior. Naast hem Generaal Foch.  Tijdens WO I gebruikte hij deze wagen eveneens om het front te bezoeken. 




    Hieronder dezelfde wagen in Veurne, dit maal in gezelschap van generaal Joffre.

    Telkens is de voorkant van de wagen niet zichtbaar in beeld, alsof de fotografen verboden werd reclame te maken voor het merk.

    Maar uiteindelijk werd hij dan toch betrapt toen Elizabeth eenmalig de Excelcior ter beschikking kreeg voor een bezoek aan de ziekenboeg van het rode kruis. Hiermee is het raadsel dus opgelost. Volgens het protocol mogen Koning en familieleden nooit samen in eenzelfde voertuig zitten.

    Meestal verplaatste Elizabeth zich met een Minerva Limousine. Hieronder een beeld van bezoek aan getroffen Landgenoten.

    Alsook aan de ziekenhuizen en rode kruis.



    Een zeer mooi en duidelijk beeld van de voorkant van de Koninklijke Minerva !

    Ook na de oorlog bleef Minerva het koningshuis dienen. Hieronder een aantal beelden van Albert die in 1928 een bezoek brengt aan Congo. Hier voelde men zich blijkbaar veilig, want Elizabeth en Albert zitten samen in dezelfde wagen.

    Let goed op de verschillende modellen van  Minerva. Bij deze Missie wagen minstens 3 Minerva's betrokken.
    b
    De onderstaande Minerva heeft een andere voorruit dan de voorgaande, bekleed reservewiel. 

    De onderstaande Minerva heeft dan weer geen spaakwielen zoals op de eerste foto. 

    Ook de regeringsfunctionarissen maakten gebruik van Minerva als dienstvoertuig.  Net in de hoek kan u nog een Minerva herkennen met nummerplaat A Â….

    Onderstaande foto als herhalende afsluiting, begrafenis van Koningin Astrid.

    Nog enkele beelden van dezelfde sfeer, welke in een vorige rubriek zijn blijven hangen.




    Dit Minerva nieuws zal nog verder aangevuld worden met beelden uit Noorwegen, Engeland, A1ustralië, en uit ook eigen land !
    Blijven inloggen dus.

    U kan foto's zonder de tekst verkrijgen op Aanvraag.  Enkel voor degenen die ooit een zelf een bijdrage leverden. Dat zijn er helaas bitter weinig.



    31-07-2019 om 16:55 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    17-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minerva UK vervolg
    Vervolg Minerva UK.

    Zoals vermeld in vorig bericht is er omstreeks 1908 de overgang van Warwick Wright naar Holloway als hoofdverdeler. Hier een affiche als getuige. Er was korte tijd nog enige samenwerking met vestiging in Burlington street.  Van  Ernest Arnott hebben we helaas geen ander info gevonden.


    In 1907 zaten Minerva dealers  aan Holborn Viaduct te London. Hier staan ook de dealers voor Dublin en Belfast vermeld.

    Ook in Oxford street waren er Minerva dealers te vinden.

    Nog eentje uit 1907 Holborn Viaduct Londen.



    Uit de catalogus van Holloway uit de jaren 20, in samenwerking met carrossier Salmons.

    Boven een Sedan uitvoering, onder een Landaulette.



    En een Coupe chauffeur uitvoering.

    Reclame affiche voor Salmons

    Hieronder een zeldzame overlever van een Minerva met Salmons carros. Deze verblijft momenteel in een Canadese verzamling. Model TT.

    Hieronder een AC met Salmons carros.

    Een hele tijd geleden schreven we in dit Blog het verhaal van Violet Charlesworth, welke bekend werd omwille van haar frauduleuze praktijken. We vonden nog een foto van haar Minerva, waarmee ze later een ongeluk veinsde om zo te verdwijnen. (reed van een Clif af)

    Hieronder de reeds eerder getoonde foto van de Minerva van Violet.

    WORDT  VERVOLGT 

    17-07-2019 om 13:25 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    04-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minerva UK.
    Minerva aan de andere kant van de Noordzee.

    Wat zeggen u de namen Warwick Wright, Sidney en William Holloway ?   Waarschijnlijk niet zo heel veel. Toch waren het belangrijke figuren in de geschiedenisboeken van Minerva. De eerste, en aanvankelijk enige importeur van Minerva automobielen in het vereenigd koninkrijk was Mr. Warwick Wright. 
    Hoe lang hij dat heeft volgehouden is ons niet bekend, maar wij schatten zo tot omstreeks 1908. 
    Want daarna kwamen de gebroeders Holloway op de proppen waarmee hij ging samenwerken. Een rijke familie uit het Londonse, welke zelfs een straat naar zichzelf vernoemd kregen. Holloway street. In deze straat openden ze omstreeks 1908 een winkel waar men Minerva motoren verkocht. In 1911 verhuisden ze hun succesvolle bussines naar Cresent street.  Daar openden ze een enorm 'paleis' welk de naam Minerva House kreeg aangemeten. Compleet met opschrift en Minerva Beeld. Wij scoorden enkele mooie foto's van de binnenkant, van één van de nakomelingen van William Holloway. 
    Sidney had minder geluk, hij was namelijk een van de passagiers op de Titanic.

     William huwde een dochter van David Limoen, broer van André Limoen.  Wie mogen dat nu weer zijn ? Niemand minder dan 2 Nederlanders welke hun naam veranderden in Citroën, van de gelijknamige wagens.  David Citroën was een van de directeurs bij Minerva Antwerpen. (Nog voor 1919 toen de eerste Citroën auto verscheen)   Uit hetzelfde familie album hier in dit blog enkele exclusieve beelden van David Citroën, William Holloway  en Christiaan Riecken  uit 1914, toen Minerva succesvol deelnam aan de TT op het eiland Mann met 3 teams.  
    Minerva House London werkte ook intensief samen met verschillende coach builders zoals Salmson en Mann Eggerton, waarvan  hier (in het vervolg) ook mooie foto's uit hun cataloog.  Minerva house bleef ook na de oorlog open, maar tot in welk jaar juist, is ons onbekend. Wie dat stukje van de geschiedenis kan invullen, mag het graag laten weten.

    Hieronder;
    Een van de eerste Minerva automobiel reclame aan de andere kant van de Noordzee, tijdens een automobielshow van 1907 in Londen.





    Hieronder een beeld uit een krant van 1907 met foto van de winkel van de gebroeders Wright. Ze verkochten niet enkel Minerva, maar ook Napier, Sunbeam, Ford, Arrol Johnston, Humber....

    De Holloway brothers hadden hun Minerva shop in hun eigen straat.  Holloway street. de foto werd genomen in 1911.

    Tussendoor een foto van 1908 uit 'chronicle of the motor'.  Het jaar waarin Warwick niet langer exclusief Minerva's aan de man bracht, maar samenwerkte met Holloway en Ernest Arnott.

    In 1911 verhuisde Holloway naar dit Paleis op cresent street in London. Let op de gebouwen links en rechts, en vergelijk met de volgende foto.

    Het Minerva opschrift kwam boven op het dak, alsook een Minerva beeld, en opschrift boven de deur.

    Hieronder een fantastische foto van het interieur, met enkele Minerva's 1911 !

    Onderstaande foto werd genomen 1921, na de oorlog, voor de deur met opschrift Minerva house.

    Exclusief uit het familiealbum van nazaten van William Holloway !
    We zien David Citroen, Christiaan Riecken en William Holloway,  het Minerva Race team op de TT 1914 !
    Ze reden met startnummer 19 welke op de 2de plaats eindigde,  voor team Molon met nr 12 en (3de) en Porporato nr 1 (5de)

    Op deze foto de hele Minerva ploeg, 3 teams. De kleine man in het midden is David Citroen, daarnaast William Holloway. Wie de anderen kan identificeren...Â….. laat maar weten.

    Een foto van team '19' in Actie. 

    Minerva nr 19 reed net voorbij. 

    Holloway en Riecken poseren in de Minerva .



    Ook nog een mooi beeld van team 12 met Molon achter het stuur;

    Eind 1914 kwam Minerva met deze 'Spitzkuhler' waarvan het de bedoeling was alle modellen vanaf 1915 mee uit te rusten. Jammer genoeg gooiden de Duitser roet in het eten.

    Een van de klanten van Minerva London was deze John Fleming, welke zich in 1906 deze 4 cilinder Minerva cadeau deed.

    Trotse John Flemming met zijn Minerva.

    Wordt vervolgt met nog meer mooie beelden/verhalen uit de UK en Ierland.
    Keep watching. 

    04-07-2019 om 18:50 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    24-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cyclecatristen in het hol van de leeuw.
    De cyclaristen, een groep enthousiastelingen die zich bezigen met vooroorlogse sportieve wagens, lapten het weer. Het is een actieve gemeenschap welke met regelmaat van een goed draaiende Zwitserse klok activiteiten organiseert in binnen en buitenland. Afgelopen (verlengd) weekend, want het begon al op Donderdag, streken ze neer in de omgeving van Waterloo. Een vijftigtal liefhebbers konden zich inschrijven, en de organisatie zat dan ook heel snel volgeboekt.  Het is een waarlijk feest deze jongens en meisjes aan het werk te zien. Op zondag verlieten ze al erg vroeg de veren, want in Waterloo stond een reenactment van de slag om de kasteelhoeve even verderop op het programma. Een lust voor het oog en oor. Napoleon en zijn  600 trawanten deden het nog eens over als herdenking van deze slag van 1815. Hier werd er nog iets meer damp en geknal geproduceerd dan bij de start van de cyclecarren. Wie nu zin gekregen heeft om ook zo een spel aan te schaffen, zeker doen, maar bedenk wel dat de prijzen van deze voituretten de laatste jaren de pan uit geswongen zijn.  Leuk blijven ze wel. 


    Heel vroege start op zondagmorgen, en maar goed ook want het zou er warm aan toe gaan, later op de dag.



    Op weg naar avontuur.



    Bij aankomt te Waterloo, was de zon ook al volle bak present.















    Even ertussendoor een sfeerbeeld van de slag om Waterloo. Kanongebulder en muskettengekletter inclusief. De moeite om te bezoeken, staat voor volgend jaar weer in onze agenda genoteerd.

    Voor de lunch ging het dan verder naar het meer van Genval.






    24-06-2019 om 14:08 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    22-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale Oldtimerdag Lelystad 2019
    Het nationaal oldtimer treffen in Lelystad, is een van de weinige 'grote'  evenementen die speciaal aandacht besteden aan de pre 1930 oldtimer. Dezen komen dan ook graag afgezakt naar de Hollandse havenstad, en worden er flink in de watten gelegd. Het programmaboekje was goed gevuld, en de moeite om de verplaatsing te ondernemen. Toch kwamen niet alle aangemeldden opdagen, jammer. Niet getreurd, want het gene er te zien en te horen is, is echt wel de moeite. In deze korte reportage een vluchtige blik op een en ander van mannelijke bling bling.  Gaan we volgend jaar weer ? Nouw, en of. 


    Dit is nu wat we noemen een echte Oldtimer, die op de achtergrond zowel als die met wielen. Mechanique Aster 1904. De Batavus is enkele honderd jaar ouder. 

    Panhard Levassor  1912gepresenteerd door de Pionier  Automobielen Club.

    Een Mors R toneau  1904 stal de show.

    Stanley Steamer  stuurde dit jaar 2 exemplaren, waaronder deze uit 1910.

    Overland Roadster.

    Nog steeds schitterend om te zien deze  Cartercar runabout uit 1912.

    Eveneens uit 1912 deze gigantische Caddillac.

    Zoals de drie voorgaande wagens ook uit België deze extreem zeldzame Pope Hartford 1904.

    Dit festival van 2019 was toneel van 100 jaar Citroën, maar ook de ' La Licorne was vertegenwoordigd met enkele exemplaren.

    Op het centrale plein was er ook plaats voor de Amerikaanse luxe schepen uit begin jaren 30.

    Chrysler 

    Packard 

    Bentley is een merk welk op geen enkele treffen zoals dit mag ontbreken.

    Bentley in een race jasje.



    Deze 12 cilinder mocht meermaals de show stelen met letterlijk overdonderend geluid.

    Bugatti was zichtbaar aanwezig met maar liefst 13 stuks, en niet van de minste.

    Er was nog plaats genoeg daar in Lelystad, dus bezitters van Leuk oud spul moeten volgend jaar niet twijfelen. 
    Naast de slechts enkele hier getoonde voertuigen waren ook vele wagens tot de jaren 50 en 60 te bezichtigen.
    Meer natuurlijk op de site van het evenement.

    22-06-2019 om 13:16 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    12-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.inspiratie uit de gazet.
    Deze 12de juni rakelden we onze inspiratie op uit de laatste bladzijden van de Gazet, u weet wel de minder plezante berichten. Ergens op een eerder pagina vonden we een advertentie voor de verhuur van lijkwagens.... maar ook verkoopsbeelden van en voor Minerva automobielen.  Daarnaast ook nog enkele zeeeeeer mooie shots van Minerva en concurent. Kijk and enjoy.

    Uit een Gentse gazet knipten we deze advertentie van Georges Schietze, welk aanzette tot wat dieper graven.
    Six foot under vonden we inderdaad het gewenste resultaat.


    De auto uit de advertentie hier daadwerkelijk aan het werk tijdens een onderneming.  Het betrof de begrafenis van een bekend politicus/socialist.

    Eveneens in Gent, begrafenis van iemand uit het Militaire milieu. Het is duidelijk  niet dezelfde wagen als hierboven. zie vorm voorruit. Als registratie nummer herkennen we 15.....

    Onderstaand dan weer werk in de buurt van Aalst...Â…..   was het ook hier dat Georges actief was?  registratienummer hier is 175482.

    Ook nog in de Aalster omgeving Minerva  634894. Beschikte George over een hele Minerva vloot, of gaat het om andere eigenaars? Of werden de nummerplaten verwisseld ?

    Onderstaand dan de teraardebestelling van een politicus met militaire roots. Hij was dusdanig bekend dat deze wagen een ommetje maakte langs Brussel om begroet te worden. De Minerva draagt hier nummer 15891

    Op de onderstaande foto is het niet zo duidelijk of het gaat om een Minerva lijkwagen, maar omdat het zich ook in het Gentse afspeelt, is de kans groot.  Wil u weten om wie het gaat, contacteer ons. 

    Als laatste de achterkant van de lijkwagen die gebruikt werd voor de herbegraving van Pater Damiaan in Leuven, waarvan eerder in dit blog meerdere beelden.

    Nog meer uit de Gazet, vandaar de mindere kwaliteit van de foto's. Deze Minerva van 26 PK torpedo werd aangeboden in deze krant voor 8500 frank. De advertentie vermeld dat de verlichting en generator optioneel zijn, alsook 'coronet' en reservewiel. Bandenmaat 820/120. Dus daarvoor moest men bijbetalen. Krant 1912.


    Een ander model in dezelfde krant, de 35 PK, gefotografeerd aan de fabriek banden 895/135. Landaulette 6 plaatsen. Omdat dit model met vele opties uitgerust kon worden prijs enkel overeen te komen. 

    We vervolgen met een Sublieme foto waarop niet enkel een Minerva, maar ook een geduchte concurent Mercedes. Wellicht een 38 PK.  OP de achterkant, groeten van nonkel Hubert...Â….    

    Ook nog uit 1912 hieronder een mooie familiekieker. Minerva 9645.

    Aan de kerk van Berlaer bij Lier stond ooit deze Minerva geparkeerd. Helaas nummerplaat niet leesbaar.

    Nog eens een super foto uit de jaren 20. Enkel jonge gasten aan het werk aan een Minerva. Opvallend dat de glazen uit de schijnwerpers verdwenen zijn. 


    In 1926 was deze Minerva torpedo te bewonderen.


    Als laatste in dit bericht je een Minerva die we in de smiezen kregen op de achtergrond van een beeld uit de streek van de Semois. Pas na uitvergroten duidelijk Minerva 9909.


    Zoals het wel eens gebeurt, ook hier weer enkele foto's ontsnapt aan publicatie, dat word een volgende keer goed gemaakt, samen met nog veel meer moois uit Antwerpen. Blijven inloggen is de boodschap...Â….  

    Niet vergeten,  nog Minerva of andere Belgen op een oude foto in de lade of andere stoffige plaats, bezorg ze ons !

    12-06-2019 om 19:30 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 26/09-02/10 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 06/09-12/09 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 30/11-06/12 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 14/11-20/11 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek





    Gastenboek
  • mr
  • Circuit des Ardennes 2017
  • Barbour Glenden Fleece Gilet Olive
  • Barbour Ariel Quilted Jacket Dk.chambray
  • Het wordt steeds beter

    Bedankt voor uw bezoek,druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek, hopelijk tot ziens



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per jaar
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • -0001

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs