Zoeken in blog

Gastenboek
  • Prachtig
  • Kolorowanki
  • ¿Qué Festividades Se Celebran Los Lunes Bancarios?
  • Productos Y Servicios Bancarios Operativos
  • Eternity Jewelry Explained

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    08-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Legermotoren : Ierland

    MT350 motoren met aanpassing voor het harde werk.
    Hier twee Suzuki DR350's met een Acerbis benzinetank voor lange afstanden.

    Image:Arw13.jpg

    08-08-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Suzuki DL650 ABS V-Strom



    Suzuki heeft zijn nieuwe V-Strom uitgerust met ABS, wat toch wel vreemd is voor zo'n lichte motor. Zeker als je weet dat zelfs de V-Strom 1000 dat antiblokkeersysteem niet heeft !
    De reden dat de 650 dat wél heeft is omdat heel veel mensen het type gebruiken als toermotor.



    De achterbrug van de DL650 werd verlengd voor een beter rechtuit-stabiliteit omdat de voorkant vroeger nogal licht aanvoelde, het koppel van de motor ligt nu hoger en hij kreeg propere uitlaten om aan de nieuwe milieu-eisen te voldoen.

    De DL650 is altijd een leuk speelding geweest : nu is hij wat volwassener geworden, met meer toercapaciteiten en een sportiever rijgedrag. Hij remt ook als de beste (althans op droog wegdek...).
    't Is ook nooit niet goed...


    Nog even meegeven dat er verleden maand een voorstelling was van een eerste V-Strom 1000 die op LPG-gas rijdt.
    Althans een prototype... er moet tenminste vraag zijn naar 45 stuks om er een productiemotor van te willen maken...





    Lees er alles over op
    http://www.mototest.be/essais/suzuki/2006/DL1000_LPG/article.htm

    01-08-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (12 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Suzuki-motor voor de Nederlandse ANWB Wegenwacht



    Wegenwacht kiest voor de Suzuki V-Strom 650

    Het voertuigenpark van de Wegenwacht is zeer omvangrijk en ook steeds meer gespecialiseerd. Bij elkaar rijden er zo'n duizend hulpvoertuigen van de ANWB Wegenwacht in Nederland rond. Belangrijk voor deze voertuigen is onder andere de betrouwbaarheid en de snelheid.
    Vandaar dat men sinds kort ook beschikt over een Suzuki V-Strom 650.
     


     De Wegenwacht van de ANWB rijdt in Tourans, Golfjes, Transporters, BMW-motoren met aanhangwagen en ze hebben zelfs een PanEuropean.



    Dacht je.
    Sinds kort rijdt op warme stranddagen in Zandvoort ook een wegenwachtgele V-Strom.

    De Wegenwacht wil zo snel mogelijk bij je zijn als er hulp geboden moet worden. Ook in Zandvoort op een bloedhete dag. Wie wel eens over de Zeeweg heeft gereden, weet dat er geen doorkomen aan is als de badgast massaal het strand verlaat. Ook de Wegenwacht had hier enorme problemen mee, omdat ANWB-leden soms te lang moesten wachten voor ze hulp kregen. En dat kan natuurlijk niet.

     

    Ook de PanEuropean kon op zulke dagen niet de kwaliteit leveren die de Wegenwacht aan ANWB-leden wil leveren. Deze Honda was te zwaar en te lastig te manoeuvreren. Wegenwacht District Badhoevendorp ging daarom te rade bij Bruggeman Motoren in Nieuw Vennep.
    De kwam met de oplossing: een V-Strom 650.
    De Suzuki is soepel en – belangrijk – makkelijk te handlen.
    En daar was het om te doen.

    Zo’n zes weken geleden kwam de V-Strom naar Voorschoten, waar de werkplaats van de Wegenwacht zit.
    Normaal gesproken bouwen ze er de vierwielers om, maar er werken ook enthousiaste motorrijders.
    Die wisten wel van wanten met de V-Strom.
    Een aantal standaard accessoires zijn gebruikt, zoals middenbok, handkappen, onderspoiler, valbeugelset en tanktas. De koffers voldeden niet.
    Die waren te klein voor alle gereedschap. Want ook met de motor wil de Wegenwacht dezelfde hulp kunnen bieden als met de auto.
    De koffers hebben een enorm volume om alle spullen te vervoeren. Ondanks de zwaarte is de V-Strom handelbaar gebleven. Overigens zijn we niet jaloers op onze collega van de Wegenwacht. Met dit weer smelt je van de motor af als roomboter in een braadpan.



    Belangrijk aan de voertuigen van de Wegenwacht zijn onder andere de betrouwbaarheid en de snelheid.
    De kracht en souplesse van het V-twin blok, maximaal comfort voor lange afstanden en de goede stuureigenschappen maken de V-Strom 650 geschikt als voertuig voor de Wegenwacht.


     

    19-07-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Duitsland

    BMW RT 1150 R Feldjäger

    Image:BMW RT 1150 R Feldjäger vl silver.jpg






    16-07-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Israel

    Een Yamaha FJR 1300 van de Franse 'Gendarmerie'.

    Image:Motos-gendarmerie-IMG 1384.jpg


    15-07-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honda NT 700 V Deauville

    In 1998 was de Honda Deauville de eerste echte commuter-motor, een fiets voor het woon-werkverkeer.
    Stilstaan in de file sucks, maar wie elke dag met de motor gaat werken, wil wel een beetje comfort zonder meteen een toermastodont te moeten aanschaffen.
    Een commuter moest vooral gebruiksvriendelijk zijn en op dat vlak scoort de nieuwe Deauville zelfs nog beter dan zijn voorganger.
    Eerst en vooral zijn er de standaard ingebouwde koffers van 55 liter, waartussen een opening zit, handig voor het meenemen van lange voorwerpen.




    Het motorblok van de Deauville gaat ondertussen al 18 jaar mee (nog afkomstig van de roemloos ten onder gegane Revere).
    De cilinderinhoud steeg van 647cc naar 680 cc met nieuwe cilinders en 10PK meer als gevolg.
    De Deauville 2006 kreeg bovendien injectie mee voor een nog beter gasrespons en 8% minder verbruik, zodat je met de grotere benzinetank (nu van 20 liter) lekker lang kan rijden.




    Het hogere windscherm is nu ook in twee standen verstelbaar, zowel in hoogte als in hellingshoek.
    Daarmee wordt de Deauville meteen ook interessanter voor toerrijders.
    Verder werd de beenruimte vergroot, en dat was nodig want de mooi ingekapselde motor zorgde bij grotere mensen al gauw voor knellende knieën.
    De Deauville is nog meer dan vroeger een alleskunner geworden (behalve voor de cross dan...). Alhoewel hij zeer interessant blijft voor het woon-werk-verkeer, is hij nu veel beter inzetbaar voor grotere uitstappen.
    Heer en meester in een klasse die hij zelf creeërde trouwens.

    04-07-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (16 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Legermotoren : Jordanië

    Jordanian special forces blaze
    a trail with modified motorcycle

    The Jordanian Special Operations Command (SOCOM) has taken into service an unusual all-terrain motorcycle originally designed by Rokon Inc of the US.

    At the April 2000 SOFEX show in Amman it was announced that Rokon had signed a co-operation agreement with the King Abdullah Design and Development Bureau (KADDB) to develop heavy-duty, dual-wheel-drive, off-road motorcycles for Jordan and other countries in the Middle East and North Africa. A modified version of the basic design, designated AB23 Desert Ranger, has since been devised by KADDB in association with Rokon to meet local military operating requirements.

    An initial batch of four Trail-Blazer motorcycles was supplied by Rokon to enable the user to commence extended trials and evaluation prior to formal acceptance of the AB23 Desert Ranger, anticipated for March 2001. KADDB and Rokon completed their own development and trials program in October 2000 and have since been preparing for industrialization of the Desert Ranger at the KADDB facilities in the King Hussein Main Workshops, Jordan. It is understood all Desert Rangers intended for supply throughout the Middle East and North Africa will be manufactured and supported from Jordan by KADDB, which plans to display the vehicle jointly with Rokon at IDEX Abu Dhabi in March.

    Rokon president Thomas Blais told IDR that, pending the start of Jordanian production, the company remains the only producer of such dual-wheel drive motorcycles, which are built for traction in mountainous terrain rather than speed. The engine is coupled to a three-speed automatic torque converter located under the seat behind the engine. This acts as a transfer case, delivering drive to the rear wheel via a chain, and to the front wheel via a shaft that runs through the backbone of the frame and then onto a chain. On both outputs from the transfer case there is a mechanical disc brake. A clutched coupling enables the front wheel to freewheel when the handlebars are turned off-center so as not to hinder maneuvering.

    The first 2x2 motorbike was produced in the US over 45 years ago, and was initially aimed at hunters and recreational users. However, numbers of Rokon motorbikes have since also been supplied for use by US special forces in the Vietnam and Gulf wars, and to the Brazilian special forces.

    The baseline model is powered by a 10hp 146cc Chrysler two-stroke engine driving through a three-speed automatic transmission, but the AB23 Desert Ranger mounts a Kohler, 172cc single-cylinder, four-stroke, fan-cooled petrol engine, which delivers 6.6hp at 4,000rpm. According to Blais the fitting of the four-stroke engine makes the Desert Ranger quieter in operation than any quadbike or all-terrain vehicle. The top speed in the high-speed range is just under 72km/h, and gradient capability is 60º.

    The main fuel tank carries 10 liters of gasoline/oil mix, sufficient for 500km or six to nine hours of operation, but an additional 9.4 or 17 liters may be carried in each of the two auxiliary fuel tanks located in each drum-wheel. In desert operations it is expected one of the drum-wheels would instead be used for water storage, the additional weight in the wheels helping to improve traction. The Desert Ranger's dry weight is 94.3kg (Trail-Blazer, 84kg), and the sealed wheel hubs in combination with low-pressure tires enable it to be floated across deep water obstacles. The Desert Ranger can ford to a depth of 61cm and has a ground clearance of 38cm.

    Its low dry weight enables the Desert Ranger to be carried on vehicles such as the AB3 Black Iris or the AB5 special forces' LandRover as a scouting adjunct, or for when gradients, soft going or path-widths prevent normal four-wheel drive movement. Accessories include a power take-off kit to drive pumps and generators in the field, a tow bar, and a sidecar to carry up to 500 lb (226kg) of additional equipment.

     

    Jordanian special forces test Rokon dual-wheel-drive motorcycles. The AB23 variant, co-developed with KADDB, is designed to give motorized access to otherwise inaccessible observation points. It is self-floating, and can be carried on a light mother vehicle. Its sealed wheel hubs may be used to stow supplementary fuel and water for several days of autonomous operation.
    (Source: KADDB)



    The Jordanian Special Operations Command is the third client for Rokon dual-wheel drive motorbikes, the first two being the US special forces and Brazilian special forces.
    (Copyright: Rokon/KADDB)



    View of the AB23 revealing a good view of the front-wheel drive mechanism.
    (Copyright: Rokon/KADDB)

    25-06-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Piaggio MP3
    Het gaat goed met Piaggio en voor je begint te roepen "what the f... is Piaggio ?", weet dan dat het de wereldbefaamde Vespa's maakt waarvan er vorig jaar alleen al 90.000 werden verkocht. Vespa bestaat 60 jaar, is per jaar goed voor 610.000 tweewielers die in zeven verschillende fabrieken worden gebouwd door 6000 werknemers.


    Piaggio stelt nu een scooter voor met twéé voorwielen.

    Piaggio MP3 400


    De MP3 blijft zonder zijpoot gewoon rechtstaan, een leuk (maar eigenaardig) gevoel als je geen voetje meer hoeft te zetten aan een verkeerslicht op rood, hij rijdt zonder problemen over tramsporen en maakt vooral bij nat weer elke tweewieler belachelijk.
    Hindernissen nemen is ook geen probleem, want de twee afzonderlijk opgehangen voorwielen kunnen elk ten opzichte van elkaar een hoogteverschil van 20 cm verwerken.
    Stapvoets rijden is natuurlijk kinderspel en in vergelijking met een gewone scooter heb je tot 20% minder afstand nodig om te stoppen. Op nat wegdek zelfs 24% !
    Maar ook op droge ondergrond krijg je deze vreemde creatie, die nauwelijks groter is dan een gewone brommert, niet aan het schuiven.
    Een ietsje gevoelig afgestelde voorrem en dan krijg je dit...:





    Zestig jaar na de eerste Vespa creeërt piaggio met de MP3 dus opnieuw een revolutie in scooterland, al zal het vermoedelijk pas begin 2007 zijn voordat we de 125cc en de 250cc versies daadwerkelijk op onze wegen zullen zien rondtoeren.

    13-06-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (11 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kawasaki ER 6 n/f
    Het gebeurt wel vaker dat een fabrikant van een motorfiets zowel een naakte versie als eentje met kuipwerk uitbrengt. Meestal heeft dat behalve wat 'looks' niet veel om handen, maar wat Kawa bij de ER6 heeft geflikt, is toch nog wel wat anders.




    De ER6/F maakt immers gebruik van een behoorlijk volledige kuip, waardoor de ook al stylistisch erg geslaagde ER6/N plots een heel andere motor wordt.
    Niet alleen zit je een pak droger, je rijdt er ook moeiteloos 20km/u sneller mee zonder je nek overuren te laten kloppen.




    Qua rijgedrag voel je nauwelijks verschil (de F weegt maar 4 kilo zwaarder), al ga je op de F minder speels rijden omdat je op een veel grotere motor lijkt te zitten met een heel ander dashboard.

    Beide modellen zijn verkrijgbaar met ABS en zijn bovendien zeer zuinig : wie een beetje normaal rijdt, drukt get verbruik zelfs tot 4L/100km !
    De uitlaat zit op beide modellen precies tussen het motorblok en het achterwiel verstopt, zodat de motor aan beide kanten gelijk lijkt, wat wel een vreemd gezicht geeft. Ik heb het toch zelden meegemaakt dat een stukje kuip zoveel verschil maakt.


    06-06-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Italie

    Enkele foto's van een legerparade in Rome
    (2 juni 2006).
    Het 'Festa della Repubblica Italiana'
    presenteert zijn 'Polizia di Stato'.

    Image:2june2006 310.jpg

    Image:2june2006 311.jpg

    Image:It police moto front.jpg

    Image:It police moto.jpg

    02-06-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Italie

    Een eenheid gemotoriseerde agenten van het Italiaanse 'Polizia Municipale' van Rome.


    Image:2june 2007 573.jpg

    Image:2june 2007 576.jpg

    Image:2june 2007 577.jpg

    Image:Polizia.municipale.motorcycle.arp.jpg

    02-06-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kawasaki VN 900 Classic
    Als je vandaag de dag naar de choppermarkt kijkt, vliegen de cc's je om de oren : 1500cc is niks meer en er rijden zelfs al cruisers van 2,3 liter rond. Een mens zou bijna vergeten dat we ooit tevreden waren met onze 600cc ! 
    Maar voor wie het allemaal niet zo groots hoeft te zijn, heeft Kawasaki een 'normale' down-to-earth chopper gemaakt die de oude VN800 moet vervangen. Nu is 'oud' eigenlijk een verkeerd woord, want choppers zien er nu eenmaal altijd uit zoals 'in de tijd van toen'.
    Hoe dan ook, de nieuwe VN900 oogt een beetje als een kruising van een VN800 en een VN2000, het vlaggenschip van Kawa.





    Door een deel van de afmetingen van de 2000 over te nemen, zou je bijna zweren dat dit een veel zwaardere jongen is.
    Goed voor het ego dus en makkelijk om te rijden want met een wielbasis van 1.650mm is de VN900 ook niet zo extreem lang.



    De VN900 gebruikt hetzelfde motorblokdesign als de VN2000 en de riemaandrijving is eveneens gelijk, net als de uitlaten.
    Gegevens over het vermogen moet ik jullie schuldig blijven, maar kawasaki beweert zelf dat je hiermee zelfs zwaardere choppers een poepje laat ruiken !
    Wat de prijs betreft, zit het in ieder geval snor : met 7.790 euro is de VN900 maar liefst  €10.000 goedkoper dan de VN2000 !

    22-05-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moto Guzzi



    Als ik aan Moto Guzzi denk, krijg ik altijd zo'n ouderwets gevoel. Destijds maakte Guzzi publiciteit voor de 'California' met de slogan "Wordt Verslaafd Aan Een Vaste Realtie", wat voor mij zoiets was als 'hou het maar saai...'.
    Nochthans was Moto Guzzi de uitvinder van de nu op zowat iedere motor gebruikte swingarm of achterophanging.
    Om die te testen reden, 80 jaar na datum, de gebroeders Guzzi in het gezegende jaar 1928 ermee naar Noorwegen, wat in die tijd met het materiaal van toen al behoorlijk straf was !





    Net daarom noemt Moto Guzzi zijn eerste echte moderne toermotor 'Norge' en ik moet toegeven : dit is een revolutionaire moto, zeker naar Guzzi-normen.



    ABS is standaard maar wel uitschakelbaar, de windbescherming is optimaal dank zij de protectiestukken aan de benen en het electrisch verstelbaar windscherm en de koffers zijn in de prijs inbegrepen.



    Het motorblok is een lichtjes uitgeboorde Breva V-Twin (1133cc en 90PK) en Guzzi ontwikkelde een nieuw Carc-cardansysteem.
    Helemaal leuk wordt het als ik u vertel dat er een ingebouwde TomTom-navigatie aanwezig is met een draadloos communicatiesysteem om te gsm'en via een headset in de helm.



    Prijskaartje van al dat moois : € 15.000

    09-05-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoppelandtreffen - Poperinge 2006
    Hoppelandtreffen - Poperinge 2006

    Klik voor groot formaat

    01-05-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dukati Monster 695 : een meidenmotor.
    Een motorrijder die nog nooit van ee Ducati Monster heeft gehoord, is sinds 1992 niet meer boven gekomen.
    De 'monster' is zowat het arche-type van de sportieve 'naked bike', of  hoe je met enkel een motorblok, twee wielen en een stuur toch een knappe motrofiets kunt bouwen.
    Het concept is ongeëvenaard er er was keuze uit een 600, een 800 en een 1000cc.




    De 600, (hierboven) de ideale opstapfiets of ook nog wel 'het vrouwenmonster' genoemd, groeide door de jaren heen tot 620cc (hieronder) ...



    ... maar nu staat er voor modeljaar 2007 een 695cc gepland.
    Dat zorgt natuurlijk voor meer pk's (van 63 naar 73). Verder zit er op de 695 nu een 'back torque'-koppeling die ervoor zorgt dat bij sterk terugschakelen het achterwiel niet gaat stuiteren. Elke uitlaat beschikt over een katalisator en er is maar onderhoud om de 12000 km.



    En omdat dat kleine monster bij de meiden nogal geliefd is, werd de instap drie centimeter lager gelegd.
    Lief hé ?




    18-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Zweden

    Politie-motoren : Zweden

    16-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BMW HP 2 Street
    Met de HP2 heeft BMW voor het eerst een echte terreinmotor in het gamma die (nog veel meer dan de GS familie) gemaakt is voor puur modder- en zandplezier. Een Dakar-beest, met andere woorden.
    Maar 17.000 euro is wel erg duur voor een motor waarmee je enkel naast de weg kunt rijden.
    De meeste Japanse enduro-motoren kosten minstens 7000 euro minder !
    Oké, Deze High Power telt wel 1100cc en is daarmee meteen de dikste motor op de crossmarkt, maar ik zou zo'n dure motor bijna niet vuil durven maken.




    Maar BMW speelt het heel slim en maakt de HP 950 euro duurder, maar daartegenover krijg je er standaard twee extra wielen bij, waardoor de HP geschikt wordt om op het asfalt te rijden.







    Dat is behoorlijk goed gevonden, want wie meer plezier uit zijn BMW wil halen, verandert hem in een wip in een supermotard die meteen kan wedijveren met de KTM Superduke. Een supermotard waarmee je ook echt het terrein op kan is een unicum op de markt.
    Wat er ook slim is bekeken : je kan het benzineniveau aflezen op een transparant stukje op de tank en het pedaal voor de achterrem kan je aanpassen naargelang rij-of crosslaarzen.


    11-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kawazaki ZZR1400 voor de Franse Gendarmerie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het zat eraan te komen !
    Nadat BMW zijn contract verloor met Yamaha, begon de fameuse Franse Gendarmerie er wel zin in te krijgen om steeds snellere motoren de baan op te zenden.

    Laatst tekenden ze nog een contract met Kawazaki voor de levering van 50 motoren van het type Kawazaki ZZR1400 voor hun 'snelle-interventie-brigades'.
    'Snelle-interventie' is wel de juiste term want met zijn 190 paarden haalt die vogel maar liefst 315 Km/u !!!

    De motoragenten krijgen uiteraard een doorgedreven opleiding om met deze machine te kunnen rijden. Ze zullen dan ook ingezet worden op autosnelwegen om de achtervolging aan te gaan met snelheidsmaniakken.


    11-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bimota DB 6 Delirio
     

    Als Massimo Tamburini destijds in 1972 niet op zijn snufferd was gegaan met zijn Honda 750 Four, had Bimota waarschijnlijk nooit bestaan, want nadat hij was hersteld van drie gebroken ribben, besloot Tamburini een nieuw frame voor zijn Honda te bouwen.

    De eerste Bimota's hadden een te extreme zitpositie (het waren dan ook racemotoren) en later was Bimota het merk waarvan men zei dat het binnenkort wel falliet zou gaan wegens veel te duur en exclusief.




    Dat is ondertussen ook gebeurd maar Bimota is sinds 2003 weer terug en zoals altijd in zulke gevallen met hypermodern en heel mooi spul.

    Meer dan alle andere supersportieve Bimota's koop je een Delirio omwille van zijn design, al maakt ie net zoals de andere Bimota's gebruik van een getuned (zij het iets minder) Ducati Desmodue 922cc motorblok. Naar Bimota-normen is deze Delirio met 170 kg niet superlicht, maar dit is dan ook geen racemotor, al heeft hij alle componenten zoals een vakwerkframe, radiale Brembo stoppers, Marzocchi vorkpoten, enz...





    Ik voorspel de Delirio een mooie toekomst want dit pareltje van design is teminste bruikbaar. Iets wat van andere Bimota's niet meteen kan gezegd worden...
    Voor een prijsis het nog even wachten, maar reken maar op een 25.000 euro.


    04-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paashaas op PC - Izegem 2006

    Paashaas op PC - Izegem 2006

    Klik voor groot formaat

    Klik voor groot formaat

    Klik voor groot formaat

    01-04-2006 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 68 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs