vervolg  146.Deze 2 foto's zijn van dezelfde wagen, maar als je goed kijkt zie je dat de radiator verschilt. He gebeurde dat een grotere radiator geplaatst werd voor beter koeling wanneer de in een warm land terecht kwam, of gewoon om 'up to date' te blijven.  147. Dit voorbeeld toont een goed bewaarde en ' gebruikte' foto  148. Foto uit 1928  149. Minerva deelnemend aan een rally in de jaren 50.  150. Deze opname is gemaakt ergens in een filmstudio. jaren 50  151. Minerva als dienstwagen WO I. Mogelijk een omgebouwde wagen die zijn leven begon als Luxe tourer.  152. Opname van een Minerva in USA  152. Nog een Minerva met spitse radiator ergens in Noorwegen.  153. Minerva deed ook mee aan sportieve evenementen zoals blijkt ook in vorige afbeeldingen. Hier een actie foto gemaakt te Spa- Francorchamps.  154. Af en toe moesten er nieuwe rubbers gelegd worden.  155.Grote limousine.  157. Hier dan de grote schuldige.......
oprichter van Minerva 'Sylvain de Jong' op een van zijn eerste producten.  158. Op auto gebied was dit een van de pioniers. Type N 1906 24 PK. Het Minerva embleem op de radiator kwam pas een jaar later.  159. Het bestkope model was deze 14 pk 1914.  160. Cabrio model typ AC 1926.  161. foto uit de jaren 20, op de achtergrond een Minerva dealer?  162. Anno 1904/5 produceerde Minerva eerder kleine wagens.  163. Voorbeeld van een 10 pk
|