Belgische Rechten
Inhoud blog
  • De waarheid van natuur en overleven.
  • Gezondheid en zijn ontwikkeling:
  • Coma behandeling van SARS Covid-19 patiënten.
  • Symptomen SARS-COVID-19
  • De corrupte wereld van het Belgische rechtssysteem.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Staatsanarchie
    11-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeugd en geweld

     

    Geweld is een direct gevolg van overbevolking van een gebied en de strijd om de bestaansmiddelen van het gebied. Het is vooral de groeiende overbevolking die door technologische en medische ontwikkeling worden aangewakkerd en onderhouden, die oorzaak zijn van de veelvuldigheden van oorlogen en burgeroorlogen. Ook de schraapzucht en Arische geldgier van westerse Adel en heersende machten die geen geweld schuwen om rijkdommen en macht naar zich te trekken, lokken verzet en geweld uit, uit puur en logisch verweer van de benadeelde bevolking. Ook hier zijn het vooral de jongere heethoofden die in de bres staan en de meute revolterende zullen vormen.

    Pesten.

    Kinderen pesten elkaar dood, hoe kan het anders als de overheidspartijen en niet vies van zijn en zelfs niet terugschrikken van moord op burgers die hen en hun vuile praktijken bedreigen.

    Hoeveel onopgehelderde moorden zijn er en zullen er nog volgen, waaraan men geen milieuconflict kan koppelen. Waarom eist men van deelnemers in de regering absolute collegialiteit, als er geen vuiligheid is dat binnenkamers moet blijven.

     

    1940-45:

    Jeugdrevoltes zijn van alle tijden, gedurende de tweede wereldoorlog waren het jongeren idealisten uit de burgerij van tussen 15 en 25 die het initiatief namen en witte brigades vormden, geweld en sabotage pleegden tegen de vijandelijke troepenmacht en op vermeende ZWARTEN zoals men verraders of vermeende verraders van het eigen volk omschreef. Sommigen doen het uit idealisme andere uit wellust en twistziekte of dus echte amokmakers.

    Schoolstrijd:

    De eerste schoolstrijd (1878-1884) De opkomst onder liberaal beheer van de overheidsscholen die niet onder verplicht christelijk onderwijs opkwamen, en waarbij het vooral jongeren idealisten bijgestaan door echte amokmakers waren, die de revolte compleet maakten.

    De tweede schoolstrijd (1950-1958) De strijd om subsidiering van de vrije katholieke scholen, die benadeeld waren doordat zij geen subsidiering genoten, ook hier waren het jongeren idealisten vooral studenten van het hoger onderwijs bijgestaan door echte amokmakers die op de bres gingen en de straten opbraken terwijl ze kat en muis speelde met de politie. Deze jonge rebellen van zowel de eerste als tweede schoolstrijd belanden veelal in de politiek als eerbare politici.

    De Koreaanse oorlog:

    De Koreaanse Oorlog begon in juni 1950 met een aanval van communistisch Noord- op Zuid-Korea. Hij eindigde in juli 1953 met een wapenstilstand. Er is echter nooit een vredesverdrag gesloten. (Wikipedia)

    Op 25 juni 1950 vielen Noord-Koreaanse troepen Zuid-Korea binnen. Daarop besloot de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties tot militaire steun aan Zuid-Korea. Uiteindelijk bestond die militaire steun uit een troepenmacht waaraan naast troepen van de Verenigde Staten nog vijftien landen deelnamen: waaronder België. Het waren vrijwilligers uit het leger, vooral jonge militairen die er naartoe trokken.

    De burgeroorlog in Syrië.

    Ook hier zijn het jongeren idealisten bijgestaan door echte amokmakers die naar Syrië trekken om er te vechten tegen het geweld dat op, geloofgenoten wordt gepleegd. Hier is het vaak gebaseerd op een opgewekt gevoel van idealisme door ronselaars als Fouad-Belkacem, doch ook hier moet men rekenen met een belangrijk deel van ziekelijke amokmakers die de hoofdbrok vormen.

    Men mag bedenken dat revolteren een eigenheid is aan de puberteit en de volwassenwording van ALLE jongeren en slechts een gezond element in de ontwikkeling tot volwassenheid vormt, daar ontwikkeling staat voor het verzamelen van ervaringen en zonder ervaringen ontwikkeling geen waarden heeft.




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 26/10-01/11 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 11/11-17/11 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 02/02-08/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 26/04-02/05 2010
  • 29/03-04/04 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs