Zoeken in blog

Gastenboek
  • Prachtig
  • Kolorowanki
  • ¿Qué Festividades Se Celebran Los Lunes Bancarios?
  • Productos Y Servicios Bancarios Operativos
  • Eternity Jewelry Explained

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    01-08-2002
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlastreffen - Kortrijk 2002


    Vlastreffen - Kortrijk 2002

    Klik voor groot formaat


    Klik voor groot formaat



    01-08-2002 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2002
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honda Pacific Coast 1990
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    01-05-2002 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2002
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorambulances Utrecht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Motorambulance


    Hulpverleners op de motor :
    twee ambulances voor de prijs van één

    Een motorrijder kan doorrijden waar auto's stilstaan en kan op plaatsen komen waar auto's het nakijken hebben. Deze eigenschappen waren aanleiding voor de Stichting Regionale Ambulance Voorziening Utrecht (RAVU) om in 2002 te beginnen met een proef waarbij motorfietsen werden ingezet als ambulance. De proef is een succes geworden en dit jaar heeft de RAVU zes fonkelnieuwe ambulancemotoren aangeschaft. De keuze is gevallen op de Yamaha FJR1300ABS.

    Uiteraard ben je er nog niet als je een geschikte motor hebt uitgezocht. De motorfiets moet worden uitgerust met alle mogelijke apparatuur voor medische zorg en communicatie en de berijders moeten goed worden opgeleid en aangekleed. Daarom is in 2004 de Projectgroep Motorambulance opgericht. Deze projectgroep bestaat uit specialisten die zich gezamenlijk bezighouden met het ontwikkelen van de Yamaha FJR1300ABS als ambulance, met het opstellen van een uitgekiende rijopleiding en met de uitrusting van de motor en de berijder. Zo worden de motoren geleverd en verder ontwikkeld door Gebben Motoren en is Top Skin ingeschakeld voor de gespecialiseerde motorkleding.

    Twee miljoen kilometer
    De RAVU is één van de grootste ambulancediensten van Nederland en heeft als verzorgingsgebied de provincie Utrecht met 1,2 miljoen inwoners. De RAVU heeft zo'n 270 medewerkers in dienst, waarvan 230 ambulanceverpleegkundigen en -chauffeurs en 20 meldkamercentralisten. De Ambulance Meldkamer krijgt jaarlijks 120.000 aanvragen voor hulpverlening, waarvan ruim 60.000 aanvragen leiden tot een ambulancerit. De RAVU beschikt over 39 ambulances, zes motorambulances en drie coördinatievoertuigen. Deze voertuigen leggen gezamenlijk jaarlijks twee miljoen kilometer af. De mannen en vrouwen die als gediplomeerd ambulanceverpleegkundige op een ambulancemotor rijden, moeten aan strenge eisen voldoen. Zo moeten ze al minstens vijf jaar werkervaring hebben als ambulanceverpleegkundige op een reguliere ambulance, ze moeten een aantal jaren motorervaring hebben en ze moeten slagen voor een rijvaardigheidstest bij het Politie Rij Opleidingen Centrum (PROCentrum), waar ook de verdere opleiding en training plaatsvindt.

    Elke minuut telt
    Sinds de introductie van motorfietsen zijn de aanrijtijden van de ambulances in de provincie Utrecht met tien procent gedaald. In stedelijke gebieden is gebleken dat de motorambulance gemiddeld een minuut eerder ter plaatse is dan een reguliere ambulance. Een minuut lijkt misschien niet veel, maar de medewerkers van de RAVU drukken ons op het hart dat een minuut het verschil kan betekenen tussen leven en dood. Bij noodgevallen in winkelcentra en op de perrons van stations, waar de reguliere ambulance op de stoep wordt geparkeerd maar de motor door kan rijden, is de aanrijtijd zelfs gemiddeld twee minuten korter. Ook buiten stedelijke gebieden bewijst de motorfiets zijn nut, bijvoorbeeld op de Utrechtse Heuvelrug, waar zoals RAVU-directeur Versluis het stelde "Nog wel eens een mountainbiker van z'n fiets stuitert". Auto's kunnen de plek van het ongeval vaak moeilijk bereiken door de smalle doorgangen en de slecht berijdbare paden, maar de motorfiets komt overal. Uiteraard is niet alleen gekeken naar de praktische voordelen van motorfietsen, ook de kosten zijn onder de loep genomen. En ook daar is de motorfiets een winnaar: voor de prijs van een volledig uitgeruste, reguliere ambulance met twee bemanningsleden kan de RAVU twee ambulancemotoren laten rijden. In een levensbedreigende situatie, waarbij iedere minuut telt, is de ambulancemotor in alle opzichten een perfecte aanvulling op het voertuigpark van de RAVU gebleken.

    Specificaties Yamaha FJR1300ABS Ambulance
    Motor: Vloeistof gekoeld, viertakt, viercilinder in lijn
    Cilinderinhoud: 1.298 cc
    Boring x slag: 79.0mm x 66.2mm
    Compressieverhouding: 10.8 : 1
    Max. vermogen: 105.5 Kw (143.5 pk) bij 8.000 tpm
    Max. koppel: 134.4 Nm (13.7kg-m) bij 7.000 tpm
    Brandstofvoorziening: Electronische injectie
    Transmissie: Vijf versnellingen
    Eindoverbrenging: Cardan
    Vering voorzijde: Telescoop, 48mm
    Vering achterzijde: Monocross
    Lengte: 2.195 mm
    Breedte: 850 mm
    Zithoogte: 805 mm
    Wielbasis: 1.515 mm
    Tankinhoud: 25 liter
    Bandenmaat voor: 120/70 ZR17M/C
    Bandenmaat achter: 180/55 ZR17M/C
    Banden: Bridgestone BT020FN - BT020RN
    Gewicht incl. medische uitrusting: 320 kg

    Inventaris
    - Monitor Medtronic LP12 (defibrillator)
    - Lifenet EPCR digitaal rittenformulier
    - Zuurstoffles 1 liter
    - Infuusmateriaal en vloeistoffen
    - Medicatie volgens LPA 6
    - Airway management set
    - Kinder-reanimatieset,
    - Brandwondenset
    - Verbandmateriaal

    Verder is de motor voorzien van een routenavigatie-systeem, optische en akoestische signalering, extra stroomvoorziening en mobilofoon- & GSM-verbindingsapparatuur.



    21-04-2002 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2002
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie Motoren : HD van Sturgis PD
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het stadje Sturgis had al sinds jaren een Kawazaki K1000 politie motor (staat nu in het lokale motorenmuseum), maar het was pas in 1992 dat het departement zich serieus ging buigen over een gemotoriseerde divisie.
    Het was chief Jim Bush die het op een akkoordje gooide met de firma Black Hills Harley-Davidson in Rapid City. Dit hield in dat Black Hills HD een lease-programma zou opstellen om jaarlijks twee splinternieuwe FLH Road King Harley-Davidson motoren aan Stugis City te schenken in bruikleen gedurende de zomermaanden, om ze in het najaar dan weer verder te verkopen. De stad zelf zou instaan voor het onderhoud en de verzekering.
    Dit bleek een succesvolle formule te zijn en ze zijn daar gegroeid van 2 motoren in 1992 tot 11 Harley's in 2005.
    De agenten die ermee rijden moesten vooraf een 40-uren cursus volgen aan de Police Academie in Pierre, SD. Ze deden dat op vrijwillige basis omdat ze zelf al motorliefhebber waren. Ze zijn nu reeds zover gevorderd dat ze zelf al training geven aan nieuwe rekruten onder de leiding van Motorcycle Instructor Sgt. Mike O'Bryan.
    Het Politie Departement van Sturgis blijft telkenjare deze motoren ontvangen.
    Op de foto deze van 2002.
    Het bleven 'zwarte' HD-motoren, maar sinds 1996 van het model FLHI (de I staat voor 'injectie') want de bevolking ziet die eigenlijk liever dan de witte Harley's !



     

    21-03-2002 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2002
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pacific Coast 800 'stretch' 1988
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Waarschijnlijk het raarste model van PC dat ooit van de band liep : de PC 1988 Stretch 800.
    Deze was het basismodel dat Honda uittekende, maar kwam in 1989 uit met nog een beter uitgerust model.
    Er zijn er maar zeven van gemaakt.

    19-03-2002 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2002
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Venture Special Paint
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Special Paint

    06-03-2002 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2002
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.First Impression: Pacific Coast 800
     

    First Impression: Pacific Coast 800

    Born To Be Mild

    By MO Staff, Mar. 05, 1998,
    Photography by Billy Bartels

    Honda's Pacific Coast 800 is the station wagon of motorcycles, which isn't necessarily a bad thing, it's just not fashionable at this time. Our adrenaline-junkie, Mountain Dew head-rush culture has replaced sensible and practical with fast and aggressive as objects of desire.

    Just as bigger, more powerful sport utility vehicles have replaced the family wagon as the family and cargo hauler-of-choice, faster, more powerful mounts like Honda's ST1100 as well as new aggressive race-bred sport tourers like Ducati's ST2 and Honda's new VFR Interceptor have sent bikes like the Concours and the Venture into virtual retirement. Although fast and sporty doesn't always mean success in America (note the surprising demise of Kawasaki's GPZ 1100 and Yamaha's GTS 1000), all around
    practicality isn't what most Americans look for in motorcycles.

    The Pacific Coast might be the world's most sensible motorcycle, falling on Honda's evolutionary chain between the Helix and the ST1100. Comfortable ergonomics. Excellent weather protection. Real-world, almost automobile-like power delivery. A huge, visible car-like rear tail-light. And, of course, the trunk. The trunk rules. It can comfortably carry four plastic bags full of groceries, along with a small bag of dog food. It can fit two full-sized helmets and two medium-sized gym bags. It's watertight. We rode the PC 800 thru two pre-El Nino Southern California monsoons without any water leaking into the trunk. And unlike side bags, stuff doesn't want to fall out when you open it.

    The PC 800 might be too sensible. When the PC debuted, it was considered a radical bike -- the world's first motorcycle completely hermetically sealed within an envelope of plastic. In fact, the PC 800 seems ashamed of its motorcycle lineage. What this bike really wants to be is a car, all the way down to the automobile-like instrument panel and the textured PVC that covers the handlebars. Shhhhh: Listen closely and you can hear it whisper "I wish I were an Accord. I wish I were an Accord."

    It didn't sell well at first, but over the years it has developed a following. The aesthetics are perhaps the most controversial element in this otherwise friendly, though Milquetoast bike. Our own unscientific survey revealed that people who don't like motorcycles like the looks of this bike. My mom, for instance. Your mom probably, too.

    "It looks like a scooter on steroids."

    A yuppie wanna-be stockbroker friend, who's wife wouldn't invite us to a cotillion of aging, preppy, former sorority-girls if we showed up on bikes, absolutely loved the Pacific Coast. They both did.

    "This is the nicest bike you've ever had," said Wifey. "But you still can't come to the cotillion."

    Hard core bikers had a different take.

    "It's looks like a port-o-pottie on wheels," sniffed one staffer.

    "It looks like a scooter on steroids," said another. "And this cotillion sucks. Lets go over to the garbage dump and break things." Cool.

    The PC 800 is comfortable and the weather and wind protection are very good. But it's a porky bike, weighing in at 640 pounds wet. Still, it handles well in slow corners with a good turning radius and at straightaway speeds the soft suspension soaks up the bumps; faster corners feel mushy.

    The rear suspension offers four-way spring preload, but the 41mm front fork is non-adjustable. We did find it to be relatively flickable, but because of its long wheelbase it preferred to stand up. Like a Weeble, it wobbled but it didn't fall down.

    The brakes, two twin-piston front discs and a drum at the rear, are very average. Fade was non-existent, but then there isn't an overabundance of stopping power, so there's not much there to fade. The front rotors are designed in such a way so that most disc locks will not fit. The engine is a 45-degree V-Twin, and except for displacement it's essentially the same engine as found on the Shadow ACE and the ACE 750. As with Gold Wings, the PC 800 comes with hydraulic valve adjusters for easy maintenance. The engine is not particularly strong, and it has a very narrow powerband -- from approximately 4500 to 6500 rpms.

    While the engine feels as though it wants to explore the upper limits of the rpm range, the rev limiter kicks in at just after 7000. With a lack of both high end and low range power, shifts are frequent, up and down. Top speed as indicated was close to 105 mph. We wanted to put it on the dyno, but we couldn't figure out how to get to the plugs without disassembling the bodywork.

     "If you're looking for a real-world commuter and you expect to be hauling more than can fit in a tank bag, then give the PC 800 a thought."

    The Pacific Coast 800 fills a market niche currently unoccupied in the U.S. -- the sensible urban commuter. It may be an option for an older entry level rider or the occasional weekend tourer unable or unwilling to fork over $12,000 USD for an ST1100. Hard-core bikers, like everyone else on MO's staff, will still sniff and make jokes, and the PC 800 certainly ain't a sex magnet, you're just not going to look bad-assed and cool on a Pacific Coast.

    But when this reviewer was given the choice of riding cross town to the gym on a hot new sportbike or the PC 800, he always chose the Pacific Coast. It's comfortable, has good weather protection and it has a trunk. If you're looking for a real-world commuter and you expect to be hauling more than can fit in a tank bag, then give the PC 800 a thought.

    Specifications:

    Manufacturer:  Honda
    Model: 1998 Pacific Coast 800
    Price:  $8699 USD
    Engine: liquid cooled 45 degree V-twin
    Bore x stroke: 79.5mm x 80.6mm
    Displacement: 800cc
    Carburetion:  Two 46mm diaphragm-type CV
    Transmission: Five speed, shaft drive
    Wheelbase:  61.2 inches (1554.5mm)
    Seat height: 30.1 inches (764.5mm)
    Fuel capacity:  4.2 gallons (15.9L)
    Claimed dry weight: 584.2 lbs (218.0kg)
    Measured wet weight: 640.0 lbs (238.8kg)

    05-03-2002 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2002
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honda PC800 Pacific Coast 1989
     

    1989 Honda PC800 Pacific Coast

     

    1989 Honda PC800 Pacific Coast  White 

    05-02-2002 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-01-2002
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honda PC800 Pacific Coast 1990
     

    1990 Honda PC800 Pacific Coast

    1990 Honda PC800 Pacific Coast  Candy Glory Red and Griffin Gray Metallic 

    Many people consider 1990 the best of all years of the PC.  Liquid cooled V-twin, 5 speed, shaft drive.  Smaller and larger stock windshields.  It has a large waterproof luggage compartment, and a more straight up seating position than a ST1100 or a BMW sport touring bike.  It may be the most comfortable sport touring bike.

    31-01-2002 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-01-2002
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Honda Pacific Coast 800 1990
     

    1990 Honda Pacific Coast

    1990 Honda Pacific Coast  Maroon

    04-01-2002 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Honda Pacific Coast 800 : fiche Française

    La Honda Pacific Coast 800

    Honda Pacific Coast 800

     

     

     

     
     

    En 1989, Honda, travaillant toujours sur son concept de "motomobile" initié par la Spazio 250, sort un modèle surprenant: la Honda Pacific Coast 800..

    En developpant ce concept, Honda cherche à conjuguer les avantages d'une automobile au plaisir d'une moto. Ainsi, la "PC800" est entièrement carénée pour que le pilote ne se salisse pas (au contact de pièces grasses, par exemple) et pour une protection maximale aux intempéries.

    La moto mise sur ses aspects pratiques (coffre, selle basse, carénage enveloppant...) et est conçue pour un maximum de souplesse et d'onctuosité.

    Techniquement, la Pacific Coast est developpée sur la base de la 650 NTV (qui servira aussi plus tard à la Honda Deauville). Le moteur, bicylindre en V 6 soupapes, est gonglé à 800cc. La puissance reste modeste, mais le moteur est travaillé pour sortir un maximum de couple dès les plus bas régimes.

    A l'utilisation la nouvelle motomobile est impériale. La puissance est suffisant, le freinage est efficace, la partie cycle est stable. La direction est neutre et rend la moto facile même à basse vitesse.











    Le coffre est un atout indéniable. Relativement spatieux, il ferme à clé et s'intégère parfaitement à la ligne générale de la moto, sans être aussi large qu'une routière équipée d'une paire de valises.

    La tableau aurait pu sembler idyllique si la Pacific Coast n'avait pas eu deux tares quasi réddhibitoires aux yeux des motards français: Cette Honda est une moto de raison plus que de passion. Sa douceur de fonctionnement la fait passer pour une moto aseptisée. De plus, l'esthétique de l'engin n'a jamais vraiment fait l'unanimité. Certains, même, diront d'elle qu'elle avait un design "tupperware".

    Honda cessa sa commercialisation en France en 1993, même si elle fut produite jusqu'en 1998 et commercialisée, notamment aux Etats Unis où elle connut un bien meilleur succés.

    30-12-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honda Pacific Coast

    Honda Pacific Coast

    Also known as PC800
    Production run: 1989 to 1998
    800cc, 46 peak horsepower
     The Pacific Coast was another one of Honda's oddball
    experiments that was both a commercial failure and a cult success. Essentially unchanged during its entire production run, the Pacific Coast was aimed at customers who wanted their motorcycles to be more car-like. Whether this succeeded in attracting people who wouldn't otherwise buy motorcycles is unknown, but it certainly succeeded with a certain segment of long-distance riders who appreciated reliability and utility. The PC800 could be cleaned with a garden hose. It had shaft drive for freedom from the chores of chain lubing, adjustment, and replacement. It had self-adjusting valves like the Goldwing and the
    CB700SC. And it had a trunk -- a single watertight lid over two large saddlebag-type compartments each big enough for a full-face helmet.














    29-12-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De BMW K 1200 P (Nl 2001)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De BMW K 1200 P

    Binnenkort komt er meer informatie over de nieuwe K1200P, de nieuwe politie motor, welke eind 2001 leverbaar wordt. Deze wordt nu al gezien als opvolger van de trouwe K1100LT. Het PIVM, de KLPD en de Koninklijke Marechausse hebben gezamenlijk meegewerkt aan de specificatie en ontwikkeling van deze nieuwe spectaculaire overheids motorfiets.

    Enkele gegevens:

    • Basis is de K 1200 RS
    • Deel-integraal EVO remssyteem met ABS en rembekrachtiger
    • 1200 cc
    • 130 PK
    • electrisch bedienbare ruit
    • leverbaar in volledige politie uitvoering af-fabriek
    • Levering vanaf eind 2001.

      In nauwe samenwerking met de Nederlandse Politiediensten, ontwikkelde SCHURGERS DESIGN de BMW K 1200 P Ergonomie Upgrade. Deze is ontvangen als de ultieme overheidsmachine.

      Uit contacten met de eerste berijders van de originele BMW K 1200 P bleek dat er behoefte was aan enkele aanpassingen waarin de fabriek nog niet voorziet. Vandaar dat er een upgrade is ontwikkeld waarmee zowel de K 1200 P als de K 1200 GT (zie bijgevoegde foto's) op eenvoudige en betaalbare wijze het ergonomie en comfortniveau van de geliefde K 1100 LT kan overtreffen.

      Met de SCHURGERS DESIGN BMW K 1200 GT Upgrade wordt een meer ontspannen zitpositie bereikt met betere bescherming tegen weer en wind en minder druk op bovenlichaam en helm.

      De set bestaat uit een:

      • nieuw hoger stuur, maakt een meer ontspannen zithouding mogelijk
      • hoger windscherm, de elektrisch verstelbare ruit is 14 cm hoger geplaatst, met re-designed inlays zijnde; een neusdeel met bredere zij-delen
      • grotere, geïntegreerde spiegels van de K 1200 LT zijn opgenomen in de kuip en bieden optimaal zicht

    21-12-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pacific Coast 800

    Pacific Coast

    Pacific Coast image by Honda

    Engine

    • 800cc liquid-cooled twin-cylinder engine produces impressive low-end and mid-range power over a broad rpm range.
    • 45 degree V-twin engine design contributes to a low center of gravity and allows generous cornering clearance.
    • Honda's unique dual-pin crankshaft design combined with a rubber-mounted engine offers low vibration and impressively smooth power delivery.
    • Two 36mm constant-velocity (CV) carburetors provide crisp throttle response at all rpm.
    • Dual spark-plug cylinder heads and three-valve-per-cylinder technology offer excellent combustion efficiency for high fuel mileage and optimum power.
    • Maintenance-free hydraulic valve adjuster system.
    • Maintenance-free, automatic cam-chain tensioners.
    • Smooth-shifting five-speed transmission.
    • Maintenance-free hydraulic clutch never needs adjusting.
    • Digital electronic ignition.

    Chassis

    • Specially designed steel frame places the engine low for a high degree of maneuverability while allowing substantial cornering clearance.
    • Fully integrated bodywork and laminar air-flow fairing offer superb aerodynamics and provide excellent wind and weather protection.
    • 42mm front fork with dual Syntallic bushings offers a controlled, compliant ride.
    • Rear suspension offers easily adjustable four-way spring preload for varying conditions.
    • Powerful dual front disc brakes with twin-piston calipers.
    • Torque Reactive Anti-dive Control (TRAC) reduces front end dive during braking.
    • Quiet, smooth and efficient shaft drive is virtually maintenance-free.
    • Specially designed cast alloy wheels.
    • Wide, low-profile, high-mileage tubeless tires.
    • Quiet two-into-one exhaust system.

    Additional Features

    • Cavernous lockable storage trunk with hidden release-latch easily accommodates two full-face helmets.
    • Breakaway-type rearview mirrors.
    • Wide, plush seat is extremely comfortable and is just 30.1 inches from the pavement for a low center of gravity and easy maneuverability.
    • Outstanding ergonomics make any length trip enjoyable and comfortable.
    • Large-capacity, 4.2-gallon underseat fuel tank provides a low center of gravity and extended range.
    • Push-to-cancel turn-signal switch.
    • Powerful halogen headlight.
    • Unique integrated bodywork protectors, front and rear.
    • Easy-to-use centerstand.
    • Easy-to-read instrumentation includes fuel and coolant temperature gauges.
    • Maintenance-free 12-volt battery.
    • Convenient ignition switch/fork lock for added security.
    • Three-year transferable unlimited-mileage warranty.

    Available Options

    • Large windshield.
    • Front nose mask.
    • Front fender mudguard.
    • Trunk inner bags.
    • Clear scuff pad set.
    • Inner trunk light.
    • Trunk carpet mat set.
    • Passenger backrest.
    • Cycle cover.

    Specifications

    Model PC800
    Engine Type 800cc liquid-cooled 45 degree V-twin
    Bore and Stroke 79.5mm x 80.6mm
    Compression Ratio 9.0:1
    Valve Train SOHC;three valves per cylinder
    Carburetion Two 36mm diaphragm-type CV
    Ignition Solid-state digital, dual spark plugs per cylinder
    Transmission Five-speed
    Final Drive Shaft
    Suspension Front: 41mm fork with TRAC; 5.7 inches travel. Rear: Dual shocks with four-way spring. preload adjustability; 5.1 inches travel
    Brakes Front: Dual disc with twin-piston calipers. Rear: Drum
    Tires Front: 120/80-17. Rear: 140/80-15
    Wheelbase 61.2 inches
    Seat Height 30.1 inches
    Dry Weight 584.2 pounds
    Fuel Capacity 4.2 gallons
    Color

    Red

    30-11-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4de nazomertreffen MTC Sun Riders 2001
    Als lid van de MV Pacific Coast Nederland kreeg ik de prijs van 'verstkomende deelnemer' : een heuse motoband met een klok erin.
    Gelukkig had ik toen al een rekje achterop en wat snelbinders mee anders zou ik niet geweten hebben hoe ik met dit wondere geschenk was thuisgeraakt !
    Het zal waarschijnlijk een raar gezicht geweest zijn op de autosnelweg : een moto met reservewiel achterop !!!


    07-09-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honda Pacific Coast (PC800)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Honda Pacific Coast (PC800)

     

    Are you tempted by motorcycling, but intimidated by the aggressiveness of today's bikes? How about a simple, comfortable bike that is easy to ride and maintain, quick enough to be fun, but unlikely to scare you? The good news is that just such a machine exists, the Honda Pacific Coast that you see here and it is absolutely superb. The bad news is that you have more chance of being hit by lightning than finding one, as Honda do not sell it in this country, more's the pity.

    In the late Eighties the world's biggest bike maker, Honda, decided to design the perfect bike for non-bikers, even going so far as getting their car stylists to design it. The result was the PC800, better known as the Honda Pacific Coast, in testimony to the Californians they hoped would buy it. Honda shipped boatloads of them to the States, but the car driving public ignored it, and the traditionalist bikers didn't understand it. Honda had egg on their face, and a lot of unsold bikes, and rather than risk further embarrassment by selling the bike world-wide, the whole project went quietly onto the back burner. The die-hards had won, and thus was the UK denied the pleasures of one of the most delightful 2 wheelers ever built.

    So why have I been enjoying this rarest of bikes on a sunny morning in Perthshire? Take a bow Mr Sandy Bloy, a name well known in Scottish motorcycle circles, Sandy has been selling and racing bikes for more than a few years now. Spotting a niche in the market, he has set up an outlet in Perth selling used bikes imported direct from Japan. This may seem like coals to Newcastle, but there are all manner of fascinating bikes available in Japan but not sold here, so if you fancy something that little bit more exclusive, Sandy Bloy is your man north of the border for such bikes. This PC800 is the first one that even Sandy had seen, so rare are they here, and he kindly volunteered it to me for the day for evaluation.

    At the heart of the bike is a V-twin 800cc engine, which is a gem. It is quiet, unobtrusive and just brisk enough, and being a Honda should last forever. The bike is completely enclosed in bodywork, just like a car, and although it is quite heavy on paper, it is simplicity itself to move about, and completely unintimidating to ride. The seat is broad and comfy, and even a short chap like me can get both feet square on the ground, a great confidence booster. But best of all is that all encompassing bodywork encloses a boot at the back, again just like a car, and big enough for two helmets and a pile of groceries. The dashboard is entirely car-like, and the controls simple. It is in truth the nearest thing possible to a small, two wheeled car, and of course is sneered at by the motorcycle purists. Fortunately, I am no purist!

    Easing up the A9 to Pitlochry at the speed limit, the Pacific Coast is possibly the friendliest bike I have yet ridden. It hums along with about as much fuss as you would expect in a Honda Civic. Drop a few gears to overtake and it whips past with ease, not that fast by the standards of other large bikes, but easily on a par with a Honda NSX in that all important 40-70 mph range (and yes, I have driven one), and then settle back to cruise as happily as you would in a leather and wood trimmed Accord. No problems in the cruising and overtaking stakes then, but does it handle? I stop on the Pitnacree bridge to take the photo above the river Tay, and head down one of my favourite roads, the B898 past Kinnaird to Dunkeld. Here the bike has another little surprise, in that if you stay in 3rd and 4th gears it will swing cleanly and elegantly through the bends with a precision somewhere between a CRX and a Prelude, which is high praise indeed. The PC800 may be a bike, but it manages to sum up all the best sensations that Honda engineer into their cars. I am an avowed fan of Honda's cars, so you will perhaps understand why I am enjoying this bike so much.

    Quite simply, this bike was ahead of its time when it was first launched. It was considered too radical, not "bike-ish" enough, which is why it failed commercially. The word from the States is however that folk are finally beginning to appreciate the PC800 and sales are picking up, meanwhile Honda has quietly slipped it onto the Belgian market too. A handful of enterprising souls like Sandy Bloy ensure that a very limited supply is available in the UK, and Honda appear to have accepted this by making spares parts available here. In my view the Pacific Coast deserves better, and I think its time might just have come. There are now lots of people coming back to biking, and if this bike was marketed properly here I am sure it could win lots of friends. How about it Honda UK?

    25-08-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De PC Personal Watercraft
    Klik op de afbeelding om de link te volgen The PC Personal Watercraft.

    3000 units van deze waterscooter waren er in 1988 besteld door de Amerikaanse Navy met een prijskaartje van 17,2 Biljoen Dollar !
    Honda vond het echter niet eens de moeite om voor dat bedrag amper 3000 van deze machines te produceren en het bleef dan maar bij dit ene prototype.
    Ze besloten er dan maar twee wielen onder te zetten en de PC800 motorfiets was geboren...



    19-08-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlastreffen - Kortrijk 2001


    Vlastreffen - Kortrijk 2001

    Klik voor groot formaat

    01-08-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honda Pacific Coast 800






    Aantal cilinders

    2

     

    Boring in mm

    99

    Slag in mm

    70,5

    Cilinderinhoud

    1085 cc

    Compressieverhouding

    10,7 : 1

    Pk bij omwentelingen per minuut

    90 / 7250

    Materiaal cilinder

    Aluminium

    Materiaal cilinderkop

    Aluminium

    Kleppen per cilinder

    4 kopkleppen

    Kleppenaandrijving

    Ketting, nokkenassen, korte tuimelaars

    Stroomvoorziening

    Wisselstroomdynamo, 12V 700W

    Startsysteem

    Startmotor 1,1 kw

    Ontsteking

    Contactloos, Motronic MA 2.2.

    Carburateurs

    Benzine-inspuiting, Bosch Motronic

    Koppeling

    Enkele plaat, droog, diafragmaveer  Ø 180 mm

    Versnellingsbak

    5 versnellingen

    Primaire overbrenging

    Ketting

    Secundaire overbrenging

    Cardanas, hypoïd tandwielen

    Frame-opbouw

    Buizensecties, motorblok als dragend gedeelte

    Vering voor (veerweg in mm)

    Telelever (120)

    Vering achter (veerweg in mm)

    Paralever (135)

    Velgmaat voor

    3,50 x 17"

    Velgmaat achter

    4,50 x 18"

    Bandenmaat voor

    120/70 - ZR17 tubeless

    Bandenmaat achter

    160/60 - ZR18 tubeless

    Rem voor

    ABS 2 Dubbele schijf Ø 305 mm

    Rem achter

    ABS 2 Enkele schijf Ø 276 mm

    Eindoverbrenging

    1:2,91

    Topsnelheid

    196 km

    Drooggewicht in kg.

    260

    Tankinhoud in liters

    26

    Carterinhoud in liters

    3

    Produktietijdvak

    1995 - 2002


     

    De toelating (USA import) op de Nederlandse wegen was op 16 maart 1996.

    De PC 800 is officieel nooit door Honda in Nederland geimporteerd.

    Alle Nederlandse PC 800's zijn via de zgn. 'grijse import' naar Nederland verscheept.
    In Nederland rijden nog ongeveer 1000 exemplaren van de PC 800 rond.
    Vele komen uit Canada en de USA.

     

    De modellen:

    De Honda Pacific coast is gebouwd van 1989 tot 1998.

    Het model is door de jaren heen vrijwel ongewijzigd gebleven. De Pacific Coast is uitgebracht in diverse kleuren.

    1989  

    Boven: Pearl Pacific White
    Beneden: Ocean Grey Metalic
    Buddy Seat: Atlantic Grey met immitatie stiksels
    Dashboard: Atlantic Grey
    Instrumenten paneel: Matt Black
    1990   

    Boven: Candy Glory Red 
    Beneden: Griffin Grey (Silver Metallic)
    Buddy Seat: Atlantic Grey met immitatie stiksels
    Dashboard: Atlantic Grey
    Instrumenten paneel: Matt Black
    1994      

    Boven: Black
    Beneden: Griffin Grey (Silver Metallic)
    Buddy Seat: Atlantic Grey met immitatie stiksels
    Dashboard: Atlantic Grey
    Instrumenten paneel: Matt Black
    1996       

    Boven: Magna Red
    Beneden: Karakorum Grey
    Buddy Seat: Black zonder immitatie stiksels
    Dashboard: Black
    Instrumenten paneel: Black
    1997       

    Boven: Magna Red
    Beneden: Karakorum Grey
    Buddy Seat: Black zonder immitatie stiksels
    Dashboard: Black
    Instrumenten paneel: Black
    1998      

    Boven: Magna Red
    Beneden: Ostrich Black (ongespoten plastic)
    Buddy Seat: Black zonder immitatie stiksels
    Dashboard: Black
    Instrumenten paneel: Black


    (verder is bekend dat de PC 800 ook nog fabrieks af is verschenen in donker blauw, licht blauw en grijs nadere gegevens ontbreken nog).

    Algemeen:

    Aandrijving: Kardan
    Carburatie: Twee 36mm diafragma-type CV
    Kleppen: SOHC (enkele bovenliggende nokkenas) 3 kleppen per cilinder
    Koeling: vloeistof
    Model: PC800
    Ontsteking:  Electronisch
    Transmissie: Vijf versnellingen

    Afmetingen:

    Buddy seat hoogte: 725,5 mm (28.6 inches)
    Breedte overall: 820 mm (32.3 inches)
    Grond afstand: 140 mm (  5.5 inches)
    Hoogte  overall: 1370 mm (53.9 inches)
    Lengte  overall: 2290 mm (90.2 inches)
    Wielbasis: 1555 mm (61.2 inches)

    Capaciteiten:

    Motorolie: 3.0  liter (3.2 US qt)
    Versnellingsbakolie: 150  cc (5.1 oz)
    Brandstoftank: 16.0 liter (4.2 US gal)
    Koelsysteem: 2.5  liter (2.7 US qt)
    Passagier: bestuurder en een passagier
    Maximum gewicht: 167 kg (369 lb)

    Gewicht:

    Droog gewicht: 262 kg (578 lbs) voor overige types
    Droog gewicht: 263 kg (580 lbs) voor California type

    Motor:

    Boring en slag: 79.5mm x 80.6mm
    Bougies: 
    Standaard: X22EPR-U9 (ND), DPR7EA-9  (NGK)
    Koud Klimaat: X20EPR-U9 (ND),
    beneden 5°C (41°F): DPR6EA-9  (NGK)
    Hoge snelheid: X24EPR-U9 (ND),DPR8EA-9  (NGK)
    Bougie diameter: 0.8 - 0.9 mm (0.031 - 0.036 inch)
    Compressie: 9.0 : 1
    Cylinderinhoud: 800cc (48.8 cubic inch)
    Stationair toerental: 1200 +/- 100 rpm


    Vering, remmen en banden:

    Vering Front: 41mm met TRAC
    veerweg: 142,5 mm

    Vering Achter: Dubbele 4-weg veren regeling veervoorspanning
    veerweg: 127,5 mm

    Remmen Front: Dubbele schijven met twee zuiger remklauwen

    Remmen Achter: Trommel

    Banden Front: 120/80-17

    Banden Achter: 140/80-15


    30-07-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Bende van Wim

    Bende van Wim toert door Europa

    Theatermaker Wim Opbrouck, fotograaf Michiel Hendryckx en muzikant Jean Blaute starten eerstdaags hun motoren om gezamenlijk een motorreis van drie maand door Europa te maken. Ze gaan op ontdekkingstocht en brengen er voor Canvas verslag van uit.
    De werktitel van het programma luidt "De Bende van Wim" .




    De 'Bende van Wim' is een Vlaams televisieprogramma dat op Canvas zal worden uitgezonden. Het draait allemaal rond de drie bovenvermelde vrienden die met de motor Europa doorkruisen.

      
    De voorbije jaren hebben ze o.a. Frankrijk, Spanje, Engeland en Ierland bezocht. Hierbij hadden ze aandacht voor muziek, geschiedenis, plaatselijke volksfiguren en gastronomie. Toch wordt het geen klassiek reisprogramma : centraal staat de vriendschap van de drie "bendeleden", die hun eigen interesses en persoonlijkheid volop aan bod zullen laten komen in de lokale cultuur en natuur.

    26-06-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 68 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs