Peter Motte
Peter Motte - Vertaler


Foto

Foto

Foto

Zoeken in blog


Blogs over strips
  • Andreas, striptekenaar

    Met dank aan ...
  • Vertaalbureau Motte bij WordPress
  • Vertaalbureau Motte website
  • Steun onze blog, koop onze boeken

    Mijn favorieten
  • Ezzulia, waar lezers elkaar ontmoeten
  • De getekende reep

    Inhoud blog
  • Rokersklacht
  • Alcohol is altijd ongezond, ook in beperkte mate
  • Kafkaësk
  • Warp drive: is het mogelijk?
  • Ezzulianen op internet

    Vertalen, vertaalbureau, vertalingen, vertaler, literatuur, Ezzulia, forum
    Vertalen, vertaalbureau, vertalingen, vertaler, literatuur, Ezzulia, forum
    28-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.European Formula 1 World Championship, Grote Prijs van India 2011
    Klik op de afbeelding om de link te volgen India...
    De F1-bolidens hebben al over de hele wereld geracet.
    Ondanks alle kritiek op de verspreiding van de F1, moet worden toegegeven dat F1 een van de weinige autosporten is die echt een wereldkampioen hebben. De enige andere zijn het Wereldkampioenschap Ralley, en tot op zekere hoogte de LeMans Series - maar die laatste toert toch vooral rond bij de usual suspects.
    Maar nu India...
    Telkens de chartervliegtuigen het materiaal en de manschappen neerzetten, worden ze geconfronteerd met andere landen: Abu Dhabi, Brazilië, Japan, China...
    Maar India...
    D'Ambrosion zag al iemand met een aapje op zijn schouder. De ossenkarren dokken er door de straten. Paleiswachters zitten er op olifanten. Er vlogen vleermuizen in de perszaal... en de oefensessies werden verstoord door... honden op het circuit.
    Ja, India is echt anders.

    Geen onaardig circuit, maar dat de wielen eraf vliegen als je over sommige boordstenen rijdt, is niet toelaatbaar. Daar moet iets tegen worden gedaan.
    En Massa moet toch eens leren sturen; zoals hij tegen Hamiton reed...

    Jenson Button, Fernando Alonso, Mark Webber en Lewis Hamilton zijn de enigen die nog kans hebben om vice-wereldkampioen te worden.

    Startorde Grote Prijs van India 2011 (circuit Buddh nabij New Delhi)

    Deze keer was het een heel gedoe om de juiste startvolgorde te kennen. Het staat zelfs op de website van de BBC nog altijd verkeerd.

    1 Sebastian Vettel (Dui/Red Bull-Renault)
    2 Mark Webber (Aus/Red Bull-Renault)
    3 Fernando Alonso (Spa/Ferrari)
    4 Jenson Button (GBr/McLaren-Mercedes)
    5 Lewis Hamilton (GBr/McLaren-Mercedes)
    6 Felipe Massa (Bra/Ferrari)
    7 Nico Rosberg (Dui/Mercedes)
    8 Adrian Sutil (Dui/Force India-Mercedes)
    9 Sébastien Buemi (Zwi/Toro Rosso-Ferrari)
    10 Jaime Alguersuari (Spa/Toro Rosso-Ferrari)
    11 Michael Schumacher (Dui/Mercedes)
    12 Paul di Resta (GBr/Force India-Mercedes)
    13 Pastor Maldonado (Ven/Williams-Cosworth)
    14 Bruno Senna (Bra/Lotus-Renault)
    15 Rubens Barrichello (Bra/Williams-Cosworth)
    16 Vitaly Petrov (Rus/Lotus-Renault)
    17 Kamui Kobayashi (Jap/Sauber-Ferrari)
    18 Heikki Kovalainen (Fin/Team Lotus)
    19 Jarno Trulli (Ita/Team Lotus)
    20 Sergio Perez (Mex/Sauber-Ferrari)
    21 Jérôme d'Ambrosio (Bel/Virgin-Cosworth)
    22 Daniel Ricciardo (Aus/Hispania-Cosworth)
    23 Narain Karthikeyan (Ind/Hispania-Cosworth)
    24 Timo Glock (Dui/Virgin-Cosworth)

    Timo Glock haalde de 107%-regel niet, maar mocht toch meerijden.
    De regel wordt meer naar de geest dan naar de letter geïnterpreteerd: echt trage bakken vermijden, zoals Spyker.

    Uitslag
    1 germany Sebastian Vettel 1 Red Bull-Renault 1 1:27.249 1:30:35.002 25
    2 great britain Jenson Button 4 McLaren-Mercedes 4 1:27.967 +00:08.433 18
    3 spain Fernando Alonso 5 Ferrari 3 1:27.953 +00:24.301 15
    4 australia Mark Webber 2 Red Bull-Renault 2 1:27.520 +00:25.529 12
    5 germany Michael Schumacher 7 Mercedes GP 11 1:28.549 +01:05.421 10
    6 germany Nico Rosberg 8 Mercedes GP 7 1:28.600 +01:06.851 8
    7 great britain Lewis Hamilton 3 McLaren-Mercedes 5 1:28.721 +01:24.183 6
    8 spain Jaime Alguersuari 19 Toro Rosso-Ferrari 10 1:29.239 lapped 4
    9 germany Adrian Sutil 14 Force India-Mercedes 8 1:29.289 lapped 2
    10 mexico Sergio Perez 17 Sauber 20 1:29.345 lapped 1
    11 russian federation Vitaly Petrov 10 Renault 16 1:29.289 lapped
    12 brazil Bruno Senna 9 Renault 14 1:29.310 lapped
    13 great britain Paul Di Resta 15 Force India-Mercedes 12 1:28.679 lapped
    14 finland Heikki Kovalainen 20 Lotus-Renault 18 1:30.294 lapped
    15 brazil Rubens Barrichello 11 Williams-Cosworth 15 1:28.635 lapped
    16 belgium Jerome d'Ambrosio 25 Virgin-Cosworth 21 1:31.990 lapped
    17 india Narain Karthikeyan 22 HRT-Cosworth 24 1:31.988 lapped
    18 australia Daniel Ricciardo 23 HRT-Cosworth 23 1:31.674 lapped
    19 italy Jarno Trulli 21 Lotus-Renault 19 1:31.691 lapped
    20 brazil Felipe Massa 6 Ferrari 6 1:30.243 retired, 32 laps
    21 switzerland Sebastien Buemi 18 Toro Rosso-Ferrari 9 1:30.956 retired, 24 laps
    22 venezuela Pastor Maldonado 12 Williams-Cosworth 13 1:33.573 retired, 12 laps
    23 germany Timo Glock 24 Virgin-Cosworth 22 2:09.008 retired, 2 laps
    24 japan Kamui Kobayashi 16 Sauber 17
    retired, 0 laps

    Stand wereldkampioenschap F1 2011, piloten
    1. Sebastian Vettel Dui Red Bull 374
    2. Jenson Button Gbr McLaren 240
    3. Fernando Alonso Spa Ferrari 227
    4. Mark Webber Aus Red Bull 221
    5. Lewis Hamilton Gbr McLaren 202
    6. Felipe Massa Bra Ferrari 98
    7. Nico Rosberg Dui Mercedes 75
    8. Michael Schumacher Dui Mercedes 70
    9. Vitaly Petrov Rus Renault 36
    10. Nick Heidfeld Dui Renault 34
    11. Adrian Sutil Dui Force India 30
    12. Kamui Kobayashi Jap Sauber 27
    13. Jaime Alguersuari Spa Toro Rosso 26
    14. Paul Di Resta Sch Forde India 21
    15. Sebastien Buemi Zwi Toro Rosso 15
    16. Sergio Perez Mex Sauber 14
    17. Rubens Barrichello Bra Williams 4
    18. Bruno Senna Bra Renault 2
    19. Pastor Maldonado Ven Williams 1

    Stand wereldkampioenschap F1, constructeurs
    1. Red Bull 595
    2. McLaren 442
    3. Ferrari 325
    4. Mercedes 145
    5. Renault 72
    6. Force India 51
    7. Sauber 41
    8. Toro Rosso 41
    9. Williams 5
    10. Lotus 0
    11. Virgin 0
    12. Hispania 0

    28-10-2011, 00:00 geschreven door Peter Motte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:f1, formule 1, formula 1, buddh , f1 world championship, grote prijs van india, indië, F1 World Championship
    Met dank aan wie me helpt om deze blog te onderhouden.

    (c) 2023, Peter Motte of van de respectieve auteurs en kunstenaars.
    Use by AI not allowed. Use for training purposes of AI not allowed.
    De teksten en afbeeldingen op deze blog mogen niet worden gebruikt door AI, ook niet voor trainingsdoeleinden.
    Alle teksten en afbeeldingen op deze blog zijn louter bedoeld voor kennisgeving aan menselijke gebruikers.

    Laatste commentaren
  • Jack Aitken vervangt Russel, Russel vervang Hamilton (Peter)
        op Hamilton heeft corona, Stoffel op pole als vervanger.
  • Standaard weer open (Peter Motte)
        op Boekhandels dicht
  • Nieuws over De Laatste Farao (Peter)
        op Nieuwe Blake & Mortimers op komst
  • Goedemiddag blogmaatje (weetjeselkedag)
        op PI-DAG !
  • Goedemiddag blogmaatje (weetjeselkedag)
        op Storm van 10 maart 2019
  • Heb een mooie zonnige warme donderdag (bemoedigendewoorden)
        op Computerkoeltoren!
  • Re: Tentoonstelling Geraardsbergen 950 ( Peter Motte)
        op Tentoonstelling Geraardsbergen 950
  • Re: Tentoonstelling Geraardsbergen 950 ( Peter Motte)
        op Tentoonstelling Geraardsbergen 950
  • Re: In memoriam: Alfons J. Maes (1950 - 2017) ( Peter Motte)
        op In memoriam: Alfons J. Maes (1950 - 2017)
  • Bijna weekend (Bernward)
        op Eindelijk "Het boek der spoken" van Jean Ray!

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Zoeken in blog


    Archief per week
  • 13/01-19/01 2025
  • 22/07-28/07 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 04/09-10/09 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 16/08-22/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 14/12-20/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2016
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 08/12-14/12 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 05/11-11/11 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 01/11-07/11 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs