Inhoud blog
  • Calor
  • Scarborough Fair - La Negras
  • El huerto del cura
  • Cubas
  • La cueva del diabolo
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Pura Vida
    Diario La Libertad
    21-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I snakke Norsk

    Dinsdag beginnen we met de pueblowandeling, Am start met haar 3 daagse groentesap detox kuur.

    Woensdag brengen we het dagbladje De week naar de abus in Calp met la poderosa en maken nog een extra toerke langs de kust tot Moreira en komen via Benissa terug huiswaarts.

    Op donderdag is het vooral guitaar oefenen, om 15 u heb ik een uur les van Dario en de tijd vliegt voorbij.

    Vrijdag om 11u30 rij ik naar Albir, spring eerst binnen bij Am die zich beter voelt nu de ontsteking op haar gewrichten schijnt verdwenen en ze kan nu terug gewone dingen eten en koos vandaag om de Noorse bruine geitekaas te kopen om mee te beginnen;  Het is de eerste keer dat ik deze proef en het is echt heel lekker.

    Maar om 12 u wacht mijn eerste les Noors en op het dakterras van de bar van supermercado Mendoza maak ik kennis met Pilar, de spaanse lerares en mijn mede klasgenoten dewelke 8 dames blijken te zijn, overwegend spaanse senoritas die ook wel een mondje Noors willen leren.  De klas duurt een uur en is 2x per week, ook op maandag;  Vanaf volgende week gaan we wel verhuizen naar een leslokaal binnen want het was te winderig en friskes buiten.

    Am komt me ophalen na de les en we eten samen iets op het appartement waarna we een wandelingske doen tot aan de wandelpromenade.

    Svetlana en Arthur komen zelfgemaakte russische kippebouillon brengen zodat Am wat kan aansterken en nadat we een 2 tal series vanb Narcos bekijken op Netflix rij ik terug huiswaarts zodat X op tijd haar etensbak kan leegmaken.
















    21-11-2020 om 12:18 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Curso de Noruego

    Zaterdagochtend en we halen in de supermercado een napolitana con chocolate die we op het terras bij Ripoll bij een koffietje opeten.

    We poetsen wat binnenshuis en spelen op de gitaar; Am voelt zich doodziek wegens reuma aanval en ontstekingen allerhande maar gaat toch haar klanten die een headreflexologie sessie hadden geboekt vandaag afwerken.

    Het blijft de ganse dag bewolkt en regenachtig maar buiten enkele druppels valt er niet veel neerslag.  In Noorwegen is het guesthouse dat Am's mama liet bouwen zo goed als klaar en ze wachten aldaar vol ongeduld tot we hen een bezoekje komen brengen.

    We gaan vroeg slapen en worden rond 1 u gewekt door een kabaal dat van de pick nik tafels aan het bronneke komt;  De laatste weken verzamelen daar zich in het weekend savonds wat jongeren uit de buurt om te feesten, meestal blijft het bij wat drinken, eten,muziek en dronken gelul lawaai maar deze keer maken ze het wel erg bont want er klinkt een luid gebonk van weet ik veel wat.  Ik open het raam boven in de toren en brul zo hard ik kan dat ze moeten stoppen en het heeft resultaat want ze zetten het op een lopen.  De volgende ochtend ga ik met X wandelen langs het bronneke om te kijken wat er aan de hand was en blijkbaar waren de jongeren in een vernielzuchtige bui want ze probeerden een grote vuilniscontainer te slopen, braken de zitbanken van de pikniktafels in stukken en vernielden nog wat andere dingen;  Ik neem fotos van wat er werd vernield en stuur deze naar de policia local met een woordje uitleg.

    Zondag klaart het op en schijnt de zon terug maar Am is te slapkes om met de Harley te gaan rijden dus breng ik haar een bezoekje met de coche en we zitten samen in het zonneke aan het zwembad van het appartement complex,  Tegen 16 u doen we een korte wandeling tot aan de haven van Altea, halen een pizza af en kijken samen naar de serie The Gambit Queen op Netflix.

    Maandag wandel ik met X, die nog steeds mankt naar de pueblo, het is om 8u30 al 20 grados zacht en de temperaturen zouden vandaag zelfs tot 27 grados klimmen

    Om 11 u haal ik Am op en gaan we samen naar de dokter om de resultaten van haar bloedonderzoek te bespreken, ze krijgt een paar voorschriften voor pillen maar omdat ze niet in de klassieke geneeskunde gelooft wil ze eerst andere natuurlijke middeltjes blijven proberen en ze bestelt een 3 daagse detox sapjeskuur die we om 16 u kunnen ophalen.

    We rijden naar Alfaz waar zij haar spaanse les volgt en onder het motto je bent nooit te oud om te leren laat ik me inschrijven voor de cursus Noors die hier vanaf oktober van start ging. 

    Vrijdag om 12 u heb ik men eerste les Noors in Albir, we zijn benieuwd.  In de mercadona halen we stokbrood en russiche sla die we op het terras van Am's appartement opeten waarna ze me een sessie headreflexologie geeft op een ligbed dat ze van haar Noorse buren mocht lenen terwijl die naar het hoge noorden terugkeerden afgelopen weekend.


























    16-11-2020 om 20:49 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pilatus of Qi gong
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het uploaden van fotos lukt al een drietal dagen niet meer

    Dan maar enkel wat tekstvulling voorlopig...

    Op Maandag ga ik naar de kapper en kuis mijn rollend materiaal.

    Dinsdag rond 14 u haal ik Am op met La poderosa en het was de bedoeling een ritje te maken samen met Arthur & Svetlana maar ze cancellen wegens rugpijn.

    Dan rijden we alleen richting Benissa en stoppen aan de chiringuito aan playa la Fustera waar men lekkere koffie heeft.

    Op woensdag breng ik het dagbladje de week naar de abus in Calp en ga met X naat  de vet om haar pijnlijke voorpoot te laten checken; denkelijk een ligament gekwest is de diagnose en na een inspuiting en 8 dagen ontstekingsremmers zou het moeten beteren;  Rond 18 u rij ik naar Albir waar Am rijst met zalm klaarmaakte en ik blijf daar overnachten zodat we donderdagochtend bij het krieken van de dag samen de Qi gong sessie kunnen doen aan het anker op de dijk.

    Samen met de opkomende zon en een 15 tal andere vroege vogels probeer ik de chinese teacher te volgen in haar bewegingen die heel wat coordinatie en evenwicht vragen en ondertussen zou je ook nog moeten mediteren maar dat lukt pas na een aantal maanden dagelijks oefenen en daar ga ik me niet aan wagen;  Ik was al blij van niet om te vallen tijdens de sessie en om 9 u is het afgelopen en wandelen we de dijk af waar we ons instaleren op een houten platform aan het strand om daar wat pilatusoefeningen te doen; het was eerst de bedoeling om de pilatussessie die om 10 u start opcamping cap blanc mee te gaan doen maar Am heeft teveel last aan haar gewrichten sinds een paar dagen en moet het wat kalmer aan doen.

    Op vrijdagochtend gaan we naar Beni om een bloedtest te laten doen op aanraden van haar healer docter in Noorwegen en ze cancelt haar vrijwillerswerk in de charityshop voor vandaag.

    Zo kunnen we eerder naar calp rijden waar de abus ons hadden uitgenodigd voor een etentje konijn op grootmoederswijze met Belgische donkere bierensaus.

    Voor Am de eerste keer dat ze konijn eet want deze beestjes zijn zeldzaam in het hoge Noorden en zijn er een delicatesse die amper te betalen valt.  Het konijn en de saus vallen in de smaak en op het terras in het zonnetje is het zalig zitten.

    We doen nog een wandelingske tot aan de rots en rijden naar albir om in de naturaleza shop wat produkten te kopen en nadat we s avonds een bord soep hebben gegeten samen neem ik afscheid en rij naar A La V waar X grote honger heeft en wil gaan wandelen maar dat kan voorlopig niet zolang ze mankt.
















    13-11-2020 om 00:00 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rally

    Vrijdagochtend doen we de pueblowandeling, we stoppen bij ripoll voor de koffie en zitten helemaal alleen op het terrras;

    Daarna gaan we Flandes koffiekoeken kopen en brengen daarna een bezoekje aan de abus.

    Am werkt op vrijdag tot 14 u in een charity shop als vrijwilligster, in de namiddag doen we een wandelingske en gaan langs bij Arthur en Svetlana om de Harley te bekijken die Arthur deze week kocht van een advokaat in Valencia.

    Zaterdagochtend krijgen we een stevige onweerbui met veel regen maar rond 830 stopt het, we kuisen het saharazand dat met de regen meekwam.

    Am werkt in L Chic en heeft 2 klanten voor de reflexolgie therapie;  Om 15 ga ik haar oppikken met de scooter en rijden we naar Bollulla waar er een etappe van de Rally van La Nucia start.

    Gisteravond werd plots beslist dat de rally zonder publiek moest doorgaan maar daar laten de rally liefhebbers zich niet door afschrikken want er is toch veel volk opgedaagd en we zoeken een plekje in één van de eerste haarspeldbochten van de col des rates.  Er zijn meer dan 100 deelnemers die met 1 minuut tussentijd van start gaan dus het is al donker eer we terug huiswaarts naar A La V kunnen rijden;  Een warm soepje doet deugd en daarna breng ik Am naar Albir want morgenochtend vroeg is er Qi gong.

    Op zondagochtend ga ik met X tot aan het waterdepot van de Bernia; Daarna halen we la poderosa van stal en nadat we Am ophalen rijden we langs de kust tot in El Campello en van daar de bergen in tot in Aigues, een leuk bergdorpje waar we op een terras een dessertje eten bij de koffie.  We rijden verder tot in Relleu en Sella waar we stoppen om naar een heuveltop boven het dorp te klimmen waar de ruines van een kerk staan en vanwaar je een geweldig uitzicht hebt op de omliggende bergketens en zee.

    Rond 18 u zijn we terug in A la V en bestellen we Indisch om af te halen in de pueblo. Rond 22 u brengen we Am naar El Albir, er is geen kat op de baan dus we zijn snel terug thuis en geven X een kouwbeentje want vandaag was ze lange tijd alleen.





















    09-11-2020 om 08:37 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LChick

    Dinsdagochtend wandelen we tot aan het waterdepot op de Bernia flank met X, verder houden we ons bezig met het afdekken van de zetels buiten en zetten de rest van het meubilair onder het afdak tegen de voorspelde regen eraan komt.

    Am is zoals elke ochtend vroeg uit de veren en begint de dag met een Qi gong sessie aan het strand van Albir.

    Op de middag ga ik met X nog is naar het hondenstrand van la Olla waar ze over de hopen zeewier kan rennen.

    Savonds genieten we van de mooie zonsondergang en branden we eucalyptusolie die Am voor me kocht  voor mijn verstopte luchtwegen te verzachten.

    Op woensdag brengen we een bezoekje aan Leroy Merlin om is rond te kijken voor een nieuwe douche en stoppen in El Albir waar Am me een anderhalf uur durende reflexologie behandeling geeft, deze keer voor mijn hoestbuien weg te werken.  Vandaag ging Am naar haar eerste spaanse les in Alfaz.

    Vanaf vorig weekend kan ze elke zaterdag in een beauty saloon / kapperszaak, LChick, werken om haar sessies head reflexolgie te geven en de flyers die we verspreidden de afgelopen weken beginnen klanten op te leveren.

    Donderdag begint zwaar bewolkt maar de voorspelde regen blijft uit dus doen we een boswandeling met X en gaan daarna Am ophalen om in Alfaz een spaanse bankrekening voor haar te openen.  We brengen nog wat flyers rond in de buurt en halen in de Mercadona wat etenswaren die we op haar appartment op het terras opeten.

    Tegen 17 u rij ik huiswaarts en geef X haar avondmaal, waarna we naar C vertrekken voor de wekelijkse gitaarles.




















    05-11-2020 om 22:10 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Siete anos

    Zaterdagochtend na de pueblowandeling via het bos kuisen we binnen en oefenen op de gitaar.

    Vanadaag is het precies 7 jaar gelden dat ik mijn laatste werkdag afhaspelde en dan wil ik graag een motoritje maken

    Dus halen we Am op met la poderosa en stoppen we aan de rastro el Cisne waar ze een lederen motobroek kan vinden aan een spotprijsje nu het wat frisser is na zonsondergang.

    Van hieruit rijden we naar de col des rates waar we op de top stoppen in de bar / resto voor iets te eten; we rijden langs de kust terug en gaan nog een koffietje drinken op deze halloween avond bij Arthur en Svetlana.

    Ook op zondag mag la poderosa van stal en rond de middag rijden we naar de rastro in Jesus Pobre waar ik een praatje maak met Marie die ik al in maanden niet meer had gezien terwijl Am rondkijkt voor enige decoratie wat ze wil gebruiken tijdens haar Amdakt programma.

    Om 15 u stoppen we aan bar la cabana en eten er een angus hamburger; Terug in El Albir doen we nog een wandelingske tot aan de vuurtoren om de spijsvertering te activeren.

    Ik krijg meer en meer keelpijn, snotneus en savonds ook hoesten zodat het slapen moeizaam gaat.

    Maandag na de middag komt Am langs gefietst om me een voet reflexologie massage te geven zodat mijn sinussen vrij komen en ik beter kan ademen.

    Morgen krijgen we een laatste warme zonnige dag, vanaf woensdag gaan we een paar dagen onweerachtige periodes krijgen.














    02-11-2020 om 19:59 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La ropa laboral

    Dinsdagochtend wandelen we naar de pueblo en kopen een napolitana con chocolate die we thuis bij een kopje koffie eten als ontbijt. Daarna maken we een pick nick klaar want om 11 u ga ik Am ophalen en rijden we de Bernia flank omhoog om de wandeling rond deze bergketen af te werken.

    Via de overblijfselen van het fort komen we aan de achterkant van de Bernia uit en ietsd voorbij het bronneke vinden we een rotsblok in het zonneke waar we de rugzak leegmaken;  Na een half uurtje verder klimmen komen we aan de tunnel die ons terug aan de andere kant brengt en van hieruit dalen we meestal over een keienpad tot we terug aan de auto komen, goed voor 4.5 uur stap plezier.

    De volgende ochtend voelen Am haar kuiten tijdens de Qi gong iets strammer dan anders, wij hebben geen last en doen de pueblowandeling met koffie bij ripoll.

    Om 10 u ga ik naar La Olla waar ik afsprak met een koppel waarvan ik een houten ronde tafel kocht voor in de living, voor 25 € een koopje.

    Donderdag op de middag spreken we af met Th, Tr & S om bij diferens te gaan lunchen, Am komt met de mountainbike even hallo zeggen maar blijft niet eten want heeft om 14 u een meeting.

    Om 17 u rijden we naar C voor de gitaarles en Am koopt een uniform zodat ze haar eerste klanten voor de hoofd reflexologie op een profesdsionele manier kan ontvangen.

    Zaterdagochtend komen de eerste klanten vanaf 9:30

    Maar Vrijdag is het eerst nog verhuisdag, Am mag nog tot savonds in de bungalow op de camping blijven dus gaan we eerst naar de ayuntamiento in Alfaz om haar te laten inschrijven met het huurcontract van haar appartement waar ze vanaf vandaag zal wonen;

    Nadien is het inpakken, inladen en terug uitladen; we halen in de mercadona soep, brood en russische sla die we opeten terwijl we naar The modern family kijken.























    30-10-2020 om 22:16 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casa El Campo

    Donderdag blijkt een lokale feestdag te zijn in Calp en de muziekschool blijft dicht dus is er geen gitaarles deze week;

    In de late avond blijken Tr & S enige huisvestingsproblemen te hebben in C doordat hun appartement bleek ingepalmd door allerlei viervoetige insceten en ze komen een nachtje in A La V slapen waardoor Th naar de living verhuist.

    Vrijdagochtend wandelen we samen naar de pueblo en ontbijten in het zonnetje in de bar naast de supermercado.

    Vrijdagmiddag rij ik naar El A en ga samen met Am flyers ophangen op drukke plaatsen om reclame te maken voor haar hoofd reflexologie massages;

    Rond 20 u zijn we terug aan de camping en drinken we iets bij Bru Rock waar er een optreden is van Pablo Bloom, altijd tof om naar te luisteren en kijken deze half Schot / Benidorm spanjaard is een attractie en uitstekend muzikant.

    Zaterdagochtend om 10 u drink ik mijn koffietje op de dijk in Altea met de andere bikers die hier verzamlden voor hun ritje.

    Tegen 15 u gaan we verder flyeren in El A met Am en in een beautysaloon die we bezoeken om reklame te maken is men eerg geinteresseerd om samen te werken en mag ze elke zaterdag een behandelingsruimte gebruiken.

    Als de flyer voorraad van de dag opgebruikt is gaan we langs de maercadona en Am maakt hamburgers die we op het teraas van haar bungalow oppeten vooraleer we samen naar A La V rijden om het weekend door te brengen

    Zondag rijden we met la poderosa tot in Denia en planden we een stop in chiringuito la siesta in Javea maar door een afgesloten straat en enkel richting straten geraken we er moeilijk en ik bresluit door te rijden naar restaurante casa el Campo tussen javea en Teulada;  Dit is een erg leuk ingericht plekje en we instaleren ons in het zonnetje onder een rieten afdak in de comfortabele zetels en brengen hier de rest van de middag door en eten ondertussen een hapje.

    Op de terugweg naar huis verassen we de abus met een berzoekje en rijden huiswaarts in het donker nu door het uurverschil de donkere avonden er snel aankomen.

    Am blijft tot maandagochtend en tegen 10 u breng ik ze naar de camping waar ze direct aan de pilatus sessie start die aan de receptie buiten wordt gehouden.

    Via een tussenstop bij de mercadona komen we huiswaarts en als de wind gaat liggen plannen we een lange siesta buiten















    26-10-2020 om 13:15 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Head reflexology
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Maandagochtend wandelen we naar de pueblo met X, rond 12 u komt men voor het jaarlijkse onderhoud van de pelletkachel en hebben we terug verwarming tegen de koude dagen eraan komen

    Maar voorlopig blijft het snamiddag zonnig en warm en we doen nog een duikje in de pool en zwemmen 2 lengtes in het 21 grados warme water vooraleer we naar El A vertrekken waar we met Am afspraken om een telefoon met spaans nummer voor haar te gaan kopen en we kijken is rond waar er flyers kunnen afgedrukt omdat ze graag met haar Hoofd massages hier een centje zou willen bijverdienen.

    We geven het ontwerp voor de flyer dat ik voorbereidde af in een kleine drukkerij en eten samen een rijstschotel die Am klaarmaakte op het terras van haar bungalow N°3.

    Ook dinsdagochtend wandelen we tot in de pueblo en drinken een koffietje bij Ripoll, het valt op dat er meer en meer autos met Belgische, franse, nederlandse en duitse nummerplaten rondrijden, zij proberen te ontsnappen aan de lockdowns in eigen land.

    Om 15u ga ik tennisen met Am en om 17 u halen we de flyers op die er prima uitzien;  Erna krijg ik een Head reflexolgy sessie als beloning en eten we zalm met rijst buiten haar terras.

    Rond 22 u komt Th toe, hij was na aankomst in Ali aeropuerto nog aan de Mcdo in El A gestopt.



     










    Bijlagen:
    IMG_1127.jpg (74.3 KB)   

    20-10-2020 om 22:39 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alicante aeropuerto terminal

    Donderdag om 12 u haal ik Am op en we rijden naar de Mcdo in El A, waar we afspraken met Arthur & Svetlana;  Arthur wil graag hier een Harley kopen en had in Javea er eentje gaan bekijken vorige week maar wou graag dat ik meeging om er een proefrit mee te maken want hij heeft geruime tijd niet meer gereden.

    De Harley, te koop aangeboden door een Engelsman in geldnood wegens echtscheiding is een road king uit 2007 en met Arthur achterop maak ik er een testritje mee.

    Het rijden viel best mee maar als de Harley terug dient gestart na aankomst blijkt dit niet meer te lukken wat op een kapotte batterij lijkt en Arthur twijfelt maar doet toch een bod dat niet aanvaardt wordt door de verkoper;  Met Am rijden we naar het nabijgelegen cap Prim voor een wandelingske tot aan cala Barraca waar we in de chiringuito Celeste iets drinken.

    Vrijdagochtend doen we de pueblowandeling terwijl Am zich naar de dagelijkse Qi gong meditatie, jogging en zwemsessie begeeft.  Bij Ripoll is er geen kat op het terras en we drinken ons koffietje helemaal alleen.

    We werken wat in de tuin en kuisen; na de siesta ga ik met X voor een wandeling langs het strand van La Olla.

    Zaterdagochtend wandel ik met X tot aan het waterdepot langs de Bernia flanken

    Zaterdagmiddag staat er tennis op het menu en om 15 u spelen we een uurtje, nadien volgt een douche en nadat Am ingepakt heeft verhuizen we naar A La V om de weekend samen door te brengen.

    Zaterdagavond rij ik naar Ali Aeropuerto om de abus te gaan ophalen, enkel zijn ze in geen velden te bekennen en sta ik een half uurtje te koekeloeren aan de vertekzone buiten waar we afspraken.  Iets later gaat men telefoon en word ik gebeld door een Belgisch nummer;  het zijn de abus die de telefoon van een medereiziger hadden geleend want hun Gsm kregen ze niet aan de praat; ze waren de weg kwijtgeraakt en blijken op niveau - 2 te staan wachten dus spreken we opnieuw af en 10 minuten later komen ze ereaan gewaggeld en kunnen we ze naar C brengen.

    Zondagochtend doen we een wandeling doorheen het bos met Am & X, nadien gaat Am zich klaarmaken voor het presenteren van haar zondag programma Amdakt en speel ik wat gitaar.

    Rond 13 u rijden we met de Harley langs Jalon tot in Moreira waar we ons in Bar la Cabana in het zonneke instaleren en een Black Angus hamburger verorberen.

    Tegen 18 u breng ik Am terug naar haar bungalow in El A en sluiten we het weekend af met een toerke met X.




















    18-10-2020 om 21:19 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chocolate blanco

    Maandagochtend had ik een aantal afspraken en nadat ik een bloedstaal heb afgeleverd ter controle ben ik nog net op tijd in frituur Veemarkt om een friet met stoofvleessaus te bestellen;

    We maken een wandeling door het zonnige Malinas, zoeken naar witte pure chocolade voor Am en gaan bij nog Ta een koffietje drinken. 

    Dinsdagochtend doen we voor de regen eraan komt een wandeling van een 6.5 km en na een middagmaal bij de abus om 12 u stipt en de siesta vertrekken we terug naar de aeropuerto.

    Deze keer zit het vliegtuig behoorlijk vol en na een snelle vlucht halen we de auto op en gaan nog langs Albir waar Am op me wachtte of was het op haar chocolade, wie weet.

    Woensdagochtend gaan we met X naar de pueblo, draaien een wasmachine en oefenen op de gitaar; Om 16 u rijden we met de scoot naar Am om een dik uur te gaan tenissen, nadien eten we samen in haar bungalow op de camping en kom ik terug huiswaarts want het begint te bliksemen en donderen maar we geraken droog thuis.





















    14-10-2020 om 22:27 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-10-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.El aeropuerto vacio

    Zaterdagochtend gaat de wekker af om 4u45 en even later rijden we tot aan de umbrella parking waar we de auto achterlaten en met hun shuttle busje naar de aeropuerto worden gebracht.

    In de zo goed als verlaten vlieghaven zijn we in notime bij de gate en even later gaan we in de lucht in het amper halfvolle vliegtuig.

    We worden opgepikt door de abus en checken in in onze kamer op het 4de verdiep.

    We doen een wandelingske door Vilvo city en nemen een kijkje in de Harley winkel, savonds spraken we af met Tr, Ta & C° voor een pasta te gaan eten op ons vast adresje.

    Zondagochtend schijnt de zon en doen we een stevige wandeling langs de zenne;  Om 18 u rijden we naar de Gille en Katinka om wat bij te praten, iets te eten en we sluiten af met een donker biertje en voor de Gille een Geuze.





















    12-10-2020 om 00:00 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.El viaje

    Woensdagochtend hernemen we onze ochtendrituelen en staappen we met X naar de pueblo voor stokbrood en koffie bij Ripoll, op het terras zit ik helemaal alleen, in het dorp is er enkel wart beweging van de mamas die hun kinderen naar school brengen rond 9u.

    Onno komt zelf het zwembad schoonmaken, blijkbaar is Paco niet langer meer aan het werk bij hem; We plannen ons programma voor het korte bezoek aan Belgica en boeken een afspraak om maandagochtend een nieuwe reispas aan te vragen.

    Om 16 u sprak ik af met Am en rij naar albir om te gaan tenissen, ze had de ganse ochtend gepoetst om de bungalow proper te krijgen, de vele dode vliegen, mieren en andere insecten lagen tot in de diepvries en ik kan enige binnenpretjes niet verbergen.

    We spelen een uurtje op het betonnen terrein aan de ingang van de camping dat je hier voor 3 € kan huren en gaan erna met de scoot naar een grote nieuwe chinese brolwinkel waar ze nog wat propere spullen haalt voor in de keuken.

    Donderdagochtend herhalen we de pueblowandeling en verhuizen daarna bed en matras naar binnen in mijn buro voorlopig;  Om 12 u ga ik naar A om pasfotos te laten makennodig voor de nieuwe reispas.

    We drinken op een terras aan de dijk iets met Am die tot daar was gefietst;  Om 18 u rijden we naar C voor de gitaarles en nadien gaan we met Th iets eten in de Rusticana die na een ganse tijd te zijn dicht geweest terug open zijn met nieuwe uitbaters.

    Vanadaag vrijdag worstelen we ons door de online check in en administratie voor de Qr code van de passenger location form; we maken ons rugzakje klaar voor morgenochtend en om 14u gaan we met la poderosa Am oppikken om een ritje te maken tot in Moreira.












    09-10-2020 om 08:42 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arthur & Svetlana

    Donderdag na de gitaarles ga ik met Th een pizza eten in een resto aan de dijk, het waait hard en de kitesurfers kunnen hun hartje ophalen.

    Op zaterdag rijden we met een paar bikers die op zondag niet kunnen rijden mee tot in Moraira.

    Op zondag zijn we uitgenodigd in Albir op een Bbq bij een Noors / Russisch koppel hetwelke Am leerde kennen tijdens de ochtendlijke Qigong sessies;  Svetlana & Arthur zijn al 20 jaar een koppel en wonen nu bijna een jaar in Albir; Arthur is een Harley liefhebber die in Noorwegen heel wat kms afmaalde maar voor hun verhuis naar espana zijn Harley verkocht en daar nu spijt van heeft zodat hij op zoek is om opnieuw eentje te kopen;  hij blijkt ook een goed gitarist te zijn die jarenlang in een bluesband speelde en veel optredens afwerkte dus we hebben genoeg gelijkenissen om over te praten terwijl Am en Svetlana beiden uitweiden over hun spirituele en meditatie interesses.  De flessen wijn gaan aan sneltempo eraan maar ik hou het nuchter want er moet nog huiswaarts gereden worden en iets voor middernacht als Am uitgedanst is en bijna niet meet op haar beentjes kan staan is het tijd om te vertrekken.

    De volgende dag vertelt ze me dat ze vorige week in Albir op een camping een kijkje ging nemen en van plan is daar, dichtbij de zee een bungalow te huren voor een paar weken nu het nog goed weer is; de lokroepvan de zee is ter sterk en ze wil, zoals ze de laatste jaren overal deed, vlakbij het strand leven; voor mij onbegrijpelijk want uiteindelijk is het strand en zee maar 5 min rijden hier vandaan; maar als ze iets in haar hoofd haalt is er geen mogelijkheid om dat te wijzigen en de laatste tijd verliep onze communicatie niet zo geweldig, zij is een praatster die alles wat ze denkt vertelt en de vele stiltes aan mijn kant maakten haar onrustig enz.

    Dus gaat ze dinsdag aan het inpakken en breng ik haar naar camping Cap Blanc waar ze in een ouderwetse bungalow 3 weken gaat verblijven, ze wil graag onze relatie zo verder zetten en we gaan nadat ze is geinstalleerd voor een laat ontbijt bij diferens.  In de namiddag haal ik een nieuwe koffiemachine en blender in huis want de oude waren versleten, we doen een zwemmeke en wandeling met X die wat blij is nu ze haar baasje terug voor haar alleen heeft.



















    06-10-2020 om 21:19 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dia 3 Carthago

    Rond 16 u komen we toe in Carthagena zoals de stad nu noemt en bij de haven zoeken we ons hotel dat vlakbij in het verkeersvrije deel ligt, we hebben geluk want kunnen via een voetgangersweg tot aan de ingang rijden zonder beboet te worden.

    De stad heeft zo een 200.000 inwoners en is omringd door de oude stadsmuren met 8 poorten, is gelegen in een diepe baai en de grootste militaire haven van spanje.

    De rijke geschiedenis maakt dat er veel mooie gebouwen zijn, van romeinse overblijfsels, kastelen, pleinen tot moderne universiteiten enz.

    Na een eerste verkenning eten we op een terras een menu del dia en gaan savonds op stap in de kilometers lange verkeersvrije winkelstraatje allen geplaveid met mooie blauwe natuurstenen ooit uit de nabij gelegen mijnen opgegegraven.

    Na een ochtendwandeling langs de plezierhaven ontbijten we in het hotel en doen een wandeling langs de stadsomwalling en rond 12 u pakken we in en rijden richting noorden.

    Via een tussenstop aan het strand van Los alcazares rijden we tot in Alicante waar we de benen strekken in d e haven en dan tot thuis rijden waar we iets na 17 u aankomen.













    30-09-2020 om 20:51 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dia 2 Portman

    Onze eerste tussenstop vandaag maandag was aan het leuke vissersdorpje / haventje Cabo de palos, hier drinken we iets in één van de vele barretjes, we kiezen deze met  toffe muziek en terras.

    Na een kijkje bij de grote vuurtoren rijden we verder naar Portman, dit dorp in de buurt van Cartagena was vroeger het centrum van de vele mijnen hier in de buurt die van Cartagena en omstreken een welvarende streek maakten want in de 26 kilometers lange bergen en valleien vlakbij de kust vond men zilver, tin, lood en andere mineralen.  In 1990 gingen de mijnen hier dicht en het dorpje Portman is nu een echte ghosttown geworden met slechts nog enkele overblijvende zielen in de leegstaande huisjes en fabrieksgebouwen die langzaam in ruines veranderen.

    De slingerende weg doorheen de bergen met mooie kleuren is de moeite waard en we rijden vlot door Cartagena tijdens de siesta en stoppen aan de kust bij Mazarron om de dorst te lessen.

    Nadien zoeken we ons hotelletje in Bolnuevo, een klein kustplaatsje met groot uitgestrekt zandstrand en verderop vele baaiitjes enkel bereikbaar tevoet of met de fiets.

    Ons hotel is hier is een voltreffer, gerund door een spaanse familie, 2 verdiepingen hoog met mooie patio in het midden, groot dakterras met jacuzzi, een leuke grote kamer enz.

    We wandelen langs het zandstrand en eten iets in de bar / resto naast het hotel en drinken een flesje cava op het kamer terras als afsluiter.

    Het ontbijt de volgende morgen krijgen we in de naastgelegen bar en nadien rijden we zover we kunnen langs de kust tot waar de asfaltweg stopt en gaan tevoet verder naar één van de vele naaktstranden hier want dat is Am haar favoriete kostuum.

    De mooi door de wind uitgesleten rotsen zorgen voor een uniek decor en we vinden een plekje op eent zo goed als verlaten zandstrand baaitje waar we in adamskostuum de zee induiken.

    Het is hier zalig buiten de vele vliegen maar nadat we een paar keer gezwommen hebben blijven ze weg en eens opgedroogd stappen we terug om naar onze volgende bestemming te rijden; Cartagena
















    29-09-2020 om 00:00 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dia 1 Fanta

    Zondag rond 13 u vertrekken we met la poderosa voor ons 4 daags tripke, sinds zaterdag stond er een vervelende Noordewind met rukwinden maar vanaf zondagmiddag begint het minder.hard te waaien;

    Am is het type die 15 minuten voor vertrek nog haar valies moet maken; na haar live programma zondag om 11u ging ze nog een half uurtje joggen  en daarna graait ze vlug wat kleren en spullen bij elkaar en gooit ze in één van de zakken die we meenemen.

    Als we bij het hotel in San Pedro del Pinatar aankomen blijkt ze haar paspoort of ID kaart niet bij te hebben wat aazn de receptie de nodige problemen opleverde.

    Maar eens ingecheckt op het derde verdiep gaan we naar de spa voor een waterstraal massage in het warme zoutwaterbad;

    We rijden naar de salinas, een landtong die tussen de zee en de mar menor hier kilometerslang kan volgen en stoppen bij de baai van San Pedro del pinatar voor het avondeten bij een Indisch restoke waar we nog buiten in het zonneke aan de dijk eten.

    Bij terugkeer in het hotel blijkt dat we zeer rumoerige onderburen hebben op het 2de verdiep links;  een drietal vrouwen tatert er op los op hun terras met de volumeknop op 10 en dit blijft doorgaan tot snachts.

    Om middernacht ben ik het beu en ga vanop ons terras roepen dat ze moeten stil zijn maar zonder veel resultaat dus probeer ik het anderhalf uur later nog is en bel naar de receptie om mijn beklag te doen.  Even is het wat stiller maar om 3 u beginnen ze opnieuw en is mijn geduld opgebruikt;  We hebben een fles fanta op  de kamer die half leeg was en ik meng deze met water tot ze goed vol is en vanop ons terras gooi ik de fles zo hard ik kan naar beneden tot op het terras van de luidruchtige onderburen;  Er volgt een luide gil en gebrul, blijkbaar heb ik één van de trulla vol geraakt op haar knie en heeft de fanta zich in het rond gespoten zodat ze in alle staten zijn en dreigen de policia te bellen;  Maar het vele kabaal heeft ook andere gasten gewekt en uiteindelijk worden de fanta ladys buiten gezet en kunnen we toch nog wat slapen.

    Na een uitgebreid ontbijt gaan we wandelen via de duinen door de vele zoutmeren tot op het strand een uurtje lang waarna we rechtsomkeer maken en om 12 u gaan uitchecken en vertrekken via Cabo de palos naar onze volgende bestemming Bolnuevo
















    28-09-2020 om 00:00 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cartagena

    Op maandag brengen we een bezoekje aan de fuentes de Algar waar het nu nog mogelijk is te zwemmen nabij de watervallen want de temperaturen klimmen in de namiddag tot 30 grados de laatste dagen.

    Ik breng een bezoekje aan de kapper voor een knipbeurt.

    Woensdag rijden we met la poderosa naar de garage om de baterij van men sleutel te laten vervangen want mijn motoralarm begon raar te doen en daarna drinken we iets bij Charlies samen met de dagelijkse klanten hier, Jan, Fred & C°

    Donderdag hebben we gitaarles, eerst haal ik een boek hetwelke Am voor mij bestelde op in de 2de hands bookshop en na de les spreken we af met Th voor een etentje in Arte Cafe.

    Vrijdag en zaterdag wandelen en fietsen we wat en doen de laatste voorbereidingen voor onze 4 daagse trip met de motor die ons vanaf zondag richting San Pedro del Pinatar, Mazarron en Caratgena zal brengen.



















    26-09-2020 om 14:14 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.El ancla

    Dinsdagochtend brengen we een bezoekje aan de groenten en fruit markt in Altea en halen bloemen in huis tegen dat Am thuiskomt woensdag.

    Rond 17 u woensdagmiddag laden we haar spullen en fiets in de koffer en rijden naar A La V, de temperaturen zijn snachts nog steeds zacht dus blijven we buiten slapen zolang het kan.

    Donderdag besteden we tijd aan het herinrichten van de meubles binnen om wat meer ruimte te creeren en de grote tafel verhuist naar buiten, naar het hoger gelegen terras in de tuin onder het afdak;

    De ronde tafel die ik 3 maand geleden kocht voor buiten aan de pool doet nu voorlopig dienst als living tafel tot we ergens een 2de hands groter formaat vinden.

    Na de gitaarles spreek ik af met Th om in Arte cafe een hapje te eten; Am blijft in A La V want heeft een klant om 19 u.

    Vrijdag is overwegend een regendagje en kijken we is rond in de tweedehands winkels tussen A en Albir voor een geschikt formaat van tafel aan een zacht prijsje maar we vinden de juiste keuze niet;

    We eten een menu del dia in Albir in de bar waar Am elke dag haar ochtendkoffie dronk toen ze hier verbleef.  Tijdens de avondwandeling passeer ik aan het tennisterrein bij Urb Ravanel waar ik een bericht achterliet met de vraag of er hier kon getennist worden maar er volgde geen antwoord; dus beschouw ik dat als een vrijgeleide om het terrein te gebruiken maar omdat het hangslot aan de toegangspoort nogal stevig is beperkt ik me tot het doorknippen van een stuk omheining onderaan zodat we er kunnen onder kruipen indien nodig.

    Zaterdag schijnt de zon volop en gaan we voor een fietstochtje via de kleine baantjes tot aan de rio algar en vanf hier de dijk volgend tot aan het anker in Albir.

    Op de terugweg stoppen we in A voor een zwemmeke in de zee.

    Zondagochtend spreken we af om 10 u in Charlies met de bikeramigos voor een ritje


















    20-09-2020 om 09:00 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cancha de Tenis

    Zaterdagochtend doen we een ritje met la poderosa tot in Jalon waar we op de markt 5 occasie tennisballen kopen; eerder kochten we al 2 tennisraketten, eentje voor 2 € in een rommelwinkel en eentje voor 5 € van ene Jean Bongo, een ongure gebruinde oldtimer uit Benidorm met Hawaiihemd.

    We speelden al langer met het idee om af en toe een balletje te slaan en probeerden contact te zoeken met de eigenaar van een tennisbaan in Urb Ravanell maar tevergeefs, in de tennisclub van Altea Hills kan het wel maar is nogal aan de dure kant dus zetten we onze zoektocht verder.

    Zondagochtend ga ik een koffietje drinken met de bikers bij Charlies om 10 u en als zij vertrekken richting bergen kom ik huiswaarts en geef La poderosa een poetsbeurt;

    Daarna repareer ik de binnenband van mijn mountainbike en doe een toerke van een half uur richting Finca santa barbara.

    Het is strandweer dus Am blijft liever in Albir om te zwemmen en we spreken af om 18 u 30 en gaan in Altea iets eten bij Ousteau, het leuke resto met binnen patio in de casco antigua;  Am kiest voor de solomillo "Al Pacino" en ik ga voor de salmon "little mermaid" want de gerechten op de menu zijn hier gelinkt aan filmsterren of namen van films.

    Maandagochtend wandel ik met X naar de pueblo voor stokbrood en koffie;  Na de middag breng ik een bezoekje aan Am die haar zwemmetje aan het strand doet.

    Nadien wandelen we tot aan het sjieke Sha hotel waar we in de achter gelegen urbanisatie een verlaten tennisterrein vinden waarvan de poort los is, dus hier komen we morgen is uitproberen wie de beste backhand, serve en volley heeft.

    Woensdag verhuizen we Am en haar mountainbike terug naar A La V waar ze intrekt tot ze aan een volgende bestemming toe is.

















    14-09-2020 om 21:56 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs