Inhoud blog
  • Calor
  • Scarborough Fair - La Negras
  • El huerto del cura
  • Cubas
  • La cueva del diabolo
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Pura Vida
    Diario La Libertad
    15-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pepe la sal

    Op het gemakske maken we ons klaar om naar bar overdrive te vertrekken in La Nucia;  Aan het tankstation in Altea staan Tom te wachten op Nick en Andy die vanuit Benissa komen en ik wacht even mee en rij dan samen met hun verder.

    We zijn met 13 Harleys vandaag want ook Andy, de laatste niet Harley rijder ruilde van de week zijn moto in voor de one and only.

    Als iedereen zijn koffie binnen heeft vertrekken we naar El portet om aan het strandje daar iets te drinken; hier wordt nog volop gezwommen inn de zee.

    Daarna rijden men amigos verder door naar Javea maar ik kom rustig terug en stop in de supermercado van Pepe La sal om wat etenswaar te kopen want ik had wel is zin in een slaatje met feta.

    Terug thuis eten gevolgd door een siestake; X diet volop mee. Ik had tijdens het schilderen van de voordeur gezien dat de houten balken van het afdakje beginnen af te bladderen en probeer de oude verf zoveel mogelijk te verwijderen zodat ik deze ook kan herschilderen één van de komende dagen.

    Nadien voor te verfrissen in de pool gesprongen en wat gezwommen.

    Na het opdrogen wil L wel is de wandeling die ik gisteren deed herhalen en doen we terug ons toerke rond het golfterrein en de grote villas, er is al beterschap want we zagen toch 1 oud echtpaar dat tegen een balletje probeerde te slaan en onderweg zagen we ook een man die ergens in the middle of nowhere op het voetpad lag zonder enige beweging;  L vraagt of hij ok is en pas na een tijdje komt er antwoord dat hij inderdaad ok is, zeer raar want had oa maar 1 schoen aan dus ofwel stapeldronken ofwel gewoon draailings en gevallen.

    Na dik anderhalfuur zijn we terug thuis en haalde ik vandaag toch nog net 10 km stappen.






















    15-10-2017 om 20:28 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Los rusos

    Zaterdagochtend dus niet veel volk bij Ripoll en ik zit op het terras naast een russisch koppel die hier regelmatig komen, vooral zaterdags of op feestdagen; ze spreken beide vloeiend spaans en ook hun dochtertje van zo een 6 jaar schat ik switcht vlot tussen russisch en spaans dus ik vermoed dat ze hier wonen;  Hij loopt er steeds bij als een Russische patattenboer, paft als een turk en heeft een geweldig fout kapsel en een boeventronie zoals alleen russen die kunnen hebben maar zij lijkt eerder op een fotomodel, zeer slank en elegant, lange blonde haren en altijd mooie korte kleedjes aan;  De afgelopen 2 jaar hebben we nog geen woord gewisseld maar vandaag wil hun dochterje graag X eens strelen en maken we voor het eerst een kort praatje.

    Ik keer terug huiswaarts want wil een tweede poging doen om de voordeur te herschilderen en deze keer met de nieuwe verf lukt het beter zodat ik ook de schoenkast die ik maakte van een in Benidorm meegegriste commode ook een laagje geef.

    Nadien gaan we richting Calp want L wil nog eens een voorraad vlees inslaan bij de marrokaanse beenhouwer aldaar, ik eet terwijl een doner kebap en als we terugstappen naar de auto valt het op hoeveel russen er hier rondlopen.

    Terug thuis begint L te kokerellen terwijl ik een siestake doe gevolgd door een plonske en wat gedobber.

    Tegen 177u30 maak ik me klaar om een stevige wandeling met X, ik wil wel eens rond de golfbaan wandelen want het vers gemaaide gras ruikt er steeds lekker als ik er al is voorbij rij met de scoot.

    Hier staan veel statige villas, de één nog groter dan de andere, met rare namen of inrijpoorten, slecht geparkeerde autos en veel te koop ook.  Op het golfterrein is geen mens te zien en ook onderweg kom je hier geen levende ziel tegen.

    Maar er gaat toch niks boven de zonsondergang thuis.

    Zo maalden we vandaag in totaal 14.5 km af; Morgen zal dat heel wat minder zijn want dan gaan we met de Harley op toer.



















    14-10-2017 om 21:19 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.El carro de supermercado

    Was het omdat het nu wat langer donker blijft in de ochtend of omdat mijn fietstochtje nog niet helemaal verteerd was maar ik geraakte maar moeilijk uit bed, men beide knieen protesteren en gisterenavond diende ik ijs te leggen want ze leken wel in brand te staan.

    Maar eens onderweg naar de pueblo valt het wel mee en nadat ik in de libreria met de argentijnse uitbaatster wat over de politieke situatie in Catalonie babbel ga ik voor men koffietje bij Ripoll waar het druk is nu veel spanjolen de brug maken.

    Na het ontbijt bel ik naar de garage om te vragen of ze mijn nieuw attest voor de homologatie van de trekhaak al binnen hebben maar het lijkt wel of hier een antwoordapparaat afspeelt; Philippe is er nog niet maar blijft niet lang meer weg, binen een half uurtje is hij der...

    Omdat we toch enig proviand in huis wilden halen nemen we de auto en rijden naar de mercadona in Altea maar omdat deze gisteren dicht was is  teveel volk en op de dakparking draait het verkeer in de soep als een te grote camionette niet kan draaien en we maken ons uit de voeten door terug weg te rijden zonder inkopen en proberen om Philippe vast te krijgen bij de garage;

    En deze keer lukt het wel, hij is niet alleen daar maar heeft ook alle nodige documenten klaar liggen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

    Dus besluiten we het erop te wagen er rijden ineens door naar de Itv voor de herkeuring; nadat ik de paperassen heb af gegeven en 35 euritos heb afgedokt mag ik langs de uitgang binennrijden en probeert men het stopcontact van de trekhaak te testen maar hun stekker past er niet op en ik moet verder over een werkput rijden zodat ze met een andere stekker langs onder kunnen proberen; uiteindelijk lukt het toch en krijg ik een attest mee dat 10 dagen geldig is om mee te rijden en tegen dan moet ik terugkomen voor het officieel document met gehomologeerde trekhaak toegevoegd af te halen waarop staat tot hoe lang ik mag rijden tot aan de volgende keuring; ik ben is benieuwd want kijk er niet naar uit hier nog vlug terug te komen.

    Volgende etappe is de Mercadona in Finestrat waar we ondergronds parkeren en ons karretje volladen en in de auto uitladen; tot zover ging alles goed maar als L het karretje wil terugzetten komt mijn jeton die ik altijd gebruik er niet terug uit.

    Ik krijg een vrijdag de dertiende gevoel als ik ook probeer en het niet wil lukken, maar ik wil wel graag mijn jeton recupereren want deze hangt via een magneet aan mijn auto sleutlhanger en is best handig want gebruik hem al jaren.

    Dus moet ik met de winkelkar terug naar boven en vraag hulp aan één van de kassas maar men probeert me af te schepen door te zeggen dat ik enkel muntstukken mocht gebruikten enz. maar ik ben niet van plan van mijn jeton hier zomaar zonder slag of stoot achter te laten.

    Ik maak me spaans druk om wat meer druk op de ketel te zetten en zeg dat ik deze jeton in alle andere Mercadonas kan gebruiken en als hij in het slot van deze belachelijke winkelkarretjes past hij er ook uit moet kunnen.

    Uiteindelijk wordt er een bereidwillige winkeljuffrouw gevonden die 2 knijptangen meebrengt en daarmee kunnen we mijn jeton uit het slot peuteren..  Eind goed al goed en thuis bekomen we door in de pool te zwemmen en dobberen.

    In de avond ga ik met X een blokje om langs de sportvelden terwijl de zon achter de bergtoppen verdwijnt, vandaag hallden we weer vlot 27 graden en ook als het donker wordt blijven we nog lang buiten zitten om naar de mooie sterrenhemel te kijken met een citronella kaars om de muggen op afstand te houden.












    13-10-2017 om 21:36 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Color turqoise

    Op de spaanse nationale feestdag maakt de zon overuren want van in de vroege morgen tot savonds blijft ze ononderbroken schijnen.

    Bij ripoll zit er een dikke belg aan het tafeltje naast mij die een wit dekentje meebracht om zijn witte poedel op de stoel naast hem te laten liggen; X merkt die pluisbal amper op want gedurende we onze koffie drinken beweegt hij geen vin zodat ik begin te twijfelen of het wel een echte is.

    Zowat alles is dicht vandaag en er wordt niet gewerkt wat mij mij ineens goesting doet krijgen om het tegenovergestelde te doen en ik besluit de voordeur van een laagje verf te voorzien; ik had vorige week een potje turqoise gekocht maar het resultaat valt dik tegen; de verf dekt niet en de kleur is maar flauwe kost.  Dus doen we maar een zwemmeke en kleine siesta waarna ik men fiets van stal haal om een ritje te maken langs de rio Algar; ik probeer de rivier te volgen tot zover ik kan en dat is niet makkelik want op vele plaatsen is het niet meer dan een kabbelend beekje en zit het verstopt achter een meters hoge en brede rietstengelhaag;  Bijna aan het einde wil ik langs de andere oever terugkeren totdat ik een klein asfaltwegje zie dat omhoog loopt en ik besluit dit te proberen;

    Bad idea, dit weggetje blijft maar klimmen en draait links weg terwijl ik voor naar huis te geeraken naar rechts moet; het laatste stuk moet ik tevoet verderstappen want te steil en tot mijn verbazing kom ik uit in de buur van de school waar ik spaanse les volg; er zit niks anders op dan via de grote baan naar Altea te rijden en zo naar huis terug te keren;  Ik ben blij als ik thuis geraak en terug in de pool kan springen en wat dobberen om te recuperen;  L maakt pasta met zalm en terug op krachten gekomen laat ik X wat rennen achter 2 tennisballetjes in de straat.

    Volgens mijn iphone die in mijn broekzak stak heb ik vandaag 16 km gestapt, het is duidelijk dat hij mijn gefiets heeft verward met het gestap.





















    12-10-2017 om 20:48 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En ayunas

    Voor achten vertrek ik met de scoot en nuchter naar Beni hospital voor een 3 voudig onderzoek ter voorbereiding van men schouderoperatie; de zon moet nog op temperatuur komen en het is friskes als ik na een ritje van 30 min toekom.

    Na de bloedafname, electrocardiogram van men hart en RX van de longen krijg ik een bonnetje voor een gratis ontbijt in de cafetaria;  Op de terugweg naar huis koop ik de krant en stop aan de garage voor te vragen of ze het attest voor de homologatie van men trekhaak al binnen hebben maar Philiipe de baas, wordt pas binnen een half uurtje verwacht.  Dus rij ik verder huiswaarts en na een siestake en zwemmeke ben ik klaar voor te vertrekken naar de eerste les van het nieuwe schooljaar Espanol Nivel 3.

    Eerst stop ik nogmaals aan de garage maar ik hoor hetzelfde liedje, Philippe is er nog steeds niet, waarschijnlijk binnen een half uurtje.  Dus ben ik ruim op tijd voor de start van de klas en er zitten al een paar rare vogels klaar, in totaal zijn we vandaag met 14 wat in vergelijking met vorig jaar weinig is en nog beter ik ben de enige overgebleven Belg en hopelijk blijft dit zo. 

     De duitsers en russen zijn in de meerderheid met elk 4 eksemplaren gevolgd door de engelsen met 3, een hongaarse en een Hollandse hippie yoga oma met rosse krullen die hier al 28 jaar woont.  Ook bij de anderen zijn er een aantal oldtimers met flink wat kilometers op de teller die hier al jaren wonen;  Een Duits koppel springt het meest in het oog, Ursula en Bruno lijken zo weggelopen van het Beiers schlagerfestival, hij uitgedost in een azuurblauw fluwelen kostuum, zij in het fel roze en beide de grijze manen netjes gecoiffeerd.  De andere 2 duitsers zijn hier maar tijdelijk, beide geven nog les in hun heimat, hij Wiskunde en zij Frans maar nemen nu een sabbatical year en plannen volgend maand een tweemaandelijkse backpack trip door Mexico en Cuba, benieuwd of die nog terug gaan komen.

    De Russen Alex en Eugenia ken ik nog van vorig schooljaar toen we samen in Nivel 2 zaten en ook, 1 engelse maakte mee de overstap; De twee andere russen zijn een koppel uit Moskou, hij kwam vorig jaar een les of 2 meevolgen en bracht nu zijn vriendinneke mee, een soort barbie babe waar al flink wat verbouwingen aan zijn gedaan en die hier werkt in een schoonheidssalon als ik het goed begreep.

    Enfin we zijn weer vertrokken en we zien wel waar we uitkomen in juni volgend jaar.

    Ik haal nog een pizza peperoni af bij Carbon en telefoneer ondertussen nog is naar de garage om achter Philippe te vragen maar hij is nog steeds niet daar, waarschijnlijk binnen een half uurtje durft men mij te vertellen...

    Terug thuis doe ik een toerke met X en spring nog is in de pool terwijl de zon ondergaat.











    11-10-2017 om 21:04 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.El enganche de remolque

    Na de pueblowandeling maak ik me klaar om naar de ITV ofterwel de technische autocontrole te gaan in Benidorm;

    Bij aankomst passeer ik eerst langs de receptie, krijg een nr en mag 55 € afdokken en gaan aanschuiven in rij 1;

    Er zijn in totaal 3 rijen maar er zijn maar 2 poorten open zodat het tamelijk chaotisch verloopt zeker omdat er sommige voorrang krijgen, waarschijnlijk garagisten enzo die hier regelmatig komen.

    Met 30 min vertraging is het mijn beurt;  Nadat men de lichten, veiligheidsgordels, uitlaat, remmen enz heeft nagekeken mag ik me buiten parkeren en mijn documenten komen afhalen;  terwijl ik hier op wacht begin in onraad te ruiken, verschillende autos die na mij gecontroleerd werden kregen al hun papierten terug maar ik sta nog steeds te wachten; Even later komt men mij vertellen dat er een probleem is met men.... trekhaak en dat ik hiervoor een rode kaart krijg wegens defecto grave;  Ik vraag om meer uitleg en men haaalt de jefe erbij die zegt dat de homologatie documenten van de trekhaak niet geldig zijn want er zijn gegevens op ingevuld met handschrift en dit mag niet meer;  Ofwel moet ik aan de leverancier van de trekhaken een nieuw documetn vragen geprint en met digitale handtekening en ook nog is een nieuw certifiecaat aan de garage die de trekhaak instaleerde in 2012, ofwel moet ik hem volledig laten demonteren...

    Spaanse democratie ten top maar we moeten een oplossing vinden want in theorie mag ik niet meer rondrijden; ik passeer langs de garage waar ik ga voor de onderhoud en vraag daar om hulp en zij contacteren de leverancier in Zaragoza om te kijken of er een nieuw document kan afgeleverd en zullen zelf als garage een nieuw certificaat trachten op te maken en hiervoor zou ik morgen mogen langsgaan;  Eerst zien en dan geloven of dit lukt anders moet de boel maar gedemonteerd worden en zo opnieuw naar de controle.

    Nadien trakteer ik me op een burger king om te bekomen van de stress en terug thuis wil ik wel een zwemmeke doen maar de temperatuur is nog maar 26 graden na de koude regen en de paar bewolkte dagen.

    Dus doen we een late siesta en gaan met X een blokje rond langs de sportvelden en zijn op tijd thuis om een glimp van de zonsondergang op te vangen en naar de onafhankelijkheidsverklaring van Catalonie te kijken










    10-10-2017 om 20:54 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iteuve
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vandaag dia de la comunidad Valenciana en ander publiek bij Ripoll want geen bouwvakkers, ik zit naast de Oostendenaars en nog een mevrouw uit Brugge en we praten over de Euro en Catalaanse problematiek.

    Morgen om 18 u komt het Catalaanse parlement bij elkaar en er wordt verwacht dat ze de onafhankelijkheid uitroepen waarop Madrid dreigde de president van de Catalaanse regering in de gevangenis te gooien en hun  alle autonomie af te nemen en volledig onder Spaans gezag te brengen via één of ander artikel uit hun grondwet waarmee Rajoy de macht wil behouden dus de spanning morgen zal oplopen tegen dan.

    Na de regen van zaterdag zijn er heel wat insecten die boven komen, veel vliegende mieren, kevers van allerlei formaat enz en X kan niet alles tegelijk opkuisen dus help ik haar een handje.

    Het blijft overwegend bewolkt, aan de Bernia hangt nog steeds een grote dikke grijze wolk vast die maar niet in beweging komt; we kijken al eens in de spaanse notities van vorig schooljaar want woensdag beginnen de nieuwe lessen en bergen al wat zomerkleren op tot volgend jaar. 

    Morgenmiddag heb ik afspraak gemaakt bij de ITV of Iteuve zoals men dat hier noemt en dat is de technische controle voor wagens en ander rollend materieel.  Toen we in Valencia in panne stonden had ik in mijn autodocumenten gezien dat ik al meer dan een jaar over tijd ben met deze jaarlijkse controle die om de 2 jaar dient te gebeuren;  Ik dacht dat dit ergens in November van dit jaar ging vervallen omdat ik men karretje 2 jaar geleden in November kocht maar dat klopt dus niet, hier moet je niet naar de ITV om je auto te verkopen als ze nog niet vervallen is en voor mijn auto was de vervaldag 08/2016.  Bij controle door de Guardia civil de trafico zou dit 200 € kosten en je mag je wagen per direct laten staan dus nog een geluk dat we die niet tegenkwamen ondertussen.

    In de namiddag gaan we met zen allen voor een lange wandeling richting waterdepot op de Berniaflank, L moet wel efkes uitblazen als we boven zijn want kan nog steeds moeilijk ademen door haar verkoudheid maar bergaf stappen gaat een stuk gemakkelijker; zo komen we vandaag aan 10.7 kms.


















    09-10-2017 om 20:18 geschreven door Esteban  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs