MOBIELE HONDEN >>> HET VERVOLG
U bent bezoeker
dank u !
Foto

Zoeken in blog

Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 05-2005
    Over vanalles : politiek, voetbal, films, geocaching, restaurants, onderweg zijn en van het leven genieten ... De meest recente berichten staan bovenaan !
    Profile for etterke
    27-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Extra foto's.
    Soms zitten we in een jury, om te recupereren gaat iedereen om beurt in "sluimermodus".  Af en toe wordt er ook echt geslapen ...  Foto's van H. zal je tevergeefs zoeken.














    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afkicken.
    Wat heb ik spijt dat het allemaal weer voorbij is. Al is het waarschijnlijk ook stilaan wel nodig om meer dan drie uurtjes per nacht te slapen, ik ga dit alles toch heel hard missen. Rond het middaguur ben ik vertrokken in Lovendegem om opnieuw koers te zetten naar Lochristi om nog een nachtje bij de familie te overnachten. Terwijl we een bord soep aten bleef ik maar doorratelen over het voorbije weekend. Anne zei op een bepaald moment dat ik nog altijd in “overdrive” stond en ze had gelijk – de adrenaline blijft tegen hoge snelheden door mijn aders stromen. Een normaal mens zou stilaan toch toe zijn aan een beetje rust maar ik heb mijn fiets genomen en ben een tochtje van 45 km gaan maken, afgewisseld met enkele caches. 
    Na het avondeten heb ik de bus genomen naar het centrum van Gent, waar ik had afgesproken met H. We zullen wel altijd dikke vrienden blijven maar meer zit er echt niet in. Echt spijtig, je ontmoet maar zelden iemand waarmee het zo goed klikt. Het zal me pijn doen om ze misschien volgend jaar met iemand anders op het boombalfestival te zien rondlopen, maar dat overleef ik wel. En zo is het intussen toch weer 3u 's nachts terwijl ik dit zit te tikken. Om mij in te tomen, zullen ze me moeten platspuiten.

    25-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bombardement.
    De hele dag dwaalde mijn blik door de menigte, misschien zou H. bij verrassing toch weer hier opduiken vandaag. Maar noppes, dan maar wat meer alcohol – maar altijd met mate(n). Er zijn er ook die overdrijven, zo lagen er deze ochtend drie stoere mannen met kilt te slapen op de verbindingsweg tussen de grote en de stille camping. Ze waren gisterenavond op zoek gegaan naar een rustig plekje om te maffen en dachten op dat weggetje een geschikte plaats gevonden te hebben. Enkele uurtjes later bleek dat niet zo'n goed idee te zijn. Gelukkig kan iedereen hier met zo'n zaken lachen, alles baadt hier altijd in een sfeertje van “vrede op aarde voor iedereen”. Hier lopen ook geen stoere mannen rond die voor de veiligheid moeten zorgen en zichzelf “security” noemen. Neen, hier gebeurt dat gewoon in t-shirt en wordt die dienst “sfeerbeheer” genoemd. 
    Wat muziek betreft, begon het mooi vandaag met The Jacquelines, helemaal in de sfeer van de Andrew Sisters. Daarna werd het pendelen tussen de verschillende tenten tot het tijd was om backstage mosselen te gaan eten. Intussen begon Axl Peleman aan zijn soundcheck en na het eten waren we net op tijd om zijn optreden te pikken. Ik denk dat sinds 21u heel de omgeving van Lovendegem wel weet dat onze bende uit Antwerpen komt. Of iedereen daar gelukkig mee is ? Geen idee, maar we hebben ons wel geamuseerd. Ik heb trouwens de indruk dat veel mensen ons bekijken alsof wij enkel in het weekend uit een instelling worden losgelaten. En dan maar wachten tot ze ons in dwangbuis terug afvoeren. 
    Daarna was het tijd voor het boombalbombardement, dat is een jaarlijkse traditie waarbij door een heleboel folkmuzikanten gejamd wordt. Dit jaar zal ik me vooral een versie van de lambada herinneren, gespeeld op doedelzak ! En was het dan tijd om te gaan slapen ? Dat was de bedoeling, maar het is toch weer vlotjes richting 4u gegaan.



















    24-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alleen op de wereld.
    Op het grote podium weinig interessante optredens vandaag. Gelukkig werd dat in de danstempels goedgemaakt door o.a. Rama en Naragonia. Ze konden mij zelfs overtuigen tot een walsje. Het overgrote deel van de dag liep ik een beetje rond als een puppy die net voor de vakantie uit de auto wordt gegooid. Daar waar ik op festivals als BBF meestal net overspoeld word met een immense dosis geluk. Wil dat nu zeggen dat ik de hele dag triestig rondliep en vroeg ben gaan slapen ? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, terwijl ik dit schrijf is het 4u45 en we hebben weer een fameus feestje gebouwd. De DJ's hadden gedaan met draaien, het licht ging uit en een heleboel mensen bleef gewoon in het duister verder feesten.
    En waarom dan toch zo negatief gestemd ? Omdat ik H. – die deze middag vertrokken is – echt verschrikkelijk mis, ik heb de hele dag een beetje doelloos zitten rondstaren. Erg hé, liefdesverdriet bij een vijftiger die zich niet kan neerleggen bij het feit dat hij nu eenmaal niet meer kan scoren bij twintigers. Ik weet dat het een onmogelijke liefde is en ik heb het nog nooit zo erg gevonden om “oud” te zijn.





    23-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ai ai ai, alweer na 5u in de ochtend bij het betreden van de motorhome. Het is doodstil op de camping en zo hoort het ook, zelfs overdag volgens sommige aanwezigen. Vanmiddag kwam er iemand klagen omdat we 's morgens om 10u al te luid lachten en ook gezamenlijk eten om 20u was al op het randje. Wij staan op de “stille” camping en de klaagster vindt dat het dan altijd stil moet zijn, ook overdag. Koop dan een stukje grond in een of andere woestijn en ga daar in je eentje festivalletje spelen hé ! Wij komen naar hier om ons te amuseren en 's nachts houden we echt wel rekening met de slapende festivalgangers. Ik ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt. 
    En wat valt er vandaag te vertellen over het muziekaanbod ? Ik vond Araña heel goed meevallen, vooral de mooie zangpartijen. Het Zesde Metaal was gewoonweg schitterend en de nieuwe nummers klinken veelbelovend (Waarom zit de boer niet op zijn wijf maar op zijn veld ? Geld !). 
    De grote overwinnaar van vandaag was Guido Belcanto. Rock & roll nummers werden afgewisseld met smartlappen, alles overgoten met een folk-en countrysausje – het viel allemaal in de smaak van het publiek. Amusement van de bovenste plank en het moment om een slowke te dansen. Daar kan mijn Achillespees nog wel tegen. Veel meer optredens heb ik niet gezien want ook vandaag heb ik de hele dag doorgebracht pratend met H. – mijn vriendinnetje voor enkele dagen. Laat jullie tomeloze fantasie maar op hol slaan en verzin zelf je erotische variant op gewoon twee dagen gezellig kletsen. Alleen ik ken de waarheid ! Morgen vertrekt ze hier en misschien zie ik haar nooit meer weer. De jacht is alvast opnieuw geopend, of is dat alleen stoere praat en ga ik haar echt missen ? 
    Ook plezant : ik heb "gevochten". H. blijkt een fervente judoka te zijn, iets wat ik in een vorig leven ook ben geweest en dus leek het me plezant om dat nog eens in de praktijk om te zetten. We hebben dus lekker een partijtje liggen spartelen en draaien op de grond, strijd onbeslist.















    22-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aangekomen.
    Deze ochtend nog snel enkele caches gelogd, naar de supermarkt geweest en rond 12u was ik eigenlijk klaar om te vertrekken. Het regende echter zo hard dat ik geen zin had om naar Lovendegem te rijden. Mijn inkomkaart was al betaald en ik was ook al afgesproken met de vaste bende.  Dus reed ik rond 14u30 toch maar door. 
    In Lovendegem werd ik al opgewacht door Miranda, Annelies en Sanne. Rudi en Lieven waren iets later en samen hadden ze ervoor gezorgd dat ik een prima plekje had voor de motorhome. De rest van de namiddag werd gevuld met zeveren over vanalles en nog wat, eten en drinken. Iets na achten zijn we dan naar de gratis openingsavond van het boombalfestival getrokken en de sfeer zat er al onmiddellijk goed in. Geronimo is echt een meesterlijke gitarist die optimaal gebruik maakt van de huidige technieken inzake loopings. Hij speelt helemaal alleen maar het lijkt wel alsof er een hele bende virtuozen op het podium staat. Peut-être demain heb ik al verschillende keren gezien en ik hoor ze wel graag bezig (alleen dat zingen …) en de dansvloer stond helemaal vol. 
    Er werden constant pluchen beestjes in het publiek gegooid en ik had toch wel een heel erg speciaal exemplaar te pakken. En het allerbelangrijkste : ik heb het meisje teruggezien (ik zal ze vanaf nu H. noemen) waar ik tijdens het Dranouter festival een oogje op had en we hebben de hele avond samen doorgebracht. Best grappig : ze vertelde tegen iedereen dat ik haar vader ben, wat ook best zou kunnen zijn gezien het grote leeftijdsverschil. Rond 4u in de ochtend was het eigenlijk tijd om te gaan slapen, maar het is nu terwijl ik dit intik al bijna 5u geworden en ik heb nog altijd geen vaak.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BBF.
    Het is nu 10u en binnen enkele uurtjes vertrek ik naar Lovendegem om daar 4 dagen ondergedompeld te worden in een folksfeertje op het boombalfestival.  Dit festival zal voor mij de afsluiter van de zomer worden, alhoewel je volgens de laatste weerberichten de volgende dagen niet echt van zomer zal kunnen spreken.  De temperaturen blijven wel okee maar als alles klopt zal ook dit jaar het festival weer met regen te maken krijgen.  Ik kan me eigenlijk geen enkele volledig droge editie herinneren.  Gezellig blijft het er altijd en als je ook een kijkje wil komen nemen : vanavond is het gratis voor iedereen !
    De volgende dagen zal ik dus zonder internet moeten overleven, maandag ben ik er hopelijk weer !

    21-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Na Compostela nu op bedevaart naar ...
    ... Lourdes ! Maar dan wel Oostakker-Lourdes, nog net te fietsen vanuit Lochristi op een zonnige namiddag.  De devotie voor Maria is hier alom tegenwoordig, maar ik kwam hier toch vooral om een cache te zoeken.  De graffiti onder een brug kon me artistiek meer bekoren.








    20-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Versterking.
    Gisteren en vandaag moesten de "wokkilo's" er terug af en gisteren gebeurde dat met een fietstochtje langs o.a. Destelbergen om daar een reeks caches mee te pikken.  Als ik in Lochristi ben, gebeurt dat cachen de laatste tijd met nicht Yessica en het grote voordeel van samen met haar op stap te gaan is : alle caches van het lijstje worden ALTIJD ALLEMAAL gevonden ! Of dat nu is omdat wij zo'n goed team zijn, of omdat de caches hier aan de gemakkelijke kant zijn, wil ik in het midden laten.  We kwamen in ieder geval weer op plekjes waar ik het bestaan niet van kende, eentje was een soort "openluchtkerk" met de naam Bergenkruis.
    Vandaag werd het cachen nog plezanter want Nancy en Macho kwamen de gelederen versterken.  We hadden afgesproken aan station Dampoort (want Nancy kwam met de trein) en van daaruit hebben we zo'n 17 km door en rond Gent gewandeld.  En wat is Gent toch een mooie stad.  Als Antwerpenaar hoor je dat niet te zeggen, maar ik doe het toch heel stilletjes : mooier dan Antwerpen ! Ook nu werd het hele lijstje caches afgewerkt  en sinds gisteren heb ik de kaap van 1500 gevonden caches overschreden.















    19-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zal ik nog eens iets schrijven ?
    Het spijt me dat jullie zo weinig te lezen hebben de laatste tijd, maar er valt nu eenmaal weinig te melden.  De dagen worden gevuld met caches zoeken, water vullen, water lozen en de terugreis naar Spanje voorbereiden.  Die terugreis komt steeds dichterbij en er moet nog zo veel gebeuren ... allemaal zaken waar ik niet zo veel goesting voor heb.  Sinds gisteren sta ik weer bij de familie in Lochristi en dan gebeurt er natuurlijk nog minder want hier worden de dagen nog meer dan anders gevuld met niksen, met als enige verschil dat het cachen hier regelmatig wordt onderbroken door steeds terugkerende vreetfestijnen.  Zo zijn we gisteren met de hele familie langs de kant van mijn vader gaan eten in het wokrestaurant.  Er is altijd te veel keuze en dus moest er toch 7 keer een bordje gevuld worden om van de meeste zaken te kunnen proeven ...








    16-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een triestige gebeurtenis.
    Normaal gezien was ik eergisteren naar Duitsland vertrokken om enkele "Spaanse" vrienden terug te zien in Klüsserath maar soms moeten de uitstapjes plaats ruimen voor minder plezierige aangelegenheden.  Zo is mijn nonkel Edouard vorige zondag op 81-jarige leeftijd overleden en vandaag was ik aanwezig bij de uitvaartplechtigheid in het crematorium van Antwerpen.  En zo zie je nog eens een keer het deel van de familie van mijn moeders kant.  Zo gaat het als je ouder wordt, er vallen steeds meer mensen weg en de overblijvers zie je nog alleen tijdens begrafenissen en andere minder plezierige bijeenkomsten.  
    Deze avond was ik afgesproken om samen met Karen (een van de exen van een andere nonkel) naar het openluchttheater in het Rivierenhof te gaan.  Het was al vijf jaar geleden dat ik haar nog gezien had en ik werd dan ook bijna doodgeknuffeld.  Tijdens het optreden van "den Tourist" bleef het droog maar toen 't Hof van Commerce op het podium stond gingen de hemelsluizen open - blijkbaar een traditie bij ongeveer elk optreden dat Karen bijwoont in dit mooie park.

    15-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Indisch.
    Vandaag en gisteren maar een beetje rondgehangen, enkele caches gelogd en me vooral in een Indisch sfeertje ondergedompeld.  Het begon gisterenavond in restaurant Delhi Delicious, waar ik met Nancy afgesproken was om samen iets te eten.  Dat "iets" bleek een veel te grote portie te zijn en dus kreeg ik de overschot mee.  Vandaag dus nog een keertje lekker eten en om het geheel nog een beetje aan te kleden heb ik naar de film "Water" uit 2005 gekeken.  Schitterende film die zich afspeelt in India tijdens de opkomst van Gandhi en het miserabele leven laat zien van Indische weduwen.  Een Romeo en Julia verhaaltje ontbreekt vanzelfsprekend niet (en voor de hand liggend met het kastensysteem) maar het wordt zeker niet te melig.




    13-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geocaching.
    Ik lees net op het gastenboek dat er weer een nieuwe verslaafde zit aan te komen.  Ik zou stilaan mijn percentje kunnen gaan vragen bij Garmin, er zijn echt al een heleboel mensen die via de blog of een praatje met mij ook deze hobby ontdekt hebben.  Ook vandaag ben ik weer op pad geweest om enkele caches te loggen.  De maand augustus is een beetje een speciaal geval voor cachers, elke dag kan je een virtueel souvenir verdienen.  Gewoon voor de lol, zoals altijd is er niet echt iets mee te winnen.  

    12-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wilrijk.
    In "geitendorp" Wilrijk was het vandaag traditiegetrouw groot feest.  In de voormiddag was er een beestenmarkt (waar ook de kleintjes sch...en als de groten) en feestmarkt, in de namiddag was er zoals elk jaar een dernykoers.  Het blijft een rare sport, fietsen achter brommertjes met bestuurders die er allemaal uitzien als Willempie ...  Af en toe lieten we het feestgedruis voor wat het was en gingen we een cache zoeken in het park.
    Ik heb geen idee wie dit jaar de koers gewonnen heeft, want tijdens de slotminuten hing ik bij Saturn watertandend over de nieuwe Garmin Oregon (navigatietoestel).

















    11-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bouwwerken in Spanje.
    Weinig te melden in Antwerpen vandaag.  Ik ben met Nancy enkele caches gaan zoeken in Deurne maar na een tijdje hebben we het opgegeven door de regenbuien.
    Ik kan wel iets vertellen over Spanje.  Iedereen kent waarschijnlijk de wolkenkrabber "in tempo" in Benidorm.  Dat zou het hoogste appartementencomplex in Europa moeten worden.  Oorspronkelijk zou dit gebouw 20 verdiepingen tellen maar gaandeweg werd beslist er nog 27 verdiepingen extra op te plaatsen.  Nu blijkt dat in die latere plannen geen rekening is gehouden met een liftkoker voor de extra verdiepingen.  Inderdaad : de lift gaat tot de 20e verdieping, daarna kan u hoger met de trap ! 
    Minder megalomaan waren de bouwplannen van "onze" camperplaats in Alfaz del Pi.  De werken daar zijn helemaal achter de rug en in exclusiviteit (dank u George) kan je hier enkele foto's zien.













    10-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleurig spektakel.
    Deze middag ben ik naar de Gay Parade geweest.  Er was veel meer volk op de been dan vorig jaar, waarschijnlijk het gevolg van de World Out Games die in Antwerpen zijn gehouden.  De zon liet het afweten maar daarom werd er niet minder gefeest.  


















    09-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terrorist op sandalen.
    De reis richting Antwerpen verliep niet zonder problemen.  Onderweg stopte ik hier en daar nog even om een cache te zoeken, op de meeste grote parkeerplaatsen naast de autosnelweg ligt er wel ergens eentje verstopt - zo ook langs de E17 in Nazereth.  Eerst moest ik daarvoor vertraagd verkeer trotseren tussen Kruishoutem en Deinze en toen kon de zoektocht beginnen.  Mijn gedrag was verdacht genoeg om de aandacht van de politie te trekken.  Rondlopen in korte broek en op sandalen tijdens een periode met verhoogde terreurdreiging in de buurt van een hoogspanningscabine/GSM-mast ? Dat moet iemand van Al Qaida zijn ! 
    Kort samengevat : 
    "Wat zijt gij daar aan het doen ?"
    "Iets aan het zoeken."
    "Kom maar eens verder zoeken in onze combi."
    "Ik zoek gewoon geocaches."
    En dan de collega in een sappig dialect : 
    "Och, 't is er zo ene - stap maar weer uit".
    Toen ze doorreden werd de cache gelogd en kon ik verder richting centrum van de wereld.
    Eerst nog een file aan Gentbrugge en een stuk verder werd op de infoborden al gewaarschuwd voor file vanaf Haasdonk.  Ik ben er in Temse dan maar afgereden en met een flinke omweg in Antwerpen geraakt.  Onderweg hingen al overal bordjes om de deelnemers van de Dodentocht in Bornem wegwijs te maken en op de A12 ter hoogte van Hemiksem haalden enkele noorderburen gevaarlijke toeren uit om op het laatste - gratis - Casablanca festival te geraken. 

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weg.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Enkele goede redenen om te vertrekken in Ieper : 
    1. het regent
    2. vanavond is het comedy avond op Willrock - helemaal gratis
    3. eergisteren vond ik hier een stuk van 1 euro, gisteren een van 2 euro - ik heb vandaag al eens rondgekeken maar nog geen stuk van 3 euro gevonden !
    4. als we dan toch over euro's bezig zijn : morgen op Willrock treedt Halve Neuro op 
    5. om de commerciële hiphop van bovenstaand gezelschap voor te bereiden is er morgen nog de gay parade in Antwerpen, kan ik mijn roze kleedje nog eens aantrekken !
     
    Tot de volgende keer !


    08-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen trappist.
    Het was helemaal niet de bedoeling om zo lang in Ieper te blijven, maar vandaag heb ik hier toch mijn laatste kilometers gefietst.  Vanaf morgen is mijn plaats (en al de andere ook) gereserveerd en moet ik vertrekken.  Vandaag ben ik caches gaan zoeken aan de westelijke kant van Ieper en 43 km lang fietste ik door o.a. Vlamertinge, Elverdinge, Woesten en Zuidschote.  In Oostvleteren ben ik ook geweest, dat was ver genoeg - de beroemde trappist uit Westvleteren is aan mij niet besteed.  Aan de rand van Ieper werd intussen alles in orde gebracht voor het Ieperfest, een festival voor de liefhebbers van zware metalen.  De volgende keer probeer ik dat ook nog mee te pikken.  Van folk tot metal in één week, dat moet kunnen.  








    07-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Regenachtig.
    Het was maar een triestige dag vandaag, tot ongeveer 18u30 is het blijven druppelen en regenen.  Dan werd het droog en kon er nog een wandeling gemaakt worden, eerst langs de omwallingen en dan door het centrum richting Menenpoort.  Ik blijf erbij, je hebt Ieper niet bezocht zonder de "Last Post" bij te wonen om 20u.  Er was veel volk op de been vandaag, het leek wel alsof het hele Britse leger op uitstap was.  Een deftige foto maken was dan ook quasi onmogelijk.  Gelukkig wilden de blazers van dienst daarna wel braaf poseren.  Onderweg naar de camping kreeg ik ook nog een mooie avondschemering als geschenk.
    Ik heb intussen ook nog enkele extra foto's gekregen van ons Dranouter weekend, maar eerst afwachten of "de boekskes" hier geld voor willen geven.  Zomaar publiceren is misschien nadelig voor sommige fotomodellen hun carrière ... Smile












    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs