Kwaliteitshosting van Yourhosting.nl
Heb je je ooit afgevraagd waarom je site in de drukke avonduren zo traag
is? Dat komt doordat veel goedkope hostingproviders hun servers tegen
lage tarieven in de U.S. neer zetten. Data-lijnen naar landen buiten
Europa zijn altijd minder groot ingekocht, zodat er ook minder verkeer
doorheen kan op drukkere tijden.
Wat Your Hosting zo uniek maakt is dat hun servers in Nederland staan
met minimaal 6 verbindingen naar het internet voor een optimale
bereikbaarheid. Daarnaast krijg je bij elk hostingpakket een Hosting
Manager waarmee je vele zaken kunt regelen.
Op de flexibele Linux Debian systemen biedt de Hosting Manager u de
volgende voordelen:
1. Volledig zelf beheerbare e-mail accounts, autoresponders,
mailinglist, webmail en onberkt veel e-mail aliassen!
2. Voorgeïnstalleerde scripts, waaronder een Image Gallery, Poll,
Gatsenboek, Formulieren generator en Statistieken.
3. Vele extra tools om je account mee te beheren en add-on's voor je
website.
4. Snelle toegang tot een vakkundige helpdesk.
5. Uitgebreide "veel gestelde vragen" waar u op al uw hosting vragen een
antwoord kunt vinden.
6. Php, MySQL, CGI, SSL, SSI + SSH & PhpMyadmin voor MySQL
Ga naar Your Hosting voor nog meer pakketvoordelen en support voor al uw
vragen!
Kwaliteitshosting van Yourhosting.nl Heb je je ooit afgevraagd waarom
je site in de drukke avonduren zo traag is? Dat komt doordat veel
goedkope hostingproviders hun servers tegen lage tarieven in de U.S.
neer zetten. Data-lijnen naar landen buiten Europa zijn altijd minder
groot ingekocht, zodat er ook minder verkeer doorheen kan op drukkere
tijden. Wat Your Hosting zo uniek maakt is dat hun servers in Nederland
staan met minimaal 6 verbindingen naar het internet voor een optimale
bereikbaarheid. Daarnaast krijg je bij elk hostingpakket een Hosting
Manager waarmee je vele zaken kunt regelen. Op de flexibele Linux Debian
systemen biedt de Hosting Manager u de volgende voordelen: 1. Volledig
zelf beheerbare e-mail accounts, autoresponders, mailinglist, webmail en
onberkt veel e-mail aliassen! 2. Voorgeïnstalleerde scripts, waaronder
een Image Gallery, Poll, Gatsenboek, Formulieren generator en
Statistieken. 3. Vele extra tools om je account mee te beheren en
add-on's voor je website. 4. Snelle toegang tot een vakkundige helpdesk.
5. Uitgebreide "veel gestelde vragen" waar u op al uw hosting vragen
een antwoord kunt vinden. 6. Php, MySQL, CGI, SSL, SSI + SSH &
PhpMyadmin voor MySQL Ga naar Your Hosting voor nog meer pakketvoordelen
en support voor al uw vragen!
TwitrBackgrounds.com is the industry leader when it comes to Twitter design. It's all we do! We've designed custom backgrounds for over 300 exceptionally satisfied clients. Leverage the power of your Twitter account with an affordable, high-quality custom Twitter background from our expert team. Take a look at our portfolio and testimonials and see exactly why we're the one and only choice for custom Twitter backgrounds.
"Great company and exceptional work." - George Bowser
"The process of designing my custom Twitter Background was satisfying from beginning to end." - Jerry Ford
"It's B-E-A-U-T-I-F-U-L! Fantastic work, great customer service, and a pleasure to deal with!"- Kathy Tarbox
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Categorie:Twitter Tags:twitter alles over twitter handleiding instructies tips en advies all about twitter en tweets
Twitter is een microblogdienst, een combinatie van sms, weblog en
chat. De gebruikers van Twitter delen hun leven delen met anderen door
berichten van 140 tekens op internet te zetten. Korte berichtjes met
tekst en links naar artikelen, fotos en videos.
De gebruikers kunnen behalve zelf berichten plaatsen, ook automatisch
de berichten van anderen volgen. Je meldt jezelf aan als volger van
iemand en dan verschijnen zijn berichten automatisch op je scherm. Jouw
volgers zien dus ook automatisch wat jij op Twitter schrijft.
Hoe begin ik?
Je gaat naar twitter.com,
klikt op join en kiest een gebruikersnaam. Je krijgt dan je eigen
pagina waarop al je berichten (tweets) chronologisch (van nieuw naar
oud) onder elkaar staan Als je in het vervolg inlogt zie je op
twitter.com/home alle berichten van de mensen die je volgt onder elkaar
staan.
Wie moet ik volgen?
Als nieuweling kan het lastig zijn om te bepalen wie je volgt. Ga op
zoek naar bekenden, interessante website en interessante mensen. Kijk
wie ze volgen, of wie hen volgt. Wees niet bang om te veel mensen toe te
voegen: er zijn handige programmaatjes waarmee je kan bepalen van wie
je alles wil lezen en van wie niet, bovendien kan je altijd weer stoppen
met het volgen, door op de knop unfollow te drukken.
Er zijn een paar zeer bekende Twitteraars die door veel mensen gevolgd worden. Denk aan minister Maxime Verhagen, internetjournalist Francisco van Jole en ook president Barack Obama.
Apestaartje en hekje?
Als je een bericht schrijft over een andere Twitteraar dan refereer
je aan hem door een @ voor zijn naam te schrijven Hierdoor wordt die naam automatisch een link naar de
Twitterpagina van die persoon.
Als je een bericht specifiek aan een Twitteraar wil sturen, dan start
je het bericht met een @ en de naam. Bedenk wel dat iedereen dit
bericht kan lezen!
Je kan ook een bericht sturen dat alleen door de geadresseerde
gelezen kan worden: een direct message. Je begint dan het bericht met
een D, spatie en dan de naam (bijv: D Fietstwit).
Naast t @ wordt ook het # veel gebruikt. Een woord met een hekje ervoor is
een hashtag, het onderwerp van de tweet. Dat maakt het makkelijker om
de zoekfunctie van Twitter te gebruiken.
Tenslotte kan een bericht met RT beginnen, wat staat voor re-tweet.
Het is heel gebruikelijk om een interessant bericht van een ander te
re-tweeten. Hierdoor wordt belangrijke informatie razendsnel bekend bij
een grote groep twitteraars. Vooral die snelheid maakt Twitter populair
als nieuwsbron.
Waarmee kan ik Twitteren?
Er zijn inmiddels heel wat programmas, apps en tooltjes waarmee je
kan twitteren. Niet alleen voor je computer, maar ook voor je mobiele
telefoon. Zie bij categorie op deze blog in het linkermenu.
De programmas die je voor je PC kan downloaden zijn vaak uitgebreider. Zo kan je met TweetDeck
de mensen die je volgt opdelen in groepen. Daardoor wordt het
makkelijker om mensen die je écht interessant vindt goed te volgen en de
rest maar met een half oog. Met TweetDeck kan je ook in een tag-cloud
(foto) zien waar op dit moment veel over getwitterd wordt.
Je kan ook een add-on aan je Firefox toevoegen, bijvoorbeeld TwitterFox, waarmee je tijdens het surfen op de hoogte wordt gehouden wat mensen Twitteren.
Nog meer handige toepassingen?
Er zijn 1001 websites en programmaatjes waarmee je het onderste uit
de Twitter-kan haalt. Een paar voorbeelden: zoek naar steekwoorden met search.twitter, om berichten met deze zoekwoorden automatisch te laten verversen ga je naar Twitterfall, of TweetGrid.
URLs kleiner maken (anders zijn die 140 tekens snel op) doe je met tinyurl. Snel fotos toevoegen, gebruik Twitpic. En zo zijn er nog veelmeer tools, maar die ontdek je snel genoeg.
Waarom ?
Je kan vrij eenvoudig met
mensen in contact komen. En je kan snel op de hoogte zijn van het
laatste nieuws. Je netwerk zit vast aan oneindig veel andere netwerken,
waardoor echt interessante nieuwtjes zich razendsnel verspreiden.
Vervolgens zoek je op dat onderwerp, volgt (tijdelijk) mensen die daar
wat over te melden hebben en je waant je ter plekke.
Wilt U meer volgers? en een gratis account( uw twitter) eenvoudig bij te houden?
Met de onder staande toepasing Social Oomph kunt u de
welkomstboodschap aan nieuwe volgers instellen, mensen automatisch
volgen en unfollowen en statistieken bijhouden en nog veel
meer..waarmee u steeds meer volgers krijgt.Managing Multiple Twitter
Accounts? Kijk Hier!
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Categorie:Twitter Tags:Spoedcursus: Wat is Twitter?
Twitter tips for your company
Twitter tips for your company
What 'tweeting' can do for business, here are the keys to using Twitter.
For those who don't know: Twitter's a micro-blogging site that allows
users to communicate with each other in 140 characters or less. Think
of each "tweet" as a text or instant message -- not really directed at
anyone but visible to everyone. And those who want to follow particular
people's tweets can simply subscribe to their feed for real-time
updates.
But don't mistake it for a fluke: In the last year, Twitter traffic
has multiplied almost 15 times over, with more than 37.3 million unique
global visitors in May, according to comScore. And as tweeting becomes
hotter, companies feel more pressure to join the social-networking tool
in order to stay competitive. But many are struggling to understand
Twitter culture and, as a result, their tweets can come off as desperate
or inadvertently turn away potential customers.
So to help you avoid any Twitter faux pas and maximize your tweeting
potential, here are five rules for using this social networking tool
that'll keep your company ahead of the competition.
1. It's a two-way conversation
Well, don't let that persona take over your Twitter
feed. Remember to listen. Too many businesses are just blasting out
press releases over and over again -- or worse, have an automated
tweeting system and wind up ignoring communication from their followers.
That's the worst mistake you can make on Twitter,
"It's like these companies are standing out on a mountaintop with a
megaphone broadcasting how wonderful they are, but Twitter is an
intercom, not a megaphone."
Uuse Twitter regularly, and consider
assigning a specific person to tweet on a daily basis. This way,
companies can follow users who mention their business, engage users
through direct messages, and actually build relationships with
followers, rather than inundate them with information.
2. Your Twitter and company voice should sound the same
Twitter may be a casual medium, but that doesn't mean your company
has to be casual about it. Businesses should do what makes the most
sense for their brands, experts say.
The key? Make sure that your Twitter voice reflects your company
culture,
Twitter is all about transparency, so it's important to be authentic
when you tweet so that your company's personality -- whatever it is --
comes through clearly. Comm likens the Twitter experience to a
water-cooler conversation: Being relatable and fun is crucial, but
staying true to your company's core values matters most.
3. Tweet to attract and retain customers
Twitter can boost customer service to a new level, In a recent
correspondence with a customer on Twitter, Comcast tweeted the same
questions a representative would ask on a technical support hotline and
received answers via Twitter. But instead of leaving the customer on
hold for hours, Comcast was able to identify the problem immediately and
send out a technician.
Consumers are impressed -- and often surprised -- by a company that
openly and directly addresses customer-service problems. Twitter allows
businesses, big and small, to take that extra step whether it's about
complaints or simple product queries. For example, Take Zettler
Hardware, the oldest hardware store in Columbus, Ohio, which fields
questions on common plumbing problems on Twitter, often responding to
photos uploaded on Twitter (Twitpics), and replies with recommendations
for replacement parts and repair strategies.
This kind of instant and robust customer service builds loyalty
that's hard to come by through traditional methods, says Rodney Rumford,
co-founder of TweetPhoto. "The biggest sin," he says, "is being
silent."
4. Twitter's just the first step
While Twitter should be part of any savvy company's daily marketing,
it's only the beginning of a successful social-networking strategy.
"Twitter is a way to get your foot in the door," Rumford says. "It's the
start to building a relationship."
For business-to-business companies, Twitter's a great way to network.
Tweeting, can
easily lead to formal business meetings -- and
eventually, company growth.
5. Have fun and be creative
The very nature of Twitter -- attracts users with a short-attention span, so the
best tweets keep users coming back. Interactivity can be a great way to
do that: Auntie Anne's and Dairy Queen ask customers about their
favorite pretzel dips or Blizzard flavors through tweets, while at Home
Depot (HD), confused shoppers can tweet for help as they search the aisles for particular products.
Twitter's GPS function can also point businesses in the right
direction. Cupcake Stop, a New York cupcake truck company, tweets its
location to customers as it moves throughout Manhattan, and Union
Pacific (UNP) lets fans track a historic steam engine road-trip across America.
The experts agree there's no right way to use Twitter, but with these
strategies, you won't tweet the wrong way. Time to start the
conversation.
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Categorie:Twitter Tags:Twitter tips for your company
Wat is Twitter
wat is twitter
Wat is Twitter?
Twitter is een internetdienst waarop gebruikers korte berichten
plaatsen. Een Twitterpagina is een kleine weblog, die ook gebruik maakt
van de functionaliteiten van sms en chat. Twitter is een sociaal
netwerk, zoals er ook Hyves, LinkedIn, Facebook en MySpace zijn. Maar
omdat Twitter anders werkt en wordt gebruikt, is er voor dit type site
een apart woord bedacht: de microweblog. De dienst Twitter is opgezet in
oktober 2006 door het toen nieuwe bedrijf Obvious Corp uit San
Francisco.
Waarvoor wordt Twitter gebruikt?
De slogan van Twitter is What are you doing (Wat doe je?). Gebruikers
van Twitter plaatsen korte berichtjes van steeds maximaal 140 tekens op
de site, waarin ze vertellen wat ze aan het doen zijn. Naast tekst
bevatten de berichtjes links naar artikelen, fotos en videos.
Net als op sociale netwerksites hebben gebruikers een gebruikersnaam,
een profiel en een avator. Naast zelf berichten plaatsen kan een
gebruiker ook automatisch berichten van anderen lezen, door zich als
volger aan te melden op hun Twitterpaginas. Op deze manier kan hij de
bezigheden van anderen volgen.
Wie gebruikt Twitter?
Journalisten waren vermoedelijk de eerste die de voordelen van Twitter
zagen. In Nederland heeft u al kunnen horen hoe ondermeer het
NOS-journaal, het RTL-nieuws, Radio 1 en diverse kranten en andere
nieuwsmedia Twitterpaginas gebruikten als bron van het nieuws. Twitter
heeft zijn nut bij meerdere nieuwsgebeurtenissen bewezen. Bijvoorbeeld
bij de crash van het Turkish Airlines-vliegtuig nabij Schiphol. Dankzij
via mobiele verbindingen doorgegeven berichten bleek Twitter de snelste
informatiebron rondom die crash. Maar het is niet alleen voor
journalisten. Onder de vele andere gebruikers bevinden zich Barack
Obama, Maxime Verhagen, Demi Moore, Lance Armstrong en talloze andere
bekende en onbekende wereldburgers.
You can say Twitter is a stupid application, that no business gets done
there, but there are too many of us (including me) that can disagree and
point out business value. Im not going to address the naysayers much
with this. Instead, Im going to offer 50 thoughts for people looking to
use Twitter for business. And by business, I mean anything from a
solo act to a huge enterprise customer.
First Steps
Build an account and immediate start using Twitter Search to listen for your name, your competitors names, words that relate to your space.
Add a picture . We want to see you.
Talk to people about THEIR interests, too.
Point out interesting things in your space.
Share links to neat things in your community.
Dont get stuck in the apology loop. Be helpful instead.
Pimp your stuff. Your fans will love it. Others will tune out.
Promote your employees outside-of-work stories.
Throw in a few humans.
Talk about non-business, too.
What to Tweet ?
Instead of answering the question, What are you doing?, answer What has your attention?
Have more than one twitterer at the company. People can quit. People take vacations. Its nice to have a variety.
When promoting a post, ask a question or explain whats coming next, instead of just dumping a link.
Ask lots of questions. Twitter is GREAT for getting opinions.
Follow interesting people. If you find someone who tweets interesting things, see who she follows, and follow her.
Tweet about other peoples stuff.
When you DO talk about your stuff, make it useful. Give advice, blog posts, pictures, etc.
Share the human side of your company. If youre bothering to
tweet, it means you believe social media has value for human
connections. Point to pictures and personal human things.
Dont toot your own horn too much. (Man, I cant believe Im
saying this. I do it all the time. Side note: Ive gotta stop tooting
my own horn).
Or, if you do, try to balance it out... by promoting the heck out of others, too.
Some Sanity For You
Really, You cannot and dont have to read every tweet.
You dont have to reply to every @ tweet directed to you (try to reply to some, but dont feel guilty).
Use direct messages for 1-to-1 conversations if you feel
theres no value to Twitter at large to hear the conversation
Use services like Twitter Search to make sure you see if someones talking about you. Try to participate where it makes sense.
3rd party clients like Tweetdeck and Twhirl make it a lot easier to manage Twitter.
If you tweet the day while your coworkers are busy, youre going to hear about it.
If youre representing clients and billing hours, and tweeting all the time, you might hear about it.
Learn quickly to use the URL shortening tools like TinyURL and all the variants. It helps tidy up the tweets.
If someone says youre using twitter wrong, forget it. Its an
opt out society. .
Commenting on others tweets, and retweeting what others have posted is a great way to build a large community.
The Negatives People Will Throw At You
Twitter takes up time.
Twitter takes you away from other productive work.
Without a strategy, its just typing.
There are other ways to do this.
Twitter doesnt replace customer services
Twitter is buggy and not enterprise-ready.
Twitter is just for nerds.
Twitters only a few million people.
Twitter doesnt replace email marketing.
Twitter opens the company up to more criticism and gripin
Some Positives to Throw Back
Twitter helps one organize great, instant meetups (tweetups).
Twitter works swell as an opinion poll.
Twitter can help direct peoples attention to good things.
Twitter at events helps people build an instant backchannel.
Twitter breaks news faster than other sources, often (especially if the news impacts online denizens).
Twitter gives businesses a glimpse at what status messaging can do for an organization. Remember presence in the 1990s?
Twitter brings great minds together, and gives you daily
opportunities to learn (if you look for it, and/or if you follow the
right folks).
Twitter gives your critics a forum, but that means you can study them.
Twitter helps with business development, if your prospects are online (mine are).
Twitter can augment customer service. (but see above)
Freelance.nl deze blog is de marktplaats van Nederland! Met meer dan 235.000 gebruikers en 17.000 (en groeiend aantal) bezoeken per dag de grootste website voor zelfstandige ZZP-ers/ondernemers en werkzoekenden.. Plaats Uw Profiel /bedrijf>>
Free Business Social Network
where people get paid to come together to share their business. Bring
your online business to life by building your own business social
network, business website and much
About
Freelance.nl deze blog is de
marktplaats van Nederland! Met meer dan 235.000 gebruikers en 17.000 (en
groeiend aantal) bezoeken per dag de grootste website voor
zelfstandige ZZP-ers/ondernemers en werkzoekenden..
Dokteronline biedt een service tussen arts, apotheek en u als klant. Na goedkeuring schrijft één van de onafhankelijk aangesloten artsen een recept voor uw medicijn of geneesmiddel, dat vervolgens door een Europese online apotheek wordt uitgeleverd en via de post bij u thuis wordt bezorgd.
Dokteronline offers an intermediary service of a doctor and pharmacy in one, also called an internet pharmacy or online pharmacy. You can request a medical consultation for a certain treatment, if this request is granted by the doctor then a prescription is issued, which will be sent to you by a European online pharmacy, in a discreet package. So at Dokter online you can order your medicine online, so that you will receive your medication conveniently at home.
Kwaliteitshosting van Yourhosting.nl
Heb je je ooit afgevraagd waarom je site in de drukke avonduren zo traag
is? Dat komt doordat veel goedkope hostingproviders hun servers tegen
lage tarieven in de U.S. neer zetten. Data-lijnen naar landen buiten
Europa zijn altijd minder groot ingekocht, zodat er ook minder verkeer
doorheen kan op drukkere tijden.
Wat Your Hosting zo uniek maakt is dat hun servers in Nederland staan
met minimaal 6 verbindingen naar het internet voor een optimale
bereikbaarheid. Daarnaast krijg je bij elk hostingpakket een Hosting
Manager waarmee je vele zaken kunt regelen.
Op de flexibele Linux Debian systemen biedt de Hosting Manager u de
volgende voordelen:
1. Volledig zelf beheerbare e-mail accounts, autoresponders,
mailinglist, webmail en onberkt veel e-mail aliassen!
2. Voorgeïnstalleerde scripts, waaronder een Image Gallery, Poll,
Gatsenboek, Formulieren generator en Statistieken.
3. Vele extra tools om je account mee te beheren en add-on's voor je
website.
4. Snelle toegang tot een vakkundige helpdesk.
5. Uitgebreide "veel gestelde vragen" waar u op al uw hosting vragen een
antwoord kunt vinden.
6. Php, MySQL, CGI, SSL, SSI + SSH & PhpMyadmin voor MySQL
Ga naar Your Hosting voor nog meer pakketvoordelen en support voor al uw
vragen!
Welcome
to the new generation of Web Hosting. CirtexHosting will bring you
Professional, Affordable and Quality Web Hosting. Here at CirtexHosting,
we offer more than what larger companies offer, but for only a fraction
of the cost.
We provide Shared Hosting, Reseller Hosting, Unlimited Hosting, Virtual
Private Servers, Dedicated Servers and many more solutions for
individuals, families, organizations and businesses. All of our
customers enjoy our 24/7 support via live chat and helpdesk, 99.9%
Uptime Guarantee and a 30-Day money back guarantee! We hope you enjoy
your stay and decide to give us a try.