BV's ontwerpen marcellekes tegen borstkanker
Stijn Helsen, Marcel Vanthilt, Murielle Scherre, Delphine Boël, het zijn maar enkele artiesten die hun zelfbeschilderde marcellekes veilen ten voordele van Think-Pink, de organisatie voor borstkankerpreventie.
Oktober is borstkankermaand en daarom sloegen Damart en Think-Pink de handen in elkaar om borstkanker op een originele manier onder de aandacht te brengen. Damart stelt zijn iconische onderlijfjes ter beschikking van een aantal hippe artiesten die carte blanche krijgen om de Damart'kes te lijf te gaan met verf, schaar en allerhande materiaal dat tot hun verbeelding spreekt. Het ongetwijfelde resultaat? Een stel prachtexemplaren die tijdens DSGNRMRKT geveild zullen worden ten voordele van Think-Pink, de organisatie voor borstkankerpreventie.
Volgende artiesten gingen de uitdaging aan: Stijn Helsen - Michaël Verheyden - Tiany Kiriloff en haar Belmodo-team - Cesar Casier - Muriëlle Scherre - Marcel Vanthilt - Delphine Boël - De Jeugd van Tegenwoordig - An Lemmens.
Wil jij zo een gecustomized Damart'ke bemachtigen? - Kom naar het Hasseltse Modemuseum op 2 oktober waar de onderlijfjes om 16.00 uur onder de hamer gaan. - Of breng nu al je bod uit via mail op info@dsgnrmrkt.com met daarin: het onderlijfje waar je een bod op wilt doen + je bod + je naam, adres en telefoonnummer.
De bieding via mail zal worden afgesloten op vrijdag 1 oktober om 18u. Het hoogste bod wordt dan gebruikt als startbedrag van de veiling op zaterdag. (lvl)
|