OMEGA, het Zwitserse horlogemerk, wist wereldwijd al George Clooney te verleiden maar in eigen land wordt Erik Van Looy het nieuwe campagnegezicht. "Tijd is belangrijk, ik ben iemand die veel naar het uurwerk kijkt", motiveert hij zijn nieuwe uitdaging.
"Erik vertolkt in zijn werk en in zijn leven een visie die sterk aansluit bij onze waarden", vertelt Eric Vanderhoeven OMEGA België en Luxemburg. "Hij houdt van uitdagingen en streeft naar uitmuntendheid. In onze eerste gesprekken voelden we onmiddellijk aan dat er opvallend veel parallellen te trekken zijn tussen zijn leefwereld en die van OMEGA. Tijd beheerst niet alleen zijn leven, hij is er als filmmaker voortdurend mee bezig. Wij zijn vereerd dat Erik met OMEGA wil samenwerken en we hopen dat zijn nieuwe OMEGA Seamaster PloProf hem als een trouwe bondgenoot zal helpen om zijn deadlines nog scherper te timen!".
Stiptheid "Tijd speelt inderdaad een zeer belangrijke rol in mijn leven," stelt Erik Van Looy. "Mijn stiptheid is volgens mensen die het kunnen weten bijna maniakaal en als filmmaker is tijd tegelijk je grootste vriend en vijand. Je kunt er dus maar beter nauwkeurig mee omspringen. Laten we het zo samenvatten: ik ben iemand die héél veel op z'n uurwerk kijkt. Dus toen OMEGA me vroeg om hun nieuwe boegbeeld te worden, hoefde ik niet lang na te denken. Ik voel me goed bij die keuze en beschouw het als een groot voorrecht om met zo'n fraai merk in zee te gaan. Bovendien zal ik me heel veilig voelen in die zee, want mijn Seamaster PloProf laat me toe om tot 1.200 meter diep te gaan als het moet! "(lvl)
|