Onder dit motto lanceert VLAM vanaf 16 maart 2009 een nieuwe campagne voor bloemen, bomen, binnen- en buitenplanten, met als bedoeling de consument ertoe aan te zetten regelmatiger wat bloemen en groen voor zichzelf te kopen.
We leggen de nadruk op voor zichzelf, want nog te veel worden bloemen en groen gekocht om aan anderen cadeau te doen, terwijl het eigenlijk het mooiste is wat je ook aan jezelf kan geven.
Voldoende wetenschappelijke studies hebben intussen immers aangetoond dat mensen die door bloemen en planten omringd zijn, vrolijker, gelukkiger en gezonder door het leven gaan. Wie zichzelf groen schenkt, schenkt zich eigenlijk een goede gezondheid en een goed humeur.
Precies dat wellness-aspect van bloemen en planten willen we in de campagne centraal zetten. Met een tv-spot van 30 seconden die een jongeman toont wiens saaie begin van de dag ontaardt in een explosie van kleur, geur, bloemen en planten
en het begon allemaal met één klein plantje. De tv-spots worden van 16 maart tot en met 5 april uitgezonden op Eén, Canvas en Vitaya. Neem eens een kijkje hier
|