Inhoud blog
  • PRIL
  • PLANNEN
  • IRONMAN BARCELONA
  • BARCELONA .... Llevamos
  • BARCELONA ... twordt krap ...
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Blog als favoriet !
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Christophe Scheire
  • Wilfried
  • Marc De Ren
  • vorige blog norbert ironman
  • ironman lanzarote
  • Kris Duhayon
  • Karl Vannieuwkerke
  • Tom
  • Norbert Ironman
    KONA FINISHER 2014
    18-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRAND CRU
    Op het moment dat de eerste seizoenprijzen (de Flandrien) worden uitgedeeld, en voorspeld, Fré Sportman van het jaar, maak ik ook wat tijd om een balans op te maken van mijn voorbije seizoen.
    Niet dat ik me op het niveau van Frederik wil hijsen, maar  vermits alles zowat in kolommetjes en statistiekjes wordt gezet ....
    Wat mij betreft was het een GRAND CRU-seizoen. Alle wedstrijden netjes kunnen uitdoen, met  tweemaal hoge toppen op Lanzarote, tweede tijdens de IM in mei en nu tijdens de 70.3 Primero in mn age-group, mind you alles blijft relatief ...
    Verder ook de halvetjes in Brugge en Damme, waar ik ook de oudste, dus als winner kan/mag worden gezien, met een zéér goed gevoel kunnen afwerken  ....
    Wat voor mij echter het meest belangrijk blijft, is dat ik ook dit jaar kwetsuurloos ben doorgekomen, en nooit heb moeten aan de kant blijven met letsels en ook dit jaar steeds de "goesting" heb gehad om door-te-blijven-gaan  !

    Nu wat afkicken, gisteren mn middenvinger laten opereren (steekt hem teveel op) zodat ik weer gitaar kan spelen en ... de Restart voorzien op 4 november !!!

    18-10-2013 om 17:12 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    13-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINNER LANZA 70.3

    tIs moeilijk bescheiden te blijven ... als je zoveel talent hebt als ik ... (graptje natuurlijk) !
    Serieus nu. Dus vorige week de 70.3 op Lanzarote gedaan. Eerlijk gezegd tis een schitterend ding, echt iets om je seizoen mee af te sluiten
    tenzij je dit op Kona kan/mag doen uiteraard.
    Alles gebeurt op dezelfde spot, het La Santa sportcomplex uiteraard. Het is niet zo hectisch als op vele Ironmans, er zijn natuurlijk minder deelnemers, maar toch, het inchecken/materiaal inleveren alles verloopt best vlotjes.
    De dag zelf, idem dito, plaats genoeg om een parking te vinden, en naar het fietspark te lopen. Het zwemmen is in de lagoon rond het park, en als opwarmertje kun je eerst een 200 inzwemmen tot aan het strandje. Ik had nog gedacht dat het drummen/vechten zou worden in het water maar ik heb toch steeds vrij gemakkelijk kunnen zwemmen om zonder te forceren.Normale zwemtijd.
    Het fietsen dan. Het parcours ligt op dit van de Ironman eens de Timanfaya voorbij, door Teguise dorp,  en dan via de Tabayasco/Haria terug. Best pittig.Voor mij goed goed verlopen, nooit in de problems, nooit geforceerd, pas ietsje voor de Tabayasco zag ik eentje van mn age-group bij me komen, met een  ....VOLwiel achteraan !!! Had waarschijnlijk nog niet op Lanza geweest. Bij het klimmen kon ie niet volgen, downhill ging ie te-rap voor mij, had best veel beenkracht ! Dus toch geen podium voor mij ?
    Mn beste moest nog komen met het  lopen,  maar twas een ietsje minder. tWas intussen hot/warm geworden en er stond een stevige kopwind  vanaf het keerpunt. Na de tweede ronde was het beste eraf, en ik dacht dat winnen niet meer zou lukken, tot ik bij het laatste keerpunt met nog zo'n 3.5k te gaan plots de leider van de 65plussers (!) ietsje voor me ook niet zo-snel meer zag vooruitgaan. Nu niet meer vertragen en doorgegaan en bij het laatste Aid-station liep ik de man voorbij ...maar bij mij was het echt op en ik liet hem bergop naar het stadion terugkomen om finaal mn laatste cartouche over te houden voor een eindspurt in het stadion zelf. Beetje unfair maar de man -een Zwitser- nam het achteraf zéér sportief op.
    Dus eindelijk eens op het hoogste trapje ... (maar in het land der blinden) ... het deed ontzettend deugd !!!

    13-10-2013 om 12:50 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    01-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ODE aan LANZAROTE
    Oh Lanzarote, met je zon en veel wind - toch heb ik je altijd een beetje bemind.
    Op jou eiland deed ik mn eerste Ironman, en heb er intussen  véél kilometers op verslind.

    Oh, Lanzarot(t)e, eiland voor sportzotten,

    Je kunt er zwemmen/fietsen en lopen - kortom je body deftig slopen

    In mei deed ik er nog de Ironman en moest er via Timanfaya tot op de Mirador del Rio
    Zaterdag mag ik gelukkig keren op de Tabayesco ! 

    Oh Lanzarote, ooit noemde ik je nog een roteiland,  kheb je al verwenst en vervloekt
    toch ben ik content dat ik de 70.3 voor zaterdag heb geboekt !

    Ziezo, wat carramellos voor de afreis vannacht !! Adios Amigos !!!


    01-10-2013 om 16:48 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    28-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERKOUDEN TAPER

    Plannen maken is één, ze kunnen uitvoeren is nog wat anders. Dat weet ik uit mn 35jarige transportplanner-carriere als geen ander. Files, pannes, stakingen, dokumenten niet klaar enz ... tzijn maar een paar van de obstakels die ik ooit tegenkwam.
    Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van, dus plan ik nu andere dingen als bv. de voorbereiding op een of ander sportevenementje.
    En het komende sportevenementje is dus de 70.3 van Lanzarote next week saturday.
    Maar planning dus, deze week was nog een van-alles-wa voorzien, maar de motor sputterde flink tegen !
    Vanaf dinsdag zit ik namelijk met een - lichte - verkoudheid. Voor mij betekent dit spier/koppijn en .. geen trainings-goesting !
    tWerd daarom een mini-weekje met twee buiten-zwemmetjes - kon dit echt niet laten liggen, de pit lag er nooit zo vlak/plat bij- twee rustige
     fietstrainingen van telkens een twee uurtjes en morgen nog een uurtje rustig-lopen.
    Theoretisch niet volgens het boekje dus die taperweek, maar vertrouwen tussen de oren is ook belangrijk en op één weekje zal de conditie echt niet verdwenen zijn, en zie ik er echt naar uit om op het intussen vertrouwde eilandje mn seizoen af te sluiten.

    28-09-2013 om 19:46 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PIEK AANHOUDEN
    Dat is net de kunst op atletiek gebied, je piek een tijdje aanhouden. En wat is je piek ?
    Denk dat ik vorige week best in orde was, deze week wat rustiger-aan-gedaan en enkel gisteren en vandaag wat doorgegaan.
    Wat nu deze week nu nog. Zal er dan maar een deftige van maken, nl ALLES nog driemaal doen, met ook nog een deftige koppel.
    Details blijven geheim !!! Klein tipje, zondag een 8k stratenrun in Oostende.
    De rest van tschema mag nie aan de buitenwereld bekend worden !

    22-09-2013 om 15:41 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    18-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEER DUITS SPREKEN !!!

    Vanmorgen voor de eerste keer na de zomer naar het zwembad geweest, niet zoals Marino VHN om er 6500m te zwemmen, twas ietsje minder "less is more" !
    Kwam er een age-grouper  tegen uit mijn groep, hij had de 70.3 Ironman in Wiesbaden gedaan, waar raar-maar-waar ook slots te verdienen waren voor Kona en ... hij eindigde op de tweede plaats ! Mooi zou je denken, zoals ik op Lanza de slechts-mogelijke plaats !
    Na de ceremonie vroeg hij de winnaar, een Duitser of ie nu naar Hawaii gaat, "Ich binn schönn kwalifisiert" was het antwoord, waarop de man naar zn hotel trekt omdat ie stuk zat, en het ticket dus volgens hem toch weg was ....
    Moraal van het verhaal "leer Duits verstaan en spreken" dan kom je in Kona/Hawaii ....

    18-09-2013 om 19:41 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EPILOOG DAMME
    Finaal is mn eindtijd dus 5.34 geworden, vorig jaar 5.20 maar ... ben toch erg tevreden want :
    als je pas na 8/9 km kunt "normaal" beginnen fietsen en intussen 30' onderweg bent ... na wat gehakketak met een vrouwelijke referee en vooral  erg pijnlijke kramp in linkerhamstring , dan kan ik daar zeker mee leven. Mn lopen 1.32 is zelfs nog beter dan vorig jaar ondanks sterke wind op het heenstuk !
    Enkel het zwemmen viel wa tegen maar khad het ni warm en de laatste tijd wat minder kunnen trainen !
    Dringend terug oppikken naar Lanza toe ....
    Toch spijtig dat er voor oude rakkers als die 60/65 plussers niet iets speciaals wordt gedaan, schijnt dat ik bovenaan zou hebben gestaan !!
    En voor sommigen onder jullie hier mn voedingsschema =
    Sedert Almere vorig jaar eet ik zo'n 3 uurtjes voor de start een OVERSTIM Cake met chocolade smaak- hier dus de halve doos wegens ..een halvetje - voel me hier echt goed bij, geen maagproblemen.
    Na het zwemmen een gelletje en gelijk doorspoelen, na een uurtje heb ik beginnen mn IKEA marsepan te eten, gaat vlot en je moet het NIET ineen vijzen (graptje) ... ook één MELI honingkoek en bij ingaan laatste fietsronde een colaatje met nog een gelletje.
    Op een Ironman begin ik de run weer met een cafeïne gel, nu niks meer genomen, enkel wat Coca-Cola the real one, en onderweg nog wat water gedronken ! Genoteerd ??
    ps - degenen die niet en/of slecht slapen mogen me steeds bellen, heb sedert 10 jaar een ideaal middeltje, met doktersvoorschrift, waarmee ik 100% uitgerust aan de start kom !!

    17-09-2013 om 13:07 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HALVE VAN DAMME
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Damme verdomme ! Gisteren was het voor de tweede maal zover.
    Deze begint steeds met een wandelingetje van 2 kilometer langs de dijk, kwestie van je goed te kunnen orienteren tijdens het zwemmen en het lopen later op de dag, de dingen positief bekijken !
    Brrr... wat was het water frisjes, denk niet meer dan een kleine 18° (?) twas nodig je benen goed te gebruiken. Normale zwemtijd, ergens rond de 37' (?) - vind de uitslag voorlopig niet terug - maar probleemloos aangekomen maar dan was daar plots obstakel nummer één : wegens mn gekende old-school strippen had ik het weer aan mn kl...tn, een vrouwelijke ref moest zonodig mn nummer weten wegens ...
    in mn blote reet in de transition area wisselen ....de simpele duif kreeg natuurlijk direkt de nodige respons als "ga soep en spaghetti maken wijf !!" en zorg liever voor een tent als ik stoor ....de adrenaline stroomde uiteraard volop in mn lijf !
    In elk geval gelijk uit mn concentratie en ... obstakel nummer twee : was het door het koude water of dit incident, maar direkt zat ik met krampgevoel in de mn liesstreek en kon mn linkerbeen niet ronddraaien en op mn beugel liggen ! Gelukkig heb ik altijd een pijnstiller op zak en twas nodig want zie, na 25' gesukkel inklusief afstappen wegens een stretch-sessies,kwam ik stilletjes in mn goed ritme. Natuurlijk waren velen die minuten na me uit het water gekomen intussen de piste uit ... 
    De rest van de bike verliep als gepland, met véél wind, en véél-teveel- gestayer bij de "goeie". Met een gemiddelde van 30.2 ondanks het slecht begin meer dan content van mn fietsen. Toch ook in mn achterhoofd "seffens moet ik nog de straf-box in, gelukkig beef ik op mn oude dag hiervan gespaard !!
    Tijdens het lopen verder naarstig voortgedaan, met -al zeg ik het zelf- een zéér goeie loop, zonder verval, integendeel de tweede ronde rapper gelopen dan de eerste ! 
    Voila, ook deze in de pocket, mooi ding, spijtig dat onze Vlaamsche supporters toch zooo weinig respekt hebben voor ons en een applausje er toch zooo moeilijk vanaf kan !!
    Erge dank aan mn coaches, Benny voor zn-gans-de-dag-stand- by en de roeier voor de finishing touch !! Bedankt gasten !!


    16-09-2013 om 18:22 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    13-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAPERWEEK in MINEUR !
    Nogmaals over het weer klappen zekers ... een Sport ontstaan op Hawaii heeft inderdaad ZON nodig ...
    Mn taperweek naar Damme toe was er daardoor  eentje in Mineur, F Mineur, met de F van ... inderdaad !
    Vorige week donderdag stikheet  en vanaf dinsdag echt-pokkeweer.
    Maandag nog een kleine twee uurtjes kunnen fietsen maar vanaf de middag trokken regenbuien en ook STORMwind over de kust.
    Woensdag een kletsnatte loop gedaan onder het gebladerte in het bos van De Haan en gisteren 40k losgepeddeld.
    Van zwemmen niks meer in huis gekomen, teveel golven in de pit/Damse vaart zie ik niet zitten en tzwembad ... seffens tijd genoeg.
    Best niet teveel zorgen over maken is het beste wat ik doe (van die oude Vos en zn streken)  en zal zondag vooral genieten !
    Keep you all informed !

    13-09-2013 om 09:35 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOE GEVOEL TERUG
    Goe weekje achter de rug ! Nie overdreven maar "proberen" naar een hoogtepunt te gaan - op sportgebied dan !
    Mn maat - de roeier - heeft me er onlangs nog aan herinnert, met méér te trainen ga je echt niet BETER worden !!! 
    Dus, alles gedaan wat voorzien was, met als resultaat dat ik vanmorgen "vloog" tijdens de groepsloop met mn maten op tstrand.
    Het zwaarste was echter donderdag, een zéér hete dag voor de tijd van het jaar, een bike gedaan van 95k gevolgd door 40' run erachter op het warmste van de dag, wel ferm afgezien, en s avonds toch nog een knap zwemmetje gedaan !
    Hopelijk kan ik dit volhouden tot toekomende zondag in Damme ...

    08-09-2013 om 12:28 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TERUG TRIATLETE

    Deze week terug de draad opgenomen en opnieuw triatleet. Best zo. Een serieus schemaatje afgewerkt.
    Ook deze week terug de geldbeugel nog eens opengetrokken voor 2 deelnames dit jaar nog.
    Op 15 september de halve van Damme en nu ook dus de 70.3 op Lanzarote op 5 oktober !
    Wel wat verwarrend die 70.3 op Lanza - op de ene site is vermeld dat alles zich rond La Santa afspeelt op een andere toch nog zwemmen en lopen in Puerto del Carmen. Weet het niet zo goed meer ! Zorgen voor later.
    Toekomende woensdag in elk geval wat bekenden gaan bekijken in de Zwintriatlon te Knokke. Al vind ik die Zwintriatlon wel wat veel
    Knokke-Zoute allures hebben, veel, teveel, atleten denken echt dat ze allen Deve Scotts of Mark Allens - wie kent die nog - zijn !


    31-08-2013 om 18:54 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOMME SUPPORTERS
    Het voetbal is weer in tland, en dat hebben we geweten. De tijd voor joelende,brullende supporters is weer aangebroken.
    In Luik waar ze niet zo lang geleden de man die het voetbal aldaar in leven houdt, gijzelden en naar de hel wensten, is alles terug peis en vree, allons les Rouches allons !! In Brugge waar ze nu al 10jaar op een trofee wachten, brullen ze weer dat ze niet alleen zullen wandelen,maar dan uiteraard in het Engels ...en blijven de loze slogans van hun managers slikken "dit jaar niks minder dan de titel " !
    De ratten van tKiel worden in blok supporter in ...Provinciale ...hoe gek kan je het bedenken !
    In Spanje hebben ze er nu weer eentje van over de plas aangetrokken voor 100miljoen ...min één euro, terwijl 30% van de man met de pet aldaar niet weet hoe hij savonds zn paella kan klaarmaken wegens gebrek aan denaros !
    Bij ons wordt gediscuteerd over de gages van CEO's van staatbedrijven die niet hoger dan 300000 euro mogen bedragen, terwijl voetballers 1miljoen ...per WEEK op hun loonstrookje vinden. Wat kun je met zoveel poen aanvangen, ik weet het niet en moet er mn kop niet over breken, maar zouden die supporter/tifosi/soccio's daar ook aan denken ??

    26-08-2013 om 17:18 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPIJTIG ...
    tIs vooral spijtig dat je moet sterven, zei mn moeder altijd .. en of ze gelijk had.
    Deze week een spijtige rouwweek doorgemaakt met het heengaan van mn schoonma. Eventjes geen stoere Ironman maar een humble familyman en steun voor vrouw en dochter.
    Spijtig dat iedereen een keertje moet gaan, daarbij vergeleken is een kleine blessure zoals ik die had peanuts ...
    Spijtig dat ik er vandaag niet bij ben in Gravelines maar wat stelt dat voor bij het andere ...
    Spijtig misschien dat Gravelines niet een weekje later valt ...
    Spijtig want mn lies laat me sedert gisteren toe opnieuw pijnloos te lopen ...
    Maar seffens terug volop aan de bak, binnen drie weken de halve van Damme ter vervanging van Gravelines en op 5 oktober 70.3 Ironman op Lanzarote ... geen spijt dus !!

    25-08-2013 om 14:06 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen GRAVELINES ...
    Vannacht is de ma van mn vrouw Ginette van ons heengegaan ...
    Deze week wordt er eentje van treurnis en rouw...
    Geen omstandigheden om een triatlon af te werken ..
    Er komen er gelukkig nog wel  ...
    Ook Ironmen blijven mensen ...

    19-08-2013 om 09:34 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    17-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tZAL TOCH NIET WAAR ZIJN ZEKER

    Na mn onnozele uitschuiver vorige week woensdag leek het ergste deze donderdag voorbij ! Een kleine 4 uurtjes gefietst en direkt erna 20' rustig en pijnloos kunnen lopen ! Hoera hoera !
    Maar s'avonds maagkrampen door de genomen ontstekingsremmers-troep ! Dit dan ook maar gestopt  en gisteren bij de kiné leek alles achter de rug (of lies) en vandaag zou ik nog een klein trainingsdagje inbouwen.
    Vanmorgen 50k gefietst en nu in de vooravond nog 10k lopen ... was het plan. Maar die loop liep reeds spaak na 1.5km ! Opnieuw pijn in de lies ....Merde/Shit/Scheisse ...  
    Mn dokter is met verlof ... gelukkig heb ik nog wat in het apothekerskastje zitten dat me moet helpen toekomende week.
    Nogmaals het zit soms in een klein hokje ...stel dat ik nu naar Kona moest ...
    Best niet aan denken en morgen gewoon mn geplande zwemdoorticht doen van Damme naar Brugge !

    17-08-2013 om 18:28 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRUTE PECH ...

    De dag begon woensdag zoals aangekondigd met regen. tZou dus de geplande lange loop worden, de laatste voor Gravelines.
    Onderweg naar het Beisbroeck echter stelde ik vast dat ik mn ... loopschoenen niet bijhad. Een nieuwe regeling gemaakt met mn loopmaat om smiddags te lopen en nog gauw het gras afgereden !  
    Gras smiddags gaan uitstorten op ...het stort, daar doe je dat, en aaaauw ....uitgegleden op een witte verflijn  ....F..CK in alle talen !
    kDacht eerst nog nie erg, tot ik dan inderdaad begon te lopen .... na een paar meter wist ik het al ...het lopen zit er voorlopig niet meer in !!!
    De ijspacking uitgehaald, wat zalf .... en hopen dat met wat kiné dit vlug overgaat !!
    Paniek is niet nodig maar ... lopen hoort nu eenmaal bij een triathlon !! Maar tmag niet te lang duren ...
    Kleine dingetjes kunnen grote gevolgen hebben ...
     

    09-08-2013 om 17:44 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOG EENTJE ... bis
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ditmaal niet een of andere gitaarheld die de plug eruit heeft getrokken maar .... nog een triatlonnetje erbij dit jaar !
    De hoop was om voor mn 65ste de moeder aller triatlons te doen op Hawaii ... helaas, driemaal helaas, een duitser - dammed - besliste er in mei anders over dit jaar op Lanzarote !
    Daarom niet getreurd, life goes on, er komen nog andere kansen !! Maar ...van het een komt het ander, en plots kreeg ik de vraag van Madam of het halvetje van Lanza op 5 oktober niet nog iets voor dit jaar zou zijn ... zulken voorzet kon ik natuurlijk niet laten liggen en deze gelijk binnengeshot !!! Dus doe ik deze 70.3 er dit jaar dan ook maar bij ... met Gravelines uiteraard als opwarmertje !
    Mochten er nog liefhebbers zijn die meegaan ,,, ik zit opnieuw in Hotel RIU IN Puerto Del Carmen !!!

    06-08-2013 om 00:00 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALLES GOED
    Alles gaat inderdaad goed met de trainingen. tZal het warme weer misschien zijn of toch niet ?
    Geen opsomming van gedane dingen, enkel dat alles er deze week er weer inzat, een lange bike van 5uur, een koppel van 60/7k of zoiet, wa zwemmetjes, deze morgen 25k gelopen met maat Benny in de lommerte van de Beisbroek-bomen, want in de zon te veel zweten en zoutverlies.
    Vrijdag een lokale straatloop gedaan hier om de hoek van 9k in 41 minuutjes, en twas daar idd zweten geblazen.
    Nog precies drie weekjes opbouwen voor Gravelines, nog zeker één zware, namelijk deze welke komt en dan afbouwen. Hoop er te genieten...meer niet, en natuurlijk deftig aankomen !!!
    Intussen de resultaten van verleden week in Zürich bekeken, follower Christophe deed het fantastisch in de omstandigheden, "beetje heet" aldaar, anderen waren minder, zo zie je maar dat je getraind kunt zijn als een topper maar de dag van de game afgaan door ... ja door wat ? omstandigheden,weer,materiaal,of niet-wetsuit zwemmen ... best de lat niet TE hoog te leggen zou ik zeggen, en niet steeds met het HAWAII-slot in de kop zitten, anders begin je TE gestresst aan de start, en kom je de gekende gieter tegen om af te gaan !!Let it roll, let it Flow !!!
    Nog één opmerking als ouwe triatleet = begrijp nog steeds niet dat zoveel atleten met ZWARTE trisuits fietsen én vooral lopen !!
    Waarom bij zulke hete omstandigheden als in Zürich niet iets lichts/wits aantrekken en lopen in een loopuitrusting, en dan ook nog een GESLOTEN helm opzetten die alle lucht afsluit  ??
    tZal wel aan mij liggen of wordt ik oud ?? maar kan het niet laten !!!

    04-08-2013 om 00:00 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOG EENTJE ...
    En daarmee bedoel ik niet de 10miles die ik vrijdag in Wenduine gelopen heb of nog een eventuele inschrijving her-of-der dat ik geregeld heb, maar nog een grote gitaarheld van mij die er zn plectrum bij heeft neergelegd.
    De grote JJ CALE is inderdaad vrijdag overleden !
    Voor niet-kenners misschien een niet zo'n gekend artiest, maar nummers als COCAINE of AFTER MIDNIGHT - later bekend geworden door Eric CLAPTON - moeten iedere muziekliefhebber toch bekend in de oren klinken.
    Een geniale gitaarplayer, met magnifieke riffs, van de intro van "Cocaïne" krijg ik nooit genoeg !
    Tihttp://www.youtube.com/watch?v=E40IFKrzDIgme waits for no-one JJ, en geniet van het Jammen met Jimi/Georges/Alvin Lee ....
     

    28-07-2013 om 00:00 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRE-BOOKINGS
    Zonet een paar boekingjes gemaakt ... kleintjes en één grote !
    Zal op 18 augustus Damme-Brugge zwemmen, een ideale training een week voor de volledige van Gravelines, tzal de eerste keer zijn dat ik dat meedoe, nooit te oud om iets bij te leren.
    Verder ingeschreven, met optie voor de Halve van Damme van 15 september, optie is dat ik nog wa in de tank moet hebben na Gravelines.
    Een boeking moet ik niet doen voor de 10miles van morgenavond in Wenduine en toekomende week hier om de hoek voor de Duinenloop.
    Tussendoor nog onze spaanse overwintering in Benidorm geboekt, kwestie van plaats te hebben met al die nieuw-gepensioneerden !

    Enne ja .... ook iets geboekt aan de Franse Riviera ergens eind juni toekomend jaar, tschijnt daar een serieus sportevenementje door te gaan, iets van zwemmen, een toertje met de vélo en wa lopen erachter. kZal eens gaan kijken wa da precies mag zijn !!! kHou jullie op te hoogte !

    25-07-2013 om 15:04 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 05/11-11/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 10/07-16/07 1978
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben NORBERT HALLEMEESCH
    Ik ben een man en woon in 8450 BREDENE (BELGIE) en mijn beroep is Ex-transportplanner nu ....full time triathlete zonder sponsor !.
    Ik ben geboren op 23/10/1948 en ben nu dus 75 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Gitaar spelen, muziek, sporten......
    Ex basketter werd in 1984 triatleet ! Na 10x Almere en 14 IRONMANS nu tijd vr KONA via IRONMAN KOPENHAGEN in 2014 !

    Inhoud blog
  • PRIL
  • PLANNEN
  • IRONMAN BARCELONA
  • BARCELONA .... Llevamos
  • BARCELONA ... twordt krap ...





    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs