Wielersite Elke
Foto
Inhoud blog
  • Arendonk (Luc Jespers)
  • Moerzeke (JP Fenart)
  • Moerzeke (Krist Vanmelle)
  • Moerzeke en Arendonk
  • BK Wielsbeke
  • Watervliet
  • Watervliet (Krist Vanmelle)
  • BK
  • Voorbije wedstrijden
  • S'Gravenwezel (Koersfoto's Chris)
  • Herselt
  • Le Bizet: Materiaalpech
  • Le Bizet (Ann Beelaert)
  • Gooik-Geraardsbergen-Gooik
  • Begijnendijk
    Foto
    Wielersites
  • Steeds Vooraan Kontich
  • Wielrennen Belgie (aspiranten tot elites, dames en heren)
  • Wielerbond Vlaanderen
  • WTC Schoonaarde
  • WTC Wommelgemse Sprinters
  • Groepstrainingen Antwerpen
    Foto
    Fotosites
  • Tim Carton
  • Krist Vanmelle
  • Tom De Meyer
  • Renners
  • Mariska Breyne
  • Kris Van Honsté
  • Dennis Geerts
  • Foto
    09-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe kleurtjes






    09-02-2010, 10:17 geschreven door elke  
    04-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Start van het seizoen

    Met onze persvoorstelling morgenavond wordt het wielerseizoen officieus op gang geschoten.


    Er resten dan nog slechts een 20tal dagen tot de eerste koers: de Omloop het Nieuwsblad op 27 februari. Meteen een stevige opener!
    De koers telt 7 'officiële' hellingen en 4 kasseistroken:
    Moregemplein
    Kluisberg
    Cote de Trieu
    Paterberg (!)
    Edelareberg
    Wolvenberg

    Kasseien van Mater
    Molenberg
    Paddestraat
    Lippenhovestraat
    Lange Munte

    Als ik uitrij in het peloton zal ik al héél tevreden mogen zijn! Vooral de Paterberg en de Trieu doen nog spontaan wat angstzweet losbarsten. Eén dezer ga ik toch eens op verkenning moeten.



    In maart staan er voorlopig nog maar 4 koersen op het programma (hopelijk wordt dit nog aangevuld).

    Wanzé op 6 maart in Luik, is nieuw. Vermoedelijk wordt het een lastige klimkoers. Leukleuk.
    De dag nadien is er Tielt-Winge. Onderdeel van het Kamioenschap van Vlaanderen. Lastige koers toch, en zeker na Wanzé. Hier zal behoorlijk wat schoon volk aan de start staan, waaronder heel wat noorderburen.
    Vorig jaar debuteerde ik hier en reed tot halfkoers mee. Uitrijden wordt de opdracht.

    Het weekend nadien staan er twee vlakke koersen op het programma: op zaterdag Oostduinkerke en zondag Deerlijk.
    In Oostduinkerke draaide het vorig jaar voor geen meter. Daar zag ik toen van de eerste meter verschrikkelijk hard af en ik lag na 25km al uit koers (en al veel eerder uit het peloton). Er stond toen wel wat wind, maar ik herinner me vooral de dodelijke opeenvolging van bochten. Dit jaar zou ik toch al wat beter moeten kunnen wringen... Uitrijden dus als doel!
    In Deerlijk waaide ik vorig jaar op slechts 10km van de finish uit het peloton. Meteen was de koers over. Aan deze koers met bijna-finish houd ik dus goeie herinneringen over. Het is een relatief lastige omloop met behoorlijk wat bochten, en enkele passages waar de wind vrij spel heeft. Hier verwacht ik weinig moeilijkheden.



    04-02-2010, 11:54 geschreven door elke  
    26-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gertie is WK!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ons Gertie is in Mol wereldkampioene geworden bij de masters! Super-superdikke proficiat!
    Dat truitje zal mooi staan op onze persvoorstelling .

    (Foto F Buyssens)

    26-01-2010, 10:27 geschreven door elke  
    22-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Te koop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op mijn nieuwe fiets stond een Pro Carbotec bidonhouder: zeer elegant, licht, stevig en mooi doordat hij ahw tegen het frame plakt. Er is antislip voorzien.

    Ik heb er drie ritten mee gereden, dus geen splinternieuwe, maar niet van nieuw te onderscheiden. Nergens krassen of gebruikssporen. Er zitten ook twee platte boutjes bij.

    Nieuwprijs is 40 euro, mijn vraagprijs 25 euro.




    22-01-2010, 19:52 geschreven door elke  
    12-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reminder
    Eetfestijn tvv De Sprinters Malderen op 29 en 30 januari in de Hyundai garage in Malderen.

    12-01-2010, 16:25 geschreven door elke  
    08-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen piste
    Ik doe niet mee morgen met de pistemeeting. Oorzaak is de combinatie van een gebrek aan motivatie (slechts twee nummertjes, 3km en puntenrit van 10km) en een pijnlijke knie. Het wordt tijd dat de sneeuwperiode voorbij is dat ik terug deftig kan trainen!

    08-01-2010, 18:53 geschreven door elke  
    05-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Piste?
    Misschien, heel misschien doe ik dit weekend nog eens mee op de piste. Het hangt vooral van het weer en het programma af... Maar buiten trainen zit er precies toch niet in.
    Ik hou jullie op de hoogte.

    05-01-2010, 17:14 geschreven door elke  
    27-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaams kampioenschap piste
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vooraf...
    Mijn eerste kennismaking met de piste vond ik maar niks (gladde lijnen, vaste pion, een baan vol splinters,...). Ik had toen echt wel schrik. Maar de tweede sessie ging vele beter en ik begon het zelfs stiekem leuk te vinden. Enkele dagen later werd het Vlaams kampioenschap aangekondigd en dat wou ik ook wel eens proberen. Het programma had 3 individuele nummers en twee groepsnummers. Ideaal dus voor een eerste kennismaking. De trainer ging akkoord, dus de inschrijving was een feit.
    Het plan om woensdag nog eens het een en ander te proberen, rechtstaan op de trappers etc., viel in het water. Het ovaal zat vol en ik mocht onverrichter zaken terug naar huis. De meeting zelf zou dus mijn derde keer ooit op de piste zijn. Dat gegeven maakte me toch wat zenuwachtig! 
    Ik wou vooral geen domme dingen doen, lompweg vallen ofzo, en ik wou er zeker niet uit gereden worden. En als het dan ook nog even kon, wou ik beter doen dan de laatste plaats...

    Kampioenschap:
    Ik ben er ruim op tijd, smijt mn rollen af, ga een fiets halen en begin wat rondjes te draaien. Dat viel geweldig tegen! Het draaide voor geen meter en ik had geen gevoel van controle. Oeioei, wat kom ik hier in godsnaam doen! Ik wou heel graag terug naar huis gaan...
    De meeting begint, het is nog 1u15 wachten voor het aan de dames is.
    Ik begin dan maar met mijn rollen te installeren (iedereen is duchtig aan het opwarmen), maar heb er met mijn stomme kop niet aan gedacht dat een pistefiets niet in vaste rollen past . Oei.
    Ik mag Tessa haar losse rollen eventjes gebruiken, maar fietsen op losse rollen met een vaste pion is niet simpel!
    Gelukkig is Linda, mijn trainster, daar. Zij schakelt hulplijn 'Patrick' in en na mn eerste proef heb ik mijn 'eigen' losse rollen en een stevig manskerel die me recht kan houden.

    De eerste proef was de 200m vliegende start. Hier moet ik alleen zien dat ik op het juiste moment begin, dat moet dus wel lukken. Ik krijg drie rondjes om steeds hoger te klimmen en dan volgt een duikvlucht naar beneden. Nooit verwacht dat het zo lastig kon zijn! Vanaf fotograaf twee krijg ik het moeilijk. Het wordt een slechte tijd en ik ben helemaal laatste (18e). Nuja, het voordeel is dat ik nu alle fotografen, materiaal en dergelijke weet staan, vanaf nu kan ik me op de koers concentreren.

    Losrijden, wachten, opwarmen en scratch voor 7,5km. Lastig ding! Niemand kan een ronde nemen, het tempo blijft erg strak en enkelen worden gedubbeld. Ik kan aanklampen, zij het met enige moeite en een temporisering op het juiste moment. In de scratch word ik 14e.

    Daarna komt de 500 meter vanuit startblok. Ook hier weer een mooie dosis stress ivm dat startblok, rechtstaand vertrekken en de juiste timing. Het wordt geen superstart, maar ik lig er toch al niet. Ik loop op de trappers tot 3/4 ronde en smijt me dan in het zadel. De laatste halve toer parkeer ik. Deze keer ben ik voorlaatste. Na de proef doen de dijbenen behoorlijk zeer. Pistekoers is echt wel zwaar! En ik moet zeggen dat ik het toch wat onderschat heb...

    Dan komt de puntenkoers over 40 ronden en met 4 klassementen. Ze vliegen er al meteen lekker in. Ik schuif op maar spring nooit mee (ervaring en durf) en bengel even later aan de staart. Dit herhaalt zich regelmatig eens. Ben ik opgeschoven dan weet ik niet wat ermee gedaan en ik durf niet onderaan te rijden, waardoor ik hoog in de baan veel krachten verspeel. Plots licht ik dan toch eens mijn kont en ik ben pardoes in de tegenaanval. Ik ben nog geen drie seconden aan het jagen en de benen vervloeken het hoofd al. Wat later zie ik het telbord op 2 staan. Nog twee ronden en het is tussenspurt, in deze positie haal ik nog een punt. Verder beuken dan maar. De bel gaat en ik zet me nog eens recht, maar na de volgende bocht razen ze al over me heen. Nu is het zaak de groep bij te houden. In de eindspurt word ik 13e.

    De 2km achtervolging is enkel voor de beste 8. Ik ben maar wat blij dat dit niet meer hoeft . Algemeen word ik 15e op de 17 want er heeft er ééntje opgegeven.

    Vandaag heb ik spierpijn zoals ik die in jaren niet meer gehad heb! Niet te onderschatten die piste!


    Hartelijk dank aan Linda, Patrick en Geert! Bedankt voor de steun, de vele tips (waarvan ik er de volgende keer hopelijk wat meer in de praktijk kan brengen ), rollen te gaan halen, me recht te houden,... Merci!



    27-12-2009, 00:00 geschreven door elke  
    21-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaams kampioenschap piste VWEM

    Zaterdag 26 december doe ik mee met de Vlaamse kampioenschappen op de piste.
    Het is dan de vierde keer ooit dat ik op de échte piste rijd (met een vaste pion - met freewheel al genoeg ervaring). 100% gerust ben ik er dus niet op! Maar vorige week vrijdag ging het wel goed en met dit weer valt toch niet deftig te trainen. Woensdag ga ik nog eens op de piste rijden, nog het een en ander uitproberen (rechtstaan enzo)...

    Het programma voor het KvV voor dames ziet er als volgt uit:
    * 200m vliegende start
    *Scratch 7,5km
    *500m vanuit stilstand
    *Puntenkoers 10km
    *Achtervolging 2km

    Doel: Niet vallen, niet naar huis gereden worden en een paar keer sterven natuurlijk . Ik ga helemaal niet voor een hoge notering, dus ik voel er wel iets voor een 'alles of niets' scenario. Als ik de durf heb (en de benen - detail ), dan wil ik wel enkele keren proberen weg te geraken...



    21-12-2009, 21:35 geschreven door elke  
    18-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Data om te onthouden
    Hier zijn alvast enkele data om in je agenda te schrijven:

    Eetfestijn op 29 en 30 januari in de Hyundai garage in Malderen. Heel lekker eten (vraag maar aan Leo) en ruime keuze.
    Via deze weg worden onze binnen- en buitenlandse koersen bekostigd (eten, drank, vervoer, verblijf,...). Hoe meer geld we dus kunnen inzamelen, hoe meer buitenlandse koersen we in ons programma kunnen opnemen...

    Ploegvoorstelling: 5 februari in de brouwerij van den Duvel. Voor pers en sympathisanten.


    18-12-2009, 00:00 geschreven door elke  
    08-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8
    Een minpuntje toch wel: die fiets weegt 8 kilo, ACHT! En dat voor een 54... Dat is best wel veel. Het is ook een pak meer dan de op papier beloofde 6,9kg en de mondeling voorspelde 7,2kg. Al kan er wel nog een stuk van de zadelpen af...

    Er zit niets anders op: er zal tegen maart een kilo lichaamsvet extra moeten verdwijnen.

    08-12-2009, 09:42 geschreven door elke  
    07-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tadaaa!
    Hier zijn de fotootjes van mijn nieuwe fiets (on popular demand ).
    Ik heb er net 2 uurtjes pistetraining opzitten en OMG die fiets voelt goed. Ik zit er echt lekker op, nergens last van (en dat is nu toch al eventjes geleden). Zaterdag was de onderrug bijvoorbeeld nog geblokkeerd en kon ik na twee uur echt niks kracht meer zetten. Dan is dit nu wel een fantastisch gevoel natuurlijk! Dit is een fietsje op mijn lichaam gemaakt. Ik moet er natuurlijk nog wel eens een vier à vijftal uurtjes opzitten voor ik hier zeker van ben, maar het belooft nu toch al veel goeds!
    Hij is ook erg nerveus. Hij reageert heel snel op de minste beweging en laat je ieder putje voelen. Hij zou dus stijf moeten zijn. Hij voelt ook minder comfy dan de zannata en meer comp. Het is nog eventjes wennen, maar dat zal snel lukken.


    Specs
    Kader: Moozes Tornado Carbon
    Groep: Ultegra SL
    Stuur, stuurpen en zadelpen: Pro PLT
    Wielen: Mavic Ksyrium Elite 09
    Banden: Ultremo R HD
    Zadel: Selle Italia SLK Lady (heel content van, ookal is het iets totaals anders dan mijn lady gel flow)


    Voor seizoen 2010 zijn er ook nog nieuwe schoentjes besteld.

    De foto's zijn wat zwaar, dus ze staan in bijlage.

    Bijlagen:
    HPIM2311.JPG (1.4 MB)   
    HPIM2323.JPG (1.4 MB)   
    HPIM2324.JPG (1.3 MB)   
    Sidi.jpg (36.2 KB)   



    07-12-2009, 22:50 geschreven door elke  
    20-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wintertrainingen enzo...
    Weinig groot nieuws van dit front. Ik ben bezig met wintertrainingen. Dit wil zeggen dat ik nu ritjes doe in D1 (HF 155-165) van 2 tot maximaal 3 uurtjes, meestal op de 39-17/16/15 en àls de wind het toelaat aan een trapfrequentie van rond de 100. Trainen is spelen met cijfertjes weet ik nu! Er staat een dikke 800km op de teller en ondertussen zijn de benen gewoon geworden aan de nieuwe positie (en idd de pijn is weg). De rug is echter nog steeds verre van enthousiast.

    9 december heb ik inspanningstest en vanaf dan zal de traingsduur ook wel worden opgedreven.

    De nieuwe fiets staat al klaar. Zó snel (twee weken asjeblief) dat IK er nog niet klaar voor ben. Ik heb gewoon geen tijd om er om te gaan de komende weekends, dus die zal nog moeten wachten.


    20-11-2009, 12:55 geschreven door elke  
    13-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw koersmachien
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voila si, dit wordt het. Het wordt wel een volledig zwart-witte, dus de gekleurde delen effe wit denken. En natuurlijk geen tripel maar een 39-52, ultegra SL. Goedgekeurd?

    13-11-2009, 18:02 geschreven door elke  
    07-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe fiets is besteld
    Binnen een maandje heb ik mijn nieuw racemachien. Het wordt een Moozes Tornado, carbon, lady design, zwart wit, met ultegra SL afmontage. Ik post binnenkort wel eens een fotootje. Hopelijk ist een goed beestje!
    De service ziet er in elk geval veelbelovend uit. Ludo heeft meer dan zijn tijd voor me genomen, heeft me opnieuw uitgemeten en heeft mijn oud racertje dan ook nog eens wat anders (beter?) afgesteld. Het ziet er nu veel meer comp uit.
    Ze hebben in elk geval uitgebreid hun tijd voor me genomen (y) en het doet wel iets om advies te krijgen van een ex-prof. Wel heel bizar: de meetwaarden van UZ Gent weken soms erg af (en dit terwijl het beiden via bikfitting was).

    Voorlopig zit ik aan een 400 km. Niet slecht voor anderhalve week . Morgen forumtocht van 110km (zal de trainer niet graag horen vrees ik) en dat dan nog eens met een nieuwe afstelling. Hopelijk blijft het droog...

    07-11-2009, 16:53 geschreven door elke  
    27-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seizoen 2010...
    ... begint NU.
    De kilometerteller staat opnieuw op 0. Op naar wat hopelijk een mooi seizoen mag worden!

    27-10-2009, 17:12 geschreven door elke  
    17-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volgend seizoen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Volgend seizoen verdedig ik opnieuw de kleuren van de Sprinters Malderen. We zullen dan met 18 dames zijn.
    Er staan wat veranderingen op stapel: extra ploegleider (Linda), een webmaster en een nieuwe sponsor.
    Linda zal me ook helpen met trainingsschema's.
    Nu moet ik alleen nog beslissen wat ik met de fiets doe...

    17-10-2009, 09:57 geschreven door elke  
    16-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog een fotootje (Krist Vanmelle)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    16-10-2009, 14:49 geschreven door elke  
    04-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezocht

    Voor het nieuwe seizoen zoek ik nog:

    - een trainer: wie kent er een goeie? Tips zijn zéér welkom!

    - sponsors (wielen, voeding, schoenen, bidons, fiets...): kleine en grote zaken dus. Alles kan me helpen, zeker nu we dit jaar geen teamfiets meer krijgen. Mail me hiervoor (knop hier rechts) en dan kunnen we hierrond samenzitten. Alvast bedankt!




    04-10-2009, 12:56 geschreven door elke  
    28-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het eerste koerseizoen, een overzicht

    Het seizoen zit er op, tijd dus voor een nabeschouwing.

    Wat hebben de 11000 kilometers opgeleverd:
    37 koersen (waarvan 1 WAOD)
    Rankings:
    13e Heusden-Zolder ITT
    15e Algemeen klassement 'Wielertrofee Vlaanderen'
    24e Berchem
    29e Zottegem-Strijpen
    30e Wilrijk
    32e Flobecq (maar dit klopte niet, ik was ongeveer 25e schat ik)
    34e Wortel (eerste finish)
    36e Incourt (zat veel meer in)
    36e Prosperpolder
    37e Hooglede-Gits BK
    Pel Puivelde (geen fotofinish)
    39e Muizen
    43e Passendale
    48e Heusden (even in de aanval - met spierscheur bleek achteraf)
    58e Sinaai
    65e Begijnendijk
    70e Heusden-Zolder
    80e Belsele

    DNF (dus ook als me dat toch nog prijzengeld opleverde, uit het peloton is DNF): 20
    Valpartijen: 2
    Prijzengeld: ik moet nog wat ontvangen, maar zal uitkomen op een 100 euro (zo hebben jullie daar ook een idee van, want de meesten denken dat de bedragen iets hoger liggen )


    Evolutie:
    Dit jaar heb ik ontzettend veel geleerd: vb. hoe neem je een bocht, wanneer remmen en wanneer vooral niet, wanneer blijf je op het lint en wanneer moet je opschuiven, hoe schuif je op, wanneer schakelen en hoe zwaar schakelen, niet opgeven en doorbijten, hoe rij je een gat toe, wanneer moet je pokeren, welke kant van het wiel moet je kruipen, enz. Veel te veel om op te noemen. O ja, vloeken, dat heb ik ook vrij snel geleerd .
    Wat moet ik nog leren: veel! Maar het meest dringende: opschuiven en vooral die plaats handhaven, elleboogwerk, nog meer vloeken, leren hoe je aanvalt, met wie en wanneer je dat doet, lef kweken en tonen, enz.
    Er is nog heel veel te leren. Maar net dat maakt het zo uitdagend. Progressie is nog mogelijk en het is reuzespannend om af te wachten tot waar ik geraak.

    Evaluatie:
    Like it! En ik ga volgend jaar dus zeker verder koersen!
    Dan begin ik wel met trainingsschema's. Dit jaar trainde ik vooral op het gevoel en de goesting.
    In mei en juni reed ik het beste.
    De ploegsfeer is erg belangrijk gebleken, dus het is reikhalzend uitkijken naar hoe de ploeg er volgend jaar zal uitzien (oktober is transfermaand).
    De zwaardere koersen of de koersen met minder volk liggen me iets beter, dus die zal ik volgend jaar vooral aankruisen. Ik denk dat dit veel met pelotonervaring te maken heeft. In zware koersen is wringen iets minder belangrijk, volgen is dan het simpele devies.
    Sprints zeggen me weinig en ik hou me steeds afzijdig, maar ik zal volgend jaar toch eens moeten proberen of ik het kan. Eerst de schrik uitschakelen (overwinnen is utopisch).
    Ik ga wat meer tijdritten proberen meedoen, pk enzo. En er komen ook wat buitenlandse rittenkoersen in het programma (ook om naar uit te kijken!).
    Hopelijk kan ik volgend jaar berichten over aanvalspogingen en hoe ik er steevast wordt opgelegd door de ervaren medevluchters .


    Bedankt voor de steun, trainingsritjes, tips,... !



    28-09-2009, 18:40 geschreven door elke  

    Einde Carrière - 2014 was mijn laatste seizoen


     



    Foto
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Uitslagen 2014


    Omloop het Nieuwsblad 1.2 UCI: DNF/176

    GP Samyn 1.2 UCI: 97/152

    Omloop Hageland 1.2 UCI: DNF/168

    Oostduinkerke: 23/78

    Honnelles: DNF/49

    Waregem: 57/89

    Gent-Wevelgem 1.2 UCI: 53/169

    GP Dottignies 1.2 UCI: DNF/176

    PK ITT: 2e

    GPCerami: 20?/57

    Dottignies: 9/55

    ITT Borsele topcompetitie: 48/59

    Dwars door de Westhoek LCC 1.1 UCI: 112/177

    Boortmeerbeek PK: val/77

    GP Maarten Wijnants 1.2 UCI: 52/115

    Hillegem: 18/72

    Begijnendijk: 23/53

    Gooik-Geraardsbergen-Gooik 1.1 UCI: DNF/104

    Le Bizet: 22/42

    Herselt: 24/61

    Erembodegem: 31/62

    Oudenaarde: 21/46

    Nijlen 1.2 UCI: 74/123

    S'Gravenwezel: 36/85

    Schellebelle: 32/67

    BK: 36/115

    Watervliet: 43/57

    Moerzeke: 40/74

    Arendonk: 13/76

    BeNe Tour UCI 2.2: 68/137  - Rit1:89 - Rit2A:73 - Rit2B:70

    Strijpen: 29/58

    Bambrugge: 28/79

    Lierde: 33/64

    Haaltert: 35/67

    Erondegem: DNF/152

    Oostkamp: 24/42

    Dudzele: 41/56

    Heusden: 58/89

    Massemen: 40/71

    De Klinge: 42/63

    Puivelde: 38/71

    Oedelem: 38/50

    Bever: 2/32

    Ledegem: 33/53

    Nederhasselt: pech/62

    Emptinne: 7/22

    Erwetegem: 26/49

    Hulste: 42/71

    Naast: 31/54

    Lotto Belisol Belgium Tour 2.2 UCI: DNF/96

    ITT 56 - Honnelles 73 - TTT 13e - Halle 76 - Geraardsbergen DNF

    Wenduine: 24/46

    Muizen 15/51

    Berlare: 18/30



    Foto
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Archief per maand
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs