Ik doe niet mee morgen met de pistemeeting. Oorzaak is de combinatie van een gebrek aan motivatie (slechts twee nummertjes, 3km en puntenrit van 10km) en een pijnlijke knie. Het wordt tijd dat de sneeuwperiode voorbij is dat ik terug deftig kan trainen!
08-01-2010, 18:53 geschreven door elke
05-01-2010
Piste?
Misschien, heel misschien doe ik dit weekend nog eens mee op de piste. Het hangt vooral van het weer en het programma af... Maar buiten trainen zit er precies toch niet in. Ik hou jullie op de hoogte.
05-01-2010, 17:14 geschreven door elke
27-12-2009
Vlaams kampioenschap piste
Vooraf... Mijn eerste kennismaking met de piste vond ik maar niks (gladde lijnen, vaste pion, een baan vol splinters,...). Ik had toen echt wel schrik. Maar de tweede sessie ging vele beter en ik begon het zelfs stiekem leuk te vinden. Enkele dagen later werd het Vlaams kampioenschap aangekondigd en dat wou ik ook wel eens proberen. Het programma had 3 individuele nummers en twee groepsnummers. Ideaal dus voor een eerste kennismaking. De trainer ging akkoord, dus de inschrijving was een feit. Het plan om woensdag nog eens het een en ander te proberen, rechtstaan op de trappers etc., viel in het water. Het ovaal zat vol en ik mocht onverrichter zaken terug naar huis. De meeting zelf zou dus mijn derde keer ooit op de piste zijn. Dat gegeven maakte me toch wat zenuwachtig! Ik wou vooral geen domme dingen doen, lompweg vallen ofzo, en ik wou er zeker niet uit gereden worden. En als het dan ook nog even kon, wou ik beter doen dan de laatste plaats...
Kampioenschap: Ik ben er ruim op tijd, smijt mn rollen af, ga een fiets halen en begin wat rondjes te draaien. Dat viel geweldig tegen! Het draaide voor geen meter en ik had geen gevoel van controle. Oeioei, wat kom ik hier in godsnaam doen! Ik wou heel graag terug naar huis gaan... De meeting begint, het is nog 1u15 wachten voor het aan de dames is. Ik begin dan maar met mijn rollen te installeren (iedereen is duchtig aan het opwarmen), maar heb er met mijn stomme kop niet aan gedacht dat een pistefiets niet in vaste rollen past . Oei. Ik mag Tessa haar losse rollen eventjes gebruiken, maar fietsen op losse rollen met een vaste pion is niet simpel! Gelukkig is Linda, mijn trainster, daar. Zij schakelt hulplijn 'Patrick' in en na mn eerste proef heb ik mijn 'eigen' losse rollen en een stevig manskerel die me recht kan houden.
De eerste proef was de 200m vliegende start. Hier moet ik alleen zien dat ik op het juiste moment begin, dat moet dus wel lukken. Ik krijg drie rondjes om steeds hoger te klimmen en dan volgt een duikvlucht naar beneden. Nooit verwacht dat het zo lastig kon zijn! Vanaf fotograaf twee krijg ik het moeilijk. Het wordt een slechte tijd en ik ben helemaal laatste (18e). Nuja, het voordeel is dat ik nu alle fotografen, materiaal en dergelijke weet staan, vanaf nu kan ik me op de koers concentreren.
Losrijden, wachten, opwarmen en scratch voor 7,5km. Lastig ding! Niemand kan een ronde nemen, het tempo blijft erg strak en enkelen worden gedubbeld. Ik kan aanklampen, zij het met enige moeite en een temporisering op het juiste moment. In de scratch word ik 14e.
Daarna komt de 500 meter vanuit startblok. Ook hier weer een mooie dosis stress ivm dat startblok, rechtstaand vertrekken en de juiste timing. Het wordt geen superstart, maar ik lig er toch al niet. Ik loop op de trappers tot 3/4 ronde en smijt me dan in het zadel. De laatste halve toer parkeer ik. Deze keer ben ik voorlaatste. Na de proef doen de dijbenen behoorlijk zeer. Pistekoers is echt wel zwaar! En ik moet zeggen dat ik het toch wat onderschat heb...
Dan komt de puntenkoers over 40 ronden en met 4 klassementen. Ze vliegen er al meteen lekker in. Ik schuif op maar spring nooit mee (ervaring en durf) en bengel even later aan de staart. Dit herhaalt zich regelmatig eens. Ben ik opgeschoven dan weet ik niet wat ermee gedaan en ik durf niet onderaan te rijden, waardoor ik hoog in de baan veel krachten verspeel. Plots licht ik dan toch eens mijn kont en ik ben pardoes in de tegenaanval. Ik ben nog geen drie seconden aan het jagen en de benen vervloeken het hoofd al. Wat later zie ik het telbord op 2 staan. Nog twee ronden en het is tussenspurt, in deze positie haal ik nog een punt. Verder beuken dan maar. De bel gaat en ik zet me nog eens recht, maar na de volgende bocht razen ze al over me heen. Nu is het zaak de groep bij te houden. In de eindspurt word ik 13e.
De 2km achtervolging is enkel voor de beste 8. Ik ben maar wat blij dat dit niet meer hoeft . Algemeen word ik 15e op de 17 want er heeft er ééntje opgegeven.
Vandaag heb ik spierpijn zoals ik die in jaren niet meer gehad heb! Niet te onderschatten die piste!
Hartelijk dank aan Linda, Patrick en Geert! Bedankt voor de steun, de vele tips (waarvan ik er de volgende keer hopelijk wat meer in de praktijk kan brengen ), rollen te gaan halen, me recht te houden,... Merci!
27-12-2009, 00:00 geschreven door elke
21-12-2009
Vlaams kampioenschap piste VWEM
Zaterdag 26 december doe ik mee met de Vlaamse kampioenschappen op de piste. Het is dan de vierde keer ooit dat ik op de échte piste rijd (met een vaste pion - met freewheel al genoeg ervaring). 100% gerust ben ik er dus niet op! Maar vorige week vrijdag ging het wel goed en met dit weer valt toch niet deftig te trainen. Woensdag ga ik nog eens op de piste rijden, nog het een en ander uitproberen (rechtstaan enzo)...
Het programma voor het KvV voor dames ziet er als volgt uit: * 200m vliegende start *Scratch 7,5km *500m vanuit stilstand *Puntenkoers 10km *Achtervolging 2km
Doel: Niet vallen, niet naar huis gereden worden en een paar keer sterven natuurlijk . Ik ga helemaal niet voor een hoge notering, dus ik voel er wel iets voor een 'alles of niets' scenario. Als ik de durf heb (en de benen - detail ), dan wil ik wel enkele keren proberen weg te geraken...
21-12-2009, 21:35 geschreven door elke
18-12-2009
Data om te onthouden
Hier zijn alvast enkele data om in je agenda te schrijven:
Eetfestijn op 29 en 30 januari in de Hyundai garage in Malderen. Heel lekker eten (vraag maar aan Leo) en ruime keuze. Via deze weg worden onze binnen- en buitenlandse koersen bekostigd (eten, drank, vervoer, verblijf,...). Hoe meer geld we dus kunnen inzamelen, hoe meer buitenlandse koersen we in ons programma kunnen opnemen...
Ploegvoorstelling: 5 februari in de brouwerij van den Duvel. Voor pers en sympathisanten.
18-12-2009, 00:00 geschreven door elke
08-12-2009
8
Een minpuntje toch wel: die fiets weegt 8 kilo, ACHT! En dat voor een 54... Dat is best wel veel. Het is ook een pak meer dan de op papier beloofde 6,9kg en de mondeling voorspelde 7,2kg. Al kan er wel nog een stuk van de zadelpen af...
Er zit niets anders op: er zal tegen maart een kilo lichaamsvet extra moeten verdwijnen.
08-12-2009, 09:42 geschreven door elke
07-12-2009
Tadaaa!
Hier zijn de fotootjes van mijn nieuwe fiets (on popular demand ). Ik heb er net 2 uurtjes pistetraining opzitten en OMG die fiets voelt goed. Ik zit er echt lekker op, nergens last van (en dat is nu toch al eventjes geleden). Zaterdag was de onderrug bijvoorbeeld nog geblokkeerd en kon ik na twee uur echt niks kracht meer zetten. Dan is dit nu wel een fantastisch gevoel natuurlijk! Dit is een fietsje op mijn lichaam gemaakt. Ik moet er natuurlijk nog wel eens een vier à vijftal uurtjes opzitten voor ik hier zeker van ben, maar het belooft nu toch al veel goeds! Hij is ook erg nerveus. Hij reageert heel snel op de minste beweging en laat je ieder putje voelen. Hij zou dus stijf moeten zijn. Hij voelt ook minder comfy dan de zannata en meer comp. Het is nog eventjes wennen, maar dat zal snel lukken.
Specs Kader: Moozes Tornado Carbon Groep: Ultegra SL Stuur, stuurpen en zadelpen: Pro PLT Wielen: Mavic Ksyrium Elite 09 Banden: Ultremo R HD Zadel: Selle Italia SLK Lady (heel content van, ookal is het iets totaals anders dan mijn lady gel flow)
Voor seizoen 2010 zijn er ook nog nieuwe schoentjes besteld.
De foto's zijn wat zwaar, dus ze staan in bijlage.
Weinig groot nieuws van dit front. Ik ben bezig met wintertrainingen. Dit wil zeggen dat ik nu ritjes doe in D1 (HF 155-165) van 2 tot maximaal 3 uurtjes, meestal op de 39-17/16/15 en àls de wind het toelaat aan een trapfrequentie van rond de 100. Trainen is spelen met cijfertjes weet ik nu! Er staat een dikke 800km op de teller en ondertussen zijn de benen gewoon geworden aan de nieuwe positie (en idd de pijn is weg). De rug is echter nog steeds verre van enthousiast.
9 december heb ik inspanningstest en vanaf dan zal de traingsduur ook wel worden opgedreven.
De nieuwe fiets staat al klaar. Zó snel (twee weken asjeblief) dat IK er nog niet klaar voor ben. Ik heb gewoon geen tijd om er om te gaan de komende weekends, dus die zal nog moeten wachten.
20-11-2009, 12:55 geschreven door elke
13-11-2009
Nieuw koersmachien
Voila si, dit wordt het. Het wordt wel een volledig zwart-witte, dus de gekleurde delen effe wit denken. En natuurlijk geen tripel maar een 39-52, ultegra SL. Goedgekeurd?
13-11-2009, 18:02 geschreven door elke
07-11-2009
Nieuwe fiets is besteld
Binnen een maandje heb ik mijn nieuw racemachien. Het wordt een Moozes Tornado, carbon, lady design, zwart wit, met ultegra SL afmontage. Ik post binnenkort wel eens een fotootje. Hopelijk ist een goed beestje! De service ziet er in elk geval veelbelovend uit. Ludo heeft meer dan zijn tijd voor me genomen, heeft me opnieuw uitgemeten en heeft mijn oud racertje dan ook nog eens wat anders (beter?) afgesteld. Het ziet er nu veel meer comp uit. Ze hebben in elk geval uitgebreid hun tijd voor me genomen (y) en het doet wel iets om advies te krijgen van een ex-prof. Wel heel bizar: de meetwaarden van UZ Gent weken soms erg af (en dit terwijl het beiden via bikfitting was).
Voorlopig zit ik aan een 400 km. Niet slecht voor anderhalve week . Morgen forumtocht van 110km (zal de trainer niet graag horen vrees ik) en dat dan nog eens met een nieuwe afstelling. Hopelijk blijft het droog...
07-11-2009, 16:53 geschreven door elke
27-10-2009
Seizoen 2010...
... begint NU. De kilometerteller staat opnieuw op 0. Op naar wat hopelijk een mooi seizoen mag worden!
27-10-2009, 17:12 geschreven door elke
17-10-2009
Volgend seizoen
Volgend seizoen verdedig ik opnieuw de kleuren van de Sprinters Malderen. We zullen dan met 18 dames zijn. Er staan wat veranderingen op stapel: extra ploegleider (Linda), een webmaster en een nieuwe sponsor. Linda zal me ook helpen met trainingsschema's. Nu moet ik alleen nog beslissen wat ik met de fiets doe...
17-10-2009, 09:57 geschreven door elke
16-10-2009
Nog een fotootje (Krist Vanmelle)
16-10-2009, 14:49 geschreven door elke
04-10-2009
Gezocht
Voor het nieuwe seizoen zoek ik nog:
- een trainer: wie kent er een goeie? Tips zijn zéér welkom!
- sponsors (wielen, voeding, schoenen, bidons, fiets...): kleine en grote zaken dus. Alles kan me helpen, zeker nu we dit jaar geen teamfiets meer krijgen. Mail me hiervoor (knop hier rechts) en dan kunnen we hierrond samenzitten. Alvast bedankt!
04-10-2009, 12:56 geschreven door elke
28-09-2009
Het eerste koerseizoen, een overzicht
Het seizoen zit er op, tijd dus voor een nabeschouwing.
Wat hebben de 11000 kilometers opgeleverd: 37 koersen (waarvan 1 WAOD) Rankings: 13e Heusden-Zolder ITT 15e Algemeen klassement 'Wielertrofee Vlaanderen' 24e Berchem 29e Zottegem-Strijpen 30e Wilrijk 32e Flobecq (maar dit klopte niet, ik was ongeveer 25e schat ik) 34e Wortel (eerste finish) 36e Incourt (zat veel meer in) 36e Prosperpolder 37e Hooglede-Gits BK Pel Puivelde (geen fotofinish) 39e Muizen 43e Passendale 48e Heusden (even in de aanval - met spierscheur bleek achteraf) 58e Sinaai 65e Begijnendijk 70e Heusden-Zolder 80e Belsele DNF (dus ook als me dat toch nog prijzengeld opleverde, uit het peloton is DNF): 20 Valpartijen: 2 Prijzengeld: ik moet nog wat ontvangen, maar zal uitkomen op een 100 euro (zo hebben jullie daar ook een idee van, want de meesten denken dat de bedragen iets hoger liggen )
Evolutie: Dit jaar heb ik ontzettend veel geleerd: vb. hoe neem je een bocht, wanneer remmen en wanneer vooral niet, wanneer blijf je op het lint en wanneer moet je opschuiven, hoe schuif je op, wanneer schakelen en hoe zwaar schakelen, niet opgeven en doorbijten, hoe rij je een gat toe, wanneer moet je pokeren, welke kant van het wiel moet je kruipen, enz. Veel te veel om op te noemen. O ja, vloeken, dat heb ik ook vrij snel geleerd . Wat moet ik nog leren: veel! Maar het meest dringende: opschuiven en vooral die plaats handhaven, elleboogwerk, nog meer vloeken, leren hoe je aanvalt, met wie en wanneer je dat doet, lef kweken en tonen, enz. Er is nog heel veel te leren. Maar net dat maakt het zo uitdagend. Progressie is nog mogelijk en het is reuzespannend om af te wachten tot waar ik geraak.
Evaluatie: Like it! En ik ga volgend jaar dus zeker verder koersen! Dan begin ik wel met trainingsschema's. Dit jaar trainde ik vooral op het gevoel en de goesting. In mei en juni reed ik het beste. De ploegsfeer is erg belangrijk gebleken, dus het is reikhalzend uitkijken naar hoe de ploeg er volgend jaar zal uitzien (oktober is transfermaand). De zwaardere koersen of de koersen met minder volk liggen me iets beter, dus die zal ik volgend jaar vooral aankruisen. Ik denk dat dit veel met pelotonervaring te maken heeft. In zware koersen is wringen iets minder belangrijk, volgen is dan het simpele devies. Sprints zeggen me weinig en ik hou me steeds afzijdig, maar ik zal volgend jaar toch eens moeten proberen of ik het kan. Eerst de schrik uitschakelen (overwinnen is utopisch). Ik ga wat meer tijdritten proberen meedoen, pk enzo. En er komen ook wat buitenlandse rittenkoersen in het programma (ook om naar uit te kijken!). Hopelijk kan ik volgend jaar berichten over aanvalspogingen en hoe ik er steevast wordt opgelegd door de ervaren medevluchters .
Bedankt voor de steun, trainingsritjes, tips,... !
28-09-2009, 18:40 geschreven door elke
27-09-2009
Laatste koers van dit seizoen: Wilrijk
Laatste koers van het seizoen en dan nog in mijn nieuwe thuisstad Wilrijk. 90km af te leggen in toertjes van 2,5km. Per toertje lagen er 10 bochten van 90° op ons te wachten, dat is dus 360 keer optrekken. De weg was breed genoeg, dus de eersten in het peloton zouden er zonder remmen door kunnen vlammen. De rest kreeg een intervaltrainingetje.
Vorige week had ik nog een mild griepje. Buiten een verstopte neus en wat spierpijn ter hoogte van de borstkas had ik er vandaag geen last meer van. Alleen mentaal stak het een beetje dat ik niet deftig had kunnen trainen.
Ik moest en zou me laten zien. Dat ben je in een thuiskoers verplicht. Alleen: zou het me wel lukken op zo een snel parcours.
We vertrekken met 41 rensters. De eerste ronde probeer ik heel eventjes en extreem schuchter, maar meteen word ik teruggefloten. Daarop kan ik beginnen aan een recuperatiezoektocht van een dertigtal kilometer. Een beetje later valt er een gat en ik krijg het met moeite dicht. Er is nu een mooi groepje afgereden, maar diegenen die de schifting maakten, moeten nu ook even bekomen. Niemand heeft de zin over te nemen, dus de rest komt weer aansluiten. Ik voel me beter worden en begin op te schuiven. Het is nu halfkoers en ik zit rond plaats 10. We hebben een achterstand van 2 minuten op de kop (waaronder Patricia), dus er mag al eens iets geprobeerd worden. Ik val aan (eerste poging was een sisser) of schuif mee met anderen, maar nooit draagt het lang. Het peloton is bij de pinken. Nu regent het pogingen en regelmatig zijn we mee. Ik probeer me vooraan te handhaven en mee te doen. Inge vertrekt. Iemand van Lotto gaat er even later achteraan en ik sprint naar haar toe. Met moeite krijg ik haar wiel te pakken en ze blijft geven. Inge begint stil te vallen en de Lotto-madam vraagt over te nemen. Ik twijfel, maar doe dan toch een poging. Als we bij Inge komen kunnen we met drie ronddraaien, anders blijven we nooit uit de greep van het peloton. Achter me komt Lensy Debboudt aangestoven, daarna is er een mooi gaatje. Mijn kopbeurt is nog niet goed begonnen of mijn gezellin heeft al in de mot dat ze aan mij niet veel zal hebben en kletst me uit haar wiel. Ik hark en vecht, maar koersen is onverbiddelijk. Zij is veel te sterk. Ook Lensy rijdt me voorbij. Ik kan nu alleen hopen. Ik hoop (heel ijdele hoop) dat ze daar even twijfelen en aftasten voor ze de trein op de rails zetten en dat ik zo toch nog in hun wiel kan kruipen. Het treintje is vertrokken, ik zet me recht en zoek een plaatsje in de kop van het peloton. Ze worden iets later terug ingelopen en vanaf dan raakt buiten Potums niemand nog lang weg. Ik moet na bocht 7 (of was het 8) een gat laten en geef teken dat het peloton achter me het gat op de eerste 10 moet toerijden want dat ik het effe niet kan, een scheldtirade later zit ik in het buikje van het peloton. Eventjes bekomen! Met nog 30km te gaan heb ik beginnende krampen in de kuiten. Te weinig gedronken op deze bochtige omloop waar je constant aan het werk moet. Het peloton vindt het ook welletjes en maalt de laatste 25km aan een rustig tempootje af. Te vroeg gaat onze laatste ronde in. Niet meesprintend kom ik als 30e over de meet.
Ik mag tevreden zijn over de laatste koers. Ik heb me laten zien en heb heel eventjes de illusie gehad in de achtervolging te rijden. Hopelijk kan ik hierin volgend jaar nog heel wat progressie maken, want voor mee een koers te maken ben ik nu nog bijlange niet sterk genoeg. De wil is er allesinds wél.
Wedstrijdstatistieken: 86,42km aan 37,00km/u gemiddeld en 51,30km/u maximaal Plaats: 30/41 Winnaar: Delfosse
27-09-2009, 21:53 geschreven door elke
25-09-2009
Griepje strooit roet
Wilrijk als laatste koers: dat vraagt om iets te proberen . Maar helaas, vanaf dinsdag was ik ziek en pas vandaag begint het stilaan te beteren. Ik leg er me natuurlijk nog niet bij neer en hoop me zondag toch nog te kunnen laten zien. Ik ga het proberen, desnoods met de moed der wanhoop! Ik ben ook het parcours gaan verkennen: mooie brede banen met goeie asfalt, mààr... 10 bochten van 90° op een toertje van 2,5km... Het zal een snelle en lastige koers worden!
Voor de laatste keer dit seizoen nog eens alles geven!
25-09-2009, 18:00 geschreven door elke
21-09-2009
Afzien op de Kluis (www.ticapictures.be)
21-09-2009, 17:25 geschreven door elke
20-09-2009
Muizen
Vandaag ben ik dan toch gestart in Muizen. Dit was nooit het plan, tot ik me in Kluisbergen met de ronde 'beter' voelde worden (héél relatief ).
Het werden 26 toertjes en een eindtotaal van 80km, belachelijk korte rondjes dus. Daarnaast was er amper plaats om op te schuiven en werd de helft op een hobbelig baantje gereden van een auto breed. Een koers die makkelijk te controleren valt dus. Weinig wind en een kort knikje aan de spoorwegbrug, 1 haakse bocht en enkele 90° bochten.
Het gaat vrij goed, af en toe kan ik eens opschuiven of kom ik zelfs even vooraan piepen, maar echt sterk genoeg om iets te forceren ben ik niet. Halfkoers gaat het beter, maar tijdens de pogingen vooraan te raken voel ik dat ik niet veel meer over heb. De laatste ronden ben ik reuzeblij niks geprobeerd te hebben, want dan krijg ik het nog knap lastig. In de spurt doe ik al iets meer mee (niet met het gewring, maar ik laat ook geen joekel van gat meer op het peloton). 39e is het eindresultaat (en daarmee bijna laatste).
Ik heb niets last gehad van de knie, niks niks niks. Gisteren was dat nog eventjes anders, maar hij had duidelijk wat roulatie nodig. Superblij dus. De koers zelf was stom. Melina noemde het een smurfparcours en eigenlijk zegt dat alles. Voor de Aalstenaars onder ons, ik zat de hele tijd met volgend carnavalliedje in mijn hoofd: 'Voesj roin, weer froin, voesj roin, weer froin, opschoiven, stille stoan, miserie op de boan'. Tekenend voor de koers :).
Wedstrijdstatistieken: 81,48km aan 37,7km/u gemiddeld en 53,2km/u maximaal. Plaats: 39/44 Winnares: Eefje Tabak
20-09-2009, 19:08 geschreven door elke
Kluisbergen-Ruien
Grote sluitingskoers van de Wielertrofee Vlaanderen. Belangrijke koers dus en voor mij de opdracht om mijn 14e plaats in het algemene klassement te verdedigen. Eerst een rondje van 6km, dan 5 keer 12km met de Kluisberg om daarna te besluiten in zes keer 6km, samen goed voor 102km koers. Dat de Kluisberg lastig is, hoef ik een wielerliefhebber niet uit te leggen. Vijf maal en dat in volle koers (constant met hoge hartslag)... Het belooft.
We starten met 74 en leggen de eerste kilometer achter de auto af. Nadien gaat het in snokken. Aan de voet van de Kluis (vals plat) gaat het loeihard op de 52. Ik vraag me af of ze wel weten wat volgt. Op de steilere stukken moet ik ze laten gaan. Bovengeklefferd probeer ik terug de 52 aan de praat te krijgen , maar die protesteert. Wanneer het dan toch lukt smijt ik me vol in de afdaling. We zijn met een negental en proberen terug naar het peloton te rijden. Of beter met ongeveer vier doen we het meeste werk. We komen nog vrij snel terug aansluiten. Tijd om te recupereren en te drinken. Wat is het warm! Ik bedel om water bij de rest (voor over mijn hoofd te gieten) maar niemand heeft mee. Bij de volgende Kluisberg moet ik er weer af. Uit het peloton lossen er nog wat lijkjes. Ik ga lekker dicht bij het volk rijden in de hoop op een duwtje, maar dat komt maar niet. Dit is afzien! Weer smijt ik me in de afdaling en met een tiental proberen we ook nu weer de aansluiting te vinden. Toch zijn er maar weinig gegadigden om een steentje bij te dragen. Onbegrijpelijk, want als we niet terugkomen worden we er zowieso uitgenomen. Nog eens de Kluisberg over, en nu gaat het precies iets vlotter. Ik krijg er moed in. Nog tweemaal overleven! In de afdaling is de hulp van de rest (op enkele uitzonderingen na) ver zoek en onze snelheid ligt bedroevend laag. Mijn medegezellen geven het op. Aan de meet worden we uit koers genomen.
Wedstrijdstatistieken: 42,13km aan een gemiddelde van 33,2km/u en maximaal 66,1km/u Plaats: DNF Winnaar: Emma Johansson
Uiteindelijke ranking algemeen klassement: 15e plaats (nog eentje gezakt dus) Patricia werd in het algemene klassement 12e en Amy 20e.
20-09-2009, 11:58 geschreven door elke
Einde Carrière - 2014 was mijn laatste seizoen
Gastenboek
Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek
Uitslagen 2014
Omloop het Nieuwsblad 1.2 UCI: DNF/176
GP Samyn 1.2 UCI: 97/152
Omloop Hageland 1.2 UCI: DNF/168
Oostduinkerke: 23/78
Honnelles: DNF/49
Waregem: 57/89
Gent-Wevelgem 1.2 UCI: 53/169
GP Dottignies 1.2 UCI: DNF/176
PK ITT: 2e
GPCerami: 20?/57
Dottignies: 9/55
ITT Borsele topcompetitie: 48/59
Dwars door de Westhoek LCC 1.1 UCI: 112/177
Boortmeerbeek PK: val/77
GP Maarten Wijnants 1.2 UCI: 52/115
Hillegem: 18/72
Begijnendijk: 23/53
Gooik-Geraardsbergen-Gooik 1.1 UCI: DNF/104
Le Bizet: 22/42
Herselt: 24/61
Erembodegem: 31/62
Oudenaarde: 21/46
Nijlen 1.2 UCI: 74/123
S'Gravenwezel: 36/85
Schellebelle: 32/67
BK: 36/115
Watervliet: 43/57
Moerzeke: 40/74
Arendonk: 13/76
BeNe Tour UCI 2.2: 68/137 - Rit1:89 - Rit2A:73 - Rit2B:70
Strijpen: 29/58
Bambrugge: 28/79
Lierde: 33/64
Haaltert: 35/67
Erondegem: DNF/152
Oostkamp: 24/42
Dudzele: 41/56
Heusden: 58/89
Massemen: 40/71
De Klinge: 42/63
Puivelde: 38/71
Oedelem: 38/50
Bever: 2/32
Ledegem: 33/53
Nederhasselt: pech/62
Emptinne: 7/22
Erwetegem: 26/49
Hulste: 42/71
Naast: 31/54
Lotto Belisol Belgium Tour 2.2 UCI: DNF/96
ITT 56 - Honnelles 73 - TTT 13e - Halle 76 - Geraardsbergen DNF