Wielersite Elke
Foto
Inhoud blog
  • Arendonk (Luc Jespers)
  • Moerzeke (JP Fenart)
  • Moerzeke (Krist Vanmelle)
  • Moerzeke en Arendonk
  • BK Wielsbeke
  • Watervliet
  • Watervliet (Krist Vanmelle)
  • BK
  • Voorbije wedstrijden
  • S'Gravenwezel (Koersfoto's Chris)
  • Herselt
  • Le Bizet: Materiaalpech
  • Le Bizet (Ann Beelaert)
  • Gooik-Geraardsbergen-Gooik
  • Begijnendijk
    Foto
    Wielersites
  • Steeds Vooraan Kontich
  • Wielrennen Belgie (aspiranten tot elites, dames en heren)
  • Wielerbond Vlaanderen
  • WTC Schoonaarde
  • WTC Wommelgemse Sprinters
  • Groepstrainingen Antwerpen
    Foto
    Fotosites
  • Tim Carton
  • Krist Vanmelle
  • Tom De Meyer
  • Renners
  • Mariska Breyne
  • Kris Van Honsté
  • Dennis Geerts
  • Foto
    23-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beterschap
    Na vijf dagen van volledige platte rust ben ik vorige zaterdag terug op de rollen beginnen rijden, sinds woensdag neem ik geen pijnstillers of ontstekingsremmers meer. De ribben voel ik nog, de buik enkel wanneer de buikspieren het te verduren krijgen. Rechtstaan op de trappers lukt nog niet, aan het stuur trekken ook niet, dus na iedere bocht is het tergend langzaam 'versnellen'. Ik moet nog zeker een week de buikwand sparen, maar zittend in het zadel lukt het wel en kan ik aan overslag rijden.
    De inspanningstest was vergelijkbaar met vorig jaar eind januari na Lanzarote. Dat wil zeggen dat ik een maand voorsprong heb en dat terwijl ik niet 'tot het gaatje' kon en mocht gaan tijdens de test. Daarnaast begin ik stilaan naar competitiegewicht te slinken, wat me in andere jaren pas in mei lukte. Het ziet er al bij al toch goed uit, oef! Nu alleen voorzichtig blijven en niet opnieuw mezelf openscheuren...
    We zijn de dader trouwens op training tegengekomen. De nummerplaat was inderdaad niet volledig juist, maar nu hebben we ze allebei zeer scherp kunnen zien. De politie kan verder.


    23-12-2013, 10:32 geschreven door elke  
    10-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Federale politie neemt over
    De federale politie is de zaak nu aan het onderzoeken, hopelijk met resultaat! Naast de lichamelijke schade is de materiële schade geraamd op een kleine 5000 euro, zure centjes! Zolang ik niet beweeg en de medicatie inneem, gaat het. Voorlopig alle focus dus op de administratie die wat is blijven liggen, met de laptop op de schoot in bed...

    Normaal had ik vandaag conditietest en keuring in het UZA. Dit is uitgesteld naar 20 december, eventueel enkel voor de sportmedische keuring die ik nodig heb voor de vergunning 2014.


    10-12-2013, 14:12 geschreven door elke  
    09-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toch schade aan de buikwand
    De voorbije week verliep relatief goed. Ik kon trainen, weliswaar in het begin erg kortademig, traag en voorzichtig, naarmate de week vorderde ging het met de dag met rasse schreden vooruit. Alleen buikspieroefeningen kon ik nog niet en rechtstaan op de trappers deed nog zeer. Maar de pijn was makkelijk te verduren en pijnstillers heb ik niet moeten nemen. Het slapen was wel moeilijk en dan vooral het draaien in bed.
    Zaterdag tijdens de ploegtraining kreeg ik het echter lastig en heb ik afgezien. De benen waren ok, maar de hobbels en putten waren een nachtmerrie en het rechtstaan een ramp. Het was ook de eerste keer terug met de carbonnen fiets (ipv de crossfiets) waardoor je alles extra voelt. Resultaat was dat ik sinds zaterdag pijn heb bij iedere beweging en de ene pijnstiller na de andere moet nemen. Vandaag kon het dan niet langer, dus opnieuw naar de spoed. Een echo wees aan dat er geen organen geraakt zijn, maar dat de buikwand rechts een bloeduitstorting heeft en gekneusd en gescheurd is. De arts heeft me een hele resem pijnstillers en ibuprofen (ontsteking) voorgeschreven en me op het hart gedrukt het deze keer wel in te nemen (vond het vorige week wat overroepen, maar nu volg ik gedwee) en me ingepeperd niet te vroeg te herbeginnen. Hij heeft me drie weken rust voorgeschreven :(... Op dit moment is er geen haar op mijn hoofd die aan fietsen denkt, maar vanaf volgende week zal ik het misschien al moeilijker hebben...


    09-12-2013, 16:55 geschreven door elke  
    01-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geveld door zinloze verkeersagressie met vluchtmisdrijf
    We zouden zaterdag naar Dranouter rijden, daar overnachten en zondag terugkeren. Het weertje was heerlijk, het parcours uitdagend, de goesting groot. Na ongeveer een halfuur komt ons een pickup luid toeterend voorbij op een brede maar zeer rustige baan. Hij vindt blijkbaar dat we achter elkaar moeten rijden (iets wat later door de politie stellig ontkend zal worden) en beslist het 'recht' in eigen handen te nemen. Hij stopt 50meter verder, laat ons terug passeren, wacht tot we ter hoogte van een borduur zijn, komt naast ons rijden aan onze snelheid en sluit ons in tussen zijn pickup en de borduur tot we vallen. Daarna raast hij er in een vliegende vaart vandoor. Tim valt eerst, ik val op Tim en zijn fiets. Terwijl ik op de grond lig, kijk ik naar de nummerplaat en probeer ze als een mantra te herhalen terwijl Tim de politie belt. Op dit moment voelt het nog steeds onwezelijk, dit kan toch niet gebeurd zijn? En met welk professionalisme en precisiewerk voert die kerel (met vrouwelijke passagier by the way) dit eventjes uit? Om van te blijten. De politie is een PV komen opstellen, vaststellingen komen doen (we hadden alles laten liggen) en gaat de dader proberen opsporen. De nummerplaat is in elk geval niet volledig juist (het was dan ook in een flits dat ik moest kijken, met pijn aan de borst), dus ik hoop dat de politie toch verder kan... Ik heb het stuur van Tim kromgevallen met de ribbenkast, dus die doet wel pijn. De RX bracht geen breuken, barsten of een klaplong aan het licht. Normaal kan ik de training snel hervatten...


    01-12-2013, 21:45 geschreven door elke  
    19-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verhuis
    Dit weekend verhuizen we, vanaf 1 december ben ik voltijds renster. De laatste twee weken is het trainen wat op het achterplan geraakt door verbouwen en verven, maar vanaf december staat niets nog in de weg.
    Al heb ik niet stilgezeten. In oktober zat ik 36 uur op mijn fiets en 9 uur in de fitness. In november ondertussen 21 uur fietsen en slechts 2u30 fitness. Dat laatste is een gevolg van een klein scheurtje in de buikspieren na een te stevige abs-attack training waarna ik niet het kleinste risico heb genomen en enkel nog gefietst heb. Nu heb ik geen hinder meer, dus het fitnessen kan hervat worden.
    Ondertussen hadden we ook de eerste ploegtraining rond Oudenaarde met enkele 'bekende' heuvelruggen. De wind stond stevig, maar we hebben ons niet laten kennen. Het zal in elk geval een zeer leuke groep te worden, de sfeer zat meteen goed!
    Dit weekend heb ik tussen het verhuizen door een wedstrijd in Merelbeke: BK koppelkoers op rollen samen met mijn ploegmaatje Sarah. Ik weet niet wat het inhoudt, heb nog nooit een rollenkoers gezien, maar we gaan ons smijten :).


    19-11-2013, 15:29 geschreven door elke  
    09-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.crossfiets Ritchey Swiss Cross
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik krijg wat vragen over de crossfiets waarmee ik rij. Dit is een stalen Ritchey Swiss Cross kader maat 54 gebouwd in 2012 en afgemonteerd met Sram Rival en Ritchey WCS onderdelen. Het is een superfiets om mee te rijden, hij stuurt zoals ik het wil, smijt zich in de bochten, reageert vinnig... Zalig fietsje! Ik rij er ook MTB-toertochten mee, morgen waarschijnlijk in Dworp (afhankelijk van het weer).
    En die blinkende lak is toch enkel op een stalen frame zo mooi dieprood te verkrijgen :).


    09-11-2013, 10:36 geschreven door elke  
    03-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cross Kortenberg (Leon Verswyfelt)









    03-11-2013, 21:39 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.crossen
    Ik ga deze winter af en toe wat crossjes rijden om de intensievere trainingen af te werken en de stuurvaardigheid op te krikken.
    Mijn eerste cross reed ik vrijdag bij WTK, een nevenbond, bij de categorie mannen < 40 jaar (omdat enkel deze reeks nog moest starten en ik gedubbeld mocht worden). Het was een loodzwaar parcours in Kortenberg met drie bergjes waarvan ik er 1 net niet op geraakte, de andere net wel. De afdalingen waren snel zonder echt gevaarlijk te zijn. Het was leuk en een goede training. Uiteraard werd ik laatste: 39e (5DNF's), maar het gevoel zat goed.
    Vanaf volgend weekend beginnen de ploegtrainingen. Ondertussen hebben we de kledij al kunnen passen en kennis gemaakt.


    03-11-2013, 21:36 geschreven door elke  
    24-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe ploeg
    Oktober is traditioneel de transfermaand in het wielrennen en vanaf augustus wordt er dan ook volop gesproken tussen rensters en ploegleiders. De gesprekken met Wetteren waren zeer aangenaam en de ploeg toonde erg veel ambitie én realisme. Bijgevolg transfereer ik in 2014 naar Autoglas Wetteren cycling team. Een ploeg met een zeer knap programma, professionalisme, up-to-date begeleiding... Een ploeg ook die zich het laatste jaar stevig aan het manifesteren is in het dameswielrennen. Ik ken daarnaast meerdere rensters van de periode bij Kontich, de sfeer zal goed zitten!
    De ploegtrainingen starten begin november, maandag gaan we kledij passen, in februari staat de ploegstage gepland. De eerste koers wordt de omloop het Nieuwsblad op 1 maart.

    Ondertussen heb ik off-season kort gehouden en ben ik begonnen met de trainingen op 7 oktober (duurtrainingen, krachttrainingen en fitness. Aangezien het vorige seizoen grotendeels in het water viel, heb ik nu niet veel recuperatietijd nodig. De eerste trainingsweken verlopen beter dan verwacht. Vanaf 1 december kan ik voltijds voor het wielrennen leven en kan ik twee keer per dag trainen (en jullie frequenter updaten).


    24-10-2013, 19:57 geschreven door elke  
    22-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groen licht
    De knie is hersteld, ik kan terug fietsen, kracht zetten, optrekken... Een opluchting toch wel, want het nieuwe seizoen begint voor mij al op 10 oktober, dan hervat ik de trainingen. Iets vroeger dan normaal, maar ik wil dan ook niets aan het toeval overlaten.


    22-09-2013, 18:02 geschreven door elke  
    11-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groot nieuws!
    Tussen de frustraties van een verloren jaar door is er ook geweldig nieuws dat ik jullie niet wil onthouden: vanaf december zet ik alles op het wielrennen en ben ik fulltime bezig met trainen en rusten, een profbestaan dus. We verhuizen dan naar Geraardsbergen, de ideale uitvalsbasis om de fietscarrière op de rails te zetten! Nu nog op zoek naar een nieuwe fitness, nieuwe trainingsgroepjes,...
    Hou de blog in de gaten voor updates!



    11-09-2013, 00:03 geschreven door elke  
    10-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fototjes
    1e: André Decrock, Heusden
    2e: Lieven Van der Donckt, Haaltert
    3e: Luc Blouwe, Dudzele








    10-09-2013, 23:56 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde seizoen
    Het seizoen 2013 zit er iets vroeger op dan gepland. De valpartij in Hulste leek onschuldig, maar de knie heeft toch een tik gekregen en deed zowel in Merksem, als in Massemen pijn. Ik heb dan maar de verstandigste keuze gemaakt om meteen een punt te zetten achter 2013. Ik wil niet het risico lopen op een belangrijke blessure en daarmee mijn volgend seizoen hypothekeren.

    Jammer, maar dit jaar was dan ook een pechjaar. Het begon met een uitstekende voorbereiding, ik eindigde de stage in Gran Canaria en Lanzarotte met een erg goede conditie en mooie resultaten op de conditietest. Ik had de beste testwaarden tot nu toe, erg bemoedigend. Jammer genoeg kreeg ik een kou te pakken tijdens het ploegweekend, raakte ik verkouden en kreeg ik in de bevroren Omloop de doodsteek: longontsteking eind februari. Iedere coureur weet dan dat de hele maand maart niet trainen gelijk staat aan een te smalle basis tijdens het seizoen en achterop hinken. Zo geschiedde. Vanaf 9 april was ik terug aan het trainen, 9 juni was mijn eerste koers. Deze ging wel erg goed, rijden ze daar niet in mijn derailleur, dan rij ik meteen de top tien binnen. De volgende koers kan ik het peloton voorblijven. Vanaf dan reed ik erg goede attente koersen, afgewisseld met koersen met mechanische pech, een mindere dag of koersen die eindigden in massaspurten (waar ik beter in word, maar toch nog te leren heb).
    In Erondegem val ik een eerste keer, zoals 70% van het peloton in die koers. Ik heb geluk en plof in het gras, de enkel heeft echter een wrong gehad. Tegen dat ik daar goed en wel van hersteld ben, val ik opnieuw in Hulste. In eerste instantie enkel schaafwonden, maar de knie speelt op en ik beeindig mijn seizoen, met een gevoel dat er veel meer inzat. Een pechjaar dus, ik hoop volgend jaar met verve revanche te kunnen nemen. Ik heb wel opnieuw enkele keren gevoeld dat een nieuwe winst  kan, dat stemt hoopvol...

    Ik rust tot 10 oktober, daarna begint de voorbereiding op 2014.


    10-09-2013, 23:47 geschreven door elke  
    16-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moerzeke (Bron: Dameswielrennen Belgie Nederland)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     



    16-07-2013, 15:43 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorbije koersen
    Het is al een hele tijd geleden dat ik jullie nog een verslagje heb gegeven. Het is voorlopig wat zoeken naar tijd! Mijn dagen worden gevuld met werken, eten, trainen, slapen, werken,... Weinig tijd voor andere zaken dus!
    De voorbije koersen hebben in elk geval getoond dat ik stilaan op niveau aan het komen ben, wat eigenlijk nog relatief snel is aangezien ik pas midden april terug kon trainen, we zijn amper drie maanden verder...

    Maandagavond in Watervliet was ik te overmoedig, ik heb De Vocht enkele keren gecounterd (oef, wat is ze sterk!) en ben halfkoers zelf aangegaan. Ik had meteen een mooi gat. Gelukkig kwamen er twee dames aansluiten, maar jammer genoeg volgde het peloton. Het was het moment van de koers, want de juiste ontsnapping volgde meteen. Ik plaffoneerde even helemaal. Pijnlijk om nog geen ronde na je eigen aanval te moeten achtervolgen op het peloton en vervolgens, na enkele ronden jagen, in een tweede peloton terecht te komen! Ik begreep het niet, normaal recupereer ik snel. Ik ben de oorzaak gaan zoeken bij het feit dat ik zaterdag nog met de mannen gekoerst heb op een heuvelend parcours... Daarnaast ben ik 's middags doodop nog een uurtje in mijn bed gekropen. Als de volgende koersen meevallen, moet ik me geen zorgen maken... Ik spurt nog naar een 40e plaats, maar ben echt meer waard dan dit... De Vocht wint.

    En gelukkig waren de benen goed in Zwevegem. Ik hier was ik actief in ontsnappingspogingen en had ik het goede moment voelen aankomen. Ik was ontsnapt met Thomas, maar zij wou maar niet overnemen ('cramps'). Uit de achtergrond komt nog een dame aangesneld, maar zij begrijpt niet hoe je samenwerkt en spurt ons voorbij in plaats van samen een treintje te maken. Nutteloos! Thomas wilt nog steeds niet meewerken en nu komt ook De Vocht voorbij met wat de juiste ontsnapping wordt. Ik kan net niet aanpikken en recupereer in het peloton. Er is een ploegmaatje mee, dus ik stop af. Het lukt me allemaal makkelijk, wat me vertrouwen geeft. Frustrerend is wel om net de goede trein te missen! Ik bundel mijn frustraties in het winnen van de pelotonspurt. De Vocht wint.

    In Arendonk kan ik voor het eerst weer meerdere keren na elkaar aanvallen. Ik doe wat ik kan, maar het was al snel duidelijk dat het massaspurt zou worden. Een dame kan nog net voorblijven, de rest spurt een gevaarlijke spurt, ik moei me niet.

    In Moerzeke werd een rare zeer afwachtende (lees trage en saaie) koers gereden. Iedereen kijkt naar de Belgische kampioene en reageert enkel op haar uitvallen. Wanneer gewone stervelingen willen koersen wordt er tot op het wiel gereden. Frustrerend! Ik doe wat ik kan en probeer nog wat in de tank over te houden voor wanneer de grote kanonnen vertrekken. Het gebeurt niet en ze laten twee dames zomaar voorop blijven door enkel op het wiele te rijden en niet over te nemen. Tijdens zo een koersen vraag ik me echt af waarom we niet beter met z'n allen gaan petanquen... Ik probeer mee te doen aan de spurt, maar er wordt heel wat gekwakt en ik zit op een bepaalde moment verkeerd. Alles toe, achterwiel schuift en ik beland even de haag in. Dat is opnieuw vertrekken vanuit stilstand en dan is de spurt verloren. Jammer want ik had nog over. Delzenne wint.

    Hopelijk kan ik de form binnenkort eens demonstreren!

    16-07-2013, 09:46 geschreven door elke  
    25-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Passendale (Brian Petyt en Jean Pierre Fenart)







    25-06-2013, 20:04 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK La roche (Geert Nachtergaele)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    25-06-2013, 19:38 geschreven door elke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Passendale + BK La Roche
    Passendale
    De tweede koers van het seizoen! Het parcours is golvend met een brede dalende lijn met verschrikkelijke wind op kop, een klimmetje met wind mee en wat flauwe bochten in Passendale zelf (waar de wind vanachter de huizen soms raar uithaalt). We starten met een mooie 72 rensters, met mooi volk aan de start.
    Ik schuif op wanneer kan, maar heb toch een paar ronden nodig om 'erin' te komen. Wanneer de benen goed beginnen draaien schuif ik op, ik draai als vierde het bergje op in de hoop dat de ontsnapping zich zal manifesteren als ik heel erg stilletjes 'pffssst' hoor. De twee dames rond me vragen wie er plat is, ik twijfel. Boven rij ik in keitjes en verlies ik grip, leegloper? Na twee ronden getwijfel of ik moet wisselen blijkt het loos alarm, maar daarmee is de koers me wat ontgaan en ik zie een groepje wegrijden op de moment dat ik mooi in het midden van het passieve peloton zit. Verdorie 17 rensters weg... In de tweede helft van de koers probeer ik nog weg te raken, sommige groepjes slagen erin, andere worden teruggenomen. Uiteindelijk ga ik achter Decroix aan, Verschelden achter mij en zijn we met drietjes weg. Oef, dit moet wel lukken om het peloton voor te blijven. En inderdaad, iedereen kent de opdracht en er wordt mooi rondgedraaid. Het peloton wandelt op de strook met wind tegen, niemand wil kop doen, dus als wij samenwerken halen we de finish wel.
    In de spurt gaat het er nog wat tactisch aan toe en verschalkt Verschelden me, 26e. Else Belmans wint knap.

    BK La Roche-en-Ardenne
    Het BK was snel gedaan voor me! Aan de start - om 8u00 btw - sta ik bijna achteraan en na het fluitsignaal hebben de eersten duidelijk een plannetje in het hoofd. De koers barst al open op het moment dat ik nog niet eens in mijn pedaal zit! De achtervolging en het geslalom kan beginnen. Ik haal er vele in, maar geraak nooit meer bij de eerste 40 rensters. Na 40 km worden we uit koers genomen, er zullen uiteindelijk 32 rensters uitrijden (chapeau!) op het superzware en mooie parcours. De Vocht wint terecht.



    25-06-2013, 00:00 geschreven door elke  
    12-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prosperpolder: opnieuw in het peloton
    De eerste koers is altijd spannend! Je kan je nog zo goed voelen op training, maar het peloton volgen is andere koek... 
    De opwarming gaat goed en ook de eerste ronden verteer ik makkelijk. Ik heb meer explosiviteit dan vorig jaar en merk ook dat het materiaal beter is. Ik had me voorgenomen om rustig te blijven en met het peloton 'binnen te bollen', maar al snel ga ik in de aanval en tegenaanval, zonder echt weg te raken. 
    Uiteindelijk is de kopgroep van 6 gevormd met De Vocht, Cant, Debboudt, ea. Vanuit het peloton worden nog tegenontsnappingen opgezet en wanneer ik kan probeer ik ook een gat te slaan of mee te gaan, maar alles wordt teruggeroepen. Nu blijf ik 20km in de wielen, tijd om te drinken, want dat is er veel te weinig van gekomen merk ik. De laatste ronden schuif ik weer op, bij de laatste doortocht doe ik een utlieme uitvalspoging, maar ze pakken me terug. Dan maar spurten. Ik hou me vooraan in het laatste stuk met wind op kop en snij als vierde de laatste bocht aan, maar in die bocht rijdt iemand in mijn derailleur. Ik kan me rechthouden, maar de spurt is verloren en iedereen komt nog langszij. Jammer dit was minstens top 15 geweest! Maar ik ben al lang blij dat ik aan deze koers een goed gevoel overhoud!

    Sanne Cant wint.


    12-06-2013, 00:00 geschreven door elke  
    10-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prosperpolder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Foto van Luc Blouwe


    10-06-2013, 21:16 geschreven door elke  

    Einde Carrière - 2014 was mijn laatste seizoen


     



    Foto
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Uitslagen 2014


    Omloop het Nieuwsblad 1.2 UCI: DNF/176

    GP Samyn 1.2 UCI: 97/152

    Omloop Hageland 1.2 UCI: DNF/168

    Oostduinkerke: 23/78

    Honnelles: DNF/49

    Waregem: 57/89

    Gent-Wevelgem 1.2 UCI: 53/169

    GP Dottignies 1.2 UCI: DNF/176

    PK ITT: 2e

    GPCerami: 20?/57

    Dottignies: 9/55

    ITT Borsele topcompetitie: 48/59

    Dwars door de Westhoek LCC 1.1 UCI: 112/177

    Boortmeerbeek PK: val/77

    GP Maarten Wijnants 1.2 UCI: 52/115

    Hillegem: 18/72

    Begijnendijk: 23/53

    Gooik-Geraardsbergen-Gooik 1.1 UCI: DNF/104

    Le Bizet: 22/42

    Herselt: 24/61

    Erembodegem: 31/62

    Oudenaarde: 21/46

    Nijlen 1.2 UCI: 74/123

    S'Gravenwezel: 36/85

    Schellebelle: 32/67

    BK: 36/115

    Watervliet: 43/57

    Moerzeke: 40/74

    Arendonk: 13/76

    BeNe Tour UCI 2.2: 68/137  - Rit1:89 - Rit2A:73 - Rit2B:70

    Strijpen: 29/58

    Bambrugge: 28/79

    Lierde: 33/64

    Haaltert: 35/67

    Erondegem: DNF/152

    Oostkamp: 24/42

    Dudzele: 41/56

    Heusden: 58/89

    Massemen: 40/71

    De Klinge: 42/63

    Puivelde: 38/71

    Oedelem: 38/50

    Bever: 2/32

    Ledegem: 33/53

    Nederhasselt: pech/62

    Emptinne: 7/22

    Erwetegem: 26/49

    Hulste: 42/71

    Naast: 31/54

    Lotto Belisol Belgium Tour 2.2 UCI: DNF/96

    ITT 56 - Honnelles 73 - TTT 13e - Halle 76 - Geraardsbergen DNF

    Wenduine: 24/46

    Muizen 15/51

    Berlare: 18/30



    Foto
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Archief per maand
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs