In de computer van de tandarts stond een andere afspraaktijd dan in mijn agenda ... ik was een uur te laat ... Een volgende mogelijkheid zou pas na 14 dagen zijn ... Ik moet er niet aan denken dat ik zonder voortand moet ... dat is erger dan een kunstgebit ... Ik was in de war, voelde me hulpeloos en ging na 10 minuten bakkeleien zonder een afspraak te hebben gemaakt weer weg. Ik overwoog zelfs een nieuwe tandarts te zoeken.
Gisteren ging de telefoon ... en notabene de directeur van de praktijk was aan de lijn ... Hij had iets van de onderhandeling gezien en had bedacht dat er een gefrustreerde klant het pand had verlaten. Ik ben goed in het wegstoppen van negativiteit ... Zolang je er niet in gaat poken zit het zoet achter een deurtje ... maar op verzoek komt alle vuur en vlam weer boven. Hij bood een luisterend oor én uiteindelijk een behandeling door hem deze middag aan. Het frustratie van een missende voortand zal mij bespaard blijven ... dankzij een oplettend medemens ... die ook DOET!