Ik had net een aardig telefoongesprek met een dame van de reisverzekering. Per brief had men mij aanvullende informatie gevraagd en ik dacht: "bellen gaat sneller dan mailen ..."en dat lijkt ook zo te zijn. Mijn Apple-telefoontje is in Tanzania onherstelbaar beschadigd na een soort kortsluiting tijdens het opladen. Analyse wijst uit dat het moederboard gesneuveld is. Ik heb de offerte ingediend met het aanbod hem om te ruilen voor een nieuwe ... maar dat kost ruim 200 euro ... een boel geld als je net terug bent van een zes weken reis. Optie 2 is hem achter te laten zonder verder kosten.
De mevrouw aan de telefoon snapte dat als je een toestel hebt in combinatie met een abbonnement je geen aankoopnota kunt laten zien ... én ze snapte dat ik pas tot omruil zou overgaan als de verzekering uitkeert of dat ik anders mijn verlies neem. Ze beloofde mij eea voor te leggen aan de behandelende collega ... maar ze dacht dat het wel goed zou komen ... Ze attendeerde me nog wel op 50 euro eigen risico.
Ik ben blij dat ik mijn trouwe Samsung nog heb. Ik kan bellen en gebeld worden. Tot nu toe kost al dit geregeld alleen TIJD en daar heb ik genoeg van :-).
Ik wens u een dag rijk aan tijd. Be happy, be healthy, be helpful.