Inhoud blog
  • 27 oktober 2016
  • 25 oktober 2016
  • 24 oktober 2016
  • 21 oktober2016
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Juf Astrid

    20-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 juni 2016 schoolreis deel 2
































    20-06-2016 om 22:03 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 juni 2016 schoolreis deel 1
    Vandaag gingen we op schoolreis naar het familiepark "Harry Malter" in Destelbergen. Ondanks het slechte weer werd het toch nog een leuke dag dankzij de verschillende attracties, de speeltuin, de circusshow, de dierentuin,... We keerden op het einde van de dag , moe maar blij terug naar school. Enkel de mama's of de papa's zullen onze kleertjes eens goed moeten wassen want die dragen nog sporen van de dag :) Veel kijkplezier met de foto's van deze fijne dag!































    20-06-2016 om 21:57 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17 juni 2016
    Vandaag waren we zelf even Regenboog en losten het probleem van de schubben op. We deelden zelf onze "schubben" uit zodat we vele vrienden in de klas hebben. Natuurlijk was het belangrijk om allereerst een vraag te leren stellen nl. "Regenboog mag ik aub een schub van jou"? Net hetzelfde als in het verhaal.

    Daarna speelden we in de hoekjes. Op de tafel lag het hengelspel waarbij we allerlei zeedieren en andere dingen uit de zee visten. We kregen ook de kans om te boetseren. We maakten zelf de golven van de zee of we de schubben van een vis. We leerden verschillende zeedieren kennen tijdens het spelen met het kinetisch zand. Dit stelde onze zee voor. Na de ochtendspeeltijd oefenden we onze groepsdans met de hele school van het schoolfeest in. De dag sloten we af met een filmpje van het zandkasteel en we raapten ook schelpen in de klas.




















    18-06-2016 om 09:57 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 juni 2016
    De ochtend begon sportief met de turnles van juf Petra. We oefenden ook nog enkele keren ons dansje voor het schoolfeest. Na de speeltijd las de juf het verhaal van de mooiste vis van de zee voor. In de zee zwemmen natuurlijk mooie vissen en dit was de mooiste door zijn blinkende schubben. Alleen was hij eenzaam omdat hij niet wou delen. Dankzij goede raad deelde hij toch en kreeg hij vele vrienden.

    Na het verhaal speelden we in de hoekjes. Onze winkel was omgetoverd tot een ijskraam, want rond het strand kan je tijdens het goede weer altijd lekkere ijsjes verkrijgen. We stelden zelf ons ijsje samen door te scheppen. We speelden ook met het sorteerspel. Dit als een variatie op het bijhorende telspel. We sorteerden volgens kleur de schepjes, schelpen,.. bij de juiste emmer. Kinderen wiens vis nog niet klaar was, werkten deze af met zeewier (crepepapier).

    In de namiddag speelden we in de zandbak met schatten (bv. edelstenen), want soms vind je in de zee echte schatten van bijvoorbeeld gezonken boten. We oefenden nog enkele keren ons liedje van de 4 visjes en op het einde van de dag keken we naar enkele filmpjes rond de zee of het strand.


























    18-06-2016 om 09:46 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 juni 2016
    De ochtend werd gestart met het verhaal van Jules en zijn zandkasteel. Daarna werden er enkele opdrachten uitgevoerd. Bijvoorbeeld de juf vroeg om een bepaalde prent te zoeken die weergaf wat de juf vroeg. 

    Vandaag was er ook een jarige: Youness! We zongen en we dansten want het was feest! Natuurlijk maakten we een mooie tekening voor Youness. Voor de speeltijd blies hij zijn 3 kaarsjes uit en aten we een heel lekker stukje cake.
     
    Na de speeltijd oefenden we ook reeds met de kinderen van het 5de en 6de leerjaar een dansje voor het schoolfeest. Sommige kinderen werkten reeds verder aan hun visje in de zee. Op het einde van de dag kwamen ook kinderen van het 3de leerjaar een klein toneel opvoeren.
     




























    15-06-2016 om 21:07 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 juni 2016
    Jules had deze ochtend 3 verschillende emmers gehaald en vroeg zich nu af welke de grootste/kleinste is en hoeveel keer we bv. een bepaalde emmer zouden moeten vullen. We ontdekten bijvoorbeeld dat we voor de grootste emmer heel veel kleine emmertjes nodig hadden. En we merkten ook op dat in de grote emmer het zand van het kleine emmertje minder leek tegenover de anderen. 

    Daarna speelden we in de hoekjes. Op de tafel kwam een waterbak waarin we met bootjes, spuiten,.. mochten experimenteren. De andere kinderen begonnen aan hun knutselwerkje van een visje in de zee. We verfden ons hand en maakten een handafdruk. Na de speeltijd kwamen er 2 nieuwe spelletjes op de tafel; logische volgorde van een zandkasteel bouwen en 4 verschillende zoekplaten van kinderen aan zee. Dankzij de familie van Remco hadden we vandaag ook een echte boot op onze zee in de klas. Wat was het leuk!

    Op het einde van de dag leerden we ook het liedje van de 4 visjes. 

    "4 kleine visjes die zwommen naar de zee. "Het is goed." zei de moeder, "maar ik ga niet mee"

    Ik blijf liever in de goede oude sloot, want in de zee daar zitten haaien en die bijten je ...

    blub blub blub blub blub..." 
























    15-06-2016 om 20:50 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 juni 2016
    Vandaag vertelde Jules ons dat hij samen met juf Romy op vakantie gaat. Hij had zijn zak reeds gemaakt met de juf en wij mochten raden waar Jules op vakantie gaat. Heel nieuwsgierig namen we steeds een voorwerp uit de zak. Uiteindelijk vonden we de bestemming: de zee!

    Vervolgens hielpen we de juf om onze klas om te toveren naar de zee met een mooi strand en terras. Met allerlei spullen waanden we onszelf precies aan zee. We speelden ook het telspel met de schelpen. We legden in de emmer het juiste aantal schelpen. 

    Jules houdt ervan om zandkastelen te maken daarom maakten we zelf een 2D- zandkasteel door het kasteel te verven met zand gemengd met gele verf. Natuurlijk probeerden we vandaag ook in echt zand reeds taartjes, zandkastelen,.. te maken.

    Op het einde van de dag werd het verhaal van "Jules maakt een zandkasteel" verteld.































    13-06-2016 om 22:02 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 juni 2016
    Onze ochtend werd rustig gestart met een verhaal over de allerbeste papa! Het verhaal ging over een grote papadino en een kleine dino. De babydino vertelde ons waarom zijn papa de beste is. 

    Vervolgens speelden we in de hoekjes. Onze winkel werd omgetoverd tot een verwenwinkel voor mama en papa. De winkel werd gevuld met allerlei staaltjes van verzorgingsproducten, parfumflesjes, haaraccessoires,... Op de tafel lag er een telspel rond gezinnen. We mochten per gezin het aantal kinderen leggen volgens het aantal opgestoken vingers. 

    Na de speeltijd deden we een wiskundige activiteit waarbij we sorteerden en werkten rond het begrip groot - klein. We legden de familieleden van Jules bij de juiste papa: kleine papa of grote papa. Daarna speelden we nog in de hoekjes en sommigen maakten met stift een mooie tekening voor hun papa. In de namiddag speelden we met het mooie weer buiten. We probeerden met stoepkrijt onze papa of een hartje of.. te tekenen. 

     































    12-06-2016 om 13:22 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9 juni 2016
    De ochtend begon sportief met de turnles van juf Petra. In de les oefenden we reeds al ons dansje voor het schoolfeest. De titel blijft nog een verrassing. Na de turnles was er het dagelijkse onthaal en aten we een stuk fruit of boterham. 

     Wanneer de bel van de speeltijd ging waren we heel nieuwsgierig wie we op bezoek gingen krijgen want de juf had dit reeds 's morgens gezegd. Wie bracht er ons bezoek? Eerst en vooral kregen we juf Bianca nog eens op bezoek EN ook de papa van Willeke kwam ons gedag zeggen. Tijdens ons thema "Feest voor papa" willen we natuurlijk graag papa's in de klas die iets tonen dat ze graag doen. De papa van Willeke had zijn gitaar meegenomen naar de klas om samen met ons enkele kinderliedjes te zingen. Naast het zingen bewogen we natuurlijk ook op de liedjes. Het was heel erg leuk!! We waren meteen opgewarmd. Alvast heel erg bedankt papa van Willeke! Tot een volgende keer! 

    Op het einde van de dag keken we nog naar de foto's van de gezinnen. Enkele kleuters hadden een foto mee. We besloten dat niet elk gezin hetzelfde is en dat alle papa's er niet hetzelfde uitzien en ook niet dezelfde dingen doen. 























    09-06-2016 om 22:06 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8 juni 2016
    Vandaag is een hele leuke dag want er is eentje jarig: ons Beren!!! We hebben samen voor haar gezongen en we hebben gedanst op enkele bekende liedjes. Voor Beren hebben we met onze vingers en handen een klein vuurwerk gemaakt. Daarna kleurden we voor haar een mooie tekening in. 

    Na de speeltijd zongen we nog een keer voor Beren en mocht ze haar 3 kaarsjes uitblazen. Iedereen kreeg ook een leuke toeter om er extra groot feest van te maken. We aten natuurlijk een lekker stukje taart voor Beren haar verjaardag. Na al dat eten kregen we dorst en dronken we een sapje op. 

    Vervolgens speelden we in de hoekjes. Op de tafel lag nu allerlei materiaal om mee te timmeren. We timmerden wel op/in isimo. De dag sloten we af met het verhaal van Jules "Jules houdt van mama en papa". We ontdekten en onthouden ook dat we ons cadeau voor papa goed moeten verstoppen zodat het een verrassing blijft. In het verhaal kwam vooral naar voren dat we mama's en papa's altijd mogen verrassen met een leuk cadeau of een knuffel of een kus. Ze verdienen het elke dag omdat ze goed voor ons zorgen.

























    08-06-2016 om 22:39 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 juni 2016
    Deze ochtend mocht Jules op juf Romy haar schoot zitten. Jules verschoot zich een hoedje! Hij hoorde bij juf Romy iets dat boem boem doet.. Jules hoefde niet bang te zijn want dit was juf Romy haar hart. Iedereen heeft een hart. Samen stonden we met Jules stil wat een hart wil zeggen nl. elkaar graag zien. Zelf gaven we een hartje aan een kindje van de klas die we graag zien.

    Daarna begonnen we met het knutselen van ons cadeautje voor papa. Natuurlijk mogen we nog niet verklappen wat het is. We kunnen wel al zeggen dat we het geverfd hebben. Vandaag hebben we ook reeds ons versje voor de papa's geleerd. Op het einde van de dag ging het al vrij goed. 

    We kregen ook de kans om ons als mama of papa te verkleden met behulp van de kledij en de accessoires. Om de dag af te sluiten luisterden en keken we naar het digitaal verhaal "Waar is papa?" 










    08-06-2016 om 22:18 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 juni 2016
    Deze ochtend had Jules een probleempje voor ons.. Hij vroeg zich af welke kriebeldiertjes nu kunnen vliegen, springen of kruipen? Wij probeerden Jules hierbij te helpen. Als het diertje kan kruipen dan kropen wij op de grond, als het diertje kan springen dan sprongen we en als het diertje kan vliegen dan vlogen we door de klas. Meteen waren we opgewarmd voor de dag.

    We speelden een lottospel rond kriebeldieren en we probeerden het juiste dier bij het juiste huis te leggen. Eerst oefenden we elk spel met de juf in de kring. In de zandbak gingen we op zoek naar miertjes en probeerden we mierenhopen te maken met  nat zand.

    Samen met de juf maakten we een bijtje voor ons bijenhuisje. De kinderen kleurden de juiste kleuren en de juf plakte alles vast. Op het einde van de dag speelden we een gehoorspelletje. 1 iemand was de bijenkoningin die gaf het ritme aan. Als ze traag trommelde dan gingen de andere bijen weg van het nest. Als ze snel trommelde dan kwamen ze terug naar het nest.

    Voor iedereen alvast een prettig verlengd weekend en tot dinsdag! 


























    04-06-2016 om 14:01 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2 juni 2016
    De dag begon sportief met de turnles van juf Petra. De turnles was ook ingekleed in het thema van de kriebeldieren. De meeste spelletjes waren rond de bijtjes.

    We knutselden ook zelf een bijenhuisje door eerst een bloempot geel te schilderen. De juf gaf het huisje dan ook een deur. Naast het knutselen speelden we met de nieuwe spelletjes: een associatiespel rond bijtjes bij de bloem en een matrix rond lieveheersbeestjes. Om in de sfeer van de bijtjes te blijven, luisterden en dansten we op de Maya dans.

    In de late namiddag hadden we een leuk bezoek: juf Bianca! Ze kwam ons trakteren op een stukje cake en een sapje om ons te bedanken voor de leuke en boeiende stage. Op het einde van de dag vertelde ze nog een keer het verhaal "Het drukke lieveheersbeestje". Het verhaaltje van de vorige dag. 




























    04-06-2016 om 13:49 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 juni 2016
    Jules had vandaag een paar lieveheersbeestjes meegebracht.. maar zonder stippen op 1 vleugel. Hij vroeg onze hulp om evenveel stippen te leggen. Wij deden ons uiterste best! 

    Op de tafel lagen nieuwe plasticinekaarten waarop we allerlei kriebeldieren zagen: bijen, wormen, vlinders,.. We rolden strepen voor de bij, we maakten stippen voor de lieveheersbeestjes,..  Er was ook een nieuw spel waarbij we vlinders weer heel wilden maken door de vleugels juist bij elkaar te plaatsen.

    We kleurden een lieveheersbeestje en maakten propjes voor de stippen. De dag sloten we af met het verhaal van "Het drukke lieveheersbeestje". We herhaalden in de loop van de dag ook ons versje. 

























    01-06-2016 om 20:54 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.31 mei 2016
    De dag werd gestart met het verhaal van Rupsje Nooitgenoeg. Een klein kriebelig rupsje die na veel eten en dagen rust uitgroeit tot een mooie vlinder. Het verhaal werd verteld met leuke handpoppen en materiaal. Daarna speelden we zelf het verhaal na met het materiaal.

    We maakten vandaag een vlinder door middel van verf en vouwwerk. Naast verven kleefden we ook de ontwikkeling van rups tot vlinder in de juiste volgorde op een strook papier. 

    In de bouwhoek bouwden we rupsen met wc- rolletjes. We bouwden totdat we het kopje van de rups erop kunnen zetten. Op de tafel lag er een spel waarbij we de rups eten gaven zoals in het verhaal.

    Op het einde van de dag gaven we elkaar een kleine kriebelmassage.


























    01-06-2016 om 20:36 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30 mei 2016
    Vandaag hadden we een jarige in de klas: ons Willeke! Alle kinderen kleurden een mooie tekening voor haar. We zongen en we dansten. Een kroon werd gemaakt. In de namiddag aten we dan de lekkere gebakjes met een leuke foto van ons Willeke op.

    In onze poppenhoek kwam er een klein tuintje met bloemen, gereedschap en kleine kriebeldieren. De kinderen gingen met behulp van netjes, vergrootglazen,.. op zoek in de klas. Niet enkel in de klas maar ook buiten gingen we even op zoek. Op de tafel stond een doos met daarin allerlei dingen om met de nepkriebeldieren te spelen.

    De dieren die de kinderen en de juf gevonden hebben, werden ook bekeken van heel dichtbij. We ontdekten hoe sommige kriebeldieren eruit zien, waar ze wonen,... Op het einde van de dag leerden we ook nog een versje over: 

    " Lieveheersbeestje uit de wei

      Hoeveel jaren oud ben jij?

      Vlieg even naar hier,

     dan tel ik met plezier vlug

    alle stippen op je rode rug." 































    01-06-2016 om 20:24 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27 mei 2016
    Deze morgen had onze Jules zijn parachute meegenomen naar de klas. Groot dat die parachute was!!! Elke kleuter was nodig om een handvat vast te houden. Met een parachute kunnen we heel veel doen: we hielden de parachute laag en dan zo snel mogelijk naar omhoog doen, we verstopten onszelf onder de parachute tijdens het vasthouden, enkelen liepen onder de parachute door, we lieten ballen dansen op de parachute door te wapperen met de parachute,.. Het was superleuk!! 

    Daarna gingen we naar de klas en werkten we verder aan onze luchtballon. We kleurden onze mand met wasco en bekleven de ballon met allerlei stukjes stof. Ondertussen speelden anderen in de hoekjes met bijvoorbeeld het nieuwe patroonspel van Jules. Jules gooide met de ballen en wij legden de ballen in de juiste volgorde (volgens juiste patroon). Eerst deden we de oefening gezamenlijk met de pompons. 

    We probeerden zelf iets kort te vertellen bij prenten van Jules wiens ballon kapot knapte. In de klas kwamen ook krantenstokken ter verrijking om met de ballonnen te bewegen. 

    Op het einde van de dag keken we naar een filmpje van Plons de Kikker en zijn rode ballon. 





























    29-05-2016 om 17:16 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.26 mei 2016
    Onze Jules had vandaag prenten mee met allerlei ballonnen op, op sommige prenten hield hij zelfs 4 ballonnen vast. We speelden hiermee een telspel en legden het juiste aantal echte ballonnen bij de prent. 

    Na het telspel speelden we in de hoekjes met de verschillende spelletjes. Op de tafel stond iets nieuws: knikkerdoolhoven en een buizenspel met knikkers. Sommige kinderen stempelden de lucht nog voor hun luchtballon, zodat we morgen verder kunnen met de luchtballon zelf.

    We deden ook enkele korte proefjes met een ballon (bv.door voor wrijving te zorgen ging haar rechtstaan of kwamen stukjes papier omhoog, een ballon kan ook een grappig geluid maken als we het gaatje op een bepaalde manier op en dicht doen,...)

    In de namiddag was het goed weer waardoor we buiten speelden met de ballen en bliezen we bellen. Op het einde van de dag speelden we het spel: "Ik rol de bal naar...". We probeerden eerst aan te geven naar wie we wilden rollen.

     



































    26-05-2016 om 19:25 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 mei 2016
    De dag begonnen we door te experimenteren met ballonnen. We onderzochten hoe we met een ballon kunnen bewegen; op tikken met de hand, onder de benen door, tussen 2 buiken,.. Daarna bewogen we met de ballon op oude kinderliedjes.

    Daarna speelden we in de hoekjes met de spelletjes rond ballen en ballonnen. Aan tafel gaven we Nijntje haar ballon de juiste kleur door te kleuren. Hiervoor keken we naar haar kroon. We begonnen ook reeds te knutselen aan onze 2D luchtballon door de lucht al blauw te stempelen. Tussendoor mochten we ook bellen blazen want een bel heeft natuurlijke ook een ronde vorm zoals een bal.

    Op het einde van de dag las de juf nog het boekje "Pip & Posy en de rode ballon" voor. Pip had zijn ballon laten vliegen en helaas vloog hij tegen een tak. Posy kon Pip weer opvrolijken door bellen te blazen, want het is normaal als deze "kapot" springen. 




































    25-05-2016 om 16:24 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 mei 2016
    Deze ochtend startten we de dag met een staaltje volksdans. Samen met alle kleuters dansten we op de volgende liedjes: het aapje en de zevensprong. We waren meteen wakker en opgewarmd. Na de speeltijd deden we een voelspel. We probeerden te raden of het een rond of een niet rond voorwerp was. 

    We rolden allerlei balletjes met plasticine voor de verschillende nieuwe placemats op de tafel. Naast boetseren hebben we ook allerlei voorwerpen en spelletjes van naderbij onderzocht door middel van de ontdekbak. Op de tafel lag er ook nog een sorteerspel waarbij we allerlei ballonnen moesten matchen met hun lege vorm op papier.

    Tijdens het wachten keken we naar een filmpje van UKI en de ballon. We leerden ook het liedje "Ballonnetje" en oefenden het 's avonds vooraleer we naar huis gingen.

    Ballonnetje:

    Ballonnetje, ballonnetje ik blaas je op. 

    Ballonnetje, ballonnetje je krijgt een dikke kop. 

    Ballonnetje, ballonetje ik blaas je PANG! 

     

     





















    24-05-2016 om 22:05 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs