Inhoud blog
  • PRIL
  • PLANNEN
  • IRONMAN BARCELONA
  • BARCELONA .... Llevamos
  • BARCELONA ... twordt krap ...
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Blog als favoriet !
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Christophe Scheire
  • Wilfried
  • Marc De Ren
  • vorige blog norbert ironman
  • ironman lanzarote
  • Kris Duhayon
  • Karl Vannieuwkerke
  • Tom
  • Norbert Ironman
    KONA FINISHER 2014
    29-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUERTAVENTURA

    We zitten dus op de overbuur van Lanzarote sedert woensdag. Nieuwe bestemming dit jaar, verandering van spijs doet eten ! Maar nog wat problemen gehad en ook wat aanpassingen, want het is een onbekend eiland voor ons. Vorig jaar na IM Lanza dienden we via Fuerta terug te vliegen en vanuit de lucht leek ons dat wat, veel rode afgescheiden fietspaden, why not, give it a try. Ook op verschillende forums ... fietsparadijs ! Maar als ik ooit in het paradijs kom wil ik toch minder zwaar moeten fietsen !

    De problemen begonnen gelijk donderdag bij mn eerste rit, wat was daar aan de hand met mn buitenblad vooraan ? Blijken drie tanden afgeschuurd in mn koffer... en "achterpatte" van derailleur serieus verbogen ! Schakelen wordt dus een probleem, kleinste tand achter kan ik ook niet bereiken ... en blijkt het terrein ook niet dàt te zijn ... kruising tussen El Golfo en strook Famara/Teguise voor de kenners !! maw LSD rijden zit er  niet in, gelukkig heb ik mn TT BIKE niet bij zoals het oorspronkelijke plan ! Moreel gelijk een deuk(je) en ik kwam hier verdorie om fietsen op te krikken ! Ook een bike-shop is niet direkt een hulpmiddel, morgen er alvast nog eens naartoe want schakelen is een gekrak en gepiep ! Mn fietstrainingen zal ik dan ook beperken (sic) tot blokjes bergop rijden gevolgd door afrijden ...dus steeds identieke - wel zéér rustige - weg, andere is er niet, maar de genaamde C Froome doet het ook op deze manier op Teneriffe. Om bv naar Playitas te raken - ongeveer 30k hiervandaan - zal dat voor mij 3 uurtjes !!!!!

    Het zwemmen wordt zeezwemmen, en  is best ok als er tenminste niet-teveel golfslag is zoals deze morgen, maar vrijdag bij plat water ideaal met wetsuit. Ook lopen kan ik hier schitterend doen, verharde zandstroken zo ver ik wil ! dus lopen zal zeker top zijn ...nu nog de rest !!!

    29-01-2017 om 21:42 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En nu naar de zon ...
    Nooit echt tevreden van mezelf... driemaal gelopen en gefietst deze week, velen zouden hiervoor tekenen... het fietsen was telkens goed voor sessies van 2.15 minuutjes ... meer kon ik niet aan ... spieren worden strammer .. koude wind slaat toe ... daarom vanmorgen genikst ... driemaal gelopen ... gisteren waarschijnlijk gevolg van de donderdagrit écht een non-ochtendloop gedaan, trok op niks ... tijd voor rust in afwachting van betere/warmere  tijden ... fiets zit intussen in koffer dus .... wil beslist uitgerust aan mn maandje Fuertaventure beginnen ..

    21-01-2017 om 17:42 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KOUD Hé
    Nog een paar weekjes op de tanden bijten en dan ... maandje Fuertaventura want hier beetje veel koud. Vorige week net- niet - weggeblazen en wat regen op de kop ... niet gezellig. Woensdag na uurtje intensief boslopen op 100m van einde mn enkel serieus omgeslagen ...pech all over. Maar niet geklaagd, deze week - 2 dagjes oud - toch telkens 60k kunnen biken - mits serieus ingepakt !! tKan enkel beter worden vanaf toekomende donderdag allicht ... verandering van bestemming dit jaar Fuertaventura dus ... alleen de allergrooootsten komen hier ! Keep you informed !

    17-01-2017 om 17:14 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KOUD Hé
    Koud en fris ...

    17-01-2017 om 17:09 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2017
     is nu echt begonnen en "tis ni waar hé" ... na uurtje op de bike m'n eerste keer een platte achterband ! Is dit een slecht voorteken voor dit jaar of wat ? gisteren nochtans een prima groepsloop van 14k gedaan met champagne na ! vanaf deze week vooral (zwem)tandje bijsteken - de binnenlanders zijn terug naar huis dus vrije baan in tzwembad - en lopen klein beetje opdrijven wegens 24k trail op 21 januari !
    Verder dus inschrijfticket voor Lanzarote gevonden onder de kerstboom samen met wat fietskledij ... gelukkig mag een triatleet ook na zn 65ste verderdoen ! Mn ZIPP wieltjes voorzien van nieuwe binnen/buitenbandjes ... tzijn pareltjes maar niet voor op onze "vuile" wegen te rijden, tzal voor Fuertaventura worden eer ik ze nog eens zal leggen !
    2017 dus pas begonnen maar ... ligt daar in 2018 iets héél speciaals te wachten ? Misschien wel, want ergens in mei/juni is er hier een reunie
    van oud-basketters, en ook onze Yank, Paul Sir zal er zijn, die woont/coacht nu een team in Canada en ...vermits er daar ook zoiets als een Mont Tremblant Ironman bestaat ...

    02-01-2017 om 17:49 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADIOS 2016 .... BENVENUTO 2017 !
    De laatste loodjes van 2016 ... laatste trainingen / laatste Ironman inschrijving / laatste ... spijtig ook  laatste begrafenis deze morgen van oud ploegmaat basketter ... weird ... 30 jaar in rolstoel na ongeval ... hoe kun je dit volhouden ... remember ... niet klagen bij een klein pijntje her en der als je dit overpeinst ...see you someday mate ...hope you still know my name ...
    De laatste trainingen dus ... nogmaals moet ik vaststellen dat één van de -soms vergeten/verwaarloosde- trainingen erin bestaan te RUSTEN
    vorige week was een rustweek - door slecht weer vooral - dus ... deze week gaan de things better ... bij nazicht met vorige jaren zit ik weer op eenzelfde aantal/volume ... dus opnieuw op "schema" ... nu vlug nog Lanzarote betalen voor de tarief verhoging en ik mag aan de Champagne !!
    See you all in 2017 ... at the Finish Line !!!




    28-12-2016 om 17:20 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RESTART ... HERSTARTst
    Vinger laten operen, daardoor niet mogen zwemmen, vorige week rug vast, een lumbago, dus weer niks kunnen doen, een mens wordt er kregelig van ... niet dat ik vorige jaren vroeger terug in gang schoot, maar toch, het werd wat teveel ..
    Nu misschien vanaf deze koude week blijkbaar al beter, maandag en gisteren meer dan 2 uur op de bike in koude lucht, gister na 60k voelde ik dat het beste eraf was na goei 2 uur en terug huis-toe was de beste optie .. dat pakken "zse" me al zeker niet meer af !
    En ... vanmorgen ergens 40' speels zwemmen in 25m badje van Wenduine, telkens 50m dingetjes ... rug voelde nog wat stijfjes aan, en vanmiddag dan loopje gedaan ... was NIET goed, was sukkelen, de 10 dagen niet-lopen was best merkbaar en ook rug was opnieuw hinderlijk ... voortdoen is de enige optie want ik wil beslist toekomende zaterdag meelopen hier met de Duinencross !
    Ook restart voor ... de Blauw zwarten uit Brugge na de roemloze exit uit de Champions League nu ook uit de Beker ... tkan verkeren !

    30-11-2016 om 17:28 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NI PLEZANT
    Alles "vertraging" dacht ik voorbij te hebben deze week ... beetje veel mis. Maandag nog goed loopje gedaan, maar na mn gitaarsessie begon mn rug zowat op te spelen, en s'avonds ...kon ik zowaar niet meer uit mn zetel (nooit goed in je zetel zitten !) ... mn dinsdagse plannen vielen ook al - letterlijk - in twater en een spoedbezoek aan mn dokter zou uitsluitsel brengen ... helaas, ook met wat pillen en advies om een "kraker" op te zoeken gisteren, nog steeds geen 100% resultaat ! Gevolg, rondlopend als een  zombie met pijn in rug en "zwarte" twijfels ! Was ingeschreven om zondag nog eens de haven van Zeebrugge rond te lopen - 14k - maar denk niet dat het in orde komt (kheb er in de jaren 70 toch teveel rondgelopen ) en afwachten als met de duiven zeker ? Volgend "doel" de duineloop hier bij ons op 10 december, daar moet ik schitteren ...

    25-11-2016 om 12:00 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JOEPIE ...BEN ER UIT
    De kogel is door de kerk (raar woord voor mij) ... Beter is : mn program voor toekomend jaar is in kannen en kruiken ! Na inderdaad veel wikken en wegen, de knoop doorgehakt ... beginnen doe ik op 20 mei ... om 7 uur in de vroege morgen sta ik opnieuw op het strandje van Puerto del Carmen, kenners weten dat dit dus op Lanzarote is ... het eiland dat ik ooit heb verwenst, maar intussen verliefd ben op geworden ... het is als thuiskomen voor mij intussen, bij het aanvliegen de witte huisjes zien, en dan de gele boeien van het zwemparcours, ik krijg er steeds weer kippenvel van... het zal de achtste keer worden, de 70.3 van 2013 niet meegerekend !
    Als tussendoortje begin juli dan de halve van Gravelines, dichtbij best een goede organizatie ... misschien nog de halve van Deinze en als dessert dan op 1 oktober ...Ironman Barcelona !!!
    En op 10 juni ga  mn maat Luc uit Arlon assisteren bij zn Altriman in Annecy met zéér zwaar fietsparcours (ikke zal er wat fietsen, de Col de Semoz wellicht en nog wat ) ... misschien mn latere roeping ...

    21-11-2016 om 17:42 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kZit vast ...
    kZit vast. Vastgekluistert door mn pink-ingreep. Reeds vier dagen in mn zetel. Maar vandaag werd het me teveel ...en mn eerste 35' loopje gedaan. tViel niet mee en mn bovenbenen begonnen wat te verkrampen ... waarschijnlijk de combinatie van de ingespoten troep en het stilzitten ( zwemmen en guidon vasthouden op de fiets mag zo-wi-zo nog niet )... maar tijdens dat stilzitten weer wat zitten nadenken over wat toekomend jaar ... nu de datum van NICE eindelijk bekend is - 23 juli - wat hotels/vluchten bekeken ...alles zowat 30/40 % duurder dan in juni ... in juli is het "normaal" drukker en wellicht ook veel "heter" aan de Cote d'Azur ... en na een Ironman wil ik ook steeds enkele dagen "genieten" van wat vakantie-dagen ... dus NICE zal voor "later" zijn, waarom niet als afsluiter in 2018 ...
    Er is nog steeds dat kansje voor deelname in ROTH bij re-opening op 6 december, maar kans is klein ... nu komt er opnieuw eentje in het vizier dat pas in 2018 op de do-list stond ... ra-ra-ra wie weet welke dat is ?

    14-11-2016 om 12:05 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sorry ...
    Sorry aan mn "vele" volgers ... kheb niks verkeerds gegeten, geen zonneslag gekregen, ben niet aan het hallucineren geweest ...sorry maar, en nu is het 100% zeker ... deze morgen nog eens een round-up gemaakt van de Ironmans welke nog in aanmerking komen voor toekomend jaar en vooral deze ik nog zou willen doern. Lanza is als afsluiter gepland voor 2018/ Zurich te complex idem Kopenhagen ...blijven NICE, tot vandaag datum niet bekend en ..slechte vluchturen via Oostende / Mallorca reeds tweemaal na mekaar en de sponsor wil niet meer, en dan die nieuwe in Italië, na nader checken toch geen vlucht op Rimini, Bologna té ver van site ...blijft BARCELONA ... zeer goeie vluchturen vanaf Oostende, goed hotel met all-in en nog 3 dagjes in Barca City ...dus op 1 oktober sta ik in Calella aan de rolling-start !
    ps - dit zal NIET meer veranderen !!!

    28-10-2016 om 14:38 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VIVA ITALIA
    Wat gaat alles rap, te rap in deze wereld ... weekje terug zou het na misschien ROTH zéker NICE worden, maar zie .. dinsdagavond kwam tdochtertje met GROOT nieuws thuis ...Pa er is een nieuwe Ironman in ...Italia ... in Bologna ...Bologna ligt toch niet aan zee weet ik nog van toen ik nog met Italia zaken deed ( hééééél lang geleden ) maar het blijkt dus Cervia aan de Adriatische kust te zijn ... 35km van Rimini waarop kan worden gevlogen (Bologna ligt méér dan 100k daar vandaan) ... dus nog ééntje erbij ... ze zullen straks de zomer in Europa moeten verlengen, wat dus wel de bedoeling is van Ironman natuurlijk ( na Frankfurt/K'furt en mss Zurich was het zo'n 10 jaar geleden gedaan in Noord Europa) nu dus na extra's Mallorca/Barcelona ook eentje erbij in Italië ... en ik deze zou/zal wellicht mijn afsluiter worden in 2017 ! Cervia das de streek van Cesenatico, geboorteplek van Pantani, wellicht niet té zwaar qua fietsparcours, tussen de wijnvelden lees ik (aldaar veel fruit weest laden ) en 3 loopjes "Lungo Mare" ... klinkt uitdagend en wie weet ...

    27-10-2016 om 10:42 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASY GOING ...
    Nog net geen maandje na Mallorca stilletjes - héél stilletjes - het trainingsdraadje weer opgenomen. Twee 50' loopjes / reeds twee 30k ritjes en morgen als verjaardagsgeschenk - inderdaad morgen 68 kaarsjes uitblazen !!!  - voor een restaurantje nog twee uur in het zadel. ( aan zwemmen nog niet gekomen, zou gisteren met de gebuurs meegaan tot ik plots hevige koppijn kreeg ) . Dus step-by-step raak ik in mn routine met als doel ... ja, met wat als doel ? verdomme, wanneer leggen ze in NICE eindelijk hun ei en weten velen wanneer en waar het daar zal doorgaan ... dus nog steeds volop aan het broeden ... deze week nog met een oud- ROTH deelnemer gesproken ...je MOET deze absoluut ook toch eens doen ... ja ja ...ik moet nog zoveel maar ...Time waits for no-one .... maar stiekem eens naar hun site gekeken ... op 6 december is er misschien nog een kansje om te registreren ...dus ... dus ...waarom niet ROTH + NICE of ..MALLORCA ....
    Maar eerst nog wat spijs en drank ... verdien dit toch ook ? niet ?

    22-10-2016 om 16:02 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELP !!! RAAK ER NIET UIT !!!
    Only fools dont change ... was niet 100% overtuigd van Ironman Maastricht voor toekomend jaar ! nog hier en daar mn licht over laten schijnen ... en plots zag ik donderdagnacht het licht !! ik zou toch NICE doen ...daarna nog paar halvetjes ... gelijk mn vriend Kris ingelicht, tot ik me gisteravond bijna verslikte bij mn Spaghetti, Kris sms-te me met de melding ...."NICE voorlopig zonder datum" ...wegens ja natuurlijk wegens 14 juli worden alle sport manifestaties uitgesteld tot na 14 juli 2017 ... dus ook de IRONMAN .... fucking bloody Muslims slaan ze nu godverdomme ook al in onze sport toe !!! 
    Sta dus weer bij de start ... wachten tot eind oktober ? maar misschien wordt de plek dan Cagnes sur Mer en niet meer de magische Promenade des Anglais ...nu komt Barcelona in het vizier, maar dit is niet echt Barcelona maar Calleta op 50km van Barca ...help !!! Plan B of C dan maar ...nog eens Mallorca ...of ...Lanza ...maar deze staat op mn doe-lijst voor 2018 ...

    08-10-2016 om 17:36 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IRONMAN MALLORCA bis en ...2017
    Zit nog steeds met "mixed feelings" over mn IM Mallorca ...ook al zwom ik bijna 10' beter dan vorig jaar / reeds ik 20' beter en liep ik quasi een identieke marathon, ik denk dat er veel meer inzat. Waarom zo gesukkeld tijdens de laatste 20kilometers ? en zo duizelig aan de meet ? Echt veel last had ik niet van de regen tijdens de bike, behalve dat ik doorweekt was van kop tot teen, en de eerste twee ronden van de run liepen verbazend vlot, maar plots ... alle kracht weg ... en dan begin je na-te-denken en kom ik met als enige uitleg ... mn eet-plan heeft niet gewerkt, beter IK heb geen plan gevolgd, ONVOLDOENDE gegeten en gedronken ... AMATEUR !!! van de bidon eigen drank welke ik halfweg de bike kreeg was nog de helft niet aangeraakt bij aankomst, en ... de Glucopur (suikers) die ik bijvoeg in mn drankje had ik totaal vergeten bij te voegen ... ook te weinig baren genomen evenals mn marsepein die ik gebruik als reservetje en altijd tijdens training, had ik ook niet bij ... best nog een tiental lange IMs doen voor ik het weet zeker ??
    Van Iedereen - behalve ikzelf - toch voldoende felicitaties gekregen, ook de coach was content, maar toch ...
    Toch moet ik tevreden zijn van mn jaar, toch weeral de zwaarste van allemaal gedaan LANZAROTE, deftig met weinig voorbereiding de uitgeregende halve van Gravelines en ook weer Mallorca !
    En ... we zullen doorgaan ... na veel wikken en wegen ... kom ik op volgende uit = starten met de halve van Gravelines begin juli/ dan 6 augustus ... IRONMAN ...MAASTRICHT  en afsluiten 17 september 70.3 Ironman PULA !!

    03-10-2016 om 10:56 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IRONMAN MALLORCA
    Nummer 32 staat er dus op ....twee-en-dertig Ironmans ... man man man ... en nu-reeds met de kriebels voor 2017 in kop/maag/ en gezin !!! Maar eerst die van vorige week ... de gewone routine-voorbereiding bij aankomst ... fiets héél vlug in mekaar gekregen ...uurtje gaan losfietsen op IM parcours ... warm met beetje wind ... zéér vlotte in-check, je bent tenslotte AWA-athlete of je bent het niet ... vrijdag nog uurtje bike et voila ...klaar ... vroeg in bed maar té vroeg wakker, twas pas 3.30 ... zelfs oudere atleten hebben toch nog stress ... mn Overstim cake voor 3/4 binnen gekregen en dan 10minuutjes stappen naar de "gate of eden or hell " ... me - verkeerdelijk in het vak 1.10/1.20 gelegd - heb wel netjes 1.17 gezwommen maar nooit "gemakkelijk" gezwommen .. steeds hinder hier ...hinder daar ... de bike op en direkt goed weg ...het weer intussen kon niet beter wezen ... praktisch geen wind, licht zonnetje ... kortom prima ... vlot/zéér vlot eerste ronde doorgekomen aan een voor mij op dit parcours prima gemiddelde 28.5 ! een frisse bidon gekregen van Madam - we reden langs ons hotel - het kon niet beter. Op naar Pollenta waar ik wist van vorig jaar, dar daar veel remmers lagen en kapotte asfalt ! Niks van dat dit jaar, we reden op een nieuwe wegdek rond Pollenta op weg naar de zwaarste hindernis van de dag de Col naar LLuc ...in de verte echter kwamen meer zwarte wolken opzetten en warempel, eens de zware beklimming aangevat begon het te gieten en te donderen ...twas dus de hel aan het worden, met in mn kop "oei nu nog die snelle afdaling in die regen ..." maar als bij wonder hield de regen plots op eenmaal op de top - eindelijk want twas een zware en  een lange - en toch voorzichtjes naar beneden ! Maar na een 10 tal kilometer begonnen ze boven opnieuw de sluizen open te zetten ...dus zeker 55km in hevige regen en wind moeten fietsen en ook nog tijdens een halve marathon  ! Vlot beginnen lopen, wel doorweekt,  en een ouderwetse 4.15/4.20 tijd leek er aan te komen ...maar helaas ... met de duisternis viel ook mijn licht uit en werd het in gans mn kop ook donker ...en mn laatste 20k waren dan ook loodzwaar ... de finish bereikt en wa moeten bekomen ... geen podium dit jaar ...
    Mixed emotions na de finish, nog steeds zoekend naar de oorzaak, maar dit is voor een volgende blog en ook mn 2017-program !

    01-10-2016 om 18:28 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PAYING THE PRICE
    Vandaag mn laatste "lange" gedaan ... zes uurtjes ..(allez 5.50) bike en 25' loopje erna. Hoe ouder hoe zotter ? om 5.45 opgestaan om alvast  hitte een beetje  te vermijden, maar wist niet dat pas rond 7.10 "klaar" is en vermits ik nog steeds geen "licht" op mn Cervélo heb staan .. Om maar te zeggen ...ambities/ zelf bevestiging ? in elk geval nog goestinge ... wat een verschil met een jaar terug toen ik ook naar Mallorca ging ... tzou wel gaan, "had tenslotte Hawaii gedaan pff 70.3Budapest was best ook ok ... viel da lichtjes tegen ... ook het weer tijdens de voorbereiding ... net nog eens nagezien ... deze zelfde week jaar terug ... gans de week sterke westenwind met regen en nog eens regen ... heb nooit meer dan 100k gereden ... en uiteraard mezelf tegen gkomen in Alcudia ...ondanks mn podium ... Nu alles prima veel open-water gezwommen, gister zelfs een ochtend - mét wetsuit - en een avondsessie - zonder wetsuit  kwestie van op een no-wetsuit voorbereid te zijn ! Nu nog enkel bezig-blijven en ...op naar nummer 32 zeker !

    14-09-2016 om 18:00 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IRONMAN = COMMERCE ...
    maar ik doe er aan mee, weet het. Voor een paar jaren was het Ironman-circuit in Europa afgelopen na Zurich, ergens half juli en dat was het dan indien je niet naar Hawaii kon (de reden dat ik 10x Almere deed - kmoest ergens mn energie nog kwijt ) . Sedert een vijftal jaren zijn daar nog intussen bijgekomen Kalmar/Kopenhagen/ nu Vichy / Wales / Mallorca / Barcelona en nu ook een tweede in Engeland in Weymouth ( van hieruit vertrokken de arme sukkels van de US Army in juni 44 om op 6 juni te worden uitgeworpen als kanonnenvlees op Ohama beach ) om maar te zeggen ... business and money matters voor Ironman ! maar het wordt ook moeilijker om een Kona-slot te bemachtigen, er zijn wel méér races maar minder slot telkens ! En ik weet het ... money maar zolang ik dat nog kan opbrengen voor mij geen probleem, temeer ik net weer een overlijdens berichtje heb gelezen van een basketster waarop ik als puber stiekem verliefd op was ( en ze wist) en ook geen lay-ups of jumpshots moet plaatsen ...Zo lang mogelijk profiteren noemt men dat !
    De trainingen intussen ... alles kits of toch zoveel als ...zon zon en nog zon ...ook toekomende week ...best eens een zwemmetje proberen zonder wetsuit ..je weet maar nooit in Mallorca

    27-08-2016 om 14:55 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    22-08-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MALLORCA -30
    Binnen maandje zitten we terug op Mallorca. Mn laatste "go" van het seizoen ... Opnieuw rap voorbij dit jaartje ..djesus toch ... kzie ons nog zitten in de bus naar tvliegveld van Palma vorig jaar  ... zouden we toekomend jaar niet nog eens naar hier komen ? en zouden we er niet wa vrienden bijvragen ? van die "vrienden" niks meer gehoord ...ligt uiteraard aan mij ... Alleen bomen raken mekaar niet of zoiets ...
    Mn training loopt comme-il-faut ...goed dus ... en deze week opnieuw zon/warm weertje... dus komt het best in orde. Dit jaar rij ik met de TT-bike, nog een paar keer klimmetjes rond Cap Gris Nez uittesten en ik zal over de hellingen daar vliegen ... Hopelijk beter dan onze Olympische triatleet vrouwen ... wa was da ... gedubbeld worden en eentje voorlaatste na de zwem, ze zou beter eensd in onze "pit" komen zwemmen bij serieuse golven ...oei weeral scheen-ge-schopt !

    22-08-2016 om 10:25 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-08-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MINDER DAN 2 MAANDEN
    en mn Ironman seizoen zal erop zitten. Maar eerst nog deftig uit mn pijp komen met mn nieuwe schema-maker of noemt men zo iemand coach ? In elk geval goed gevoel, véél verandering is er niet enkel wat persoonlijke inputs. Moet ook nog steeds ingetoomd worden, alhoewel verleden week een kleine "dip" en een constant moe-gevoel - of zat mn nachtelijke uitspatting met David Gilmour (gitarist Pink Floyd ) er voor ietsd tussen ? Om 2 uur snachts slapen ... ik verteer dit niet meer zo gemakkelijk. Nu nog minder dan 60 dagen te gaan voor Mallorca ...tkomt in orde ...en een vraag gekregen van een sponsor "wanneer ik nog eens naar Hawaii ga " ... zou dit een extra motivatie kunnern zijn om er voor te gaan ?

    02-08-2016 om 18:09 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 05/11-11/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 10/07-16/07 1978
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben NORBERT HALLEMEESCH
    Ik ben een man en woon in 8450 BREDENE (BELGIE) en mijn beroep is Ex-transportplanner nu ....full time triathlete zonder sponsor !.
    Ik ben geboren op 23/10/1948 en ben nu dus 75 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Gitaar spelen, muziek, sporten......
    Ex basketter werd in 1984 triatleet ! Na 10x Almere en 14 IRONMANS nu tijd vr KONA via IRONMAN KOPENHAGEN in 2014 !

    Inhoud blog
  • PRIL
  • PLANNEN
  • IRONMAN BARCELONA
  • BARCELONA .... Llevamos
  • BARCELONA ... twordt krap ...





    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs