Ik grap wel eens: "ik ben trouwer aan mijn kapper dan aan wie dan ook"... Sinds ik in Haarlem woon gun ik mij de superluxe van knipbeurten bij Rob Peetooom een super de luxe salon waar men met een prijssysteem werkt waarbij je betaalt voor de ervaring en scholingsgraad van de medewerker. Ik startte bij de beste mevrouw en was 2 jaar heel tevreden met haar. Ik begreep de prijsverhoging in verband met de btw verhoging op kappers. Omdat zij vertrok naar een andere salon in een moeilijk bereikbare badplaats bleef ik bij de salon en vroeg ik 'gelijkwaardig" Een paar weken geleden rekende ik het bedrag af waar ik op gerekend had en keek vandaag opnieuw tevreden naar het resultaat totdat ik bij de kassa kwam en opeens 15% meer zou moeten afrekenen voor föhnen én het feit dat deze specialist een nog grotere specialist is Ik pruttelde en rekende uiteindelijk het bedrag af waar ik op gerekend had Heel coulant vond ik dat. Daarna overlegde ik over de naam van een mindere grootheid voor een volgende afspraak Dan kan ik 1,5 keer voor hetzelfde bedrag. Van het bespaarde bedrag kocht ik 4 seringenplanten in de opruiming geld mag best rollen, maar het hoeft niet over de balk.