Inhoud blog
  • en toen was het mooie zomerverhaaltje uit
  • en toen werd het tijd om bijna afscheid te nemen...
  • Toch nog een nieuwe poging wagen
  • En toen deed die stomme blog het weer een keer niet!!!
  • hier ben ik eindelijk nog een keer !!!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Zomeravontuur met Yauheni

    15-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 15 augustus

    Hallo allemaal,
    het is me eindelijk gelukt om mijn verslagje te schrijven ,al moet ik wel bekennen dat ik nog steeds heel moe ben en ongeveer overal pijn heb.
    Het zal een lang verslagje worden want ik heb nog vanaf vrijdag te vertellen.
    Vrijdag morgen ging Brent naar de spegt terwijl de andere twee jongens thuis bleven bij Gerry.Ik zelf moest nog een halve dag werken.Ik had wel tegen Yauheni gezegd dat Gerry langer ging slapen omwille van de dodentocht maar dat was geen probleem.Ontbijt stond klaar en ze hebben samen tv gezien tot ik Gerry om half elf wakker belde.Daarna hebben ze samen buiten of binnen gespeeld.Ik was om half één terug thuis.Tijd om te eten dus.Voor Yauheni had ik nog een pizza en voor Bo een pizzabaguet.Ze aten allebei met veel smaak en gingen daarna verder buiten spelen.Ik deed in de namiddag nog een deel van de was en strijk .Van rusten kwam er toch niet veel in huis met de kids die hier rondliepen.Als Brent terug was van het speelplein ging ik nog snel met hem naar de aldi.Voor de jongens had ik pannekoeken voorzien en voor mij en Gerry waren er nog frietjes met snacks voor erbij te eten.Daarna was het de hoogste tijd om iedereen klaar te maken en te vertrekken richting Bornem.Ik had zo goed als ik kon aan Yauheni uitgelegd dat hij  bij moeke mocht blijven want dat Gerry 100 km ging stappen en ik hem ging volgen en dat hij de nacht wel hier zou slapen en Mieke ook hier zou zijn samen met onze andere kids.
    Om kwart voor zeven heb ik Gerry dan eerst afgezet zodat die zich kon inschrijven en toen ben ik de jongens gaan afzetten.Ik reed kort daarna naar huis om eerst nog even te rusten en wat te proberen slapen tot Gerry me zou bellen als hij terug door de tent was en ik hem samen met Wilko kon beginnen volgen.Ik hoorde van moeke en Mieke dat toen Gerry voorbij kwam met de rest van de stappers ,Yauheni er toch niet heel gerust in was en vroeg of hij toch zeker nog wel terug ging komen.Ook hadden ze door dat hij mij eigenlijk wel miste ondanks hij Mieke en moeke toch ook wel al goed kent.Om half twaalf kreeg ik dan telefoon,belde Wilko wakker en maakte ik me klaar om te vertrekken.Om kwart voor twaalf was Mieke hier met de kids en kon ik nog tegen iedereen slaapwel zeggen.Daarna volgden er dus vele uren van controlepost naar controlepost rijden tot ik rond half drie gisteren in de namiddag terug bij moeke was.Yauheni was superblij me te zien.Voor onze eigen kinderen is het normaal dat ze al eens een dagje bij de moeke zijn en die zijn dan ook wel blij maar die zijn uiteraard veel minder uitbundig want die weten wat er met de dodentocht gebeurt.Iedereen had wel zijn t-shirt aan die ik vrijdagavond nog gestreken had met het logo op van de vereniging.Moeke had buiten een tafeltje gezet met de papieren op en er stond ook drinken voor de wandelaars.Af en toe werd wel eens gekeken maar de doos voor centjes in te verzamelen bleef leeg.Volgend jaar moeten we het dus toch beter voorbereiden maar het ging nu ook allemaal zo snel.Toch ben ik blij met de twee sponsors die geld doorstorten naar de organisatie en waren er ook twee mensen die ons zo geld gaven (nog voor de dodentocht)om kleren te kopen.Die hadden liever dat we het voor hem zelf gebruiken dan dat we het doorstorten en dat respecteren we dan ook.Ik wil toch ook hierbij iedereen even bedanken die steunkaartjes kocht.We hebben deze centen gebruikt om ook kleren te kopen.
    Rond drie uur was Gerry dan ook bij moeke en nam daar nog een voetbadje voor hij de laatste vier km ging stappen.Toen hij toekwam was Yauheni nog meer uitgelaten dan toen ik er was aangekomen.Moest hij gekunnen hebben ,hij had bovenop Gerry gesprongen maar dat deed hij gelukkig niet(die had immers toen al 96km in de benen
    Na het voetbad wou Yauheni graag de laatste 4 km meestappen samen met Kate.Ik legde Kate uit waar ik zou staan met de auto en dat ze goed op hem moest letten.Er staat daar een massa volk dus daar verloren lopen zou dan ook geen al te goed idee zijn.
    Ons zus deed wat er van haar gevraagd werd en kwam samen met hem naar de auto terwijl Gerry in de tent zijn diploma ging ophalen en de ananas die ze naar gewoonte krijgen(je kan kiezen tussen dat of een bloem).Rond half vijf waren we terug bij de moeke en bompa en bleven we daar tot de laatste wandelaars voorbij kwamen.We doen dit ieder jaar want ons kids kijken altijd uit naar de caravaan van de auto's die op het einde voorbij komen.Moeke had voor eten gezorgd,er waren mosselen voor wie er lustte en voor de rest waren er broodjes en worst.De kids hadden trouwens allemaal al een hamburger op voor we moesten gaan eten dus heel veel trek hadden die niet meer.Yauheni had toch nog een deel mosselen (ik vraag me nog altijd af of hij dat thuis al gegeten heeft want der kreeg ik geen duidelijk antwoord op)op en Kate ook.De andere twee hielden het bij een broodje net als ik.Door niet (of toch heel weinig) te slapen moet ik niet zeggen dat ik echt steendood was en Gerry uiteraard ook.We kregen dan ook nog telefoon van Mieke met de mededeling dat er iemand van de wandelaars was gestorven en er geen caravaan zou zijn en dachten joepie nu kunnen we vroeger naar huis.Alleen was dat buiten ons Boke gerekend die eigenlijk nog niet zo goed snapte waarom de auto's niet zouden rijden.De caravaan werd uit respect voor de overleden man afgelast maar hij kijkt er ieder jaar zo naar uit en je kan dat dan ook moeilijk uitleggen aan hem(zeven is nog net iets te klein voor zoiets).We besloten dan maar om toch te blijven zitten tot de wandelaars voorbij waren en hij zelf kon zien dat er echt niks meer kwam.Rond half tien waren we thuis.Zoals ik gisteren al schreef was er een leuke verassing voor Yauheni met het telefoontje van zijn mama.Hij was deze keer helemaal niet verdrietig en vertelde uitvoerig over de dodentocht en ook dat hij gans de dag bij moeke was geweest.Hij noemt die trouwens ook bompa en moeke wat wel leuk is uiteraard.Er werd met mama afgesproken dat ze maandag om twaalf uur belt voor zijn verjaardag want morgen wordt hij elf jaar.
    Na nog een douche te nemen lagen ik en Gerry om tien uur in bed.Ook Bo en Kate gingen slapen maar de andere twee wilden nog even tv zien.Ik had Brent gezegd hoe lang ze nog mochten kijken en dat hij dan tv moest uitzetten.Wij waren toch moe genoeg en hoorden dus ook niks meer van hun tv.
    Om acht uur deze morgen liep dan de wekker af.Eigenlijk nog uren te vroeg voor mij en Gerry maar de plicht riep want Bo moest voetballen.Ik maakte iedereen wakker die meeging(op Brent na want die gaat niet zo graag mee)en ging me dan zelf ook maar eens klaarmaken.Met de nodige make-up zag je iets minder de bruine randen onder mijn ogen.Om tien voor negen vertrokken we dan richting voetbal.De spelertjes warmden zich op terwijl wij nog iets gingen drinken in de kantine.Naar gewoonte zat Yauheni bij Gerry op een kruk aan de toog.Daarna genoten we van een leuke wedstrijd van onze kleinste spruit.Tegen Anderlecht spelen is voor die mannekes natuurlijk een hele belevenis.Ze wonnen de wedstrijd met 19-7 al moet ik wel bekennen dat de spelers van Anderlecht een jaar jonger waren dan de onze(al moet ik wel zeggen dat het  kids zijn die nationaal spelen dus ons spelerkes hebben da toch heel goe gedaan).
    Na de match speelden ze buiten verder en ging ook Yauheni meespelen.Gerry zat nog na te praten over de dodentocht met de andere papa's en toen gebeurde er iets waar ik nog altijd sta van te kijken.Er kwam een man bijstaan die we geen van beide kennen en het gesprek kwam toch uit op Yauheni .Gerry vertelde hoe het in elkaar zat en vermits die veel intresse had om volgend jaar misschien ook een kindje bij te houden,vroeg hij de gegevens van de organisatie.Toen we hem het kaartje gaven en uitleg gaven over hoe die kaartjes werken(dat we deze krijgen in ruil voor het bedrag dat wij moeten betalen en daar dan kleding mee kopen om mee te geven)gaf die man ons spontaan een som geld.Ik zei dat hij het mocht doorstorten naar de organistie maar dat wou hij niet,hij wou liever dat we het gebruikten voor Yauheni .We mogen maar twintig kg meegeven maar met al de centjes ben ik er nu wel zeker van dat we echt wel gaan moeten opletten om daar niet over te gaan.Na de voetbal hebben Gerry en ik nog enkele uurkes gerust op de zetel terwijl ons kids zich hier thuis amuseerden.Bo en Yauheni speelden eerst een hele tijd buiten en daarna speelden ze hier binnen met de dominoblokjes.Af en toe moesten we wel eens tussen beide komen want ook ruzie maken hoort er nu eenmaal bij.En ze hebben beide de eigenschap wel eens koppig te kunnen zijn en dan maar naar boven weg te vluchten.Maar dat lieten we vandaag niet toe,ze moesten het maar samen uitmaken en dat lukte hen ook.Vanavond aten we soep met broodjes maar Yauheni lust dit echt niet graag.Toch moest hij een broodje eten .Als hij straks nog honger heeft ,kan hij nog altijd wat cornflakes eten.Na het eten zijn Bo en Yauheni samen in bad geweest en daar was het blijbaar heel leuk want we hoorden ze plezier maken tot beneden.Dat de badkamer half onder water stond nemen we er dan maar bij hé(is al opgeruimd inmiddels).
    Oef ik heb alles verteld,drie dagen is toch wel heel veel om te typen !!!!!
    Morgen is het hier dus groot feest voor onze jarige maar dat horen jullie s'avonds dan wel.
    Groetjes Els

    15-08-2010 om 21:10 geschreven door Els  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag 14 augustus

    Hallo,
    hier al een heel kort verslagje.
    We zijn pas net terug van bij moeke .Gerry heeft de dodentocht uitgestapt!!Hij was om kwart na vier terug in Bornem.
    We zijn nog bij moeke gebleven tot de laatste wandelaars voorbij waren .
    Toen we thuis kwamen was er nog een leuke onverwachte verassing voor Yauheni,we waren net binnen toen zijn mama belde en hij was vandaag zeer enthousiast.Ik snap nog niet veel Russisch en spreek het ook niet op een paar woorden na maar ik wist wel heel zeker dat hij tegen de mama heel het verhaal van de dodentocht aan het vertellen was.
    Wat er gisteren en vandaag voor de rest allemaal gebeurde vertel ik morgen als we terug zijn van de voetbal.Bo moet morgenvroeg om tien uur spelen tegen Anderlecht en we gaan natuurlijk allemaal supporteren.Nog eventjes geduld dus .Het is nu kwart voor tien en we kruipen allemaal onder de wol.
    Tot morgen
    Els

    14-08-2010 om 21:48 geschreven door Els  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.donderdag 12 augustus

    Hallo,
    vandaag een speciale dag want ons Kate is jarig.Ze wordt al veertien jaar !!!
    haar vriendinneke was blijven slapen en ze hebben wel letterlijk deze nacht nog haar verjaardag gevierd.Gevolg Bo wakker rond half één.Hij heeft me dan een uur uit mijn slaap gehouden en bij Kate hadden ze nog steeds weinig zin om te slapen.Iedereen was deze morgen dan ook nog eens vroeg wakker.Het was nog geen half negen toen er hier al zes kids rond liepen want ik had Sepke ook bij mij vandaag.Enkel Brent ging tegen negen uur naar de spegt.De andere jongens keken nog wat tv of speelden hier binnen een beetje.Het weer was weer niet zo super dus van buiten spelen kwam er voor de middag niet veel.Lisa vertrok om kwart na elf naar huis.Ik had ondertussen hier beneden al even gedweild.
    Daarna maakten we ons allemaal klaar en vertrok ik samen met Bo,Sep en Yauheni naar moeke.Eerst nog even langs het copie-center om de kopieën van de vereniging.We gaan zaterdag op de dodentocht een standje zetten en een soort collectebus waar de mensen vrijblijvend iets kunnen instoppen.Ik had ook (vermits ik geen drukker meer gevonden had)prints laten maken om op onze t-shirts te strijken maar daar mocht ik pas deze avond om.
    Boke had al sinds deze morgen migraine en ondanks ik hem al iets had gegeven ging het niet over.In de auto werd hij dan ook alleen maar zieker dus vlug eerst nog langs de apotheker zodat ik hem bij moeke nog iets anders kon geven.Daar is hij dan op de moeke haar schoot in slaap gevallen en daarna verder op de zetel.Moeke had de tafel al gedekt en samen met de andere kids die meewaren aten we boterhammekes.Kate was thuis gebleven want die ging deze middag met vrienden zwemmen.
    Rond half vier was ik thuis,de hoogste tijd om aan de spagettisaus te beginnen want we kregen zoals ik gisteren zei veel bezoek.Annemarie(vriendin van mij)kwam nog even langs en hielp Kate (die ook thuis was gekomen) met de rozen die ze van haar vriendje gekregen had.
    rond half zes waren moeke en bompa hier en daarna kwam al de rest ook toe.Ik moest nog even tussen alle bedrijven door om de prints voor de t-shirts.
    Daarna smulde iedereen van de spagetti en als nagerecht had Kate gekozen voor Brusselse wafels.
    Ondertussen werd er door al de jongens nog buitengespeeld.
    Toen moeke en bompa en Benny en Sandy vertrokken waren begon ik aan de prints .
    Ondertussen was het hier precies Russische les.Yauheni leerde ons de dagen van de week en tellen tot tien.Denk dat ik toch nog heeeeeel veeeeeel moet oefenen om het allemaal te kunnen onthouden en vooral uitspreken want het is echt heel moeilijk.
    Mieke en Wilko gingen met de kids naar huis en namen Kate mee,die gaat daar morgen babysitten op Sepke.
    Bo en Yauheni bleven nog een hele tijd verder gaan met nieuwe Russische woordjes.Eigenlijk wel heel leuk en vooral ook voor Yauheni dat hij ons nu ook eens iets kan leren en het niet steeds enkel het Nederlands is.
    Ik ben tot half elf bezig geweest aan de t-shirts en het resultaat mag er gelukkig zijn.Ik trek er dit weekend tijdens de dodentocht wel foto's van en dan krijgen jullie die zeker daarna te zien.
    We hebben voor iedereen hier een t-shirt en voor Gerry heb ik er drie want die wil geregeld iets proper aantrekken.
    Voor de mensen die willen,je mag me altijd laten weten als je graag ook iets wil storten ,hoe klein de gift ook,alles is welkom voor de organisatie.Immers het meeste deel van de reis van onze Russische vriendjes wordt door hen betaald.
    We hebben zelf vier sponsors gevonden en hopen zaterdag nog een beetje meer bij elkaar te krijgen.
    Ondertussen ligt iedereen hier in bed en ga ik ook maar eens slapen.Morgen moet ik nog een halve dag werken en daarna ga ik vooral rusten want ook ik moet het nachtje door doen want volg Gerry met de auto samen met Wilko.
    Ik probeer morgen nog iets te posten voor ik vertrek s'avonds en anders zal het pas voor zaterdagavond zijn.
    Groetjes en tot mijn volgend blogverslagje.
    Els

    P.S.: voor wie meer info wil over de organisatie kan kijken bij mijn link rechts op de blogpagina(is van de organisatie zelf)of je mag me ook altijd een mailtje sturen:gerry.de.graef@pandora.be

    12-08-2010 om 23:06 geschreven door Els  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woensdag 11 augustus

    Hallo,
    Hier het verslagje van gisterenavond en vandaag in één keer(en ja ik mag het weer eens voor de tweede keer ingeven want was weer alles kwijt!!!)
    Ik ga voor de gemakkelijkheid vanaf nu de datum als titel gebruiken.Is misschien iets handiger voor mensen die niet iedere dag de blog lezen.
    Net voor ik gisteren de kids ging halen naar het speelplein had ik het eten al opgezet.Gerry was dan ook al thuis dus die kon er verder naar kijken terwijl ik om de kids ging.Aan Yauheni zijn gezicht te zien had hij zich heel goed geamuseerd en toen ik vroeg of hij nog terug ging zei hij heel uitbundig ja!!!!
    Van onze eigen kids weten we dat ze het heel graag doen maar bij hem was het toch even afwachten.
    Toen we thuiskwamen konden we meteen aan tafel.Op het menu stond bloemkool met gebakken of gekookte aardappelen en blinde vinken.De bloemkool was niet meteen een succes.Net zoals de dag ervoor met de boontjes moest hij toch een beetje proeven en dat deed hij ook maar vond het toch niet zo lekker.Hij heeft in de plaats dan tomaat gegeten.
    Na het eten vroeg Yauheni om te bellen met Mikalai(tolk)Ik kon hem eerst niet bereiken en vroeg of ik dan Ellen (ook tolk) mocht bellen maar dat wou hij niet.Dan nog maar eens geprobeerd maar weer nam hij niet op.Gelukkig belde hij me toch terug.Yauheni deed een ganse uitleg in het Russisch en omdat ik weet dat daarna de vertaling in het Engels volgt riep ik er Gerry maar bij omdat mijn engels niet zo super is.Blijkbaar wou hij gewoon even praten want de reden van het gesprek bleek niks speciaals te zijn.Daarna was het tijd voor Bo om te gaan trainen.
    Ik ging met Kate ondertussen nog even naar de winkel .Toen ik thuis de boodschappen kwam brengen stond Yauheni me al bijna op te wachten en vroeg of hij ook mee mocht naar de voetbal.Ik heb dan maar Kate en hem meegenomen
    Vermits het regende zijn we iets gaan drinken in de cafetaria.Ze mochten beide iets kiezen van chips of snoep?Yauheni koos chips,Kate ging voor snoepjes.Ik heb ondertussen ook Bo ingeschreven voor dit voetbalseizoen.
    Na de voetbal hebben ze nog op de playstation of op de pc gespeeld want ik was niet thuis.
    Deze morgen hebben ze allemaal wat langer geslapen ,Yauheni was zelfs pas tegen half elf uit zijn bed.Ik ben me dan gaan klaar maken terwijl Yauheni zijn cornflakes op at en daarna is hij zich gaan klaar maken want om twaalf uur moesten we bij de tandarts zijn.Zijn ene tand die afgebroken was werd bijgewerkt en de andere die ontzenuwd was en bruin was geworden werd weer wit gemaakt.Er moest niet verdoofd worden en Yauheni deed het superflink.
    Het resultaat mag er echt wel zijn,knap werk van de tandarts want je ziet werkelijk niks meer aan geen van beide tanden.
    Eens thuis gekomen werd er vooral buiten gespeeld terwijl ik alweer een deel van de strijk deed.Rond half drie was Christine (vriendin van mij)hier met dochtertje Sari.Volgende week gaan we van dinsdag tot vrijdag met ons tweetjes en zes kids naar de ardennen.Bij deze weten jullie dus al dat ik die dagen niks zal kunnen posten maar het volledige reisverhaal vertel ik jullie uiteraard daarna wel.We gaan er echt drie kinderdoedagen van maken met leuke tochtjes en spellekes die ik al in elkaar gestoken heb.
    Rond half vijf vertrok Christine naar huis en was Gerry hier.We hadden Yauheni beloofd dat hij zijn mama mocht bellen vandaag .Voor de eerste keer vloeiden er toch wat traantjes.Na twee weken begint de heimwee toch wel te komen als hij ze hoort maar dat is ook maar normaal.Het blijft een lange tijd voor die kinderen.Plots kreeg ik ook de telefoon toegestopt maar verder dan een goededag in het Russisch kwam ik niet.Ik heb dus snel de telefoon terug aan hem gegeven.En ik wil dan volgend jaar mee gaan met de Paasreis !!!Denk dat ik me dringend een vertaalcomputerke moet gaan aanschaffen want anders ga ik ginder niet ver geraken denk ik(of nee ben ik heeeeeeeeel zeker van)
    Vermits hij redelijk triestig was stelde Gerry voor om Mc Donalds te gaan halen (jaja ik weet het,weer niet super gezond maar hij heeft er wel groetjes bij gegeten en daarna ook nog fruit )
    Ik ben voor ik daar om ging eerst Kate nog gaan inschrijven op haar nieuwe school.Ze gaat uiteindelijk naar Carolus in Sint Niklaas.Eens thuis werd er gesmuld van de happy meals.Bij Kate is er een vriendinneke die komt slapen(Lisa) want morgen is ze jarig en ze willen dat eigenlijk om twaalf uur straks samen al vieren(kids hé).
    Na het eten ben ik eerst nog naar de winkel gegaan om inkopen voor haar feest van morgen.We hebben hier dan redelijk wat volk op bezoek:Mieke en Wilko met de kids,moeke en bompa en Benny en Sandy.Druk genoeg dus voor mij.
    De jongens hebben dan nog een tot negen uur buiten gespeeld en de meisjes hebben nog een fietstochtje gemaakt.
    Ondertussen is het tijd voor de douche,eerst Bo en dan Yauheni en daarna Brent.Ik kreeg daarnet weer een hele duidelijk NEE en heb dan toch voor de eerste keer iets strenger ja terug geantwoord.Yauheni is vandaag ook veel drukker dan anders en ik kan moeilijk enkel die van mij af en toe tot kalmte aanmanen en hem laten doen.Dus ook hij heeft nu wel al een boze blik van mij gekregen want Bo en hij gingen er daarjuist echt wel over.
    Als ze uit de douche zijn mogen ze nog even tv zien en dan is het tijd om te gaan slapen.
    Tot morgen
    groetjes Els

    11-08-2010 om 21:16 geschreven door Els  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dag negen

    Hallo,
    gisteren waren er hier dus zes kindjes want Bas en Sep bleven ook gans de dag hier.
    Rond half tien waren de eerste wakker en ze volgenden elkaar snel op.Leven genoeg dus hier in huis.Tegen dat iedereen zijn kleren aan had was het rond half elf en hebben ze allemaal corn flakes gegeten.
    Juist na de middag heb ik dan een grote kom fruitsla gemaakt en dat ging er bij alle zes goed in.Daarna hebben ze allemaal nog een ijsje gekregen.Er werd door de drie kleinsten vooral buiten gespeeld en de grote hielden het eerst binnen nog wat rustig aan tv of computer maar na een tijdje vond ik het toch wel genoeg geweest en zijn Brent en Yauheni hier buiten gaan fietsen en hebben ze in de tuin nog wat gespeeld.Rond half vier moest ik al beginnen koken want Bo moest om kwart na vijf op de Velle zijn voor zijn eerste voetbalmatch dit seizoen.We gingen dus al eten om half vijf.Bas en Sep gingen normaal wel bij mama eten maar hadden ook honger en hebben allebei sandwichen gegeten.Voor ons waren het aardappels met boontjes en vis.De vis en de aardappels vond Yauheni wel lekker maar die boontjes was wat minder.Er lagen er niet veel op zijn bord maar ze zijn op één na allemaal blijven liggen.Hij heeft het dus wel moeten proeven maar een succes was het zeker niet.
    Dan was het tijd om iedereen klaar te maken .Gerry was thuis rond kwart voor vijf ,net op tijd om nog vlug te douchen en Wilko was hier om tien voor vijf om de twee kleintjes op te halen.
    Ons Boke speelde mee met de eerste helft samen met nog eentje dat vorig jaar al speelde en twee nieuwe.Hij gaf wat hij kon maar bij de rust stonden ze 1-3 achter.Er werd toen van spelerkes gewisseld en we wonnen uiteindelijk met 3-8 .Goed gedaan dus van ksv Temse.Brent en Yauheni waren ook mee en keken samen met nichtje Femke naar de match en kregen allebei nog een hotdog.Kate was met moeke naar het shoppingcenter om haar verjaardag (donderdag is ze jarig)
    Na de voetbal mochten ze nog even iets doen op de kermis (we konden er moeilijk voorbij stappen want ze hadden er alledrie wel zin in dus wat doe je dan hé)Alledrie kozen ze het schietkraam en met wat hulp van Gerry lukte het bij alledrie redelijk snel.Uiteindelijk kozen ze alledrie voor de gewonnen punten een bolletjes geweer.Nu mag ik dus weer gaan duidelijk maken dat da enkel voor buiten is en niet voor hier binnen hihihi.
    Eens thuis ben ik eerst ons zus gaan ophalen bij Mieke en Gerry was ondertussen bezig om Yauheni zijn laptop boven aan te sluiten.Onze laptops zijn draadloos maar die van hem is al een oude dus moest er een kabel naar Brent zijn kamer.
    Rond half tien heb ik gezegd dat iedereen de pyama moest aandoen want deze morgen moesten ze op tijd uit bed voor naar de speght te gaan(speelplein).Om tien uur moesten de tv's af en wij zijn zelf ook om half elf gaan slapen want ook ik moest vandag werken.
    Deze morgen was het toch wat moeilijk voor Yauheni om vroeg op te staan maar het is me gelukt om nog voor half negen iedereen af te zetten op het speelplein.Nog even wat uitleg gegeven aan de leiding en de nodige Russische lijstjes en boekje zodat ze ook daar vandaag hun plan kunnen trekken.Hoe het geweest is horen jullie vanavond wel.Nu ik hier nog even alleen ben ga ik hier eens goed opruimen en wat poetsen.
    Tot vanavond
    Els

    10-08-2010 om 14:16 geschreven door Els  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    standardfanssite
    www.bloggen.be/standar

    Gastenboek
  • Fijne reactie
  • wow seg

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Categorieën

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • vereniging voor tsjernobylkinderen


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs