Inhoud blog
  • 27 oktober 2016
  • 25 oktober 2016
  • 24 oktober 2016
  • 21 oktober2016
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Juf Astrid

    29-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28 april 2016
    Vandaag staat onze politieman centraal. Net als elke agent moeten we goed weten wat mag en niet mag zeker met betrekking tot de lichten/bestuurders. We speelden een kort spelletje om dit te testen. Zelf zijn we natuurlijk geen politieman zonder onze eigen politiepet. We maakten onze eigen politiepet door middel van verf en papier. Juf Bianca maakte de petten verder af met het juiste symbool.

    In onze poppenhoek kwam er een mini- politiekostuum waarmee we reeds kunnen spelen tijdens het wachten op onze eigen pet. Onze zandbak werd verrijkt met auto's, politieagenten, zebrapaden,.. Tijdens het spelen hoorden en dansten we op het liedje van K3- Bij de politie.

    We werkten ons verkeerslicht af door nog de zwarte kleur aan te brengen door middel van potlood. Nog enkele andere kinderen werkten verder aan hun cadeau voor mama. Op het einde van de dag herhaalden we ons lied van Jan de politieman enkele keren. 















    29-04-2016 om 19:57 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27 april 2016
    Onze Jules had vandaag iets meegebracht regelrecht uit het verkeer.. Hij had een verkeerslicht meegenomen naar de school. Jules legde ons uit wat je moet doen bij welk licht.

    Vandaag maakten we zelf een verkeerslicht door middel van papier te scheuren. Andere kinderen werkten aan hun moederdagscadeau. Op de tafel kwam er een nieuw rijlandschap. Dit landschap mochten we zelf bouwen door middel van huisjes, boompjes,..

    Op het einde van de dag leerden we een liedje over de politieagent. 

     "Jan Politieman staat klaar, kijk goed uit er is gevaar.

    Als de lichten groen aanslaan, netjes netjes verder gaan.

    Als de lichten rood aanslaan, netjes netjes blijven staan." 









    27-04-2016 om 21:31 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.26 april 2016
    Wanneer we de klas binnengingen merkten we iets op de grond op. Het was lang en met zowel witte als zwarte strepen.. We mochten weliswaar over een zebrapad lopen. Onze Jules vertelde aan de hand van prenten wat het was. 

    Samen ontdekten we via Jules en de prenten wat we moeten doen als we een zebrapad zien. We kijken naar links en we kijken naar rechts om te zien of er geen gevaar is. We oefenden dit een aantal keer in de klas door zelf Jules voort te bewegen.

    Als creatieve activiteit gaven sommigen nog hun auto een mooie kleur door met de knikkers in de verf te rollen. Andere kinderen werkten reeds aan hun moederdagscadeau. Onze geverfde auto stond bij de andere fietsjes en auto's in de poppenhoek. We mochten zelf in de geverfde auto spelen alsof we aan het rijden waren. 

    Op de tafel lag er een telspel waarbij we het grote zebrapad moeten oversteken om tot bij de school te komen. Samen met de hulp van de juf ging dit goed. Na de speeltijd deden we ook een leuke muziekactiviteit waarbij we zelf een auto nabootsten door het geluid van onze tikstokjes aan te passen (bv. snel => snel en hard kloppen, traag=> met pauzes tikken).  

    In de turnles was ons thema ook heel zichtbaar door gebruik te maken van de verschillende signalen: rood licht (stoppen) en groen licht (verder lopen).











    27-04-2016 om 21:13 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 april 2016
    Vandaag kwam Jules met de fiets naar school. Hij had zijn fluovestje nog aan als we de klas binnenkwamen. Wat een grappig zicht!!! Na ons onthaal speelden we in de hoekjes. In onze poppenhoek waren er echte kleine fietsjes waarmee we kunnen rondrijden.

    Jules had ook zijn eigen gemaakte auto mee, maar hij was maar saai bruin dus hebben we hem bestempeld met sponzen. Op de tafels lagen puzzels rond voertuigen en boetseerplaten waarop we de auto kunnen versieren. Na de speeltijd was het eindelijk zover! Een echte Tik Tak voorstelling in onze klas! Zelfs juf Romy was supernieuwsgierig!

    Tijdens de middag lagen er nieuwe boekjes rond het thema met bijhorende prentjes in de boekenhoek. Ondertussen bewogen en knutselden we een auto door met knikkers en verf van hier naar daar te schudden/rollen.

    Op het einde van de dag werd het boekje "Piep wil oversteken" voorgelezen. 

































    25-04-2016 om 21:14 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 april 2016
    Vandaag stond juf Bianca alleen voor de klas, want juf Romy was op bijscholing/mentorenvorming. Eerst en vooral werden de fotocamera's afgewerkt met kleine versieringen. We oefenden ons liedje meerdere keren in de loop van de dag.

    Na de speeltijd maakten we een fotozoektocht op de school (deel kleuterspeelplaats). Jules had zich naarschijnt verstopt op de school. We zochten op alle plekken waarvan we een foto hadden. Uiteindelijk vonden we Jules in de klas. Wat een grapjas is Jules!!! De dag sloten we af met een filmpje van het Zandkasteel.

    22-04-2016 om 21:09 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 april 2016
    In de ochtend waren we meteen creatief door onze eigen fotocamera te knutselen. We verfden reeds ons doosje. Onze winkelhoek vol fotospullen werd vandaag nog eens lekker ontdekt. We verkochten fotokaders, fotoboeken,.. In tussentijd maakten we foto's voor in de fotoboeken.

    Vooraleer we op de foto gaan, maken we ons soms even mooi. Vandaag mochten we zelf met behulp van make -up ons mooi maken. Op sommige momenten was het zelfs heel grappig om ons zo te zien. Op het einde van dag leerden we ons liedje over de fotograaf.

















    22-04-2016 om 20:58 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19 april 2016
    Eindelijk vandaag was de dag dat de schoolfotograaf langs kwam. Spannend! En we mochten meteen als eerste klas op de foto! Eerst elk individueel en dan samen. Natuurlijk hebben we flink gelachen naar de fotograaf. 

    Na de fotograaf deden we ons onthaal en speelden we reeds eventjes in de hoekjes. In onze fotostudio kwam er nog een leuk fotohokje waarin we 'foto's' kunnen maken door kleurplaten mooi in te kleuren. We kregen ook verschillende leuke attributen om mee op de foto te gaan. Onze winkelhoek werd verrijkt met allerlei fotokaders,fotoboeken,...

    Samen met de juf voerden we nog een sorteeractiviteit uit met het materiaal van de winkel.  


















    19-04-2016 om 20:21 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18 april 2016
    Een nieuwe week wordt gestart en meteen al met een zeer leuke gebeurtenis; ons Linde wordt 3 jaar!!! We zongen en we dansen op liedjes van Bumba en Maya de Bij. Voor we in de hoekjes speelden maakten we een mooie tekening van ons favoriete tv-figuur voor Linde. Op het einde van de dag zongen we nog een keer en daarna blies Linde haar kaarsjes uit op de taart en één van haar lekkere cakejes. 

    Deze ochtend kwamen we  in de kring en wie zat er naast onze verjaardagsstoel? Jules! Onze Jules had iets speciaals rond zijn nek: een fototoestel. Alles staat deze week in teken van de komst van de schoolfotograaf. Onze poppenhoek werd omgetoverd tot een fotostudio waar we zelf foto's van elkaar kunnen trekken. Op de tafels stond een ontdekbak met allerlei spullen die te maken hebben met foto's nemen en we maakten puzzels van onze eigen foto's. De juf bracht ook haar lichtbak mee en daarop experimenteerden we met oude foto's.

    Na de speeltijd speelden we ook een spelletje met Jules. We bekeken foto's van Jules die voor, naast, op,.. de stoel zat. We probeerden dan onze Jules op de juiste plaats te zetten. Onze creatieve talenten lieten we los op een zwart wit foto van onszelf. We gaven onze foto meer kleur door middel van verf. 

    Op het einde van de dag werd het verhaal van Jules op de klasfoto voorgelezen. We bekeken ook reeds enkele fotoboeken van de kinderen.




































    18-04-2016 om 20:33 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 april 2016
    Ons Jessie, het konijn, heeft een nachtje gelogeerd in ons klasje. Deze ochtend keken we na of ze nog eten en drinken had. Vandaag verwelkomden we in onze klas 2 nieuwe kindjes: Remco en Purity.

    Daarna speelden we met alle spelletjes van de voorbije dagen. Op de tafel was er nog een nieuw voelspel waarbij we lentedieren moeten herkennen door te voelen. Naast het voelspel was er een kikkerspel waarbij we de kikkers probeerden te gooien in de waterlelie. Na de ochtendspeeltijd dansten en zongen  we op het liedje "Lief klein konijntje". Op het einde van de dag namen we afscheid van Jessie.

























    16-04-2016 om 21:56 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 april 2016
    Vandaag had juf Bianca een verrassing voor ons. Ze had een lentedier meegebracht namelijk een konijn! Jessie het konijn mag van haar 2 dagen logeren in ons klasje. Onze turnles stond ook helemaal in teken van konijnen (bv. springen).

    We namen het konijn waar met onze zintuigen. Tijdens het waarnemen ontdekten we ook hoe zijn kooi er uitziet en wat het konijn eet. Allemaal mochten we het konijn eens aaien, eten geven of kammen.

    We begonnen met het knutselen van ons eigen konijntje in een hok. We kleurden ons konijn met de kleuren die we wouden.  In onze tuin/wei kwam er een koe die we zelf konden melken. Er kwam zelfs echte melk uit de koe. Juf Bianca bracht ook enkele puzzels mee rond lentedieren. Samen met haar kregen we ook de kans om een leuk associatiespel te spelen met zowel speelgoed als prenten. We legden het juiste dier bij de juiste foto. Op de foto stonden dan ook babydieren bv. lammetje, eendje, veulen,...

    Op het einde van de dag herhaalden we ons liedje verschillende keren. We herhaalden het nu met behulp van prenten. 
























    14-04-2016 om 20:28 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 april 2016
    Deze ochtend kwamen we de klas binnen en stonden er allerlei bloemen in onze kring. Jules had deze allemaal gekocht of geplukt of gezaaid. We ordenden de bloemen op basis van een spel. We legden de juiste bloem op de juiste prent.

    Onze winkelhoek werd een bloemenwinkel met zowel echte als nepbloemen. Op de tafel lag er een telspel waarbij we het aantal gegooide bloemen op de stelen kleefden. Onze lichtbak was nu verrijkt met grond. We maakten tekeningen of heuvels met de grond. In de kring kregen we de kans om met kruiwagens bloemen over te brengen van de grond naar een mooie vaas.

    Na de speeltijd deden we en muzikale activiteit met leuke instrumentjes gemaakt van kroonkurken. We experimenteerden en probeerden het luid of stil te maken. Op het einde gebruikten we ons instrument om zelf als bloemetje te groeien.

    Op het einde van deze korte dag leerden we ons nieuw liedje over de lente:

    "Zonnestralen op de huid, vogels die gaan fluiten

    Nieuwe blaadjes aan de boom, lekker spelen buiten.

    Het is lente, het is lente.

    Joepie joepie jee.

    Het is lente, het is lente. 

    Oh wat zijn we blij!" 
















    14-04-2016 om 20:15 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 april 2016
    Vandaag verwelkomden we een nieuw kindje in onze klas: Stephen! Hij mocht meteen deelnemen aan de leuke activiteiten rond de lente. Deze morgen ontdekten we dat Jules zelf ook gezaaid heeft tijdens de vakantie. Wij zaaiden daarna in ons eigen versierd potje tuinkers.

    In de hoekjes waren er nieuwe spelletjes rond de lente: sorteerspel bloemen op basis van kleuren, echte bloemen om te planten in de poppenhoek, gedroogde bloemen op de lichtbak, bouwspel met bloemen,...

    Na de middag voor het turnen maakten we een korte wandeling in de wijk op zoek naar mooie bloemen. We namen de bloemen met verschillende zintuigen waar. 

    Om de dag rustig af te sluiten keken we naar een filmpje van het zandkasteel rond dieren. 
























    14-04-2016 om 20:06 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 april 2016
    De vakantie is gedaan en we starten met veel zin een nieuw schooldagje. Vandaag verwelkomden we ook een nieuw kindje in onze klas: Febe. We ontdekten via juf Bianca ook dat Jules in de paasvakantie allerlei leuke dingen in de tuin heeft gedaan. Vanaf vandaag blijft juf Bianca 6 weken in ons klasje.

    We speelden in de hoekjes met nieuwe spelletjes. Onze poppenhoek had een eigen tuintje gekregen met echt tuinmateriaal. We kregen de kans om daar zelf zaadjes te planten. In de boekenhoek lagen boekjes met leuke zoekopdrachten. We verfden in de beeldhoek ons eigen bloempot om er morgen dan zelf tuinkers in te zaaien. We speelden ook een geluidenspel met de zaadjes.

    Na de speeltijd was er ook een spontane waarneming van ons tuinmateriaal. We benoemden wat we herkenden. Sommige kinderen versierden reeds hun bloempot. 

    In de namiddag keken we naar een zoekplaat rond de lente en gingen we op zoek naar enkele details door middel van een dobbelsteen.Op het einde van de dag luisterden we naar het verhaal van Jules in de lente. Hij zaaide ook bloemenzaadjes. 

     































    12-04-2016 om 19:23 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 maart 2016
    Deze ochtend gingen we zoals anders in het kringetje zitten, maar wat zagen we? Bij Dottie de kip en bij Jules lag er een chocolade ei. Zou de paashaas geweest zijn? We gingen in de klas samen op zoek naar paaseieren. Voor het rapen gebruikten we natuurlijk ons nieuw gemaakt paasmandje! Voor ieder kind had de paashaas 3 eieren verstopt: een wit, een bruin en een zwart. De paashaas had de eieren op gekke plaatsen verstopt: in de winkel, in een bloempot, in de boekbakken, in het poppenhuis,... Wat waren we blij als ons mooi paasmandje gevuld was met eitjes. 

    Daarna kleurden we een mooie tekening rond Pasen. De andere kinderen speelden met alle spelletjes rond kip en ei of Pasen. Op de tafel lag er een niet te moeilijke schaduwmemory van konijnen. Na de speeltijd hebben we ook het spel konijnenrace gespeeld met de juf. Om ter snelst ons konijntje bij de paaseieren. Tussendoor zongen we ons liedje van "Rode stippen".

    Op het einde van de dag hebben we nog rustig naar het zandkasteel gekeken. Het ging over de lente en over dieren uit het ei. We speelden ook het gehoorspel van het verdwenen ei.  





























    26-03-2016 om 14:36 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 maart 2016
    Na lekker te bewegen tijdens het turnen en de speeltijd, zaten we eindelijk rustig in ons kringetje. De juf las ons het verhaal "Piep het is Pasen voor". We ontdekten wat 'Pasen' zoal inhoudt. 

    Daarna begonnen we met knutselen en het afwerken van onze paasmandjes. We kleefden watten op de staart en prikten de poten uit. De juf zorgde ervoor dat alles op het mandje kwam en dat er een mooi lint is om het mandje vast te nemen. Wat waren we blij dat ons mandje af is!! Nu nog wachten op de paashaas of de klokken... 

    Tussendoor speelden we met het gooispel van de paashaas. We gooiden 'paaseieren' in de mond van de paashaas. Andere kleuters puzzelden paaseieren weer bij elkaar door goed te kijken naar de kleurtjes en de tekeningen.

    Op het einde van de dag voerden we nog een bewegingsspel uit op ons liedje 'Rode stippen op een ei'. Een kleuter gaat met een mandje rond in de kring. Ondertussen zingen de andere kinderen. Wanneer het liedje stopt, stopt de kleuter bij een andere kleuter en wordt er een gekleurd ei gekozen. We veranderen dan de tekst (bv. Blauwe stippen op een ei,..). 

     



















    24-03-2016 om 20:04 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23 maart 2016
    Nog even wachten en dan komt de paashaas of de klokken. Maar hoe ziet een (paas)haas er juist uit? Is dat ongeveer hetzelfde als een konijn? En wat kan hij goed? We ontdekten door middel van foto's en filmpjes dat een haas niet hetzelfde is dan een konijn. Hij heeft wel mooie lange oren, 4 poten, hij kan goed springen,..enz. 

    Daarna begonnen we meteen terug aan ons paasmandje. We bestempelden ons konijn en beplakten onze doos met glanspapier. Iedereen werkte dit af zodat we morgen aan de poten en de staart kunnen beginnen. De andere kleuters speelden met het nieuwe sorteerspel in de maïsbak. We sorteerden de eitjes bij de juiste kip. We speelden natuurlijk ook met alle andere spelletjes binnen het thema. Vandaag waren we zelfs met 4 paashaasjes.

    Op het einde van de dag oefenden we nog een aantal keer ons liedje "Rode stippen op een ei..." 















    23-03-2016 om 16:34 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.22 maart 2016
    Deze ochtend vonden we een speciaal ei in de klas. Als we het ei opendeden dan vonden we steeds een kleiner ei. We rangschikten de eieren volgens grootte. Daarna begonnen we aan het maken van ons paasmandje. Sommige kinderen begonnen met het scheuren en beplakken van hun doosje. Andere kinderen stempelden reeds hun konijn bruin.

    Onze winkel werd verrijkt met allerlei paasspullen. Op de tafel boetseerden en versierden ze paaseieren. Op het einde van de dag leerden we een nieuw liedje:

    "Rode stippen op een ei en een gele strik erbij.

     Ik heb een ei voor jou en een ei voor mij. Welke kleur kies jij?" 










    22-03-2016 om 19:18 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 maart 2016
    Om de paassfeer in de klas te krijgen, versierden we samen de klas en de paasboom. Daarna speelden we enkele nieuwe spelletjes: zoekplaten rond Pasen en het combinatiespel met eieren. 

    Na de speeltijd werkten we onze kip af door al knippend in papier de kip 'veren' te geven. We leefden ons ook in de paashaas in door ons te verkleden met konijnenoortjes en te spelen met paaseitjes.

    Op het einde van de dag vertelde de juf het verhaal van "Jules zoekt paaseitjes". De mama van Jules had gesnoept van de paaseitjes van de paashaas en Jules had haar betrapt. 


















    21-03-2016 om 20:51 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18 maart 2016
    Deze ochtend keken we naar filmpjes van dieren die uit het ei komen. Verrassend om te zien welke dieren allemaal uit het ei komen; schildpad, pinguin, rups, .. 

     Daarna kwamen we via een 3D memory te weten welke dieren nog uit een ei komen. We openden de eitjes en gingen op zoek naar dezelfde. Na de speeltijd speelden we samen met de juf het oriëntatiespel. We keken naar de kleur en naar de plaats. Het was niet altijd even makkelijk maar we hebben het toch gedaan.

    We begonnen met knutselen aan ons 3D kip. We gebruikten hiervoor verf en papier. In de namiddag speelden we samen met de kindjes van juf Lien in haar klas. Vandaag mochten we ook al proeven van een lekkere wafel van het wafelfestijn. 
















    21-03-2016 om 19:03 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17 maart 2016
    Na de speeltijd hadden we enkele kleine dieren in onze klas.. 4 kuikentjes kwamen bij ons op bezoek. We keken ernaar, sommige van ons hielden het zelfs even vast of wreven over het rugje,.. We ontdekten wat ze eten, hoe ze dronken, hoe kuikens eruit zien,.. 

    Daarna speelden we ieder om de beurt met de juf het "Wat komt er eerst spel?" En het ging om allemaal situaties rond kippen en eieren. Het was wel niet gemakkelijk maar we probeerden het.  In de hoekjes speelden we met de spelletjes en ook met het nieuwe bewegingsspel: eieren rollen. We rolden de eieren in het kippenhok van de kip. We kleurden een mooie tekening voor een wedstrijd. Op het einde van de dag las de juf het verhaal van "Kom maar uit het ei kleintje"voor.  















    17-03-2016 om 21:55 geschreven door Jufastrid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs