Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jnr
    www.bloggen.be/jnr
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    03-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9 km.
    Deze namiddag even aan de drukte thuis ontsnapt om een 9km loopke te doen tegen 5.20min/km.  Het was zalig langs het kanaal, een flauw zonneke alles rustig, ik heb ervan genoten!  Mijn gedachten dwaalden dikwijls af naar mijn debuut marathon in september, meerbepaald op 2009-2009, yep ik loop mee in de leiemarathon, zo kan Mario Peggy hazen op de halve marathon in Eindhoven, en kan ik samenlopen (vrees dat er niet veel te hazen gaat vallen) met mijn schatje, hij gaat alleszins voor een pr ;-).  Ik ben wel blij dat ik samen met de bloggers kan lopen, maar ik kijk vooral uit naar de afterparty, want als ik hem uitloop dan zal ik niet te houden zijn!!  En over de tijd spreek ik mij nog niet uit, ik ga wel zien hoe het loopt.  Ik weet ook niet hoe mijn lichaam gaat reageren op de zware voorbereiding, dus het zijn allemaal nog vraagtekens, en dat maakt het spannend.  Als ik aan de start kan verschijnen helemaal fit en in vorm zal ik al heel opgelucht zijn, dus ik ga echt goed naar mijn lichaam luisteren!  Hopelijk ben ik tegen dan van die stomme verkoudheid af, want die blijft nu al weken aanslepen, grmbl. 
    Groetjes

    03-12-2008 om 18:22 geschreven door Wendy  


    02-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intervallen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag stonden er intervallen opt programma, eerste 3km in en uitlopen en daarna 10 keer 200m tegen 24s/100m.  De eerste twee gingen a beke te snel (40s), maar daarna heb ik mij wat kunnen herpakken en kwam ik op 45-46s uit en de laatste dan vlam ik altijd eens goed door en deze ging tegen 39s, dan op mijn gemakske terug naar huis.  Ben ook nog Mario tegengekomen die een winterwandeling met Peggy aant maken was.  Over Mario gesproken: ik vond daarstraks een reactie van Mario heel sjiek, het is een reactie op iemand die schrijft dat ik een komertje ben, dit is ze:
    Wendy is inderdaat iemand die zeer goed bezig is . En ze zal nog veel zeer snelle tijden neerzetten . Het is dus een "komertje " , maar dat zijn er wel meer hoor . Iedereen die zijn best doet , om op hun niveau en mogelijkheden vorderingen te maken is een komertje . Of die nu lopen tegen 7 min/km of 4 min /km , voor mij presteren ze beiden even goed !! Ik heb ook mensen gehad die met een beetje wilskracht en karakter kunnen lopen tegen 3.40 min/km maar nog niet de helft van het karakter bezitten dan bv. iemand die tegen de 7 min/km loopt ! Maar ik stel vast dat de meeste bloggers karakter op overschot hebben

    Natuurlijk een heel schoon compliment voor mij, maar hetgeen hij vertelt zo voel ik het ook.  Ik kijk altijd op naar de knappe tijden die Nathalie en Anita neerzetten, maar ook naar de knappe prestatie die Jullie en Ruth hebben geleverd op de dodentocht, ook naar Betty die zomaar even 50km gaat lopen, natuurlijk ook ons Katrien die de ene pr na de andere loopt, elastimam die kort na een marathon nog even een halve gaat hazen voor manlief, Tiny die altijd zo motiverend werkt op mij, Sandy die van elke training een fuif maakt, Tinneke die zo gemotiveerd is om een traitlon tot een goed eind te brengen, en dit zijn maar een paar van de bloggers waar ik echt naar op kijk, iedereen heeft zo zijn kantje en dat is juist zo leuk aan de webloglopers, wij zijn allemaal kanjers ;-)!!!!

    Even toelichting op mijn boom foto: deze foto is getrokken vanuit de keuken, en dat vind ik zo leuk aan de winter hé, dan hang ik dat boomke vol met mezenbollekes, en daar komen echt serieuze aantallen op af, echt zalig om vanuit de keuken daarnaar te kijken.
    En nog 1 primeurke: misschien loop ik toch de leiemarathon ;-).

    02-12-2008 om 19:05 geschreven door Wendy  


    30-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keiheuvel bosloop.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik had enkele weken geleden een uitnodiging gekregen van Benny ivm deze loop, en het was echt de moeite!  Een heel mooi parkoer, wel een vrij pittig, met een stuk door losse zand, maar wel heel leuk.  Ook de coach was er met zijn vrouwkes, en natuurlijk Benny met de running mates.  Maar ik moest weer direct door, omdat Herbert moest voetballen, gelukkig had ik s'ochtends al witloof in de hesp gemaakt en konden we dus direct eten als ik thuiskwam.  De eerste 6km heb ik mij constant zitten inhouden, garmin mooi int oog gehouden dat ik niet te snel liep, want dit was wel een training hé, maar de laatste km's  heb ik samen met snelle Mario gelopen en dit ging vrij gemakkelijk. Ik kwam aan op ong 58min, dus weer te rap, maar dat hadden jullie waarschijnlijk al kunnen voorspellen ;-).  Naar't schijnt is er sprake van een marathon in Balen in 2010, ik zou zeggen zeker doen!!!  Hier zien ze mij volgend jaar terug, het was een heel mooi parkoer, en ook de organisatie was ok.

    30-11-2008 om 19:41 geschreven door Wendy  


    29-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even kort!
    Na een drukke dag van Sinterklazen en housewarmingontbijten, ben ik deze avond rond 19u nog vertrokken voor mijn fartlecktraining.  Ik was er niet zo gerust op omdat er 4 keer 500m moest gelopen worden tegen 4min/km.  Maar eerst nog 10 keer 100m de brug op, 1 km loslopen en dan kon ik eraan beginnen.  En het is gelukt!  Ben dus zeer tevreden over de training, en eigenlijk ook heel trots op mezelf dat ik toch nog vertrokken ben, want eerlijk gezegd was de zetel mij wel aant verleiden ;-).  Maar nu kan ik er niet meer aan weerstaan, zetel here i come!!

    29-11-2008 om 21:55 geschreven door Wendy  


    27-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2x8km
    Na mijn dinsdagtrainingske, heb ik nog woensdag en donderdag 8km gelopen.  Woensdag moest ik die lopen tegen 5.20/km, en ik heb mijn best gedaan, maar toch weer net iets te snel gelopen 5.10/km, maar ter verdeding de harslag zat gemiddeld op 148 dus dat is vrij laag voor mij!  Vandaag was de 8km onderverdeeld in een wisselloop van 16 keer 500m, 500m loslopen en 500m tegen 4.40/km ook deze training verliep vlot.  Ik snak wel terug naar de iets langere trainingen, maar vanaf volgende week komt dat al in orde.  Morgen is het rustdag, allé, op loopvlak dan want ik ga shoppen met ons moeder in Eindhoven!  Een heerlijk dagje van shoppen en tetteren staat dus opt programma, s'middags lekker gaan eten, en hopelijk vind ik eindelijk mijn rood vloeren broekske dat ik al zolang aant zoeken ben.  Zaterdag wordt ook weer een hele drukke dag;  dan moeten we hier al weg om 8u, zodat we om 9u naar een housewarming ontbijt kunnen gaan, tegen 11.00u moet Herbert bij de duiveltjes (voetbal) gaan fluiten, en daarna moeten we naar de Sint opt werk van Herbert.  En als we dan thuis komen staat er mij nog een zware fartlek training te wachten, na 10 keer de brug op te lopen moet ik ook nog 4 keer 500m lopen in 2min, ben eens benieuwd of mij dat lukt. 

    27-11-2008 om 18:51 geschreven door Wendy  


    25-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Versnellingen.
    Met een blauwe knie, maar totaal niet meer pijnlijk (zolang er geen water op komt toch ;-)) deze ochtend vertrokken naar de piste om 10 versnellingen van 100m te doen.  Ik loop altijd langs de nete naar de sporthal, maar dit was nu niet echt simpel om te doen, de sneeuw was bevrozen dus ik zakte er niet in, maar kom, geen valpartij gehad ,dus we kwamen tevreden aan bij de sporthal.  De piste was natuurlijk helemaal ondergesneeuwd, dedju, en nu?  Ik heb dan maar op de straat voor de piste mijn 10 versnellingen gedaan, na de eerste versnelling merkte ik op dat ik de garmin a beke verkeer had ingesteld, in plaats van 2min rust had ik 2sec rust ingesteld.  Lap! niks klopte nog, dan maar 10 keer versneld op het gevoel en gerust op hartslag.  Ik had weer bekijks, but who cares, dat zijn we ondertussen al wel gewend ;-).  Na de versnellingen wist ik niet goed hoe naar huis te gaan, terug langs de Nete zag ik niet meer zitten, en door het centrum is ook niet leuk dus dan maar langs het fietspad van de ring, zo kwam ik thuis aan met 9.6km op de garmin zonder de versnellingen.  Het was best wel eens leuk zo de sneeuw ,maar nu mag ze toch verdwijnen ze.  Heb sinds mijn val zondag, toch een beetje een schrik gepakt, toen het gisteren op de middag terug aant sneeuwen was, heb ik de kinderen thuis gelaten omdat ik er niet meer door durfde, erg vonden zij dat niet hoor :-p.  Mijn volgende drie trainingen zullen vermoedelijk terug int donker moeten gebeuren, we hebben nogal drukke dagen voor de boeg en ik zal pas s'avonds tijd hebben.  Gelukkig zit ik momenteel in een rustigere periode op loopvlak en moeten er dus niet veel km'kes gemaald worden.  Volgende week beginnen we terug op te bouwen!   Ik mis wel de langere duurloopkes, maar met Eindhoven int vooruitzicht zullen er nog heel veel lange duurlopen volgen!!!

    25-11-2008 om 14:42 geschreven door Wendy  


    23-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste sneeuwslachtoffer!
    Straks meer over de titel.  Deze morgen ben ik rond 11u vertrokken voor 10km tegen 5.45/km, en ik ging mij er nu echt eens aan houden, het was koud maar eigenlijk had ik er na een paar km'kes geen last meer van, het was zalig lopen, en het ging ook heel goed.  Het was wel heel moeilijk om het tempo aan te houden, maar het is me gelukt, na 10,85km stond ik terug aan de voordeur met een gem. snelheid van 5.43/km op de garmin,  ik ben dus tevreden van mezelf!  Morgen is het rustdag een geluk!
    Deze voormiddag waren de kinderkes hier al heel vervelend, waarschijnlijk sloeg de verveling toe en wat doen broertjes dan, ruzie maken, ruzie maken en nog eens ruzie maken.  Omdat ik gisteren al de knutsel en voorlees trukjes opgebruikt had, besloot ik om naar de binnenspeeltuin in de sporthal te gaan.  Het was droog maar wel koud tijdens het fietstochtje naar de sporthal, maar de kindjes hebben hun eens goed kunnen uitleven, dus we gingen tevreden terug naar huis.  Toen we de sporthal buiten kwamen bleek dat het al een tijdje aant sneeuwen was, er lag al een sneeuwtapijtje op de weg.  Ikke vloeken, want met fietskar door de sneeuw crossen is echt niet simpel!  Alles ging goed tot ik hier de spoorweg van Gompel over moest, het fietspad die je over het spoor leidt maakt nogal een hele sterke bocht waar ik zo al moeilijk over kan met de fietskar, en nu het glad was durfde ik daar eigenlijk niet over, er kwamen geen auto's aan dus dacht ik om het spoor over te steken via de autoweg, deze gaat rechter.  Maar natuurlijk was het daar ook spekglad, en je raadt het al, natuurlijk vlieg ik daar op de grond.  Mijn oudste zoontje die achterop op het stoeltje zat was serieus geschrokken maar heeft gelukkig geen schrammetje, maar ik zit met een dikke knie en een serieuse bloeduitstorting op mijn dij.  Niks ergs dus, alleen maar een beetje vervelend, we hebben weer geluk gehad.  Dus volgende keer als er sneeuw voorspeld wordt dan blijf ik lekker thuis met een warme chokolademelk zoals Kaat.
    Grt

    23-11-2008 om 19:59 geschreven door Wendy  


    22-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Door de sneeuw.
    Gisteravond kregen we het ik ons koppeke om  nog eens zo een lekkere chinese maaltijd te gaan halen, en lekker dat dat was!  Maar natuurlijk naderhand weer serieus last van mijn maag en darmen, heb vandaag enkel nog maar special K ontbijtgranen gegeten, meer krijg ik er echt niet in.  Mijn verdiende loon zeker na mijn schranspartij van gisteren ;-), maar het heeft toch goe gesmaakt.  Deze morgen moest er ook nog getraint worden, het zou mijn eeste wintervuurdoop worden.  Mij lekker warm aangekleed, met muts, handschoenen, buff, en mijn warmer loopshirt, ik stond net klaar voor vertrek toen het nogal hard begon te sneeuwen.  Eventjes gewacht en toen het droger werd ben ik direct vertrokken voor mijn 8 km tegen 5min/km, ik had er een beetje bang van, 5min/km is toch 12/u, maar het ging vrij soepel, enkel weer last gehad van die stomme hoestbuien, maar er komt toch stillekes aan verbetering in.  Was wel leuk zo in de sneeuw, heel gek eigenlijk, als je naar de sneeuw kijkt heb je het gevoel dat je niet vooruit gaat, maar dat gingen we wel hoor.  Ik kwam terug thuis aan na 40.06min, 8.280km, gem. snelheid: 4.51min/km en gem. hartslag: 158. Morgen is het een duurloopje van 10km, het was een rustiger weekje op loopvlak, volgende week nog rustiger en dan gaan we er volgens de coach terug invliegen!

    22-11-2008 om 13:38 geschreven door Wendy  


    20-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grmbl!

    Nu had ik hier juist heel mijnen tekst getyped met Sen op mijn schoot, drukt die op 1 toetsje zeg, heel mijnen tekst terug weg! T'is ne sloeber!!  Hij is nu naar hopla aant kijken dus kan ik op mijn gemakske terug opnieuw beginnen .
    Vandaag heb ik de eerste training van het nieuwe schema in de benen, en onder het motto "goed begonnen is half gewonnen" zijn we er met veel goesting ingevlogen.  Een wisselloopje van 6km, 500m loslopen en 500m versnellen (4.40/km), de versnellingen gingen ietske sneller (4.25/km) maar toch nog binnen de grenzen hé.  Ik had wel serieus last van mijn verkoudheid, ik sukkel hier nu al weken mee, tijdens de zilvermeerloop viel het nog mee, en zondag in Kasterlee had ik er ook niet teveel last van, maar vandaag was het echt niet te doen, heel de weg heb ik gehoest, precies een stokoude kettingrookster!  Deze avond vroeg in mijn beddeke met een slijmoplossend middelke en hopelijk geraak ik er dan snel vanaf!  Met de rest van de famillie is het ook terug redelijk, de twee oudste trokken deze morgen terug naar school en Herbert is zich momenteel aant uitleven op het voetbalveld, enkel onze Sen loopt hier nog met een triest snoetje rond, maar dat zal morgen ook wel beter zijn zekers.  Ze geven voort weekend heel koud weer, met winterse neerslag, ben eens benieuwd hoe dat loopt ;-). 

    20-11-2008 om 19:35 geschreven door Wendy  


    19-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oef!

    Vandaag was alleen onze Sen nog maar ziek, Lander en Herbert waren nog wat zwakjes.  Senke heeft het wel nog goed zitten ze, had een uurke geleden nog 39.8gr koorts, ze is nu wat gezakt maar ik ga straks voor ik ga slapen zijn temperatuur nog eens opmeten.  Ikzelf voelde mij deze morgen niet kiplekker, maar een dafalganneke heeft mij terug helemaal opgekikkerd!  En ik ben serieus aant uitkijken naar mijn loopje morgen, kan bijna niet wachten om aan mijn nieuwe schema te beginnen!

    19-11-2008 om 20:14 geschreven door Wendy  


    18-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een moeder lijden kan ;-).

    Zondag was ons Landerke goe ziek, dus kon ik direct na de halve verpleegsterke spelen.  Maar zo 1 kindje vertroetelen dat valt nog mee.  Zondag nacht werd Herbert dan ook nog ziek, maandagmiddag was Siebe aan de beurt en gisteravond ons Senke.  Momenteel liggen ze dus alle 4 in de zetel onder hun donskes.  En ik heb dus werk met hopen, maar vooral heel veel stinkende was.  Ben net toen iedereen aant slapen was toch even stout geweest, mijn loopschoentjes aangetrokken en opt gemakske naar de brug van Balen gelopen, waar mijn fiets nog steeds stond sinds zondagmorgen.  Met het fietske terug naar huis, zo was ik toch een klein halfuurtje even buiten, het deed echt deugd, de regen kon mij echt niet deren.  Ook mijn nieuw schema is ondertussen al aangekomen, altijd spannend als dat mailtje toekomt.  En het ziet er goed uit, we gaan ons terug amuseren.  Ik hoop dat ik morgen ook niet in de zetel lig, zoniet dan begin ik donderdag aan mijn nieuw schema, het begon direct met drie dagen rust.  Iedereen nog eens bedankt voor de vele reacties, dat is altijd heel plezant!

    Nog effkes een een oproepje, onze medeblogger en superhaas Benny, doet een oproep voor de bosloop in de keiheuvel te Balen, een heel mooi parkoer.  Er is ook een kinderloop voorzien en start en aankomst zijn in de speeltuin, ideaal dus als er kindjes mee moeten supporteren.  Ikzelf zal normaal gezien aanwezig zijn, of het moest echt heel slecht weer zijn (moet er met de fiets naartoe), maar ik maak er wel een tetterloopke van, ik ga mezelf een beetje sparen.  Dus als er iemand zin heeft om samen met mij tegen 6min/km te lopen laat maar iets weten. Oh ja het gaat door op 30 november rond 10u.  Meer info vind je op het blogje van Benny of op www.duvellovers.tk

    18-11-2008 om 15:43 geschreven door Wendy  


    16-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De halve marathon van Kasterlee!

    Gisteren was het even twijfelachtig of ik er wel zou geraken, ons Landerke was ziek, dat ventje heeft heel de dag moeten overgeven.  Het oorspronkelijke plan om iedereen mee te nemen kon dus niet doorgaan.  En de ventje  al om 8u uit zijn bed sleuren was geen optie, dan maar een beetje rondgemailed en gelukkig kon ik meerijden met Benny!  Zo kon Herbert dan rustig de kindjes klaarmaken en even bij de oma achterlaten zodat hij kon komen supporteren.  Dus deze morgen op mijn fietske naar Balen en dan bij Benny in den auto, de zenuwkes begonnen nu wel echt op te spelen.  Mooi op tijd waren we daar, rustig rugnummerke gaan halen, omkleden en dan naar de startplaats!  Benny had ondertussen al een haas gevonden, ik had wel niet gedacht dat het de bedoeling was dat ik ook meeliep met de haas (die we vanaf nu maar Tom zullen noemen ;-)).  Aan de start dan nog Geert van Moer gezien, keitoffe blogger ook, en plotseling kwam er beweging in de massa, de eerste km's echt traag, maar zo rond km 3 begon Tom een schoon tempoke aan te geven, ik met een bang hartje mee, ga ik dit wel kunnen volhouden, en het zwaarste moet nog komen!  Maar ik heb toch niet gelost en ben erbij gebleven, tot km 15 ging dat vrij goed maar dan begon het slijk, modder, serieuze bergop,...  En zo rond km18 was het beste er bij mij toch af ze, maar dankzij de aanmoedingen van Tom en Benny heb ik toch volgehouden en gefinished in een mooie tijd van 1u35min!  Ne pr potverdorie :-p.  Dus heeeeel erg bedankt Benny en Tom!  Echt twee superhazen!  Aan de finish stond Herbert te wachten, blijkbaar was ik 4de of 5de dame, niet slecht op zoveel man!  Ik kan dus alleen maar heel tevreden zijn.  Nog even aan de finish gewacht op Mario en Ruth, gelukkig moest ik niet lang wachten want ook zij liep een prima tijd, dus allen naar haar blogje!  Jammergenoeg moest ik er snel vandoor, want Herbert moest nog gaan voetballen, maar het was heel leuk geweest!  Mooi parkoer ook!  Nu een maandje geen wedstrijden, de volgende wordt die in Leuven op 28 december en dan op 11 januari ne halve in Genk (juist op de verjaardag van mijn jongste zoontje, maar omdat Herbert dan toch moet voetballen gingen we het sowieso al den 10de vieren).
    Heel veel groetjes
    Enne Mario, moest ge nog ne keer effkes tijd hebben, mijn schema is op ;-p.

    16-11-2008 om 15:35 geschreven door Wendy  


    13-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Al 2 dagen niks!
    Yep, dinsdag ben ik niet gaan lopen omdat ik heel de dag weg was, en gisteren was ik echt doodmoe en heb dan maar besloten met het oog op zondag om nog een extra rustdag in te lassen.  Straks ga ik dan 10km'kes loslopen met 2km het halve marathontempo ertussen, ik kijk er serieus naar uit!  Morgen zou ik ook heel graag nog eens een 5km'kes lopslopen en zaterdag niks.  Ze voorspellen redelijk weer, wel wat wisselvallig maar gelukkig zo geen stormweer zoals het dinsdag was.  Ik hoop gewoon dat ik in vorm ben,  het enig dat ik nu nog kan doen is zien dat ik genoeg slaap, en genoeg rust pak, het huis mag er dus tot zondag eventjes uitzien als een varkensstal, mama moet zondag de halve marathon lopen ;-). 

    Update!  Net gaan lopen en het was zalig!!!  Mooi 5.30 gelopen en de hartslag bleef mooi onder de 140, ook mijn 2km versnellingen gingen vlot en natuurlijk iets te snel.  Jammergenoeg is de coach al op mijn blogske geweest en heeft mij loopverbod gegeven voor morgen .  Dedju!!  Ik was er tijdens mijn toerke van vandaag al naar aant uitkijken.  Maar de coach heeft altijd gelijk, dus blijven we weer eens twee daagjes thuis, er gaat zondag weer geen houwen aan zijn, de tijd waarin ik de halve loop, maakt mij allemaal niet meer uit, zolang ik zondag maar kan lopen :-p!!!
    Dus zal dit ook het laatste postje zijn op mijn blogje voor de halve zondag.  Ik wens iedereen die meeloopt (of ergens anders loopt) heel veel succes, en hoop natuurlijk om nog een paar bloggers te kunnen ontmoeten!  Tot dan!!  En duimen voor een beetje droog en windstil weer. 
    Enne coach merci voor de goeie raad hé!
    Nog 1 updateke: ik heb startnummer 3 :-p, ja ik was er rap bij met de inschrijvingen.

    13-11-2008 om 19:56 geschreven door Wendy  


    11-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een heel vermoeiende topdag!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Potverdorie!  Schrijf ik hier juist ne hele tekst plotseling alles weg, kan ik weer opnieuw beginnen .  De dag begon vrij vroeg voor mij en Senke, omstreeks 8u kwamen mijn ouders ons oppikken, we moesten namelijk nog een tussenstop maken bij mijn meter in Lembeek (tegen Brussel) want zij en haar man behoren ook tot de fanclub van mijne pa.  Rond 11.30 waren we in Bellem waar ik gauw ons papa zijne nummer ben gaan ophalen, heb ik vlug nog even met Tiny en zijn vrouwtje Sjans gesproken, ook Vincent en Nico waren er al!  Maar ik moest vlug terug want iedereen zat nog in de auto te wachten op mij.  Toen we aan de piste in Deinze aankwamen lag het er allemaal nog wat verlaten bij, maar daar kwam snel verandering in.  Had al even de kans gekregen om kennis te maken met Nathalie (die later 1ste dame wordt), en haar trouwe supporters, een hele toffe dame!  Toen ons vader zich ging omkleden kwam ik dan de grote groep webloggers tegen waaronder iedereen wel Katrien, Jullie, Tiny Vincent, Nico, Cremke, Berry, Frank, de 2 Veerles,... sorry voor diegene die ik nog vergeten ben, tis al laat vergeef het mij aub;-).  Tijdens de start kwam ik ook de persfotograag van dienst tegen Chris, die voor hele mooie foto's van onze pa heeft gezorgd, en Bart de man van Anita, twas plezant!  Onze pa had zijn plaats redelijk vooraan uitgekozen en verliet de piste bij de rappe mannen.  Hij kwam de 15km door op juist 1 uur!!  Jammergenoeg heeft een kramp hem gedwongen om de gaspedaal toch wat te lossen, en kwam hij aan op 1u27min!  Sjieke tijd ze paps!!  Ik stond aan de finish samen met Chris en Bart en de sfeer zat erin, ook Vincent (de man van Chris) heeft terug ne vette pr gelopen.  Om het kort te houden, alle bloggers hebben een prachtige prestatie neergezet en dit in niet echt mooie weersomstandigheden.  Ik heb ook nog even de tijd gehad om Anita te ontmoeten, echt een hele leuk dame! Die ook mee gaat naar Eindhoven, mijn kamerke is al geboekt ze!
    Het was een heel leuk maar heel vermoeiend dagje, Sen lag pas om 21u40 in zijn bedje en hij heeft geen kikske nie meer gegeven!  Ik ga nu hetzelfde doen, slaapwel iedereen!!

    11-11-2008 om 23:23 geschreven door Wendy  


    10-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lopen en spinnen!
    zo zag mijn sportieve maandag eruit!  Deze namiddag mijn laatste langere training afgewerkt, 2km in en uitlopen en 10x 1km aan halve marathontempo.  Met dieë wind was da echt niet simpel hoor, maar ik heb ze toch allemaal binnen de 4.40min kunnen afleggen, kan dus weer content zijn over deze training.  Deze avond had ik dan initiatie spinning, een tijdje geleden kreeg ik een aanbieding om dat eens vrijblijvend te proberen.  Maar ik denk niet dat het iets voor mij is, veel te veel gedoe!  Toen de fiets op mijn maat stond begonnen we eraan, het duurde even voor ik de bedoeling doorhad, je moet dus mooi op de maat van de muziek meefietsen.  Ik begon daar direct in volle sprint, kreeg al direct de opmerking dat ik meer weerstand moest zetten.  En toen was er zo'n oefening dat je tijdens 4min, de weerstand elke 15min hoger moest zetten, maar ik had natuurlijk direct de eerste keer te hard doorgedraaid, toen heb ik toch wel afgezien ze!!!  Ik had echt wel het gevoel dat ik een slechte conditie had, kon wel goe mee, maar twas toch wel trekken ze.  Ik snap heel goed wat Ruth en Gert er zo leuk aanvinden, maar ik ben 2 uur weggeweest voor 45min sporten, terwijl ik met het lopen maar 45min weg ben.  En naderhand kreeg ik nog eens de tarieven onder mijn neus geduwd, amaai mijn voeten zeg!  Daar kan ik al een paar marathonweekendjes van betalen :-p.  Dus ik hou het lekker enkel bij mijn lopen, maar ben wel heel blij dat ik het eens heb kunnen doen!
    Morgen is het supportersdag!  Ik trek samen met mijn ouders en mijn jongste zoontje naar Deinze, mijn vader gaat meelopen in de halve marathon en zijn streeftijd is 1.30u.  Ik zal dus moeten supporteren, hopelijk gaat de wind wat liggen!  Ben ook heel blij dat er ook zo'n grote groep webloggers gaat zijn, Katrien, Cremke, Jullie, Stofke, Vincent, Tiny, Veerle,Frank,..  ik vergeet er nog een heleboel, heel veel succes morgen!!  Ik duim voor windstil weer.

    EN BEDANKT VOOR AL DE MOOIE REACTIES!!!!  ECHT HEEL TOF!!

    10-11-2008 om 21:17 geschreven door Wendy  


    08-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even snel!
    Straks schrijf ik wel wat meer, maar nu even snel.  Mario was mijn haas, en we hebben er 42.06 minuten over gedaan (10km), en blijkbaar was ik 2de dame.  De uitslag is pas dinsdag online dus moet ik nog even afwachten.  Maar nu vlug mijn kroost eten geven straks meer!

    update: Deze morgen geprobeert om een beetje te rusten, maar door kibbelende kinderen en een hele vuile keukenvloer heb ik dat dan  toch maar gelaten.  Na het middageten, en al de kinderen terug aangekleed te hebben zijn we stillekes vertrokken.  Mijn schatje nam de fiets met fietskar over zodat ik rustig mijn beentjes wat kan sparen (lief hé).  Aangekomen direct naar de inschrijven waar Mario mij mijn nummer bezorgde.  Naar de afspraakplaats getrokken voor de douches, waar ik ook mijn ouders tegenkwam, mijn supportersploeg was dus voltallig. Samen met Stefke een beetje opgewarmd, een paar minuten voor de start kwamen we Mario tegen.  Hij ging mij hazen want hij vond Kaat niet.  Getooid in mijn geleende weblogt'shirt (mercikes Mario) bevond ik mij plotseling aan de start met mijn haas.  Het startshot galmde nog na toen we er direct stevig invlogen.  Ik wist niet tegen welk tempo ik ging lopen, maar meestal vind ik na een paar km's het tempo dat ik kan volhouden.  Had thuis gedroomd van 4.20min/km, maar dat het in 4.15min/km ging liggen dat had ik zelf niet verwacht.  Het ging heel goed, maar toen ik het bordje van 9km zag was ik echt wel heel blij, en 200m van de finish heb ik dankzij Mario nog effkes doorgetrokken, en zo dus een mooie tijd behaald!  Het was mijne eerste keer met haas en met zoveel supporters, en het was echt heel leuk!  En ik liep met een beroemdheid hé, langs alle kanten: "komaan hé Mario, goe bezig Mario, nog effkes Mario".  Er waren nog enkele andere webloglopers aanwezig, Edith die ook een schitterende tijd heeft gelopen, Stefke, en Kaat (die helemaal niet op de hoogte was dat Mario vandaag eigenlijk hare haas was :-p).  Jammergenoeg moest ik snel weg, Herbert was direct na de wedstrijd vertrokken want hij had deze avond een voetbalwedstrijd (zet hem op hé schatje!!), en daarna de nacht, dus moest ik de kindjes nog eten geven en in bad en in bed stoppen.  Siebe is helemaal wild van de medaille die we gekregen hebben, heb na de wedstrijd nog een kleint toerke met hem gelopen, en hem dan de medaille gegeven omdat hij zo goed kan lopen, nu is hij kweet nie hoe fier op zijn medaille, hij heeft hem nog niet uitgedaan :-p.  En nu nog een weekje trainen voor de halve in Kasterlee.
    Hopelijk gaat het volgende week in Kasterlee ook zo goed, ik ga natuurlijk niet voor een pr maar ga voor 1.45u gaan, het is nl. niet zo'n snel parkoer als in Eindhoven.  En ik zou ook graag een beetje rondkijken ;-p.
    Groetjes
    En Mario nog eens bedankt hé!!
    http://i207.photobucket.com/albums/bb9/wesilase/wendy8nov.jpg

    08-11-2008 om 19:18 geschreven door Wendy  


    06-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Al a beke beter.
    Deze morgen opgestaan en ik voelde mij toch al terug een beetje minder slijmerig.  Een verkoudheid is toch iets smerigs hé, je bent niet echt ziek maar je voelt je ook niet top.  Hopen dat ze snel weg is.  Maar ik heb wel mijn training afgewerkt!  2km ingelopen, en dan 4x3km tegen halve marathontempo met 5min rust tussen.  De versnellingen heb ik tegen 4.35 gelopen en 2 ervan op hobbelbobbel weg, wou dat toch eens proberen tegen Kasterlee, en eigenlijk niet zoveel hinder ondervonden, het lag er allemaal wel droog bij.  Het was wel een zware training en de slijmen waren ook nog serieus aanwezig waardoor het ademhalen wat moeite kostte.  Morgen rustdag en dan zijn we hopelijk in vorm voor zaterdag.  Zaterdag staat er namelijk een wedstrijdje van 5km in de agenda, int zilvermeer hier in Mol.  Ik weet niet of 5km iets voor mij is, meestal duurt het effe voor ik op temperatuur kom; zal mij dus heel goed opwarmen, heb trouwens een tip gekregen van Anita om déboules te doen, dit zijn sprintjes van 100m waarbij je pas op 25m op topsnelheid bent en dan 75m later uitbollen.  We gaan dat dus ne keer uitproberen hé.  Er zullen nog verschillende bloggers aanwezig zijn, wordt er dan eigenlijk ergens afgesproken?
    Allemaal bedankt voor de feliciaties voor onze Lander, en al de andere goede raad!
    Groetjes
    Update: oeps, blijkbaar loop ik morgen de 10km!  Nu krijg ik toch wat zenuwkes ze ;-p!

    06-11-2008 om 00:00 geschreven door Wendy  


    05-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niet zo in vorm!
    De verjaardag is weer voorbij, allé bijna dan, nog 2 familliefeestjes en dan is het terug rustig tot Kerstmis.  Ben juist een wisselloopke gaan doen langs het kanaal van 12km, en ik moet toegeven dat het niet zo soepel ging, waarschijnlijk een gevolg van slaaptekort en mijn verkoudheid.  Vanavond kruip ik lekker op tijd mijn bedje in en dan zal het morgen wel beter gaan.  Hopelijk, want morgen staan er terug versnellingen van 3km op het schema.  Verder hebben we er terug een nieuwe blogger bij: Bart Brosseel, de man van ons raspaardje Anita.
    Slopwel! ;-)

    05-11-2008 om 19:09 geschreven door Wendy  


    04-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er is er één jarig!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voor diegene die het nog niet wisten, vandaag wordt mijn Landerke dus 3 jaar!!  Feest dus, deze morgen al om 6u opgestaan om cakejes te bakken.  Gelukkig koos hij voor zijn verjaardagseten iets heeeel gemakkelijks, friet met een frikandel ;-).  T'zal rap klaar zijn.  Daarstraks ook nog eens naar de nike shop geweest (waar ons moeder werkt) en een nieuw paar schoenen (vomero's) meegebracht, een lange tight, warmere trui voort lopen, en van die nike pro onderlijfjes met lange mouwen.  We kunnen er weer een tijdje tegen!  Ik zal eens frietjes gaan bakken want de mannekes zijn heel moe, zo kunnen ze op tijd het bedje in.
    Groetjes

    04-11-2008 om 16:50 geschreven door Wendy  


    03-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag.
    Gisteren was het nog eens zo nen echte zondag, s'morgens nog lang in pyama rondlopen, ontbijten in de zetel.  Ons dan klaargemaakt voor een heerlijke wandeling, hoe doe je dat met 3 kindjes als je alleen bent.  Ik heb een goei manier gevonden, Senke in de buggy, Siebe op zijn fietsje en Landerke ,die nog niet kan fietsen, op zijn fietsje gezet en dat fietsje met een koord verder getrokken, zo moest hij enkel nog sturen en dat ging goed.  We zijn de eendjes brood gaan geven en dan thuis lekker lasagne gegeten.  Na een beetje opgeruimd te hebben was het dan tijd voor de NY marathon op eurosport, genoten dat ik heb, die Paula is niet gewoon!  En haar dochtertje is even oud als onze Sen, dus dat schept toch nen band hé ;-).  S'avonds voelde ik mij niet zo goed, verkouden en slijmerig, zwaar hoofd, ben dan maar om 21u in bed gekropen met een dafalganneken en blijkbaar heeft dat goed gedaan, want deze morgen voelde ik mij toch al terug wat beter.
    Na de wekelijkse boodschappen, kinderen van school gaan halen om te eten, kinderen terug naar school gedaan,Sen in zijn bedje gestoken, moest ik mij haasten om op tijd te kunnen vertrekken voor mijn 18km duurloopke, de laatste lange duurloop voor Kastel.  En het was zalig!!  Het ging zoveel keer beter dan zaterdag en ik was nog net op tijd terug aant school om de kinders op te halen.  Had wel beziens toen ik al lopend aankwam :-p.  Morgen trek ik nog eens naar de nike store op ons moeder haar werk, hopelijk liggen er niet te veel mooie loopspullen.
    En dan nog even ander nieuws, normaal zou ik de leiemarathon lopen op 20.09.09, maar omdat ik niet direct iemand vond om mee te fietsen en ik mijn eerste marathon echt wel in gezelschap wil lopen, heeft Mario mij een aanbod gedaan die ik niet kon weigeren.  Hij gaat mij hazen, maar wel in Eindhoven, de leiemarathon kan in 2011 gelopen worden hé.  Dus de marathon komt er zeker!  Dus nog eens bedankt Mario!
    En nog 1 ding!!  Er zijn dit weekend weer serieuze prestaties geleverd, diegene die ik zo nog weet zijn: Herman die 3 wedstrijden gelopen heeft op 1 dag, Katrien en Sandra die weer eens op een podium hebben gestaan (chapeau ze meisjes!), cremke die Katrien opgejaagd heeft, en verder nog Vincent, Frank en Betty Spencer en nog verschillende waar ik nu niet op kan komen maar toch proficiat!
    Groetjes!!

    03-11-2008 om 16:12 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs