Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wijdoenhet
    www.bloggen.be/wijdoen
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    28-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen duimen! Ben weer een stresskip :/.

      Hoi,

    Het is inderdaad al even geleden dat ik iets op de blog heb geschreven, momenteel gaat alles goed, alle trainingen verlopen prima volgens schema.  Morgen staat er ook de allereerste stratenloop op de kalender, ik ben heel benieuwd hoever ik nu sta, ik hoop toch zeker die 4min te halen op de 5km, dus duimen morgen aub !!!  Ik laat morgen zekers ieys weten!

    Groetjes

    Wendy

    28-04-2011 om 20:12 geschreven door Wendy  


    04-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag 4 april

    Allé zeg, het is al terug aan paar weken geleden dat ik nog iets geschreven heb, de tijd gaat ook ongelofelijk snel en er is niet veel te vertellen.  De trainingen verlopen terug goed, momenteel volg ik terug heel het schema versnellingen, tempolopen alles voelt terug goed aan, zalig om zo te lopen, wat heb ik dat gemist.  De conditie is ook al  terug een heel stuk beter, hartslag zit bijna terug op het oude niveau, enkel merk ik dat ik veel kracht kwijt ben, hopelijk krijg ik dat snel terug door de snelheidstrainingen.  Een wedstrijd laat nog wat op zicht wachten, zelf heb ik er heel veel zin in, maar blijkbaar moet ik mij nog wat rustig houden van Jos (trainer), hij vind het momenteel geen goed idee om al wedstrijden te lopen, eerste terug snelheid opbouwen, eind april loop ik misschien de holvenjogging in Geel, ik wil toch weten hoe ver ik momenteel sta, geeft ook meer motivatie om te trainen en diep te gaan tijdens de trainingen.  Dus voor het moment enkel goed nieuws dus.  Onze Sam is ook al helemaal thuis ondertussen, ik had ze een keertje meegenomen om te gaan loslopen, maar mocht al na 500m terug draaien, lopen is duidelijk niet aan haar besteed :).

    Ik heb uit deze blessure wel veel bijgeleerd en ga er dan ook alles aan doen om dit nooit meer mee te hoeven maken, een rustdag is al erg genoeg ;).

    Groetjes en weet dat ik zondag hier volle bak aan het duimen ben voor al de marathonlopers, het doet toch wel een beetje pijn om er niet bij te zijn, zeker als ik al die zalige trainingen lees op facebook.

    Maar heel veel succes!!!!!!!

    Groetjes

    Wendy

    04-04-2011 om 14:45 geschreven door Wendy  


    13-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele foto's

    Was ze bij het vorige berichtje vergeten te voegen, en met wijzigen lukte het niet om ze er nog bij te krijgen:/.









    13-03-2011 om 11:06 geschreven door Wendy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En terug vertrokken.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallokes, pfff de afgelopen maand was nu niet bepaalt de meeste geweldige maand van mijn leven, maar we zijn er door geraakt en terug goed bezig.  Het probleem zat echt in de bekken, die zaten helemaal vast.  Eerst een aantal sessies gedaan bij de kiné, maar dit nam niks van de klachten weg, na 1 week rust kon ik terug 1 dag pijnvrij lopen en dan begon de last terug, niet normaal terug, ik had dan al snel door dat de kiné mij niet snel van mijn probleem kon verlossen en stapte naar een osteopate hier in Mol, die is meer dan een uur met mij bezig geweest, alles onderzocht en behandelt, awel ik voelde direct al dat de druk in mijn benen veel minder was, na enkele dagen rusten kon ik eindelijk terug pijnvrij lopen en blijven lopen deze keer!  Verleden week heb ik 3 keer getraind en deze week 4 keer, ik kan toch al terug 10km zonder problemen lopen, nu is het dus een kwestie van rustig opbouwen en binnen enkele weken mijn schema terug aan te vangen.  Ik zie het nog allemaal volledig zitten hoor, dit jaar zal het jaar zijn van de korte afstanden, ik heb echt in mijn kopke gestoken om niet aan een marathon te starten als de mogelijkheid om onder de 3u lopen er niet in zit, ik zeg niet dat ik 3u zal lopen, maar de mogelijkheid moet er echt wel zijn.  Ik ga mij dus de komende maanden volledig toeleggen op 5 en 10km en we zullen zien hoe het gaat, deze rustpauze was vervelend (lees heel vervelend) maar ik geloof echt wel dat ik er sterker ga uitkomen, mentaal sta ik echt wel fris en klaar om erin te vliegen.  Wanneer ik mijn eerste wedstrijdje terug loop weet ik niet, eerst moeten de intervallen terug goed verlopen en dan zullen we wel zien.  

     

    Op gezinsvlak is er ook wel ietske verandert, we hebben sinds een tweetal weken het gezelschap gekregen van Sam, een hondje dat we uit het asiel hebben gehaald.  De kinderen waren er al maanden over bezig, ik had vroeger een hondje maar die is bij ons mama gaan wonen omdat ze de verandering van 3 kinderen in huis niet aankon, die begon dus echt haar haar uit te trekken en werd precies depressief, ons ma had er compassie mee dus ons Bindy heeft daar nu een prinsessenleven, al miste ik haar wel.  Maar allé, de tijd was rijp en we trokken naar het asiel, eerst moest ik een volledige vragenlijst invullen en aan de hand daarvan overlopen ze de honden die ze in opvang hebben en kijken of die eventueel geschikt zou kunnen zijn.  Wij wouden een klein rustig hondje, leeftijd of ouderdom speelde geen rol, al moest ze wel wat kunnen wandelen.  We mochten dan kennismaken met Tim en het was direct liefde op het eerste gezicht, ze was heel vriendelijk naar de kinderen toe en na een wandeling besloten we om haar een thuis te geven, enkele dagen later mochten we haar dan gaan halen, en nu ligt ze hier te snurken op mijn schoot, en hebben we haar naam verandert in Sam, wie noemt er nu ook een teefje Tim? :).  Voor de rest niet veel nieuws, de kinderen worden groter en kunnen nu echt kibbelen, reuzevermoeiend, ik ben dus heel blij dat ik er terug kan tussenuit smiezen voor een zalig "rustig" duurloopje ;).

     

    Allé, ik weet dat er veel in marathonvoorbereiding zitten dus heel veel succes met de trainingen, ik duim voor jullie allemaal!  Ik ben ook heel blij dat sommige van mijn vrienden hun ziekte serieus aan het overwinnen zijn en al over genezing kunnen dromen, ook voor hun heel veel succes!!!!!!!

    13-03-2011 om 11:01 geschreven door Wendy  


    12-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blessure :/

    Tja, iedereen heeft dat wel eens voor hé, een blessure.  Het probleem zit hem in mijn bekken, blijkbaar zaten die gedraaid en daardoor heb ik mijn adductoren wat verrokken of overbelast, hetzelfde probleem als een klein 1,5 jaar geleden, dus blijkbaar wel iets dat we in het oog moeten houden.  Ik heb nu al 6 dagen niet meer gelopen, en makkelijk is anders, heb dus ook verstek moeten laten op het pk veldlopen, dit vind ik wel jammer want de vorm was echt wel aant komen.  Maar allé, normaal begin ik maandag terug met rustige duurloopjes die ik deze week wat ga aanvullen met aquajogging om toch de conditie wat in stand te houden.  Janauri is zeker geen goede maand geweest, door ziekte en blessure werd er zeer weinig gelopen, al weet ik wel dat deze rustige maand mij misschien wel goed gaat doen, nu kan ik helemaal uitgerust beginnen aan de voorbereiding voor het zomerseizoen.  Normaal loop ik volgende maand de halve marathon van Drunen, dit zal ik nog eens bespreken met Jos, ik vermoed dat er veel van deze week zal afhangen, verbetert de blessure snel dan zal het geen probleem zijn, andere loop ik er de 10 km, ben dan wel aan het denken om de 10M van Antwerpen te lopen, het enige wat mij tegenhoudt is de konijnepijp, ik krijg het echt benauwd in die tunnel, heb wat last van claustrofobie denk ok :/.  Misschien even vragen of ik niet overgebracht kan worden :).  Dus ja, niet zo'n goed nieuws, maar gelukkig waren we er weer op tijd bij en komt alles terug in orde.  Groetjes

    Wendy

    12-02-2011 om 18:45 geschreven door Wendy  


    25-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DNS cross Lommel :(

    Hoikes,

    Vorige week is een week om snel te vergeten, ma en di ging nog, goed mijn trainingen kunnen afwerken, maar wel heel moe en futloos gevoel, na de intervallen van dinsdag voelde ik mij echt niet goed, het was vlug kinderen wassen, eten geven, huiswerk helpen zodat ik zo vlug mogelijk in de zetel kon kruipen.  Woensdag en donderdag was het niet veel beter, heel veel tijd al slapend en rustend doorgebracht en ook niet getraind, vrijdag voelde ik mij terug wat beter, dus boodschapjes gedaan op de fiets (spikepuntjes), en s'avonds zelfs ééns frietjes gegeten, jammergenoeg heb ik diezelfde frietjes die nacht nog ééns teruggezien, heel vrijdagnacht en zaterdag moeten overgeven, pijn dat dat deed, nog altijd hoopt ik om toch de cross nog te kunnen lopen, maar zondagmorgen moest ik toch echt toegeven dat het onmogelijk was, ik zwalpte door het huis en had al van vrijdag niets meer gegeten.  De maag deed zondag nog pijn, maar toch moest ik naar buiten, een klein 5km heb ik heel traag gelopen, en ik was blij dat ik het gedaan had, al was 5 km meer dan genoeg, ook gisteren was ik nog wat slappekes, na 8km kwam ik compleet leeg terug thuis, maar ik kon wel terug wat eten.  En vandaag gaat het al terug een heel stuk beter, van de trainer (en andere raadgevers) mocht ik vandaag nog geen intervallen lopen, jammer, maar zeker een verstandige keuze.  Ben dan deze avond maar even naar de club gelopen om samen met wat Wim in te lopen, te tetteren, en nog even wat raad te vragen aan Jos, ik wil namelijk wel al de snelheidstrainingen doen deze week, maar het was wat puzzelen, omdat er zaterdag ook nog een uitstapje naar de efteling gepland staat, maar het is gelukt, ik zal deze week geen trainingen moeten overslaan, wel mag ik maar 1 keer per dag trainen maar daar kan ik gezien de omstandigheden wel mee leven.  Kijk al uit naar volgende week, dan mag er terug op volle kracht getraind worden, oh ja en dan staat er ook nog een crossje gepland!!!

    Net ook nog Mario gezien, het deed mij deugd om hem en Steffke nog ééns te zien, hopelijk kunnen we snel onze zondagse duurloopjes terug hervatten, want ik mis die twee sloebers wel!

    Groetjes

    Wendy

     

    25-01-2011 om 20:54 geschreven door Wendy  


    10-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Avondcross Tessenderlo.

    Hallokes iedereen, hopelijk hebben jullie prettige feesten achter de rug en kunnen we helemaal opgeladen beginnen aan het nieuwe jaar.  Hier was het feesten heel magertjes, wij doen daar niet zo aan mee, moesten we geen kinderen hebben zou hier zelfs geen kerstboom in huis staan, ik hou ook niet van veel eten en drinken,  maar we hebben het wel gezellig gemaakt samen met de kindjes.  De eerste cross van het nieuwe jaar hebben we ook al gehad, die stond zaterdagavond gepland, het was de voorbije weken wat moeilijk trainen maar al de trainingen werden wel afgewerkt  meestal op de open fietspaden, de voorbije weken werd er dus veel op verharde weg gelopen en dat begon ik wel wat te voelen,ik ben dus heel blij dat het bos terug toegankelijk is.  Maar terug naar de cross, ik heb daar echt mijn plezier wel in gevonden, deze keer moest ik dan ook niet alleen opwarmen want er deed nog een clubgenote mee, dus was het tot aan het startschot nog gezellig tetteren.  Ik heb mijn start weer volledig gemist, stond nochtans klaar, het kopke stond op sprintmodus, maar blijkbaar mis ik toch nog iets want die start ging weer niet goed, een hele hoop dames voor mij, en dus stond ik de eerste bochten even in de file, zoooo frustrerend, maar daarna kon ik aan mijn inhaalactie beginnen en die ging best wel goed, ik voelde mij sterk en kon zelfs tijdens de 2 zandbakken op concurrentes inlopen, de kopgroep was al veel te ver voor, daar kon ik niet meer op inlopen en dus werd de laatste ronde een vrij eenzame, ik kwam aan als 7de algemeen en 4de senior, het lijkt alsof ik net naast het podium greep maar dat is niet het geval, zat een halve minuut achter de derde dame, als ik nu al eens wat sneller zou kunnen starten dan zou de wedstrijd er wel al anders uit zien, er wordt aan gewerkt!  Samenvatting: niet tevreden van de start, maar wel van het verdere verloop.  Oh ja, morgen is onze Sen jarig, al 4 jaar wordt hij, er staat een grote kom chokomousse in de frigo voor zijn klasgenootjes en ook de kadootjes liggen al klaar!  Wel een beetje vervelend dat hij zo net na die feestdagen jarig is, de zin om te feesten en de kadootjes inspiratie is wat minder.  De volgende cross wordt de cross van Lommel binnen twee weken, en op 6 feb sta ik aan de start van het pk.

    Groetjes!!!!!!!!!!

    10-01-2011 om 20:03 geschreven door Wendy  


    01-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy New year!!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voor iedereen een heel gelukkig 2011, ik hoop dat we er een heel mooi jaar van gaan maken.  Van mij moet er eigenlijk niets beter dan 2010, als we zo kunnen verder doen ben ik dik tevreden, ook aan goede voornemens doe ik niet, bij mij komt dat meestal per week, ken je dat, zo van : deze week ga ik heel gezond eten, deze week ga ik heel het huis poetsen, ...  In 2011 moet ik mij ook terug op de arbeidsmarkt begeven, mijn tijdskrediet loopt dit jaar ten einde dus zal er nog meer organisatie aan te pas komen, maar het zal ons wel allemaal weer lukken, ik ben alleszins niet van plan om minder te gaan lopen, integendeel, wil dit jaar de marathon onder de 3u lopen, dus er zal serieus getraind worden. Ik vrees dat het poetsen eronder zal lijden, maar zolang de kinderen tevreden zijn kan mij dat eigenlijk niet zoveel schelen, zolang we maar niet met onze voeten aan de vloer blijven plakken is dat toch geen ramp hé :/.  Grootse plannen dus in 2011, maar eerst staan er nog andere uitdagingen te wachten, op 6 februari neem ik deel aan het PK veldlopen in Booischot, hier heb ik natuurlijk geen grote verwachtingen, maar ik kijk er wel naar uit om dat mee te maken en ga lopen voor wat ik waard ben, de komende maand worden ook de km's lichtjes opgedreven.  Daarna staat er een halve marathon gepland, en dan de voorjaarsjoggings waar ik best wel naar uit kijk, vooral het lopen zonder de angst om op uw gezicht te schuiven is een droom ;).  Hopelijk blijft de sneeuw nu weg voor de rest van het jaar, ik denk dat niemand er om zal treuren.  Aan iedereen nog een prettig weekend gewenst!

    Groetjes Wendy

    Hier nog een foto van Lille!

    01-01-2011 om 16:07 geschreven door Wendy  


    20-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veldloop te Gierle.

    Hallokes,

    Brrrrr, het is weer vree koud buiten zeg, buiten het lopen hou ik mij ook bezig met het leven een beetje makkelijker te maken van onze gevleugelde vriendjes, en ze maken er goed gebruik van, onze boom voor het raam hangt vol mezenbollekes en zo van de notennetjes en het is hier heel de dag een vrolijk heen en weer gefladder.  Gisteren was er ééntje een beetje te hevig en vloog recht tegen ons raam, hij bloedde uit zijn bekje en bleef stil op de grond zitten,  direct werd er hier een E.R. opgericht met schoendoos, waterkommetje en wat nootjes om het klein ongelukkig diertje te redden.  Ik kon hem gewoon oppakken en dacht dat hij ten dode was opgeschreven, maar kom,  nu gaf ik hem toch nog een kans, als ik dat beestje daar gewoon in de sneeuw had laten liggen dan had onze zwerfkat (later meer) die waarschijnlijk snel te pakken gehad, of was hij gewoon doodgevrozen.  Om het kort te houden, enkele uren later kon ik ons vriendje al terug buiten laten rondfladderen en was hij al helemaal terug bekomen, wat een zalig gevoel dat dat geeft ;).  Verder is er hier nog een kat aangestrand, een zwart meisje denk ik, die werd dit weekend al voorzien van kipfilet en momenteel staat er al een zak kattebrokken in de kast, ik kan het niet laten hé.  Ik heb ze al gedoopt tot Brutus!  Maar nu dan het hoogtepunt van het weekend!

    Mijn tweede cross stond gepland, het was al een tijdje geleden dat ik nog wedstrijd gelopen had, de sneeuw was hier de spelbreker, maar een cross kun je altijd lopen hé, het enige probleem was vervoer, want met deze winterse omstandigheden staat niemand te springen om zijn auto uit te lenen, gelukkig kon ik met Jo Peeters meerijden.  Mooi op tijd kwamen we er aan, nog even de sportzak wegzetten, nog een praatje met Ludo (voorzitter vabco) en er kon eindelijk gelopen worden.  Ik heb altijd heel veel zenuwen voor een wedstrijd, maar ééns ik daar ben en ik mag lopen dan verdwijnt dat helemaal, net zoals een artiest die openbloeit op het podium, awel dat heb ik tijdens het lopen ;).  Het parkoer lag er mooi wit bij, maar dankzij spikes goed beloopbaar, het was een heel mooi parkoer, langs het water met enkele bergjes erin, maar al bij al was het geen al te zware omloop.  We moesten 3 toeren doen, goed voor 5050m.  Ik stond op de tweede rij om te vertrekken en naar mijn gevoel stond ik daar goed, maar blijkbaar moet je in een cross duwen om op de eerste rij te staan, niet echt iets voor mij en het waren ook wel echt snelle dames vooraan hoor.  De start en iedereen schoot weg, ik natuurlijk weer wat trager dan de rest, maar al snel kon ik beginnen inhalen, aan het eerste bergje heb ik wel even gevloekt dat ik niet rapper kan starten want daar was er een klein fileke en kon ik echt niet doorlopen.  Daarna ging het goed en kon ik er geregeld inhalen, net voor de finish werd ik nog voorbij gestoken door Maria Vranckx een hele straffe master, ik kon niet meer sprinten, voelde mij zelfs al wat misselijk worden :/ dus moest ze laten voorbij gaan, mijn tijd was 20,19min.  Ik was best wel tevreden, maar er is nog werk aan de winkel, hopelijk gooit de sneeuw niet teveel roet in het eten, want een training overslaan daar heb ik een hekel aan!  Hier staat dus weeral een hele gemotiveerde madam, laat die trainingen maar komen!

    Volgende wedstrijd is nu zondag te herenthout, ga zien dat ik scherp sta, geen snoep of chokolade deze week, zelfs niet op Kerstdag!

     

    Ik wil iedereen alvast een heel gelukkig Kerstfeest wensen!!!

     

    Groetjes

    Wendy





    20-12-2010 om 20:33 geschreven door Wendy  


    08-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste winterprik.

    Oef, bijna is er terug beterschap in zicht, we zitten alweer meer dan een week te sukkelen met gladde wegen, voor mij persoonlijk horen daar geen filles of glijdende auto's bij.  Ik heb verleden week de kinderen met de slee naar school gedaan en die vonden dat natuurlijk helemaal te gek, het lopen zelf valt in verse sneeuw nog mee, heb vorige week al de trainingen goed kunnen afwerken, maar door het dagje dooi te zondag is alles nu verandert in een ijsbaan en dat was gisteren en vandaag echt wel een ramp.  Gisteren vertrok ik rond 12u30 op zoek naar een plaatsje om mijn intervallen veilig te kunnen afwerken, maar ben na een 1,30u fietsen gestrand in de fitness op de loopband.  Vandaag ook mijn duurloop afgewerkt, eerst 6,5km met Herbert en dan nog even alleen, op sommige plaatsen moest ik haast over de grond kruipen, zo glad was het er, dat heb je als je zo koppig bent om niet langs de grote weg te willen lopen, want de fietspaden langs de banen liggen wel mooi open ;).  Voor de rest gaat alles hier zijn gewone gangetje, Sint en Piet zijn op bezoek geweest, Siebe heeft de chiro ontdekt en dit weekend gaan we feesten aan de zee!!!  Mijn grootouders zijn 55 jaar getrouwd en dat wordt natuurlijk gevierd, doordat het feest doorgaat in Oostende blijven we vrijdag op zaterdag slapen, en kan ik dus zaterdagochtend een loopje doen op het strand, zalig!!!!!   En nu we het toch over huwelijksverjaardagen hebben, Herbert en ikzelf zijn vandaag precies 6 jaar getrouwd, veel herinneringen zijn er niet aan die dag, we hebben niets speciaals gedaan, gewoon voor de wet getrouwd, nog ietske gaan eten en dan naar huis, zo'n trouwfeest dat was niet echt iets voor ons, we hadden ook net ons huisje gekocht, Siebe was 6mnd en Lander was al op komst (al wisten we dat toen nog niet), dus de prioriteiten lagen ergens anders.  Allé ik hoop dat de dooi snel in gang schiet want er staan mij deze week nog enkele leuke trainingskes te wachten. Aan ierdereen een heel mooi weekend gewenst, heel veel groetjes!!!

    08-12-2010 om 19:50 geschreven door Wendy  


    21-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veldloop Arendonk

    Het is hier even stil geweest op het blog, maar er werden de voorbije weken ook enkel trainingen afgewerkt, lijkt mij niet zo interessant om elke training hier neer te pennen.  Maar het gaat goed, de trainingen worden goed afgewerkt en ik geniet echt weer van elke training, zelfs vorig week, toen we ze heel de week in de gietende regen moesten afwerken.  De vorm zit toch wel een heel stuk beter als dezelfde tijd vorig jaar, hopelijk kunnen we dat zo houden.  Vandaag stond er dan mijn veldloopdebuut op het programma, reuzebenieuwd was ik, en ook wel bevreesd om laatste aan te komen, zeker toen ik al die dames daar zeg rekken en stretchen, en van die speciale opwarmbewegingen maken, ik wist niet goed wat te doen dus ik keek het maar wat aan.  Gelukkig spotte ik al snel wat clubgenoten, want ik had geen idee hoe de inschrijving werkte, blijkbaar moet je gewoon je valnummer(officiele nummer van de vlaamse atletiekvereniging) en een kaartje gebruiken, gelukkig zit de valnummer steeds in mijn sporttas, anders was het wel een heel kort debuut geweest ;).  Nog even opgewarmt en hup naar het startvak, het startschot werd gegeven en even vreesde ik dat ik al laatste liep, zo snel dat die dames starten, ik kon dus al meteen aan mijn inhaalrace beginnen en dat ging goed, heb er redelijk wat ingehaald.  Met al dat draaien en keren zeker een goede krachttraining, ik ben wel tevreden over de indeling van mijn wedstrijd, ben niet moeten vertragen en de laatste km was de snelste, mijn gemiddelde tempo was 3,58min/km over 4,7km, zeker nog voor verbetering vatbaar, maar het begin is er.

    Deze week zal ik weer niet bij de club kunnen trainen, Herbert heeft de late door de week en in het weekend de vroege, dus het zal weer een weekje trainen in mijn uppie worden.  

    Groetjes

    Wendy



















    21-11-2010 om 20:06 geschreven door Wendy  


    09-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We zijn goed bezig!

    De trainingen verlopen goed en er wordt ook terug wat meer en zwaarder getraind, ik geniet ervan, ik wil er echt voor gaan nu, het schema wordt tot op de km juist uitgevoerd zowel de trage als de snelle trainingen.  Ik was dus ook heel nieuwsgierig hoe ver ik nu al stond en dat werd dit weekend getest.  Ik nam zaterdag deel aan de Zilvermeerloop, een organisatie van onze club, het was even puzzelen maar een halfuurtje voor de start kwam ik ter plaatse.  Eerst even een parkoerverkenning gedaan en het zag er goed uit, we moesten 2 toertjes van 2,5km lopen over de asfaltbaantjes van het zilvermeer.  Zoals gewoonlijk had ik geen echte plannen van hoe ik ging lopen, gewoon lopen en proberen dat zo snel mogelijk te doen, dat ik geen snelle starter ben weet iedereen ondertussen al wel, dus toen ik startte moest ik verschillende dames voorlaten, maar ik bleef mooi in mijn tempo en na een 500m moest ik nog maar 1 dame voor laten, wel niet de eerste de beste: Tinne Diels, dezelfde dame die mij voor was in Dwars Door Geel.  Tinne liep de 10km maar ik wou haar proberen te volgen en dat lukte vrij goed, na een 2km kreeg ik Mario in het vizier, en de afstand werd heel langzaam aan toch kleiner, maar ik zag dat hij mij in het oog hield en gezien zijn bekende eindsprint besloot ik om maar geen efforke te doen.  Ik kon het tempo aanhouden maar was toch wel heel blij toen ik de finish in het vizier kreeg en de klok kon stilzetten op 18min 56sec, geen pr, maar wel mijn snelste 5km van dit jaar, we zijn dus goed bezig, en ben supergemotiveerd om terug stevig te trainen.  Ik kwam trouwens ook aan als 1e dame, dit maakt dat ik de vorige 4 wedstrijden allemaal gewonnen heb, maar het is de eerste wedstrijd waarvan ik terug tevreden ben, persoonlijk zeggen die eerste plaatsen mij niet veel, was ik nu vierde geweest met deze tijd dan was ik even tevreden geweest en dat meen ik echt!  Na het lopen nog even gekeuveld met Ruthje, Koen, Seppe en Mario met zijn gezin, het was weer plezant.  Mijn volgende wedstrijd wordt een echte cross, ik ben zo benieuwd, al zal ik waarschijnlijk wel omvergeblazen worden, het zal toch een leuke ervaring en een goede training worden.

    Verder ook nog clubnieuws, onze club heeft namelijk twee toppers kunnen strikken, Nathalie De Vos  en Willem Vanhoof gaan vanaf nu onze clubkleuren vertegenwoordigen, zelf ben ik een grote van fan Nathalie en hoop dat ze sterker dan ooit uit haar blessuretijd komt!!!

    Ook nog even proficiat aan iedereen die meegelopen heeft te zaterdag, er werden heel veel pr's gelopen en onze snelle mannen blijven maar sneller worden, knap om te zien!

    Groetjes

    Wendy (die straks nat gaat werden tijdens de intervaltraining, maar dat niet erg vindt ;))

    09-11-2010 om 14:52 geschreven door Wendy  


    30-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2 crosskes ;)

    Hier zijn we nog eens, even tijd gevonden om de computer ter hand te nemen heb best wel een interessante week achter de rug.  De trainingen op zich verlopen prima, heb mijn draai gevonden in de club, al kan ik niet zoveel gaan als ik zou willen, mijn schema wordt piekfijn afgewerkt.  Deze week stonden er 2 wedstrijdjes gepland, het was woensdag scholencross hier in Mol en Siebe en ik zouden meelopen.  Siebe mocht al direct aan de bak, hij moest 200m overbruggen in het witte molse zand en deed het uitstekend, daarna moest ik nog meer dan een uur wachten voor mijn eigen cross van 1800m, ik had op tijd afgesproken met Wim om samen nog wat in te lopen.  Blijkbaar moesten de mannen en de vrouwen apart lopen, Jos (trainer) was er ook en gaf me nog wat tips ivm het vertrek en hoe ik het best kon lopen op het mulle zand.  Rond 15u47 kon ik eraan beginnen, de start was zelfs nog vrij heftig met die ouders en juffen, 3 dames vertrokken sneller dan ik, ik denk dat ze wat te snel vertrokken waren, want toen we na de zandstrook het bos inliepen was er nog maar 1 dame die kon volgen, in de tweede ronde (we moesten er 3 doen) liep ik vrijwel alleen en de derde ronde was het al wat opletten voor de achterste dames die ik moest dubbelen, ik kwam als eerste aan en mocht dan op het podium het scholeke van Mol Gompel vertegenwoordigen, heel leuk om te doen al was die zandstrook best wel zwaar!  Een tijd weet ik niet, denk dat er ook geen tijdsregistratie was, interesseert mij ook niet zoveel.  

    Donderdag ben ik s'avonds met de club gaan trainen, en vrijdag was het rustdag, ben dan maar eens goed gaan eten met Herbert en mijn ouders, mmm het was weer heel lekker en vegetarisch ;)!

    Vandaag stond er weer een wedstrijdje gepland: de cross der jongeren in Westerlo, het was niet zo simpel voor mij om hieraan mee te kunnen doen, heb voor de eerste keer een babysitt ingeschakeld en kon gelukkig weer beroep kunnen doen op Benny om daar te geraken, we hadden ook een supporter en fotografe mee dus dat kon al niet meer stuk, de regen kon mij niet deren, een cross moet slijk zijn in mijn ogen, dus ik had er ook helemaal geen bang van en keek er al naar uit!  Mario en andere vabcoleden waren al aanwezig en al gauw begonnen we aan onze opwarming, een korte parkoerverkenning werd het en slijk zou ik krijgen :).  De start verliep weer heel chaotisch, er hadden weer teveel mensen vooraan post gevat die daar helemaal niet thuishoorden en ik kon echt niet door in het begin, ik zag al enkele dames mij voorbijsteken dus mocht ik al direct beginnen met inhalen.  Na een 600m liep ik in eerste positie en die zou ik niet meer afgeven,  vanaf km 1 had ik Mario in het oog, hij liep heel goed maar langzaamaan kwam ik toch dichter, rond km3 kon ik hem dan na wat gegiechel voorbijsteken maar zoals we Mario allemaal kennen is hij in zijn eindsprint beresterk en kwam er rond 4,3km terug over, het is hem gegund, knap gelopen Mario!!  Ook Benny is niet meer bij te houden, die heb ik zelfs niet meer gezien toen het startschot ging, stiekem denk ik dat hij daar ergens het bos ingedoken is en gewacht heeft tot we de tweede keer passeerden :D, grapje hé, hij is de laatste tijd sterk bezig en ook hem is het gegund.  Er werden weer mooie resultaten gelopen van onze vabcoërs, denk dat we van de 4km bijna alle podiumplaatsen hadden.  

    Volgende week staat er de zilvermeerloop in Mol gepland, een gewone stratenloop over de straten in het zilvermeer, hier ga ik de 5km doen.  Ik doe nu even veel wedstrijden, maar dit blijft zeker niet duren hoor, hierna loop ik maar om de 2 weken een wedstrijd en dan nog korte afstanden, dit jaar zal ik geen 10km wedstrijd meer lopen, alle wedstrijden zullen kort maar krachtig worden, even alles op snelheid en weerstand zetten!  Ik hoop om volgend jaar of het jaar daarop mijn droommarathon te kunnen lopen!

    Prettig weekend aan iedereen!!!

    Groetjes

     





    30-10-2010 om 19:59 geschreven door Wendy  


    19-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 19 oktober 2010

    Brrrrrr, het begint duidelijk frisser te worden, ik loop dan ook al een weekje met lange broek en vind dat niet echt leuk, ik voel mij naakter in een lange broek dan in mijn shortje, alle vormen worden zichtbaar in zo'n tight hé, maar we hebben toch geen kou, het is dat wat telt ;).  Na de 10km van Hasselt moest er terug wat gerust worden en werd er door de week niet veel gelopen, en in het weekend stond er een weekendje weg gepland.  Siebe was al een tijdje aan het aftellen en was dan ook superenthousiast toen we hem vrijdagmiddag aan school kwamen ophalen om dan meteen richting trein te vertrekken die ons naar Oostende zou brengen, daarna moesten we nog even mee met de kusttram tot Nieuwpoort.  Het was voor onze Sen de eerste keer dat hij de zee zag, maar zo enthousiast was hij er niet over, de meeste aandacht kreeg het zwembad dat bij het complex hoorde waar we een appartement hadden gehuurd.  Herbert en de klein mannen zijn wel 4 keer gaan zwemmen in die 3 dagen, ik ben maar 1 keer meegeweest, zwembaden zijn niet echt mijn ding.  Gelukkig kreeg ik ook even trainingtijd en werd er zaterdag een crescendoloop afgewerkt, 3km tegen 6min/km met gigantische wind in de rug, de volgende 3km's tegen 5,40 weeral serieus met de rem op lopen met die wind in de rug en dan moest ik mij omdraaien, het was natuurlijk geen verassing, ik wist wat er ging komen, maar ik stond volledig stil, de wind was niet te doen, dus mijn weg wat proberen te zoeken in de duinen, de volgende 3km moest tegen 5,20 en de laatste 2 tegen 5min, het was zwoegen om de tempo's te halen, was verschillende keren het pad kwijt, moest over struiken springen, zandbergen oplopen om te kijken of ik wel in de juiste richting aan het lopen was, het was plezant, en ik kwam na 12,3km terug bij mijn kids aan en moet toegeven dat ik toch wel heel blij was om er te zijn, de tempo's werden (gemiddeld) zelfs gehaald!  Dan was het loopje van zondag toch een stukje rustiger, 10km tegen 5,40, ik besloot om naar de startplaats van de Flanders fields marathon te lopen en dan langs het water blijven tot ik 5km had om dan gewoon rugske te draaien en terug te lopen, het was genieten, het zonnetje dat scheen op het bolleke en ik was veel te vlug terug in het appartement, hierna werd dan de terugreis aangevat, het was een leuk maar heel vermoeiend weekend!

     

     

    Gisteravond ben ik naar een infoavond voor lange afstandslopers geweest, de spreker van dienst was Paul Vandenbosch, heel veel nieuws werd er niet verteld, maar ik heb het wel nodig om echt het belang van traag lopen en intervallen niet te snel doen, regelmatig nog eens te horen ;).  Dus heb ik tijdens mijn intervallen deze morgen er echt proberen op te letten, zeker nu Paul Vandenbosch zelf aanwezig was op de piste, zijn leerlingen hadden blijkbaar examen lopen.  De intervallen waren 10 reeksen van 50-100-150m waar ik toch wel moeite had om op die 50m de gevraagde tijd te lopen, ben een trage starter, dus voor mij wel een goed training. De andere gingen iets te snel, maar het viel nog goed mee hoor!

    Volgende week zijn er 2 wedstrijdjes gepland, op woensdag de scholencross van Mol, waar onze Siebe 200m moet lopen en ik 2000m, ben best wel benieuwd hoe dat gaat gaan, heb nog nooit zo'n korte afstand gelopen.  Zaterdag trek ik dan naar de cross der jongeren om er de 4km te lopen, de komende maanden zullen volledig in het teken staan van korte afstanden.  

    19-10-2010 om 14:53 geschreven door Wendy  


    11-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10km van Dwars door Hasselt.

    Het was me het zondagje wel, op 10/10/10 won ik de 10km in Hasselt, dit "speciale" dagje begon al vrij vroeg want de treinen rijden zondags maar om de 2u zo was ik dus al om 12u15 ter plaatse terwijl de wedstrijd pas om 14u30 vertrok, gelukkig was het prachtig weer en dat verzachte het wachten toch wel, ik zag de kindjes zich klaarmaken voor de chiquita run en terugkomen,toen vertrokken de 5km lopers, en dan werd het tijd om mij ook klaar te maken, sportzak gaan afgeven en dan Jess gaan zoeken die ik vrij gemakkelijk vond, na elkaar wat zenuwachtig gemaakt te hebben was het tijd om in het startvak te gaan staan, om één of andere reden kreeg ik een laag startnummer en stond helemaal in het voorste startvak wat wel heel leuk was, je moest niet drummen en ik stond op de derde rij als het startschot werd gegeven, er hadden zich 2 dames voor mij gewriemeld maar na 500m liep ik al als eerste dame, mijn doel was in de eerste plaats om ééns te zien wat ik nu al kon, 1 maand na de marathon en met weinig trainingskilometers in de benen, stiekem wou ik toch wel die 4min de km halen.  Ik vertrok voor de eerste keer ééns echt tegen een goed tempo, de eerste 5km's liep ik allemaal onder de 4min en begon het wat moeizamer te gaan, duidelijk dat ik nog niet veel weerstandstraining in de benen heb, daar moet dus stevig aan gewerkt worden!  Maar al bij al staan we er niet slecht op, mijn tijd was 39,33min op 10km, al kwam mijn garmin wel wat minder uit, 9,83 km, maar ik heb serieus bochten afgesneden en de kortste weg proberen te nemen, dus misschien was het parkoer wel juist.  De finish was ook weer bangelijk, ik mocht door zo'n lint lopen wat echt wel leuk is, de podiumplaatsen zorgden wel voor een gigantische chaos, een vrouw die een 6de plaats had gelopen vertelden ze dat ze 3de geworden was, ondertussen waren de nummers 2 en de echte nummer drie onvindbaar, ik heb daar een halfuur moeten wachten eer alles in orde was en kreeg het ondertussen al ijskoud, heb ondertussen dan maar wat kennis gemaakt met Nathalie Devos, die daar ook de 10km meeliep puur voor het plezier, echt een heel tof meisje, natuurlijk werd ze ook even geïntervieuwd en ik stond daar maar tussen ;).  Na een halfuurke mocht ik dan eindelijk het podium op om mijn prijs in ontvangst te nemen, een mooi kunstwerkje (waar achteraan op vermeld stond dat ik eerste heer was :D), en een fles cava.  Daarna was het spurten naar mijn sporttas om warme kleren aan te doen,  jammergenoeg waren de douches ijskoud, toch heb ik er mij ondergezet en mij vlug wat gewassen :/.  Omdat mijn startnummer eindigde op een 10 mocht ik ook nog een vaatje bier van 5L afhalen, dus zo kon ik met serieus wat souvenirs de reis terug naar huis aanvangen, ik was wel heel blij toen ik alles mee in de trein kreeg, want zo 2km sleuren met een vat bier, en fles cava en een stenen kunstwerkje is een work out op zichzelf en levert ook wat bekijks op :).  Maar allé, het was weer een leuke belevenis en we zijn toch op de goede weg, al is er nog veel werk aan om mijn pr op de 10km te breken.  Verder nog een dikke proficiat aan Sandra en Jess die ook een mooie wedstrijd liepen!

     

    En dan natuurlijk de prestaties van de marathons nog, onze club heeft dat prachtig gedaan, al baalde Benny wel dat hij 9s boven de 3u bleef, een tijd onder de 3u zit er aan te komen!  De dames van de club hebben zich ook goed geweerd, Ange, Heidi, Jaimy, Anita en velen anderen zetten schitterende tijden neer, van de webloglopers heeft Steffke mij zeer verrast, en natuurlijk ons Kaat die serieus karakter getoond heeft, Chris die weer een pr liep en velen anderen die mij nu niet binnen schieten maar waar ik zeker ook wauw van zei.  

    Jammer dat Mario zijn doel niet bereikt heeft, maar dat zit er zeker aan te komen, de volgende marathon loopt hij zeker weer een pr!!!





    11-10-2010 om 14:57 geschreven door Wendy  


    02-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hier zijn we dan met de winterplanning!

    Tja voor de moment is het hier maar rustig op het blogje, veel valt er ook niet te zeggen.  De marathon lijkt al vrij goed verteerd, vanaf deze week zullen we terug een 70km gelopen hebben, bestaande uit een intervaltraining, 3 extensieve duurlopen en een tempoloop, verder werd er ook nog gefitnessed, we zijn dus terug vertrokken.  Voor de meeste onder ons zijn het de laatste loodjes voor hun marathonvoorbereiding, ik wens jullie ook al heel veel succes!  Ben ook benieuwd hoe het onze Nederlandse vrienden is vergaan in de Zeelandse kustmarathon, ik zie nog altijd die foto's voor mij van vorig jaar, Tiny die haast weggeblazen werd, het blijft mij toch bij.  Ikzelf heb deze week samen met de trainer besproken welke wedstrijden ik dit jaar nog ga lopen, en ik moet zeggen dat ik er zin in heb.  Mijn volgende wedstrijd is al volgend weekend, ik ga meedoen aan de 10km van Dwars door Hasselt, dit wordt meteen ook de laatste langere wedstrijd van dit jaar.  Daarna volgt de cross der jongeren op 30 oktober hier loop ik de 4km, dit is niet een echte cross hoor, het parkoer bestaat uit goed beloopbare bospaadjes.  Verder:

    6 november: zilvermeerloop Mol: 5km

    20 november: cross in Arendonk (mijn debuut in het veldlopen, de spikes staan al klaar!)

    4 december: cross blauwe kei (geen echte cross)

    10december: cross Lille

    26 december: stratenloop Herenthout 5km

    8 januari: cross Tessenderlo

    (16 januari: cross Herentals misschien)

    23 januari: cross Lommel

    We weten dus wat doen deze winter, ik ben benieuwd hoe het veldlopen mij gaat vergaan, heb al vernomen dat het heel belangrijk is om snel te starten, laat dat nu toch een gigantische handicap zijn van mij ;).  Tja we zullen zien hé, het voornaamste zal zijn om zeker niet gekwetst te geraken, dus er zal goed naar het lichaam geluisterd worden!!

    Mijn eerste hoofddoel wordt tadadadaaaa: de halve marathon in Drunen (20 maart) hier zou mijn huidige pr verpulverd moeten worden :/.  

    Mannen en vrouwen, slaap wel en doe da volgende week goed hé, ik duim voor jullie allemaal!!!!

     

     

    02-10-2010 om 21:48 geschreven door Wendy  


    24-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag 24 september.

    Lang geleden maar niet veel te vertellen!  Het trainen stond de afgelopen 2 weken op een laag pitje, bij Mario kon ik nog wat smeken om toch te mogen lopen, maar bij Jos lukt dat niet hoor, had zondag "illegaal" 10km gelopen tijdens een bosloop hier in Mol en kreeg een (klein) beetje naar mijn voeten, gevolg: maandag een extra rustdag :(. Vanaf nu wordt het schema stipt gevolgd.  Dinsdag heb ik nog ééns intervallekes mogen doen, als enige liep ik 100m's terwijl de rest km's moest lopen, ik voelde mij wel een racemachine, want ik mocht zelfs de toppers voorbijsteken ;).  Lopen is toch zo zalig hé, ik geniet vooral van de loopjes in het bos, binnenkort hangt er weer zo'n zalige geur in het bos, de herfstgeur, en om nog maar te zwijgen van die dikke pakken bladeren waar je zo door heen kunt sloffen.  De lente en herfst zijn toch echt wel mijn lievelingsperiodes!

    Het is wel even wennen dat de km's een heel stuk minder zijn nu, een training duurt nu maar een uurtje terwijl dat de afgelopen weken makkelijk boven de 2u was, voel mij nog niet "verzadigd" na de training, maar dat zal wel snel wennen.

    Vanaf nu worden de trainingen terug wat opgedreven, mijn volgende wedstrijdje wordt 10km tijdens Dwars Door Hasselt(10/10/10), hier wil ik toch wel die 40min terug halen, hopelijk lukt het!

    Voor de rest gaat alles terug zijn oude gangetje, kindjes naar school, Herbert op zijn werk en ik kan terug rustig mijn huishouden doen.  Vandaag hebben ze hier ook onze gevel uitgeslepen en gezandstraald, volgende week nog opvoegen en dan ziet ons huisje er terug als nieuw uit :D, hopelijk heeft Herbert nu even genoeg van al die werken aan het huis, het is hier de moeite geweest de voorbije maanden,  nieuwe ramen, de oprit herlegd , zonnepanelen en nu die gevel,  tja men zegt niet zomaar dat een huis nooit af is hé ;).

    Groetjes en prettig weekend!!!

    24-09-2010 om 19:40 geschreven door Wendy  


    17-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over and out!

    Ok, het laatste wat ik over de IFF marathon vertel, ik kan maar niet tevreden zijn en ik leg er mij nu dus maar bij neer dat ik niet tevreden ben, ik probeer niet meer te doen alsof ;).  Heb wel  vernomen dat ik derde sta op de all time marathontijden van onze club, dus dat is best wel leuk.  Ziezo dit is het laatste wat ik erover zeg, beloofd :).  Ik sta ook serieus te trappelen om terug stevig te trainen, maar moet mij nog even rustig houden,  heel moeilijk hoor geloof mij.  Ik geniet van het lopen en heb ook van de marathon genoten, ik zie dit niet echt als falen maar meer als een stap om mijn doel ooit te bereiken en zo blijf ik steeds gemotiveerd, het volgende doel is om mijn 10km en halve marathon pr aan te vallen, hopelijk lukt dit voor aug 2011.  Voor de rest is alles prima in orde, er zijn dingen die veel belangrijker zijn dan lopen en daar draait het gelukkig heel goed.  Siebe zit nu in het eerste leerjaar en is zo trots als een pauw dat hij al verschillende woordjes kan lezen, ook mijn twee kleutertjes genieten van het school gaan, morgen trakteer ik hun op een dagje Olmense zoo, hopelijk houden we het droog!

    Prettig weekend voor iedereen!!!!!

    17-09-2010 om 19:35 geschreven door Wendy  


    15-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Merciiiiiii!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bedankt voor al de felicitaties die ik heb gekregen!  De spieren voelen al terug vrij soepel aan, ik ben gisteren een 6km gaan loslopen en dat heeft heel veel geholpen, vandaag terug rustdag en morgen mag ik weer ééns 8km loslopen, ik ben al aant aftellen!  Toch wel een verslaving dat lopen, je zou denken dat je na een maand van een dikke 400km en een marathon, wel even genoeg zou hebben van het lopen, maar nee, ik moest mij vandaag serieus  inhouden om de loopschoenen niet aan te trekken, ben zelfs stiekem jaloers op mijn clubgenootjes en facebook vriendjes die nu midden in hun voorbereiding zitten;).  Ik heb ook nog een foto gevonden van mij en Herbert tijdens de marathon.  Groetjes

     

    15-09-2010 om 20:10 geschreven door Wendy  


    13-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer foto's IFF.

    Die laatste foto's zijn gertrokken tijdens de laatse 2km!  Gelukkig had ik toch mijn zonnebril meegegeven aan Herbert, ik denk dat ik de enige was, want ze hadden regen en bewolking voorspeld, maar eigenlijk heeft het zonnetje haast heel de tijd geschenen.  Was dus heel blij met mijn bril :).



















    13-09-2010 om 12:17 geschreven door Wendy  




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 09-2005

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs