Foto
Inhoud blog
  • Oostende 09.10.2011 / 8 KM
  • Grysloke 27.08.2011 en Wembleyloop 28.08.2011
  • Loopwedstrijd Herseaux 10,4 km
  • Wedstrijd Mariakerke - 9,9 km - 13.08.2010
  • Loopkoers Ename 07082010 // 11,5km
    Favoriete blogs
  • Hans detavernier
  • dimitri delombaerde
  • Joost dewaele
  • Michael vannieuwenhuize
  • dieter van lierde
  • ludovic vanlede
  • Natalie Tijtgat
  • bjorn desmet
  • fabrice laga
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Beste looptijden:     
                                         
    10 km : 33 min.  02 sec.       
    15 km : 51 min.                      
    21,1 km : 1 u 13 min. 26 sec
    Marathon : 2 u . 43 min.       
    _____________________
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    steven loopblog

    30-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedstrjid Grijsloke 30.08.2008
    Beste,

    Net een lekker BBQ achter de rug en tijd voor wat nabeschouwingen bij de wedstrijd van Grijsloke deze namiddag.

    Dit jaar had ik gekozen voor de korte afstand. En nog een geluk ook ! We hebben heel lang moeten wachten op een beetje zon en aangename temperaturen, maar dat dat nu net op de loopwedstrijd van Grijsloke moest zijn ! Enfin, het was warm op de 7 km, maar veel last heb ik er niet van gehad.
    Al van bij de start wist ik ongeveer wat mijn eindplaats zou zijn.
    Het eerste groepje met Dieter Van De Walle en Dimitri Caby heb ik van bij de start wijselijk laten gaan, dat is zowiezo een tredje te vlug voor mij.
    Ik ben dus rustig gestart en heb een heel aangename wedstrijd gelopen.
    Van Garry Van de Walle wist ik dat hij vorige week in De Pinte gewonnen had en dat de Garry Van de Walle van vroeger dus 'back' is. Ik ben zolang mogelijk bij hem gebleven maar moest hem dan toch laten lopen.
    Ik werd uiteindelijk vierde en ben heel tevreden over mijn prestatie.

    Eerste werd dus met een zeer ruime voorsprong Dimitri Caby, voor Dieter Van de Walle en Garry Van de Walle (geen familie voor zover ik toch weet....)
    Opmerkelijke prestatie ook van Lode Schamelhout, hij werd knap zevende en eerste in zijn reeks. Bij deze proficiat Lode !
    Eerste bij de vrouwen werd ex-trainingsmaat Els Verthé.

    Na wat loslopen en een deugdoend douchke bij mijn werkcollega Conny  (waarvoor dank) heb ik de 10 mijl gevolgd waar mijn trainingsmakker Pedro Dujardin meeliep en natuurlijk den Dimi Delombaerde en Joost Dewaele en Bjorn Desmet, en natuurlijk vele anderen....

    Pedro Dujardin eindigde op de 11e plaats, hij had wel wat last van de warmte, liep redelijk zwalpend naar de meet, maar ja, hij was al van 4u deze morgen op, had er al de vroege shift op zitten, onzen Pedro.
    Dimi Delombaerde eindigde knap 12e gevolgd door Joost op de 15e plaats en Smetje werd 22e.
    Ludovic Van Lede liep ook een zeer knappe wedstrijd . Proficiat Ludo, het trapistje achtaraf  was welverdiend !

    Zo, Grijsloke zit er weeral op. En het is goed verlopen dit jaar !

    Groeten,
    Steven

    30-08-2008 om 23:23 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    28-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Beste,
    De Olympische Spelen zijn dan wel voorbij, de Paralympics moeten nog beginnen !
    De lezers van mijn blog zullen ondertussen wel weten dat Fredje deelneemt aan de paralympics.
    Hij stuurde mij ondervermelde nuttige informatie door :

    Meer uitzendingen op TV over de paralympics (hieronder).
    Dagelijks enkele uren op Duitse zenders.

    opening en slotceremonie is live te zien op BBC en Duitse TV
     
    Uitzendingen op Duitse TV (ARD of ZDF)
    - Eröffnungsfeier = openingsceremonie
    - Wettbewerbe/Vorkämpe = voorrondes/reeksen
    - Entscheidungen = Finales
    uitzendschema Duitse ZDF/ARD klik hieronder :
    http://paralympics.zdf.de/ZDFsport/inhalt/2/0,5676,7237858,00.html
     
    zaterdag 06 September
    Paralympics 2008: Opening Ceremony
    13:50 - 18:15 live BBC1
     
    woensdag 17 september
    Paralympics 2008 Closing ceremony
    12:50-16:00 live BBC2

     

    SPORZA – CANVAS en EEN

    Dagelijks hoogtepunten in nieuws van 13.00 en 19.00 uur

     

    Programma over de voorbije Spelen op 21 september

     

     

    NOS – Ned 2

    Maandag 8 september 19.25 uur
    Dinsdag 9 september 19.55 uur
    Woensdag 10 september 19.25
    Donderdag 11 september 19.25
    Vrijdag 12 september 19.25 uur
    Zaterdag 13 september 19.00 uur
    Zondag 14 september 19.15 uur
    Maandag 15 september 19.25 uur
    Dinsdag 16 september 19.55 uur
    Woensdag 17 september 19.25 uur

     

     

    BBC 2

    Maandag tot vrijdag : 20.00 – 21.00 uur

    Zaterdag-zondag : 13.50 – 17.30 uur

     

    Dagelijks informatie te volgen op volgende website :
    http://www.supporterparalympics.be/


    BIJ DEZE NOG EENS VEEL SUCCES  AAN FREDJE !! En misschien na de spelen een eigen loopblog ??

    Groetjes,
    Steven

    28-08-2008 om 20:06 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Westrijd Heule 24.08.2008
    Beste,
    Vandaag ben ik gaan lopen in Heule, de Wembleyloop, 10 kilometer. De Wembleyloop staat jaarlijks op mijn programma omwille van de zeer goede organisatie van Joost Casteele en vrienden. Bij deze terug proficiat voor de goed verlopen organisatie.

    Vandaag aanwezig voor de 10 km waren o.a. Fredje raketje (VDHeede), Dieter VdWalle, Geert Deruddere, Glenn Vermandere, Pascal Debersaques en vele anderen.

    Van bij de start wist ik dat ik goed mijn best zou moeten doen om rond de top 5 te eindigen.

    Fredje en Dieter hadden vrij vlug een comfortabele voorsprong op het tweede groepje waarin ikzelf de kop trok, voor Geert Deruddere en Glenn Vermandere. Het kan me niet veel schelen dat ik kop trek want ik loop liever op kop dan achterin een groepje, maar op het einde van de 3e ronde plaatste Geert Deruddere een versnelling en nam Glenn Vermandere met zich mee. Ikzelf kon niet aanpikken, het ging me ietsje te snel. In de laatste ronde werd ik nog ingehaald door Pascal Debersaques die ons groepje gedurende de wedstrijd steeds op een 20tal meter volgde.

    Ik werd dus 6e maar ben wel heel tevreden over mijn wedstrijd. Het voelde al een stuk beter aan dan vorige week.

    Fredje werd heel knap eerste : hij zette een sterke prestatie neer met net geen 33min. Volgende week vertrekt hij naar de paralympics in Peking. Hij is dus heel goed voorbereid, we duimen voor hem !
    Dieter werd tweede en Geert Deruddere en Glenn Vermandere liepen samen hand in hand over de meet.
    de uitslag
    1 ste fredje 32m50sec
    2de dieter 32m59sec
    3de geert deruddere 35m 12sec
    4de glenn vermandere 35m12sec
    5de pascal debersaques 35min 26sec
    6de steven hocedez 35min 37sec
    13ste ignace bekaert 37min 06sec 
    Volgende week ben ik dus te vinden op de heuvels van Grysloke, wat ik er zal lopen, hoogstwaarschijnlijk en bijna heel zeker de korte afstand.

    Tot schrijfs !

    Steven

    24-08-2008 om 00:00 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedstrijd 10 mijl Middelkerke 17.08.08
    Beste,

    Vandaag ben ik gaan lopen in Middelkerke, 10 mijl.
    Na de congé wist ik niet goed hoe de conditie er aan toe was, maar ik moet zeggen, het is redelijk meegevallen : ik liep de 10 mijl in 59min05sec, ben dus redelijk tevreden over de wedstrijd.
    De bezetting was ijzersterk met mannen als Francies Vansteenbrugge, Stijn Fincioen, Bart De Bergé, Steven Vandecasteele, en niet te vergeten de ijzersterke Frederic Van Den Heede, net terug van een geslaagde hoogtestage in St Moritz. Dit met het oog op zijn selectie op de paralympics.
    Fredje Raketje eindigde op de 7e plaats in een knappe tijd van 53min48sec !  Proficiat aan Fredje !
    Ik liep gans de wedstrijd alleen en kende een zwak moment tussen 10 en 13 km toen we tegen wind in moesten lopen. Maar al bij al viel het goed mee. De weergoden waren ons wel niet zo goed gezind, want tijdens de opwarming kregen we toch een serieuze regenbui over ons heen en ook tijdens de wedstrijd bleef het niet droog.
    Nog ter info : eerste werd Stijn Fincioen, voor Francies Vansteengbrugge en Bart De Bergé. Ikzelf werd, denk ik, ongeveer 28e. Carlo Verleyen finishte juist onder het uur.
    Foto's zijn te bezichtigen op de blog van Hans Detavernier, met dank van mijnentwege aan zijn vrouw voor de mooie foto's...

    Verder valt nog te noteren de knappe prestatie van onzen trainer Johan Santens op de 5 KM : hij werd knap tweede .

    En uiteraard onze  bijna dertigjarige  Pedro Dujardin, die knap 7e werd op de 10 KM.

    Volgende week loop ik normaalgezien in Heule, de 10 KM en de week nadien zal ik te vinden zijn op de heuvels van Grysloke...

    Tot schrijfs !
    Steven

    17-08-2008 om 20:06 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.terug van vakantie

    Beste vrienden en vriendinnen (mochten er dames zijn die mijn loopblog lezen....)

    Wij zijn van gisteren terug uit vakantie en moeten er dus weer een jaartje tegen kunnen.....

    De vakantie is zeer goed verlopen,mooie streek, mooi weer, en heel mooi loopparcours : paadjes doorheen de vendeese bossen, het strand, de dijk... De bossen waren wel wat zwaar , veel op en neer, maar heel mooi.
    Dit jaar ben ik ook niet verloren gelopen, heb braafjes de paadjes gevolgd !

    De kindjes hebben zich ook heel goed geamuseerd, onzen Bjarne was voornamelijk in het zwembad te vinden, een echte waterrat !
    En laure in het peuterbadje... heeft beetje schrik in het water....
    We hebben uiteraard ook een aantal uitstappen gedaan, zoals oa ile d'yeu, ile noirmoutier, boottochtje doorheen een moeras, kinderboerderij, en we hebben ook door de zee gereden : een weg van vier kilometer door de zee, alleen berijdbaar anderhalf uur voor en na laagwater, anders staat die weg volledig onder water (je zou uw auto niet meer zien staan ! Vond dit echt fenomenaal !)

    De reis ernaartoe en terug  is heel goed meegevallen : de kindjes zijn braver geweest op een traject van zevenhonderdvijftig km dan als we hier soms vijftien km rijden !

    Terug naar het lopen dan : volgende wedstrijd wordt hoogstwaarschijnlijk middelkerke, tien mijl

    Tot schrijfs !

    Steven

    09-08-2008 om 21:40 geschreven door steven  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Over mijzelf
    Ik ben Steven Hocedez
    Ik ben een man en woon in Otegem (België) en mijn beroep is Wever van tapijten.
    Ik ben geboren op 25/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen en Voetbal kijken .
    Mijn vrouwtje is Eveline Vandenbogaerde en wij hebben twee lieve kindjes Bjarne en Laure
    Archief per maand
  • 10-2011
  • 08-2011
  • 11-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008



    Startpagina !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs