20/1 Uit: De komst van Nibiru of de Tweede Zon
maakt de superrijken bang - Niburu
Als er één ding is waar de
zelfbenoemde elite goed in is, dan is het wel dat ze heel goed voor zichzelf
zorgen. Zo goed zelfs dat ze druk bezig zijn met voorbereidingen om deze
planeet op tijd te verlaten.
Deze afbeelding is het oude logo
van het ruimte-bedrijf Blue Origin uit de periode 2007-2015 van Jeff Bezos
(Amazon).
De latijnse spreuk Gradatim
Ferociter betekent: Stapsgewijs, Fel. Dit logo toont de hoofdreden aan waarom
de superijken naar elders willen: de vrees voor de komst van de Tweede Zon/
Nibiru, of Planet X.
Verklaring van onderen naar boven
Onderaan is een gevleugelde zandloper te zien. Dit betekent de tijd
vliegt, en ook dat er nog maar weinig tijd voor de elites over is. Het zand
dat door de loper zakt symboliseert ook dat de tijd van de materie opraakt.
Alles wat de elites interesseert is hun hebzucht in materie (bezittingen,
slaven), daarom bouwen ze raketten en onderaardse steden om deze materie zoveel
mogelijk mee te kunnen nemen. Toch zakt het zand van de materie door de loper
en vervliegt het.
De spreuk Gradatim Ferociter (Stapsgewijs, Fel) is het bedrijfsmoto van dit
ruimtevaartbedrijf. Bezos bouwt zijn bedrijf dus stapsgewijs en fel. Dit in
vergelijking met Elon Musk zijn sneller groeiende ruimtevaartbedrijf. Dit duidt
op de filosofie van het Oudgriekse verhaal van de schildpad en de haas. De
haas en de schildpad is een van de fabels van Aesopus, een verzameling fabels
over dieren die door de Griekse slaaf Aesopus omstreeks de 6e eeuw voor
Christus zouden zijn geschreven. In de fabel over de haas en de schildpad
houden de twee dieren een wedloop. De haas denkt makkelijk te zullen winnen en
spant zich totaal niet in. Onderweg denkt hij gerust een dutje te kunnen doen,
maar als hij wakker wordt, heeft de schildpad de finish al bereikt. Zo verliest
de haas toch de wedstrijd. De truc om in de tijd te reizen, als hij bestaat,
werkt als de tweede list van de schildpad. Hij haalde de haas helemaal niet in,
maar wist hem voor te komen door gebruik te maken van de bolvorm van de aarde.
Wie in de tijd wil reizen, moet op dezelfde manier misbruik/ gebruik maken van
de meetkundige situatie waarin hij zich bevindt: hij moet een bocht afsnijden.
De moraal van het verhaal is dat je niemand mag onderschatten. Het komt erop
neer dat de aanhouder wint. De officiële einddoelen van beide bedrijven
verschillen in, dat SpaceX (Elan Musk) gefocust is op het koloniseren van Mars
en Blue Origin vooral een ruimtevaarteconomie voor de Aarde met onder meer het
winnen van grondstoffen op planetoïden voor ogen heeft. Verder wordt de spreuk
versiert met twee krullen in de vorm van de letter S. Hier lijkt de letters SS
in verborgen zijn. De gebruikte rakettechnologie van America is afkomstig van
Werner von Braun, de Nazi wetenschapper.
De 17de eeuwse globe met America, waarvandaan een raket wordt gelanceerd. Dit
tafereel duidt op stichting van America door ontdekkingsreizigers (schepen),
dat zich ontwikkelde tot thuisbasis van dit ruimtevaartbedrijf. Opmerkelijk is
dat deze raket wordt gelanceerd vanaf Huntsville (Alabama). Hier zit een
raketbedrijf van Blue Origin. Tegenwoordig vinden de lanceringen
zuidoostelijker plaats vanaf Florida (Cape Canaveral Air Force Station).
Twee schilpadden kijken verbaasd naar een naderende ster/planeet en houden een
schild met de afbeelding van de atmosfeer in nummers vast.
Bezos zegt zelf hierover: Die getallen komen overeen met de snelheden die
nodig zijn om verschillende hoogten te bereiken. Een suborbitale raket kan
bijvoorbeeld een snelheid van 3 kilometer per seconde bereiken, maar het zou
ergens rond de 9,5 km/ s duren om een baan om de aarde te bereiken. Ontsnappen
aan een baan om de aarde en op weg gaan naar andere hemelse bestemmingen zou
nog hogere snelheden vereisen. De ontsnappingssnelheid vanaf de aarde is 11,2
km/sec. dat is ongeveer 40.000 km /uur. Onderaan staat dus 3 km/s, bovenaan 20
km/s. De 2 schildpad(de)n kunnen in de Chinese kosmologische mythologie op
Xuanwu, de Zwarte Landschildpad, duiden. Deze schildpad werd gekoppeld aan het
Noorden en de winter, en werd in verband gebracht met het element van het
water. Men geloofde dat Xuanwu in staat was toegang te verkrijgen tot de
onderwereld. Eenmaal aangekomen in de onderwereld, zou de Zwarte Landschildpad
inzicht krijgen in gebeurtenissen van de toekomst. Bij terugkomst in de
gewone wereld, gaf de mythische schildpad zijn informatie weer door aan de
menselijke bevolking. Mogelijk verwacht men de toekomstige ster in het
Noorden. De ster heeft een brandend, kruisvormig uiterlijk en doet de
schildpadden (in het noorden?) schrikken. Deze ster (Nibiru/ de Tweede Zon?)
wordt geflankeerd door een groepje andere sterren, blijkbaar komt deze ster
niet alleen, maar sleept wat andere planeten mee. Dit klopt volgens de
waarnemingen van Marshall Masters (Nibiru deskundige)
Achteraan de brandende ster bevindt zich de Maan.
Blijkbaar verwacht Bezos dat Nibiru/ de tweede zon vlak langs de aarde en maan
zal scheren, vandaar dat de elites met hun raketten willen vluchten.
Conclusie
Het oude logo van de firma Blue Origin geeft duidelijk weer dat de
superrijke elites vanuit het noorden de komst van een gevaarlijke ster met een
brandende kruisvorm verwachten. Deze brandende ster valt te identificeren met
de te verwachten Nibiru planeet of de Tweede Zon. Men wil de komst van deze
ster niet afwachten. De elites ontvluchten dan de aarde via raketten naar het
bereikbare Mars (alsof dat helpt). Andere elites bouwen diepe steden in de
grond (m.i. niet echt aardbevingsproof).
|