Inhoud blog
  • Ik verhuis naar een andere blogsite!!!
  • De mystiek achter de tweede komst van Jezus
  • Luz de Maria 24/4
  • Zalig de armen van geest
  • Aanbidden in geest en waarheid
  • 3.33 uur 's ochtends
  • De kracht van 1 Weesgegroet
  • Ze komen eraan
  • Vreemde en grote donkere wezens zullen spoedig overal binnendringen
  • Een volgende lockdown
  • Boodschap aan Anna Shelley 24/4
  • De devotie van de 7 smarten van OLVrouw
  • Toewijdingsgebeden aan God de Vader, het H. Hart van Jezus en het Onbevlekt Hart van Maria
  • Gebeden van toewijding van ziekte, lijden en levenslasten
  • De betekenis van Pinksteren - 4
  • Om een baby uit een miskraam en geaborteerde baby's te dopen
  • Exorcismegebed over je woning en grond en toewijdingsgebed
  • Gebeden van zegening en bescherming
  • Het is eindelijk aangebroken
  • Wat God me toonde over aanstootgevende kledij...
  • Wat God me toonde over feminisme
  • De betekenis van Pinksteren - 3
  • Einde van Satans invloed in zicht
  • Red de planeet, ga CO2 uitstoten
  • Over de verliezen aan Westerse kant wordt gezwegen
  • Boodschappen aan Eduardo Ferreira
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Boodschappen van OLVrouw di Zaro 8/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Boodschappen aan Valeria Copponi (tot 19/4)
  • Instorting van economie, en munteenheden
  • De uitval
  • Over Poetin
  • Zal dit het einde veroorzaken?
  • Een miraculeuze foto van de Gekruisigde Jezus
  • Boodschap aan Anna Shelley 20/4
  • Luz de Maria 20/4
  • Rusland wordt verder uitgedaagd
  • De 3 daagse duisternis
  • De 9 cirkels van de Hel
  • In de Hel wegens echtscheiding
  • Meteoor op California
  • 23 april
  • De komst van de asteroide
  • Massale afname van bevolking in Europa komt eraan
  • Repost: Genezingsgebed van God de Vader
  • Opwarming van het klimaat? Niet dus.
  • Let op voor cosmetica en dergelijke producten
  • De uitleg van het merkteken van het beest door de Heer
  • De volgende pandemie
  • Over Obama: hij kan de Antichrist worden, door bezetenheid
  • Luz de Maria 16/4
  • Boodschap aan Anna Shelley 19/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Een zombievirus
  • Nano chip
  • VK zal getroffen worden
  • Dit zal gebeuren door Hem
  • Het is reeds begonnen
  • Hoe de Antichrist zal werken door AI en Biotechnologie
  • Ze komen voor onze kinderen
  • Vernietiging van 3 landen
  • Bloedmanen als waarschuwend teken
  • 5 tekenen dat je een Uitverkorene bent
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • OLVrouw van Smarten
  • Adviezen om de duivel te bevechten
  • Het sociaal kredietsysteem
  • NEEM GEEN VACCINS!!! GEEN ENKELE!!!
  • BID TEGEN ABORTUS!!!
  • De betekenis van Pinksteren - 2
  • De betekenis van Pinksteren - 1
  • Goede raad: wees niet afhankelijk van de staat
  • De plannen van de wereldelites
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Bijhorende afbeelding bij de boodschap van Lorena
  • Nog eens nieuws van de Antichrist/Maitreya
  • Boodschap aan Pedro Regis 11/4
  • Luz de Maria 12/4
  • Boodschap aan Lorena 8/4
  • Chaga
  • Dit is de waarheid
  • Boodschap aan Anna Shelley 14/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 9
  • Janet Klasson - 9/2 Licht van de wereld in de Goddelijke Wil
  • Geheim van gedrevenheid
  • Kom, H. Geest, kom!
  • 3 middelen die Satan gebruikt om je ziek te maken
  • Gezegend zij
  • Gods Barmhartigheid is grenzeloos
  • Boodschap aan Anna Shelley 13/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 7 en 8
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • De Emmaüsgangers
  • Mummie
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 6
  • Op weg naar de microchip
  • Nog steeds kunnen we het tij keren - Niburu
  • Boodschap aan John Mariani
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 5
  • Boodschappen aan Jennifer
  • 28/3 Plaats dit in je huis en land (The Unsealed Message)
  • Maria Simma openbaart 7 geheimen
  • Het Gezicht van Jezus
  • Opruimen van de wereldbevolking was altijd het doel - Niburu
  • 11 april
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 4
  • Boodschappen aan John Leary - rest van maart
  • Boodschap aan Mary of Divine Mercy
  • Grote schudding 8/4
  • Luz de Maria: Paaszondag 9/4
  • Afbraak van immuunsysteem door vaccins
  • Luz de Maria: Stille Zaterdag 8/4
  • Luz de Maria: Goede Vrijdag 7/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 2 en 3
  • Boodschap aan Anna Shelley 6/4
  • Zalig Pasen!!!
  • Boodschap aan Anna Shelley 8/4 DRINGEND!!!
  • Gebed op vrijdag voor de Arme Zielen
  • Boodschap aan Eduardo Ferreira 24/3
  • Droom van J. Frances 3/4
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (25/3)
  • Het echte gevaar van het einde van de dollar
  • Schildklier en jodium
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (21/3)
  • Boodschappen aan Valentina Papagna
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 1
  • Boodschap aan Marco Ferrari 26/3
  • Boodschap aan Gisella Cardia 3/4
  • De Kruisweg
  • 15 doodzonden in het Katholieke Geloof
  • Luz de Maria: Witte Donderdag 6/4
  • Het bankroet van Europa
  • Boodschap aan Anna Marie - Houston 11/2
  • Plaats terug brood op je huisaltaar
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Palmzondag-rede van Vigano
  • Luz de Maria: Heilige Woensdag 5/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Het Communisme zal opgelegd worden door de elite
  • Boodschap aan Ned Dougherty 26/3
  • Boodschap aan Anna Shelley (3/4)
  • Het verraad van Judas Iscariot (2)
  • Het verraad van Judas Iscariot (1)
  • Luz de Maria: Heilige Dinsdag 4/4
  • Luz de Maria: Palmzondag 2/4
  • Luz de Maria: Heilige Maandag 3/4
  • Interview met Luz Maria de Bonilla
  • Grafeenoxide in vaccins
  • Boodschap aan Lorena 14/3
    Zoeken in blog

    ALLES GAAT VOORBIJ, BEHALVE GOD !
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Mijn favorieten
  • Mijn bibliotheek
  • Nieuwe blogsite
  • Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 11--0001
    Levend geloof 9

    15-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschap aan Lorena (7/4/2017) - Gebeden voor lichamelijke genezing

    Gebeden voor lichamelijke genezing - H. Aartsengel Rafaël - 7/4/2017 

    Geliefd volk van God, de komende tijden zullen erg moeilijk te dragen zijn en elke dag zal de situatie in alle aspecten slechter zijn. De samenleving is in verval en het volk van God wordt in het nauw gedreven door nieuwe wetten en ideologieën die door de vijand worden gesmeed. Maar de Hemel is sluwer en slimmer dan de vijand en zal Zijn kinderen niet in de steek laten. Daarom hebben de drie Aartsengelen de leiding genomen over de uitvoering van ons reddingsplan 2017. Ik, H. Aartsengel Rafaël, Aartsengel van Gezondheid en Genezing, heb door het Bloed van Jezus Christus, die voor jullie allen werd vergoten, de kracht die de Hemel mij verleent om ziekten in deze tijden te genezen door gebeden, die nog niet eerder waren gekend.

    Denk eraan dat dit buitengewone tijden zijn, waar de Hemel op een buitengewone manier moet handelen. Strijders: Denk eraan om fysiek gezond te zijn, moet je eerst spiritueel gezond zijn. Daarom zijn fysieke genezingen bij kinderen gemakkelijker uit te voeren, omdat ze zuiverder zijn en in de meeste gevallen een betere spirituele gezondheid hebben. Daarom is het belangrijk om het probleem aan de wortel op te lossen.

    Genezingen van generationele vloeken zijn belangrijk, en daarom gaf ik ze eerst. Denk eraan dat je voordat je een fysieke toestand geneest, je eerst het spirituele moet aanpakken. Om deze reden is het ook belangrijk dat je een hart hebt, vrij van wrok en haat. Deze kunnen de genade en de zalving van de Heilige Geest belemmeren zodat Hij niet op je kan neerdalen. Daarom is het aan te raden om te beginnen met een levensbiecht vóór een Priester. 

    Denk eraan dat je lichaam, geest en ziel bent, en dat alles is verbonden met elkaar als een perfect geheel. Om deze reden is allereerst spirituele genezing noodzakelijk. 

    1.   Een levensbiecht in het Sacrament van de Biecht vóór een Priester.

    2.   Een hart vrij van alle banden, geen haat of wrok, geen slechte wensen of weerwraak.

    3.   Spirituele genezing.

    4.   Zich in de aanwezigheid van de Heilige Geest brengen door Zijn zalving.

    5.   Geloof en vertrouwen in God. Zonder Geloof zal je geen fysieke genezing verkrijgen. 

    Opmerking: Men zal niet noodzakelijkerwijs genezen worden bij het eerste gebed. Het is noodzakelijk om de hierboven beschreven punten uit te voeren. Heb geduld, Geloof en Vertrouwen in God. 

    We zullen beginnen met de meest voorkomende lichamelijke ziekten. Denk eraan de spirituele genezingsgebeden ten minste een maand voordien te hebben gebeden, ten minste 1 keer per week. (zie hoofdstuk van spirituele genezing) 

    Ik, een onwaardige zoon/dochter van de Vader, door Hem zeer geliefd, vraag in deze Eindtijd en als behorend tot Zijn Heilig Volk, om de Zalving van de H. Geest over mijn lichaam, geest en ziel.

    Ik open mijn hart voor Zijn Zalving en zalf mezelf met Zijn Kracht, en met het vuur van Zijn Kracht bevrijd ik mezelf van alle banden en zuiver ik mijn hart, mijn ziel, en mijn geest, zodat Hij op mijn lichaam kan inwerken en mijn lichamelijke ziekte kan genezen, want ziekten zijn dikwijls het product van een slechte spiritualiteit (*).

    Allereerst genees ik mijzelf spiritueel en genees ik mijn hart, ziel en geest. Vrij van alle banden en generationele vloeken, verklaar ik mezelf spiritueel gezond, en vul ik mij met de H. Geest zodat Hij mijn lichaam geneest met het Bloed van Christus dat voor mij werd vergoten en door de voorspraak van de H. Aartsengel Rafaël. Amen. 

    (*) Het kan ook zijn dat ziekten worden toegelaten omdat God in Zijn plan je tot hoger spirituele hoogten wil brengen als offerziel, en dat dit gebeurt door middel van ziekte. 

    Opmerking: Een lofprijzing waarin om de Zalving van de Heilige Geest wordt gevraagd, wordt aanbevolen. 

    Allergieën

    Gebed:

    Als onwaardige zoon/dochter van God de Vader, door Hem zeer geliefd, verklaar ik mezelf in de naam van Christus gezond van alle soorten allergieën die mijn lichamelijke gezondheid beïnvloeden, van rhinitis, conjunctivitis of astma, tot elke andere allergie - i.v.m. voedsel of hooikoorts, die invloed hebben op mijn goed lichamelijk functioneren. Ik vraag om de tussenkomst van de H. Aartsengel Rafaël, om de zalving van de Heilige Geest en de kracht van het Bloed van Jezus Christus dat voor mij werd vergoten, om mij van deze ziekte te genezen. Ik verklaar mezelf gezond en ik vraag allereerst om de spirituele gezondheid van mijn ziel, en daarom van mijn lichaam. Amen. 

    Aritmie (onregelmatige hartslag)

    Gebed:

    Als onwaardige zoon/dochter van God de Vader, door Hem zeer geliefd, verklaar ik mijn hart vrij van elke aritmie die de goede werking ervan aantast, door de Zalving van de Heilige Geest in mijn wezen, de voorspraak van de H. Aartsengel Rafaël en de kracht van het Bloed van Christus dat voor mij werd vergoten. Ik verklaar lichamelijke, maar vooral spirituele gezondheid van mijn wezen en bevrijd van alle banden die mijn lichamelijke en spirituele integriteit aantasten. Ik verklaar mezelf gezond van deze aritmie in de naam van Jezus Christus. Amen 

    Overdreven bezorgdheid

    Gebed

    Als onwaardige zoon/dochter van God de Vader, door Hem zeer geliefd, verklaar ik mij in de naam van Jezus Christus vrij van deze overdreven bezorgdheid die mijn gevoeligheid beïnvloedde, die me bindt aan mijn spirituele ongemakken, waardoor ik geen goede spiritualiteit beleef.

    Door het Bloed van Christus, de Zalving van de Heilige Geest en de krachtige voorspraak van de H. Aartsengel Rafaël, ben ik bevrijd van deze ziekte die meer dan wat dan ook spiritueel is en ik genees mij ervan door Christus, en ik verklaar mezelf gezond en vrij van alle banden in mijn ziel en lichaam. Amen 

    Artritis - Reumatologische artritis

    Gebed

    Als onwaardige zoon/dochter van God de Vader, door Hem zeer geliefd, verklaar ik mij in de naam van Christus Jezus vrij van deze artritis die mijn gewrichten aantast. Onder de Zalving van de H. Geest, de kracht van het Bloed van Christus dat voor mij werd vergoten en door de voorspraak van de H. Aartsengel Rafaël, verklaar ik mijzelf genezen van deze ziekte en vrij van alle lichamelijke en spirituele banden. En verklaar ik dat mijn lichaam en ziel gezond zijn. Amen 

    Angina pectoris - Beklemmende of drukkende pijn op de borst

    Gebed

    Als onwaardige zoon/dochter van God de Vader, door Hem zeer geliefd, verklaar ik mijzelf bevrijd van deze beklemmende pijn op de borst, Angina Pectoris, die de goede werking van mijn hart beïnvloedt en zorgt voor hartfalen, hartritmestoornissen of een hartaanval.

    Ik verklaar mijn hart gezond van deze ziekte in de naam van Jezus Christus en door de kracht van Zijn Bloed dat voor mij werd vergoten, ben ik lichamelijk en spiritueel genezen door de voorspraak van de H. Aartsengel Rafaël

    en de Zalving van de Heilige Geest. Amen 

    Acute bronchitis

    Gebed

    Als onwaardige zoon/dochter van God de Vader, door Hem zeer geliefd, verklaar ik mijn luchtwegen vrij van alle ontstekingen die acute bronchitis kunnen veroorzaken. Ik genees mijn bronchiën door de voorspraak van de H. Aartsengel Rafaël, de Zalving van de H. Geest en de kracht van het Bloed van Jezus Christus dat voor mij werd vergoten, en ik verklaar mezelf genezen van alle fysieke, spirituele of emotionele ziekten. Amen. 

    Cataract

    Gebed

    Als onwaardige zoon/dochter van God de Vader, door Hem zeer geliefd, verklaar ik in de naam van Jezus Christus mijn ogen genezen van Cataract. Door de kracht van het Bloed van Christus, de Zalving van de H. Geest en de voorspraak van de H. Aartsengel Rafaël verklaar ik mijn ogen genezen en herstelt mijn zicht zich geleidelijk. Amen. 

    Nierstenen

    Gebed

    Als onwaardige zoon/dochter van God de Vader, door Hem zeer geliefd, verklaar ik mij bevrijd van deze nierstenen in de naam van Jezus Christus. Door de kracht van het Bloed van Christus, dat voor mij werd vergoten, de voorspraak van de H. Aartsengel Rafaël en de Zalving van de H. Geest verklaar ik deze stenen verdwenen in mijn nieren en de lichamelijke en spirituele genezing van mijn hele wezen. Amen. 

    Hoofdpijn - migraine

    Gebed

    Als onwaardige zoon/dochter van God de Vader, door Hem zeer geliefd, verklaar ik mij genezen van deze hoofdpijn/migraine in de naam van Jezus Christus . Met vertrouwen in de voorspraak van de H. Aartsengel Rafaël, de Zalving van de H. Geest en de kracht van het Bloed van Jezus Christus, dat voor mij werd vergoten, verklaar ik mij helemaal genezen naar lichaam en ziel. Amen. 

    Colitis ulcerosa - chronische ontsteking van het slijmvlies van de dikke darm

    Gebed

    Als onwaardige zoon/dochter van God de Vader, door Hem zeer geliefd, verklaar ik mij genezen van deze chronische ontsteking van het slijmvlies van de dikke darm in de naam van Jezus Christus. Met vertrouwen in de voorspraak van de H. Aartsengel Rafaël, de Zalving van de H. Geest in mijn wezen en de kracht van het Bloed van Jezus Christus dat voor mij werd vergoten, ben ik bevrijd van alle ziekten zowel lichamelijk als spiritueel. Amen. 

    Ischias - heupjicht

    Gebed

    Als onwaardige zoon/dochter van God de Vader, door Hem zeer geliefd, verklaar ik mijn genezen van deze pijn dat mijn levenskwaliteit vermindert en met vertrouwen in de voorspraak de H. Aartsengel Rafaël, de Zalving van de H. Geest en de kracht van het Bloed van Jezus Christus, dat voor mij werd vergoten, ben ik genezen van heupjicht en van elke ziekte naar lichaam en ziel. Amen. 

    Kanker

    Gebed

    Ik, H. Aartsengel Rafaël, kom deze verschrikkelijke ziekte genezen met de genezende kracht die de Hemel mij verleent in de naam van Jezus Christus, en door de Zalving van de Heilige Geest. Deze ziekte maakt een einde aan veel mensenlevens met als doel de bevolking te verminderen, aangezien in de meeste gevallen de belangrijkste architect van deze ziekte de mens zelf. Daarom dwarsboom ik in de naam van Jezus Christus elk pervers plan van slechte mensen tegen het Volk van God en verklaar ik bescherming van de kant van de drie Aartsengelen, aangezien we in deze Eindtijd werden gezonden om het Volk van God te beschermen, daarom bevrijd ik de getroffenen van alle dreigingen tegen hun lichamelijke, mentale of spirituele integriteit. Amen



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs