Het
antwoord is veel te simpel. Allereerst weten we als Christenen dat deze
historische oorlog wordt gevoerd door Satan, de vijand van de mensheid. Achter
de werkers van ongerechtigheid staat altijd en alleen hij, een moordenaar vanaf
het begin. Het maakt niet uit of de medewerkers van dit plan farmaceutische
bedrijven zijn of de grote banken, filantropische organisaties of maçonnieke
sekten, politieke facties of corrupte media: ze werken allen, bewust of onbewust,
mee aan het werk van de duivel.
Zonde,
ziekte en dood zijn onmiskenbare kenmerken van zijn werk. Zonde, ziekte en dood
niet als een kwaad dat genezen moet worden, maar als een boosaardig antwoord,
als de enige vermeende remedie om leven en de materiële en geestelijke
gezondheid van de mens te brengen. Inderdaad, als normaal voor degenen
die niet langer leven in de economie van de Verlossing, maar in de slavernij
van Satan die de gevolgen van de erfzonde onomkeerbaar willen maken en het
Offer van Christus ondoeltreffend. Tot het punt dat gezonde mensen beschouwd
worden als potentieel zieke mensen, als pestverspreiders, als verspreiders van
de dood; en vice versa, de gevaccineerden die besmettelijk zijn de enige
mensen zijn die verondersteld worden gezond te zijn. In zoverre dat de
geestelijkheid zelf de gezondheid van het lichaam boven de plicht van het
toedienen van de Sacramenten en het vieren van de H. Mis durft te stellen: de
verachtelijke lafheid van veel Priesters en Bisschoppen, tijdens de recente
lockdowns, heeft een troosteloos beeld van verlegenheid aan het licht gebracht,
inderdaad van verraad, en van een gebrek aan geloof onder de leden van de
geestelijkheid, waaruit de omvang blijkt van de schade veroorzaakt door de
conciliaire revolutie.
Omdat
dit de absurditeit is van wat we anderhalf jaar geleden hebben zien gebeuren:
de reactie op een seizoensgriep die bestond uit het verbod op effectieve
behandelingen en het opleggen van experimentele therapieën met nieuwe
gentechnologieën, hoewel ze de gevolgen van het virus, genetische modificaties
en bijwerkingen veroorzaken, hartaanvallen en myocarditis, sterfgevallen van
mensen die verder gezond zijn of die kunnen herstellen met de beschikbare
behandelingen. En hieraan het gebruik van een genenserum toegevoegd, dat als
een hels ritueel, gemaakt wordt met geaborteerde foetussen, alsof het de
menselijke offers van de heidenen wil vernieuwen met er een draai aan te geven
dat het met gezondheid te maken heeft, en de komende Nieuwe Orde gunstig zal
stemmen met het leven van onschuldigen. Terwijl het Christelijke doopsel de
ziel van zonde reinigt en ons zonen van God maakt in zijn Sacramentele
karakter, markeert de satanische doop degenen die het ontvangen met het
merkteken van het beest.
Hoe Katholieken
het vaccin als een soort satanische doop zonder gewetensbezwaren kunnen
ondergaan, blijft een vraag waarop een antwoord moet worden gegeven. Wat zeker
is, is dat decennia van systematische annulering van Geloof en Moraal in de
gelovigen, in naam van een dialoog met de wereld en met moderniteit, ervoor hebben
gezorgd dat zielen alle bovennatuurlijke referenties hebben verloren, waardoor
ze zijn afgestompt door een vormloze sentimentaliteit die niets Katholieks
heeft. De ontzieling van zielen vond plaats op het moment waarop de Christelijke
certamen [strijd] tegen de wereld, het vlees en de duivel werd vervormd tot een
ongepaste terugtocht, ja zelfs tot een laffe desertie. Wat eens soldaten van
Christus waren, werden velen nu ontmande hovelingen van de tegenstander.
Vraag 11: Excellentie, u heeft ons opnieuw geschokt met uw
polariserende taal en uw duistere toon met betrekking tot de verschrikkelijke
gevaren die waarmee we vandaag worden geconfronteerd, verwijzend naar
ontzieling, verwijzend naar vergiftiging met medische middelen. Laten we het
gesprek een beetje verschuiven om nader te kijken naar uw gebied van ware
expertise, namelijk het leven van de Kerk. U was een leidende Vaticaanse
functionaris. U stond dicht bij Paus Paulus VI, bij Johannes Paulus II, bij Paus
Benedictus en ook bij Paus Franciscus. Wat denkt U dat er is gebeurd met de Kerk
die de Kerk vandaag in zo'n zwakke positie heeft geplaatst ten opzichte van
haar traditie en ten opzichte van de seculiere wereld in het algemeen?
De
rook van Satan kwam meer dan zestig jaar geleden met het Concilie de Kerk
binnen, en ik zou zelfs zeggen dat het eerder was: de revolutie van het Tweede
Vaticaans Concilie was mogelijk omdat ze decennialang tot in de kleinste
details werd voorbereid en georganiseerd door verraders die waren geïnfiltreerd
in de Romeinse Curie, Bisdommen, Universiteiten, Seminaries, Religieuze ordes.
Een infiltratiewerk waar de hoogste niveaus van de Kerk inert en onvoorbereid
voor waren, bedwelmd door de wind van nieuwigheid, ontoereikend in het licht
van de uitdagingen van de moderne samenleving, lijdend aan een gevoel van
minderwaardigheid dat hen heeft doen geloven dat ze achterhaald was en uit de
mode. En we moeten erkennen dat dit zijn hoofdoorzaak vindt in het ontbreken
van een bovennatuurlijke visie, in het verwaarlozen van het leven van de Genade
ten behoeve van een verspild activisme, van een apostolaat dat steriel is juist
omdat het niet wordt gevoed door gebed en naastenliefde, wat de Liefde van God
is.
Hetzelfde
gebeurt tegenwoordig, in confrontatie met een pseudo-canonieke overheersing
waarmee onwettige beperkingen worden opgelegd aan een ritus die, al was het
alleen al gezien de oudheid ervan, op zichzelf vrijgesteld is van elke
mogelijkheid tot afschaffing.
Het
probleem van de conciliaire kerk die, zoals ik al verschillende keren heb
gezegd, boven de kerk van Christus wordt geplaatst net zoals de maan de zon
bedekt tijdens een zonsverduistering. Ze heeft in het reine willen komen met de
wereld, terwijl het Evangelie ons leert dat het is ons lot is om door de wereld
gehaat en vervolgd te worden: Wanneer de wereld je haat, bedenk dan dat ze
Mij eerder haatte dan jullie. (Johannes 15:18). Ze hebben Mij vervolgd,
dus zullen ze ook jullie vervolgen. (Johannes 15:20). Een leerling staat
niet boven zijn leermeester en een dienaar niet boven zijn heer. (Matteüs
10:24).
De
conciliaire Hiërarchie is bezweken voor de verleiding om de gemakkelijke weg
van de dialoog te kiezen, in plaats van moedig de weg van het Kruis te
bewandelen, en dit heeft haar ertoe gebracht de verkondiging van het Evangelie
af te zweren, het te vervalsen en aan te passen aan de geest van de wereld .
Laten we niet vergeten dat Satan door Onze Heer de heerser van deze wereld
wordt genoemd (Johannes 12:31 en 16:11).
En
toch, geconfronteerd met het enorme falen van deze zogenaamde conciliaire
lente, dringt men met tetragonale koppigheid aan op een pad dat suïcidaal is
gebleken. Als het Tweede Vaticaans Concilie op zijn minst het aantal gelovigen
had vergroot, zou men de methode ervan kunnen bekritiseren, maar op zijn minst
het numerieke, zo niet kwalitatieve voordeel ervan erkennen. In plaats daarvan
heeft de zogenaamde "opening" van het Concilie geen enkele afgescheiden
broeder bekeerd, waardoor een exorbitant aantal gelovigen in de steek werd gelaten.
Degenen die vandaag in de Kerk blijven, hebben een kennis van het Geloof die
bijna altijd vol leemten, onvolledig en onjuist is; hun geestelijk leven is
arm, zo niet geheel afwezig; en de staat van Genade wordt vernietigd en
verwaarloosd.
Ik
vraag mij af: Waar is dit klinkende succes van het Tweede Vaticaans Concilie,
op basis waarvan moeten we doorgaan op de ingeslagen weg, nadat we de
koninklijke weg hebben verlaten die de Pausen van Rome tot aan Pius XII
volgden? Zelfs een menselijke evaluatie zou voldoende zijn om het falen van de
conciliaire ideologie te begrijpen en de noodzaak om de gemaakte fout te
herstellen.
En we
moeten ons afvragen - misschien genadeloos, maar toch eerlijk en realistisch -
of de vermeende vernieuwing niet meer was dan een voorwendsel, waarachter de
lucide en kwaadaardige bedoeling schuilging om de Kerk van Christus te
vernietigen en te vervangen door een vervalsing: een intentie die zeker niet wordt
begrepen of gedeeld wordt door de meerderheid van de Bisschoppen, maar die
duidelijk naar voren komt in de actie van een paar georganiseerde en efficiënte
verraders. Het is geen toeval dat ze spreken over de oude religie en de oude Mis,
in tegenstelling tot de nieuwe conciliaire religie en de nieuwe hervormde Mis.
Die voor,
die ze bewust hebben gegraven met het Concilie als ploegschaar, blijkt vandaag
echt te zijn, als een onderscheid dat wat Katholiek is scheidt van wat niet
langer Katholiek is, wie Katholiek is van wie het niet langer wil zijn.
Vraag 12: Excellentie, u hebt nu voor ons een proces beschreven
van 60 jaar, zoals u zegt, waarin de Kerk een vorm van verval heeft ondergaan.
U hebt het verval op moreel vlak aan de kaak gesteld, het misbruik van
kinderen. Wat u nu aan de kaak stelt, is verval op het leerstellige vlak. U zegt
dat er de afgelopen 60 jaar een soort afwijking is geweest van de traditionele Christelijke
leer. Kunt u nog nader en gedetailleerder uitleggen hoe u denkt dat dit is
gebeurd en wat er aan gedaan kan worden?
Excellentie, wat u
ons zojuist nogmaals in zeer scherpe bewoordingen hebt verteld, is dat er iets
in de Kerk is gebeurd om haar te moderniseren en haar van haar tradities te
laten afwijken en u denkt dat dit een zeer verschrikkelijke en gevaarlijke zaak
is. De Katholieke Kerk hield een concilie, een oecumenisch concilie, in de
jaren 1960, 1962-1965, vier jaar. Na het concilie zei de Kerk dat we nu grote
stappen hebben gezet in de richting van de modernisering van de Kerk, waardoor
de Kerk aantrekkelijker wordt voor de moderne mens. Maar u gelooft dat dit op
de een of andere manier de fundamentele fout is van deze periode in de
geschiedenis. Vertel ons publiek alstublieft wat er volgens u is gebeurd op het
concilie en waarom denkt u dat het zo'n fout van de Kerk was om dat pad te
nemen en waarom wordt het niet door anderen maar alleen door u aan de kaak
gesteld?
Het
probleem van de conciliaire Kerk is dat ze zich de revolutionaire eisen eigen
heeft gemaakt, het Koningschap van Christus heeft ontkend en - althans in
woorden - de soevereiniteit heeft overgedragen aan het volk, aan degenen die de
klerikale elite ervan heeft overtuigd dat ze kunnen kiezen welke waarheden ze
willen verwerpen en welke nieuwe dogmas uit te vinden. En ik wijs erop dat,
precies zoals gebeurde in openbare aangelegenheden, ook in de Kerkelijke sfeer
de macht werd toegeëigend door nieuwe entiteiten met doeleinden die in strijd
zijn met die, voor wie het gezag is ingesteld; en altijd de mensen beschouwend
als een massa om te manipuleren en te onderwerpen. De modaliteiten waarmee de
liturgische hervorming werd opgelegd, zijn niet anders dan die waarmee de
groene pas ons vandaag wordt opgelegd: altijd voor onze bestwil, altijd omdat
er mensen zijn die voor ons beslissen en ons altijd leugens vertellen om hun
ware bedoelingen te verbergen.
Als hun
ware doel het welzijn van de zielen was, zouden ze zich vanaf het begin moeten
bekeren en met afschuw hebben gekeken naar de ramp die heeft plaatsgevonden.
Maar als het doel echt rampspoed is, begrijpt men de haat en afkeer van alles
wat het probeert te beperken en de schade te herstellen. In dit licht ziet men
de duivelse volharding. En dit geldt zowel voor de koppigheid over het Concilie,
als voor de koppigheid over de pandemische farce.
Vraag 13: Excellentie, u hebt ons nu een soort revisionistisch
beeld gegeven van de laatste 60 jaar Katholieke geschiedenis. Maar nu zou ik de
horizon hier een eeuw of langer willen verleggen. Wat we graag willen
begrijpen, is uw mening over waar dit vandaan komt. En ik weet, zoals we bij
andere gelegenheden over hebben gesproken, dat u een precieze theorie hebt en
dat het te maken heeft met de Verlichting, het verval van het ancien regime,
het oude regime in Europa dat leefde met de Kerk, de komst van de Franse
Revolutie, en alle veranderingen die in de 19e eeuw, het begin van de 20e eeuw
in aanloop naar het Concilie teweegbrachten. Dat is als het ware uw achtergrondverhaal
over hoe de Kerk modernistisch en in zekere zin postchristelijk werd na het
Tweede Vaticaans Concilie. Maar wat gebeurde er daarvoor? Kunt u uw kijk op de Verlichting
en de periode na de Franse Revolutie uitleggen?
Excellentie, vele,
vele mensen geloven dat de Verlichting heeft geleid tot een grote opening van
de menselijke geest. Ze vinden dat het een geweldige vooruitgang in de
menselijke geschiedenis was. Slechts enkelen hebben kritiek op die periode en
baseren die op religieuze basis, zoals u. Maar kunt u ons door uw begrip leiden
van wat er in de Verlichting gebeurde, waardoor u het als een verduistering
beschouwt? Welke krachten speelden een rol? U hebt bij andere gelegenheden met
mij gesproken over de groep Vrijmetselarij en over hun interesse om enkele van
deze veranderingen tot stand te brengen. Kunt u dit bespreken?
Vrijmetselarij
is het mystieke lichaam van Satan, omdat Satan de entiteit is die ze aanbidt op
het hoogste niveau van inwijding. De verlichting die het aan zijn leden
promoot, bestaat erin hen te onderwerpen aan de cultische verering van een
Grote Architect, die zijn helse trekken alleen laat zien wanneer men niet meer
in staat is om terug te keren. De Verlichting was, net als andere filosofische
bewegingen, het culturele en ideologische instrument waarmee de Vrijmetselarij
de Europese elites corrumpeerde en de massa's mobiliseerde om in opstand te
komen tegen het gezag van de vorsten en ook tegen het gezag van de Pausen van
Rome. De talrijke encyclieken die de beruchte sekte veroordelen, tonen de
wijsheid van de Kerk en de helderheid van het oordeel van de Pausen aan, net
zoals ze de infiltraties en medeplichtigheid van de conciliaire Hiërarchie openbaren.
Vraag 14: Maar sommigen zeggen dat de Verlichting ook werd
beïnvloed door bepaalde Oosterse filosofieën die het Westen begonnen te
bereiken. Kunt u hier commentaar op geven?
De
neo-heidense filosofieën en stromingen van het Oosterse spiritualisme hebben in
onze samenleving een positieve evaluatie van concepten geïnsinueerd die hun
oorsprong vonden in een Gnostische en Maçonnieke matrix. Dit is geen toeval:
veel van deze bewegingen zijn niets anders dan de religieuze afleiding van de
filosofische principes van de Verlichting, van relativisme, van subjectivisme,
van liberalisme en alle moderne dwalingen. Zo vindt de verlichting van Boeddha
die bestaat uit een soort bewustzijn van de eigen vergoddelijking of van de versmelting
van zichzelf in een pantheïstisch geheel haar overeenstemming in de
godslasterlijke Universele Verklaring van de Rechten van de Mens en de Burger,
die het centrum van de wereld wordt na Jezus Christus te hebben verdreven.
Ware religie verdedigt de individualiteit van elke persoon
in zijn intieme relatie met zijn Schepper, Heer en Verlosser en in zijn
relaties met zijn medemensen. In de nieuwe antropocentrische opvatting
daarentegen wordt het individu vernietigd tot een onduidelijke massa waarin de
staat heer en meester is over zijn burgers, en dit heeft de basis gelegd voor Socialisme,
Communisme, Nazisme en het hedendaagse transhumanistische globalisme. Het zal
niet ontgaan zijn dat de antropocentrische en gemeenschapsgerichte benadering
dan ook het onderscheidende kenmerk is van de Nieuwe Wereldorde, in schril
contrast met de theocentrische visie
van de Traditionele Mis.
Ik zou eraan willen herinneren dat het Boeddhisme, in het
bijzonder het Boeddhisme van Soka Gakkai International, een soort Oosterse
versie is van het conciliaire oecumenische denken, en het is niet verwonderlijk
dat zijn voorzitter, Daisaku Ikeda, precies samenwerkte met Aurelio Peccei en
de Club di Roma door de beweging een religieuze stempel te geven die haar
aanhangers voorbereidde op maçonnieke en globalistische principes, doordrenkt
van ecologisch pantheïsme en pacifisme, die de Bergogliaanse-kerk vandaag als
haar eigen heeft aangenomen. Alle principes die door Soka Gakkai worden
beleden, vallen samen met de principes van globalisme en de Nieuwe Wereldorde,
en leunen zwaar op hetzelfde lexicon. Het is ook interessant om op te merken
dat Soka Gakkai een "ketterij" van het traditionele Boeddhisme
vertegenwoordigt, op precies dezelfde manier als de conciliaire religie ketters
is met betrekking tot het Rooms-Katholicisme of het zionisme met betrekking tot
het Orthodoxe Jodendom. Wanneer het project van de Universele Religie
werkelijkheid wordt, zullen de gelovigen van de religies die de maçonnieke en
globalistische visie niet aanvaarden, worden uitgesloten. Maar nu al zien we
een echte afroming van de top, om zo te zeggen, tussen progressieven en
fundamentalisten.
Soka
Gakkai (Sōka Gakkai, met SoKa: waarde creëren en
Gakkai: vereniging) is een Japanse organisatie, die met haar
overkoepelende organisatie Soka Gakkai International (SGI) inmiddels
rond de 12 miljoen leden heeft in 192 verschillende landen en gebieden. De Soka
Gakkai Internationaal is een wereldwijde beweging van mensen die op basis van
het boeddhisme van Nichiren Daishonin, iedereen aanmoedigen het beste
uit zichzelf te halen. SGI-leden geloven dat werkelijk geluk een diepe vreugde
is die je ervaart als je in staat bent om onder alle omstandigheden waarde te
creëren en nooit op te geven. In feite wordt de dagelijkse uitdagingen als
middel gebruikt om het innerlijk leven te ontwikkelen en te verdiepen. Echt
geluk wordt gezien als het resultaat van inzet om het allerbeste uit de mens te
halen, namelijk wijsheid, compassie, moed en vitaliteit.
De SGI vindt: dat de mensheid nooit eerder in de
geschiedenis in zo sterke mate getuige is geweest van de uitersten van oorlog
en vrede, discriminatie en gelijkheid, armoede en overvloed als in de 20e eeuw;
dat de ontwikkeling van een in toenemende mate geperfectioneerde militaire
technologie, zoals die van kernwapens, de overleving van de menselijke soort zelf
bedreigt; dat het bestaan van gewelddadige etnische en religieuze discriminatie
een eindeloze opeenvolging van conflicten veroorzaakt; dat het egoïsme en de
ongebreidelde hebzucht van de mensheid wereldwijd problemen veroorzaken, zoals
de aantasting van het milieu en het ontstaan van een grotere economische kloof
tussen ontwikkelde en onderontwikkelde gebieden, met ernstige gevolgen voor de
gezamenlijke toekomst van de mensheid.
De leden van SGI geloven dat het Nichiren-boeddhisme mensen
in staat stelt hun inherente wijsheid te ontwikkelen; dat het de creativiteit
van de menselijke geest voedt, zodat zij de problemen en crises waarmee de
mensheid op dit moment geconfronteerd wordt, te boven kunnen komen en een
vreedzame en welvarende samenleving kunnen creëren.
De vertegenwoordigende organisaties en leden van de SGI,
zijn vastbesloten de banier van wereldburgerschap, tolerantie en respect voor
de mensenrechten, gebaseerd op de humanistische geest van het boeddhisme, hoog
te houden en gaan de uitdaging aan om de mondiale vraagstukken waar de mensheid
mee geconfronteerd wordt, op te lossen door middel van de dialoog en praktische
inspanningen, vanuit een standvastige toewijding aan geweldloosheid.