Inhoud blog
  • Ik verhuis naar een andere blogsite!!!
  • De mystiek achter de tweede komst van Jezus
  • Luz de Maria 24/4
  • Zalig de armen van geest
  • Aanbidden in geest en waarheid
  • 3.33 uur 's ochtends
  • De kracht van 1 Weesgegroet
  • Ze komen eraan
  • Vreemde en grote donkere wezens zullen spoedig overal binnendringen
  • Een volgende lockdown
  • Boodschap aan Anna Shelley 24/4
  • De devotie van de 7 smarten van OLVrouw
  • Toewijdingsgebeden aan God de Vader, het H. Hart van Jezus en het Onbevlekt Hart van Maria
  • Gebeden van toewijding van ziekte, lijden en levenslasten
  • De betekenis van Pinksteren - 4
  • Om een baby uit een miskraam en geaborteerde baby's te dopen
  • Exorcismegebed over je woning en grond en toewijdingsgebed
  • Gebeden van zegening en bescherming
  • Het is eindelijk aangebroken
  • Wat God me toonde over aanstootgevende kledij...
  • Wat God me toonde over feminisme
  • De betekenis van Pinksteren - 3
  • Einde van Satans invloed in zicht
  • Red de planeet, ga CO2 uitstoten
  • Over de verliezen aan Westerse kant wordt gezwegen
  • Boodschappen aan Eduardo Ferreira
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Boodschappen van OLVrouw di Zaro 8/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Boodschappen aan Valeria Copponi (tot 19/4)
  • Instorting van economie, en munteenheden
  • De uitval
  • Over Poetin
  • Zal dit het einde veroorzaken?
  • Een miraculeuze foto van de Gekruisigde Jezus
  • Boodschap aan Anna Shelley 20/4
  • Luz de Maria 20/4
  • Rusland wordt verder uitgedaagd
  • De 3 daagse duisternis
  • De 9 cirkels van de Hel
  • In de Hel wegens echtscheiding
  • Meteoor op California
  • 23 april
  • De komst van de asteroide
  • Massale afname van bevolking in Europa komt eraan
  • Repost: Genezingsgebed van God de Vader
  • Opwarming van het klimaat? Niet dus.
  • Let op voor cosmetica en dergelijke producten
  • De uitleg van het merkteken van het beest door de Heer
  • De volgende pandemie
  • Over Obama: hij kan de Antichrist worden, door bezetenheid
  • Luz de Maria 16/4
  • Boodschap aan Anna Shelley 19/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Een zombievirus
  • Nano chip
  • VK zal getroffen worden
  • Dit zal gebeuren door Hem
  • Het is reeds begonnen
  • Hoe de Antichrist zal werken door AI en Biotechnologie
  • Ze komen voor onze kinderen
  • Vernietiging van 3 landen
  • Bloedmanen als waarschuwend teken
  • 5 tekenen dat je een Uitverkorene bent
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • OLVrouw van Smarten
  • Adviezen om de duivel te bevechten
  • Het sociaal kredietsysteem
  • NEEM GEEN VACCINS!!! GEEN ENKELE!!!
  • BID TEGEN ABORTUS!!!
  • De betekenis van Pinksteren - 2
  • De betekenis van Pinksteren - 1
  • Goede raad: wees niet afhankelijk van de staat
  • De plannen van de wereldelites
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Bijhorende afbeelding bij de boodschap van Lorena
  • Nog eens nieuws van de Antichrist/Maitreya
  • Boodschap aan Pedro Regis 11/4
  • Luz de Maria 12/4
  • Boodschap aan Lorena 8/4
  • Chaga
  • Dit is de waarheid
  • Boodschap aan Anna Shelley 14/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 9
  • Janet Klasson - 9/2 Licht van de wereld in de Goddelijke Wil
  • Geheim van gedrevenheid
  • Kom, H. Geest, kom!
  • 3 middelen die Satan gebruikt om je ziek te maken
  • Gezegend zij
  • Gods Barmhartigheid is grenzeloos
  • Boodschap aan Anna Shelley 13/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 7 en 8
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • De Emmaüsgangers
  • Mummie
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 6
  • Op weg naar de microchip
  • Nog steeds kunnen we het tij keren - Niburu
  • Boodschap aan John Mariani
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 5
  • Boodschappen aan Jennifer
  • 28/3 Plaats dit in je huis en land (The Unsealed Message)
  • Maria Simma openbaart 7 geheimen
  • Het Gezicht van Jezus
  • Opruimen van de wereldbevolking was altijd het doel - Niburu
  • 11 april
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 4
  • Boodschappen aan John Leary - rest van maart
  • Boodschap aan Mary of Divine Mercy
  • Grote schudding 8/4
  • Luz de Maria: Paaszondag 9/4
  • Afbraak van immuunsysteem door vaccins
  • Luz de Maria: Stille Zaterdag 8/4
  • Luz de Maria: Goede Vrijdag 7/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 2 en 3
  • Boodschap aan Anna Shelley 6/4
  • Zalig Pasen!!!
  • Boodschap aan Anna Shelley 8/4 DRINGEND!!!
  • Gebed op vrijdag voor de Arme Zielen
  • Boodschap aan Eduardo Ferreira 24/3
  • Droom van J. Frances 3/4
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (25/3)
  • Het echte gevaar van het einde van de dollar
  • Schildklier en jodium
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (21/3)
  • Boodschappen aan Valentina Papagna
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 1
  • Boodschap aan Marco Ferrari 26/3
  • Boodschap aan Gisella Cardia 3/4
  • De Kruisweg
  • 15 doodzonden in het Katholieke Geloof
  • Luz de Maria: Witte Donderdag 6/4
  • Het bankroet van Europa
  • Boodschap aan Anna Marie - Houston 11/2
  • Plaats terug brood op je huisaltaar
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Palmzondag-rede van Vigano
  • Luz de Maria: Heilige Woensdag 5/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Het Communisme zal opgelegd worden door de elite
  • Boodschap aan Ned Dougherty 26/3
  • Boodschap aan Anna Shelley (3/4)
  • Het verraad van Judas Iscariot (2)
  • Het verraad van Judas Iscariot (1)
  • Luz de Maria: Heilige Dinsdag 4/4
  • Luz de Maria: Palmzondag 2/4
  • Luz de Maria: Heilige Maandag 3/4
  • Interview met Luz Maria de Bonilla
  • Grafeenoxide in vaccins
  • Boodschap aan Lorena 14/3
    Zoeken in blog

    ALLES GAAT VOORBIJ, BEHALVE GOD !
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Mijn favorieten
  • Mijn bibliotheek
  • Nieuwe blogsite
  • Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 11--0001
    Levend geloof 9

    05-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meimaand Mariamaand: dag 17

    De H. Maagd Maria in het Koninkrijk van de Goddelijke Wil – Luisa Piccarreta

    Dag 17: De Hemelse Koningin in het Koninkrijk van de Goddelijke Wil verlaat de Tempel. Het huwelijk met de H. Jozef. Zij is de Goddelijke Spiegel waartoe ze al degenen, die geroepen zijn door God tot de Huwelijksstaat, oproept om zich erin te spiegelen.

    De ziel tot haar Hemelse Moeder: Heilige mama, vandaag voel ik meer dan ooit de behoefte om in Uw armen, mijn Mama, geklemd te blijven, zodat de Goddelijke Wil die in U heerst, de lieflijke betovering naar mijn wil toe vormt, zodat Ze haar onderdrukt kan houden, niet durft om iets te doen wat niet Gods Wil is. Uw lessen van gisteren hebben me de levenslange opsluiting doen begrijpen waarin de menselijke wil het arme schepsel werpt, en ik ben zo bang dat mijn wil mij weinig zal ontgaan en zijn plaats in mij weer zal innemen. Daarom vertrouw ik mij aan U toe, mijn Mama, opdat U zodanig over mij waakt, dat ik er zeker van ben, altijd in de Goddelijke Wil te leven.

    Les van de Hemelse Koningin: Kop op, mijn dochter - heb moed en vertrouwen in je Moeder, en een ijzeren vastberadenheid om je wil nooit tot leven te brengen. O! Wat zou ik graag van je lippen horen: "Mijn Mama, mijn wil is beëindigd en het Goddelijke Fiat heeft het Totale Rijk in mij." Dit zijn de wapens die ervoor zorgen dat je wil voortdurend sterft en het Hart van je Moeder verovert om alle liefdevolle vaardigheden van je Moeder te gebruiken, zodat haar dochter in het Koninkrijk van haar Moeder leeft. Voor jou zal het een zoete dood zijn, die je het Ware Leven zal geven; en voor mij zal het de mooiste overwinning zijn die ik zal behalen in het Koninkrijk van de Goddelijke Wil. Daarom heb moed en vertrouw op mij. Wantrouwen is van lafaards, en degenen die niet echt toegewijd zijn om de overwinning te behalen, en daarom altijd zonder wapens zijn; en zonder wapens kan men niet winnen, en is men altijd wisselvallig en aarzelend om het Goede te doen.

    Mijn dochter, luister naar mij: ik leidde mijn leven in de Tempel en mijn kleine ontsnappingen naar hierboven, naar mijn Hemelse vaderland. Ik had mijn rechten als Dochter om kleine bezoekjes te brengen aan mijn Goddelijke Familie die, meer dan de Vader, aan mij toebehoorde. Maar wat was mijn verrassing toen Zij tijdens een van deze bezoeken mij bekend maakten dat het Hun Wil was om de Tempel te verlaten; ten eerste om mij te verenigen in een huwelijksband, volgens de gewoonte van die tijd, met een Heilige man, Jozef genaamd en om mij samen met hem terug te trekken in het huis van Nazareth.

    Mijn dochter, deze stap in Mijn leven, leek erop dat God mij in een beproeving wilde brengen. Ik had nog nooit van iemand in de wereld gehouden, en aangezien de Goddelijke Wil zich over mijn hele wezen uitstrekte, zal had mijn menselijke wil nooit een handeling verricht; daarom ontbrak het zaad van menselijke liefde in mij. Hoe zou ik van een man in de menselijke orde kunnen houden, hoe groot een Heilige ook mag zijn? Het is waar dat ik van iedereen hield en dat mijn Liefde voor allen zo Groot was, dat mijn Liefde van Moeder ze één voor één in mijn Moederhart had geschreven met Onuitwisbare letters van Vuur.

    Maar dit was allemaal in de Orde van Goddelijke Liefde; en menselijke liefde kan, vergeleken met het Goddelijke, een schaduw worden genoemd - atomen van Liefde. Maar, lieve dochter, wat een beproeving leek van buitenaf en alsof het vreemd was voor de Heiligheid van mijn leven, gebruikte God op een bewonderenswaardige manier om Zijn plannen te vervullen en om mij de genade te schenken waar ik zo naar verlangde - dat wil zeggen, de neerdaling van het Woord op aarde.

    God gaf mij de bescherming, de verdediging, de hulp, zodat niemand over mij kon praten - over mijn Eerlijkheid. De H. Jozef werd de medewerker, de leermeester, die moest zorgen voor dat stukje van de mens die We nodig hadden; evenals de schaduw van het Hemelse Vaderschap, waarin onze kleine Hemelse Familie op aarde zou worden gevormd.

    Ondanks mijn verbazing, zei ik onmiddellijk: "Fiat", wetende dat de Goddelijke Wil mij geen kwaad zou doen of mijn Heiligheid zou schaden. O! Als ik één daad van mijn menselijke wil had willen uitoefenen, zelfs in het aspect van geen man te willen kennen, dan zou ik de plannen van de komst van het Woord op aarde hebben geruïneerd. Daarom is het niet de verscheidenheid aan staten die de Heiligheid benadelen, maar het gebrek aan Goddelijke Wil, en het gebrek aan vervulling van iemands plichten, waartoe God het schepsel roept. Alle staten zijn Heilig, ook het huwelijk, zolang de Goddelijke Wil in hen aanwezig is, evenals het exacte offer van iemands plichten. Maar het grootste deel is traag en lui, en niet alleen maken ze van zichzelf geen heiligen, maar ze maken van hun staat, sommige een Vagevuur en sommige een Hel.

    Toen ik hoorde dat ik de Tempel moest verlaten, vertelde ik niemand iets, wachtend tot God Zelf de uiterlijke omstandigheden zou bewegen om mij Zijn Aanbiddelijke Wil te laten vervullen, zoals inderdaad gebeurde. De oversten van de Tempel riepen mij en zeiden dat het hun wil was, en ook de gewoonte van die tijd, dat ik me voorbereidde op het huwelijk. Ik ging akkoord. Wonder boven wonder viel de keuze onder velen op de H. Jozef; en zo kwam het huwelijk tot stand en verliet ik de tempel.

    Daarom bid ik je, dochter van mijn Hart, dat je in alle omstandigheden alleen de Goddelijke Wil ter harte neemt, als je wilt dat de Goddelijke Plannen voor jou worden verwezenlijkt.

    De ziel: Hemelse Koningin, Uw dochter vertrouwt zich aan U toe. Met mijn vertrouwen wil ik Uw Hart verwonden; en laat deze wonden altijd in Uw Moederhart zeggen: ´Fiat! Fiat! Fiat!'—wat Uw kleine dochter altijd aan U vraagt.

    Klein Offer van de dag: Eer mij vandaag door op mijn schoot te zitten en door 15 Glorie zij te bidden als dank voor de Heer voor alle Genaden die Hij me verleende tot ik 15 jaar was, vooral door me het gezelschap te geven van een zo Heilige man, de H. Jozef.

    Schietgebed: Machtige Koningin, geef me de Wapens om oorlog te voeren, om te zorgen dat ik Gods Wil verover.

    Gebed tot de Hemelse Koningin

    Onbevlekte Koningin, mijn Hemelse Moeder, ik kom op Uw Moederschoot om mij over te laten in Uw armen als Uw lieve dochter/zoon, om U met de vurigste verzuchtingen in de grootste genade te vragen in deze maand die aan U is toegewijd: dat U mij toelaat dat ik in het Koninkrijk van de Goddelijke Wil leef.

    Heilige Moeder, U die de Koningin van dit Koninkrijk bent, laat mij toe erin te leven als Uw dochter/zoon, dat het Rijk niet langer verlaten is, maar bevolkt door Uw kinderen. Daarom, Hoogste  Koningin, vertrouw ik mij aan U toe, opdat U mijn stappen in het Koninkrijk van de Goddelijke Wil kan leiden; en terwijl ik Uw Moederlijke Hand stevig vasthoud, zal U mijn hele wezen leiden om het Eeuwig Leven te leiden in de Goddelijke Wil. U zal mijn Moeder zijn, en aan U, als mijn Moeder geef ik mijn wil, zodat U het kan ruilen met de Goddelijke Wil, en zo ik er zeker van kan zijn dat ik niet uit het Koninkrijk van Gods Wil ga. Ik bid U daarom mij te verlichten, zodat ik begrijp wat ´Gods Wil' betekent.

    Klein offer gedurende de hele maand:

    Laten we elke morgen, middag en nacht - drie keer per dag – op de schoot zitten van onze Hemelse Moeder en haar zeggen: 'Mijn Mama, ik zie je graag; en jij ziet mij graag. Geef een slokje van de Goddelijke Wil aan mijn ziel. Geef me je zegen, dat ik al mijn handelingen kan doen onder je Moederlijke blik.'


    (vertaling van het boek The Virgin Mary in the Kingdom of the Divine Will – website luisapiccarreta.me)



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs