Inhoud blog
  • Ik verhuis naar een andere blogsite!!!
  • De mystiek achter de tweede komst van Jezus
  • Luz de Maria 24/4
  • Zalig de armen van geest
  • Aanbidden in geest en waarheid
  • 3.33 uur 's ochtends
  • De kracht van 1 Weesgegroet
  • Ze komen eraan
  • Vreemde en grote donkere wezens zullen spoedig overal binnendringen
  • Een volgende lockdown
  • Boodschap aan Anna Shelley 24/4
  • De devotie van de 7 smarten van OLVrouw
  • Toewijdingsgebeden aan God de Vader, het H. Hart van Jezus en het Onbevlekt Hart van Maria
  • Gebeden van toewijding van ziekte, lijden en levenslasten
  • De betekenis van Pinksteren - 4
  • Om een baby uit een miskraam en geaborteerde baby's te dopen
  • Exorcismegebed over je woning en grond en toewijdingsgebed
  • Gebeden van zegening en bescherming
  • Het is eindelijk aangebroken
  • Wat God me toonde over aanstootgevende kledij...
  • Wat God me toonde over feminisme
  • De betekenis van Pinksteren - 3
  • Einde van Satans invloed in zicht
  • Red de planeet, ga CO2 uitstoten
  • Over de verliezen aan Westerse kant wordt gezwegen
  • Boodschappen aan Eduardo Ferreira
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Boodschappen van OLVrouw di Zaro 8/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Boodschappen aan Valeria Copponi (tot 19/4)
  • Instorting van economie, en munteenheden
  • De uitval
  • Over Poetin
  • Zal dit het einde veroorzaken?
  • Een miraculeuze foto van de Gekruisigde Jezus
  • Boodschap aan Anna Shelley 20/4
  • Luz de Maria 20/4
  • Rusland wordt verder uitgedaagd
  • De 3 daagse duisternis
  • De 9 cirkels van de Hel
  • In de Hel wegens echtscheiding
  • Meteoor op California
  • 23 april
  • De komst van de asteroide
  • Massale afname van bevolking in Europa komt eraan
  • Repost: Genezingsgebed van God de Vader
  • Opwarming van het klimaat? Niet dus.
  • Let op voor cosmetica en dergelijke producten
  • De uitleg van het merkteken van het beest door de Heer
  • De volgende pandemie
  • Over Obama: hij kan de Antichrist worden, door bezetenheid
  • Luz de Maria 16/4
  • Boodschap aan Anna Shelley 19/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Een zombievirus
  • Nano chip
  • VK zal getroffen worden
  • Dit zal gebeuren door Hem
  • Het is reeds begonnen
  • Hoe de Antichrist zal werken door AI en Biotechnologie
  • Ze komen voor onze kinderen
  • Vernietiging van 3 landen
  • Bloedmanen als waarschuwend teken
  • 5 tekenen dat je een Uitverkorene bent
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • OLVrouw van Smarten
  • Adviezen om de duivel te bevechten
  • Het sociaal kredietsysteem
  • NEEM GEEN VACCINS!!! GEEN ENKELE!!!
  • BID TEGEN ABORTUS!!!
  • De betekenis van Pinksteren - 2
  • De betekenis van Pinksteren - 1
  • Goede raad: wees niet afhankelijk van de staat
  • De plannen van de wereldelites
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Bijhorende afbeelding bij de boodschap van Lorena
  • Nog eens nieuws van de Antichrist/Maitreya
  • Boodschap aan Pedro Regis 11/4
  • Luz de Maria 12/4
  • Boodschap aan Lorena 8/4
  • Chaga
  • Dit is de waarheid
  • Boodschap aan Anna Shelley 14/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 9
  • Janet Klasson - 9/2 Licht van de wereld in de Goddelijke Wil
  • Geheim van gedrevenheid
  • Kom, H. Geest, kom!
  • 3 middelen die Satan gebruikt om je ziek te maken
  • Gezegend zij
  • Gods Barmhartigheid is grenzeloos
  • Boodschap aan Anna Shelley 13/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 7 en 8
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • De Emmaüsgangers
  • Mummie
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 6
  • Op weg naar de microchip
  • Nog steeds kunnen we het tij keren - Niburu
  • Boodschap aan John Mariani
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 5
  • Boodschappen aan Jennifer
  • 28/3 Plaats dit in je huis en land (The Unsealed Message)
  • Maria Simma openbaart 7 geheimen
  • Het Gezicht van Jezus
  • Opruimen van de wereldbevolking was altijd het doel - Niburu
  • 11 april
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 4
  • Boodschappen aan John Leary - rest van maart
  • Boodschap aan Mary of Divine Mercy
  • Grote schudding 8/4
  • Luz de Maria: Paaszondag 9/4
  • Afbraak van immuunsysteem door vaccins
  • Luz de Maria: Stille Zaterdag 8/4
  • Luz de Maria: Goede Vrijdag 7/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 2 en 3
  • Boodschap aan Anna Shelley 6/4
  • Zalig Pasen!!!
  • Boodschap aan Anna Shelley 8/4 DRINGEND!!!
  • Gebed op vrijdag voor de Arme Zielen
  • Boodschap aan Eduardo Ferreira 24/3
  • Droom van J. Frances 3/4
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (25/3)
  • Het echte gevaar van het einde van de dollar
  • Schildklier en jodium
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (21/3)
  • Boodschappen aan Valentina Papagna
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 1
  • Boodschap aan Marco Ferrari 26/3
  • Boodschap aan Gisella Cardia 3/4
  • De Kruisweg
  • 15 doodzonden in het Katholieke Geloof
  • Luz de Maria: Witte Donderdag 6/4
  • Het bankroet van Europa
  • Boodschap aan Anna Marie - Houston 11/2
  • Plaats terug brood op je huisaltaar
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Palmzondag-rede van Vigano
  • Luz de Maria: Heilige Woensdag 5/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Het Communisme zal opgelegd worden door de elite
  • Boodschap aan Ned Dougherty 26/3
  • Boodschap aan Anna Shelley (3/4)
  • Het verraad van Judas Iscariot (2)
  • Het verraad van Judas Iscariot (1)
  • Luz de Maria: Heilige Dinsdag 4/4
  • Luz de Maria: Palmzondag 2/4
  • Luz de Maria: Heilige Maandag 3/4
  • Interview met Luz Maria de Bonilla
  • Grafeenoxide in vaccins
  • Boodschap aan Lorena 14/3
    Zoeken in blog

    ALLES GAAT VOORBIJ, BEHALVE GOD !
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Mijn favorieten
  • Mijn bibliotheek
  • Nieuwe blogsite
  • Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 11--0001
    Levend geloof 9

    15-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschappen aan Marcos Tadeu

    Boodschappen aan Marcos Tadeu

    7/11 Maria: “Lieve kinderen, vandaag, wanneer er terug een maand van mijn aanwezigheid hier met de hele Hemel voorbij is, kom ik opnieuw om jullie te zeggen: Ik ben de Koningin en Boodschapper van Vrede!

    Bij deze naam ben ik hier gekomen om de vrede en de liefde van God in jullie hart te brengen. Alleen in God, mijn kinderen, kunnen jullie vrede hebben. Met de demon en de wereld verlies je de rust, word je angstige, depressieve, bedroefde en onevenwichtige mensen. Zonde brengt vrede en innerlijke harmonie uit evenwicht, waardoor je vatbaarder wordt, steeds vatbaarder voor allerlei soorten kwaad.

    Keer daarom door gebed terug naar God en je zult in alle handelingen vrede, innerlijk evenwicht, een levensevenwicht en zelfbeheersing vinden. En dan zullen jullie genieten van echte gemoedsrust van geest, verstand en lichaam.

    Zonde drijft niet alleen de ziel weg van God, maar brengt haar ook uit balans door haar vol rusteloosheid, verstoring en gebrek aan vrede te maken. Jullie zijn niet hetzelfde als toen je onschuldig was.

    Bid, bid en bid daarom, want bidden kan ervoor zorgen dat je weer vrede en evenwicht krijgt; geestelijke en lichamelijke gezondheid. Vul je hart met ware vreugde, Gods vreugde.

    Met gebed zullen alle angst, alle ellende en ook alle neigingen tot het kwaad geleidelijk uit je hart verdwijnen.

    En bid, bid, bid mijn kinderen voor de vrede in de wereld. Bid, want Satan is sterk en hij wil de vrede vernietigen, hij wil de hele mensheid van God wegnemen, naar de donkere plaats waar hij vandaan komt, waar zielen voor eeuwig verloren gaan in de ongenade en in afwezigheid van Gods liefde. Maar met mijn Rozenkrans kun je alles veranderen en zelfs de veldslagen die Satan wint, na enige tijd kan je volledig terugkeren naar de overwinning van de Heer, van jezelf en van het goede.

    Bid daarom, bid, bid met totale volharding, want niets kan weerstaan ​​aan de kracht van mijn Rozenkrans.

    Hier op deze heilige plaats voerde ik de prachtige kruistekens uit aan de Hemel, van de vlam van de kaars die de hand van mijn zoon Marcos niet verbrandde en van de zon die precies 26 jaar geleden draaide en van kleur veranderde. Om jullie te vertellen dat ik de Vrouwe ben die bekleed is met de zon, de Koningin van het Universum, en dat ik echt hier in deze stad verscheen om al mijn kinderen op te roepen tot het pad van gebed en bekering dat naar de Hemel leidt.

    8/11 Marcos: “Dat Jezus, Maria en Jozef voor eeuwig geprezen worden! Ja, ja, ik zal het doen.

    Ik beloof dat ik het deze week doe. Ja, mijn Koningin.”

    Maria: “Lieve kinderen, ik ben de Koningin en Boodschapper van Vrede! Vandaag vieren we de verjaardag van de Openbaring van mijn Vredesmedaille.

    Mijn Vredesmedaille, zoals ik al zo vaak heb gezegd: het is het grootste geschenk, het grootste geschenk van mijn Onbevlekt Hart aan jullie.

    Aan al degenen die mijn medaille hun hele leven dragen en ermee sterven, beloof ik redding en bereik ik alle genaden die nodig zijn voor de redding van de ziel die mijn medaille draagt ​​op het moment van overlijden.

    Op dat moment zal ik geen rechter voor hen zijn, maar eerder: een vriendin, moeder en voorspreekster, een barmhartige advocaat.

    Ik beloof aan allen die mijn medaille met liefde gebruiken en Apostelen van mijn Hart zijn, en mijn medaille aan de wereld bekendmaken, overvloedige genaden vanuit mijn Hart. Ik zal de namen van deze zielen, van deze kinderen in mijn Onbevlekt Hart opnemen en zij zullen voorrang hebben in Mijn Hart, met betrekking tot de genaden die ik de wereld wil schenken.

    Ja, ze zullen de voorkeur in mijn Hart hebben, want het zijn mijn geliefde Apostelen die mijn kinderen deze grote schat van mijn Hart geven: mijn Medaille van Vrede, schild van vrede, liefde, bescherming die ik aan iedereen geef om je te verdedigen tegen de aanvallen van de helse vijand.

    Satan is sterk, maar mijn Medaille van Vrede is sterker dan hij en waar mijn Medaille is en waar hij met liefde en toewijding wordt gebruikt, daar zal mijn vijand niet lang blijven. Hij kan niet binnendringen als mijn Vredesmedaille er is.

    Mijn kinderen die mijn medaille van vrede met liefde dragen en elke dag mijn Rozenkrans bidden, zullen niet naar de duisternis van het kwaad kunnen gesleept worden.

    Mijn vredesmedaille is het krachtigste schild dat ik mijn kinderen geef in deze tijden van grote verdrukking om hen zo goed mogelijk te verdedigen op moeilijke momenten van lijden en pijn, waar iedereen zal door moeten.

    Maar ook om mijn kinderen te beschermen tegen de duisternis van geloofsafval die nu zoveel zielen meesleept: ongeloof, atheïsme en het verlies van het ware geloof.

    Ja, aan iedereen die mijn Medaille van Vrede draagt, beloof ik mijn bescherming en mijn liefde en ook God zal hen liefhebben. Het zijn zielen die als bloemen geplaatst zullen worden om Zijn troon en mijn troon in de Hemel te sieren.

    Bid mijn kinderen, want met de Rozenkrans kun je alle overwinningen van Satan in de strijd die je met hem voert, omkeren, je kunt ze omkeren in overwinning voor de Heer.

    En zelfs als Satan een strijd wint, volhard in het gebed van de Rozenkrans, en in de toekomst zal je zijn overwinningen kunnen omzetten in overwinningen voor de Heer.

    Bid, bid, bid dus zonder ophouden!

    Met mijn Rozenkrans herwinnen jullie de vrede van hart. Mijn Rozenkrans herstelt Gods genade in jullie die jullie hebben verloren. En degenen die ver verwijderd zijn van de genade van de Heer en zijn liefde, zullen deze genade spoedig terugkrijgen en ze elke dag vermeerderen door de kracht van mijn Rozenkrans.

    Ja, met de Rozenkrans herstel je je innerlijke balans, sereniteit, gemoedsrust. Met mijn Rozenkrans zal je zelfs vele genaden terugkrijgen die je hebt verloren. Met mijn Rozenkrans zal je steeds neer in heiligheid groeien en zal je steeds hoger vliegen in liefde voor God.

    Met de Rozenkrans ontvang je van mij inspiratie over hoe je je problemen en besluiteloosheid moet oplossen en de juiste beslissingen moet nemen die je naar de vervulling van Gods wil zullen leiden, en ook naar de meest volmaakte heiligheid zoals de Heer het wil.

    Met mijn Rozenkrans zal je al je verdriet kunnen veranderen in stralende vreugde. Bid, bid, bid dus zonder ophouden, waar je je ook bevindt.

    De zielen die meer genaden ontvangen, zijn degenen die mijn Rozenkrans bidden, dus: bid!

    Bid ook mijn Tranenrozenkrans en de Rozenkrans van Vrede. Zo zal ik je overvloedige genaden schenken vanuit mijn Hart, waarmee je steeds mooier zult worden voor de Heer en voor mij.

    En bid voor de bekering van zondaars, want de tijd van de barmhartigheid van de Heer is voorbij en als de mensheid zich niet bekeert, zal er een grote straf komen, maar met de Rozenkrans kunnen de straffen worden verzacht en verminderd.

    Met de Rozenkrans kunnen zondaars bekeerd worden en met het verdwijnen van zonden zullen ook de straffen verdwijnen.

    Bid, bid en bid zonder ophouden!

    Ik koos mijn kleine dochter Catharine Labouré, om haar mijn Wonderbaarlijke Medaille te geven aan het begin van de reeks van mijn laatste en grootse verschijningen in de wereld.

    En ik koos mijn zoon Marcos om de laatste medaille te ontvangen, die de reeks van mijn grootse manifestaties sluit, om de hele mensheid naar de Triomf van mijn Onbevlekt Hart te leiden.

    Ik zocht een kind die het waard was om zo'n grote schat en geschenk van mijn Hart te ontvangen en ik koos mijn kleine zoon Marcos, wiens zuivere en kristallijne hart me behaagde en ook mijn liefde betoverde, mijn hart betoverde.

    Daarom heb ik hem deze kostbare schat gegeven, zodat mijn kinderen door zijn onschuldige, zuivere en liefdevolle handen dit grote geschenk van mijn Hart kunnen ontvangen, dat zoveel genaden en zoveel licht zal brengen, zoveel vrede voor al mijn kinderen.

    Daarom is er geen plaats op aarde die zo'n grote schat heeft ontvangen als deze van mijn Medaille van Vrede. Schat het naar waarde en jullie zullen uit mijn Hart en het Hart van mijn Zoon grote genaden van liefde ontvangen.

    Aan allen en vooral aan jou, mijn kleine zoon Marcos, aan wie ik de grote schat van mijn Medaille van Vrede, van mijn gelaat van liefde, van het derde deel van kracht en zo veel andere tekenen die ik heb gegeven. Ik gaf je mijn Scapulier, mijn Medaille dat ik ook aan mijn man Jozef gaf, omdat je al deze grote genaden en schatten van de Hemel zeer waardig was en er nog veel meer zullen zijn.

    En ik zegen nu al mijn kinderen: Lourdes, Pontmain en Jacareí.




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs