Inhoud blog
  • Ik verhuis naar een andere blogsite!!!
  • De mystiek achter de tweede komst van Jezus
  • Luz de Maria 24/4
  • Zalig de armen van geest
  • Aanbidden in geest en waarheid
  • 3.33 uur 's ochtends
  • De kracht van 1 Weesgegroet
  • Ze komen eraan
  • Vreemde en grote donkere wezens zullen spoedig overal binnendringen
  • Een volgende lockdown
  • Boodschap aan Anna Shelley 24/4
  • De devotie van de 7 smarten van OLVrouw
  • Toewijdingsgebeden aan God de Vader, het H. Hart van Jezus en het Onbevlekt Hart van Maria
  • Gebeden van toewijding van ziekte, lijden en levenslasten
  • De betekenis van Pinksteren - 4
  • Om een baby uit een miskraam en geaborteerde baby's te dopen
  • Exorcismegebed over je woning en grond en toewijdingsgebed
  • Gebeden van zegening en bescherming
  • Het is eindelijk aangebroken
  • Wat God me toonde over aanstootgevende kledij...
  • Wat God me toonde over feminisme
  • De betekenis van Pinksteren - 3
  • Einde van Satans invloed in zicht
  • Red de planeet, ga CO2 uitstoten
  • Over de verliezen aan Westerse kant wordt gezwegen
  • Boodschappen aan Eduardo Ferreira
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Boodschappen van OLVrouw di Zaro 8/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Boodschappen aan Valeria Copponi (tot 19/4)
  • Instorting van economie, en munteenheden
  • De uitval
  • Over Poetin
  • Zal dit het einde veroorzaken?
  • Een miraculeuze foto van de Gekruisigde Jezus
  • Boodschap aan Anna Shelley 20/4
  • Luz de Maria 20/4
  • Rusland wordt verder uitgedaagd
  • De 3 daagse duisternis
  • De 9 cirkels van de Hel
  • In de Hel wegens echtscheiding
  • Meteoor op California
  • 23 april
  • De komst van de asteroide
  • Massale afname van bevolking in Europa komt eraan
  • Repost: Genezingsgebed van God de Vader
  • Opwarming van het klimaat? Niet dus.
  • Let op voor cosmetica en dergelijke producten
  • De uitleg van het merkteken van het beest door de Heer
  • De volgende pandemie
  • Over Obama: hij kan de Antichrist worden, door bezetenheid
  • Luz de Maria 16/4
  • Boodschap aan Anna Shelley 19/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Een zombievirus
  • Nano chip
  • VK zal getroffen worden
  • Dit zal gebeuren door Hem
  • Het is reeds begonnen
  • Hoe de Antichrist zal werken door AI en Biotechnologie
  • Ze komen voor onze kinderen
  • Vernietiging van 3 landen
  • Bloedmanen als waarschuwend teken
  • 5 tekenen dat je een Uitverkorene bent
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • OLVrouw van Smarten
  • Adviezen om de duivel te bevechten
  • Het sociaal kredietsysteem
  • NEEM GEEN VACCINS!!! GEEN ENKELE!!!
  • BID TEGEN ABORTUS!!!
  • De betekenis van Pinksteren - 2
  • De betekenis van Pinksteren - 1
  • Goede raad: wees niet afhankelijk van de staat
  • De plannen van de wereldelites
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Bijhorende afbeelding bij de boodschap van Lorena
  • Nog eens nieuws van de Antichrist/Maitreya
  • Boodschap aan Pedro Regis 11/4
  • Luz de Maria 12/4
  • Boodschap aan Lorena 8/4
  • Chaga
  • Dit is de waarheid
  • Boodschap aan Anna Shelley 14/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 9
  • Janet Klasson - 9/2 Licht van de wereld in de Goddelijke Wil
  • Geheim van gedrevenheid
  • Kom, H. Geest, kom!
  • 3 middelen die Satan gebruikt om je ziek te maken
  • Gezegend zij
  • Gods Barmhartigheid is grenzeloos
  • Boodschap aan Anna Shelley 13/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 7 en 8
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • De Emmaüsgangers
  • Mummie
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 6
  • Op weg naar de microchip
  • Nog steeds kunnen we het tij keren - Niburu
  • Boodschap aan John Mariani
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 5
  • Boodschappen aan Jennifer
  • 28/3 Plaats dit in je huis en land (The Unsealed Message)
  • Maria Simma openbaart 7 geheimen
  • Het Gezicht van Jezus
  • Opruimen van de wereldbevolking was altijd het doel - Niburu
  • 11 april
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 4
  • Boodschappen aan John Leary - rest van maart
  • Boodschap aan Mary of Divine Mercy
  • Grote schudding 8/4
  • Luz de Maria: Paaszondag 9/4
  • Afbraak van immuunsysteem door vaccins
  • Luz de Maria: Stille Zaterdag 8/4
  • Luz de Maria: Goede Vrijdag 7/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 2 en 3
  • Boodschap aan Anna Shelley 6/4
  • Zalig Pasen!!!
  • Boodschap aan Anna Shelley 8/4 DRINGEND!!!
  • Gebed op vrijdag voor de Arme Zielen
  • Boodschap aan Eduardo Ferreira 24/3
  • Droom van J. Frances 3/4
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (25/3)
  • Het echte gevaar van het einde van de dollar
  • Schildklier en jodium
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (21/3)
  • Boodschappen aan Valentina Papagna
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 1
  • Boodschap aan Marco Ferrari 26/3
  • Boodschap aan Gisella Cardia 3/4
  • De Kruisweg
  • 15 doodzonden in het Katholieke Geloof
  • Luz de Maria: Witte Donderdag 6/4
  • Het bankroet van Europa
  • Boodschap aan Anna Marie - Houston 11/2
  • Plaats terug brood op je huisaltaar
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Palmzondag-rede van Vigano
  • Luz de Maria: Heilige Woensdag 5/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Het Communisme zal opgelegd worden door de elite
  • Boodschap aan Ned Dougherty 26/3
  • Boodschap aan Anna Shelley (3/4)
  • Het verraad van Judas Iscariot (2)
  • Het verraad van Judas Iscariot (1)
  • Luz de Maria: Heilige Dinsdag 4/4
  • Luz de Maria: Palmzondag 2/4
  • Luz de Maria: Heilige Maandag 3/4
  • Interview met Luz Maria de Bonilla
  • Grafeenoxide in vaccins
  • Boodschap aan Lorena 14/3
    Zoeken in blog

    ALLES GAAT VOORBIJ, BEHALVE GOD !
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Mijn favorieten
  • Mijn bibliotheek
  • Nieuwe blogsite
  • Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 11--0001
    Levend geloof 9

    12-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastor Enoc 8/3

    MIJN KUDDE, JULLIE MOETEN MINIMUM ELKE MAAND BIECHTEN OF ONMIDDELLIJK BIECHTEN, VOOR DEGENEN DIE DOODZONDEN PLEGEN; EN JULLIE MOETEN MINIMUM ELKE WEEK TE COMMUNIE GAAN OP MIJN VOORGESCHREVEN DAG!

    8 maart 2018 3:40 pm

    DRINGENDE OPROEP VAN JEZUS, HEILIG SACRAMENT, AAN ZIJN PASTOORS EN ZIJN KERK IN HET ALGEMEEN

    Mijn kinderen, mijn vrede zij met jullie.

    Mijn kleine Nabi (profeet), Ik voel mij zeer bedroefd voor al de wandaden, profanaties en heiligschennissen die dagelijks in veel van mijn Huizen tegen mijn Goddelijkheid worden gepleegd. Dit alles omwille van het comfort van vele van mijn Priesters die toestaan dat Ik beledigd wordt door handen die niet gewijd zijn door de Priesterlijke Bediening. Opnieuw zeg Ik jullie, mijn Lichaam en mijn Bloed mag enkel aangeraakt worden door de gewijde handen van mijn Priesters en Gewijde Bedienaren: Bisschoppen, Kardinalen en de Paus. Geen leek mag mij aanraken, noch mag hij mijn Heilig Altaargerei aanraken. De Kelk waar Ik blijf in het Tabernakel, mag enkel aangeraakt worden door mijn Priesters, enkel aan hen heb Ik de macht gegeven om het aan te raken, geen gewijde handen plegen heiligschennis.

    Mijn trouwe gelovige kinderen, laat deze wandaad niet toe, spreek tot mijn Priesters en zeg hen dat zij alleen mij kunnen aanraken. Ik voel mij zeer bedroefd wanneer het tijd is om mijn kudde te voeden en Ik aangeraakt word door handen die niet waardig zijn om mij aan te raken. Nog meer pijn ervaar Ik wanneer mijn Priesters gaan zitten en het Sacrament van de Communie overlaten aan mijn lekenkinderen. Duizenden deeltjes van mij Lichaam en mijn Bloed vallen dagelijks op de grond en worden vertrapt, omdat de communieschaal niet gebruikt wordt. Vele van mijn kinderen, uit gebrek aan kennis, plegen dagelijks heiligschennis door mij onwaardig te ontvangen of in doodzonde. Miljoenen van mijn jonge mensen plegen ontucht met hun partners omwille van onwetendheid van mijn Geboden, en dan komen ze op mijn voorgeschreven dag en zonder te biechten, komen ze om mij in de communie te ontvangen. Hoeveel evangelisatie is er nodig in mijn Kerk, over het onderwerp van mijn Geboden! Ik zeg jullie: iedereen die te communie gaat in doodzonde, jullie eten en drinken de beker van jullie eigen veroordeling.

    Mijn kudde, jullie moeten tenminste elke maand biechten of onmiddellijk, wanneer jullie doodzonde plegen; en jullie moeten minimum elke week de Communie ontvangen op mijn verplichte dag. Wanneer jullie niet gebiecht hebben voor een lange tijd en mijn communie ontvangen hebben, plegen jullie heiligschennis; omdat jullie zeer goed weten dat de meest gepleegde ongerechtigheid de gedachte is en daarmee zondigen jullie dagelijks. Veel van mijn kinderen hebben in geenjaren gebiecht en elke week op mijn verplichte dag komen ze naar de communie. Ik zeg jullie dat ze heiligschennis plegen en jullie zijn schuldig voor deze belediging aan mijn Goddelijkheid. Onthoud wat mijn Woord zegt: Dit volk eert Mij met de lippen, maar hun hart is ver van Mij. (Matt 15:8)

    Pastoors van mijn kudde, evangeliseer mijn volk en spreek hen over mijn 10 Geboden, omdat er veel evangelisatie ontbreekt, over dit transcendent onderwerp. Een oneindigheid aan profanaties en wandaden worden gepleegd aan mijn Goddelijkheid, wat mijn Liefdevol Hart bedroeft. Opnieuw zeg Ik tot jullie, Pastoors van mijn kudde: enkel aan jullie gaf Ik de macht hen het charisma om mijn Volk te leiden en hen te voeden. Jullie zijn verantwoordelijk voor Mij, voor al de wandaden en profanaties die Ik dagelijks ontvang van mijn lekenkinderen. Ik vraag jullie: wat zullen jullie mij antwoorden morgen wanneer jullie je presenteren voor Mij? Ik word dagelijks met de voeten getreden in vele van mijn Huizen en velen onder jullie doen niets om het op te lossen. Jullie stilzwijgen en onverschilligheid zal jullie oordeel zijn morgen.

    Denk eraan, Pastoors van mijn kudde en blijf dit ellendig misbruik van mijn Goddelijkheid niet toelaten. Onthoud, aan wie veel gegeven is, zal veel gevraagd worden; onthoud deze woorden, overweeg ze en breng ze in praktijk, zodat morgen wanneer jullie je aanbieden voor Mij, Ik jullie niet moet zeggen: Ik ken jullie niet, ga weg van Mij!

    Vrede laat Ik jullie, mijn vrede geef Ik jullie. Toon berouw en bekeer jullie, omdat het Koninkrijk van God nabij is. Jullie Leraar, Jezus in het Heilig Sacrament. De Geliefde die niet wordt geliefd.

    Mijn kinderen, maak mijn boodschappen kenbaar aan mijn Herders en aan mijn kudde.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    15-09-2018
    under armour shoes

    air max 90
    mont blanc pens
    air max 90
    moncler
    pandora bracelet
    polo ralph lauren
    salomon boots
    mcm handbags
    yeezy boost
    ray ban eyeglasses
    coach outlet
    pandora bracelet
    yeezy boost 350
    louboutin shoes
    jordan shoes
    celine,celine bag
    burberry bags
    womens north face jacket
    air max 95
    kate spade bags
    air max 95
    kd 10
    skechers
    barbour coats
    burberry
    swarovski necklace
    lebron
    kate spade outlet
    jordan space jams
    nike air max
    curry 4 shoes
    valentino sneakers
    mulberry handbags
    under armour outlet
    yeezy
    north face jacket
    skechers shoes
    moncler coat
    jimmy choo trainers
    nike air max
    yeezy boost 350
    kate spade outlet
    burberry scarf
    fitflop shoes
    fitflop sale
    prada bags
    balenciaga shoes
    nike shoes
    ultra boost uncaged
    lebron james shoes
    salomon
    moncler jacket mens
    curry 4 shoes
    asics womens running shoes
    adidas originals superstar
    ray ban glasses
    pandora jewelry official site
    ferragamo shoes
    kd 10
    yeezy boost 350
    birkenstock
    supreme clothing
    bvlgari handbags
    ugg
    yeezy boost 350
    fitflops uk
    ugg boots
    air max 90
    jordan shoes
    rihanna puma shoes
    goyard bag
    nike air max 97
    Hermes Handbags
    harden shoes
    kyrie irving
    jordan 11
    longchamp backpack
    fitflop shoes
    uggs on sale
    jordan 11 space jam
    pandora jewelry
    pandora
    skechers shoes
    Pandora Charms
    chrome hearts jewelry
    pandora charms
    true religion jeans men
    asics womens shoes
    moncler jacket mens
    ed hardy
    michael kors outlet
    pandora uk
    ferragamo shoes men
    jordan shoes
    nike air max 97
    ralph lauren shirts
    nike huarache
    moncler coat
    ray ban sunglasses
    pandora jewelry
    prada handbags
    christian louboutin
    nike air max 270 women
    new balance running shoes women
    ralph lauren polo shirts
    adidas nmd r1
    adidas yeezy
    moncler jacket womens
    pandora
    adidas nmd r1
    pandora charms
    mbt
    off white nike
    pandora earrings
    kyire 4
    nike air max 95
    air vapormax
    ralph lauren polo shirts
    huarache shoes
    cartier
    nike kd
    adidas nmd r1
    coach outlet
    mk handbags
    true religion hoodie
    nike air max
    swarovski pen
    chrome hearts jewelry
    longchamp handbag
    louboutin
    nike air max
    birkenstock
    lacoste
    nike air max 2018
    balenciaga
    ray ban
    nmd
    adidas ultra boost uncaged
    Yeezy Shoes
    nike air max 97
    red bottoms
    adidas trainers
    mcm backpack
    ugg,ugg slippers
    Salomon xa pro 3d
    oakley eyeglasses
    barbour coats
    nike vapormax
    nike air max 90
    supreme
    ecco sandals
    mulberry bag
    hermes belt women
    air max 97
    chrome hearts necklace
    goyard backpack
    salomon xa pro 3d
    oakley sunglasses

    15-09-2018 om 12:49 geschreven door caijuan83




    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs