Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u
    Fietsen Joggen en Stappen

    11-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Zee
    We zijn vandaag met de kids naar de zee geweest , veel wind was er , maar we zijn gespaard gebleven van de regen
    Wat gewandeld , wat gaan eten, wat gaan drinken, nog wat gewandeld, wafeltje gegeten en terug naar huis .

    2 dagen niet gelopen ! Gisteren had ik geen pijn in mijn been , dus ik dacht wauw ben er vanaf !
    Vandaag des te meer zeer , op en af gaat dat dan .
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Komt het wel door het lopen ??? Ik ga dus nog even kalm aan doen , ik moet wel !!!!
    Morgen een traag loopke proberen , jullie horen het dan wel

    We tellen calorietjes nu in plaats van km ! !
    Groetjes

    11-07-2007 om 22:54 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag mooi weer !!!

    Rond de middag een terrasje gaan doen, t'was nu zo'n mooi weer !!
    Rond 15 uur gaan lopen, een beetje te vroeg met dit weer, maar ze voorspelden regen tegen de avond , ik heb dan maar het zekere voor het onzekere genomen.
    T'was toch warm zunne !
    K'heb een duurloop gedaan , zeer op het gemakske , en de beentjes doen het goed !!! Ik voel dat trekken nog, maar achteraf blijven de benen geen pijn doen, en dat was voordien wel zo !
    Mijn man zegt dat de pijn komt , omdat ik te hard trainde . Ik doe het nu zeer kalmkes aan .

    Even nog de kat uit de boom kijken, en ik hoop nu een beetje dat hij gelijk geeft !
    Als dat zo is, dan kan ik toch blijven lopen, maar trager en da's voor mij goed , als ik maar kan blijven lopen !!!!!!!!!!!!!
    Het voornaamste is toch mijn km te lopen, en niet de laatste aan komen
    De cardio trainingen blijf ik doen ! Ik voel dat ik daar veel voordeel bij heb.
    Misschien komt het toch nog goed met mij, wie weet
    groetjes

    08-07-2007 om 21:40 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.trainen !

    Omdat mij benen niet mee willen , ben ik terug stevig gaan trainen in de fitness !
    Op 4 juli heb ik alle cardio toestellen gedaan , en vandaag bijna allemaal .
    In plaats van km te tellen zal ik nu calorieën tellen denk ik !
    Ik zal de calorietjes in een apart vakje schrijven , zo kunnen jullie mij in d gaten houden

    de Finse Piste is niet te doen met dit weer, dus ik probeer morgen zachtjes een 4 km te lopen op Linkeroever,
    k'zal zien wat dat geeft !
    Op het moment gaat het , een beetje een spannend gevoel, maar echt zeer had ik vandaag na mijn training niet !
    Ik doe : 15 min fietsen
                 15 min step
                 10 min iets met de armen maar k'weet niet hoe dat toestel noemt
                 3500 meter roeien , doe ik heel graag !
                 20 min twister
                 15 min crosstrainer
    Ik wissel wel wat af zunne, de éne dag wa meer het éne en wat minder het andere ,t'is te zien hoe mijne hoed staat
    Zo zien jullie dat ik niet zit te luirikken hé !!!!!!!
    groetjes

    06-07-2007 om 22:55 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het lopen .........
    Het lopen staat nu alweer op een laag pitje
    De beentjes doen nog steeds pijn , en met de regen is de Finse Piste dus echt niet te doen hoor !!
    Dus ik ga morgenmiddag 5 km proberen , op mijn eigen tempo !
    We zullen zien wat het geeft . Ik lig er soms wakker van ! dan ben ik niet goed bezig vrees ik .
    beter wat trager dan helemaal niet lopen denk ik u maar !

    Maandag is er een wedstrijdje in Tesenderlo ik denk dat ik dan de 4 km ga mee lopen , eens kijken wat dat geeft !
    Voor de rest ben ik uren met mijn Garmin bezig, en probeer ik Ruthje haar uitleg in daden om te zetten ;-)
    Namelijk mijn resultaten in de tabellen , op mijn blog te krijgen !
    Ik ben geen rappe ;-) maar eens gaat het me lukken hoor !!!
    groetjes

    03-07-2007 om 23:05 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 juli
    Ik moet op een Finse Piste lopen
    En weten jullie wat !! Ik vind da niet leuk !!!
    Ik vind het gewoon veel zwaarder lopen ,!! En ik heb gisteren ook veel te vettig gegeten.
    Conclusie: Terug op dieet en herpakken anders loopt het slecht af met de loopprestatie's van Jetty Pringels !!
    Geniet nog van jullie mooie 1ste Juli en tot morgen !!
    saluukes

    01-07-2007 om 15:52 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Benen en Garmin
    Gisteren voor de eerste keer gaan lopen met het gezelschap van Garmin
    En ook voor de eerste keer gelopen zonder steeds op mijn hartslag te letten
    Hoe dat komt ? Wel ik kreeg het niet voor elkaar om de Garmin zo in te stellen , dat ik ook mijn hartslag in de gaten kan houden
    Alles ging zoals gewenst behalve dan de hartslag !
    Ik moest 10 km lopen tegen 6.20 min/km , ik moet eerlijk zeggen dat dit te vlug is voor mij hoor!
    Ik probeer er zo dicht mogelijk bij te zitten , maar ik kan dat nog niet
    Nu met de Garmin heb ik beter zicht hoe goed ik loop, samen met de virtuele loper ging het wel
    Op 9 km 400 m had ik een achterstand van een 700 m
    We werken der aan !

    Gisteren hebben we het rapport van ons kind gaan halen, en ze is er door!!!!!!
    Dat ben ik samen met haar gaan vieren .
    Eerst een lekker broodje gaan eten , daarna een lekker Dame Blanche gaan eten en een dik uurtje later 10 km gaan lopen ,
    da's geen goed idee natuurlijk hé .

    Wat betrefd de benen is het een rel ! Ik heb nu beloofd om de eerst 14 dagen op een finse piste te gaan lopen,
    We gaan dan zien wat de beentjes zeggen ! Is het niet beter dan gaat de kinesist naar Dr Vervoort telefoneren en gaan ze bespreken wat er moet gebeuren.
    volgens de kiné is het dus echt mijn rug We zullen nu zien hé
    de finse piste en zeeeeeeeeeeer goed mijn oefeningskes doen ! Dat heb ik moeten beloven ! Anders had ik al direkt een loopverbod van 3 weken !
    Iedereen DUIMEN nu hé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    groetjes

    29-06-2007 om 13:20 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loopband

    Mijn training gisteren was 5 km loslopen ! Door het slechte weer ben ik dan maar gaan lopen in de fitness !
    Vind ik helemaal niet plezant hoor, het alternatief was lopen in de gietende regen, en dat was geen optie voor mij !!
    Voor de rest van de dag was het training aan de kassa van de Delhaize !
    Waar het gezeur over de zakjes die de klanten vanaf volgende week niet meer krijgen , niet te doen is

    Voor de mensen die het nog niet weten !! Vanaf 1 juli " vergeet uw boodschappentas niet meer hé !!!!!"
    We depaneren jullie nog wel, maar dat kost jullie dan elke keer 5 cent per zakje !
    Een gewaarschuwd man telt voor twee
    Voor de vuilbak en de honddrollen moeten de mensen nu zelf zakjes kopen !!
    K'ga mijn gazetje lezen in Den Engel, en vanmiddag spiertjes trainen in de fitness
    Saluukes

    27-06-2007 om 09:41 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    25-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goed nieuws !!
    Garmin is terug !! Ik heb een nieuwe gekregen !!
    Begin alvast maar te duimen dat ie het nu wel goed doet hé !!!!!
    saluukes

    25-06-2007 om 21:49 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delhaize viert feest
    Gisteren was het een groot feest van de Delhaize ! En t'was allemaal knap in elkaar gestoken !
    Ik had mijn eigen ingeschreven omdat er een optreden van Axel Red op het programma stond !
    Ze geeft een uur en een half opgetreden, en t'was natuurlijk goed hé !!!
    Voor de rest waren er honderd en één kraampjes met eten en drinken voorzien, allemaal lekker !
    Spijtig dat het weer zo tegenviel !

    En voor de rest heb ik natuurlijk super veel spijt dat ik er niet bij kon zijn in Zulte !
    Maar ja .... De Delhaize word in zijn leven maar één keer 140 jaar hé
    gr

    25-06-2007 om 09:47 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    21-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amai zeg !!
    K'heb een beetje ne boze mail naar Garmin gestuurd !
    En nu zeggen ze dat ik langer moet wachten, omdat ik de mijne al had geregistreerd
    Vind ik een beetje onlogisch, k'heb nu ne mail terug gestuurd sé , ben benieuwd of ze nog gaan antwoorden !!

    Ik ben deze middag naar de winkel terug gegaan om te gaan reclameren !!!
    Die meneer geeft dan naar Garmin gebeld en daar zegden ze dat mijn Nieuwe waarschijnlijk volgende week woensdag der zou zijn !
    K'zeg " Meneer ! zorg der voor dat hij der is, want ik sta hier terug hé !! Enne die oude wil ik nie meer hoor! T'moet ne nieuwe zijn !!!
    Hij zo " Jaja, maar der kan ik niets aan doen hé, da's bij Garmin dat het zo gaat!"
    "Ja" zeg ik   "Maar op hun site hebben ze het over Superverdelers! Dus daar betaal ik ook meer voor dan op een ander he!!"
    Stond hij der met zijne mond vol tanden !
    Hij probeerde nog , dat Garmin een vastgestelde prijs geeft ! dus ik zeg " Ga maar eens op uw internet kijken dan ! K'keb al andere prijzen gezien voor ne Garmin hoor !"

    Alé ja we hebben het uitgebabbeld , hij ging mij nog terugbellen na een deftig telefoontje met Garmin !
    Dus het resultaat. Ik moet dus toch tot de volgende week wachten, maar k'zou zeker ne nieuwe krijgen !Da's al iets !

    Mijn moeder zei altijd tegen mij
    "Geduld mijn kind ! Dat is een mooie deugd !"
    En zoals zo dikwijls geeft de mama gelijk! Maar dat is nou net niet mijn mooieste deugd , echt niet , ik ontplof bijna!
    Ik ga dan ook naar de meditatie vanavond ,misschien is er nog hoop voor mij
    K'heb gelijk ne zot van hier naar daar gefietst vandaag! Voor mijn eigen, maar ook voor mijn oudere schatjes heb ik boodschapjes gedaan!
    één van hen is deze week genezen verklaard van haar darmkanker, dus dat was vanmiddag ne hele uitleg hé,  ik ben bij hen blijven zitten, ze was ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO gelukkig !!! Zaterdag gaan we nog eens extra vieren!!
    Het doet zo'n deugd iemand zo te zien stralen terwijl ze alles wat de dokter haar zei tegen ons herhaalde !
    Ze moet nog wel op controle natuurlijk, maar ze staat er goed voor !!
    Dus dat maakt de dag weer goed !!!!!!!!
    En lopen zit er nu niet meer in vrees ik , dus ik zal morgen mijn schade moeten inhalen !
    groetjes



    21-06-2007 om 19:26 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisteren en Vandaag
    Gisteren ben ik uiteraadr nog gaan lopen ! Maar ik ben pas na 8 uur vertrokken , en toch was het nog keiwarm !
    Ik had gisteren versnellingen , die heb ik zo goed en zo kwaad juist proberen te doen !
    Alhoewel ze voor mij wat te snel gaan ! Ok ben ik bang dat mijn kuiten terug gaan zeer doen
    T'ging goed hoor , een ietsje te traag dus , maar daar werk ik aan !!!

    Vandaag had ik rust , dat wil zeggen , vanmorgen naar de fitness buikspierkes gaan trainen , en daarna bijna een uur lang
    de armen een beurt gegeven
    Ik ben dan ook nog 10 minuutjes op de twister gaan oefenen, dit was ook alweer een paar maanden geleden .
    Want ik vreesde ook met deze oefening voor de kuitjes!
    Morgen 8 km tegen 6.30 met 10x 20/40 versnellen .
    We gaan der voor hé

    Ook vandaag niets van Garmin gehoord
    groetjes

    20-06-2007 om 20:02 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Garmin
    Zoals jullie weten deed de Garmin het niet
    Vorige week donderdag heb ik hem dan terug gebracht ! Die verkoper maakte mij wijs dat ik maandag zeker een nieuwe zou hebben !
    Ja banan zeg , niets hoor ! Ikke gebeld , en die verkoper deed nu een heel ander verhaal !

    Hij zei dat het zeker tot twee weken kon duren eer ik een nieuwe zou hebben !
    Nou vind ik dat gewoon grof hoor !!! Ik ga der éne bestellen en op nog geen twee dagen heb ik dat ding .
    Mooi betaald , hij gaat absoluut niet , en nu mioet ik twee weken wachten !
    Ik ben daar niet mee akkoord !!want ze hebben wel mijn centen vast ,en nu moet het allemaal niet meer zo !
    "Ik sms u wel als hij der is,  " zegt de verkoper nog   Volgens zijn uitleg moet hij ook maar afwachten wat ze bij Garmin gaan doen !

    Ik kan natuurlijk niets anders doen dan wachten , maar de gang van zaken staan mij zeker niet aan !
    Dus ik ben slecht gezind ! K'ga  lopen nu , misschien dat het dan sebiet een beetje over is !!
    groetjes

    19-06-2007 om 19:30 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puzzelen
    Ik las Julie haar oproep voor een puzzel !
    En ik dacht " Mmm Puzzelen , daar kom ik misschien mee tot rust "
    Ik zag dat al voor mij hé , zo'n ne mooie grote puzzel , stukje na stukje bij elkaar gelegd !
    Dus ikke naar Bart Smit om ne puzzel! Tussen de 10 en de 15 euro voor ne puzzel ?? Amai zeg pffff !

    Ik denk dit is waarschijnlijk een bevlieging, k'ga dus eerst ne goedkope nemen
    De zeeman ! daar verkopen ze puzzels 2 voor 3 euro 99cent   (1000stukjes)
    De puzzel met de paarden vind ik prachtig , en die ga ik leggen !! Uren heb ik der mee bezig geweest , maar die 5 paarden zien der wel echt allemaal gelijk uit zunne !
    De puzzel heb ik nu afgebroken en terug in de doos gestopt ! De andere is een mooi kasteel !
    Enne morgen ga ik lekker lopen , want puzzelen ? kan ik dat niet beter aan Julie overlaten ?
    groetjes

    18-06-2007 om 20:55 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ben terug ;-)

    Ik ben ne afschuwelijk slechte slaper !! Met alle gevolgen van dien
    Dus ook vanmorgen was het weer leuk !!

    Op zondag gaan we meestal lopen in het Peerdsbos , dan komen we samen om 10 uur !
    En wie er is loopt mee , te laat komen is pech, dan loop je maar alleen !!
    Dus slechte slaper dat ik ben, onder de morgen val je dan precies pas goed in slaap , gaat die stomme wekker toch wel zeker

    het ventje direkt goed gezind , want het is loopdag , t'is zondag , en het zonneke schijnt ook nog zeg !!!
    Komaan der uit !!!!
    Kreunen en zagen dat het een lieve lust is !! Maar dat helpt natuurlijk niet hé !
    Ochtendhumeur der ook nog bij, da krijg hij ook voor niets vandaag !
    Een kattewaske ! Een boterhammeke , loopkleren aan !
    En weg !!

    We waren maar met drie vanmorgen ! Mijn eigen tempo bepaald !
    De eerst km ging wat moeizaam , maar daarna ZALIG .
    Mijn tempo was volgens mijn schema een ietske te traag, maar mijn hartslag was vrij hoog een gem. van 159 .
    Maar t'ging goed, ook met het beentje !!! Voor de eerste keer in drie maand zeg !

    den toer die we liepen is een ietske meer dan 10 km , dus ik heb een dikke 10 km gelopen, en de rest heb ik gestapt .
    Ik was toch nog bang om mij te forceren !

    En voila dat hebben we weer goed gedaan vandaag ! En nu hopen dat ik terug in de Running zit hé !!!
    Morgen rust, en dan dinsdag terug een zwaardere training !
    Oh ja , enne dat slechte humeur is ook niet gebleven hoor, na de eerste km is dat verdwenen
    Groetjes

    17-06-2007 om 15:35 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisteren ........
    Heb ik zwaar zwaar gefaald !!!
    Ik begon te lopen en voelde al direkt dat het fout zat En goed fout !!
    Ik heb 1 km ingelopen, en dan moest ik reeksen van 500 m lopen , ik heb geprobeerd !
    Maar het lukte langs geen kanten , ik was gewoon kapot , maar van wat , weet ik niet !
    Mijn benen wogen 10000 kg ik geraakte niet vooruit, en ik zou zijn gaan janken

    Ik ben dan beginnen te stappen, en heb alles een beetje gerelativeerd, t'zit in het kopke hoor, en t'moet der terug uit !!
    Ik wil koste wat het kost de tijden halen die op mijn schema staan, en dat lukt me maar niet hé ! Dus ik heb het gevoel dat ik zwaar aan het falen ben !!!
    Ik heb nooit competitie gedaan hoor, dat niet! Maar wel altijd aan sporten gedaan , dus ik vind van mijn eigen dat ik beter moet kunnen !!!
    Dus ik moet beter mijn best doen !!!!!!!
    Zondag staat er een duurloop van 10 km op het programma !

    Ik ben vanmorgen wat gaan fietsen, kwestie om de muizenissen te laten wegwaaien
    Morgen ga ik naar de fitness , een paar oefeningen doen roeien en twisten ,wat krachttraining ook. behalve voor de rug , want daar heb ik me gisteren serieus zeer gedaan, dus nu oppassen !!

    En nu gaan we werken tot 21.30 uur , een kwestie om boterhammekes te kunnen kopen en de naft voor mijne twingo te kunnen betalen
    Saluukes

    15-06-2007 om 13:32 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Garmin :-( :-(

    Ik kan voor iets sparen tot ik een ons weeg , echt waar
    Zo ook voor de Garmin , alles gaan netjes in een potje tot ik het bedrag heb , dat dat ding kost !
    Ik ga dat dan kopen 399 euro ! Zo fier als ne gieter der mee naar huis hé .

    Laten opladen nattuurlijk, wat duurt dat lang !
    De volgende dag begint het dan , volledig instellen !! Met zo'n nieuw speeltje is dat superleuk natuurlijk !!
    Maar daar ging het al fout , De Geert geeft me proberen te helpen , maar niets tekort de cd wou der niet op !!!

    Ik kreeg er maagpijn van, ik kan me in zo'n situatie's lastig en ambetant maken , dat er met mij niet meer te leven valt !
    Ik slaap der niet van hé, nee dat moet eerst macheren en dan pas ben ik gerust !!
    Echt waar
    De cd geraakte niet op de pc , daar begon het mee .
    De hartslagmeter deed het niet !
    De afstanden werden weergegeven in mijl , maar ik wou km , dus ik probeer dat te installeren volgens het boekje !
    Gaat ook niet !
    En op den duur kon ik niets meer met de Garmin doen Geblokkeerd !!!

    Heel de mikmak terug in de doos gedaan, en der mee naar de winkel teruggereden !
    Dis lieve meneer geeft direkd naar Garmin gebeld en alle uitleg gedaan, en het goede nieuws is nu dat ik
    EEN NIEUWE KRIJG !!

    Goed hé !!! En ik zou hem begin volgende week al hebben !!
    En nu maar hopen dat die nieuwe het wel goed doet !!!
    En ik ben ook nog superblij dat ik de Garmin niet via internet heb gekocht, dan zat ik helemaal in de nesten !!
    En ik hoop dat in nu vannacht beter ga slapen
    Groetjes

    14-06-2007 om 18:56 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Garmin

    Ik krijg er hartkloppingen van hoor !!!
    Ik krijg dat ding niet geinstalleerd op de pc
    Dus hier een oproep !!!!

    KAN DER MIJ AUB IEMAND OP WEG HELPEN ??
    Groetjes Jetty

    12-06-2007 om 22:00 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10-6-2007 :-)

    Vanmorgen had ik een duurloop ! In het begin ging het zeer stroef, maar na een kwartiertje ging het beter en beter
    Ik heb zeer traag gelopen en deed 8 km in een tijd van 1 uur en 2 min .
    Ik heb geprobeerd alleen op zachte ondergrong te lopen, wat me de meeste tijd ook gelukt is , en van mijn been had ik bijna geen last .
    En nu maar hopen dat het steeds weer een beetje beter is ! Morgen rustdag , en dinsdag terug interval .
    Dus nu maar hopen dat ook dinsdag dat been goed blijft hé !! Want de interval samen met de harde ondergrond zijn op het moment mijn dooddoeners vrees ik .
    Maar da's voor dinsdag, vandaag heb ik GENOTEN , en dat telt !!!!!

    Vanmiddag zijn we gaan fietsen, we moesten 43 km doen in een tijd van 2 uur .
    We hadden een fietsroute gekozen! Maar de helft van de tijd zagen we de bordjes niet , die zijn niet zoals in het antwerpse met nummers.
    Ook was het zeer vervelend dat de verschillende bordjes dezelfde kleur hadden
    Zo was het telkens remmen en eerst goed uitkijken welk rode ding we moesten volgen !
    Maar goed uiteindelijk hebben we der 30 km van gemaakt , zo hadden we nog wat tijd over, en zijn we nog wat gaan drinken voor de Jacques moest gaan werken .
    We hebben nog redelijk doorgefietst vind ik , een gemiddelde van Bijna 18 per uur , Daar we een 20 km op straat moesten fietsen tussen de auto's , en de rest in het groen !
    Die route doen we dus niet meer !!!
    Morgen is het maandag dus GARMINDAG , ben nieuwschierig hoor !!
    De volgende blogs zullen waarschijnlijk vol gezaag staan, dat ik niet overweg kan met dat ding

    Saluukes

    10-06-2007 om 20:02 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik heb ........
    Ik loop er al maanden me in mijne kop ! En nu is het werkelijkheid geworden
    Ik had vorige week een Garminn besteld , en die zou in de loop van de komende week ariveren!
    Maar vrijdag belden ze al dat ie der al was , maar ik kon er toch wel niet om zeker

    Omdat ik vast zat in huis de boiler was kapot, en mijn man had vrijdagmorgen gebeld naar de firma,
    of ze wilden komen , liefst zo vlug mogelijk, want wij hadden geen warm water .
    In de loop van de dag belden ze l terug, dat er tegen 14 uur iemand voor de deur ging staan.
    Dus het ventje vlug naar huis, om die lieve man binnen te laten, en toen ik van mijn werk kwam kon ik hem aflossen .

    Maar goed de boiler was om 17 uur voor een deel gemaakt , nu kunnen we al verder, en de meneer komt volgende week braaf terug !
    Om dan nog om 17 uur 30 de winkel van de garminn binnen te stappen , dat dierf ik niet ! Ik haat het als mij zoiets op het werk overkomt ! OK klant is koning , maar toch
    Die mannen geven daar altijd een voortreffelijke bediening ! Danmoet je zoiets niet doen, want om stipt 18 uur gaat iedereen graag naar huis hé ! En zaterdag moest ik ook werken tot 15uur , maar dan is die winkel ook al dicht, dus word het maandag ! 

    Morgen heb ik een duurloop, en dan gaan stemmen ! In de namidag staat er een fietstocht van een 40 km op het programma !
    En s'avonds platte rust
    groetjes

    09-06-2007 om 00:00 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik heb ........
    Ik loop er al maanden me in mijne kop ! En nu is het werkelijkheid geworden
    Ik had vorige week een Garminn besteld , en die zou in de loop van de komende week ariveren!
    Maar vrijdag belden ze al dat ie der al was , maar ik kon er toch wel niet om zeker

    Omdat ik vast zat in huis de boiler was kapot, en mijn man had vrijdagmorgen gebeld naar de firma,
    of ze wilden komen , liefst zo vlug mogelijk, want wij hadden geen warm water .
    In de loop van de dag belden ze l terug, dat er tegen 14 uur iemand voor de deur ging staan.
    Dus het ventje vlug naar huis, om die lieve man binnen te laten, en toen ik van mijn werk kwam kon ik hem aflossen .

    Maar goed de boiler was om 17 uur voor een deel gemaakt , nu kunnen we al verder, en de meneer komt volgende week braaf terug !
    Om dan nog om 17 uur 30 de winkel van de garminn binnen te stappen , dat dierf ik niet ! Ik haat het als mij zoiets op het werk overkomt ! OK klant is koning , maar toch
    Die mannen geven daar altijd een voortreffelijke bediening ! Danmoet je zoiets niet doen, want om stipt 18 uur gaat iedereen graag naar huis hé ! En zaterdag moest ik ook werken tot 15uur , maar dan is die winkel ook al dicht, dus word het maandag ! 

    Morgen heb ik een duurloop, en dan gaan stemmen ! In de namidag staat er een fietstocht van een 40 km op het programma !
    En s'avonds platte rust
    groetjes

    09-06-2007 om 00:00 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs