Ontvang een gratis oplossing voor uw apparaten
Computer herstel
26-08-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.[Opgelost] 7 manieren om de "Touch Input Blocked" -fout op Samsung op te lossen
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Samsung is een bekend merk en veel mensen gebruiken zijn smartphones over de hele wereld. Omdat de technologie echter niet altijd perfect is, zijn er verschillende gebreken of fouten te vinden.

Smartphones kunnen verschillende ongewenste fouten vertonen waarvan de meeste gebruikers zich niet bewust zijn. De fout "Touch Input Blocked" is zo'n probleem dat klanten van Samsung-telefoons zijn tegengekomen. Hierdoor hebben gebruikers geen toegang tot hun apparaten.

Dit kan echter verergeren omdat een aanraakscherm een ​​aantal extra problemen kan veroorzaken, maar u hoeft zich geen zorgen te maken. Het goede nieuws is dat u dit probleem zelf kunt oplossen. Ik zal je laten zien hoe je de "Touch Input Blocked"-fout op je Samsung-telefoon kunt oplossen.

Maar voordat we naar de remedies gaan, laat ons weten wat het probleem veroorzaakt.

De oorzaak van de Samsung-fout "Touch Input Blocked"

Als u het probleem 'Aanraakinvoer geblokkeerd' krijgt op uw Samsung-telefoon, vraagt ​​u zich misschien af ​​waarom dit gebeurt. Na veel zoeken heb ik een paar redenen ontdekt die de fout duidelijk rechtvaardigen.

Dit zijn de redenen:

Nabijheidssensor - Verschillende telefoons worden geleverd met software die voorkomt dat de telefoon per ongeluk wordt gebeld of aangeraakt wanneer de telefoon in de zak zit en niet wordt gebruikt. Zelfs Samsung gebruikt op een paar apparaten naast een camerasensor een naderingssensor om te detecteren of er iets aan de voorkant van de telefoon zit. Als er iets wordt gevonden, wordt de aanraking niet geregistreerd. Houd er dus rekening mee dat als uw telefoon stand-by staat en u deze ontgrendelt, u de fout mogelijk ziet.

Hardwarefout - Defecte hardware is een andere mogelijke oorzaak van de fout 'Touch Input Blocked'.

Wat zijn de oplossingen voor de "Touch Input Blocked" -fout op Samsung?
Na kennis te hebben genomen van de meest voorkomende oorzaken van het bovengenoemde probleem, is het tijd om te kijken naar de vele opties voor het oplossen van door aanraking geblokkeerde fouten op Samsung-telefoons.
  • Lijst met oplossingen:
  • Start uw Samsung-apparaat opnieuw op
  • Schakel "Onbedoelde aanrakingen blokkeren" uit
  • Voer uw apparaat uit in de veilige modus
  • Verwijder alle apps van derden
  • Cachepartitie wissen
  • Samsung-telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen
  • Beste manier om de "Touch Input Blocked" -fout op Samsung op te lossen

Oplossing 1: start uw Samsung-apparaat opnieuw op
Het opnieuw opstarten van uw telefoon is een van de meest effectieve manieren om eventuele bugs of glitches op Android-/Samsung-apparaten op te lossen. Als gevolg hiervan zijn veel problemen opgelost en het wordt ten zeerste aanbevolen om uw telefoon opnieuw op te starten voordat u doorgaat naar de volgende stap. Dit kan zijn omdat sommige services zijn uitgeschakeld of vanwege een ander probleem dat kan worden opgelost door uw telefoon opnieuw op te starten.

Oplossing 2: schakel de functie "Blokkeer per ongeluk aanraken" uit.
Samsung-apparaten hebben een ingebouwde nabijheidssensor die buitengewoon handig is. Het is echter mogelijk dat u een probleem krijgt met 'Aanraakinvoer geblokkeerd'. Om er vanaf te komen, schakelt u de functie "Blokkeer per ongeluk aanraken" van uw Samsung-telefoon uit.
De stappen zijn als volgt:
  • Ga eerst naar Instellingen op je telefoon
  • Zoek vervolgens en klik op de optie "Weergeven"
  • Ga daarna omlaag naar "Blokkeer onbedoelde aanrakingen" en schakel het uit door de schuifregelaar naar rechts te verplaatsen
  • Start ten slotte uw apparaat opnieuw op en kijk of de fout opnieuw optreedt

Oplossing 3: gebruik de veilige modus op uw apparaat.
Als het probleem zich blijft voordoen, is het raadzaam uw telefoon opnieuw op te starten in de veilige modus. Deze procedure kan worden gebruikt als het opnieuw opstarten van de computer het probleem niet verhelpt.
  • Schakel om te beginnen uw telefoon helemaal uit.
  • Wanneer het Samsung-logo op het scherm wordt weergegeven, schakelt u het in en houdt u de toets Volume omlaag ingedrukt.
  • Als alles correct is gedaan, verschijnt "Veilige modus" linksonder in het scherm.

Oplossing 4: verwijder alle toepassingen van derden.
Als u onlangs programma's van derden heeft geïnstalleerd en nu dit probleem krijgt, is het mogelijk dat dit door een van deze problemen komt. In dit geval moet u de meest recente programma's verwijderen en controleren of het probleem is verholpen.
Probeer de apps een voor een te verwijderen om te bepalen welke de oorzaak van het probleem is. Als u nog steeds problemen ondervindt bij het oplossen van het probleem, gaat u verder met de volgende optie.

Oplossing 5: Cachepartitie wissen
Dit is een andere efficiënte manier om de fout snel op te lossen. Als het probleem servicegerelateerd is, moet u uw apparaat in de herstelmodus laten draaien, wat uitstekend werkt.
De stappen zijn als volgt:
  • Zorg ervoor dat uw apparaat eerst is uitgeschakeld.
  • Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Home een paar seconden ingedrukt.
  • Druk nu naast de andere knoppen op de aan / uit-knop totdat u de optie "Herstel opstarten" op het scherm ziet.
  • Selecteer Cachepartitie wissen met de knop Volume omhoog/omlaag en kies vervolgens de aan/uit-knop.
  • Selecteer ten slotte Systeem nu opnieuw opstarten.

Oplossing 6: voer een fabrieksreset uit op uw Samsung-telefoon
Wanneer al het andere er niet in slaagt de Touch Input Blocked-fout op te lossen, is de enige overgebleven optie om een ​​fabrieksreset uit te voeren. Maar maak voordat u begint een back-up van al uw belangrijke gegevens op uw telefoon om een ​​catastrofe van gegevensverlies in de toekomst te voorkomen.
Volg de onderstaande stappen om uw Samsung-telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen:
  • Ga om te beginnen naar de instellingen van de telefoon.
  • Navigeer vervolgens naar Algemeen beheer> Reset> Factory Data Reset.
  • Scroll daarna naar beneden en selecteer Reset.
  • U moet bevestigen dat alle gegevens verloren gaan en niet kunnen worden hersteld voordat u op Alles verwijderen klikt.
  • Als een Samsung-accountwachtwoord vereist is, voert u dit in en klikt u op de knop Bevestigen.

Oplossing 7: de meest effectieve manier om Samsung's "Touch Input Blocked" -fout op te lossen
Alle hierboven genoemde oplossingen worden met de hand gedaan en kunnen het probleem al dan niet oplossen. Er is echter een automatische oplossing die u zal helpen bij het oplossen van de Samsung-telefoonfout. Android Repair is een voorbeeld van een tool die elk probleem of elke fout op Android-/Samsung-telefoons kan oplossen. Dit is een krachtige reparatietool die de Samsung-fout 'Touch Input Blocked' snel oplost.
Omdat het elke ongewenste fout op een Samsung-telefoon kan oplossen, wordt de reparatietool ten zeerste aanbevolen. Samsung zit vast op paars scherm, Samsung TouchWiz is gestopt, Samsung-scherm is vastgelopen en verschillende andere problemen kunnen ermee worden opgelost.
Als gevolg hiervan hoeft u nu alleen nog maar deze fantastische tool te downloaden en te installeren om de fout op uw Samsung-telefoon op te lossen.

Conclusie
Dit type fout komt niet vaak voor, maar het is lastig om mee om te gaan. Dit komt doordat u om welke reden dan ook geen toegang kunt krijgen tot uw apparaat. Maar het goede nieuws is dat er oplossingen zijn, en ik heb ze allemaal behandeld in deze blog. Volg de stappen zorgvuldig om de "Touch Input Blocked" -fout op uw Samsung-telefoon op te lossen. Contact opnemen met een technicus via Samsung Bellen.
Probeer Android Repair-software voor de beste en meest effectieve oplossing. Dit is een andere methode om een ​​Android/Samsung-probleem of -fout op te lossen.den ingedrukt.

26-08-2021 om 07:38 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Samsung Bellen
>> Reageer (0)
24-08-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe Samsung TV-foutcode 189 te repareren
Klik op de afbeelding om de link te volgen
U probeert in te loggen op uw Samsung Smart TV om andere apps te installeren, zoals HboGo, en u krijgt foutcode 189? Wanneer gebruikers proberen in te loggen op hun tv om een ​​film of video te bekijken, zien ze deze foutcode. Als je dit leest, heb je waarschijnlijk hetzelfde probleem. Het meest frustrerende aspect is dat er geen formele informatie beschikbaar is over het oplossen van dit probleemnummer. Als u deze site leest, hoeft u zich echter geen zorgen te maken. We hebben eenvoudige manieren gegeven om dit probleem op te lossen.

Wat betekent Samsung TV-foutcode 189?
Samsung TV-foutcode 189 geeft aan dat de software op uw tv niet meer actueel is en dat u deze moet bijwerken naar de meest recente versie. Anders gezegd, deze foutcode is gerelateerd aan de upgrade. Dit is de exacte foutmelding die op het scherm wordt weergegeven:

De foutmelding maakt duidelijk dat de tv-software verouderd is en moet worden bijgewerkt.

Foutcode 189 op Samsung TV en hoe dit te verhelpen
Wanneer u zich wilt aanmelden bij uw account om een ​​nieuw programma op uw Samsung TV te installeren en de software op uw TV is niet bijgewerkt of verouderd, krijgt u mogelijk de genoemde foutmelding op uw scherm. U kunt deze foutcode echter oplossen door de onderstaande methoden te gebruiken:
  • Gebruik de optie Account toevoegen door de knop Plus(+) te selecteren.
  • Update uw Samsung Smart TV.
  • Gebruik een ander account om in te loggen.
  • Controleer de gerelateerde forumsite voor andere oplossingen.
  • Gebruik de optie Account toevoegen door de Plus(+)-knop te selecteren
Veel mensen hebben geconstateerd dat deze procedure effectief is bij het oplossen van Samsung TV-foutcode 189. U kunt deze methode ook proberen door de onderstaande stappen te volgen.
  • Neem uw tv-afstandsbediening in uw hand en druk op de Home-knop.
  • Navigeer nu door instellingen.
  • Klik op de instelling en navigeer naar het systeem.
  • Selecteer hier het Samsung-account.
  • Klik nu op het pictogram + om het account toe te voegen.
Er wordt een nieuw scherm geopend, klik op de eerste optie, namelijk Aanmelden.
  • Voer nu uw Samsung-ID en wachtwoord in om u aan te melden bij uw account.
Probeer de aangevraagde applicatie te downloaden om te zien of het probleem is opgelost.

Breng uw Samsung Smart TV up-to-date.
De tweede optie is om uw Smart TV bij te werken naar de meest recente beschikbare versie. Volg deze stappen om uw Samsung TV te upgraden:
  • Druk op de afstandsbediening op de Menu-knop.
  • Scroll naar beneden en selecteer de optie Instelling.
  • Ga naar het tabblad Ondersteuning en kies het.
  • Wanneer de optie Software-upgrade verschijnt, selecteert u deze om uw software bij te werken naar de meest recente versie.
Leun achterover en wacht tot het proces is voltooid, en geniet vervolgens van het kijken naar of het installeren van nieuwe software op uw tv.
Er zijn ook een paar extra manieren om de tv-software te upgraden. Als de voorgaande techniek niet werkt, laat dan hieronder een opmerking achter en we zullen een alternatieve methode voorstellen om uw televisiesoftware bij te werken.

Gebruik een ander account om in te loggen
Deze procedure is slechts een tijdelijke oplossing voor deze foutcode. Deze oplossing heeft voor sommige mensen gewerkt, dus u kunt proberen om Samsung TV Error Code 189 op te lossen. Om deze methode te gebruiken, klikt u op de optie Account maken in plaats van op de aanmeldingsoptie om een ​​nieuw gebruikersaccount aan te maken.
Voltooi daarnaast de instructies om een ​​nieuw account aan te maken en log vervolgens in met de nieuwe inloggegevens.

Andere oplossingen zijn te vinden op de gerelateerde forumsite.
U kunt ook relevante forums en communitysites bezoeken voor nieuwe informatie en oplossingen.
Dat is het... Hoop! Deze inhoud verdient uw aandacht. als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met de Samsung-technicus via Samsung Bellen.

24-08-2021 om 05:41 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Samsung Bellen
>> Reageer (0)
21-08-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 METHODEN OM EEN FOUT OPGEKOMEN "AFSPEEL-ID" OP YOUTUBE
Omdat YouTube een van de meest populaire sites voor het streamen van video's is, gebruiken de meeste mensen YouTube-inhoud voor leren, tutorials en entertainment. Het is eenvoudig om deze video in uw browser te bekijken, maar er wordt af en toe een foutmelding weergegeven, zoals Er is een probleem opgetreden. Kom later terug en probeer het opnieuw. Gebruik de afspeel-ID wanneer u een video op YouTube bekijkt.
Laten we er dieper op ingaan, want deze fout kan door een aantal dingen worden veroorzaakt en er zijn bepaalde maatregelen die u kunt nemen om deze fout te herstellen.

Methode 1: Verwijder de cache en gegevens van uw browser
Een van de meest voorkomende oorzaken zijn beschadigde cachegegevens in uw browser, die u kunt oplossen door het cachegeheugen en de gegevens van uw browser te wissen.

Google Chrome
  • Drie verticale stippen of een pijlpictogram zijn te vinden in de rechterbovenhoek.
  • Klik nu op Meer hulpmiddelen
  • Klik op Browsegegevens wissen
  • Nu kunt u een tijdbereik selecteren. "Als u alles wilt verwijderen, selecteert u Altijd"
  • Schakel het selectievakje in voor cookies en andere sitegegevens en afbeeldingen en bestanden in de cache.
  • Klik nu op Gegevens wissen

Firefox
  • In de rechterbovenhoek, Open Firefox-menu OF CTRL + H om Geschiedenis te openen
  • Selecteer Geschiedenis en Wis recente geschiedenis...
  • U vindt "Tijdbereik om te wissen:" in het vervolgkeuzemenu om Alles te selecteren
  • Vink nu het vakje voor Cache aan (het is oké om al het andere niet aangevinkt te laten)
  • Klik op Nu wissen en Firefox opnieuw starten of vernieuwen
Safari
  • Klik op Safari in de menubalk
  • Selecteer Voorkeuren en vervolgens Privacy Tab
  • Kies de optie Websitegegevens beheren
  • Klik op Alles verwijderen en klik op Nu verwijderen om te bevestigen
Rand
  • Klik op het Hub-pictogram
  • Klik nu op Geschiedenis in het linkerdeelvenster
  • Geschiedenis wissen
  • Selectievakjes voor gegevens en bestanden in de cache
  • Selectievakjes voor cookies en opgeslagen website
  • Klik nu op Wissen

Methode 2: Start uw modem of router opnieuw op
Soms ontstaan ​​er problemen als gevolg van problemen met de internetverbinding. U kunt een andere browser openen en elke website proberen te openen; als u dit niet kunt doen, kunt u proberen uw website opnieuw op te starten of opnieuw op te starten om het probleem op te lossen. Na enige tijd kunt u de gadget uit- en weer inschakelen.

Methode 3: Spoel de DNS-cache
DNS-cache is een type database dat op uw computer wordt bijgehouden en informatie bevat over alle websites die u hebt bezocht. Deze cache kan beschadigd raken, waardoor u de website niet kunt bekijken. Als dat het geval is, moet u de DNS-cache wissen.
  • DNS leegmaken Druk op Windows-toets + R om een ​​dialoogvenster Uitvoeren te openen
  • U kunt "cmd" typen en nu op Ctrl + Shift + Enter drukken om de opdrachtprompt te openen als deze wordt geopend door de UAC (User Account Control) en op Ja klikken om beheerderstoegang te verlenen
  • Nu kunt u ipconfig/flushdns invoeren om uw DNS-cache leeg te maken

Methode 4: U kunt proberen de openbare DNS van Google te gebruiken
Uw internetprovider heeft uw DNS geconfigureerd naar een DNS dat ze automatisch hebben geselecteerd, en het wijzigen van de openbare DNS van Google kan uw probleem soms oplossen.
  • Om het dialoogvenster Uitvoeren te openen, klikt u op Windows-toets + R
  • Typ nu "ncpa.cpl" om Netwerkverbindingen Windows te openen
  • U kunt de verbinding selecteren die u wilt configureren in Google Public DNS
  • Ga in Ethernet/Wi-fi-eigenschappen naar het tabblad Netwerken en het vak met open instellingen
  • Selecteer nu Internet Protocol versie 4 (TCP/IPv4) en Open eigenschappen
  • Binnen Eigenschappen van Internet Protocol versie 4 (TCP/IPv4), vindt u het tabblad Algemeen
  • U kunt Voorkeurs-DNS-server instellen op 8.8.8.8 en Alternatieve DNS-server op 4.4.4.4 en opslaan
  • U kunt de bovenstaande twee stappen volgen voor Internet Protocol versie 6 (TCP/IPv6) en de voorkeurs-DNS-server vóór 2001:4860:4860::8888 en Alternatieve DNS-server vóór 2001:4860:4860::8844 instellen en opslaan
Start nu uw computer opnieuw op

Methode 5: Installeer uw browser opnieuw
Er is een kans dat uw browser corrupte bestanden bevat die problemen veroorzaken. Om dit probleem op te lossen, moet u de meest recente of nieuwe versie van uw browser downloaden en installeren.
  • Om het dialoogvenster Uitvoeren te openen, klikt u op Windows-toets + R
  • Typ "appwiz.cpl" en Enter
  • U vindt een lijst om de browser te vinden die het probleem veroorzaakt
  • U kunt er met de rechtermuisknop op klikken en het verwijderen
  • Volg de instructies op het scherm om de browser van uw computer te verwijderen.
  • Nadat het volledig van uw computer is verwijderd, start u het opnieuw op.
  • U kunt nu uw computer gebruiken om de meest recente versie van een browser van derden te downloaden, zoals Internet Explorer of Microsoft Edge.
Installeer de nieuwste versie van uw browser door de onderstaande stappen te volgen.

Als het probleem waarmee u wordt geconfronteerd niet is opgelost, neem dan contact op met een technicus via YouTube Bellen.

21-08-2021 om 09:12 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:YouTube Bellen
>> Reageer (0)
19-08-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe Instagram-activiteitsstatus uitschakelen?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Instagram begon als een eenvoudig platform voor het delen van foto's, maar het is uitgegroeid tot veel meer. Naarmate de populariteit van Instagram is gegroeid, zijn er echter nog veel meer functies toegevoegd. Mensen gebruiken deze app nu om hun carrière vooruit te helpen door meer Instagram-weergaven en volgers te krijgen. Een nieuwe functie genaamd "Activiteitsstatus" is toegevoegd aan de lijst met nieuwe functies. Het laat je weten wanneer je vrienden online zijn en kan je sms-berichten sturen.

In termen van deze nieuwe functie werd deze in januari gelanceerd. In de inbox van de DM en in de lijst van je vrienden verschijnt een groene stip naast hun profielfoto als ze actief zijn op Instagram. Iedereen die gemeenschappelijke Instagram-volgers met je heeft en een DM-chat met je heeft, wordt geclassificeerd als een 'vriend'.

Hoewel dit voor sommigen nuttig kan zijn, is het ook handig om te weten hoe je de "actieve status" van Instagram kunt uitschakelen. Hoewel dit nuttig kan zijn, wil je misschien niet altijd dat je vrienden op de hoogte zijn van je Instagram-activiteiten. U kunt eenvoudig een oplossing voor dit probleem vinden als u de feed wilt bekijken zonder verstrikt te raken in een chat.

Instagram onthoudt wanneer je de app voor het laatst hebt gebruikt en houdt deze standaard open. Deze functie waarschuwt andere gebruikers wanneer je voor het laatst actief was als je onlangs je Instagram-account hebt bekeken.

De tijd van je laatste activiteit kan worden gezien door iedereen die je volgt of waarmee je rechtstreeks op Instagram communiceert. Als u echter niet wilt dat mensen u zien, kunt u eenvoudig uw status verbergen in de instellingen en de mogelijkheid blokkeren om te zien wanneer uw vrienden online zijn.

In dit artikel laten we je stap voor stap zien hoe je de activiteitsstatus op Instagram uitschakelt. Dit is een eenvoudige procedure die slechts enkele minuten in beslag neemt.

Houd er echter rekening mee dat u door het uitschakelen van de activiteitsstatus niet langer kunt zien wat anderen aan het doen zijn.

Activiteitsstatus uitschakelen: een stapsgewijze handleiding
Van toepassing op mobiel
Stap 1: Open de Instagram-app op je iOS- of Android-telefoon.
Stap 2: Ga daarna naar "Profiel" en selecteer "Menu" (drie horizontale lijnen).
Stap 3: Selecteer Instellingen in het vervolgkeuzemenu op de nieuwe pagina. U vindt een pagina-optie met de naam "Activiteitsstatus" wanneer u naar beneden scrolt naar "Instellingen" onderaan de pagina. Als je op de knop drukt, zie je een schakelaar die je uit kunt zetten.

"Laat de accounts die je volgt en de berichten die je ontvangt de tijd van de meest recente actie in de Instagram-applicatie controleren", voegt de pagina toe. Je kunt de activiteitsstatus van andere accounts niet zien nadat je deze functie hebt verwijderd." Zorg ervoor dat de schakelaar naar links staat om te voorkomen dat andere gebruikers je actieve status op Instagram zien.

Instagram in een webbrowser
Je moet andere instructies volgen als je Instagram op een pc of mobiele browser gebruikt.
Stap 1: Open uw pc of mobiele browser en ga naar instagram.com.
Stap 2: Klik op het pictogram "Menu" en klik vervolgens op "Instellingen".
Stap 3: Klik op "Privacy en beveiliging" en schakel vervolgens het selectievakje naast "Activiteitsstatus weergeven" uit.

Gevolgtrekking

Deze update wordt, net als de meeste app-updates, niet alleen op uw telefoon weergegeven. Het legt ook uit hoe je je Instagram-account kunt upgraden. Meld u aan bij de app store en controleer op beschikbare updates als er geen "actieve status"-prompt in de app is.

Deze update is nog niet beschikbaar als je hem niet ziet. Blijf de app updaten als je merkt dat er een update beschikbaar is om te downloaden. Na de update zou je de app moeten kunnen openen en zien wie er actief is op je Instagram-account.

Met sociale media kun je op elk moment zien wat je vrienden aan het doen zijn, wat zowel een zegen als een vloek is. Er is niets mis met het instellen van limieten, maar u moet weten hoe u ze indien nodig kunt activeren en deactiveren.

Als je om welke reden dan ook contact wilt opnemen met een technicus, ga dan naar Instagram Bellen.

19-08-2021 om 06:28 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Instagram Bellen
>> Reageer (0)
17-08-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe krijg ik een mens op Facebook? |Praat met Live-vertegenwoordiger
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Hoe kan ik in contact komen met een echte persoon bij de klantenservice van Facebook? Leer de grondbeginselen.
Gebruikers kunnen zonder problemen persoonlijke en officiële foto's, citaten, nieuws, advertenties en video's delen op het tijdlijnscherm van Facebook. Stel echter dat u een probleem heeft met inloggen op uw Facebook-account of het delen van meldingen op de pagina van een vriend. In dat geval kun je altijd contact opnemen met een Facebook Live Agent, die je graag verder helpt.

Neem contact op met een Facebook Live-klantenservicemedewerker:
  • Om de Facebook-klantenservice te bereiken, belt u hun nummer zoals beschikbaar op Facebook Bellen en spreekt u met een live-vertegenwoordiger voor onmiddellijke ondersteuning.
  • Of e-mail op https://helpdeskbellen.com/facebook/ voor hulp bij uw kleine of grote probleem met uw Facebook-account.
Er wordt ook beweerd dat IVR-software het mogelijk maakt om vooraf begroetingen en menu-items op te nemen die een legitieme beller logisch kan selecteren met behulp van zijn telefoontoetsenbord. Als je echter geen goed concept hebt en wilt weten hoe je met een echte persoon op Facebook kunt chatten, kun je altijd de fundamentele richtlijnen ontdekken die je zullen helpen het gesprek via de telefoon op een echte manier te beginnen.

Hoe praat je met een Facebook Live-persoon aan de telefoon:
Praat met een "Facebook Customer Service Live Person". Volg ook de onderstaande IVR om de volgende problemen op te lossen.
  • Kies het nummer van de Facebook-assistent met uw handset.
  • Druk voor accountgerelateerde informatie op toets 1.
  • Voor betalingsgerelateerde vragen, druk op toets 2.
  • Voor een klacht drukt u op toets 3.
  • Om met een live persoon van de Facebook-klantenservice te spreken, drukt u op toets 4

Andere methoden om contact op te nemen met een mens op een Facebook-account
Als je contact wilt opnemen met een mens op Facebook, moet je de best beschikbare contactbronnen gebruiken, zoals e-mail, chat, telefoontje en live ondersteuning, die allemaal direct beschikbaar zijn om je op elk moment te helpen. Andere manieren die hieronder worden vermeld, kunnen worden gebruikt om contact op te nemen met een Facebook Live Agent van het Facebook-klantenserviceteam.
  • Ga om te beginnen naar het Facebook-account en zoek het telefoonnummer dat 24 uur per dag klaar staat om je te helpen. EST op een willekeurige dag.
  • U kunt ook een Twitter-account gebruiken om het bericht op te stellen en effectief gebruik te maken van de directe functie van Twitter.
  • Als de bovengenoemde andere technieken niet werken, kunt u direct TV op Facebook gebruiken om op elk moment snel hulp te krijgen.
Hierdoor is het de bedoeling dat je binnen korte tijd in contact kunt komen met een mens op Facebook. Als je daarom extra hulp of informatie over je Facebook-account nodig hebt, neem dan contact op met ons Facebook Live Agents-team, dat op elk moment beschikbaar is om je te helpen.

Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van Facebook?
Het Facebook-klantenondersteuningsteam is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar op Facebook Bellen om alle Facebook-gebruikers te helpen. U kunt contact met hen opnemen voor eventuele Facebook-gerelateerde problemen. Om contact op te nemen met een live persoon bij Facebook Support, bel je hun nummer.

Is het mogelijk om met iemand op Facebook te communiceren?
Om contact op te nemen met de klantenservice van Facebook, belt u hun nummer zoals beschikbaar op Facebook Bellen en maakt u verbinding met 'Live-vertegenwoordiger'.

Wat is de beste manier om in contact te komen met Facebook-chatondersteuning?
De beste manier om te communiceren met de medewerkers van de Facebook-klantenservice is via chat. Om een ​​gesprek te beginnen met een Facebook-klantenservicemedewerker.
  • Ga naar de officiële website van Facebook en log in met je id en wachtwoord.
  • Ga naar de afdeling Help en ondersteuning om elk probleem op te lossen.
  • Een chatpictogram is te zien op de sitepagina.
  • Tik erop om een ​​gesprek te beginnen.
  • Er ligt een welkomstbriefje voor je klaar.
  • Keer ernaar terug en begin te schrijven over de problemen die je op Facebook hebt.
  • Bereid je voor op een vlekkeloze oplossing van een Facebook-klantenservicemedewerker.

Hoe kan ik met een vergrendeld account contact opnemen met Facebook?
Binnen een minuut helpt het Facebook-klantenserviceteam je bij het oplossen van je Facebook-probleem. Je kunt je Facebook-account resetten als je account is vergrendeld en je hulp nodig hebt van de Facebook-klantenservice. Dit kan worden gedaan door naar de inlogpagina te gaan en uw Facebook-ID in te voeren. De beveiligingscode wordt naar uw e-mailadres verzonden als u de optie "Wachtwoord vergeten" selecteert. U kunt nu een nieuw Facebook-wachtwoord genereren en gemakkelijk contact opnemen met de klantenservice van Facebook.

Hoe neem ik contact op met de Facebook-klantenservice?
De stapsgewijze instructie leidt je hierheen en de Facebook Live Session-chat kan je in verschillende situaties helpen.
  • Ga eerst en vooral naar de website https://helpdeskbellen.com/facebook/ om in te loggen op je account.
  • Ga dan naar https://helpdeskbellen.com/facebook/ voor meer informatie.
  • Wanneer u naar het "Facebook Helpcentrum" gaat, ziet u een zoekveld waarin u uw probleem kunt schrijven of een lijst met automatisch gegenereerde vragen waar u er een kunt kiezen door erop te klikken.
  • U wordt gevraagd naar het precieze gebied van uw probleem terwijl u typt of een automatisch gegenereerd probleem kiest. Klik daarop voor een snelle oplossing.

Hoe kan ik een e-mail naar Facebook sturen om een ​​probleem te melden?
Dit zijn de stappen om een ​​e-mail af te handelen bij het melden van een probleem op Facebook.
  • Log eerst in op uw Facebook-account. Selecteer 'Account' in de linkerbovenhoek van uw startpagina. Er wordt een vervolgkeuzemenu weergegeven.
  • "Helpcentrum" moet worden geselecteerd. Typ een vraag over uw probleem in het gedeelte 'Voer een trefwoord of vraag in'.
  • Bekijk de resultaten om een ​​oplossing voor uw probleem te vinden. Als u geen oplossing kunt vinden, gaat u naar de bovenkant van de website en typt u "Contact met Facebook" in het gedeelte "Zoeken". Er verschijnt een vervolgkeuzemenu met contactmogelijkheden.
  • Selecteer de vraag die het beste bij uw probleem past. Na het lezen van het materiaal dat relevant is voor uw vraag, klikt u op de optie "Contact" of "Hier".
  • Vul het formulier in en klik op 'Verzenden'. Facebook zal je probleem onderzoeken en contact met je opnemen via het e-mailadres dat je hebt opgegeven in het contactformulier.

17-08-2021 om 07:57 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Facebook Bellen
>> Reageer (0)
14-08-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fout in YouTube-videoformaat
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Het is frustrerend om alles in het werk te stellen om een ​​video klaar te hebben om te uploaden naar YouTube, om vervolgens geweigerd te worden omdat het videoformaat onjuist is. Maar het goede nieuws is dat als je een probleem met het YouTube-videoformaat krijgt, dit meestal een eenvoudige reparatie is, waarvan we je laten zien hoe je dat moet doen.
Als het de eerste keer is dat je de opmaakfout op YouTube ziet, kan dat beangstigend zijn. Je hebt tenslotte net een briljant idee voor een YouTube-video gehad en je hebt er grootse plannen mee. Het beeldmateriaal werd vervolgens nauwgezet tot de perfecte lengte gemonteerd. Toen maakte je een YouTube-account, koos je een titel voor je video en dacht je dat je klaar was om deze te uploaden en te delen met de rest van de wereld.
Toen drukte je op de "upload"-knop en al je dromen stortten in. YouTube weigerde je video te plaatsen en verklaarde dat het bestandsformaat 'ongeldig' was. Dit kan deprimerend zijn, aangezien het erop lijkt dat de film die je zorgvuldig hebt geselecteerd, nooit door de rest van de wereld zal worden gezien.

Wat veroorzaakt fouten in het YouTube-videoformaat?
Dit probleem treedt op omdat er tientallen verschillende video-indelingen zijn om uit te kiezen en u iets moet uploaden dat het YouTube-systeem aankan. Als je video is gemaakt in een van de meest voorkomende indelingen, heb je waarschijnlijk geen problemen. Je video daarentegen geeft je meer problemen als deze is gegenereerd in een van de minder populaire videoformaten.

Geaccepteerde video-indelingen
Omdat er zoveel verschillende soorten video-indelingen zijn, zou elke video-uploadservice praktisch moeilijk zijn om ze allemaal te accommoderen. Je krijgt een YouTube-video-indelingsfout als je een video probeert te uploaden die niet wordt ondersteund.
YouTube kan meer soorten video-indelingen ondersteunen dan andere sites, omdat het een grote speler is op de videomarkt. YouTube ondersteunt de volgende bestandsextensies:. MOV,.MPEG4, MP4.AVI,.WMV,.MPE, GPS,.FLV, 3GPP en WebM zijn allemaal videoformaten. Als u daarentegen probeert een andere vorm van videoclip te uploaden, wordt uw video geweigerd.

Hoe het probleem aan te pakken?
Het probleem met het YouTube-videoformaat is eenvoudig op te lossen wanneer u een video probeert te posten. Het enige dat u nu hoeft te doen, is het bestandsformaat van uw video wijzigen. Hoewel dit misschien een moeilijke taak lijkt, kunt u deze snel voltooien, zelfs als u geen technologische expertise heeft.
De eerste stap is het vinden van een betrouwbare online documentconverter die ook video's kan converteren. Het gebruik van een internettool is de beste optie omdat u geen onbekende software naar uw computer hoeft te downloaden.
Volg gewoon de stappen zodra je de beste video-omzetter hebt gevonden. Meestal hoeft u alleen maar door uw bestandsbeheer te kijken naar de video die u wilt converteren.

Het is zo simpel als het openen van een Word- of Excel-document.
Dan hoef je alleen maar aan de conversietool te vertellen naar welk soort bestand je de video wilt converteren. Je zou het geconverteerde bestand naar YouTube moeten kunnen posten zolang je een bestandsformaat kiest dat YouTube accepteert.
Nu je weet hoe je moet omgaan met de YouTube-video-indelingsfout, kun je er zeker van zijn dat wanneer je het perfecte YouTube-moment op video vastlegt, je het zonder problemen kunt posten.
als je verbinding wilt maken met het YouTube-klantenservicecentrum, bel dan hun nummer zoals gespecificeerd op YouTube Bellen.

14-08-2021 om 10:02 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:YouTube Bellen
>> Reageer (0)
11-08-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afwezigheids Antwoord instellen in Outlook
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Dus je hebt eindelijk genoeg geld gespaard voor die langverwachte vakantie! Maar hoe zit het met die kritieke e-mails die u ontvangt terwijl u weg bent? Als u een Outlook-gebruiker bent, hoeft u zich geen zorgen te maken! Het zal worden afgehandeld via de out-of-office reply-aanpak. Het geautomatiseerde out-of-office antwoordsysteem levert een vooraf bepaalde e-mail aan degenen die contact met u opnemen via Outlook-e-mail binnen een bepaalde periode. De e-mail informeert hen dat ze niet meteen een reactie mogen verwachten en dat ze er een zullen ontvangen nadat je bent teruggekeerd. U kunt de begin- en eindtijden voor het tijdbereik naar wens instellen. De manieren om Office in Outlook in zijn vele versies en apparaten in te stellen, worden in dit artikel behandeld.


Hoe stel je Out of Office in in Outlook 2016?
Er zijn twee manieren om Office in Outlook in te stellen, afhankelijk van het type e-mailaccount dat u heeft. De eerste gebruikt de optie "automatische antwoorden" rechtstreeks, maar de tweede gebruikt regels om hetzelfde resultaat te bereiken. Voer de volgende stappen uit:
  • Selecteer in de linkerbovenhoek van uw Outlook-interface de optie "Bestand". Als u de optie "automatische antwoorden" op de resulterende pagina ontdekt, kunt u deze gebruiken. Als je daar niets ziet, moet je het afwezigheidsantwoord instellen met regels. Laten we beginnen met het gebruik van de knop "Automatische antwoorden".
  • Selecteer "Automatische antwoorden (afwezig)" in het vervolgkeuzemenu.
  • Vink het vakje aan naast 'automatische antwoorden verzenden' op de resulterende pagina. Het bevindt zich onder de optie "geen automatische antwoorden verzenden", wat de standaard is.
  • Selecteer het tijdsbestek waarvoor u het automatische afwezigheidsantwoord naar de afzenders van e-mail wilt verzenden. Alleen de tijdspanne tussen de "starttijd" en de "eindtijd" wordt door het systeem gebruikt. Als u geen 'eindtijd' opgeeft, moet u deze daarna handmatig uitschakelen.
  • Vink boven de tijdbereikinstellingen het vakje aan met de tekst 'Alleen verzenden tijdens dit tijdbereik'.
  • Vanuit uw Outlook-account kunt u nu kiezen tussen twee soorten geautomatiseerde antwoorden. Een voor de e-mailafzenders van uw organisatie en een voor buitenstaanders. Schrijf het antwoord dat u wilt dat uw collega's krijgen terwijl u weg bent onder het kopje 'Inside My Organization'. U kunt de e-mail net als elke andere schrijven, met alle beschikbare lettertypen, formaten en lengtes. Schrijf het antwoord voor buitenstaanders op het tabblad 'Buiten mijn organisatie' ernaast.
  • Als u klaar bent, klikt u op de knop "Ok" in de rechterbenedenhoek van uw scherm. Uw Out Office-reactie is nu geconfigureerd. Iedereen die binnen de gestelde termijn contact met u opneemt, krijgt het antwoord dat u zojuist voor hen heeft geschreven.

Laten we eens kijken hoe u een afwezigheidsbericht in Outlook-mail kunt instellen met behulp van regels.
  • Om als automatisch antwoord te gebruiken, moet u eerst een Outlook-e-mailsjabloon maken. U kunt meerdere modellen maken om te gebruiken. Maak een nieuwe e-mail om het proces te starten. Maak voor het afwezigheidsbericht een geschikt onderwerp en tekst.
  • Ga nu naar de linkerbovenhoek van het scherm en selecteer de optie "opslaan als" in het menu Bestanden. Er wordt een nieuw venster voor u geopend.
  • Kies een geschikte naam voor de sjabloon in het nieuwe opslagvenster en selecteer deze in het vervolgkeuzemenu naast de optie "opslaan als type". Kies "Outlook-sjabloon (*.oft)" in het vervolgkeuzemenu.
  • Druk nu op de knop "opslaan". U kunt ook de opslagmap van de sjabloon kiezen volgens uw voorkeuren. Houd er rekening mee dat u hetzelfde sjabloon meerdere keren kunt gebruiken voor afwezigheidsreacties. Als alternatief kunt u een nieuwe maken als dat nodig is.
  • Daarna moet u de regel configureren om de sjabloon te gebruiken als het afwezigheidsantwoord. Kies om te beginnen 'Bestand' in het vervolgkeuzemenu en vervolgens 'Regels en waarschuwingen beheren'.
  • Om een ​​nieuwe regel in uw e-mailaccount aan te maken, klikt u op het tabblad "E-mailregels" in het nieuwe venster en vervolgens op de optie "Nieuwe regel".
  • Ga naar het gedeelte waar u 'een regel helemaal opnieuw kunt maken'. Selecteer daarna "Regel toepassen op berichten die ik ontvang" en klik op de knop "volgende".
  • Om ervoor te zorgen dat elke afzender van uw e-mail uw out-of-office e-mail ontvangt, laat u de vakjes "Stap 1" en "Stap 2" uitgeschakeld in het volgende venster.
  • Druk vervolgens op de knop "Volgende". Wanneer de e-mailservice vraagt ​​of u wilt dat het antwoord naar elke afzender van de e-mail wordt verzonden, selecteert u "Ja".
  • Selecteer vervolgens "reageren met een opgegeven sjabloon" in het vervolgkeuzemenu "Stap 1: Actie(s) selecteren". Selecteer 'een specifieke sjabloon' in 'Stap 2: bewerk de regelbeschrijving'.
  • Kies in het gedeelte 'Inkijken' voor 'gebruikerssjablonen in bestandssysteem' boven 'selecteer een antwoordsjabloon'.
  • U ziet een lijst met alle Outlook-sjablonen die u tot nu toe hebt gemaakt. Kies de sjabloon die u deze keer wilt gebruiken. Nadat u uw keuze heeft gemaakt, klikt u op de knoppen "Openen" en "Volgende" op uw scherm.
  • U kunt op dit punt een uitzondering toevoegen aan uw Out office-antwoord-e-mail als u dat wilt. Klik op "Volgende" nadat u klaar bent.
  • Afwezigheidsantwoord instellen in Outlook
  • Kies een naam voor uw regel die geschikt is. Schakel de optie "Zet deze regel in" uit als u de regel een paar uur of dagen later wilt toepassen. Dit vakje is standaard aangevinkt.
Dezelfde instructies zijn ook van toepassing op de versies van Outlook 2010, 2013 en 2019.


Hoe stel je Out of Office in in Outlook 2007?
De methoden voor het configureren van e-mails bij afwezigheid in Outlook 2007 verschillen van die in latere versies. Het is van cruciaal belang omdat veel oude Outlook-gebruikers deze versie nog steeds gebruiken. Als u een van hen bent en een automatisch antwoord wilt instellen voor e-mailafzenders, volgen hier de stappen die u moet nemen:
  • Open het Outlook-mailprogramma. Selecteer het tabblad "Extra" in de bovenste balk van het resulterende venster. Er verschijnt een menulijst.
  • Selecteer de optie "Afwezigheidsassistent" in het voorgaande menu. Het opent het dialoogvenster Afwezigheidsassistent. Het vakje met het label "Automatische antwoorden bij afwezigheid verzenden" moet worden aangevinkt.
  • U wilt waarschijnlijk een tijdsbestek opgeven voor wanneer het automatische antwoord naar de afzenders van e-mails moet worden verzonden. Vink de optie aan die zegt: "Alleen verzenden tijdens deze periode" om er zeker van te zijn. Kies vervolgens de start- en eindtijden voor hoe lang je wilt dat deze service actief is.
  • Ga nu naar het tabblad "Binnen mijn organisatie" om de automatische e-mail voor uw collega's op te stellen. Op de pagina "Buiten mijn bedrijf" kunt u een ander e-mailadres instellen voor degenen die geen deel uitmaken van uw organisatie. Klik op de knop "Ok" als u klaar bent met het typen van beide berichten. Op dit punt hebt u de installatie van uw afwezigheidsmail voltooid.
Houd er rekening mee dat als u de servicespecifieke einddatum niet opgeeft, u deze daarna handmatig moet stoppen. Vink de optie met het label "Geen automatische antwoorden bij afwezigheid verzenden" aan om dit te doen.

Hoe plaats ik een Out of Office-agenda in Outlook?
Microsoft heeft het nu mogelijk gemaakt voor klanten om een ​​out-of-office kalender te maken. Hier leest u hoe u van deze service kunt profiteren:
  • Open om te beginnen uw Outlook-e-mailprogramma en selecteer de optie "Agenda" in de menubalk. Het is te vinden in de linkerbenedenhoek van het venster.
  • Kies nu de kalender waar u de afwezigheidsmelding wilt weergeven.
  • Kies een dag uit de kalender.
  • De volgende stap is om de optie "Nieuwe afspraak" te selecteren op de "Home"-pagina.
  • U moet een korte beschrijving van de e-mail opnemen in het veld "onderwerp".
  • Vervolgens moet u een startdatum en -uur voor de afwezigheidsmelding kiezen. Tegelijkertijd moet de einddatum van het project worden gekozen.
  • Selecteer de optie "hele dag" en vink het vakje ernaast aan.
  • U kunt de optie "Out of Office" kiezen onder de knop "weergeven als" in het menu "Evenement".
  • Klik ten slotte op uw scherm op de optie "opslaan en sluiten".
Mensen die toegang hebben tot uw gedeelde agenda, weten nu hoe laat u niet op kantoor bent.

In-Office 365, hoe stel je Out of Office in Outlook in?
Ga als volgt te werk om geautomatiseerde e-mail bij afwezigheid in Outlook in Office 365 in te stellen:
  • Meld u om te beginnen aan bij uw Office 365-account met de juiste inloggegevens. Op de voorpagina van uw Office 365-account ziet u verschillende opties.
  • Selecteer op de landingspagina van Office 365 de optie "Mail". Uw Outlook-mailaccount wordt geopend.
  • Klik op het tandwielpictogram in de rechterbovenhoek van het Outlook-e-mailaccountvenster. Het zal u een menu presenteren.
  • Selecteer de optie "Automatische antwoorden" in het menu beschreven in de vorige stap. Het venster met automatische antwoorden verschijnt op uw scherm. Het bevat alle instellingen voor het afwezigheidsbericht.
  • Als u de wijzigingen in de instellingen wilt inschakelen, vinkt u het selectievakje naast 'automatische antwoorden verzenden' aan. Selecteer de optie om 'alleen antwoorden te verzenden tijdens deze periode'.
  • Selecteer vervolgens voor het Out office antwoord een begin- en eindtijd. Als u geen eindtijd opgeeft, moet u de procedure handmatig stopzetten.
  • Stel nu in de daarvoor bestemde ruimte de e-mail op die u wilt dat de e-mailafzenders van uw organisatie ontvangen. Houd er rekening mee dat de onderste ruimte beschikbaar is om het bericht in te voeren dat moet worden afgeleverd aan degenen buiten uw organisatie. U kunt voor beide sets dezelfde e-mail gebruiken of afzonderlijke e-mails verzenden. Wanneer u klaar bent met typen, klikt u op de knop "Ok" boven aan hetzelfde venster. Het voltooit de installatie van het out-of-office antwoord van Office 365.
Stel in Outlook voor Mac een afwezigheidsbericht in.
Tot nu toe hebben we het gehad over het instellen van Out of Office in verschillende versies van Outlook. Nu zullen we hetzelfde onderwerp bespreken in termen van Mac-apparaten. Als u hetzelfde zoekt, gaat u als volgt te werk:
  • Navigeer naar de Outlook-app op uw Mac. Selecteer de optie "Bestanden" en vervolgens het gebied "Afwezig" eronder.
  • Vink het vakje aan naast 'Afwezigheidsberichten verzenden' in het pop-upvenster dat verschijnt.
  • Vul de lege plekken onder de zin "Beantwoord berichten met" in met het bericht dat u wilt dat afzenders van e-mail ontvangen terwijl u weg bent.
  • Nadat u klaar bent met het opstellen van de e-mail, moet u de begin- en einddatum selecteren voor het automatische afwezigheidsantwoordproces. Kies de periode die u het beste uitkomt.
  • Klik vervolgens vóór de zin 'Reacties buiten mijn bedrijf verzenden naar' op het vakje naast 'iedereen buiten mijn organisatie'. Hiermee kunt u een e-mail opstellen die u wilt verzenden naar e-mailafzenders die niet zijn aangesloten bij uw bedrijf.
  • Om de installatietaak op uw Mac-apparaat te voltooien, schrijft u de e-mail en drukt u vervolgens op de knop "Ok".
Dus daar heb je het! Tijdens uw reizen kunt u nu uw Outlook-mail instellen om afwezigheidsberichten te verzenden vanaf elke versie of elk apparaat.

Als de bovenstaande stappen niet werken, belt u Outlook Bellen.

11-08-2021 om 07:29 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Outlook Bellen
>> Reageer (0)
09-08-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe Instagram-verhaal te repareren dat vastzit bij posten | Niet posten
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Wij Instagrammers vinden het leuk om door onze tijdlijnen te scrollen en deze te doorzoeken, afbeeldingen te plaatsen en, belangrijker nog, Instagramverhalen te bekijken. Overweeg het volgende scenario: je hebt zojuist een prachtige afbeelding gemaakt en bent nu klaar om deze in te dienen als je Instagram-verhaal. Je opent Instagram, uploadt de foto in de verhalende gebieden en drukt vervolgens op de knop Verzenden.


Ontdek hoe je een Instagram-verhaal kunt repareren dat niet wordt gepost.
En nu ontbreekt het artikel op je tijdlijn, ondanks het feit dat je het met succes hebt gepubliceerd zoals gepland. Duizenden Instagram-gebruikers hebben dit probleem ondervonden en zijn daardoor gefrustreerd. Ja, die roterende "Posting" -indicator kan erg vervelend zijn. Als u ooit een dergelijk probleem bent tegengekomen, vraagt ​​u zich misschien af ​​wat u nu moet doen. Lees dan verder om te leren hoe je snel een Instagram-verhaalprobleem oplost.

Eenvoudige methoden om Instagram Story Post te repareren werkt niet
  • Start uw telefoon opnieuw op
Ja, je kunt beginnen met de eenvoudigste oplossing, namelijk om je smartphone opnieuw op te starten, om het Instagram-probleem op te lossen.

  • Sluit de Instagram-app
Probeer vervolgens Instagram te sluiten maar niet op de startknop te drukken, omdat de app nog steeds op de achtergrond werkt. Verwijder de app uit de lijst met recente applicaties nadat deze is gesloten. Om dit te bereiken,

  1. Open uw recent gebruikte apps vanuit het multitasking-paneel.
  2. Sluit de Instagram-app vanaf daar met veegbewegingen.
  • Probeer te schakelen tussen wifi en mobiele data
Een slechte internetverbinding is het belangrijkste voordeel van een smartphone en daarom werken de meeste applicaties niet goed. U kunt echter proberen uw datalink te wisselen tussen uw wifi- en mobiele dataverbindingen, of omgekeerd.

Aanvullende tips om Instagram-verhaalfout te herstellen
Cachebestanden kunnen soms handig zijn, maar ze belemmeren vaak de functionaliteit van uw toepassing. Dit is de reden waarom je moet proberen ze helemaal te verwijderen uit de instellingen van je telefoon, of het nu een iPhone of een Android-telefoon is. Om je Instagram-cachebestanden te wissen en Instagram Story Stuck Posting te repareren, ga je naar de instellingen van je telefoon en vervolgens naar het gedeelte met apps. Volg vanaf daar de stappen op het scherm om je Instagram-cachebestanden te wissen en Instagram Story Stuck Posting te repareren.

Update je Instagram-app Het belangrijkste dat je voor al je apps kunt doen, is ze bijwerken. Welke andere opties u ook heeft, u probeert het probleem op te lossen, maar niets lijkt te werken totdat u uw programma's bijwerkt.

Om dit te repareren, ga je naar je app store (Google Play Store/Apple Store) en update je je Instagram-app volgens de instructies op het scherm. Start daarna uw telefoon opnieuw op en begin uw app te gebruiken.

Neem bovendien contact op met de technische ondersteuning via Instagram Bellen voor verdere hulp bij het oplossen van Instagram Story Stuck Posting van de technische experts.

09-08-2021 om 07:42 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Instagram Bellen
>> Reageer (0)
06-08-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOE HET LADEN VAN DE APPLICATIE KASPERSKY FOUT WISSEN?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Kaspersky is een geavanceerde oplossing die alle meest up-to-date technologieën en functies bevat. Het is ontworpen om apparaten en computers te beschermen tegen alle vormen van malware, spyware, Trojaanse paarden en virale infecties. Kaspersky antivirus is de beste oplossing voor iedereen die geavanceerde en actuele preventieve maatregelen wil nemen voor hun computers en apparaten.

Het is eenvoudig te installeren en te gebruiken, maar omdat er zoveel technologieën en functies aan het softwareprogramma zijn gekoppeld, worden gebruikers vaak geconfronteerd met technische problemen of fouten. Een van de meest voorkomende fouten die gebruikers tegenkomen tijdens het gebruik van Kaspersky is het laden van de Kaspersky-toepassingsfout; het probleem komt vaak voor, maar voor sommige gebruikers kan het frustrerend zijn. We zullen in deze handleiding oplossingen zien voor hetzelfde probleem voor mensen met een niet-technische achtergrond.

DE GEBRUIKER MOET DE ONDERSTAANDE STAPPEN VOLGEN OM HET KASPERSKY ANTIVIRUS-PROBLEEM OP TE LOSSEN:
Computer opnieuw opstarten: Als de computer de schuldige is, lost het opnieuw opstarten meestal het probleem op. De gebruiker moet de computer opnieuw opstarten en kijken of het probleem is opgelost.

Tijdelijke bestanden en mappen verwijderen: De gebruiker moet in het systeem zoeken naar tijdelijke bestanden en mappen en deze eventueel verwijderen.

DE GEBRUIKER MOET DE ONDERSTAANDE STAPPEN VOLGEN OM ZE TE VERWIJDEREN:
• De gebruiker moet op de startknop van het systeem drukken.
• De gebruiker moet dan naar de zoekbalk gaan en de opdracht voor opschonen typen.
• Daarna moet de gebruiker de te vernietigen bestanden en mappen selecteren.
• De gebruiker moet dan op de delete-toets op het toetsenbord drukken.
• De gebruiker moet de verwijderoptie selecteren in het hoofdmenu.
• De gebruiker ontvangt geen prompt nadat de verwijderingsprocedure is voltooid, maar de procesindicator wordt verwijderd.
• De gebruiker zoekt naar de prullenbak op het bureaublad en verwijdert vervolgens bestanden en mappen uit de prullenbak.
• Ten slotte moet de gebruiker de verwijdering van alle objecten bevestigen.

Upgrade naar de meest recente versie van Kaspersky: de gebruiker moet de onderstaande procedures volgen om de software bij te werken naar de meest recente versie:
• De gebruiker moet het versienummer van het softwareprogramma nogmaals controleren.
• Daarna moet de gebruiker naar de officiële website van Kaspersky gaan.
• Daarna moet de gebruiker naar updates zoeken.
• De gebruiker moet dan de updates downloaden.
• De gebruiker moet de aanwijzingen op het scherm volgen om de installatieprocedure te voltooien.
• Na dit alles moet de gebruiker de computer opnieuw opstarten om de wijzigingen door te voeren.
Als de bovengenoemde maatregelen het probleem niet oplossen, moet de gebruiker Kaspersky opnieuw op de computer installeren.

Als de gebruiker daarnaast aanvullende informatie over het softwareprogramma nodig heeft, dient de gebruiker hulp te zoeken door middel van live chats en e-mails, evenals door het Kaspersky-ondersteuningsnummer in Nederland te bellen dat beschikbaar is bij Kaspersky Bellen. Er is geen probleem met het softwareprogramma dat het team van technici niet kan repareren, en lijnen zijn altijd beschikbaar voor gebruikers.

06-08-2021 om 05:04 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Kaspersky Bellen
>> Reageer (0)
08-07-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe om te schakelen tussen e-mail in Outlook-accounts?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Met Microsoft Outlook kunt u moeiteloos uw vele e-mailaccounts van verschillende serviceproviders op één locatie beheren. Terwijl sommige e-mailserviceproviders u toestaan ​​om een ​​account in Outlook in te stellen met behulp van een geautomatiseerde methode, vereisen andere dat u de POP- of IMAP-instellingen gebruikt.

Wanneer u de Outlook-e-mailtoepassing op uw computer start, wordt automatisch het ene geselecteerde account geopend. Als u niet weet hoe u tussen e-mailaccounts in uw Outlook-e-mailtoepassing moet schakelen, kan dit lastig zijn. De procedures om moeiteloos accounts te wisselen in de Outlook-e-mailtoepassing staan ​​hieronder vermeld.

Schakelen tussen e-mailaccounts in Outlook: een stapsgewijze handleiding

1) Open om te beginnen de Outlook-e-mailclient op uw computer en selecteer Bestand in het menu Bestand. Wanneer u de optie Bestand selecteert, verschijnt er een vervolgkeuzemenu op uw scherm.

OPMERKING: Als u het e-mailprogramma Outlook al op uw computer hebt gestart, moet u het eerst sluiten en vervolgens opnieuw openen.

2) Selecteer Accountinstellingen in het vervolgkeuzemenu dat op uw scherm verschijnt. Wanneer u Accountinstellingen selecteert, wordt het menu nog meer uitgebreid.

3) Selecteer Profiel wijzigen in het uitgevouwen menu in het gedeelte Accountinstellingen.

4) Wanneer u op de optie Profiel wijzigen klikt of tikt, wordt het e-mailprogramma van Outlook gesloten. U moet de Outlook-toepassing nu opnieuw handmatig starten.

5) Wanneer Outlook opnieuw wordt opgestart, krijgt u een vak Kies profiel op uw computerscherm te zien.

6) Selecteer de optie "Opties" als u wilt dat dit dialoogvenster elke keer verschijnt wanneer u uw Outlook-e-mailsoftware start. Dit toont alle opties in het gedeelte Opties.

7) Selecteer de optie Vragen om een ​​te gebruiken profiel in het gedeelte Opties van het menu.

8) Vanaf dat moment, wanneer u de Outlook-e-mailsoftware start, wordt u gevraagd een profiel te selecteren om te openen.

Als u een standaardprofiel in uw e-mailprogramma wilt configureren, naast het volgen van de bovengenoemde procedures om het gewenste e-mailprofiel te selecteren bij het starten van Outlook, kunt u dit doen door de onderstaande instructies te volgen.

Een standaardprofiel maken
9) Als u eenmaal in het dialoogvenster Profiel kiezen op uw computerscherm bent, selecteert u het profiel dat u als uw standaard e-mailoptie wilt gebruiken door erop te klikken. Onder de lijst Profielnaam vindt u deze keuze om te selecteren.

10) Nadat u uw favoriete e-mailaccount heeft gekozen, klikt u op de knop Opties. Hierdoor wordt het menu onder het onderdeel Opties uitgebreid. Selecteer het selectievakje naast de optie Als standaardprofiel instellen onder een andere optie "Opties" in het uitgevouwen menu.

Dus om tussen e-mailaccounts in uw Outlook-e-mailtoepassing te schakelen, moet u deze procedures voltooien. Als de procedure niet kan schakelen tussen e-mail in Outlook-accounts, moet u naar Outlook Bellen gaan om onmiddellijke ondersteuning te krijgen van een Outlook-technicus.

08-07-2021 om 07:28 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Outlook Bellen
>> Reageer (0)
05-07-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Procedure: PayPal instellen in CS-Cart¶
Klik op de afbeelding om de link te volgen
1. Ga naar Beheer Betaalmethoden in het Beheerpaneel.
2. Klik in de rechterbovenhoek van de pagina op de knop + (Betaalmethode toevoegen).
3. Vul het volgende formulier in:
  • Kies PayPal in het vervolgkeuzemenu Processor.
  • Voer de weergavenaam in. Dit is de naam van de betaalmethode die uw klanten zullen zien wanneer ze afrekenen. De betaalmethode wordt standaard ingesteld op PayPal.
  • Geef indien nodig extra opties op en dien een betaalmethodepictogram in.

Schakel over naar het tabblad Configureren en maak de volgende PayPal-instellingen: -
  • Valuta -De valuta waarin uw PayPal-rekening luidt.
Deze valuta moet in uw winkel aanwezig zijn en zou idealiter de belangrijkste valuta moeten zijn. Dit komt omdat, voordat ze naar PayPal worden verzonden, prijzen altijd worden omgezet naar PayPal-valuta met behulp van de tarieven die u instelt.
  • Voorvoegsel voor bestelling (optioneel)_  Elk voorvoegsel waarvan u wilt dat factuur-ID's op de PayPal-site staan (optioneel) (bijvoorbeeld mycart). Wanneer u hetzelfde PayPal-account gebruikt om betalingen van veel websites te ontvangen, voorkomt het gebruik van het voorvoegsel dat factuur-ID's worden gedupliceerd.
  • Status van de eerste bestelling— Kies een status voor alle aankopen met deze betaalmethode totdat PayPal reageert (met een IPN-bericht) of de klant terugkeert naar de winkel via een link op de PayPal-site.

5. Zorg ervoor dat u de volgende technische informatie opneemt:
  • Account: het e-mailadres van uw PayPal-account.
  • Naam van het item__De waarde van het veld Betalen voor op de PayPal-webpagina tijdens de betaling (bijvoorbeeld Mijn winkel).
  • Selecteer Live in het menu Test/Live.
In de testmodus kan worden bekeken hoe de betaalmethode werkt. Deze modus werkt echter niet met actieve PayPal-rekeningen. U moet PayPal Sandbox-testaccounts gebruiken om te testen.


6. Druk om te beginnen op de knop Maken.

7. (optioneel) Als u wilt dat uw klant automatisch terugkeert naar uw bedrijf nadat hij een betaling heeft gedaan, moet u de volgende wijzigingen aanbrengen in uw PayPal-accountinstellingen:
  • Ga naar Mijn verkooptools in Profiel & instellingen.
  • Klik in de buurt van de optie Website instellingen op de koppeling Bijwerken.
  • Ja, moet worden geselecteerd voor de optie Auto Return. Voer een waarde in zoals  https://www.contactnummernederland.nl/paypal-account-herstellen/ notification.return&payment=paypal in het veld Return URL.
  • Breng geen andere wijzigingen aan in de instellingen van die pagina.
Als u contact moet opnemen met een Paypal-technicus, gaat u naar  Bellen paypal Nederland.

05-07-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen paypal Nederland
>> Reageer (0)
01-07-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paypal-fout op PS4
Klik op de afbeelding om de link te volgen
De levensstijl van mensen is door online betalen steeds eenvoudiger geworden. PayPal is de eerste naam die bij ons opkomt als we denken aan online betalen. PayPal stelt klanten in staat om via internet te betalen. Sommige klanten hebben echter problemen om betalingen te doen met PayPal, waarvan de meest voorkomende de Paypal-betalingsfout op PS4 is.

Dus als je een PS4 wilt kopen en ervoor wilt betalen met PayPal, maar dit niet kunt, zal dit artikel je ongetwijfeld helpen het probleem op te lossen.

Je denkt misschien dat andere PayPal-betalingen pijnloos zijn, waarom krijg je dan een PayPal-probleem op je PS4? Hier is het antwoord op uw vraag.

Redenen voor de PS4 Paypal-fout
De fout kan om verschillende redenen ontstaan:
  • Er is een probleem met de server van PayPal.
  • De internetverbinding is traag.
  • PayPal-serverprobleem.
  • Uw bankrekening heeft een lage bestedingslimiet.
Met behulp van enkele zeer eenvoudige hacks kan dit probleem in een mum van tijd worden opgelost.

Hoe los ik een PS4 Paypal-fout op?

Zorg ervoor dat het probleem dat u ondervindt geen veelvoorkomend probleem is.
Het probleem kan worden veroorzaakt door een probleem met de PayPal-server, dus zorg ervoor dat het geen wijdverbreid PayPal-probleem is. Als het een systeembreed probleem is, geef het dan wat tijd en probeer opnieuw om uw betaling uit te voeren.

Wacht minimaal 24 uur.
Wachten is niet het beste antwoord op de Paypal-betalingsfout op PS4, maar het kan helpen. Betalingen worden mogelijk niet voltooid vanwege serverproblemen, maar 24 uur wachten kan het probleem oplossen.

Maak gebruik van alternatieve betaalmethoden
Als het probleem na 24 uur nog niet is opgelost, kun je een andere betaalmethode proberen. Dit maakt het voor u gemakkelijker om uw transactie te betalen.

Noteer uw bestedingslimiet.
Als je de afgelopen 24 uur al $ 50 hebt uitgegeven, accepteert PSN je betaling niet. Dit is te wijten aan een aantal veiligheidsproblemen. U moet contact opnemen met een Paypal-agent in uw land om dit probleem op te lossen, maar u moet 24 uur wachten om uw betaling uit te voeren.

PayPal moet als aanvullende optie worden verwijderd.
Verwijder PayPal als betalingsoptie als je er een secundaire keuze van hebt gemaakt. Elke leverancier is beperkt tot één PayPal-account.

Probeer het opnieuw nadat u dezelfde betaalmethode heeft toegevoegd.
Het verwijderen en opnieuw toevoegen van de problematische betalingsmethode aan uw betalingsselecties kan u ook helpen bij het oplossen van het probleem en het voltooien van uw betaling.

Controleer de status van uw vooraf goedgekeurde betalingen.
Als je PayPal-account is gekoppeld aan je Ps-account, ga je gang en verwijder Sony uit de lijst. Het is gemakkelijk te doen als u de onderstaande stappen volgt:
  1. Ga naar het tabblad Opties.
  2. Selecteer Betalingen in het vervolgkeuzemenu.
  3. Selecteer nu Beheer vooraf goedgekeurde betalingen in het vervolgkeuzemenu.
  4. Selecteer PSN en klik op Verwijderen.
  5. Afmelden
  6. Log nu in op uw bestaande account.
  7. Controleer of het probleem is opgelost of niet.
PayPal-problemen op PS4 kunnen in een mum van tijd en zonder gedoe worden opgelost door deze hacks toe te passen. Als u het probleem nog steeds niet kunt oplossen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van PayPal en met een live-agent spreken. De live-vertegenwoordiger zal u ongetwijfeld helpen bij het oplossen van uw probleem. Neem voor snelle hulp contact op met de klantenservice via telefoon of livechat.

Hoe kan ik het probleem oplossen dat mijn PayPal-account niet werkt met mijn PS4?
Mensen zijn gewend aan het gebruik van online betaalsystemen. Ze vinden het prettig om geen contant geld bij zich te hebben en geven de voorkeur aan de heersende digitale betaalcultuur. PayTM, PhonePe, PayPal, Google Pay en andere zijn slechts enkele van de beschikbare online betalingsopties. Er zijn ook momenten waarop je PayPal-account niet vriendelijk is voor PS4, dat wil zeggen dat je PayPal-account niet reageert op PS4. Als je problemen hebt met het verbinden van Paypal met je PS4, bekijk dan de onderstaande tips.

PayPal is om verschillende redenen niet aan PS4 gekoppeld.
Er kunnen veel redenen zijn waarom uw Paypal-account niet aan PS4 is gekoppeld, waaronder:
  1. Onjuiste gebruikersnamen en wachtwoorden zijn een mogelijkheid. Controleer nogmaals of u de juiste gebruikersnamen en wachtwoorden gebruikt.
  2. U kunt proberen in te loggen op uw gekoppelde PayPal-account met een webbrowser nu u de juiste gebruikersnaam en wachtwoord heeft ingevoerd. Je kunt het bestaande Paypal-account eenvoudig ontkoppelen zodra je succesvol bent ingelogd.
  3. Ten slotte kunt u opnieuw proberen in te loggen op uw account.
Verder, als u uw account aan PayPal wilt koppelen, lees dan dit bericht verder.

Volg deze eenvoudige stappen om je PayPal-account aan je PS4 te koppelen.
Er zijn een paar eenvoudige procedures die je kunnen helpen om je PayPal-account aan PS4 te koppelen. Lees de volgende punten om de stappen beter te begrijpen:
  • Eerst en vooral moet je beginnen met het PS4-startscherm.
  • Om vervolgens toegang te krijgen tot de optie Accountbeheer, moet u eerst de instellingen selecteren.
  • U moet op de optie Accountinformatie klikken nadat u de optie Accountbeheer hebt geselecteerd.
  • Nu moet u een Betaalmethode selecteren in het vervolgkeuzemenu Portemonnee.
  • Ten slotte moet u een betaalmethode selecteren die aan uw Wallet is gekoppeld.
  • Onthoud ten slotte dat als je het proces van het koppelen van je Paypal-account aan PS4 wilt voltooien, je de instructies op het scherm moet volgen.
  • Dit waren de methoden om een ​​PayPal-account aan een PS4 te koppelen. De procedures om een ​​bestaand PS4-account te verwijderen, worden verderop in dit bericht besproken. Lees verder voor meer informatie.
Hoe kan ik een Paypal-account ontkoppelen dat al aan mijn PS4 is gekoppeld?
Volg in de onderstaande punten de stappen om het reeds gekoppelde PayPal-account PS4 te wissen.
  • Eerst en vooral moet je beginnen met het PS4-startscherm.
  • Om vervolgens toegang te krijgen tot de optie Accountbeheer, moet u eerst de instellingen selecteren.
  • U moet op de optie Accountgegevens klikken nadat u de optie Accountbeheer hebt geselecteerd.
  • U moet nu een betaalmethode selecteren bij de optie Portemonnee.
  • U kunt nu snel het account selecteren dat moet worden gewijzigd of verwijderd.
  • Kies een van de opties Kaartgegevens bewerken en verwijderen op basis van uw voorkeuren.
U kunt het proces gemakkelijk voltooien nadat u alle stappen hebt voltooid. Dit is alles wat je moet weten over het koppelen van je PayPal-account aan je PS4.

Als u verbinding wilt maken met een PayPal-klantenservicecentrum, moet u naar PayPal Bellen gaan, hier zijn technici die u meer andere stappen voor probleemoplossing zullen bieden om uw probleem eenvoudig op te lossen tijdens een telefoontje als u uw probleem na het lezen niet kunt oplossen van deze (deze blog).

01-07-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen PayPal Nederland
>> Reageer (0)
28-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe los ik PayPal-foutcode 15005 op?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Als u een regelmatige PayPal-klant bent, bent u waarschijnlijk verschillende foutwaarschuwingen tegengekomen tijdens het uitvoeren van een betaling. PayPal-probleem 15005 is zo'n foutmelding die voor veel mensen een nachtmerrie is geworden. Dit is een voorbeeld van een foutcode die u in dit formulier zou kunnen zien:

"Transactie geweigerd: 15005 - deze transactie kan niet worden voltooid."

Dus als u problemen ondervindt met deze foutmelding, kunt u de oplossingen op deze pagina proberen. Afgezien daarvan bespreekt het artikel enkele van de waarschijnlijke oorzaken van dit probleem bij het gebruik van PayPal om transacties uit te voeren.

PayPal's afgewezen 15005-fout wordt veroorzaakt door een aantal factoren.

Gebruikers die een foutmelding krijgen die lijkt op deze: PayPal geweigerd 15005, 15006: Processor Weigering of 15007: Processor Weigering, moeten zich ervan bewust zijn dat deze fouten worden veroorzaakt door gegevens die door de gebruiker tijdens de transactie worden ingediend. Dit is de foutmelding die verschijnt.
  1. Omdat PayPal onder geen enkele omstandigheid een verzoek met onjuiste financiële gegevens in behandeling neemt, is dit volledig de verantwoordelijkheid van de gebruiker.
  2. Bovendien kan hier een andere verklaring voor zijn, zoals het feit dat uw kaartuitgever de inkorting weigert.
  3. Als alternatief heeft de kaart die u gebruikt het einde van de geldigheidsperiode bereikt.
  4. De bovengenoemde fout is ook een gevolg van de AVS afwijzen. Dit gebeurt meestal wanneer het factuuradres niet overeenkomt met of correleert met de gegevens van de kaartuitgever in het bestand.
  5. Anders is de transactie mogelijk geweigerd door de bank die de kaart heeft uitgegeven vanwege geldgebrek.
  6. Daarnaast kan het zijn dat uw bank uw kaart heeft geblokkeerd of als verdacht heeft gemeld.

Oplossingsopties PayPal heeft een foutcode van 15005 geretourneerd.
  1. Als u deze foutmelding blijft krijgen, haar  mogelijk dat u probeert een transactie uit te voeren met een verlopen kaart.
  2. In dat geval kunt u uw bank vragen om u een nieuwe kaart te verstrekken.
  3. Als u zeker weet dat uw kaart niet is verlopen, moet u uw bank bellen om te informeren waarom u de transactie niet kunt voltooien en om u te helpen bij het zoeken naar een oplossing.
  4. U kunt de transactie zelfs afronden met de kaart van iemand anders.
  5. Als de fout zich blijft voordoen en u aanvullende informatie nodig heeft, dient u contact op te nemen met PayPal Business Support voor assistentie door PayPal Bellen.Bovendien kunnen retailers de koper verzoeken om over te stappen naar een andere financieringsbron.

Conclusie-

We hebben met succes de mogelijke oorzaken van PayPal-fout 15005 onderzocht, evenals mogelijke oplossingen voor het probleem. U  zal kunnen verwijderen  de foutmelding  en voltooi de transactie na het lezen van dit hele bericht van begin tot eind.

28-06-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen PayPal Nederland
>> Reageer (0)
23-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PayPal Guest Credit Card-betalingen werken nog steeds niet
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Winthrop Development Consultants verstuurt facturen voor productabonnementen en spreekuren met behulp van de factureringsservice van PayPal. Deze facturen kunnen worden betaald met een creditcard (via PayPal), PayPal-rekening of bankoverschrijving/ACH.

Sinds Winthrop Development Consultants de distributie van haar producten in juli 2018 overnam, heeft deze methode bewonderenswaardig gepresteerd.

Een gastcreditcardbetaling wordt gedaan met een creditcard zonder in te loggen bij PayPal, en PayPal biedt gewoon Merchant Services op dezelfde manier als een bank dat kan.

Er is iets misgegaan met PayPal Guest Credit Card-betalingen rond 28 september 2020 en consumenten krijgen de volgende foutmelding te zien:

Sorry, maar het lijkt erop dat het momenteel niet werkt.

PayPal is op de hoogte van het probleem, dat een aantal zakelijke klanten treft. Het is nu drie weken geleden en het is nog steeds niet gecorrigeerd. Mijn meest recente (van de vele) telefoontjes naar PayPal-ondersteuning gaven aan dat er binnen 24-48 uur een oplossing wordt verwacht. Dat is echter iets wat ik eerder heb gehoord.


U kunt nog steeds uw PayPal-account gebruiken om een ​​betaling uit te voeren. Als u er nog geen heeft, stelt u er een in, voegt u uw creditcard eraan toe en voltooit u de transactie.

U kunt ook een bankoverschrijving/ACH-betaling doen. Onze bankgegevens zijn beschikbaar op de Partner Portal voor partners; voor klanten, stuur een e-mail naar de ondersteuning op winthropdc dot com (e-mailadres niet rechtstreeks opgenomen om te voorkomen dat u op spamlijsten wordt vermeld) en we sturen u de informatie. Betalen via ACH duurt iets langer om ons te bereiken, maar het bespaart u dat u alle PayPal-kosten hoeft te betalen.

Houd er rekening mee dat we geen betaling per cheque of postwissel kunnen accepteren.

Als je je zorgen maakt over het verlopen van je abonnementen, houd er dan rekening mee dat er een respijtperiode van 30 dagen is nadat ze zijn verlopen voordat ze worden opgezegd.

Even geduld, we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Als u in dit geval alle stappen hebt geprobeerd maar het probleem zich blijft voordoen, dat u controleren of u de stappen één voor één hebt uitgevoerd of niet. Als dit niet het geval is, moet u al deze stappen één voor één opnieuw proberen, maar als u deze stappen correct hebt toegepast en als het probleem zich blijft voordoen, moet u contact opnemen met een technische informatieprovider van Paypal. klantenservicecentrum door PayPal Bellen om onmiddellijke ondersteuning uit hun hand te krijgen.

23-06-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen PayPal Nederland
>> Reageer (0)
18-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Instagram laadt geen afbeeldingen, waarom?
Klik op de afbeelding om de link te volgen

In dit artikel bespreken we de redenen waarom Instagram geen afbeeldingen laadt. Enkele redenen waarom Instagram stopt met laden, kunnen zijn:

  • De app-gegevens en het cachegeheugen moeten worden gewist. De applicatie zou soepeler moeten werken.
  • De Instagram-servers zijn mogelijk niet beschikbaar of worden onderhouden.
  • Uw internetverbinding verhindert mogelijk dat de afbeeldingen worden geladen.
  • De Instagram-app heeft mogelijk een update nodig om weer te werken.
Instagram kan om verschillende redenen stoppen met het laden van afbeeldingen. Als Instagram niet voor u werkt, bespreken we hoe u dit kunt oplossen. Door het grote aantal mensen dat deze sociale mediasite gebruikt, wordt deze soms onstabiel.

Oplossingen voor Instagram die geen afbeeldingen laadt
Als je te maken hebt met problemen zoals Instagram kan niet worden geladen of Instagram kan de foto niet laden, dan zijn er een paar dingen waar je rekening mee moet houden. Het controleren van uw internetverbinding en het herstarten van het programma zouden uw eerste stappen moeten zijn. Dit zijn de meest eenvoudige stappen en ze kunnen een snelle en eenvoudige oplossing bieden voor het probleem met het niet laden van Instagram-afbeeldingen. Hieronder volgen enkele van de meer geavanceerde opties om Instagram weer normaal te maken:

1. Wis de app-gegevens en cache.
Op Android is het zelfs nog beter omdat je de cache kunt wissen via het instellingenmenu van de app. Op Apple moet je Instagram verwijderen, het vervolgens zoeken in de app store en het opnieuw installeren.

2. Controleer de status van de dataservers van Instagram.
Op Android is het zelfs nog beter omdat je de cache kunt wissen via het instellingenmenu van de app. Op Apple moet je Instagram verwijderen, het vervolgens zoeken in de app store en het opnieuw installeren.

3. Werk uw app bij naar de nieuwste versie.
Schakel vervolgens de instellingen voor automatisch bijwerken in om ervoor te zorgen dat deze regelmatig worden bijgewerkt.

4. Zorg ervoor dat alle vereiste machtigingen voor de app zijn toegestaan.
Deze kunnen ervoor zorgen dat de app niet werkt.

Als geen van de bovenstaande stappen werkt, kunt u uw apparaat terugzetten naar de instructies van de fabrikant en de app opnieuw downloaden vanuit de Google Play Store of App Store. Hopelijk kun je met deze informatie je Instagram-probleem oplossen. Mocht u van hieruit geen oplossing krijgen, neem dan contact op met Bellen Instagram Klantenservice voor onmiddellijke technische ondersteuning. Ik hoop dat ze u zullen helpen bij het oplossen van uw problemen volgens uw vraag. ze zijn 24 uur per dag, 7 dagen per dag beschikbaar.

18-06-2021 om 04:46 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen Instagram Klantenservice
>> Reageer (0)
15-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe kan ik een gehackt Instagram-account herstellen?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
  1. Ga eerst naar de Instagram-pagina en klik op Hulp bij de aanmeldingsoptie.
  2. Vul uw gebruikersnaam of uw oude e-mailadres in als uw account nog steeds dezelfde gebruikersnaam heeft.
  3. Als je Instagram-account is gekaapt, heb je veel alternatieven. Kies een optie waar je toegang toe hebt, zoals e-mail of telefoonnummer.
  4. Druk op 'Meer hulp nodig?' optie als u geen toegang tot een van deze hebt.
  5. In deze sectie zal Instagram vragen om je identiteit te verifiëren. Om te verifiëren dat u een echte gebruiker van dit account bent, moet u enkele gegevens invoeren.
  6. Nadat je je gegevens hebt ingevuld, moet je wachten tot Instagram regelmatig vraagt ​​om je identiteit te bevestigen. Je moet de code op papier schrijven en jezelf fotograferen terwijl je hem vasthoudt. Daarna moet je het opsturen.
  7. Instagram vraagt ​​je regelmatig om je identiteit te bevestigen. Je moet de code op een stuk papier schrijven en jezelf fotograferen terwijl je het vasthoudt. Daarna moet je het opsturen.
  8. U moet ook uw e-mailadres of telefoonnummer opgeven en aangeven of u een iPhone of een Android-apparaat gebruikt.
  9. Nadat je deze informatie hebt verstrekt, controleert Instagram de juistheid ervan en stuurt je een e-mail met instructies voor het terugvorderen van je account

Hoe lang duurt het om een ​​gehackt Instagram-account te herstellen?

Het is onmogelijk om een ​​definitief antwoord te geven, maar Instagram stelt dat gebruikers minstens vierentwintig uur moeten wachten voordat ze reageren op gecompromitteerde Instagram-accounts. Dus hoewel het niet realistisch is om je account binnen een kwartier terug te krijgen, is dit een onderwerp dat kan veranderen, en hoe sneller je handelt, hoe sneller je je gehackte Instagram-account terug kunt krijgen. Sommige gebruikers kunnen hun gekaapte Instagram-accounts binnen een dag of een week terugvorderen, afhankelijk van hun geluk.

Hoe kan ik de beveiliging van mijn Instagram-account vergroten?

Er zijn enkele voorzorgsmaatregelen die u kunt nemen om te voorkomen dat uw Instagram-account wordt gehackt. De belangrijkste hiervan is het gebruik van Two Factor Authentication. Nadat u naar uw profiel bent gegaan, moet u op de optie Twee-factorenauthenticatie in het gedeelte Instellingen drukken en vervolgens kunt u deze functie activeren met de beveiligingscode. Dankzij deze functie is er een bevestigingscode nodig wanneer iemand wil inloggen op je Instagram-account, en deze code wordt ook als bericht naar je mobiele telefoon verzonden.

Een gehackt account in het kort herstellen

In dit artikel hebben we besproken hoe je een gecompromitteerd Instagram-account kunt herstellen. Door stappen te ondernemen om uw Instagram-account te beschermen tegen hacking, kunt u de beveiliging van uw account verdubbelen. Je kunt je gecompromitteerde Instagram-account ook herstellen door je identiteit te bewijzen. Het is slechts een kwestie van tijd en je zult even moeten wachten voordat Instagram op je e-mail reageert zodra je deze hebt verzonden.

Ik hoop dat ik een nuttige oplossing voor uw probleem heb gekregen en dat u uw probleem naar behoren hebt opgelost. Maar in ieder geval, als je geen oplossing krijgt en nog steeds met hetzelfde wordt geconfronteerd, moet je contact opnemen met een technicus van Bellen Instagram Klantenservice.

15-06-2021 om 05:22 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen Instagram Klantenservice
>> Reageer (0)
12-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe wijzig of bewerk ik mijn telefoonnummer op Paypal als het is gewijzigd?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Vraagt ​​u zich af wat u moet doen als u geen toegang meer heeft tot uw telefoon-/mobiele nummer dat aan uw PayPal-rekening was gekoppeld? Nou, maak je geen zorgen meer, we gaan een stapsgewijze handleiding onthullen waarmee je een bereik hebt waardoor je toegang kunt krijgen tot je PayPal-rekening.

Als u met PayPal-inlogproblemen wordt geconfronteerd, volgt u de onderstaande stappen en bent u klaar om te gaan.
  • Allereerst wordt PayPal-gebruikers geadviseerd om in te loggen op hun PayPal-account.
  • Nadat u bent ingelogd, moet u vervolgens de optie Instellingen selecteren.
  • Daar vindt u de update-optie, klik hierop en u krijgt toegang waardoor u de bestaande informatie kunt bewerken.
  • Begin met het invoeren van het nieuwe telefoonnummer en klik vervolgens op de update-optie
Door deze stappen te volgen, krijgt u een bereik waarmee u Paypal-accountherstel kunt uitvoeren.

In het geval dat de mobiele telefoon met uw Paypal-account wordt gestolen, moet u zich aan de onderstaande stappen houden:
  • Hiervoor moet je naar de officiële webpagina van PayPal gaan.
  • Voer de inlogstappen uit om toegang te krijgen tot uw account.
  • Nadat u zich heeft aangemeld, moet u naar uw profiel gaan en vervolgens op de optie Instellingen klikken.
  • Vervolgens moeten de gebruikers de optie 'Mobiele apparaten en pushmeldingen' selecteren, gevolgd door de keuze 'Update'.
  • U moet de optie 'afhaalapparaat' selecteren.
  • Klik ten slotte op de ok-optie
Zodra u op Ok klikt. u kunt dan uw PayPal-rekening van uw apparaat verplaatsen.

Als u na het toepassen van alle stappen nog steeds met dezelfde situatie wordt geconfronteerd, moet u verbinding maken met het Paypal-klantenservicecentrum via Paypal Bellen.

Bijlagen:
Hoe wijzig of bewerk ik mijn telefoonnummer op Paypal als het is gewijzigd.png (9 KB)   

12-06-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen Paypal Klantenservice
>> Reageer (0)
09-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fix Helaas is Instagram gestopt
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Instagram, een prominent social media platform, wordt voornamelijk gebruikt op mobiele apparaten. Gebruikers kunnen fouten en storingen opmerken wanneer het hulpprogramma in werking is, waardoor het werk wordt vertraagd of het juiste gebruik van vitale functies wordt voorkomen. Houd rekening met de volgende factoren bij het nadenken waarom het Instagram-programma niet meer werkt. In dit artikel laten we je zien hoe je erachter kunt komen wat de fout 'helaas Instagram is gestopt' veroorzaakt en hoe je dit kunt oplossen!
Wanneer dit gebeurt, kan het zijn dat het voor iedereen stopt of alleen voor jou. Dus hoe weet je of Instagram net niet meer werkt op je telefoon of offline?

Waarom werkte Instagram niet meer?
Mogelijk heb je af en toe een foutmelding gekregen met de tekst: "Helaas is Instagram gestopt." Er is geen manier om dit op te lossen. Ondanks het feit dat het geen nieuw sociaal netwerk is (de app werd gelanceerd in 2010), zorgen verschillende gebreken ervoor dat het minuten of zelfs uren achtereen niet beschikbaar is. Dit wordt meestal gezien in de eigen geautomatiseerde updates van Instagram.

Vraag uw vrienden of familie of ze de app-feed niet kunnen openen of bijwerken om te zien of het probleem wijdverbreid is. U kunt in dit geval niet veel doen, maar wacht tot het Instagram-team het probleem heeft opgelost.

Als het voor andere gebruikers normaal werkt, ligt het probleem waarschijnlijk in de instellingen van uw apparaat. Dit is echter een probleem dat kan worden opgelost! Zorg er eerst en vooral voor dat uw telefoon is gekoppeld aan een Wi-Fi-netwerk en dat uw mobiele telefoonabonnement nog steeds een franchise beschikbaar heeft. Je tegoed is mogelijk op als je een prepaid abonnement hebt. Als het probleem zich regelmatig op internet voordoet, kan het de moeite waard zijn om uw mobiele telefoonabonnement te upgraden voor een betere kwaliteit of meer megabytes.

Alleen voor mij stond Instagram uit.
Krijg je het bericht "sorry, Instagram is gestopt" en vermoed je dat het alleen jou overkomt? Als je al bent ingelogd op je Instagram-account maar het crasht of het bericht 'Instagram is onderbroken' wordt weergegeven, volg je de onderstaande stappen om het probleem op te lossen. Ze zijn van toepassing op alle besturingssystemen.

Switch your device on and off.
This is the most obvious, but also the most basic suggestion, and it works! To do this, press and hold the power button for a few seconds until the screen turns off. Wait for the system to restart before attempting to re-enter the app.

Verwijder de Instagram-cache
De cache is de informatie die Instagram helpt sneller te openen op je apparaat. Ondanks het feit dat dit een functie is, is het typisch dat sommige applicaties na een bepaalde tijd mislukken vanwege de cache. Het is alsof de software te groot is voor je telefoon.

Als je telefoon Android is, moet je om je Instagram-gegevens te wissen:
  • Ga naar Instellingen
  • Ga dan naar Toepassingen en zoek Instagram
  • Klik op Opslag
  • Tik op Cache wissen en vervolgens op Gegevens wissen
Onthoud: zodra u alle gegevens voor een toepassing verwijdert, moet u uw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw invoeren om toegang te krijgen.

De toepassing verwijderen en opnieuw installeren
In iOS is het niet mogelijk om Instagram-gegevens te wissen zonder de applicatie volledig te verwijderen. U hoeft de app echter pas later opnieuw te installeren. Voor deze:
  1. Ga naar Instellingen
  2. Algemeen
  3. iPhone-opslag
  4. Zoek Instagram en selecteer;
  5. Klik op App verwijderen.
U kunt de app ook vanaf hetzelfde scherm verwijderen. Het wissen van de gegevens is echter een betere manier om het potentieel te elimineren dat het nog steeds niet goed werkt. Onthoud dat zodra de gegevens zijn verwijderd, je je login en wachtwoord opnieuw moet invoeren om Instagram te gebruiken. Als je een Android-apparaat hebt en je wilt proberen het probleem op te lossen door Instagram te verwijderen, volg dan deze stappen:

  1. Open de Play Store;
  2. Open het menu aan de linkerkant en klik op Mijn apps en games;
  3. Zoek Instagram en selecteer Installatie ongedaan maken.
  4. Nadat de bewerking is voltooid, installeert u de applicatie opnieuw.
  5. Update de Instagram-app
Het is normaal dat eerdere versies van een applicatie niet meer werken zodra de ontwikkelaar een update uitbrengt. Omdat updates meestal worden uitgebracht om problemen in de software zelf op te lossen. Daarom moet je controleren of de versie van Instagram waarop je probeert in te loggen of te gebruiken, maar niet de meest recente is. Ga naar de App Store (iPhone) of Play Store (Android) en typ Instagram in het zoekgebied om te zien of Open of Update wordt weergegeven. Het kan daarna weer werken als je Instagram moet bijwerken! Het verdient echter de voorkeur om de updates op de achtergrond te laten draaien. Hiermee kun je dit soort problemen vermijden, niet alleen met Instagram, maar met elke andere app die niet meer werkt omdat deze verouderd is.

Stap voor stap om de app op de iPhone bij te werken
  • Ga naar Instellingen
  • Zoek de iTunes- en App Store;
  • Activeer vervolgens de optie Updates.
  • Schakel Mobiele gegevens gebruiken uit (om te voorkomen dat uw franchise eindigt) Op die manier worden apps automatisch bijgewerkt wanneer ze beschikbaar zijn en bent u verbonden met een wifi-netwerk.
Op die manier worden apps automatisch bijgewerkt wanneer ze beschikbaar zijn en ben je verbonden met een wifi-netwerk.

Stap voor stap om de applicatie op Android bij te werken
  • Ga naar de Play Store
  • Ga in het menu aan de linkerkant naar Instellingen;
  • Kies Apps automatisch bijwerken, maar alleen wanneer u bent verbonden met een wifi-netwerk om te voorkomen dat uw mobiele gegevens worden gewist.
Bonustip voor Android-apparaten
Degenen die een Android-apparaat gebruiken, hebben mogelijk nog een optie om het probleem op te lossen als Instagram niet meer werkt. Omdat Android een component heeft met de naam Android System WebView, waarmee apps zoals Instagram inhoud van internet kunnen weergeven, is dit het geval. Als u de update voor dat onderdeel verwijdert, kan de app mogelijk weer werken:
  • Ga naar Instellingen en dan Apps (of Applicaties);
  • Zoek de Android System WebView, vink aan om updates te verwijderen en bevestig;
  • Start je telefoon opnieuw op en bekijk het resultaat.
Contact opnemen met Instagram als niets werkt
Als geen van deze suggesties heeft geholpen, neem dan contact op met het Instagram-team. Als u zich kon aanmelden bij uw account, maar het probleem blijft optreden, kunt u:
  1. Open je profiel, klik op de drie streepjes in de linkerbovenhoek en vervolgens op Instellingen;
  2. Scroll naar beneden op het scherm totdat u de optie Een probleem melden ziet;
  3. Klik op Iets werkt niet en leg in een paar woorden uit wat er aan de hand is;
Dan moet je wachten op een reactie of oplossing van het Instagram-team. Er is geen vooraf bepaalde termijn voor een reactie van support, maar er wordt altijd contact met je opgenomen via het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld. Omdat de app geen openbare helpservice heeft, is een andere optie om een oplossing te zoeken in Instellingen>Helpcentrum. Er zijn daar verschillende omstandigheden te vinden. Volg de richtlijnen als een van deze van toepassing is.

Conclusie over, helaas, Instagram heeft de fout gestopt
De fout "Helaas is Instagram gestopt" is eenvoudig op te lossen en heeft geen invloed op de functionaliteit van uw Android- of iOS-smartphone; volg gewoon de methoden in deze gids om van deze ergernis af te komen. Wees echter op uw hoede bij het gebruik van Instagram voor de vele oplichting die zich op het platform verspreiden. Dus, aangenomen dat je deze fout hebt gemaakt, wat is het volgende? Wat als je tegen een ander probleem aanloopt? Gelukkig bieden we op veel vragen een breed scala aan antwoorden. De oplossing voor de Instagram Login Error is als volgt.

Ik hoop dat je je probleem goed hebt opgelost door alle stappen goed te volgen, zo niet dan kun je contact opnemen met een monteur via Bellen Instagram Nederland.

09-06-2021 om 05:08 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen Instagram Nederland
>> Reageer (0)
05-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe Amazon Fire TV opnieuw te starten of uit te schakelen
Klik op de afbeelding om de link te volgen
De technologie is gevorderd met een snelheid die we tijdens ons leven niet eens als snel kunnen definiëren. Dat woord lijkt gewoon niet voldoende om de snelheid uit te drukken waarmee allerlei soorten apparaten zijn verbeterd en op de markt zijn gebracht. We zijn eraan gewend om onze televisies, radio's, externe luidsprekers en zelfs tablets of computers uit te zetten als we er klaar mee zijn. De Amazon Fire TV Stick daarentegen is een stukje technologie dat weken of zelfs maanden kan blijven staan zonder dat het hoeft te worden uitgeschakeld. Hierdoor kan de app updates ontvangen als dat nodig is, en de hoeveelheid elektriciteit die hij gebruikt is zo verwaarloosbaar dat het niet nodig is om hem af te sluiten zoals bij andere dingen.

Er kunnen echter gevallen zijn waarin u uw Fire TV wilt of moet uitschakelen. Het kan handig zijn om te weten hoe je de stick handmatig kunt herstarten als je een klein probleem hebt met de applicatie, je cache vol zit met rommel, of als je handmatig op updates wilt controleren. Dit kan ook helpen als je problemen hebt met schokkerige of langzame videoweergave.

Ondanks het feit dat je Fire Stick na 20 minuten inactiviteit in de slaapstand gaat (30 minuten als je de eerste versie van het apparaat hebt), zou je dit artikel bij de hand moeten hebben voor het geval je het helemaal moet uitschakelen.

Je kunt je Fire TV Stick natuurlijk gewoon loskoppelen. Nee, het zal hierdoor op geen enkele manier worden geschaad. U kunt de stekker uit het stopcontact halen of het andere uiteinde van het snoer van het apparaat loskoppelen. Dit is zonder twijfel de meest eenvoudige methode om het apparaat opnieuw op te starten of uit te schakelen. Hoewel ik kan garanderen dat er niets schadelijks zal gebeuren als je deze benadering gebruikt om dingen uit te schakelen, veel mensen aarzelen nog steeds om dit te doen. Dat is prima! Je hebt wel een andere keuze tot je beschikking.

Ga naar het menu "Instellingen" bovenaan het hoofdscherm om eenvoudig je Amazon Kindle Fire TV Stick opnieuw op te starten. Selecteer "Apparaat" in het rechtermenu. Selecteer de optie "Opnieuw opstarten" in het vervolgkeuzemenu. Bevestig dat u de Fire TV inderdaad opnieuw wilt opstarten, en dat dit snel zal gebeuren, net als uw pc of smartphone.

Door je Amazon Fire TV Stick opnieuw op te starten of los te koppelen, worden bijna alle kleine problemen opgelost en wordt het systeem gedwongen om vóór de geplande tijd naar updates te zoeken. Als u echter geen problemen ondervindt, raden we aan om Fire TV te allen tijde in de slaapstand te laten staan. of als u verbinding wilt maken met een technicus, moet u hun nummer bellen dat beschikbaar is op Amazon Prime Nederland.

05-06-2021 om 04:27 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Amazon Prime Nederland
>> Reageer (0)
02-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Problemen met ESET-updatefouten oplossen
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Op elk Windows Home-product lijkt het updaten van ESET de eenvoudigste aanpak. Het kan echter af en toe fouten weergeven waardoor ESET-updates mislukken. In dit artikel ga ik in op het oplossen van problemen met ESET-updates.

Wat is het probleem?
  • U kunt het ESET-programma niet activeren nadat u een automatische upgrademelding heeft ontvangen.
  • De melding 'Modules update failed' verschijnt op het ESET-product.
Zorg ervoor dat u de meest recente ESET-versie hebt, die u kunt kopen via de website www.eset.com/ca/download. Veel problemen kunnen eenvoudig worden verholpen door de meest recente versie te upgraden of te downloaden. Het wordt daarom sterk aangeraden om uw ESET-programma te upgraden, ongeacht of het ESET internetbeveiliging of ESET slimme beveiliging is.

Wat is de oplossing?
Dus je hebt met succes de nieuwste ESET-versie geactiveerd via www.eset.com/us/activate? Maar wat als u een melding als deze krijgt: "Modules update failed" of u kunt geen nieuwe upgrades activeren? Op dit moment kunt u de hier beschreven stappen volgen.

Gebruik deze stappen om de updateproblemen op te lossen:
  • Zorg ervoor dat uw internetverbinding actief is door naar de startpagina van eset internetbeveiliging te gaan. Omdat het updaten van ESET een actieve en betrouwbare internetverbinding vereist.
  • Open het hoofdvenster van ESET en ga naar de volgende fasen op de verschillende vensters;
Als u Windows 7, Vista of XP gebruikt, gaat u naar Start >> Alle programma's >> ESET >> ESET >> Selecteer uw product en selecteer vervolgens ESET.

Als u Windows 10 gebruikt, gaat u naar de taakbalk en drukt u op de pijl Verborgen pictogrammen weergeven. Selecteer het ESET-pictogram.

Als u Windows 8 heeft, typt u ESET in het zoekvak of drukt u op de Windows-toets, waarna deze in het hoofdvenster van het programma verschijnt.
  • Zodra u het hoofdvenster van ESET opent, drukt u op de F5-toets en opent u de geavanceerde instellingen.
  • Klik vervolgens op 'Bijwerken' en vouw Basis uit.
  • Klik op het tabblad 'Opschonen'.
  • Klik op OK en start de computer opnieuw op.
  • Open het ESET-hoofdprogrammavenster.
  • Open vervolgens de knop 'Update' en klik op het tabblad 'Controleren op updates' onderaan de pagina.
  • Als u een probleem ondervindt, verwijdert u het product en installeert u het ESET-product opnieuw.

Heeft u nog steeds problemen met het upgraden van ESE? Misschien is het een technisch probleem? U kunt contact opnemen met ESET-ondersteuning als deze problemen niet zijn opgelost. dus bel gewoon ESET-klant Nummer zoals we hebben gegeven bij ESET Contact Nederland, zij zullen u alle stappen voor probleemoplossing bieden om uw probleem op te lossen volgens uw bezorgdheid. ze zijn 24/7 beschikbaar

Bijlagen:
Troubleshooting ESET Update Errors.jpg (216.8 KB)   

02-06-2021 om 06:19 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:ESET Contact Nederland
>> Reageer (0)


Inhoud blog
  • Wat moet ik doen aan het probleem "PayPal kan de betaling niet verwerken"?
  • CONTACT OPNEMEN MET DE KLANTENSERVICE VAN GOOGLE STARTPAGINA
  • PAYPAL-APP WERKT NIET OP IPHONE
  • Hoe e-mails in Gmail blokkeren?
  • Hoe meld ik een probleem bij PayPal?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 07/11-13/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 13/04-19/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs