Ontvang een gratis oplossing voor uw apparaten
Computer herstel
08-07-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe om te schakelen tussen e-mail in Outlook-accounts?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Met Microsoft Outlook kunt u moeiteloos uw vele e-mailaccounts van verschillende serviceproviders op één locatie beheren. Terwijl sommige e-mailserviceproviders u toestaan ​​om een ​​account in Outlook in te stellen met behulp van een geautomatiseerde methode, vereisen andere dat u de POP- of IMAP-instellingen gebruikt.

Wanneer u de Outlook-e-mailtoepassing op uw computer start, wordt automatisch het ene geselecteerde account geopend. Als u niet weet hoe u tussen e-mailaccounts in uw Outlook-e-mailtoepassing moet schakelen, kan dit lastig zijn. De procedures om moeiteloos accounts te wisselen in de Outlook-e-mailtoepassing staan ​​hieronder vermeld.

Schakelen tussen e-mailaccounts in Outlook: een stapsgewijze handleiding

1) Open om te beginnen de Outlook-e-mailclient op uw computer en selecteer Bestand in het menu Bestand. Wanneer u de optie Bestand selecteert, verschijnt er een vervolgkeuzemenu op uw scherm.

OPMERKING: Als u het e-mailprogramma Outlook al op uw computer hebt gestart, moet u het eerst sluiten en vervolgens opnieuw openen.

2) Selecteer Accountinstellingen in het vervolgkeuzemenu dat op uw scherm verschijnt. Wanneer u Accountinstellingen selecteert, wordt het menu nog meer uitgebreid.

3) Selecteer Profiel wijzigen in het uitgevouwen menu in het gedeelte Accountinstellingen.

4) Wanneer u op de optie Profiel wijzigen klikt of tikt, wordt het e-mailprogramma van Outlook gesloten. U moet de Outlook-toepassing nu opnieuw handmatig starten.

5) Wanneer Outlook opnieuw wordt opgestart, krijgt u een vak Kies profiel op uw computerscherm te zien.

6) Selecteer de optie "Opties" als u wilt dat dit dialoogvenster elke keer verschijnt wanneer u uw Outlook-e-mailsoftware start. Dit toont alle opties in het gedeelte Opties.

7) Selecteer de optie Vragen om een ​​te gebruiken profiel in het gedeelte Opties van het menu.

8) Vanaf dat moment, wanneer u de Outlook-e-mailsoftware start, wordt u gevraagd een profiel te selecteren om te openen.

Als u een standaardprofiel in uw e-mailprogramma wilt configureren, naast het volgen van de bovengenoemde procedures om het gewenste e-mailprofiel te selecteren bij het starten van Outlook, kunt u dit doen door de onderstaande instructies te volgen.

Een standaardprofiel maken
9) Als u eenmaal in het dialoogvenster Profiel kiezen op uw computerscherm bent, selecteert u het profiel dat u als uw standaard e-mailoptie wilt gebruiken door erop te klikken. Onder de lijst Profielnaam vindt u deze keuze om te selecteren.

10) Nadat u uw favoriete e-mailaccount heeft gekozen, klikt u op de knop Opties. Hierdoor wordt het menu onder het onderdeel Opties uitgebreid. Selecteer het selectievakje naast de optie Als standaardprofiel instellen onder een andere optie "Opties" in het uitgevouwen menu.

Dus om tussen e-mailaccounts in uw Outlook-e-mailtoepassing te schakelen, moet u deze procedures voltooien. Als de procedure niet kan schakelen tussen e-mail in Outlook-accounts, moet u naar Outlook Bellen gaan om onmiddellijke ondersteuning te krijgen van een Outlook-technicus.

08-07-2021 om 07:28 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Outlook Bellen
>> Reageer (0)
05-07-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Procedure: PayPal instellen in CS-Cart¶
Klik op de afbeelding om de link te volgen
1. Ga naar Beheer Betaalmethoden in het Beheerpaneel.
2. Klik in de rechterbovenhoek van de pagina op de knop + (Betaalmethode toevoegen).
3. Vul het volgende formulier in:
  • Kies PayPal in het vervolgkeuzemenu Processor.
  • Voer de weergavenaam in. Dit is de naam van de betaalmethode die uw klanten zullen zien wanneer ze afrekenen. De betaalmethode wordt standaard ingesteld op PayPal.
  • Geef indien nodig extra opties op en dien een betaalmethodepictogram in.

Schakel over naar het tabblad Configureren en maak de volgende PayPal-instellingen: -
  • Valuta -De valuta waarin uw PayPal-rekening luidt.
Deze valuta moet in uw winkel aanwezig zijn en zou idealiter de belangrijkste valuta moeten zijn. Dit komt omdat, voordat ze naar PayPal worden verzonden, prijzen altijd worden omgezet naar PayPal-valuta met behulp van de tarieven die u instelt.
  • Voorvoegsel voor bestelling (optioneel)_  Elk voorvoegsel waarvan u wilt dat factuur-ID's op de PayPal-site staan (optioneel) (bijvoorbeeld mycart). Wanneer u hetzelfde PayPal-account gebruikt om betalingen van veel websites te ontvangen, voorkomt het gebruik van het voorvoegsel dat factuur-ID's worden gedupliceerd.
  • Status van de eerste bestelling— Kies een status voor alle aankopen met deze betaalmethode totdat PayPal reageert (met een IPN-bericht) of de klant terugkeert naar de winkel via een link op de PayPal-site.

5. Zorg ervoor dat u de volgende technische informatie opneemt:
  • Account: het e-mailadres van uw PayPal-account.
  • Naam van het item__De waarde van het veld Betalen voor op de PayPal-webpagina tijdens de betaling (bijvoorbeeld Mijn winkel).
  • Selecteer Live in het menu Test/Live.
In de testmodus kan worden bekeken hoe de betaalmethode werkt. Deze modus werkt echter niet met actieve PayPal-rekeningen. U moet PayPal Sandbox-testaccounts gebruiken om te testen.


6. Druk om te beginnen op de knop Maken.

7. (optioneel) Als u wilt dat uw klant automatisch terugkeert naar uw bedrijf nadat hij een betaling heeft gedaan, moet u de volgende wijzigingen aanbrengen in uw PayPal-accountinstellingen:
  • Ga naar Mijn verkooptools in Profiel & instellingen.
  • Klik in de buurt van de optie Website instellingen op de koppeling Bijwerken.
  • Ja, moet worden geselecteerd voor de optie Auto Return. Voer een waarde in zoals  https://www.contactnummernederland.nl/paypal-account-herstellen/ notification.return&payment=paypal in het veld Return URL.
  • Breng geen andere wijzigingen aan in de instellingen van die pagina.
Als u contact moet opnemen met een Paypal-technicus, gaat u naar  Bellen paypal Nederland.

05-07-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen paypal Nederland
>> Reageer (0)
01-07-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paypal-fout op PS4
Klik op de afbeelding om de link te volgen
De levensstijl van mensen is door online betalen steeds eenvoudiger geworden. PayPal is de eerste naam die bij ons opkomt als we denken aan online betalen. PayPal stelt klanten in staat om via internet te betalen. Sommige klanten hebben echter problemen om betalingen te doen met PayPal, waarvan de meest voorkomende de Paypal-betalingsfout op PS4 is.

Dus als je een PS4 wilt kopen en ervoor wilt betalen met PayPal, maar dit niet kunt, zal dit artikel je ongetwijfeld helpen het probleem op te lossen.

Je denkt misschien dat andere PayPal-betalingen pijnloos zijn, waarom krijg je dan een PayPal-probleem op je PS4? Hier is het antwoord op uw vraag.

Redenen voor de PS4 Paypal-fout
De fout kan om verschillende redenen ontstaan:
  • Er is een probleem met de server van PayPal.
  • De internetverbinding is traag.
  • PayPal-serverprobleem.
  • Uw bankrekening heeft een lage bestedingslimiet.
Met behulp van enkele zeer eenvoudige hacks kan dit probleem in een mum van tijd worden opgelost.

Hoe los ik een PS4 Paypal-fout op?

Zorg ervoor dat het probleem dat u ondervindt geen veelvoorkomend probleem is.
Het probleem kan worden veroorzaakt door een probleem met de PayPal-server, dus zorg ervoor dat het geen wijdverbreid PayPal-probleem is. Als het een systeembreed probleem is, geef het dan wat tijd en probeer opnieuw om uw betaling uit te voeren.

Wacht minimaal 24 uur.
Wachten is niet het beste antwoord op de Paypal-betalingsfout op PS4, maar het kan helpen. Betalingen worden mogelijk niet voltooid vanwege serverproblemen, maar 24 uur wachten kan het probleem oplossen.

Maak gebruik van alternatieve betaalmethoden
Als het probleem na 24 uur nog niet is opgelost, kun je een andere betaalmethode proberen. Dit maakt het voor u gemakkelijker om uw transactie te betalen.

Noteer uw bestedingslimiet.
Als je de afgelopen 24 uur al $ 50 hebt uitgegeven, accepteert PSN je betaling niet. Dit is te wijten aan een aantal veiligheidsproblemen. U moet contact opnemen met een Paypal-agent in uw land om dit probleem op te lossen, maar u moet 24 uur wachten om uw betaling uit te voeren.

PayPal moet als aanvullende optie worden verwijderd.
Verwijder PayPal als betalingsoptie als je er een secundaire keuze van hebt gemaakt. Elke leverancier is beperkt tot één PayPal-account.

Probeer het opnieuw nadat u dezelfde betaalmethode heeft toegevoegd.
Het verwijderen en opnieuw toevoegen van de problematische betalingsmethode aan uw betalingsselecties kan u ook helpen bij het oplossen van het probleem en het voltooien van uw betaling.

Controleer de status van uw vooraf goedgekeurde betalingen.
Als je PayPal-account is gekoppeld aan je Ps-account, ga je gang en verwijder Sony uit de lijst. Het is gemakkelijk te doen als u de onderstaande stappen volgt:
  1. Ga naar het tabblad Opties.
  2. Selecteer Betalingen in het vervolgkeuzemenu.
  3. Selecteer nu Beheer vooraf goedgekeurde betalingen in het vervolgkeuzemenu.
  4. Selecteer PSN en klik op Verwijderen.
  5. Afmelden
  6. Log nu in op uw bestaande account.
  7. Controleer of het probleem is opgelost of niet.
PayPal-problemen op PS4 kunnen in een mum van tijd en zonder gedoe worden opgelost door deze hacks toe te passen. Als u het probleem nog steeds niet kunt oplossen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van PayPal en met een live-agent spreken. De live-vertegenwoordiger zal u ongetwijfeld helpen bij het oplossen van uw probleem. Neem voor snelle hulp contact op met de klantenservice via telefoon of livechat.

Hoe kan ik het probleem oplossen dat mijn PayPal-account niet werkt met mijn PS4?
Mensen zijn gewend aan het gebruik van online betaalsystemen. Ze vinden het prettig om geen contant geld bij zich te hebben en geven de voorkeur aan de heersende digitale betaalcultuur. PayTM, PhonePe, PayPal, Google Pay en andere zijn slechts enkele van de beschikbare online betalingsopties. Er zijn ook momenten waarop je PayPal-account niet vriendelijk is voor PS4, dat wil zeggen dat je PayPal-account niet reageert op PS4. Als je problemen hebt met het verbinden van Paypal met je PS4, bekijk dan de onderstaande tips.

PayPal is om verschillende redenen niet aan PS4 gekoppeld.
Er kunnen veel redenen zijn waarom uw Paypal-account niet aan PS4 is gekoppeld, waaronder:
  1. Onjuiste gebruikersnamen en wachtwoorden zijn een mogelijkheid. Controleer nogmaals of u de juiste gebruikersnamen en wachtwoorden gebruikt.
  2. U kunt proberen in te loggen op uw gekoppelde PayPal-account met een webbrowser nu u de juiste gebruikersnaam en wachtwoord heeft ingevoerd. Je kunt het bestaande Paypal-account eenvoudig ontkoppelen zodra je succesvol bent ingelogd.
  3. Ten slotte kunt u opnieuw proberen in te loggen op uw account.
Verder, als u uw account aan PayPal wilt koppelen, lees dan dit bericht verder.

Volg deze eenvoudige stappen om je PayPal-account aan je PS4 te koppelen.
Er zijn een paar eenvoudige procedures die je kunnen helpen om je PayPal-account aan PS4 te koppelen. Lees de volgende punten om de stappen beter te begrijpen:
  • Eerst en vooral moet je beginnen met het PS4-startscherm.
  • Om vervolgens toegang te krijgen tot de optie Accountbeheer, moet u eerst de instellingen selecteren.
  • U moet op de optie Accountinformatie klikken nadat u de optie Accountbeheer hebt geselecteerd.
  • Nu moet u een Betaalmethode selecteren in het vervolgkeuzemenu Portemonnee.
  • Ten slotte moet u een betaalmethode selecteren die aan uw Wallet is gekoppeld.
  • Onthoud ten slotte dat als je het proces van het koppelen van je Paypal-account aan PS4 wilt voltooien, je de instructies op het scherm moet volgen.
  • Dit waren de methoden om een ​​PayPal-account aan een PS4 te koppelen. De procedures om een ​​bestaand PS4-account te verwijderen, worden verderop in dit bericht besproken. Lees verder voor meer informatie.
Hoe kan ik een Paypal-account ontkoppelen dat al aan mijn PS4 is gekoppeld?
Volg in de onderstaande punten de stappen om het reeds gekoppelde PayPal-account PS4 te wissen.
  • Eerst en vooral moet je beginnen met het PS4-startscherm.
  • Om vervolgens toegang te krijgen tot de optie Accountbeheer, moet u eerst de instellingen selecteren.
  • U moet op de optie Accountgegevens klikken nadat u de optie Accountbeheer hebt geselecteerd.
  • U moet nu een betaalmethode selecteren bij de optie Portemonnee.
  • U kunt nu snel het account selecteren dat moet worden gewijzigd of verwijderd.
  • Kies een van de opties Kaartgegevens bewerken en verwijderen op basis van uw voorkeuren.
U kunt het proces gemakkelijk voltooien nadat u alle stappen hebt voltooid. Dit is alles wat je moet weten over het koppelen van je PayPal-account aan je PS4.

Als u verbinding wilt maken met een PayPal-klantenservicecentrum, moet u naar PayPal Bellen gaan, hier zijn technici die u meer andere stappen voor probleemoplossing zullen bieden om uw probleem eenvoudig op te lossen tijdens een telefoontje als u uw probleem na het lezen niet kunt oplossen van deze (deze blog).

01-07-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen PayPal Nederland
>> Reageer (0)
28-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe los ik PayPal-foutcode 15005 op?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Als u een regelmatige PayPal-klant bent, bent u waarschijnlijk verschillende foutwaarschuwingen tegengekomen tijdens het uitvoeren van een betaling. PayPal-probleem 15005 is zo'n foutmelding die voor veel mensen een nachtmerrie is geworden. Dit is een voorbeeld van een foutcode die u in dit formulier zou kunnen zien:

"Transactie geweigerd: 15005 - deze transactie kan niet worden voltooid."

Dus als u problemen ondervindt met deze foutmelding, kunt u de oplossingen op deze pagina proberen. Afgezien daarvan bespreekt het artikel enkele van de waarschijnlijke oorzaken van dit probleem bij het gebruik van PayPal om transacties uit te voeren.

PayPal's afgewezen 15005-fout wordt veroorzaakt door een aantal factoren.

Gebruikers die een foutmelding krijgen die lijkt op deze: PayPal geweigerd 15005, 15006: Processor Weigering of 15007: Processor Weigering, moeten zich ervan bewust zijn dat deze fouten worden veroorzaakt door gegevens die door de gebruiker tijdens de transactie worden ingediend. Dit is de foutmelding die verschijnt.
  1. Omdat PayPal onder geen enkele omstandigheid een verzoek met onjuiste financiële gegevens in behandeling neemt, is dit volledig de verantwoordelijkheid van de gebruiker.
  2. Bovendien kan hier een andere verklaring voor zijn, zoals het feit dat uw kaartuitgever de inkorting weigert.
  3. Als alternatief heeft de kaart die u gebruikt het einde van de geldigheidsperiode bereikt.
  4. De bovengenoemde fout is ook een gevolg van de AVS afwijzen. Dit gebeurt meestal wanneer het factuuradres niet overeenkomt met of correleert met de gegevens van de kaartuitgever in het bestand.
  5. Anders is de transactie mogelijk geweigerd door de bank die de kaart heeft uitgegeven vanwege geldgebrek.
  6. Daarnaast kan het zijn dat uw bank uw kaart heeft geblokkeerd of als verdacht heeft gemeld.

Oplossingsopties PayPal heeft een foutcode van 15005 geretourneerd.
  1. Als u deze foutmelding blijft krijgen, haar  mogelijk dat u probeert een transactie uit te voeren met een verlopen kaart.
  2. In dat geval kunt u uw bank vragen om u een nieuwe kaart te verstrekken.
  3. Als u zeker weet dat uw kaart niet is verlopen, moet u uw bank bellen om te informeren waarom u de transactie niet kunt voltooien en om u te helpen bij het zoeken naar een oplossing.
  4. U kunt de transactie zelfs afronden met de kaart van iemand anders.
  5. Als de fout zich blijft voordoen en u aanvullende informatie nodig heeft, dient u contact op te nemen met PayPal Business Support voor assistentie door PayPal Bellen.Bovendien kunnen retailers de koper verzoeken om over te stappen naar een andere financieringsbron.

Conclusie-

We hebben met succes de mogelijke oorzaken van PayPal-fout 15005 onderzocht, evenals mogelijke oplossingen voor het probleem. U  zal kunnen verwijderen  de foutmelding  en voltooi de transactie na het lezen van dit hele bericht van begin tot eind.

28-06-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen PayPal Nederland
>> Reageer (0)
23-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PayPal Guest Credit Card-betalingen werken nog steeds niet
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Winthrop Development Consultants verstuurt facturen voor productabonnementen en spreekuren met behulp van de factureringsservice van PayPal. Deze facturen kunnen worden betaald met een creditcard (via PayPal), PayPal-rekening of bankoverschrijving/ACH.

Sinds Winthrop Development Consultants de distributie van haar producten in juli 2018 overnam, heeft deze methode bewonderenswaardig gepresteerd.

Een gastcreditcardbetaling wordt gedaan met een creditcard zonder in te loggen bij PayPal, en PayPal biedt gewoon Merchant Services op dezelfde manier als een bank dat kan.

Er is iets misgegaan met PayPal Guest Credit Card-betalingen rond 28 september 2020 en consumenten krijgen de volgende foutmelding te zien:

Sorry, maar het lijkt erop dat het momenteel niet werkt.

PayPal is op de hoogte van het probleem, dat een aantal zakelijke klanten treft. Het is nu drie weken geleden en het is nog steeds niet gecorrigeerd. Mijn meest recente (van de vele) telefoontjes naar PayPal-ondersteuning gaven aan dat er binnen 24-48 uur een oplossing wordt verwacht. Dat is echter iets wat ik eerder heb gehoord.


U kunt nog steeds uw PayPal-account gebruiken om een ​​betaling uit te voeren. Als u er nog geen heeft, stelt u er een in, voegt u uw creditcard eraan toe en voltooit u de transactie.

U kunt ook een bankoverschrijving/ACH-betaling doen. Onze bankgegevens zijn beschikbaar op de Partner Portal voor partners; voor klanten, stuur een e-mail naar de ondersteuning op winthropdc dot com (e-mailadres niet rechtstreeks opgenomen om te voorkomen dat u op spamlijsten wordt vermeld) en we sturen u de informatie. Betalen via ACH duurt iets langer om ons te bereiken, maar het bespaart u dat u alle PayPal-kosten hoeft te betalen.

Houd er rekening mee dat we geen betaling per cheque of postwissel kunnen accepteren.

Als je je zorgen maakt over het verlopen van je abonnementen, houd er dan rekening mee dat er een respijtperiode van 30 dagen is nadat ze zijn verlopen voordat ze worden opgezegd.

Even geduld, we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Als u in dit geval alle stappen hebt geprobeerd maar het probleem zich blijft voordoen, dat u controleren of u de stappen één voor één hebt uitgevoerd of niet. Als dit niet het geval is, moet u al deze stappen één voor één opnieuw proberen, maar als u deze stappen correct hebt toegepast en als het probleem zich blijft voordoen, moet u contact opnemen met een technische informatieprovider van Paypal. klantenservicecentrum door PayPal Bellen om onmiddellijke ondersteuning uit hun hand te krijgen.

23-06-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen PayPal Nederland
>> Reageer (0)
18-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Instagram laadt geen afbeeldingen, waarom?
Klik op de afbeelding om de link te volgen

In dit artikel bespreken we de redenen waarom Instagram geen afbeeldingen laadt. Enkele redenen waarom Instagram stopt met laden, kunnen zijn:

  • De app-gegevens en het cachegeheugen moeten worden gewist. De applicatie zou soepeler moeten werken.
  • De Instagram-servers zijn mogelijk niet beschikbaar of worden onderhouden.
  • Uw internetverbinding verhindert mogelijk dat de afbeeldingen worden geladen.
  • De Instagram-app heeft mogelijk een update nodig om weer te werken.
Instagram kan om verschillende redenen stoppen met het laden van afbeeldingen. Als Instagram niet voor u werkt, bespreken we hoe u dit kunt oplossen. Door het grote aantal mensen dat deze sociale mediasite gebruikt, wordt deze soms onstabiel.

Oplossingen voor Instagram die geen afbeeldingen laadt
Als je te maken hebt met problemen zoals Instagram kan niet worden geladen of Instagram kan de foto niet laden, dan zijn er een paar dingen waar je rekening mee moet houden. Het controleren van uw internetverbinding en het herstarten van het programma zouden uw eerste stappen moeten zijn. Dit zijn de meest eenvoudige stappen en ze kunnen een snelle en eenvoudige oplossing bieden voor het probleem met het niet laden van Instagram-afbeeldingen. Hieronder volgen enkele van de meer geavanceerde opties om Instagram weer normaal te maken:

1. Wis de app-gegevens en cache.
Op Android is het zelfs nog beter omdat je de cache kunt wissen via het instellingenmenu van de app. Op Apple moet je Instagram verwijderen, het vervolgens zoeken in de app store en het opnieuw installeren.

2. Controleer de status van de dataservers van Instagram.
Op Android is het zelfs nog beter omdat je de cache kunt wissen via het instellingenmenu van de app. Op Apple moet je Instagram verwijderen, het vervolgens zoeken in de app store en het opnieuw installeren.

3. Werk uw app bij naar de nieuwste versie.
Schakel vervolgens de instellingen voor automatisch bijwerken in om ervoor te zorgen dat deze regelmatig worden bijgewerkt.

4. Zorg ervoor dat alle vereiste machtigingen voor de app zijn toegestaan.
Deze kunnen ervoor zorgen dat de app niet werkt.

Als geen van de bovenstaande stappen werkt, kunt u uw apparaat terugzetten naar de instructies van de fabrikant en de app opnieuw downloaden vanuit de Google Play Store of App Store. Hopelijk kun je met deze informatie je Instagram-probleem oplossen. Mocht u van hieruit geen oplossing krijgen, neem dan contact op met Bellen Instagram Klantenservice voor onmiddellijke technische ondersteuning. Ik hoop dat ze u zullen helpen bij het oplossen van uw problemen volgens uw vraag. ze zijn 24 uur per dag, 7 dagen per dag beschikbaar.

18-06-2021 om 04:46 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen Instagram Klantenservice
>> Reageer (0)
15-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe kan ik een gehackt Instagram-account herstellen?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
  1. Ga eerst naar de Instagram-pagina en klik op Hulp bij de aanmeldingsoptie.
  2. Vul uw gebruikersnaam of uw oude e-mailadres in als uw account nog steeds dezelfde gebruikersnaam heeft.
  3. Als je Instagram-account is gekaapt, heb je veel alternatieven. Kies een optie waar je toegang toe hebt, zoals e-mail of telefoonnummer.
  4. Druk op 'Meer hulp nodig?' optie als u geen toegang tot een van deze hebt.
  5. In deze sectie zal Instagram vragen om je identiteit te verifiëren. Om te verifiëren dat u een echte gebruiker van dit account bent, moet u enkele gegevens invoeren.
  6. Nadat je je gegevens hebt ingevuld, moet je wachten tot Instagram regelmatig vraagt ​​om je identiteit te bevestigen. Je moet de code op papier schrijven en jezelf fotograferen terwijl je hem vasthoudt. Daarna moet je het opsturen.
  7. Instagram vraagt ​​je regelmatig om je identiteit te bevestigen. Je moet de code op een stuk papier schrijven en jezelf fotograferen terwijl je het vasthoudt. Daarna moet je het opsturen.
  8. U moet ook uw e-mailadres of telefoonnummer opgeven en aangeven of u een iPhone of een Android-apparaat gebruikt.
  9. Nadat je deze informatie hebt verstrekt, controleert Instagram de juistheid ervan en stuurt je een e-mail met instructies voor het terugvorderen van je account

Hoe lang duurt het om een ​​gehackt Instagram-account te herstellen?

Het is onmogelijk om een ​​definitief antwoord te geven, maar Instagram stelt dat gebruikers minstens vierentwintig uur moeten wachten voordat ze reageren op gecompromitteerde Instagram-accounts. Dus hoewel het niet realistisch is om je account binnen een kwartier terug te krijgen, is dit een onderwerp dat kan veranderen, en hoe sneller je handelt, hoe sneller je je gehackte Instagram-account terug kunt krijgen. Sommige gebruikers kunnen hun gekaapte Instagram-accounts binnen een dag of een week terugvorderen, afhankelijk van hun geluk.

Hoe kan ik de beveiliging van mijn Instagram-account vergroten?

Er zijn enkele voorzorgsmaatregelen die u kunt nemen om te voorkomen dat uw Instagram-account wordt gehackt. De belangrijkste hiervan is het gebruik van Two Factor Authentication. Nadat u naar uw profiel bent gegaan, moet u op de optie Twee-factorenauthenticatie in het gedeelte Instellingen drukken en vervolgens kunt u deze functie activeren met de beveiligingscode. Dankzij deze functie is er een bevestigingscode nodig wanneer iemand wil inloggen op je Instagram-account, en deze code wordt ook als bericht naar je mobiele telefoon verzonden.

Een gehackt account in het kort herstellen

In dit artikel hebben we besproken hoe je een gecompromitteerd Instagram-account kunt herstellen. Door stappen te ondernemen om uw Instagram-account te beschermen tegen hacking, kunt u de beveiliging van uw account verdubbelen. Je kunt je gecompromitteerde Instagram-account ook herstellen door je identiteit te bewijzen. Het is slechts een kwestie van tijd en je zult even moeten wachten voordat Instagram op je e-mail reageert zodra je deze hebt verzonden.

Ik hoop dat ik een nuttige oplossing voor uw probleem heb gekregen en dat u uw probleem naar behoren hebt opgelost. Maar in ieder geval, als je geen oplossing krijgt en nog steeds met hetzelfde wordt geconfronteerd, moet je contact opnemen met een technicus van Bellen Instagram Klantenservice.

15-06-2021 om 05:22 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen Instagram Klantenservice
>> Reageer (0)
12-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe wijzig of bewerk ik mijn telefoonnummer op Paypal als het is gewijzigd?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Vraagt ​​u zich af wat u moet doen als u geen toegang meer heeft tot uw telefoon-/mobiele nummer dat aan uw PayPal-rekening was gekoppeld? Nou, maak je geen zorgen meer, we gaan een stapsgewijze handleiding onthullen waarmee je een bereik hebt waardoor je toegang kunt krijgen tot je PayPal-rekening.

Als u met PayPal-inlogproblemen wordt geconfronteerd, volgt u de onderstaande stappen en bent u klaar om te gaan.
  • Allereerst wordt PayPal-gebruikers geadviseerd om in te loggen op hun PayPal-account.
  • Nadat u bent ingelogd, moet u vervolgens de optie Instellingen selecteren.
  • Daar vindt u de update-optie, klik hierop en u krijgt toegang waardoor u de bestaande informatie kunt bewerken.
  • Begin met het invoeren van het nieuwe telefoonnummer en klik vervolgens op de update-optie
Door deze stappen te volgen, krijgt u een bereik waarmee u Paypal-accountherstel kunt uitvoeren.

In het geval dat de mobiele telefoon met uw Paypal-account wordt gestolen, moet u zich aan de onderstaande stappen houden:
  • Hiervoor moet je naar de officiële webpagina van PayPal gaan.
  • Voer de inlogstappen uit om toegang te krijgen tot uw account.
  • Nadat u zich heeft aangemeld, moet u naar uw profiel gaan en vervolgens op de optie Instellingen klikken.
  • Vervolgens moeten de gebruikers de optie 'Mobiele apparaten en pushmeldingen' selecteren, gevolgd door de keuze 'Update'.
  • U moet de optie 'afhaalapparaat' selecteren.
  • Klik ten slotte op de ok-optie
Zodra u op Ok klikt. u kunt dan uw PayPal-rekening van uw apparaat verplaatsen.

Als u na het toepassen van alle stappen nog steeds met dezelfde situatie wordt geconfronteerd, moet u verbinding maken met het Paypal-klantenservicecentrum via Paypal Bellen.

Bijlagen:
Hoe wijzig of bewerk ik mijn telefoonnummer op Paypal als het is gewijzigd.png (9 KB)   

12-06-2021 om 00:00 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen Paypal Klantenservice
>> Reageer (0)
09-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fix Helaas is Instagram gestopt
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Instagram, een prominent social media platform, wordt voornamelijk gebruikt op mobiele apparaten. Gebruikers kunnen fouten en storingen opmerken wanneer het hulpprogramma in werking is, waardoor het werk wordt vertraagd of het juiste gebruik van vitale functies wordt voorkomen. Houd rekening met de volgende factoren bij het nadenken waarom het Instagram-programma niet meer werkt. In dit artikel laten we je zien hoe je erachter kunt komen wat de fout 'helaas Instagram is gestopt' veroorzaakt en hoe je dit kunt oplossen!
Wanneer dit gebeurt, kan het zijn dat het voor iedereen stopt of alleen voor jou. Dus hoe weet je of Instagram net niet meer werkt op je telefoon of offline?

Waarom werkte Instagram niet meer?
Mogelijk heb je af en toe een foutmelding gekregen met de tekst: "Helaas is Instagram gestopt." Er is geen manier om dit op te lossen. Ondanks het feit dat het geen nieuw sociaal netwerk is (de app werd gelanceerd in 2010), zorgen verschillende gebreken ervoor dat het minuten of zelfs uren achtereen niet beschikbaar is. Dit wordt meestal gezien in de eigen geautomatiseerde updates van Instagram.

Vraag uw vrienden of familie of ze de app-feed niet kunnen openen of bijwerken om te zien of het probleem wijdverbreid is. U kunt in dit geval niet veel doen, maar wacht tot het Instagram-team het probleem heeft opgelost.

Als het voor andere gebruikers normaal werkt, ligt het probleem waarschijnlijk in de instellingen van uw apparaat. Dit is echter een probleem dat kan worden opgelost! Zorg er eerst en vooral voor dat uw telefoon is gekoppeld aan een Wi-Fi-netwerk en dat uw mobiele telefoonabonnement nog steeds een franchise beschikbaar heeft. Je tegoed is mogelijk op als je een prepaid abonnement hebt. Als het probleem zich regelmatig op internet voordoet, kan het de moeite waard zijn om uw mobiele telefoonabonnement te upgraden voor een betere kwaliteit of meer megabytes.

Alleen voor mij stond Instagram uit.
Krijg je het bericht "sorry, Instagram is gestopt" en vermoed je dat het alleen jou overkomt? Als je al bent ingelogd op je Instagram-account maar het crasht of het bericht 'Instagram is onderbroken' wordt weergegeven, volg je de onderstaande stappen om het probleem op te lossen. Ze zijn van toepassing op alle besturingssystemen.

Switch your device on and off.
This is the most obvious, but also the most basic suggestion, and it works! To do this, press and hold the power button for a few seconds until the screen turns off. Wait for the system to restart before attempting to re-enter the app.

Verwijder de Instagram-cache
De cache is de informatie die Instagram helpt sneller te openen op je apparaat. Ondanks het feit dat dit een functie is, is het typisch dat sommige applicaties na een bepaalde tijd mislukken vanwege de cache. Het is alsof de software te groot is voor je telefoon.

Als je telefoon Android is, moet je om je Instagram-gegevens te wissen:
  • Ga naar Instellingen
  • Ga dan naar Toepassingen en zoek Instagram
  • Klik op Opslag
  • Tik op Cache wissen en vervolgens op Gegevens wissen
Onthoud: zodra u alle gegevens voor een toepassing verwijdert, moet u uw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw invoeren om toegang te krijgen.

De toepassing verwijderen en opnieuw installeren
In iOS is het niet mogelijk om Instagram-gegevens te wissen zonder de applicatie volledig te verwijderen. U hoeft de app echter pas later opnieuw te installeren. Voor deze:
  1. Ga naar Instellingen
  2. Algemeen
  3. iPhone-opslag
  4. Zoek Instagram en selecteer;
  5. Klik op App verwijderen.
U kunt de app ook vanaf hetzelfde scherm verwijderen. Het wissen van de gegevens is echter een betere manier om het potentieel te elimineren dat het nog steeds niet goed werkt. Onthoud dat zodra de gegevens zijn verwijderd, je je login en wachtwoord opnieuw moet invoeren om Instagram te gebruiken. Als je een Android-apparaat hebt en je wilt proberen het probleem op te lossen door Instagram te verwijderen, volg dan deze stappen:

  1. Open de Play Store;
  2. Open het menu aan de linkerkant en klik op Mijn apps en games;
  3. Zoek Instagram en selecteer Installatie ongedaan maken.
  4. Nadat de bewerking is voltooid, installeert u de applicatie opnieuw.
  5. Update de Instagram-app
Het is normaal dat eerdere versies van een applicatie niet meer werken zodra de ontwikkelaar een update uitbrengt. Omdat updates meestal worden uitgebracht om problemen in de software zelf op te lossen. Daarom moet je controleren of de versie van Instagram waarop je probeert in te loggen of te gebruiken, maar niet de meest recente is. Ga naar de App Store (iPhone) of Play Store (Android) en typ Instagram in het zoekgebied om te zien of Open of Update wordt weergegeven. Het kan daarna weer werken als je Instagram moet bijwerken! Het verdient echter de voorkeur om de updates op de achtergrond te laten draaien. Hiermee kun je dit soort problemen vermijden, niet alleen met Instagram, maar met elke andere app die niet meer werkt omdat deze verouderd is.

Stap voor stap om de app op de iPhone bij te werken
  • Ga naar Instellingen
  • Zoek de iTunes- en App Store;
  • Activeer vervolgens de optie Updates.
  • Schakel Mobiele gegevens gebruiken uit (om te voorkomen dat uw franchise eindigt) Op die manier worden apps automatisch bijgewerkt wanneer ze beschikbaar zijn en bent u verbonden met een wifi-netwerk.
Op die manier worden apps automatisch bijgewerkt wanneer ze beschikbaar zijn en ben je verbonden met een wifi-netwerk.

Stap voor stap om de applicatie op Android bij te werken
  • Ga naar de Play Store
  • Ga in het menu aan de linkerkant naar Instellingen;
  • Kies Apps automatisch bijwerken, maar alleen wanneer u bent verbonden met een wifi-netwerk om te voorkomen dat uw mobiele gegevens worden gewist.
Bonustip voor Android-apparaten
Degenen die een Android-apparaat gebruiken, hebben mogelijk nog een optie om het probleem op te lossen als Instagram niet meer werkt. Omdat Android een component heeft met de naam Android System WebView, waarmee apps zoals Instagram inhoud van internet kunnen weergeven, is dit het geval. Als u de update voor dat onderdeel verwijdert, kan de app mogelijk weer werken:
  • Ga naar Instellingen en dan Apps (of Applicaties);
  • Zoek de Android System WebView, vink aan om updates te verwijderen en bevestig;
  • Start je telefoon opnieuw op en bekijk het resultaat.
Contact opnemen met Instagram als niets werkt
Als geen van deze suggesties heeft geholpen, neem dan contact op met het Instagram-team. Als u zich kon aanmelden bij uw account, maar het probleem blijft optreden, kunt u:
  1. Open je profiel, klik op de drie streepjes in de linkerbovenhoek en vervolgens op Instellingen;
  2. Scroll naar beneden op het scherm totdat u de optie Een probleem melden ziet;
  3. Klik op Iets werkt niet en leg in een paar woorden uit wat er aan de hand is;
Dan moet je wachten op een reactie of oplossing van het Instagram-team. Er is geen vooraf bepaalde termijn voor een reactie van support, maar er wordt altijd contact met je opgenomen via het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld. Omdat de app geen openbare helpservice heeft, is een andere optie om een oplossing te zoeken in Instellingen>Helpcentrum. Er zijn daar verschillende omstandigheden te vinden. Volg de richtlijnen als een van deze van toepassing is.

Conclusie over, helaas, Instagram heeft de fout gestopt
De fout "Helaas is Instagram gestopt" is eenvoudig op te lossen en heeft geen invloed op de functionaliteit van uw Android- of iOS-smartphone; volg gewoon de methoden in deze gids om van deze ergernis af te komen. Wees echter op uw hoede bij het gebruik van Instagram voor de vele oplichting die zich op het platform verspreiden. Dus, aangenomen dat je deze fout hebt gemaakt, wat is het volgende? Wat als je tegen een ander probleem aanloopt? Gelukkig bieden we op veel vragen een breed scala aan antwoorden. De oplossing voor de Instagram Login Error is als volgt.

Ik hoop dat je je probleem goed hebt opgelost door alle stappen goed te volgen, zo niet dan kun je contact opnemen met een monteur via Bellen Instagram Nederland.

09-06-2021 om 05:08 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen Instagram Nederland
>> Reageer (0)
05-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe Amazon Fire TV opnieuw te starten of uit te schakelen
Klik op de afbeelding om de link te volgen
De technologie is gevorderd met een snelheid die we tijdens ons leven niet eens als snel kunnen definiëren. Dat woord lijkt gewoon niet voldoende om de snelheid uit te drukken waarmee allerlei soorten apparaten zijn verbeterd en op de markt zijn gebracht. We zijn eraan gewend om onze televisies, radio's, externe luidsprekers en zelfs tablets of computers uit te zetten als we er klaar mee zijn. De Amazon Fire TV Stick daarentegen is een stukje technologie dat weken of zelfs maanden kan blijven staan zonder dat het hoeft te worden uitgeschakeld. Hierdoor kan de app updates ontvangen als dat nodig is, en de hoeveelheid elektriciteit die hij gebruikt is zo verwaarloosbaar dat het niet nodig is om hem af te sluiten zoals bij andere dingen.

Er kunnen echter gevallen zijn waarin u uw Fire TV wilt of moet uitschakelen. Het kan handig zijn om te weten hoe je de stick handmatig kunt herstarten als je een klein probleem hebt met de applicatie, je cache vol zit met rommel, of als je handmatig op updates wilt controleren. Dit kan ook helpen als je problemen hebt met schokkerige of langzame videoweergave.

Ondanks het feit dat je Fire Stick na 20 minuten inactiviteit in de slaapstand gaat (30 minuten als je de eerste versie van het apparaat hebt), zou je dit artikel bij de hand moeten hebben voor het geval je het helemaal moet uitschakelen.

Je kunt je Fire TV Stick natuurlijk gewoon loskoppelen. Nee, het zal hierdoor op geen enkele manier worden geschaad. U kunt de stekker uit het stopcontact halen of het andere uiteinde van het snoer van het apparaat loskoppelen. Dit is zonder twijfel de meest eenvoudige methode om het apparaat opnieuw op te starten of uit te schakelen. Hoewel ik kan garanderen dat er niets schadelijks zal gebeuren als je deze benadering gebruikt om dingen uit te schakelen, veel mensen aarzelen nog steeds om dit te doen. Dat is prima! Je hebt wel een andere keuze tot je beschikking.

Ga naar het menu "Instellingen" bovenaan het hoofdscherm om eenvoudig je Amazon Kindle Fire TV Stick opnieuw op te starten. Selecteer "Apparaat" in het rechtermenu. Selecteer de optie "Opnieuw opstarten" in het vervolgkeuzemenu. Bevestig dat u de Fire TV inderdaad opnieuw wilt opstarten, en dat dit snel zal gebeuren, net als uw pc of smartphone.

Door je Amazon Fire TV Stick opnieuw op te starten of los te koppelen, worden bijna alle kleine problemen opgelost en wordt het systeem gedwongen om vóór de geplande tijd naar updates te zoeken. Als u echter geen problemen ondervindt, raden we aan om Fire TV te allen tijde in de slaapstand te laten staan. of als u verbinding wilt maken met een technicus, moet u hun nummer bellen dat beschikbaar is op Amazon Prime Nederland.

05-06-2021 om 04:27 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Amazon Prime Nederland
>> Reageer (0)
02-06-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Problemen met ESET-updatefouten oplossen
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Op elk Windows Home-product lijkt het updaten van ESET de eenvoudigste aanpak. Het kan echter af en toe fouten weergeven waardoor ESET-updates mislukken. In dit artikel ga ik in op het oplossen van problemen met ESET-updates.

Wat is het probleem?
  • U kunt het ESET-programma niet activeren nadat u een automatische upgrademelding heeft ontvangen.
  • De melding 'Modules update failed' verschijnt op het ESET-product.
Zorg ervoor dat u de meest recente ESET-versie hebt, die u kunt kopen via de website www.eset.com/ca/download. Veel problemen kunnen eenvoudig worden verholpen door de meest recente versie te upgraden of te downloaden. Het wordt daarom sterk aangeraden om uw ESET-programma te upgraden, ongeacht of het ESET internetbeveiliging of ESET slimme beveiliging is.

Wat is de oplossing?
Dus je hebt met succes de nieuwste ESET-versie geactiveerd via www.eset.com/us/activate? Maar wat als u een melding als deze krijgt: "Modules update failed" of u kunt geen nieuwe upgrades activeren? Op dit moment kunt u de hier beschreven stappen volgen.

Gebruik deze stappen om de updateproblemen op te lossen:
  • Zorg ervoor dat uw internetverbinding actief is door naar de startpagina van eset internetbeveiliging te gaan. Omdat het updaten van ESET een actieve en betrouwbare internetverbinding vereist.
  • Open het hoofdvenster van ESET en ga naar de volgende fasen op de verschillende vensters;
Als u Windows 7, Vista of XP gebruikt, gaat u naar Start >> Alle programma's >> ESET >> ESET >> Selecteer uw product en selecteer vervolgens ESET.

Als u Windows 10 gebruikt, gaat u naar de taakbalk en drukt u op de pijl Verborgen pictogrammen weergeven. Selecteer het ESET-pictogram.

Als u Windows 8 heeft, typt u ESET in het zoekvak of drukt u op de Windows-toets, waarna deze in het hoofdvenster van het programma verschijnt.
  • Zodra u het hoofdvenster van ESET opent, drukt u op de F5-toets en opent u de geavanceerde instellingen.
  • Klik vervolgens op 'Bijwerken' en vouw Basis uit.
  • Klik op het tabblad 'Opschonen'.
  • Klik op OK en start de computer opnieuw op.
  • Open het ESET-hoofdprogrammavenster.
  • Open vervolgens de knop 'Update' en klik op het tabblad 'Controleren op updates' onderaan de pagina.
  • Als u een probleem ondervindt, verwijdert u het product en installeert u het ESET-product opnieuw.

Heeft u nog steeds problemen met het upgraden van ESE? Misschien is het een technisch probleem? U kunt contact opnemen met ESET-ondersteuning als deze problemen niet zijn opgelost. dus bel gewoon ESET-klant Nummer zoals we hebben gegeven bij ESET Contact Nederland, zij zullen u alle stappen voor probleemoplossing bieden om uw probleem op te lossen volgens uw bezorgdheid. ze zijn 24/7 beschikbaar

Bijlagen:
Troubleshooting ESET Update Errors.jpg (216.8 KB)   

02-06-2021 om 06:19 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:ESET Contact Nederland
>> Reageer (0)
29-05-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kaspersky blokkeert of beperkt VPN [NordVPN, Cisco]
Klik op de afbeelding om de link te volgen
  • Als uw Kaspersky-antivirus de VPN blokkeert, kunt u dit niet doen. U kunt uw identiteit niet online maskeren als uw Kaspersky-antivirus de VPN blokkeert.
  • Het is bekend dat deze aanpak NordVPN blokkeert, maar het kan gebeuren met elk hulpmiddel van dit type.
  • Het zou voldoende moeten zijn om uw virtuele privénetwerk op de witte lijst te zetten in de instellingen van Kaspersky.
  • Een andere optie is om uw beveiligingssoftware te vervangen door iets gebruiksvriendelijkers.
Het uitvoeren van de talrijke applicaties die een typische Windows 10-gebruiker tegenwoordig gebruikt, is niet altijd eenvoudig.
Zo konden honderden consumenten het VPN-verbod van de Kaspersky Antivirus-oplossing niet omzeilen.
Dit is geen ongebruikelijk probleem, aangezien VPN's en firewalls van derden (die meestal als onderdeel van een antivirusprogramma worden geleverd) niet altijd met elkaar overweg kunnen.
Desalniettemin hebben we enkele opties geleverd waarmee Kaspersky verbinding kan maken met een VPN en meer.

Hoe kan ik een VPN deblokkeren die is geblokkeerd door Kaspersky AV?
  1. Zet de VPN op de witte lijst
  2. Wijzig uw antivirusprogramma
  3. Schakel het scannen van versleutelde verbindingen uit
  4. Upgrade of downgrade Kaspersky
  5. Controleer TAP-stuurprogramma's
  6. Als de gebruiker niet kan worden gevraagd, schakelt u Netwerkverbindingen blokkeren uit.
  7. Laat het uitvoerbare VPN-bestand buiten de firewall communiceren door het te selecteren. Dit moet worden gedaan voor alle aangesloten applicaties.
  8. Maak opnieuw verbinding nadat u uw wijzigingen heeft opgeslagen.
Laten we ervoor zorgen dat de Kaspersky-beveiligingssuite verantwoordelijk is voor eventuele VPN-blokkades of onregelmatigheden in de verbindingssnelheid.

Probeer VPN opnieuw te gebruiken nadat u de antivirus tijdelijk hebt uitgeschakeld door met de rechtermuisknop op het pictogram in het systeemvak te klikken.

Als de antivirus van Kaspersky de oorzaak is van VPN-problemen, moet u handmatig een VPN-clientuitsluiting instellen.

Het lijkt erop dat een Kaspersky-update de instellingen op een ongunstige manier heeft gewijzigd, waardoor uitgaande VPN-verbindingen worden verboden, ongeacht of je dit eerder hebt gedaan.

We raden ook aan om de uitzonderingen voor browsers toe te voegen, aangezien de verontrustende patch de browsers het meest zou hebben getroffen, terwijl andere verbindingsgerelateerde applicaties prima bleven werken als de VPN was ingeschakeld.

2. Wijzig uw antivirusprogramma
Als Kaspersky het niet snijdt, overweeg dan om te upgraden naar een meer complete beveiligingsoplossing die goed werkt met apps van derden, zoals uw VPN.

De hieronder genoemde beveiligingssuite is een goede kanshebber als het gaat om aanpassingsvermogen. Het werkt ook samen met oplossingen van derden zonder de beveiliging in gevaar te brengen.

Dit is een goed afgeronde beveiligingsoplossing met veel functies die niet één, maar drie anti-malwarebeschermingslagen van de volgende generatie bevat om uw systeem te beschermen tegen zowel oude als nieuwe bedreigingen.

ESET biedt beveiliging tegen virussen, wormen, Trojaanse paarden, spam, spyware, identiteitsdiefstal, hacking, phishing, fraude en social engineering, evenals andere bedreigingen.

Deze oplossing is lichtgewicht, zeer snel en biedt 24 uur per dag, zeven dagen per week live chat-hulp, dus u moet het absoluut proberen.

3. Schakel het scannen van gecodeerde verbindingen uit
  1. Start Kaspersky, ga naar Instellingen, vervolgens naar Extra, vervolgens naar Netwerk en ten slotte naar Uitschakelen. Het scannen van versleutelde verbindingen wordt niet aanbevolen.
  2. Start Kaspersky, ga naar Instellingen, Extra, Netwerk en deactiveer Script in webverkeer injecteren om met webpagina's te communiceren.
  3. Open Kaspersky, ga naar Instellingen, Bescherming, Web-Antivirus-opties, Geavanceerde instellingen en schakel Kaspersky Protection-add-on uit, wordt automatisch geactiveerd in browsers.
  • We raden u aan de add-on eerst uit uw browser te verwijderen.
Om de VPN te laten werken, stelden verschillende ervaren gebruikers voor om specifieke functies te deactiveren. Het scannen van gecodeerde verbindingen is een van de manieren waarop VPN-connectiviteit lijkt te worden belemmerd.

Het kan ook helpen om Inject Script into Web Traffic uit te schakelen om te communiceren met webpagina's, en om de Kaspersky Protection-extensie automatisch te activeren in browservoorkeuren.

Als u niet zeker weet hoe u dit moet doen, hebben we instructies opgenomen voor elk van de drie bovenstaande alternatieven.

4. Upgrade of downgrade Kaspersky
Zorg er allereerst voor dat u de meest recente Kaspersky-patch hebt geïnstalleerd. Als dat het geval is, lijkt upgraden / downgraden een haalbare optie.

Verder lijkt het erop dat Kaspersky 2017 de versie is die VPN heeft verbroken. Wijzig de antivirusversie door deze tijdens het proces bij te werken of te downgraden.

Houd er rekening mee dat als u een licentiesleutel heeft, u praktisch elke Kaspersky-versie kunt installeren.

Het is cruciaal om de upgrade-prompts over te slaan (Instellingen> Extra> Update, en de optie om nieuwe versies te downloaden uit te schakelen).

Het enige dat u nu hoeft te doen, is de licentiesleutel opslaan en de vorige Kaspersky-versie verwijderen.

Ga dan naar de officiële website en download de versie die voor jou werkt. Als u regelmatig een VPN gebruikt, is dit een goede keuze om te verkennen.

5. Bekijk de TAP-stuurprogramma's
Zelfs als Kaspersky de belangrijkste dader is, kan de getroffen VPN er een handje in hebben. In het bijzonder, in afwachting van een oplossing, knoeiden sommige gebruikers met de TAP-adapter en het stuurprogramma.

Ze hadden een veel betere verbinding nadat ze om de een of andere reden de stuurprogramma's hadden teruggedraaid. De TAP-adapter is een belangrijk onderdeel van een VPN, daarom is de verbinding duidelijk.

We kunnen niet met zekerheid zeggen of dit een permanente oplossing is vanwege de schijnbare verschillen met elke machine (er zijn geen twee vergelijkbare setup-pc's). Hoe dan ook, het is het proberen waard.

6. Installeer de VPN opnieuw.
  1. Typ Control in het Windows-zoekvak en selecteer Configuratiescherm in de lijst met resultaten.
  2. Klik in de categorieweergave op Een programma verwijderen onder Programma's.
  3. Verwijder uw VPN-oplossing door er met de rechtermuisknop op te klikken.
  4. Om alle resterende bestanden en registervermeldingen die door de VPN zijn achtergelaten te verwijderen, gebruikt u het aanbevolen verwijderprogramma hieronder of een ander verwijderingsprogramma van derden.
  5. Start je computer opnieuw op.
  6. Download en installeer de meest recente versie van de VPN naar keuze.
Ten slotte kunt u proberen de getroffen VPN opnieuw te installeren. De applicatie (VPN-client) zou als resultaat opnieuw moeten integreren in de systeemshell.

Daarna is het mogelijk dat het probleem verdwijnt. Om alle resterende bestanden en registervermeldingen te verwijderen, raden we aan een verwijderprogramma van derden te gebruiken.

Als je nog steeds problemen hebt met antivirus en je VPN, bekijk dan onze lijst met de beste antivirusprogramma's voor VPN's.

We hopen dat onze suggesties om Kaspersky uit te schakelen en de VPN opnieuw in te schakelen, nuttig waren.

Als je nog steeds problemen hebt met antivirus en je VPN, bekijk dan onze lijst met de beste antivirusprogramma's voor VPN's.

We hopen dat onze suggesties om Kaspersky uit te schakelen en de VPN opnieuw in te schakelen, nuttig waren.

Laat het ons weten als u vragen of aanbevelingen heeft over het feit dat de VPN niet werkt met Kaspersky antivirus in het opmerkingenveld hieronder. Om contact op te nemen met onze klantenservice, moet u het technische nummer bellen dat is opgegeven bij Kaspersky Contact Nederland.

Laat het ons weten als u vragen of aanbevelingen heeft over het feit dat de VPN niet werkt met Kaspersky antivirus in het opmerkingenveld hieronder.

Bijlagen:
kaspe.jpg (95 KB)   

29-05-2021 om 06:39 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Kaspersky Contact Nederland
>> Reageer (0)
25-05-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foutcode 27300 Kaspersky-installatie
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Kaspersky Antivirus is een antivirusprogramma dat uw computer beschermt tegen schadelijke malware en internetgevaren. Als gevolg hiervan zorgt het voor veilig online browsen. Het zorgt ook voor gegevensbeveiliging. Daarom zou u moeten overwegen om Kaspersky-antivirussoftware op uw computer te installeren. De meerderheid van de klanten zegt echter dat ze probleem 27300 krijgen bij het installeren van Kaspersky-antivirussoftware.

Oorzaken voor de Kaspersky-installatiefout 27300:
  • Er zijn verschillende redenen voor de Kaspersky-fout 27300 die optreedt tijdens de installatie. Hier zijn een paar van de redenen.
  • De fout 27300 kan worden veroorzaakt door een verbroken internetverbinding tijdens het downloaden van Kaspersky. De antivirussoftware van Kaspersky wordt mogelijk niet correct gedownload als uw internetverbinding is verbroken.
  • Als de apparaatstuurprogramma's van uw computer verouderd zijn, kan de antivirussoftware van Kaspersky mogelijk niet worden geïnstalleerd. Als gevolg hiervan kan de fout 27300 optreden.
  • Dit probleem kan ook worden veroorzaakt door registervermeldingen op uw computer. Beschadigde registervermeldingen zijn de meest voorkomende oorzaak van fout 27300.

Symptomen van fout 27300 Kaspersky-installatie:
Wanneer uw computer wordt geconfronteerd met de Kaspersky-fout 27300,
  • De prestaties van uw computer zouden traag zijn.
  • Vaak merkt u dat uw computer niet actief is.
  • De programma's die op uw computer werden uitgevoerd, crashten vaak.
Oplossing voor de Kaspersky-installatiefout 27300:
  • Als u de Kaspersky-installatiefout 27300 tegenkomt, probeer dan een van de onderstaande methoden.
Methode 1: Herstel het registerbestand:
Het beschadigde registerbestand moet worden gerepareerd om de Kaspersky-fout 27300 te herstellen. De stappen om de registerbestanden op een Windows-computer te repareren zijn,
  • Klik op het menu Start op uw Windows-computer.
  • Typ run in het zoekvak onderaan en klik op het zoekpictogram om de wizard Uitvoeren te openen.
  • Wanneer de run-wizard wordt geopend, typ je Regedit in het tekstveld en klik je op de knop OK.
  • Selecteer in het venster Register-editor het register dat is gekoppeld aan de Kaspersky-fout 27300.
  • Klik nu op het menu Bestand en kies de optie Exporteren.
  • Sla vervolgens het geëxporteerde registerbestand op.
  • Selecteer daarna in Exportbereik de optie Geselecteerde vertakking.
  • Sla het bestand vervolgens op. Zorg ervoor dat de bestandsextensie .reg is.

Methode 2: Werk de apparaatstuurprogramma's bij:
Omdat apparaatstuurprogramma's die niet zijn bijgewerkt op uw computer de Kaspersky-fout 27300 kunnen veroorzaken, is het een beter idee om de apparaatstuurprogramma's van uw Windows-computer bij te werken. Volg de onderstaande procedures om de stuurprogramma's bij te werken.
  • Typ op uw Windows 10-computer Apparaatbeheer in het zoekvak.
  • Selecteer de optie Apparaatbeheer in het zoekresultaat.
  • Selecteer de stuurprogramma's die u wilt bijwerken en klik er met de rechtermuisknop op.
  • Kies vervolgens de optie Automatisch zoeken naar bijgewerkte stuurprogramma's en klik op Stuurprogramma bijwerken.
  • Als er nieuwe updates voor het stuurprogramma zijn, wordt deze bijgewerkt.

Methode 3: Installeer Kaspersky Antivirus opnieuw:
Om het Kaspersky-probleem 27300 op te lossen, verwijdert u de Kaspersky-antivirus en installeert u deze opnieuw. Volg de instructies op het scherm om de antivirus te verwijderen en opnieuw te installeren.
  • Klik op de optie Programma en onderdelen in het Configuratiescherm op uw Windows-pc.
  • Klik met de rechtermuisknop op Kaspersky-antivirus in de lijst met programma's en selecteer Verwijderen.
  • Start uw computer opnieuw op nadat u Kaspersky-antivirus hebt verwijderd.
  • Installeer daarna de Kaspersky-antivirussoftware opnieuw. Controleer of Fout 27300 Kaspersky-installatie is opgelost.
Als u nog vragen heeft over het verbinden van uw apparaat met de antivirus, neem dan contact op met onze ondersteuningsafdeling, waar een van onze hooggekwalificeerde specialisten u graag verder helpt. Neem de telefoon op en bel het klantenservicenummer van Kaspersky dat u aan Kaspersky Contact Nederland heeft verstrekt voor hulp bij uw Kaspersky-problemen. Waar u ook bent, wij staan altijd voor u klaar. Neem gewoon contact met ons op voordat de situatie kritiek wordt. Wij zijn u graag van dienst! 

25-05-2021 om 06:49 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Kaspersky Contact Nederland
>> Reageer (0)
22-05-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat is ‘Firefox Flash-fout 2032’?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Firefox Flash-fout 2032 is een probleem met de Flash Player dat kan optreden na een upgrade of als deze niet compatibel is met Firefox.
 

Hoe kunt u ‘Firefox Flash-fout 2032’ oplossen?
Enkele van de meest voorkomende oplossingen zijn:
  • Mozilla Firefox en Adobe Flash Player updaten
  • Register herstellen en cache wissen

Oplossing 1. Werk Mozilla Firefox en Adobe Flash Player bij

Uw Firefox-versie of Adobe Flash Player kan verantwoordelijk zijn voor "Firefox Flash error 2032", aangezien ze niet compatibel zijn. U moet uw programma's waarschijnlijk upgraden naar de meest recente versies.

Mozilla Firefox
  • Adobe Flash Player
  • Open Mozilla Firefox en klik op de link hier
  • Optioneel: klik op Nu controleren om uw versie te controleren.
  • Klik vervolgens op Adobe Flash Player downloaden.
  • Schakel op de volgende webpagina de optie Optionele aanbiedingen uit en klik op Nu installeren.
  • Voer nu de flashplayer.exe uit die is gedownload.
  • Klik op Volgende en wacht tot de installatie is voltooid.
  • Start Mozilla Firefox opnieuw en probeer het opnieuw.

Oplossing 2. Herstel het register en wis het cachegeheugen

Als je methode 1 hebt geprobeerd en de "Firefox-flashfout 2032" blijft bestaan, heb je waarschijnlijk te maken met een register- en cacheprobleem. Voer CCleaner uit om het register te wissen en de cache te wissen. U kunt het hier downloaden en de onderstaande instructies volgen.
  • Installeer CCleaner na het downloaden en voer het uit.
  • Klik op Cleaner en vink alle selectievakjes aan die betrekking hebben op Firefox.
  • Klik op Analyseren en wacht.
  • Klik op Run Cleaner wanneer het proces is voltooid.
  • Klik nu op Register, klik vervolgens op Scannen op problemen en wacht opnieuw.
  • Klik vervolgens op Geselecteerde problemen oplossen.
  • Probeer Mozilla Firefox uit te voeren.
Als u nog steeds vragen heeft over Firefox Flash-fout 2032, bezoek dan onze ondersteuningssectie, waar zeer bekwame specialisten u graag zullen helpen. Neem de telefoon op en bel het Firefox-klantenservicenummer gegeven bij Bellen Mozilla Firefox Nederland om hulp te krijgen bij uw fiefox-problemen. Wij staan ​​altijd en vanaf elke locatie voor u klaar. Neem gewoon contact met ons op voordat het probleem kritiek wordt. Wij zijn u graag van dienst!

Bijlagen:
Solution 1.jpg (148.6 KB)   

22-05-2021 om 07:26 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Bellen Mozilla Firefox Nederland
>> Reageer (0)
18-05-2021
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DNS-instellingen wijzigen om NVG510-problemen op te lossen
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Als je hier bent aangekomen, heb je waarschijnlijk problemen met je Motorola NVG510-modem en AT&T U-Verse-abonnement. Het merendeel van de problemen, evenals hun oplossingen, worden beschreven op de pagina met veelgestelde vragen.

Het meest voorkomende probleem is dat niet alle websites worden geladen, of dat pagina's gedeeltelijk worden geladen, terwijl afbeeldingen niet worden weergegeven of gedeeltelijk worden geladen.

Het probleem wordt veroorzaakt door de NVG510, niet door AT&T of uw netwerk. Het probleem, voor technisch ingestelde mensen, is dat de NVG510 een korte time-out heeft voor DNS-antwoorden en het opgeeft voordat het antwoord binnenkomt.

Er zijn twee opties om met dit probleem om te gaan. Een daarvan is om de NVG510 via een router met je apparaten te verbinden en de NVG510 in bridge-modus te zetten. Dit wordt uitgelegd in antwoord nummer zes van de FAQ-pagina. Dit is de techniek die ik bepleit, omdat het niet nodig is de instellingen op elk netwerkapparaat bij te werken.

De tweede optie is om de instellingen op elke computer, telefoon of apparaat waarmee u op internet surft, handmatig te wijzigen. De instructies voor elk besturingssysteem zijn als volgt:

Windows 7 / Windows XP
Wijzig de TCP / IP-instellingen volgens de instructies op http://windows.microsoft.com/en-US/windows-vista/Change-TCP-IP-settings. Ga verder met stap 6 na het voltooien van stap 3.

Gebruik "8.8.8.8" voor primaire DNS en "8.8.4.4" voor secundaire DNS bij het invoeren van DNS-serveradressen, of gebruik AT & T-adressen. Om AT & T-adressen te gebruiken, ga naar de NVG510-configuratiepagina (meestal op http://192.168.1.254) en kopieer de twee nummers naast "Primaire DNS" en "Secundaire DNS" onder Breedband-> Status.

Mac OS X
Ga naar Apple-> Systeemvoorkeuren-> Netwerk

Kies op de WiFi-verbinding "Geavanceerd" en vervolgens het tabblad "DNS".

Druk op het kleine "+" teken onder het linkervenster, en voeg de adressen "8.8.8.8" en "8.8.4.4" toe (u moet het "+" teken twee keer gebruiken).

De openbare DNS-servers van Google worden hieronder weergegeven. Als u ervoor kiest om de server van AT & T te gebruiken, ga dan naar de NVG510-configuratiepagina (meestal op http://192.168.1.254) en kopieer de twee nummers naast "Primaire DNS" en "Secundaire DNS" onder Breedband-> Status.

iPhone / iPad
Raak ">" aan naast uw netwerknaam in Instellingen> WiFi. Dit toont de verbindingsinformatie. Ga naar de regel "DNS" onderaan de pagina. U kunt het bewerken door erop te drukken. Verwijder wat er momenteel aanwezig is en vervang het door "8.8.8.8" als je de openbare DNS van Google wilt gebruiken, of "AT&T" als je de DNS van AT & T wilt gebruiken.

Om het DNS-adres van AT&T te vinden, gaat u naar de NVG510-installatiepagina (meestal op http://192.168.1.254), en kopieer onder Breedband-> Status het nummer naast "Primaire DNS".

Ik hoop dat je de gemakkelijkste oplossing hebt, wanneer je in ieder geval nog steeds problemen hebt met het type, dan kun je contact opnemen met de technicus via at&t contact voor onmiddellijke ondersteuning van de hand van de technicus.

Bijlagen:
How to change DNS settings to fix NVG510 issues.png (34.3 KB)   

18-05-2021 om 03:54 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:at&t contact
>> Reageer (0)
16-04-2020
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe Windows Activation Error 0xC004C003 op te lossen

De reden voor het optreden van Windows-activeringsfout 0xC004C003 is vanwege drukke activeringsservers, een ongeldige productsleutel, het wijzigen van hardware en een verouderde Windows op uw computer. Dit kan een beroerte veroorzaken bij Windows 10-gebruikers. Deze fout kan echter tijdelijk optreden op uw besturingssysteem. Maar het kan blijvend bestaan ​​als het niet wordt opgelost, in deze blog wordt besproken hoe Windows-activeringsfouten 0xC004C003 kunnen worden opgelost.

Enkele van de belangrijkste oorzaken van Windows-activeringsfout 0xC004C003
Welnu, er zijn tal van redenen die verantwoordelijk worden gehouden voor het verschijnen van deze foutcode 0xC004C003. Enkele van de belangrijkste redenen worden hieronder vermeld.
  • Enige tijd heeft de gebruiker een ongeldige productsleutel ingevoerd, die een technische storing veroorzaakte op het scherm van het besturingssysteem en als een effect; het kan u ervan weerhouden toegang te krijgen tot Windows 10.
  • Foutcode 0xC004C003 verschijnt terwijl activeringsservers bezet zijn.
  • Een reden is tijdens het opnieuw installeren van Windows, het opschonen van de computer en het veranderen van hardware, dan kan deze fout ook optreden.
  • Het komt ook voor omdat de laatst geïnstalleerde versie deze fout 0xC004C003 ook op het besturingssysteem kan veroorzaken.


Teken van Windows-activeringsfout 0xC004C003
  • Gebruiker heeft geen toegang tot het huidige Windows op een eenvoudige manier
  • Terugkerende pop-up van deze fout op de computer
  • Reageert niet op Windows
  • Windows loopt vast

Methoden om problemen met Windows-activeringsfout 0xC004C003 op te lossen
Methode 1: De eerste methode is het activeren van activeringsservers
  • Kies de UPDATE & SECURITY-optie nadat u op Win Key + I hebt gedrukt
  • kies de optie ACTIVERING en tik op de knop ACTIVEREN
  • Kies COMMAND PROMPT en schrijf slmgr.vbs - rearm
  • Dring binnen om deze opdracht uit te voeren
  • Eindelijk Start uw pc opnieuw op

Methode 2: Kiezen voor het invoeren van een geldige productsleutel
  • 1e Voer een geldige productsleutel handmatig in een geschikte doos in en vervang deze door een verkeerde

Methode 3: Bij deze methode probeert de hardware te veranderen
  • 1e Registreer hardwareconfiguratie met activeringsservers van Microsoft.
  • Installeer vervolgens Windows 10 opnieuw met een geldige productsleutel
  • Weig daarna om de volledige wijzigingen te activeren

Methode 4: Probeer ten slotte de nieuwste versie van Windows 10 te installeren
  • Kies eerst de UPDATE & SECURITY-optie nadat u op Win Key + I hebt gedrukt
  • Markeer vervolgens de optie CHECK FOR UPDATES
  • Eindelijk eindelijk UPDATE NU en volg de instructies

Als bovenstaande stappen niet helpen om het probleem op te lossen, moet de gebruiker hulp zoeken. Ga naar Microsoft Contact Belgie en als je uit Nederland komt, neem dan contact op met Microsoft Helpdesk.
Send

16-04-2020 om 09:13 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Microsoft Contact Belgie
>> Reageer (0)
27-03-2020
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fix: Firefox laadt geen pagina's
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Stel niet teleur met betrekking tot het probleem van de Firefox-internetbrowser, want u bevindt zich op de beste pagina waar u de vrij belangrijke tips en trucs kunt leren om het probleem op te lossen zonder gemakkelijk problemen te ondervinden. Als u hulp zoekt en ooit een website heeft bezocht, maar deze niet wordt geladen, maar andere wel, kunnen er verschillende oorzaken zijn om de oplossing te vinden. Soms slaat het zichzelf op en dan kun je alles doen, maar wachten tot de server het goed doet. Als u echt voor deze uitdaging staat, maar u niet helemaal zeker weet hoe u dit moet oplossen wanneer Firefox niet goed werkt, moet u de juiste instellingen van de webbrowser bekijken om het probleem zeker op te lossen. U kunt de site op andere computers of apparaten laden en het is geen wonder dat u het probleem vindt, maar er zijn enkele snelle oplossingen die ze gemakkelijk kunnen oplossen.

Oorzaken van Firefox werkt niet Probleem:
  • Kijk of de internet service goed werkt of niet.
  • Soms veranderen instellingen zichzelf waardoor het probleem direct wordt veroorzaakt.
  • Vernieuw uw internetservice en probeer de pagina te laden en het internetverkeer te bekijken.

Krijg oplossing wanneer uw Firefox niet reageert:
  • Start eerst een internetbrowser van Firefox en bekijk dan de laadpagina's.
  • Als u het trage netwerk krijgt, moet u de internetverbinding wijzigen om het resultaat te zien.
  • Maak enkele instellingen voor de draadloze netwerkverbinding om een ​​aantal belangrijke pagina's te laden.
  • U moet uw computer opnieuw opstarten en vervolgens de browser openen om de pagina te laden en vergeet niet op de knop Vernieuwen te drukken.
  • Als u de software onderbreekt, moet u de antivirussoftware controleren en deze tijdelijk uitschakelen.
  • U kunt uw modem en router eenvoudig resetten om de internetverbinding te vinden en snel de logische oplossing te krijgen.
  • Vergeet niet om de instellingen van uw computer en datum en tijd te controleren en zorg er ook voor dat er geen ouderlijk toezicht is ingeschakeld als er een fout is opgetreden.
  • Selecteer nogmaals de resetknop en volg de instructies op het scherm om de taak te voltooien.
  • Nadat u de taak hebt uitgevoerd, moet u de instellingen opslaan en gemakkelijk door de pagina's navigeren.

Als Firefox nog steeds geen pagina's laadt en u op zoek bent naar hulp en essentiële informatie om dit probleem op te lossen,  moet u naar Microsoft Nederland Contact gaan. Als u in België woont, kunt u contact opnemen met Microsoft klantenservice.

27-03-2020 om 09:52 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Microsoft Nederland Contact
>> Reageer (0)
26-03-2020
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe kan ik een opgeschort YouTube-account herstellen?
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Als je ziet dat je YouTube-account is opgeschort, kun je dit onmiddellijk herstellen door contact op te nemen met het YouTube-ondersteuningsteam.

Hoe zou je een opgeschort YouTube-account herstellen?
En om het probleem op te lossen, volgt u de onderstaande stappen. Ga dus mee met de genoemde stappen voor YouTube-accountherstel.

Stappen om een ​​opgeschort YouTube-account te herstellen
  1. Het eerste dat u hoeft te doen, is naar de YouTube-website gaan in uw browser.
  2. Vervolgens moet je naar beneden scrollen om de Help-optie onderaan de pagina te bereiken.
  3. Vervolgens moet u op de optie Algemeen Helpcentrum klikken.
  4. Verder moet u kiezen voor de optie Accountprobleem oplossen waarbij u op de optie 'Kan niet inloggen bij YouTube' moet klikken.
  5. Daarna ziet u de optie 'Ik weet mijn e-mailadres en wachtwoord' en klikt u op 'Kan niet inloggen'.
  6. Klik daarnaast op "Ik heb een ander aanmeldingsprobleem" en kies het Contact opnemen met ons aanmeldingsondersteuningsteam.
  7. Op deze manier ziet u enkele lege vakken om de details in te vullen. Zodra de details zijn ingevuld, moet je klikken op Dit is mijn YouTube-account. En u wordt gevraagd om de details van uw bezorgdheid te verstrekken. Als u bovendien een fout ziet tijdens het aanmeldingsproces, moet u op 'Ja' klikken, anders klikt u op 'Nee'.
  8. Bovendien moet je het probleem waarmee je wordt geconfronteerd met je YouTube-account in detail uitleggen.
  9. Ten slotte moet u op de optie Verzenden klikken.

YouTube bereikt u via een e-mailondersteuningsteam en u wordt begeleid met volledige en betrouwbare informatie. Het probleem wordt ook opgelost zonder zelfs maar een seconde te verspillen en je hebt toegang tot je opgeschorte YouTube-account. Niet alleen de oplossing, maar ook de reden achter het opschorten van je YouTube-account wordt uitgelegd in een e-mail.

Zodra u de bovenstaande stappen heeft voltooid, hoeft u zich geen zorgen meer te maken over het proces om een ​​opgeschort YouTube-account te herstellen. En u kunt het account opnieuw gebruiken. Als je het moeilijk vindt om klantenondersteuning via e-mail te krijgen, kun je de hulp krijgen van YouTube Klantenservice Nederland en als je van Belgie bent, moet je contact opnemen met YouTube Klantenservice

26-03-2020 om 10:21 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:YouTube klantenservice Nederland
>> Reageer (0)
25-03-2020
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe Netflix M7111-1331-5059 foutcode te repareren?

Netflix m7111-1331-5059 foutcode is mogelijk net gevonden. We laten u zien hoe u dit kunt oplossen met een VPN en welke VPN's nog steeds werken (de meeste niet). We behandelen ook enkele gerelateerde fouten.

Netflix-foutcode m7111-1331-5059 en m7111-5059 bevatten het volgende bericht: 'Het lijkt erop dat u een proxy of deblokker gebruikt.

Hoewel deze foutmeldingen erg vervelend kunnen zijn, is er een oplossing! Als je al een VPN gebruikt, kan de VPN Netflix niet deblokkeren. Of Netflix heeft tenminste het IP-adres dat u gebruikt op de zwarte lijst gezet. Hoewel het de moeite waard is om nog een paar servers te proberen, heb je waarschijnlijk een betere VPN nodig als je Netflix-fout m7111-5059 wilt omzeilen.

Hoe foutcode m7111-1331-5059 op te lossen
Gelukkig is het niet moeilijk om Netflix-fout m7111-1331-5059 op te lossen. Dit is een streamingfout die wordt veroorzaakt door de detectie van een Netflix VPN- of proxyservice. Dit moet je doen:
  • Meld u aan bij een van de 5 VPN's die in dit artikel worden vermeld - (we raden ExpressVPN aan.)
  • Download en installeer de VPN-software. Zorg ervoor dat dit de juiste versie is voor uw besturingssysteem!
  • Open de VPN-app en selecteer een server in het land van waaruit je Netflix wilt openen (dit kan bijvoorbeeld Netflix US of Netflix Japan zijn).
  • Wis uw cookies zodat de wijzigingen van kracht worden op Netflix.
  • Open Netflix en probeer de geografisch beperkte inhoud. Het zou nu moeten worden gedeblokkeerd! Zo niet, raak dan niet in paniek. Het werkt mogelijk met een andere server.

Welke VPN's werken nog steeds met Netflix?
Er zijn veel VPN's op de markt, maar weinigen kunnen de anti-VPN-maatregelen van Netflix aan. We hebben hoog en laag gezocht en vijf hoogwaardige VPN's gevonden. Ons onderzoek omvatte het zoeken naar VPN's die aan deze criteria voldoen:
  • In staat om Netflix en een aantal andere streamingdiensten te deblokkeren
  • Groot netwerk van servers over de hele wereld
  • Hoge snelheid en betrouwbare verbindingen voor streaming van hoge kwaliteit
  • Sterke beveiliging en privacy inclusief encryptie en een no logs-beleid
  • Snelle en efficiënte klantenondersteuning, bij voorkeur met een livechatfunctie

Beste VPN's om Netflix-fout m7111-1331-5059 op te lossen
Dit is onze lijst met de 5 beste VPN's om m7111-5059-5059 te repareren en Netflix te deblokkeren:

1. ExpressVPN
ExpressVPN is de beste VPN van Netflix om te deblokkeren. Geo-restricties worden consequent vermeden, niet alleen op Netflix, maar ook op Hulu, Amazon Prime Video en BBC iPlayer. Er is geen tekort aan servers in 94 landen met meer dan 2.000. Als zodanig is het deblokkeren van Netflix US of zelfs Netflix Japan geen probleem. De kwaliteit is uitstekend als het gaat om streamen met ExpressVPN. We konden zonder onderbreking streamen in HD en zelfs 4K.

ExpressVPN is niet alleen een van de beste VPN's voor het streamen van websites, het is ook erg gebruiksvriendelijk. De app-interface is een van de eenvoudigste die we hebben gezien. U kunt een locatie selecteren of ExpressVPN automatisch een "intelligente locatie" laten selecteren (de beste locatie voor u op basis van snelheid, latentie en waar u zich bevindt). Al met al is dit een geweldige VPN voor beginners. Klantenservice is 24/7 beschikbaar, zelfs als u een probleem heeft. We hebben de livechatfunctie voor onszelf getest en kregen binnen enkele seconden antwoord.

ExpressVPN zegt dat het geen activiteiten- of verbindingslogboeken bijhoudt voor gebruikers. ExpressVPN is ook gevestigd op de Britse Maagdeneilanden, waar geen wet op het bewaren van gegevens bestaat. Over het algemeen is dit een zeer veilige VPN met beveiligingsfuncties zoals 256-bit AES-codering, DNS-lekbescherming, kill-schakelaar en tunnelsplitsing. Bitcoin kan ook worden gebruikt om ExpressVPN via BitPay te betalen.

ExpressVPN-applicaties kunnen worden gedownload voor Windows, Mac, Android, iOS, Amazon Fire TV en Linux. Bovendien kan ExpressVPN's MediaStreamer worden gebruikt om Netflix op Apple TV, PlayStation en Xbox te deblokkeren.

Voordelen:
  • Hoge snelheden
  • Ontgrendelt Netflix US, UK, Hulu, Amazon Prime Video en BBC iPlayer
  • Beginnersvriendelijke apps
  • Vriendelijke live chat-ondersteuning
  • Biedt een veilige, gecodeerde verbinding
  • Registreert geen persoonlijk identificeerbare informatie

Nadelen:
  • Misschien ontbreekt het aan configuratie-opties voor gevorderde gebruikers

2. NordVPN
NordVPN heeft meer dan 5.000 servers in 62 landen, waarmee het een van de grootste netwerken van VPN-servers is. Met zoveel opties is het onwaarschijnlijk dat geografische beperkingen het moeilijk zullen krijgen. NordVPN deblokkeert zelfs Netflix en houdt van Hulu en BBC iPlayer. Deze VPN zorgt voor een uptime van 99,9 procent. We hadden consistente verbindingen in onze NordVPN-tests met Netflix. Hoge snelheden betekenden dat we zonder buffering in hoge definitie konden streamen.


We waardeerden het gemak van browserextensies, terwijl NordVPN-apps gemakkelijk te volgen en te beantwoorden zijn. NordVPN gebruikt 256-bit AES-codering, DNS-bescherming tegen lekkage en een automatische kill-schakelaar om ervoor te zorgen dat uw gegevens niet worden weergegeven als de verbinding mislukt. Even belangrijk is het strikte no log-beleid. De in Panama gevestigde VPN biedt ook betalingsopties voor cryptocurrency (Bitcoin, Ethereum en Ripple). Als je vragen hebt, heeft NordVPN 24/7 live chat-ondersteuning, die we in minder dan een minuut hebben gevonden om onze vraag uiterst snel en behulpzaam te beantwoorden.
NordVPN-apps zijn beschikbaar voor Windows, Mac, Android, iOS en Linux. De Amazon Fire TV- en Android TV-app is ook een van de weinige VPN's die worden aangeboden. Browsers voor Chrome en Firefox zijn ook beschikbaar.

Voordelen:
  • 5.000+ servers wereldwijd
  • Ontgrendelt Netflix, Hulu, BBC iPlayer en meer
  • Hoge verbindingssnelheden
  • Tal van beveiligingsfuncties
  • 24/7 live chat-ondersteuning
Nadelen:
  • Sommige onbetrouwbare servers

Veel voorkomende Netflix m7111-fouten uitgelegd
Elke Netflix-foutcode die begint met "m7111" duidt op een probleem met het netwerk of de browser waardoor het laden van video wordt voorkomen. Fout m7111-5059 verwijst specifiek naar de proxyfout wanneer Netflix detecteert dat u een VPN of een ander type proxy gebruikt. Netflix heeft een zwarte lijst met bekende VPN-servers die videotoegang blokkeren en het bericht teruggeven aan gebruikers.

VPN-gebruikers kunnen af ​​en toe andere m7111-foutcodes tegenkomen, waaronder:
  • M7111-1101 - probeer uw cookies en browsercache te wissen.
  • M7111-1331 - komt soms voor als u bladwijzers gebruikt om toegang te krijgen tot Netflix. Typ de URL handmatig in.
  • M7111-1309 - lijkt vooral Chrome-gebruikers te treffen. Probeer browserextensies uit te schakelen.

Wat kan ik bekijken op Netflix?
Netflix biedt een uitgebreide bibliotheek met films en televisieshows, inclusief originele inhoud. Enkele van de meest populaire titels van Netflix op het moment van schrijven zijn:
  • Vreemde dingen
  • De peetvader
  • Meester van geen
  • Zwarte Panter
  • Oranje is het nieuwe zwart
  • Jongensjaren
  • The Haunting of Hill House
  • Geen land voor oude mannen
  • Kaartenhuis
  • Breaking Bad
Mocht je toch nog problemen hebben met je Netflix account, dan kun je contact opnemen met Netflix klantenservice Nederland


25-03-2020 om 11:26 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Netflix klantenservice Nederland
>> Reageer (0)
24-03-2020
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe algemene YouTube-foutmeldingen oplossen?
Klik op de afbeelding om de link te volgen

YouTube, zoals we weten, is een belangrijk kanaal om nieuws van over de hele wereld op te halen. Maar soms kan het onverwachte technische fouten veroorzaken zonder zelfs maar een waarschuwing te geven aan gebruikers. Los veelvoorkomende YouTube-foutberichten op met toepasselijke richtlijnen door ons deskundige technische team te benaderen. Hieronder hebben we veelvoorkomende problemen vermeld die zich voordoen wanneer gebruikers toegang hebben tot YouTube. Laten we eens kijken wat ze zijn en hun oplossingen.

Stappen om algemene YouTube-berichten op te lossen zijn als volgt:

Fout 1 met oplossing: er is een fout opgetreden ...
bij het openen van YouTube kunnen gebruikers vast komen te zitten in een situatie waarin ze YouTube-video's afspelen, maar ineens kwamen ze een bericht tegen dat werd weergegeven als "Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw".

Dit is echter het meest voorkomende probleem voor YouTube-gebruikers. In dergelijke gevallen is verfrissing nodig. Maar dit lukt soms niet. Dus hoe kom je van dit gevreesde probleem af? Probeer de onderstaande stappen volgens de instructies van het deskundige team van YouTube-ondersteuning:

Oplossing:
  1. Wis alle cookies, cache en geschiedenis, evenals tijdelijke internetbestanden in de browser.
  2. Pauzeer alle video's en wijzig een resolutie van ongeveer 720p, 480p, 360p, enz. Zoals voorgesteld door de YouTube-speler.
  3. Zorg ervoor dat alle plug-ins de nieuwste zijn. Zo niet, doe het dan zo snel mogelijk met de nieuwste versie geïnstalleerd
  4. Schakel ongewenste grafische hardwareversnelling uit.

Fout 2 met oplossing: foutbericht van videospeler
Dit is een probleem dat optreedt als gevolg van de snelheid van de internetverbinding en de uploader probeert wijzigingen aan te brengen in de video. Volg onderstaande instructies om dit probleem op te lossen:

Oplossing:
  1. Vernieuw de YouTube-videopagina en probeer vervolgens ongeveer 30 minuten later video's te laden.
  2. Sluit alle andere tabbladen om ervoor te zorgen dat gebruikers de browser en de Flash Player met de nieuwste versie hebben geïnstalleerd.
  3. Schakel JavaScript in en bekijk vervolgens alle YouTube-video's in een andere browser
Fout 3 met oplossing: probleem met videoweergave
Als gebruikers geluid van de video kunnen horen, maar deze niet kunnen zien, probeer dan de tips voor probleemoplossing van het YouTube-team voor klantenservice van experts:

Oplossing:
  1. Schakel de hardwareversnelling uit in Adobe Flash Player en klik met de rechtermuisknop op de optie "verkeerde video".
  2. Klik nu op het pictogram "Instelling" en tik op het vinkje uit het pictogram "Hardwareversnelling inschakelen"
  3. Klik op het pictogram "Sluiten" om de YouTube-pagina later te vernieuwen.
  4. Werk het grafische stuurprogramma bij.

Fout 4 met oplossing: geen geluid in YouTube-video's
Video's zonder geluid bekijken is natuurlijk een marteling voor gebruikers en ja, dat wordt begrepen. Laten we nu eens kijken naar de resolutie om dit probleem eenvoudig op te lossen:

  1. Controleer eerst het pc-volume, de luidspreker en de YouTube-videospeler.
  2. Start de browser opnieuw op.
  3. Upgrade de Flash Player naar de nieuwste editie
  4. Controleer of de antivirus- en firewallsoftware de inhoud van derden blokkeert.

Fout 5 met oplossing: JavaScript- of Flash Player-fout
Dit probleem verwijst naar een bericht door te zeggen "Hallo, je hebt JaveScript uitgeschakeld of een oude versie van Macromedia's Flash Player".

Oplossing:
  1. De meest effectieve oplossing is om de nieuwste versie van Flash Player te installeren, omdat dit de gemakkelijkste manier is om dit probleem op te lossen.

Als je andere problemen hebt met je YouTube-account, kun je YouTube klantenservice Nederland koppelen en als je uit België komt, kun je contact opnemen met YouTube klantenservice Belgie

24-03-2020 om 10:10 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:YouTube klantenservice Nederland
>> Reageer (0)


Inhoud blog
  • Wat moet ik doen aan het probleem "PayPal kan de betaling niet verwerken"?
  • CONTACT OPNEMEN MET DE KLANTENSERVICE VAN GOOGLE STARTPAGINA
  • PAYPAL-APP WERKT NIET OP IPHONE
  • Hoe e-mails in Gmail blokkeren?
  • Hoe meld ik een probleem bij PayPal?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 07/11-13/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 13/04-19/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs