Als je problemen hebt met inloggen op je Instagram-account, kun je snel je wachtwoord wijzigen op Instagram. Een andere reden om uw wachtwoord te wijzigen, is om uw account beter te beveiligen tegen onbevoegde toegang. Mensen richten zich tegenwoordig in een alarmerend tempo op sociale mediaplatforms. Dus als u denkt dat de beveiliging van uw account is geschonden! De veiligste manier voor gebruikers om hun accounts veiliger te houden, evenals gegevensbeveiliging, is door een wachtwoordbeheerder te gebruiken.
Als je gewoon wilt weten hoe je het wachtwoord van je Instagram-account kunt wijzigen, is dit een heel eenvoudige procedure. Volg hiervoor de onderstaande basisstappen om het probleem snel op te lossen.
Een ander ding om in gedachten te houden is dat uw accountwachtwoord uniek en veilig moet zijn. Hier leest u hoe u het wachtwoord van uw Instagram-account kunt bijwerken via de online- en smartphoneversies van de website, evenals de Apple iOS- en Android-apps. Dit zijn dus de te nemen stappen: -
Stappen om het wachtwoord op Instagram te wijzigen: -
Stap 1: Start eerst de Instagram-applicatie.
Stap 2: Daarna moet u naar uw profieltabblad gaan.
Stap 3: Tik daarna op de knop "Instellingen" in de rechterbovenhoek (iOS) of het pictogram "Instellingen" in de rechterbenedenhoek (Android) (Android).
Stap 4: Scrol vervolgens omlaag en tik op "Wachtwoord wijzigen" en kies vervolgens "Wachtwoord wijzigen".
Stap 5: Typ uw oude wachtwoord in de daarvoor bestemde sector.
Stap 6: Voer daarna uw nieuwste wachtwoord dubbel in.
Stap 7: Als u klaar bent, drukt u op de knop "Gereed" in de rechterbovenhoek van het scherm. Uw nieuwe wachtwoord is nu ontwikkeld.
Als u problemen ondervindt bij het volgen van de stappen, kunt u online hulp van een specialist zoeken om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. neem dus gewoon contact op met monteurs via Instagram Bellen.
De installatie van "Youtube" is niet mogelijk. Als het probleem aanhoudt, vraag dan hulp bij het oplossen van problemen (foutcode: 910). Dit is een typische blunder die mensen maken bij het downloaden en installeren van een app uit de Google Play Store. En je zult niet geïrriteerd raken als je dit probleem tegenkomt met grote programma's zoals YouTube.
Deze fout kan worden veroorzaakt door een aantal factoren. Dit zijn echter de meest voorkomende oorzaken van deze fout: beveiligingsproblemen in de Google Store, incompatibiliteit van het netwerk, problemen met vooraf geladen apps, onvoldoende RAM, accountproblemen en meer.
Hoe de 910-fout in de Play Store op te lossen?
De beste manieren om probleem 910 te repareren, kan het programma niet in de Google Play Store voor uw smartphone installeren, worden hieronder vermeld.
1. Tweak SD-kaartinstellingen
U kunt proberen de SD-kaart te verwijderen en het programma opnieuw te installeren. Deze aanpak is succesvoller in het oplossen van het probleem. Externe opslag veroorzaakt problemen met het plaatsen van bestanden, wat resulteert in fout 910. U kunt de kaart opnieuw plaatsen nadat het bestand is geïnstalleerd, omdat er dan geen problemen zijn.
Het wijzigen van de standaard opslaglocatie is een andere haalbare optie. Stel de standaardopslag in op "Telefoongeheugen" of "Laat het apparaat beslissen" onder de opslaginstellingen. Als opslag is gedefinieerd als een externe adapter, brengt u deze wijziging aan.
2. Apparaatbeheerder wijzigen
Wijzig het beheerdersbeheer om volledige toegang te krijgen.
Ga naar Instellingen → Beveiliging → Apparaatbeheerders / Apparaatbeheerderstoepassingen.
Schakel hier de "Google Pay"-beheerder uit en activeer de "Vind mijn apparaat".
Ga nu naar Instellingen → Apparaat → Gebruikers, selecteer Gast en keer terug naar het origineel.
Start uw apparaat opnieuw op.
Open Google Play en installeer de gewenste applicaties.
3. Wis app-gegevens en cache
Open Instellingen van uw Android-apparaat
Zoek de optie genaamd Apps of App Manager.
Zoek onder Alles in de Google Play Store.
Nu onder opslag, Wis de gegevens en cache gevolgd door een snelle herstart.
Opmerking: als u gegevens wist en de cache wist, worden toepassingsgegevens verwijderd, zoals voorkeursinstellingen, account bij de toepassing, enzovoort.
4. Google-account verwijderen
Ga naar de instellingen.
Open Accounts en selecteer vervolgens uw Google-account.
Verwijder het Google-account.
Start het apparaat opnieuw op.
In accountinstellingen zie je een optie om een account toe te voegen.
Voeg het Google-account opnieuw toe.
Open Play Store en probeer de applicatie te downloaden. Het probleem moet worden verholpen.
5. Wis de cache van Google Services Framework
Google Services Framework synchroniseert en bewaart gegevens van uw apparaten. Dit helpt ook om ervoor te zorgen dat systeemprogramma's soepel werken. Als u een apparaat met Google-camera gebruikt, kunt u het probleem oplossen door de cache te verwijderen.
Ga naar Instellingen> Toepassingsbeheer> Alles> Google Services Framework> druk op "Forceer afsluiten" en druk vervolgens op de knop "Cache wissen".
Start uw apparaat opnieuw op om fout 910 op te lossen.
Als je alle methoden hebt geprobeerd, maar het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een technicus van Youtube Bellen.