Gmail is een van de beste e-mailwebsites, maar soms hebben problemen ook invloed op de taken van de gebruiker. Er treden maar weinig Gmail-problemen op wanneer de IMAP-server niet op de juiste manier is ingesteld en wanneer onjuiste instellingen zijn ingesteld. Wanneer apparaatfouten en internetverbindingsproblemen optreden, treden IMAP-serverproblemen op. Alleen vanwege deze problemen treden soms ook mailingproblemen op en daardoor kunnen gebruikers soms de e-mails niet verzenden en ontvangen.
Routebeschrijving naar Gmail IMAP-fout
Als u de IMAP-fout van Gmail niet kunt oplossen, volgt u gewoon de onderstaande instructies. De onderstaande aanwijzingen kunnen u helpen bij het oplossen van de IMAP-fout op een eenvoudige en probleemloze manier.
Controleer eerst of uw internet goed werkt of niet en probeer anders de internetverbinding op te lossen, omdat dit de belangrijkste reden kan zijn voor problemen.
Ten tweede, verwijder de cachecookies en geschiedenis die zijn opgeslagen in uw zoekbrowser, omdat deze ongewenste dingen soms uw werk kunnen beïnvloeden en verschillende problemen kunnen veroorzaken.
Wanneer uw browser overbelast raakt met onnodige bestanden, wordt de browser trager en soms leidt dit ertoe dat Gmail niet werkt. Om dit soort problemen op te lossen, installeert u de browser opnieuw en probeert u vervolgens verschillende taken uit te voeren.
Als de bovenstaande methoden u niet helpen bij het oplossen van de problemen, opent u uw account. Ga daarna naar de instellingenpagina en open vervolgens de IMAP-instellingenpagina. Controleer op die pagina de instelling als de instelling niet op de juiste manier is opgeslagen, bewerk deze en corrigeer deze.
Als u na het instellen van de IMAP met problemen geconfronteerd wordt, kan het zijn dat het probleem alleen door de server optreedt. In dit geval kan alleen Google u helpen. Om de serverproblemen aan Google te melden, gaat u naar de Gmail Nederland Bellen -pagina en plaatst u de e-mail van de serverquery naar Google.