Ontvang een gratis oplossing voor uw apparaten
Computer herstel
11-02-2022
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eenvoudige LinkedIn-hacks die uw profielweergaven zullen vergroten
Hoe meer je in LinkedIn stopt, hoe meer je eruit haalt.
Hier zijn 13 tips om je LinkedIn-profiel te verbeteren.
1. Moet doen: houd de basisprincipes van uw profiel bijgewerkt!
Veel mensen verzuimen hun LinkedIn-profielen bij te werken. Er is geen excuus voor het hebben van verouderde informatie op LinkedIn, of je nu een pure rookie bent, een nieuwe carrière begint of nieuwe opties verkent. Het zal een negatief licht op je werpen.

Hier zijn twee snelle en gemakkelijke gebieden waarvan u moet controleren of ze up-to-date zijn:
De taak van een professionele kop is om lezers aan te moedigen erop te klikken. U kunt uw kop gebruiken om op zijn minst uw huidige positie en bedrijf te laten zien (bijv. "Director of Inbound Marketing bij ABCXYZ Corporation"), maar u kunt en moet nog verder gaan. Breng talenten onder de aandacht die u wilt laten verschijnen in zoekopdrachten (bijv. "Speaker, Trainer, Auteur, Consultant, Evangelist") of breng uw expertise onder de aandacht (bijv. "Content Marketing Strategist en Copywriter"). Vertel op LinkedIn aan iedereen wie je bent, wat je doet en waarom ze contact met je moeten opnemen.

Locatie en branche: Zijn uw locatie en branche nog steeds correct? Zo niet, repareer ze dan nu!

Deze twee eenvoudige stappen zullen helpen bij het ontdekken van meer mensen en het identificeren van meer geschikte potentiële contacten.

2. Gebruik alleen professionele foto's
Een foto op een LinkedIn-profiel heeft 11 keer meer kans om bekeken te worden. Dus als je nog steeds een silhouet draagt, is het tijd om de boel op te fleuren en jezelf bloot te geven.

Toch wat vriendelijk advies: Je LinkedIn-profielfoto mag niet ouder zijn dan 20 jaar. Het mag niet verschijnen op een datingsite, stockfotosite of sociale netwerksite (bijvoorbeeld Facebook of Instagram). Neem ook uw huisdier of significante andere niet op de foto. Simpel gezegd, nee.

LinkedIn is voor professionals. Er een zijn.

3. Merk uw profiel op met een achtergrondfoto
Ziet je LinkedIn-profiel er saai en gemiddeld uit?
Met een visueel aantrekkelijke achtergrondafbeelding kunt u uw profielpagina wat meer persoonlijkheid of branding geven.

LinkedIn adviseert gebruikers om een ​​afbeelding (PNG, JPG of GIF) te gebruiken met een resolutie van 1400x425.

4. Schrijf een belachelijk goede samenvatting
Dit is het punt waarop je jezelf echt pitcht voor mogelijke contacten. Uw samenvatting zou uw kop moeten uitbreiden door uw vaardigheden, werkervaring, opmerkelijke prestaties en thought leadership te laten zien.

Er is hier veel discussie over of het beter is om in de eerste persoon of in de derde persoon te schrijven. Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit welke je kiest; hou je er maar aan. Het is verbijsterend om heen en weer te schakelen tussen de eerste en derde persoon, en het getuigt van een gebrek aan aandacht voor detail.

Samenvatting van LinkedIn-samenvattingen: Houd je ego in bedwang, concentreer je op de belangrijkste aspecten van je werk, minimaliseer onnodig jargon en zorg dat het gemakkelijk leesbaar is.

5. Beëindig die typefouten
Slechte grammatica, typefouten en spelfouten zijn een no-no.
Vermijd typefouten ten koste van alles.

6. Gebruik trefwoorden met opzet
Woorden zijn echt cruciaal, vooral wanneer zoeken een belangrijke factor is. Het verschil tussen gevonden worden en onzichtbaar zijn is het gebruik van de juiste trefwoorden in je profiel.

Bepaal de termen waarop u gevonden wilt worden wanneer mensen op LinkedIn zoeken en neem deze op in uw kop, samenvatting en profiel. U kunt meer mogelijke verbanden en kansen vinden als u de juiste zoekwoorden gebruikt.

7. Handige truc: kies de optie "Andere" website
LinkedIn stelt u in staat om te linken naar een website of blog onder uw Contact Info. De zin die standaard in je profiel verschijnt, is echter het buitengewoon saaie 'Blog' of 'Website'. Als iemand je profiel bezoekt en daarop klikt, hebben ze geen idee waar ze terecht zullen komen.

Wilt u de naam van uw bedrijf of merk gebruiken? Ja, dat kan! Hier is een eenvoudige truc die je kunt gebruiken.

Selecteer "Overige" in het gedeelte Websites van uw profiel wanneer u dit wijzigt. U kunt nu de titel en URL van uw website aanpassen.

8. Personaliseer uw LinkedIn-profiel-URL
Toen je voor het eerst je LinkedIn-profiel opstelde, was het een afschuwelijke warboel van letters, cijfers en backslashes die geen enkel doel dienden in termen van personal branding. Weet je zeker dat je deze nog niet hebt?

Als je dat doet, is het tijd om de URL van je openbare profiel te wijzigen. Mijn gepersonaliseerde URL is bijvoorbeeld https://www.linkedin.com/in/larrykim. Het is eenvoudig om consistentie te behouden tussen uw LinkedIn-profiel en uw andere sociale profielen.

9. Bezit je media
Visuele content wordt alleen maar belangrijker.
Help uw LinkedIn-profiel opvallen door documenten, foto's, video's en presentaties toe te voegen.

10. Voeg glanzende nieuwe secties toe aan je profiel
U kunt veel onderdelen aan uw LinkedIn-profiel toevoegen om het visueel aantrekkelijker en dieper te maken. U kunt categorieën maken voor zaken als posten, vrijwilligerswerk, talen, onderscheidingen en onderscheidingen, patenten, zaken die u belangrijk vindt, enzovoort.

Al deze secties openen je naar meer mogelijkheden om nieuwe verbindingen te maken.

11. Ruim uw aanbevelingen op
Mensen zullen je aanbevelen voor een verscheidenheid aan vaardigheden, inclusief vaardigheden die je niet bezit. Maar alleen omdat je bent goedgekeurd voor vuureten, kauwgom of douches (ja, dit zijn allemaal echte "competentiegebieden", volgens LinkedIn), betekent niet dat je andere LinkedIn-gebruikers moet laten zien - tenzij, van vuur eten is natuurlijk een belangrijk onderdeel van je professionele leven.

Met LinkedIn kunt u alle vaardigheden of onderschrijvingen verwijderen die niet langer relevant zijn. Zelfs als het door omissie is, moet je voorkomen dat je "liegt" over je vaardigheden.

12. Maak contact met mensen die u nog niet kent
Een van de meest voorkomende blunders op LinkedIn is het niet bereiken van mensen met wie je graag in contact zou willen komen, maar die je nog niet hebt bereikt. Nieuwe mensen leren kennen, niet alleen gevestigde contacten, is het hele idee van netwerken.

Er zijn tal van voordelen aan het uitbreiden van uw LinkedIn-netwerk. Je komt beslissers tegen. Je krijgt meer aanbevelingen. Meer mensen zullen uw website bekijken, delen en bezoeken als gevolg van uw beste inhoud. Het is ook uitstekend geschikt voor personal branding.

13. Personaliseer uitnodigingen om verbinding te maken
"Ik zou je graag toevoegen aan mijn professionele netwerk op LinkedIn."
Het standaardbericht dat LinkedIn geeft, is zo vreselijk saai en onpersoonlijk.


Maak het persoonlijker door te vermelden waar je elkaar hebt ontmoet of een onderwerp dat je hebt besproken in een LinkedIn-groep, via e-mail of tijdens een telefonisch interview wanneer je iemand vraagt ​​​​om deel te nemen. Deze persoonlijke benadering vergroot de kans dat uw verzoek wordt geaccepteerd.

Bonustip: exporteer uw LinkedIn-verbindingen

Last but not least, vergeet niet om uw verbindingen regelmatig te downloaden. Je wilt niet het risico lopen hun contactgegevens te verliezen nadat je alle moeite hebt genomen om een ​​ongelooflijk netwerk te ontwikkelen!

Ga hiervoor naar Relaties, vervolgens Instellingen (het tandwielsymbool) en vervolgens Geavanceerde instellingen. Op de volgende pagina ziet u een link om uw LinkedIn-verbindingen te exporteren als een.CSV-bestand.

U hebt nu een bestand met de voor- en achternaam, e-mailadressen, functietitels en bedrijven van uw contacten. Als u in contact wilt komen met een LinkedIn-vertegenwoordiger, kunt u naar LinkedIn Bellen gaan.

11-02-2022 om 07:21 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:LinkedIn Bellen
>> Reageer (0)
08-02-2022
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het probleem met PayPal, 'oud geld' en digitale betalingen
Klik op de afbeelding om de link te volgen
Super Bowl 50 was een competitief snooze-fest met een ongemakkelijke rustshow en voor het grootste deel ongeïnspireerde tv-reclame. Ik geloof niet dat dit het plan was voor de gouden verjaardag van de geliefde Big Game van de National Football League.

Tijdens de vieringen van afgelopen zondag was een van de dingen waar ik het meest benieuwd naar was, hoe de fintech-gerelateerde reclame zou presteren bij het Super Bowl TV-publiek. SoFi en PayPal, bijvoorbeeld, debuteerden tijdens de game met hun commercials.

In het eerste kwartaal werd er een advertentie voor PayPal uitgezonden en de personen met wie ik de game aan het kijken was, keken er met een lege blik naar.

'PayPal is geen nieuw bedrijf. Wat heeft het voor zin om een ​​reclamespotje te hebben?', vroeg mijn zus.

Ik legde haar uit dat het komt omdat PayPal een eigen bedrijf is geworden en op zoek is naar een naam. Afgezien daarvan hebben de meeste van mijn familieleden en vrienden geen idee wat ik voor de kost doe.

Nadat ik mijn pitch over PayPal's commercial aan het publiek had gegeven, tweette ik het enige probleem dat ik ermee had:

Als het gaat om digitale betalingen, is wat een grap lijkt (en dat was het voor een deel ook) eigenlijk een zorg voor PayPal, kaartnetwerken en fintech-bedrijven. Veel consumenten over de hele wereld gebruiken nog steeds oud geld.

Ik heb dit besproken op Twitter en in een paar blogberichten over Mobile Payments Today, maar laat me het belangrijkste probleem samenvatten dat ik heb gehad toen ik de afgelopen negen maanden in Greenpoint, Brooklyn woonde.

Ik had niet veel contant geld bij me voor dit korte bezoek aan mijn geboortestad. Het was een meevaller dat je me betrapte met een biljet van $ 1 in mijn portemonnee. Hoewel ik om verschillende redenen tegen een geldloze samenleving ben, zul je niet veel papier over me vinden behalve een lange CVS-bon. In mei keerde ik echter terug naar Greenpoint.

Dit deel van Brooklyn staat bekend als de hipsterhoofdstad van de wereld. Ik kan geen steen over straat gooien zonder een slordige hipster te raken. Greenpoint en zijn zuiderbuur, Williamsburg, hebben meer hipsters dan enige andere buurt waar ik ooit heb gewoond. Een andere door hipsters gedomineerde wijk in Wicker Park in Chicago, terwijl Noord-Brooklyn de eerste plaats inneemt.

Hipsters staan ​​erom bekend anti-establishment te zijn en populaire normen te tarten. Terwijl bedrijven zoals PayPal en de kaartnetwerken nabijheid en digitale betalingen op afstand promoten om het gebruik van contant geld te verminderen, accepteren veel etablissementen die zich richten op hipsters (die ook millennials zijn) in het noorden van Brooklyn alleen contant geld. Ik woon naast een van deze etablissementen, Jimmy's Restaurant.
En als je Franklin Street in Greenpoint op en neer gaat, zie je een bord met 'Alleen contant' op verschillende etalages. In dit deel van het land gedijt het oude geld en de krant brandt een gat in mijn zak omdat ik contant geld bij me moet hebben om $ 1,50 te betalen voor een kopje koffie.

En er is nog een ander probleem dat me opvalt bij winkels buiten de hipsterbubbel: de krediet-/debetlimiet van $ 10.

Handelaren kunnen een aankooplimiet van $ 10 opleggen voor creditcard- en debetkaarttransacties dankzij de Dodd-Frank Wall Street Reform and Consumer Protection Act, die in juli 2010 werd ondertekend. De limiet is wetgeving die nu brede mobiele betalingen verhindert en sommige gebruikers om het oude geld te dragen dat PayPal noemde in zijn Super Bowl-commercial.

Omdat providers mobiele betalingen promootten als een eenvoudige manier om te betalen voor kleine kaartjes zoals koffie en een krant onderweg, floreerde het buiten de Verenigde Staten. De Octopus Card van Hong Kong is een fantastisch voorbeeld van dit principe. Wat begon als een gesloten contactloos mobiel betalingssysteem voor transporttarieven is uitgegroeid tot een systeem dat forenzen in winkels in heel Hong Kong kunnen gebruiken.

In de Verenigde Staten kunnen aanbieders van mobiele betalingen geen gebruik maken van de small-ticket-boodschap, omdat sommige vestigingen ofwel allergisch zijn voor plastic vanwege vergoedingen of erop staan ​​het minimum van $ 10 te handhaven om de vergoedingen die ze voor die transacties betalen in evenwicht te brengen.

Is er een manier voor de industrie om dit tweekoppige probleem op te lossen?
Jarenlang hebben branche-experts campagne gevoerd voor specifieke interbancaire tarieven voor mobiele betalingen, met name voor technieken zoals Apple Pay waarbij tokenisatie en vingerafdrukverificatie betrokken zijn. Toen werd onthuld dat banken Apple 15 basispunten betalen per tik op het krediet en een halve cent per debetaanraking, verdween het idee van specifieke interbancaire tarieven voor mobiel betalen, althans voor Apple Pay-transacties.

Als u hiervoor contact wilt opnemen met een PayPal-assistent, moet u naar PayPal Bellen Nederland gaan en hun nummer bellen, wanneer u maar wilt.

08-02-2022 om 07:01 geschreven door jamybusker37  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:Paypal Bellen Nederland
>> Reageer (0)


Inhoud blog
  • Wat moet ik doen aan het probleem "PayPal kan de betaling niet verwerken"?
  • CONTACT OPNEMEN MET DE KLANTENSERVICE VAN GOOGLE STARTPAGINA
  • PAYPAL-APP WERKT NIET OP IPHONE
  • Hoe e-mails in Gmail blokkeren?
  • Hoe meld ik een probleem bij PayPal?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 07/11-13/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 13/04-19/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs