Hoe los ik de PayPal-foutmelding tijdens betalingen op?
Dit is een ernstige zaak om u zorgen over te maken als u een verkoper bent die betalingen via PayPal accepteert en een van uw klanten u heeft laten weten dat hij u geen betaling kan geven. U kunt mogelijk geen dingen meer verkopen op uw website en uw bedrijf kan eronder lijden als uw klanten u hun geld niet kunnen sturen. Daarom moet u dit probleem zo snel mogelijk oplossen, zodat klanten de artikelen die ze willen op uw website kunnen kopen. Een ding om in gedachten te houden is echter dat de verkoper, niet de koper, verantwoordelijk moet zijn voor het oplossen van dit probleem. Een verkoper hoeft de instructies alleen op te volgen nadat hij zich heeft aangemeld bij zijn account met zijn PayPal-inloggegevens.
Als u een leverancier bent die problemen heeft met het ontvangen van betalingen van uw klanten, moet u de onderstaande instructies volgen om te begrijpen hoe u deze fout kunt corrigeren.
Stappen die u moet nemen
U moet de nodige wijzigingen aanbrengen in uw accountinstellingen om het probleem op te lossen, omdat de instellingen in uw account de fout tijdens de betaling hebben veroorzaakt:
1. Als verkoper moet u zich eerst aanmelden bij uw PayPal Business-account.
2. Hiervoor moet u de PayPal-inloggegevens opgeven die aan uw zakelijke account zijn gekoppeld.
3. ls verkoper moet u zich eerst aanmelden bij uw Pay
4. Selecteer hier de optie "Accountinstellingen"
5. Kies in het menu dat wordt geopend "Websitebetalingen"
6. Navigeer nu naar het gedeelte met websitevoorkeuren
7. Hier moet u op de optie "Update" klikken
8. Scroll vervolgens naar beneden en zoek "Versleutelde websitebetalingen".
9. Zoek naar het keuzerondje ernaast wanneer u het vindt.
10. Om in dit geval de wijzigingen aan te brengen, hoeft u alleen maar de radiokeuze "Uit" te selecteren.
Conclusie:
U moet zich houden aan de hierboven beschreven eenvoudige procedure om problemen op te lossen die zich kunnen voordoen wanneer klanten betalingen doen of ontvangen op uw website. Als u niet kunt inloggen op uw account omdat u uw PayPal-inloggegevens bent vergeten, moet u eerst uw account opnieuw instellen voordat u verdergaat met deze activiteit. Ga naar PayPal Nederland om in contact te komen met het PayPal-team.