Als u een regelmatige PayPal-klant bent, bent u waarschijnlijk verschillende foutwaarschuwingen tegengekomen tijdens het uitvoeren van een betaling. PayPal-probleem 15005 is zo'n foutmelding die voor veel mensen een nachtmerrie is geworden. Dit is een voorbeeld van een foutcode die u in dit formulier zou kunnen zien:
"Transactie geweigerd: 15005 - deze transactie kan niet worden voltooid."
Dus als u problemen ondervindt met deze foutmelding, kunt u de oplossingen op deze pagina proberen. Afgezien daarvan bespreekt het artikel enkele van de waarschijnlijke oorzaken van dit probleem bij het gebruik van PayPal om transacties uit te voeren.
PayPal's afgewezen 15005-fout wordt veroorzaakt door een aantal factoren.
Gebruikers die een foutmelding krijgen die lijkt op deze: PayPal geweigerd 15005, 15006: Processor Weigering of 15007: Processor Weigering, moeten zich ervan bewust zijn dat deze fouten worden veroorzaakt door gegevens die door de gebruiker tijdens de transactie worden ingediend. Dit is de foutmelding die verschijnt.
- Omdat PayPal onder geen enkele omstandigheid een verzoek met onjuiste financiƫle gegevens in behandeling neemt, is dit volledig de verantwoordelijkheid van de gebruiker.
- Bovendien kan hier een andere verklaring voor zijn, zoals het feit dat uw kaartuitgever de inkorting weigert.
- Als alternatief heeft de kaart die u gebruikt het einde van de geldigheidsperiode bereikt.
- De bovengenoemde fout is ook een gevolg van de AVS afwijzen. Dit gebeurt meestal wanneer het factuuradres niet overeenkomt met of correleert met de gegevens van de kaartuitgever in het bestand.
- Anders is de transactie mogelijk geweigerd door de bank die de kaart heeft uitgegeven vanwege geldgebrek.
- Daarnaast kan het zijn dat uw bank uw kaart heeft geblokkeerd of als verdacht heeft gemeld.
Oplossingsopties PayPal heeft een foutcode van 15005 geretourneerd.
- Als u deze foutmelding blijft krijgen, haar mogelijk dat u probeert een transactie uit te voeren met een verlopen kaart.
- In dat geval kunt u uw bank vragen om u een nieuwe kaart te verstrekken.
- Als u zeker weet dat uw kaart niet is verlopen, moet u uw bank bellen om te informeren waarom u de transactie niet kunt voltooien en om u te helpen bij het zoeken naar een oplossing.
- U kunt de transactie zelfs afronden met de kaart van iemand anders.
- Als de fout zich blijft voordoen en u aanvullende informatie nodig heeft, dient u contact op te nemen met PayPal Business Support voor assistentie door PayPal Bellen.Bovendien kunnen retailers de koper verzoeken om over te stappen naar een andere financieringsbron.
Conclusie-
We hebben met succes de mogelijke oorzaken van PayPal-fout 15005 onderzocht, evenals mogelijke oplossingen voor het probleem. U zal kunnen verwijderen de foutmelding en voltooi de transactie na het lezen van dit hele bericht van begin tot eind.
|