Oplossing: Outlook kan agendagebeurtenissen niet verwijderen
Outlook is een fantastische productiviteitstool die zowel als e-mailclient als als kalender kan worden gebruikt. Met Outlook kunt u aankomende activiteiten bijhouden en verschillende agenda's maken. Helaas kan het programma af en toe kalendergebeurtenissen niet wissen. Wanneer u op de knop Verwijderen drukt, gebeurt er niets of is de optie volledig afwezig. Laten we meteen naar binnen gaan en kijken wat we kunnen doen om dit probleem op te lossen.
Wat te doen als u Outlook Agenda-gebeurtenissen niet kunt verwijderen?
Outlook op het web gebruiken
Of je agenda-afspraken niet kunt verwijderen met de desktopclient, kijk of je de problematische afspraken kunt verwijderen met de online app. De web-app wordt vaak niet beïnvloed door dezelfde fouten die de desktop-app beïnvloeden. U kunt ook evenementen uit uw agenda verwijderen met de mobiele app.
Kantoor bijwerken en repareren
Outlook maakt deel uit van de Office Suite, dus eventuele problemen met Office kunnen ook van invloed zijn op de e-mailclient. Om deze problemen op te lossen, opent u Outlook, selecteert u Bestand en vervolgens Opties. Selecteer vervolgens onder Update-keuzes de optie Nu bijwerken.
Start Outlook opnieuw en uw Office-bestanden worden gerepareerd. Selecteer Programma's in het Configuratiescherm en vervolgens Programma's en onderdelen. Druk op de knop Wijzigen en voer in die volgorde de programma's Snelle reparatie en Online reparatie uit.
Reset de Agenda-app
Probeer de Agenda-app opnieuw in te stellen als het herstellen van uw Office-bestanden niet werkte. Maak een back-up van alle vitale gegevens voordat u op de Reset-knop drukt.
Ga naar Instellingen, dan Apps en tot slot Apps & Functies. Ga naar Geavanceerde instellingen in de app Mail en Agenda. Controleer de resultaten na het indrukken van de Reset-knop.
Uitloggen bij iCloud
Meld u af bij uw iCloud-account om de verbinding te vernieuwen als u iCloud gebruikt om de agenda te synchroniseren met de agenda van uw telefoon.
Maak echter, voordat u doorgaat met de onderstaande methoden, een back-up van alle belangrijke Outlook-gegevens. Met deze methode kunt u uw gegevens herstellen als er iets misgaat.
Sluit Outlook volledig af.
Meld u vervolgens af bij uw iCloud-account.
Selecteer Nee wanneer u wordt aangeboden om een back-up te maken van uw agenda en contacten of deze te bewaren.
Ga vervolgens terug naar iCloud en log opnieuw in. Synchroniseer uw bestanden en mappen niet met iCloud als daarom wordt gevraagd.
In ieder geval synchroniseert iCloud alles terug naar Outlook.
Bekijk uw planning voor aankomende evenementen. De vervelende gebeurtenissen zouden nu voorbij moeten zijn. Als ze nog steeds aanwezig zijn, zou je ze zonder problemen moeten kunnen verwijderen.
Gevolgtrekking
Gebruik de online-app als u met uw Outlook-desktopapp uw agenda-afspraken niet kunt wissen. Als het probleem aanhoudt, update en repareer je Office voordat je uitlogt bij je Apple ID. Als het probleem nog steeds een probleem voor u is, gaat u naar Outlook Bellen en maakt u verbinding met het Outlook-team.
Problemen oplossen met een Garmin-aanmeldingsapparaat dat niet kan worden ingeschakeld?
Is het u opgevallen dat uw Garmin GPS-batterij niet oplaadt of dat het toestel niet aan gaat? Hier moet u uw beste oplossingen plaatsen. Los al uw Garmin-problemen op met betrekking tot:
Garmin batterij loopt leeg
Garmin 235 batterijproblemen
Garmin 520 batterijproblemen
Garmin 810 batterijproblemen
Garmin 820 batterijproblemen
Garmin Vivoactive batterijproblemen
Problemen met de batterij van Garmin horloge
Garmin Login GPS-batterijproblemen die u mogelijk heeft
Hier zijn enkele veelvoorkomende batterijproblemen die u mogelijk tegenkomt. Dit zijn
Garmin GPS-apparaat start niet na recente apparaatupdate
Nieuwe Garmin GPS-apparatuur gaat niet AAN
Garmin GPS-apparaat werkt niet goed na de nieuwe kaartupdate
Garmin GPS-apparaat start niet na recente kaartinstallatie
Problemen oplossen met een Garmin-aanmeldingsapparaat dat niet start na software-update
Als u problemen ondervindt bij het opstarten van uw Garmin GPS-apparaat na een recente apparaatupdate, kunt u de volgende stappen voor probleemoplossing proberen.
Controleer of uw gadget zowel is verbonden met internet als satellietsignalen ontvangt.
Onderzoek de antenne op uw apparaat. Er is gezien dat een bungelende antenne de werking van GPS-apparaten belemmert.
Het wordt ten zeerste aanbevolen om uw batterijniveau op een redelijk niveau te houden voordat u met de software-update begint, aangezien de software-update enige tijd kan duren en uw batterij snel leeg kan raken als u een ouder apparaat heeft.
Als uw apparaat traag werkt, probeer dan een harde reset uit te voeren. Het is een eenvoudige procedure die minder dan 5 minuten in beslag neemt. Houd gewoon de aan / uit-knop en het scherm van uw apparaat 10 seconden ingedrukt, of totdat het scherm wordt ingeschakeld.
Om een fabrieksreset uit te voeren op uw smartphone, volgt u de aanwijzingen op uw scherm.
Als uw apparaat nog steeds niet werkt, moet u de meest recente software die u hebt geïnstalleerd verwijderen. Volg de onderstaande stappen om dit te bereiken:
Open uw computer en controleer of deze een betrouwbare internetverbinding heeft.
Als u Garmin Express op uw computer hebt geïnstalleerd, opent u deze. Zo niet, ga dan gewoon naar de Garmin-website en download de app.
Sluit uw GPS-apparaat aan op uw computer met een USB-datakabel nadat u de software hebt geïnstalleerd en registreer uw apparaat bij Garmin.
Verwijder met Garmin Express de meest recente update en installeer deze opnieuw. Wacht tot het installatieproces is voltooid voordat u uw Garmin GPS inschakelt.
Een batterijprobleem oplossen op een Garmin Approach S2-horloge
Controleer of de oplaadkabel beschadigd of gebroken is.
Zorg ervoor dat de oplaadclip van het Approach-horloge schoon is.
Probeer uw horloge op een andere manier op te laden, bijvoorbeeld door het op een computer aan te sluiten.
Onderzoek de software op uw Approach-uurwerk. Zorg ervoor dat deze altijd up-to-date is om oplaadproblemen te voorkomen.
Als de firmware van uw apparaat niet up-to-date is, gebruikt u Garmin Golf Course om deze te downloaden en bij te werken.
Laad je horloge na de update twee uur op. Controleer of het probleem is opgelost.
Een nieuw Garmin-aanmeldingsapparaat repareren dat niet wordt ingeschakeld
Hoewel het geen algemeen probleem is voor een Garmin Login-gebruiker, zijn er gevallen geweest waarin een vervangende Garmin-gebruiker niet in staat was om een vervangend Garmin-apparaat te starten. Als u zich in een vergelijkbare situatie bevindt, moet u het volgende doen:
Zorg ervoor dat u geen defecte of beschadigde hardware heeft gekregen. Koop Garmin-producten altijd bij een gerenommeerde winkelier.
Controleer of de geheugenkaart die u gebruikt niet beschadigd of geïnfecteerd is.
Controleer of de batterij van uw Garmin-apparaat is opgeladen. Zo niet, laat hem dan een tijdje opladen voordat u hem gebruikt. Controleer of de batterij van uw Garmin GPS-apparaat correct is afgesteld.
Zorg ervoor dat het USB-stuurprogramma van uw nieuwe Garmin-apparaat niet beschadigd is. Garmin Nuvi-apparaten beschikken over deze functie. Garmin Express kan worden gebruikt om de Garmin Nuvi-software te upgraden als u een Garmin Nuvi 30 of 40 heeft.
Als u Garmin Express op uw computer hebt geïnstalleerd, opent u deze. Zo niet, ga dan gewoon naar de Garmin-website en download de app. Registreer uw Garmin Nuvi toestel en kijk welke software-upgrades beschikbaar zijn.
Zorg ervoor dat het.NET-framework van uw Garmin GPS-apparaat up-to-date is.
Controleer of uw Garmin-gadget het juiste kaarttype heeft.
Als je hebt geprobeerd de apparaatsoftware of kaarten op je apparaat bij te werken, controleer dan of ze up-to-date zijn en correct zijn geïnstalleerd. Gebruik uw smartphone niet tijdens het software-update- en installatieproces.
Problemen oplossen Een Garmin-aanmeldingsapparaat werkt niet meer na een nieuwe kaartupdate
Van sommige Garmin GPS-apparaten is bekend dat ze niet meer werken na een recente kaartupdate. Het is niet te wijten aan het bedenken van incompatibiliteit; het is eerder te wijten aan enkele technische problemen die u eenvoudig kunt oplossen door deze gids voor probleemoplossing te volgen:
Als u een kaart heeft bijgewerkt, zorg er dan voor dat u de meest recente versie van uw Garmin toestelsoftware gebruikt om problemen met uw toestel te voorkomen.
Controleer eerst en vooral of u de juiste kaart hebt gedownload en bijgewerkt.
Zorg ervoor dat je je kaart bijwerkt met de originele datakabel. Als u een lokale datakabel gebruikt, kan het delen van gegevens mislukken en storing veroorzaken.
Controleer of de kaart die u zojuist hebt gedownload compatibel is met uw Garmin GPS-apparaat. Als u een kaart downloadt die uw Garmin GPS niet ondersteunt, zal deze defect raken.
Gebruik uw apparaat niet tijdens het kaartupdateproces, omdat dit een storing kan veroorzaken.
Als u uw Garmin GPS bijwerkt, zorg er dan voor dat u een back-up van uw oude gegevens hebt.
Controleer of de SD-kaart die je gebruikt voor de kaartupdate niet defect is.
Controleer of de kaart die u zojuist hebt bijgewerkt, niet beschadigd is of er bestanden ontbreken. Bij sommige kaarten, zoals Topo-kaarten, kan het even duren voordat ze correct zijn geconfigureerd. Wacht dus tot de kaartconfiguratie is voltooid.
Problemen met Garmin Login Battery Error oplossen
Als u denkt dat de batterij van uw Garmin GPS-apparaat te snel leeg raakt, kunt u het probleem verhelpen door een zachte reset uit te voeren. Volg deze stappen om uw Garmin-gadget zacht te resetten:
Laad uw batterij op tot zijn volledige capaciteit. Als het geen 100% bereikt, laadt u het op tot de hoogste stand.
Reset uw apparaat door op de resetknop te drukken. Het is verborgen achter of onder uw apparaat. De resetknop op de Garmin Nuvi 300-serie zit onder de antenne.
Voordat u de resetknop loslaat, houdt u deze 10 seconden ingedrukt.
Houd de aan/uit-knop 30 seconden ingedrukt om uw apparaat in te schakelen.
Zodra uw smartphone wordt ingeschakeld, wordt uw zachte reset uitgevoerd.
Controleer of het probleem is opgelost door uw batterij op te laden.
Dingen die een nadelig effect kunnen hebben op de Garmin Login Battery
U vraagt zich waarschijnlijk af wat er mis kan gaan met uw Garmin GPS-apparaat om het probleem met het leegmaken van de batterij te veroorzaken. Hier is een lijst met dingen die uw Garmin GPS snel kunnen leegmaken:
Het Garmin GPS-apparaat gebruiken tijdens het opladen
lege batterijen
Corrupte micro SD-kaart
Misfit micro SD-kaart
Beschadigd Garmin bord
Opladen in een stopcontact
De kapotte oplaadkabel gebruiken
Defecte oplaadadapter
Beschadigde oplaadaansluiting
Ik, u wilt hulp van het Garmin-ondersteuningsteam, dan kunt u contact opnemen met Garmin Bellen, die 24/7 beschikbaar is.