Wereldwijd wordt PayPal gebruikt om geld van de ene plaats naar de andere over te maken. Het maakt veilige transacties tussen gebruikers mogelijk. U heeft verschillende mogelijkheden om problemen met PayPal te melden. Als er een probleem is met een aankoop, kun je ook een geschil starten en een claim indienen.
Als u zich echter afvraagt hoe u contact kunt opnemen met PayPal over een probleem. Het is ongelooflijk eenvoudig. Je kunt de dingen hieronder lezen als je er niet van op de hoogte bent.
Hoe snel je bij een probleem contact kunt opnemen met PayPal
Telefoongesprek:- Als u het probleem wilt melden, neemt u telefonisch contact op met de PayPal-agent, aangezien het nummer beschikbaar is op PayPal Bellen. Ze bieden u begeleiding en suggesties voor het uitvoeren van het rapportageproces.
Chatondersteuning:- U kunt chatten met het PayPal-team en uw probleem aan hen uitleggen. De PayPal-ondersteuningspagina heeft een chatoptie waartoe u toegang hebt.
Via bericht: U kunt een notitie naar PayPal sturen om hen op de hoogte te stellen van uw probleem als u problemen ondervindt bij het maken van verbinding via chat of telefoon.
E-mail ondersteuning:- Om uw probleem aan de PayPal-medewerkers te melden, kunt u ze ook een e-mail sturen. Op de contactpagina van de website van PayPal vindt u het e-mailadres van de klantenservice.
Meld een probleem wanneer uw bestelling zoek is geraakt
U kunt ook een geschil openen en een claim escaleren als de bestelling niet is afgeleverd en de verkoper geen bewijs van levering heeft.
Stap 1- Open een geschil.
Om een geschil te openen, kunt u inloggen op uw PayPal-rekening
Open de geschillenoptie in het resolutiecentrum binnen 180 kalenderdagen vanaf de aankoop
Klik op de optie 'Een transactie betwisten'.
Hit item geschil
U en de verkoper hebben 20 dagen om het geschil te beslechten nadat het is ingediend, dus zorg ervoor dat u dit binnen 180 dagen na de betalingsdatum doet.
Stap 2- Escaleer een geschilclaim.
U kunt het probleem escaleren om het te claimen als u en de verkoper het probleem niet kunnen oplossen.
Log in op het PayPal-account
Klik op de zaak in het resolutiecentrum
Selecteer de knop 'een claim indienen'.
Controleer of u een claim indient binnen 20 dagen nadat het geschil is geopend. Het PayPal-team komt in beeld zodra u een claim indient. Wat gebeurt er dan als u een probleem voorlegt aan PayPal? Na behandeling van uw zaak, streven zij ernaar om binnen een maand of 30 dagen tot een conclusie te komen.
PayPal maakt het voor u en de verkoper gemakkelijker om te communiceren om het probleem op te lossen. Miscommunicatie is de belangrijkste oorzaak van de meeste problemen, dus deze zijn eenvoudig op te lossen. Als het niet wordt opgelost, onderzoekt het PayPal-team het en maakt een definitief oordeel.