PayPal-fout 10605 - Redenen en nauwkeurige oplossingen
Elke winkelwebsite vereist online betalingen.
Daarom worden PayPal en andere betalingsgateways gebruikt door website-eigenaren.
Het werkt echter mogelijk niet zoals verwacht en genereert af en toe ook PayPal-fout 10605.
Als onderdeel van onze Server Management Services ontvangt Bobcares regelmatig verzoeken om PayPal-probleem 10605 op te lossen.
Laten we vandaag de details van het probleem bekijken en ontdekken hoe onze ondersteuningstechnici PayPal-fout 10605 hebben opgelost.
Hoe we veelvoorkomende PayPal-fouten oplossen
Veel van onze klanten hebben problemen met PayPal bij Bobcares, waar we meer dan tien jaar ervaring hebben met het onderhouden van servers.
Laten we eens kijken naar de belangrijkste oorzaken van de 10065-fout en hoe onze ondersteuningstechnici deze hebben opgelost.
1. Onjuiste instellingen
Een recent probleem met de servergebaseerde PayPal-configuratie van een van onze klanten. Hij maakte PayPal beschikbaar op zijn website. Maar terwijl hij een betaling deed, kreeg hij de foutmelding 'Valuta wordt niet ondersteund'.
De fout zag er als volgt uit,
Onze ondersteuningstechnici controleerden en ontdekten dat de standaardvaluta verkeerd was ingesteld. De remedie was om de standaardvaluta te wijzigen in een valuta die wordt ondersteund, maar hiervoor moesten alle prijzen van de winkel worden herzien.
Daarom hebben we een definitie toegevoegd met de naam PAYPAL FORCE CURRENCY om het probleem op te lossen. We hebben de PAYPAL FORCE CURRENCY-instelling aan het begin van de code gewijzigd en het process.php-bestand vervangen in modules/payment/paypal/express checkout/.
Dit loste de fout op en de website begon goed te werken.
Nogmaals, onjuiste valuta-instellingen in WooCommerce veroorzaken de fout:
PayPal-fout (10605): uw PayPal-betaling is geweigerd vanwege een fout (10605). Neem voor hulp contact op met de PayPal Klantenservice.
Onze toegewijde technici controleren of de valuta van het PayPal-account en de WooCommerce-winkel hetzelfde zijn om deze fout op te lossen. We controleren het in het gedeelte Valuta-opties van WooCommerce > Instellingen en in het Paypal-account.
2. Standaardvaluta
Klanten kunnen de foutmelding 'valuta wordt niet ondersteund' ontvangen wanneer ze de PayPal-gateway gebruiken om vanuit meerdere landen op een website te betalen. Klanten kiezen hun standaardvaluta, maar dit gebeurt nog steeds.
De oplossing is in dit geval om de valuta-instellingen te wijzigen. Dit zijn de maatregelen die onze Support Engineers nemen om dit aan te pakken.
1. in eerste instantie loggen we in op de PayPal-rekening.
2. Vervolgens klikken we bovenaan de pagina op Geld.
3. Vervolgens klikken we op Valuta beheren en kiezen we de valuta om Primair te maken.
4. Eindelijk klikken we op Maak primair.
Dat is het.
Conclusie
Kortom, PayPal is een van 's werelds grootste online betalingsverwerkers. Het onjuist instellen van de standaardvaluta kan resulteren in PayPal-fout 10605. Vandaag hebben we de vele oorzaken van PayPal-problemen en de oplossingen gezien die door onze ondersteuningstechnici worden geboden.