Tekst: Yannick le Pennetier --- Tekeningen: Philippe Berthet.
7. Las Vegas: Dottie is in de Flamingo werkzaam als fysionomiste. Dankzij haar visueel geheugen kan ze naar verluidt 10.000 zwarte lijst-gokkers (valsspelers) met een entreeverbod herkennen. Maar op een dag wordt ze er in geluisd en krijgt ze haar ontslag. Langer werken in Vegas kan ze op haar buikje schrijven. Dan maar aan de slag bij Hugh Hefner (yep, de founding father van Playboy), maar ook daar krijgt ze te maken met de invloed van de maffia. En tot overmaat van ramp is er een zekere Frank Sinatra die haar koste wat het kost wil veroveren
8. Big Bunny: (Vervolg van 'Las Vegas') Dottie is in de Flamingo werkzaam als fysionomiste. Dankzij haar visueel geheugen kan ze naar verluidt 10.000 zwarte lijst-gokkers (valsspelers) met een entreeverbod herkennen. Maar op een dag wordt ze er in geluisd en krijgt ze haar ontslag. Langer werken in Vegas kan ze op haar buikje schrijven. Dan maar aan de slag bij Hugh Hefner (yep, de founding father van Playboy), maar ook daar krijgt ze te maken met de invloed van de maffia. En tot overmaat van ramp is er een zekere Frank Sinatra die haar koste wat het kost wil veroveren
9. Gif: Om aan de wraak te ontkomen van maffiabaas Gus Greenbaum, die aan haar een paar maanden gevangenis te danken heeft, is Dorothy Partington, de voormalige pin-up Dottie, naar Hawaï gevlucht. Onder welk uiterlijk verbergt deze vrouw zich deze keer? In het verleden is ze ouvreuse geweest, een personage in een patriottische strip, bedroefde weduwe van een vlieger-spion, fysionomiste in Las Vegas en fotomodel, gespecialiseerd in bondage. De vrouwelijke afgezant van de baas van het gokpaleis heeft opdracht gekregen om Dorothy te vinden en haar doodsstrijd op de camera vast te leggen. Dorothy heeft echter weinig sporen achtergelaten en ze heeft een ongebruikelijk en gevaarlijk beroep uitgekozen. Ze vangt zeldzame zeeslangen waarvan in laboratoria het gif wordt gemolken om daaruit tegengif te ontwikkelen. Om niet op te vallen, verandert de ex-pin-up haar uiterlijk en laat ze haar opvallende tatoeage wegwerken. Maar dat is niet genoeg om de huurmoordenares om de tuin te leiden. Met behulp van een jonge Kanak-activist vindt Dottie een afgelegen kreek waar ze zich kan verbergen. Tijdens een hevige storm wordt haar schip op het strand van een eilandje geworpen. Daar stellen kunstig getatoeëerde autochtonen zich in dienst van een mysterieuze, Japanse arts. Dottie ontdekt wie deze man, die door de Japanse justitie en door de CIA wordt gezocht, in feite is. Maar als ze weer met haar schip wegvaart van het eiland, blijkt dat ze een ongenode, levensgevaarlijke verstekelinge aan boord heeft......
|